abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220056506
Sanneke heeft vooral behoefte aan clicks en kraskaarten zodat ze kunnen blijven sparen. Ik heb een heleboel kraskaarten maar veel dingen zoals cola, snoep, chips etc. Als ik dat zou halen kan ik echt niet extra sparen want dan moet ik nog steeds boodschappen doen.
pi_220056536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft vooral behoefte aan clicks en kraskaarten zodat ze kunnen blijven sparen. Ik heb een heleboel kraskaarten maar veel dingen zoals cola, snoep, chips etc. Als ik dat zou halen kan ik echt niet extra sparen want dan moet ik nog steeds boodschappen doen.
Levensbehoefte nr 1 allemaal. Want ze heeft geen ruimte in haar hoofd voor gezond eten.
pi_220056734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: ‘het gebeurt te vaak dat ik de tijd van een afspraak verkeerd noteer’

Hoe dan?
Ze is gewoon niet echt een hele snuggere
pi_220056749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:03 schreef IlseMarije het volgende:
De meiden van hvk kunnen vanavond douchen in het zwembad en de jongsten moeten daarna nog (ze schreef laat douchen), ik zou de jongste 2 kinderen lekker overdag even douchen als de meiden op school zijn, hoef je die tweeling ook niet mee te nemen.
Precies,
Ze heeft zo'n opblaasbaar bad, gooi daar paar emmers water in en gooi het leeg, grote badhanddoek eronder, niet teveel water.ksn gewoon in de keuken
pi_220056752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 13:43 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik zou net zeggen, ze heeft ook last van hartkloppingen (al hoor ik haar daar niet meer over) en dan is redbull ook niet echt gezond. (Energy drank is nooit gezond maar met zo’n waslijst aan klachten zou ik dat helemaal laten staan)
Tot zover clean eten en gezonde voeding
pi_220056787
DBM kan beter een sleutel kastje laten installeren. Hoeft ze niet dr moeder te bellen om de deur voor haar open te doen. Heeft ze geen buren die ze een sleutel toevertrouwd? (Moeten die wel net thuis zijn).
En qua planning had dr moeder beter de kinderen kunnen ophalen als het echt zo krap was met ophalen.
pi_220056877
Oh wat genant van Sanneke om zo te bedelen.. Onbegrijpelijk dat mensen van alles aanbieden aan iemand die de hele dag op haar krent zit.
pi_220056895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies,
Ze heeft zo'n opblaasbaar bad, gooi daar paar emmers water in en gooi het leeg, grote badhanddoek eronder, niet teveel water.ksn gewoon in de keuken
Ze kan net staan in de keuken... hoe zet jij daar een opblaasbad neer? Daarnaast zou dat enkel meer waterschade opleveren dus niet echt een best plan
Ik snap vooral het iedere dag moeten douchen niet... gewoon een washandje er over en klaar is ook prima in deze situatie
pi_220056945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:03 schreef IlseMarije het volgende:
De meiden van hvk kunnen vanavond douchen in het zwembad en de jongsten moeten daarna nog (ze schreef laat douchen), ik zou de jongste 2 kinderen lekker overdag even douchen als de meiden op school zijn, hoef je die tweeling ook niet mee te nemen.
Met een washandje bij de wasbak is voor een dagje ook niet erg lijkt me?
Zij verwart douchen en witte kleding met goed voor je kinderen zorgen.
Ze zou beter wat aandacht aan andere behoeftes van haar kinderen kunnen geven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220057121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 15:06 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM kan beter een sleutel kastje laten installeren. Hoeft ze niet dr moeder te bellen om de deur voor haar open te doen. Heeft ze geen buren die ze een sleutel toevertrouwd? (Moeten die wel net thuis zijn).
En qua planning had dr moeder beter de kinderen kunnen ophalen als het echt zo krap was met ophalen.
Alleen Flip was naar school en kreeg waarschijnlijk paniekaanvallen omdat hij 5 minuten moest wachten, Flap was naar de oppas (gok dezelfde oma), want nog ziek. Ik zou mijn zieke kind lekker in haar eigen bed laten als ze zo 'doodziek' is.
pi_220057366
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 15:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Met een washandje bij de wasbak is voor een dagje ook niet erg lijkt me?
Zij verwart douchen en witte kleding met goed voor je kinderen zorgen.
Ze zou beter wat aandacht aan andere behoeftes van haar kinderen kunnen geven.
Ik wou net zeggen. Die douche ligt er geen weken uit toch? Kan ze echt niet gewoon even 2 dagen niet douchen? Ze liggen niet in de modder te rollen toch?
Of ben ik nou zo'n loedermoeder die niet elke dag d'r kinderen in bad stopt🫣
pi_220057447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:32 schreef RadboudBos het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen. Die douche ligt er geen weken uit toch? Kan ze echt niet gewoon even 2 dagen niet douchen? Ze liggen niet in de modder te rollen toch?
Of ben ik nou zo'n loedermoeder die niet elke dag d'r kinderen in bad stopt🫣

Dan ben ik het ook, of nou ja was een 18 jarige en 20 jarige hoef ik niet meer in bad te stoppen 🤭
pi_220057476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 15:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze kan net staan in de keuken... hoe zet jij daar een opblaasbad neer? Daarnaast zou dat enkel meer waterschade opleveren dus niet echt een best plan
Ik snap vooral het iedere dag moeten douchen niet... gewoon een washandje er over en klaar is ook prima in deze situatie
Gewoon in de , denken in oplossingen noemen dat.
Leg er stuk plastic onder, ligt vast wel in die schuur.
Maar Zayn plast 3 keer per dag door zijn luier dus snap dat douchen wel.
Ze had ook gewoon een mobiele douche kunnen regelen met zoveel kinderen.
Hebben we hier ook voor nood gehad, prima te doen.
pi_220057519
Heeft Sofie Nagelkerke nu gekookt?!?! Ik weet niet wat ik zie!
pi_220057535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dan ben ik het ook, of nou ja was een 18 jarige en 20 jarige hoef ik niet meer in bad te stoppen 🤭
Ik heb kinderen met eczeem.. die heb ik nooit dagelijks in bad/douche gestopt.. gewoon dagelijks washandje is prima
pi_220057585
Judith heeft haar kind maar vast in een OS pak gehesen. Waarom verbaasd me dat niet?
pi_220057628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze houdt de schaal vast, dat is heeeeel wat anders 😂
pi_220057644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind maar vast in een OS pak gehesen. Waarom verbaasd me dat niet?
Is volgens mij ai he... waarschijnlijk omdat wij dat hier riepen
pi_220057646
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:12 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze houdt de schaal vast, dat is heeeeel wat anders 😂
😆 true! Ze doet het in elk geval voorkomen of ze gekookt heeft
pi_220057647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat AI plaatje bedoel je?
Ik vat het op als een grapje, ze snapt zelf ook wel dat Bob nog niet kan skiën, toch. Toch?
I can't help it, if I'm lucky
  dinsdag 10 februari 2026 @ 17:28:59 #221
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220057708
Pascal is beretrots op haar foto met haar hond, ze zet die weer extra in de aandacht. Triest!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 10-02-2026 20:28:24 ]
pi_220057712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Daarom heeft ze het even laten vastleggen denk ik..
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220057728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat AI plaatje bedoel je?
Ik vat het op als een grapje, ze snapt zelf ook wel dat Bob nog niet kan skiën, toch. Toch?
Het is ook vast als grapje bedoeld. Maar dat zij snapt dat haar kind nog niet kan skiën? Nee, zij vindt dat hij dat heel goed kan.
pi_220057737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is volgens mij ai he... waarschijnlijk omdat wij dat hier riepen
Is zeker ai. Ik vind het gewoon weer typisch iets voor haar.
pi_220057763
We hebben het hier vaak over het leven van een fluflu, over hoe makkelijk zij geld verdienen met niks doen.
Ik kom daar bij deze op terug. Het valt niet mee, dat fluflu leven. Tijdens je, tot nu toe niet gesponsorde, vakantie linkjes moeten delen om je vakantie terug te verdienen. Blij dat ik echt vakantie heb als ik op vakantie ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')