Maar over die webshop kan het zijn dat ze Koen en jaq uit moest kopen waardoor er nu weinig geld is ?quote:Op maandag 9 februari 2026 03:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle doet ook net of zij 16jaar lang Tim zijn carrière in het betaald voetbal aan zijn zijde heeft doorgebracht.
Is hij al 8 ja?quote:Op zondag 8 februari 2026 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bizar toch... kind is 8... mijn jongste ook... kan me dingen die ik bij haar zie met haar oudste gewoon totaal niet rijmen met zijn leeftijd
Ik zou er als werknemer niet blij van worden als ik maar moet afwachten tot wanneer ik mijn salaris betaald krijg, terwijl de eigenaar of directeur geld uitgeeft als water. Iets meer gevoel voor verhoudingen zou haar sieren. En dat heeft wat mij betreft niks te maken met het gescheiden houden van zakelijk en privé.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar als je bedrijf niet zo lekker gaat hoe kan je dan zoveel geld uitgeven aan tripjes, kleding, uitgaan etcetera. Dan zit de liefde voor je bedrijf toch minder diep dan gedacht. Of kijk ik er raar tegenaan?
Ze zegt ook dat blindedarmontsteking is uitgesloten. Als je belt en zegt dat je kind zó doodziek is en dat je zelf denkt dat ze minstens een blindedarmontsteking heeft mag je denk ik sowieso wel komen ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En het gaat om een kind he dan kun je sneller komen. Een kind met f*cking veel buikpijn heeft direct hulp nodig.
Zoals gezegd ook Januari is sowieso een slechte retailmaand. Veel sale artikelen en geld is al uitgegeven in dure december maand. Toen in winkel werkte was dat ook altijd al zo. Ik denk dat ook maximaal overdrijven is.. en anders moet je idd privé investeren in de zaak… maarja een nachtje van 800 euro hotel kan prima..quote:Op maandag 9 februari 2026 05:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar over die webshop kan het zijn dat ze Koen en jaq uit moest kopen waardoor er nu weinig geld is ?
Snap ik. Het ging mij er alleen niet om of ze hier gebruik van heeft gemaakt. Puur het feit dat haar medewerkers en leveranciers dit aanbieden zou voor haar al een reden moeten zijn om minder te laten zien. Ik kan me herinneren dat ze in een eerdere podcast vertelde leveranciers altijd direct te betalen om gebruik te kunnen maken van de betalingskortingen. Het is dus heel rap bergafwaarts gegaan want de podcast bestaat nog maar een paar maanden.quote:Op maandag 9 februari 2026 00:06 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar heb ik in het vorige topic ook uitgebreid over bericht. Maar vind het wel fair om dit dan ook te vermelden.
Dat ligt maar net aan de resultaten van de webshop. Daarbij kan ik me bijna niet voorstellen dat de jaarcijfers over 2025 al klaar zijn. Ik neig op dit moment meer naar een verstrengeling met privé waardoor de cashflow wat minder gunstig is.quote:Op maandag 9 februari 2026 05:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar over die webshop kan het zijn dat ze Koen en jaq uit moest kopen waardoor er nu weinig geld is ?
Ja hij is 8...quote:Op maandag 9 februari 2026 07:25 schreef LeSage het volgende:
[..]
Is hij al 8 ja?
Mijn 8-jarige gaat tegenwoordig zelfs weleens alleen een boodschap doen![]()
Voor de kinderbescherming wordt gebeld: geen weekboodschappen hoor. Een zak witte bolletjes en knakworsten voor lunch bijvoorbeeld.
Dat kan wanneer je privé genoeg hebt en zakelijk en privé goed gescheiden houdt. En stel dat er geen toekomst in de webshop zit, zou je er dan nog privé geld insteken?quote:Op maandag 9 februari 2026 07:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar als je bedrijf niet zo lekker gaat hoe kan je dan zoveel geld uitgeven aan tripjes, kleding, uitgaan etcetera. Dan zit de liefde voor je bedrijf toch minder diep dan gedacht. Of kijk ik er raar tegenaan?
Vandaar ook die kleuter kadootjes voor zn verjaardag, hij wordt behandeld alsof hij gelijk aan zusje van 5 is. (Of misschien wel jonger)quote:Op maandag 9 februari 2026 07:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja hij is 8...
Wij hebben geen winkels in de buurt maar hij gaat wel op zijn fiets een pakket voor mij ophalen bv.. en is gewoon vaak op pad omdat hij de buurt door gaat op zijn fiets.. ook mijn kind zit ergens anders op school maar heeft allerlei vrienden in de buurt omdat hij gewoon los mag van zijn moeder.
Mijn kind heeft ook wat knuffels in zijn bed maar heeft ze niet als een klein kind nodig de hele dag 🤔
Dat arme kind word echt heel klein en kort gehouden en gaat daar straks echt problemen mee krijgen
Dat klinkt idd heel logisch, want je gaat zakelijk iemand niet uitkopen met privé geld toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 05:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Als je met 2 mensen samen een bedrijf hebt en je hebt daarnaast een privé vermogen.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Jij zegt, ik dachtquote:Op maandag 9 februari 2026 07:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Hebben die meiden van HVK nou rode lippenstift op naar school?
Het kan ook zijn dat dat nachtje weg door Tim is betaald toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 07:48 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Zoals gezegd ook Januari is sowieso een slechte retailmaand. Veel sale artikelen en geld is al uitgegeven in dure december maand. Toen in winkel werkte was dat ook altijd al zo. Ik denk dat ook maximaal overdrijven is.. en anders moet je idd privé investeren in de zaak… maarja een nachtje van 800 euro hotel kan prima..
Maar Sjaak was mede eigenaar dus die zou sowieso uitgekocht moeten worden.
Benieuwd wanneer bij Sjaak en Koen de shop uit de bio verdwijnt.
Over 2 a 3 jaar gaat misschien zijn puberteit wel echt van start en zit dan met 1 voet in de poppenhoek en zijn andere in het ontdekken van zijn gevoelens en grote mensen wereld rol ... poeh dat gaat echt nog heel veel therapie opleverenquote:Op maandag 9 februari 2026 08:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vandaar ook die kleuter kadootjes voor zn verjaardag, hij wordt behandeld alsof hij gelijk aan zusje van 5 is. (Of misschien wel jonger)
n vergeet niet dat alle nieuwe collecties die ze vorig jaar al hebben gekocht nu binnenkomen. Die moeten betaald worden bij de leveranciers.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat kan wanneer je privé genoeg hebt en zakelijk en privé goed gescheiden houdt. En stel dat er geen toekomst in de webshop zit, zou je er dan nog privé geld insteken?
Lijkt wel of het meer is dan lippenstift.. kleuters vol in de make-up is echt raar (met kerst diner soort van ok maar ook niet zo heftig)quote:Op maandag 9 februari 2026 07:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Hebben die meiden van HVK nou rode lippenstift op naar school?
Tsja. En dan dat ze schrijft; hele nacht boven heeft de lamp gebrand, deuren open, feest.quote:
Dat ze knalrode lippenstift op hebben vind ik wel bijzonder, zie natalie altijd make up loosquote:Op maandag 9 februari 2026 08:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Lijkt wel of het meer is dan lippenstift.. kleuters vol in de make-up is echt raar (met kerst diner soort van ok maar ook niet zo heftig)
En ook al zou zij iedere dag knalrode lippenstift ophebben, dan is dat nog niet oké voor een tweeling van een jaar of 7?quote:Op maandag 9 februari 2026 08:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat ze knalrode lippenstift op hebben vind ik wel bijzonder, zie natalie altijd make up loos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |