abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220051266

[ Bericht 100% gewijzigd door Sstt1993 op 09-02-2026 21:06:43 (Dubbele info ) ]
  maandag 9 februari 2026 @ 21:05:17 #102
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220051268
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:54 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Is dat dan voor of na de fanklubdag van AM?
AM heeft de datum nog niet prijsgegeven
pi_220051284
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:25 schreef Paardrijden123 het volgende:
Jemig Sanne en Dion hadden dit toch veel eerder kunnen bedenken. Je komt niet uit een ei toch?

Elke keer op vakantie, bakfiets kopen, eten bestellen, uiteten gaan etc. En nu opzoek naar gratis meubels. En waarom zou je niet kunnen inschatten hoe duur een vloer en gordijnen zijn? Maak een schatting en dan kan je er toch gewoon voor sparen…. 😬 het is niet dat ze maar 1 maand voorbereiding hebben gehad. Ze weten dit al minstens een jaar (en nog langer denk ik?).
Je hebt ‘bakfiets bij elkaar geschooid’ verkeerd geschreven.
pi_220051292
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ben veilig dat telt!
pi_220051295
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:03 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Dat dat maar zo mag blijven en dat je ook vooral je geluk weer mag vinden. O+
🩷
pi_220051298
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

🩷
pi_220051310
Daarom wordt ik zo vaak pist off op DBM, heb ook trauma’s hele grote, en adhd maar mezelf zielig vinden never! Doorgaan hoort gewoon bij mij
Kan me niet voorstellen dat ik al me rommel zou laten liggen, en dan wel in de Action kadootjes zou kopen.

Autisme kan je vaak geen rommel laten liggen, want alles moet op dezelfde plek, daarom vraag ik me af of ze überhaupt wat heeft

Maar ja wie ben ik 😁
pi_220051316
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:36 schreef LALAA het volgende:
En het gebedel om gratis spullen is begonnen bij Sanneke…

Ze wachten al meer dan een jaar op een huis. En nu is het zover, en dan weet mevrouw zogenaamd niet eens hoe duur gordijnen/een vloer uit zullen pakken. Voor zoiets reserveer je toch gewoon alvast een (ruim) bedrag?

En ze heeft gespaard. Van die paar honderd euro die ze per maand heeft verdiend afgelopen jaar zeker. Maar uit eten en vakanties hadden natuurlijk meer prioriteit.

Ik vind het in en in triest dat zij überhaupt gratis meubels durft weg te kapen voor de neus van mensen die écht helemaal niks hebben.
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n stel meegemaakt wat hun prioriteiten totaal niet op een rijtje hebben. Echt... stelletje oelewappers. Als je zo veel op vakantie kan gaan en etentjes kan hebben dan kan ik er geen medelijden mee hebben. Maar ach die krijgt straks van alles gratis van haar volgers omdat ze zo zielig is... echt al meer dan een jaar aan het drammen voor een ander huis en aan het janken en blijkbaar daar de centen niet voor hebben maar voor allerlei onzin wel. Ontzettend bijzonder weer.

Tikkies en gratis spullen in 3, 2 1...
pi_220051325
Gezien het geschooi om meubels en het feit dat Sanneke geen idee heeft wat alles kost is het misschien beter dat ze het huis niet krijgen. Tenzij ze minstens 10 tot 15K hebben gespaard.
En anders wens ik ze veel succes.
pi_220051327
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Spezi het volgende:
@ mallorcameisje, daar heb je gelijk in.
Trok het mezelf een beetje aan haha
Dat snap ik hoor! Toen ik het had geschreven en je reageerde erop dacht ik ook, hoeveel mama’s/papa’s kleuren/knutselen/lego’en met hun kind! Maar je snapte m’n punt 😉
pi_220051334
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Misschien moet ze ook vrijwilligerswerk gaan doen, lekker klagen bij de bejaarden haha
En die onthouden het waarschijnlijk toch niet dus oneindig klagen 😅
pi_220051335
Sanneke en Dion hadden beide toch meubels? Vast verkocht en lekker uitgegeven dat geld. Zij weet gewoon dat als ze zielig doet, het krijgt. Nou misschien heeft haar moeder nog wat meubels in het ouderlijk huis staan. Tjongejonge.
pi_220051349
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat
Ik ben chronisch ziek en na het avondeten echt kapot.
Een winkel bezoeken lukt mij niet, maar ik heb overdag wel meer gedaan dan Dbm😉
Precies dit, een ergotherapeut zal haar goed doen
pi_220051359
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarom wordt ik zo vaak pist off op DBM, heb ook trauma’s hele grote, en adhd maar mezelf zielig vinden never! Doorgaan hoort gewoon bij mij
Kan me niet voorstellen dat ik al me rommel zou laten liggen, en dan wel in de Action kadootjes zou kopen.

Autisme kan je vaak geen rommel laten liggen, want alles moet op dezelfde plek, daarom vraag ik me af of ze überhaupt wat heeft

Maar ja wie ben ik 😁
Nou dat
Zag je die kast op haar slaapkamer? Ik kan niet slapen in zo'n zooi en ik heb geen autisme of adhd
pi_220051409
Dbm op threads; “Tussen hier en insta heb ik 10d volgers.” En dan nog een bult scheldwoorden. Hoe komt zij aan het aantal 10d? Op threads tel ik er 3400 en insta 6200 🤔 Bedoelt ze dan het totaal ofzo
pi_220051423
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat
Zag je die kast op haar slaapkamer? Ik kan niet slapen in zo'n zooi en ik heb geen autisme of adhd
Vreselijk zo’n zooi!!! En dat valt me telkens op als ze dat filmt/post, die zooi op die kastjes. Benieuwd of ze het echt heeft opgeruimd nu
pi_220051531
Is Debbie alweer online ? Nee toch?
Nou Roy is wel ineens actief op verkoop pagina’s.
Hij verkoopt o.a. zelfgemaakte kaarsen voor Pasen en de Ramadan 😂😂😂
En oja de kinderwagen die bij oma is gebruikt voor de kleinkinderen word ook verkocht.
Dus oma past dus ook wel eens op de kleinkinderen? Daar las je nooit wat over hè bij onze Deb.
pi_220051574
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:30 schreef Cyan het volgende:

[..]
Eens! Ze is misschien wel het type dat een plan B of C kan bedenken maar volgens mij benoemde ze in de podcast ook dat ze inderdaad nu tegen dingen aanloopt waar ze geen verstand heeft.

Ze heeft eerder ook al aangegeven dat ze nooit de hulp van haar vader zou inroepen want ze wil zich vooral bewijzen. En daarnaast, waarom zou haar vader haar financieel uit de brand (moeten) helpen? Er wordt hier soms gedaan alsof die man zo vermogend is maar volgens mij valt dat best mee.
Diezelfde man regelde en betaalde de units.......vertelde ze zelf. Dus ook die uitspraak was weer gebakken lucht. Ze liet het zich maar fijntjes aanleunen.

Wat die beste man waard is, geen idee.
pi_220051599
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat zou ik echt een stomme reden vinden , als je kijkt wat zij verdient in een maand . Stom mens
Al dat geld gaat naar de hypotheek, die hebben ze immers binnenkort afbetaald.
pi_220051601
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat
Ik zeg altijd een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd
pi_220051604
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Vaatwasser is te zwaar, maar rondje Action niet
Prioriteiten die meid hoor DBM
Sterker nog: het is haar lievelings.
Ik heb geen prikkelverwerkingsstoornis, maar de Action wil ik toch meestal zo snel mogelijk weer uit.
Zij wil gewoon niets doen waar ze geen zin in heeft denk ik. En als je dan zegt dat je batterij altijd maar 30% maximaal is, dan moet iedereen daar maar begrip voor hebben.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220051661
Ik vind dat Sanneke nog best aardig verdient met die pauper content van haar
pi_220051675
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind dat Sanneke nog best aardig verdient met die pauper content van haar
Dat wel, maar ik ben toch ook heel blij dat ik met mijn 24 uur werken wel iets meer verdien _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220051730
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:

Maar ja wie ben ik 😁
Ik heb geen autisme maar ik word onrustig van haar kamer, zoveel prulletjes.
pi_220051769
Ik vind ook dat Sanneke te enthousiast praat over het feit dat Dion minder geld verdiend dan 1/2 jaar geleden. Ik heb het gevoel dat ik toch echt naar een disaster in de maak kijk
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')