abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220034413
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220034415
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:32 schreef ikmoetdrieten het volgende: Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten . Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk. Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
Wij hebben het kinderfeestje ook op zondag gedaan voor onze 5 jarige. Geen moment in mij opgekomen dat dat niet zou kunnen, ik woon wel in een zeer christelijke gemeente in de Randstad. Het was sowieso ‘s middags en de drie vrienden die waren uitgenodigd zijn niet gelovig.
pi_220034424
Ik keek net nog even de beelden van Judith, wat een drukte zeg! En tja, het is wel duidelijk dat ze een super trotse moeder is, vandaar de topictitel: naast de latten 😉
pi_220034432
Ik kom uit het oosten maar mijn kinderen hebben de afgelopen jaren vaak genoeg een kinderfeestje op zondag gehad.
  zondag 8 februari 2026 @ 11:57:40 #5
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220034475
DBM bralt weer onzin:
"1 ding wat ik van dr. Pol heb geleerd is wat een prolaps is. Dat is ook gelijk het enige".
Ze beweert verpleegkundige te zijn.....en dan niet weten wat een prolaps is.
pi_220034504
Ik heb hem ook uitgezet. Jezus wat is die iris een kwal. ‘Ik kan wel luisteren naar de docent. Maar kan ook gewoon geld gaan verdienen’ ‘meiden rennen op David af omg jij bent de vriend van Iris!!!’ Joeee zo humble de meid
pi_220034751
Met die boodschappen van Sanneke en die kraskaarten.. hoeveel ongezonde dingen eet je dan wel niet? (Terwijl je zelf dan zegt zo gezond te zijn?). Is dit wat zij dan ook ziet op andere accounts? En denkt dat dan normaal is?

Of waar spiegelt ze deze leefstijl dan van (dit neem ik dan aan, want blijkbaar vindt ze dat het ook normaal is om 2x op grote vakanties te gaan, 2 auto's voor de deur te hebben en ik weet allemaal al niet)

Maargoed, kan ook zijn dat ik niet normaal ben hoor :')
pi_220034935
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang geleden vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.

En ze eten momenteel niet heel gezond omdat Sanneke geen ruimte in haar hoofd heeft om te koken. Waar heeft ze dan wel ruimte voor in haar hoofd? Vinted, Hema en tegen de rotzooi in de keet aankijken?

Ik kan trouwens zo tig recepten bedenken die gezonder zijn en echt geen uren tijd vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 13:02:52 ]
pi_220034986
Zayn die van de trap na beneden valt… en blijven filmen
pi_220035137
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.
En dat te bedenken dat de Lidl één van de voorlopers is en echt een groot assortiment heeft..

quote:
Ik kan trouwens zo tig recepten bedenken die gezonder zijn en echt geen uren tijd vragen.
Yup.. ik ook. Moet ook wel heb een druk leven (ja druk is relatief, maar werk fulltime met een best wat activiteiten) en wil dan wel zoveel mogelijk gezond/zelfgemaakt eten/niet te veel bewerkt eten.
pi_220035139
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie geen vallen. Meer sensory seeking gedrag eerlijk gezegd. Buiten dat om: moeder grijpt ook gewoon totaal niet in.
pi_220035195
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Ik zie geen vallen. Meer sensory seeking gedrag eerlijk gezegd. Buiten dat om: moeder grijpt ook gewoon totaal niet in.
Ik zag het idd vluchtig na nog keer gekeken te hebben lijkt het idd zelf doet maar dan alsnog
pi_220035206
quote:
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.

En ze eten momenteel niet heel gezond omdat Sanneke geen ruimte in haar hoofd heeft om te koken. Waar heeft ze dan wel ruimte voor in haar hoofd? Vinted, Hema en tegen de rotzooi in de keet aankijken?

Maar ze komt ook bij AH en Plus. De keuze is reuze, maar vast niet goed ofzo.
pi_220035236
Je hoeft ook geen vleesvervangers te gebruiken als je vega eet, nootjes, bonen, kaas en eieren kan bijvoorbeeld prima. Dat is ook te koop bij de Lidl.
pi_220035253
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat Z het doet is tot daartoe maar zn kleine broertje doet hem na. Dat vindt ik enger. Die heeft nog minder motoriek en overzicht
pi_220035330
quote:

Ik vraag me dus echt af wat zij dan de hele dag doet?
pi_220035355
quote:

Tijdje geleden zat Sanneke huilend in de auto omdat ze een auto met varkens voorbij reden.
Hypocriet gedoe
pi_220035384
DBM voor de verandering weer eens op de spoed, en uiteraard heeft mevrouw weer commentaar want er wordt niet genoeg rekening gehouden met de trauma's van vriendinnie...die mensen hebben wel wat beters te doen zeg...
pi_220035518
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar ben ik stiekem ook benieuwd naar🙃
pi_220035562
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef opwegnaar het volgende:
DBM voor de verandering weer eens op de spoed, en uiteraard heeft mevrouw weer commentaar want er wordt niet genoeg rekening gehouden met de trauma's van vriendinnie...die mensen hebben wel wat beters te doen zeg...
En zeggen dat de ziekenhuizen achterlopen op de randstad...
Echt hoe verzin je het. Wees blij dat je niet in een derde wereld land woont.
pi_220035580
Ze mag blij zijn dat ze mag komen in ziekenhuis
pi_220035600
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zeuren, klagen, schooien, vinted afstruinen, neusgaten en kruis filmen.
pi_220035616
quote:
Echt hoezo zit die weer bij de spoed? 🤔🤷 en heeft ze ooit bedacht dat die trauma ook wel eens zou kunnen komen omdat kind om iedere dwarse drol daarheen word getrokken?
pi_220035627
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En zeggen dat de ziekenhuizen achterlopen op de randstad...
Echt hoe verzin je het. Wees blij dat je niet in een derde wereld land woont.
Ja want in randstad krijg je lachgas bij het zetten van infuus... 🤔🤣
pi_220035700
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja want in randstad krijg je lachgas bij het zetten van infuus... 🤔🤣
Ik zit echt op mijn handen. Ben veel met de oudste in zhuis in noorden geweest, en op 1x na ( helaas was die ene keer wel traumatisch voor hem) is alles met pedagogische medewerker gedaan.
pi_220035709
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt hoezo zit die weer bij de spoed? 🤔🤷 en heeft ze ooit bedacht dat die trauma ook wel eens zou kunnen komen omdat kind om iedere dwarse drol daarheen word getrokken?
Nou, dit dus!
Ik krijg een heel raar gevoel bij DBM.
pi_220035775
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoe durf je dat ze zeggen, ze heeft het beste voor met dr kinderen 🙃🤪
En dat zal ze ook echt doen maar ze sleept dr kinderen een trauma in dat gun ik ze niet.
pi_220036041
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:35 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hoe durf je dat ze zeggen, ze heeft het beste voor met dr kinderen 🙃🤪
En dat zal ze ook echt doen maar ze sleept dr kinderen een trauma in dat gun ik ze niet.
En de reacties onder dat bericht ook: hartjes en wat doe je het goed!
Echt om te kotsen 🤮
pi_220036171
Ik zie in mijn overzicht steeds Judith Keijsers voorbij komen..
Die dochter van haar zit volgens mij in alle filmpjes. Ik volg er nog niet.. Weet het niet zo goed😂
  zondag 8 februari 2026 @ 14:13:07 #30
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220036354
Bij mij krijg ik nergens stories van DBM, alleen van gisterenavond dat ze zo moe was
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220036534
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:13 schreef popje het volgende:
Bij mij krijg ik nergens stories van DBM, alleen van gisterenavond dat ze zo moe was
Staat op treads
pi_220036541
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:13 schreef popje het volgende:
Threads vertelt ze dat ze bij de spoed zit
pi_220036548
Sanneke deelt haar inkomen. Ze beweerde ooit net zoveel te verdienen als met 24 uur werken in de week. Misschien moet ze even het minimuminkomen op gaan zoeken. Want zelfs met 24 uur werken kun je er geld naast verdienen met haar linkjes.
Waar we allemaal wat meer op moeten gaan klikken want dan hoeft ze ze minder te delen. :')
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220036595
quote:
Hij valt toch helemaal niet? Ze glijden er af samen.
pi_220036597
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:22 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke deelt haar inkomen. Ze beweerde ooit net zoveel te verdienen als met 24 uur werken in de week. Misschien moet ze even het minimuminkomen op gaan zoeken. Want zelfs met 24 uur werken kun je er geld naast verdienen met haar linkjes.
Waar we allemaal wat meer op moeten gaan klikken want dan hoeft ze ze minder te delen. :')
Ik verbaasde me ook over de bedragen.

Maar dan nog voor de hele dag bankhangen in het lekker verdiend.
pi_220036603
Maar hey... "ik zit met dochtertje op de spoed" wat doe je op je telefoon dan?? Spoed zou toch volle aandacht voor kind moeten betekenen en niet "zo even aan threads melden dat we hier weer zitten voor wat veertjes in mijn bips"
pi_220036634
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:22 schreef WinnieWana het volgende:
Ze zei toen zelfs dat ze meer verdiende dan met 24 uur p/w werken. Voor deze bedragen kan ze beter een krantenwijk nemen. Hoeft ze haar kind niet te gebruiken en krijgt ze ook nog frisse lucht.

En wat zij doet noem ik geen werken. Blijkbaar heeft ze zoveel meelevende volgers die haar geld geven. Want de linkjes die zij deelt komen vaak nadat ze door iemand anders zijn gedeeld. Ze doet er zelf dus weinig tot niks voor.

Met dit inkomen van Sanneke snap ik trouwens wel dat Dion minder is gaan werken. Nog een maandje en hij kan helemaal stoppen.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 14:35:35 ]
pi_220036723
AM die sentimenteel loopt te doen over tijd samen over de rug van Maarten zijn vader. Je eigen vader leeft nog AM, misschien daar eens wat tijd mee spenderen?
En eten ze nou 1 flammkuchen met zijn allen?
pi_220036739
¤156 in een maand verdienen. Dat staat toch totaal niet in verhouding met die zogenaamde 24 uur werken van haar? En even serieus: Dion kon door haar inkomen een dag thuis blijven? 😂
pi_220036744
Ik vind de tekst onder die post van Sanneke echt stuitend. Ze is zo dankbaar, want dankzij de inzet van een ander kan zij met haar zuignap elke dag op de bank zitten of kan Dion een dagje extra haar kind van haar overnemen zodat zij met haar zuignap in de auto kan zitten. O+ Dat is geen werken wat je doet Sanneke, het is gewoon bijna hetzelfde als een dakloze die een hand naar je ophoudt met als verschil dat jij gewoon alle mogelijkheden hebt om zelf wat aan de situatie te veranderen. Ze doet net alsof ze een goed doel is, manman... Schaamteloos en ongelooflijk treurig dat je zo je leven wil leiden.
pi_220036791
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:28 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik zit echt op mijn handen. Ben veel met de oudste in zhuis in noorden geweest, en op 1x na ( helaas was die ene keer wel traumatisch voor hem) is alles met pedagogische medewerker gedaan.
Mijn zoon is vanaf peuter tm een jaar of 12 hier in Friesland, in Meppel en in Utrecht (kinderziekenhuis) geweest voor operaties ed en overal een pedagogisch medewerker erbij, we kenden die in Heerenveen al bij naam 🤭 Zoon is inmiddels bijna 19 dus ook toen al werd er goed met de kinderen omgegaan.
pi_220036854
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:41 schreef Nieve het volgende:
Ik vind de tekst onder die post van Sanneke echt stuitend. Ze is zo dankbaar, want dankzij de inzet van een ander kan zij met haar zuignap elke dag op de bank zitten of kan Dion een dagje extra haar kind van haar overnemen zodat zij met haar zuignap in de auto kan zitten. O+ Dat is geen werken wat je doet Sanneke, het is gewoon bijna hetzelfde als een dakloze die een hand naar je ophoudt met als verschil dat jij gewoon alle mogelijkheden hebt om zelf wat aan de situatie te veranderen. Ze doet net alsof ze een goed doel is, manman... Schaamteloos en ongelooflijk treurig dat je zo je leven wil leiden.
De post had ik nog niet eens gezien, alleen de stories.
Schaamteloos. En dan te bedenken dat ze uit een gezin komt met ouders die werkten, een koophuis hadden, een moeder die nog steeds reist. En dan heb je Sanneke… Sanneke die vindt dat autisme een excuus is om niet te werken, die het de normaalste zaak van de wereld vindt dat een ander haar geld geeft, die bewust kiest voor minder inkomen om gebruik te kunnen maken van toeslagen. Een opvreter is ze.
pi_220036933
Sanneke zou meer verdienen met influencen dan 24 uur werken😂
Ik werk 24 uur en dit is echt niet mijn salaris!
Niet eens een beetje 😂
Dit verdien ik denk met 4 uur per week werken😂
pi_220036951
Dankzij die ene klik kan ik thuis zijn met M.
Meid ga gewoon werken en kom van die bank af. Ik klik al bijna niemand en nu weet ik ook weer waarom!
pi_220037010
quote:
Want nu ineens blijkt hij geen pijn te voelen, dusssss.
Laten we m lekker met zijn 1 jarige broertje de trap af rollen.
Wat een koekwaus
pi_220037022
quote:
Nou dan heeft ze de week rond.
Is maandag begonnen met bloedprikken
pi_220037033
Ik krijg helemaal de kriebels van Sanneke haar bericht.
Kijk het is leuk mee genomen dat geld. Maar als ik zie hoeveel ze er voor moet delen op sociaals, dan zou ik als ik haar was een baantje zoeken voor 12u per week. Dan verdient ze meer, hoef je thuis niet meer zo te lopen leuren op de socials.
Maar goed ik snap haar opzich ook, ik trek werken zelf ook zeer slecht door autisme.
Wat niemand ziet, is dat alles harder en anders binnen komt. Daar door kom je helemaal gesloopt thuis.
Althans dat gebeurde hier. Thuis lukte het dan amper om de ‘normale’ dingen te doen. Alles wat voor mensen zonder autisme ‘automatisch’ gaat zonder er over na te denken.
Zonder werk lukt het. Met werk raakte ik het overzicht compleet kwijt. Ook met planningen etc.
Maar dat ze dan de hele dag op de bank zit, dat snap ik niet.
pi_220037099
Ze hoopt ooit nog eens door te breken als groot influencer. Dat heeft ze ooit eens bedacht en dat gaat volgens haar op een dag gebeuren.
Ze geeft dr droom niet op.
Iemand onder dr post vraagt ook om tips...
pi_220037123
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:19 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze hoopt ooit nog eens door te breken als groot influencer. Dat heeft ze ooit eens bedacht en dat gaat volgens haar op een dag gebeuren.
Ze geeft dr droom niet op.
Iemand onder dr post vraagt ook om tips...
Ze kan beter bloemenkaartjes gaan prikken. Kan vanaf de bank😂
pi_220037126
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:10 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van Sanneke haar bericht.
Kijk het is leuk mee genomen dat geld. Maar als ik zie hoeveel ze er voor moet delen op sociaals, dan zou ik als ik haar was een baantje zoeken voor 12u per week. Dan verdient ze meer, hoef je thuis niet meer zo te lopen leuren op de socials.
Maar goed ik snap haar opzich ook, ik trek werken zelf ook zeer slecht door autisme.
Wat niemand ziet, is dat alles harder en anders binnen komt. Daar door kom je helemaal gesloopt thuis.
Althans dat gebeurde hier. Thuis lukte het dan amper om de ‘normale’ dingen te doen. Alles wat voor mensen zonder autisme ‘automatisch’ gaat zonder er over na te denken.
Zonder werk lukt het. Met werk raakte ik het overzicht compleet kwijt. Ook met planningen etc.
Maar dat ze dan de hele dag op de bank zit, dat snap ik niet.
Het lijkt me heel goed voor haar om 12 uur per week te werken. Of vrijwilligerswerk. Werk kan zoveel goeds doen en ook leuk zijn. Iets nieuws leren, contact met anderen, je horizon verbreden, meer zelfvertrouwen. Maar ze is helaas een lopende klaagmuur, het lijkt het me lastig om met haar houding ergens aangenomen te worden.
pi_220037147
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dan heeft ze de week rond.
Is maandag begonnen met bloedprikken
We kunnen wel een bingokaart maken:
Bloedprikken, HAP, verkeerde diagnose, autistische meltdown, nieuw trauma enz.
pi_220037157
Ik vind het veel geld voor niks doen!

Misschien een idee dat we allen zo’n account gaan openen, mooi bijverdienste met zo weinig inzet 🤣.

Loopt wel allemaal wat minder als we Sarah moeten geloven
pi_220037161
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:27 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
We kunnen wel een bingokaart maken:
Bloedprikken, HAP, verkeerde diagnose, autistische meltdown, nieuw trauma enz.
Je vergeet de dubbele kinderbijslag die je dan kunt ontvangen 🤣. Want de zorg behoefte is zo groot.
pi_220037189
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:24 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Het lijkt me heel goed voor haar om 12 uur per week te werken. Of vrijwilligerswerk. Werk kan zoveel goeds doen en ook leuk zijn. Iets nieuws leren, contact met anderen, je horizon verbreden, meer zelfvertrouwen. Maar ze is helaas een lopende klaagmuur, het lijkt het me lastig om met haar houding ergens aangenomen te worden.
Als ik haar was zou ik beginnen met te werken als Dion thuis is, hebben ze ook geen opvang nodig.
pi_220037222
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als ik haar was zou ik beginnen met te werken als Dion thuis is, hebben ze ook geen opvang nodig.
Ja inderdaad. Een paar uurtjes vrijwilligerswerk zou niet gek zijn. Is ook laagdrempeliger om mee te beginnen.

Maar ik vrees dat we kunnen blijven dromen. Die meid zit zo vast in haar negativiteit, ik heb weinig hoop.
pi_220037242
Sanneke de weekboodschappen… Het is eigenlijk bizar dat er vaak geen ruimte voelt om te koken en dat er eerder veel werd afgehaald. Misschien is het maar een idee om één keer even GPT om recepten te vragen, zodat ze om de dag kan koken. 1 keer tijd kwijt en kan ze de rest van de avonden lekker op de bank hangen en scrollen 🤣
pi_220037243
Ik heb net door de podcast heen geworsteld. Maar ergens heeft Iris toch wel een punt. Dat je als ondernemer niet zomaar kunt opstappen als het je niet (meer) valt.
pi_220037290
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar hey... "ik zit met dochtertje op de spoed" wat doe je op je telefoon dan?? Spoed zou toch volle aandacht voor kind moeten betekenen en niet "zo even aan threads melden dat we hier weer zitten voor wat veertjes in mijn bips"
Geen tijd om te koken want ze moet de kleine meid in de gaten houden.
Het is gewoon een griep! Kom op zeg.
Dat wordt morgen weer n dagje thuis
pi_220037295
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dan is Dion alleen met Mijan en dat wil Sanneke niet.
pi_220037309
HVK moet heel veel werken …
Schoonmaken en wassen
pi_220037315
Vriendinnie was ineens weer DOODZIEK. Buikpijn, in het ziekenhuis konden ze niks vinden, dus wrs buikpijn door een griepje. Zielig hoor voor vriendinnie, die is vast weer de hele week thuis....
pi_220037334
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Echt.... gewoon met buikpijn naar de spoed 😵‍💫 die kinderen hebben straks toch ook totaal geen draagvlak? Ieder auwtje is volkomen drama...
Als mijn kinderen ziek zijn slapen ze ook veel! Dat is wat je beter maakt toch? Nu nog als een puber zich niet lekker voelt en vraagt wat er het beste voor helpt zeggen we "slapen"

Pffff wat een hysterisch gedoe weer voor een dwarse drol
pi_220037363
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:41 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik heb net door de podcast heen geworsteld. Maar ergens heeft Iris toch wel een punt. Dat je als ondernemer niet zomaar kunt opstappen als het je niet (meer) valt.
Ik denk dat iedereen van Iris kan vinden wat ie wil maar ze is echt wel een onderneemster in hart en nieren.
Ik vind het knap hoe ze alle ballen in de lucht houd, en dat heeft niets te maken met of ik haar aardig vind of niet.
pi_220037382
En daar
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
Vriendinnie was ineens weer DOODZIEK. Buikpijn, in het ziekenhuis konden ze niks vinden, dus wrs buikpijn door een griepje. Zielig hoor voor vriendinnie, die is vast weer de hele week thuis....
om mocht ze zomaar mee naar huis, als ze dooooodziek is laten ze haar echt niet gaan met het vermoeden van taaislijmziekte, ondergewicht, astma, Arfid, uitdroging trauma, wnz
pi_220037389
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Een dagje?? Maak er maar de hele week van😂en vriendje zal ook wel worden aangestoken, dus wie weet met die ook nog naar de spoed, en uiteindelijk zal zijzelf ook wel weer geveld worden. En dan begint alles weer van voren af aan...
pi_220037390
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
En flipjeflapje is heel flink geweest want heeft boodschappen gedaan met papa.... 🫠 Nou ja, dat is natuurlijk een hele prestatie in dat gezin!
pi_220037394
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:41 schreef Iris2.0 het volgende:
Totdat Iris zelf in zo’n situatie terecht komt. Dan hoor ik haar graag weer. De andere twee zullen echt niet zomaar opgestapt zijn.
pi_220037397
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt.... gewoon met buikpijn naar de spoed 😵‍💫 die kinderen hebben straks toch ook totaal geen draagvlak? Ieder auwtje is volkomen drama...
Als mijn kinderen ziek zijn slapen ze ook veel! Dat is wat je beter maakt toch? Nu nog als een puber zich niet lekker voelt en vraagt wat er het beste voor helpt zeggen we "slapen"

Precies , geef het kind een paracetamol en leg haar op de bank of in bed
pi_220037415
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:58 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Een dagje?? Maak er maar de hele week van😂en vriendje zal ook wel worden aangestoken, dus wie weet met die ook nog naar de spoed, en uiteindelijk zal zijzelf ook wel weer geveld worden. En dan begint alles weer van voren af aan...
Ja want zie straks maar, ze zei het vorige week al; met het bloedprikken pakte ze alle virussen weer op.
Nu doet ze hetzelfde door met een kind naar de spoed te gaan maar daar hoor je haar niet over
pi_220037438
Die jvp is langzamerhand ook een lopend reclame blok
Het is alleen maar content wat ze plaatst, al begrijp ik wel dat ze geld moet verdienen.
Maar ze lijkt me niet dom, zal ze geen baan buitenshuis ambiëren

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 08-02-2026 16:13:03 ]
pi_220037458
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:58 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En flipjeflapje is heel flink geweest want heeft boodschappen gedaan met papa.... 🫠 Nou ja, dat is natuurlijk een hele prestatie in dat gezin!
Dat is toch de papa die volgens dbm niks kan?
pi_220037480
350 euro max aan 'influencer inkomsten' voor Sanneke..

Het geeft haar zoveel vrijheid in haar leven die extra inkomsten...

Leuk voor Dion na 40uur werken dat ze ook een tientje per dag heeft bijgedragen door 5x te bedelen om een klikje. Je kan haar nog beter voor de Albert Heijn laten zitten met een bakje geld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220037564
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:01 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke zou meer verdienen met influencen dan 24 uur werken😂
Ik werk 24 uur en dit is echt niet mijn salaris!
Niet eens een beetje 😂
Dit verdien ik denk met 4 uur per week werken😂
Jullie snappen het allemaal niet.
De fictieve 1000 euro kinderopvangkosten die ze uitspaart door niet te werken komen er nog bij. Girl math snap je?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220037616
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat is toch de papa die volgens dbm niks kan?
Behalve pannenkoeken bakken....
pi_220037666
Zo, want ja je moet natuurlijk nu elke seconde naast je kind zitten. En dan kun je zeker niet koken.
pi_220037717
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:14 schreef Miepje77 het volgende:
Zo, want ja je moet natuurlijk nu elke seconde naast je kind zitten. En dan kun je zeker niet koken.
En papa kan natuurlijk niet op dochter letten terwijl zij kookt. Alleen DBM ziet het als er wat mis is.
pi_220037876
Dbm:
Waar je maar "zin" in hebt, uren in het zh zitten voor buikpijn.
Snap dat het vervelend is, maar is het ziekenhuis dan gelijk nodig?
Zou je uiteindelijk niet een soort aantekening in het dossier krijgen dat je voor elk klein ding in het zh zit en een "overbezorgde ouder" bent?
Straks is er écht wat en wordt je toch niet meer serieus genomen?

Of zou dbm zo onzeker zijn dat ze overal een arts voor nodig heeft?

Wij hebben vorige week veel in het zh gezeten, was blij als we weer naar huis konden.
Ook op de seh gezeten, ben je gewoon 3uur kwijt met een kind met hoge koorts die alleen maar naar huis wilde.
We hadden geen keus. Maar had liever gewacht tot we gewoon naar een kinderarts konden.
pi_220038060
Zo zien we maar weer dat Sanneke ook constant liegt.

Zo gezond eten, en zogenaamd elke dag koken. Nu ineens ermee komen dat ze er geen energie voor heeft en een paar keer per week eten afhaalt. Lekker gezond ook. En ik vind het bizar, kook desnoods zoals hier ook al gezegd is desnoods pasta die je 2 dagen achter elkaar eet ( vol met groente! ) en andere gezonde dingen. Maar nee lekker nog meer geld uitgeven. Echt, ik heb werkelijk nog nooit zulke domme mensen meegemaakt met een kind. Die gaan echt in de financiële shit komen als ze daar al niet in zitten. Ik ben zelf echt heel ziek, maar wij bestellen/halen maximaal 1x in de 3 maanden iets af en dan is het echt veel. Ga gewoon verstandig met je geld om. Zo moeilijk is het niet.
Wij koken soms ook grote porties zodat we er 2x van kunnen eten of meer. Zodat als het bij mij niet gaat, ik zo'n ding er in de ochtend uit gooi. Je kunt ook zittend aan tafel wat groente snijden. Als je bijvoorbeeld een wok maaltijd maakt, haal je een zakje groente, een sausje en wat vlees aangezien dat vegan ook iets is wat een wassen neus is, Waarom liegt ze daar ook over? Ik snap dat soort dingen echt niet. Maar goed binnen 10 minuten staat je maaltijd op tafel én je eet gezond en niet belachelijk duur.

Ze verdiende meer als mensen die 24 uur per week werkte per maand.
Eh? Ze weet dat als iemand nu 24 uur per week werkt ongeveer netto 1400 - 1800 minimaal zelfs zonder diploma kunnen verdienen? Ze verdient een keertje iets van 500 euro ofzo? Daar kan je net je zorgverzekering en 1,5 week boodschappen van betalen... en die maanden van 300 euro of minder. Sorry maar ik heb er geen woorden voor dat zij hierin de energie blijft steken. Ik denk dat zij met minder energie beter vanuit huis kan werken oid. Eventueel kan zij bij het UWV een keuring vragen zodat zij in aanmerking komt voor bepaalde specifieke banen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dat zou echt een oplossing kunnen zijn en wordt ze overal in begeleid.

Ik voorzie echt financiële problemen wanneer zij een huis gaan krijgen. Tikkies voor alles. Ze hebben helemaal niks want alles wat in die toko staat is van de eigenaar en niet van hun. Zo dom vind ik dit. En gewoon in en in triest. En dan nog willen gaan trouwen met de hele mikmak. :')
Tja, ik zou eerst alles voor mezelf op een rijtje hebben. Ze heeft een keer aangegeven zoveel kleding voor haar zoon te hebben dat hij meer dan de helft niet aangehad heeft. Waar liggen je prioriteiten dan?

Let maar op mijn woorden. Over 5 jaar zitten die samen in de bijstand in een huurhuis in de schuldsanering.

[ Bericht 29% gewijzigd door Beertjeteddy op 08-02-2026 16:38:10 ]
pi_220038072
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:22 schreef Dandelions het volgende:
Dbm:
Waar je maar "zin" in hebt, uren in het zh zitten voor buikpijn.
Snap dat het vervelend is, maar is het ziekenhuis dan gelijk nodig?
Zou je uiteindelijk niet een soort aantekening in het dossier krijgen dat je voor elk klein ding in het zh zit en een "overbezorgde ouder" bent?
Straks is er écht wat en wordt je toch niet meer serieus genomen?

Of zou dbm zo onzeker zijn dat ze overal een arts voor nodig heeft?

Wij hebben vorige week veel in het zh gezeten, was blij als we weer naar huis konden.
Ook op de seh gezeten, ben je gewoon 3uur kwijt met een kind met hoge koorts die alleen maar naar huis wilde.
We hadden geen keus. Maar had liever gewacht tot we gewoon naar een kinderarts konden.
Heb een goede vriend op de eerste hulp/hap werken en die baalt altijd van dit soort mensen. Je moet het altijd serieus nemen maar ze zorgen er ook voor dat je sceptisch word. Dus dat ze al snel denken "heb je er weer 1" en dat er dan wel echt iets is... ook als er een aantekening komt zullen ze het serieus bekijken.
pi_220038137
DBM

Wat ik vooral heel raar vind is dat zij dus ook iedere keer mag komen met die kinderen. Waar 9 van de 10 keer dus niks mee aan de hand is. Als ik hier bel dan wordt er echt wel een goede afweging gemaakt telefonisch. Het lijkt me toch - zoals een ander hierboven ook al zegt - dat ze een dossier van de telefoontjes en ook de uitkomsten van de HAP en spoed?
Graag verwijderen
pi_220038171
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Totdat Iris zelf in zo’n situatie terecht komt. Dan hoor ik haar graag weer. De andere twee zullen echt niet zomaar opgestapt zijn.
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Michelle er nu pas achterkomt hoeveel werk en verantwoordelijkheid erbij komt kijken. En zij is nu de enige die eindverantwoordelijk is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220038219
Mijn hemel, de blije mama kan beter de paniek mama heten. Zelfs haar kat staat ‘in paniek’ bij de voordeur als één van haar kinderen binnen huilt 😳 En ze staat als een leeuw voor haar kind en roept NEE STOP!(?) Sjonge, jij gaat toch naar de spoed? Hoe moeten ze dan onderzoeken doen, alles meteen onder narcose of met lachgas? Wauw, zij is raar😐
pi_220038257
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:38 schreef Cyan het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Michelle er nu pas achterkomt hoeveel werk en verantwoordelijkheid erbij komt kijken. En zij is nu de enige die eindverantwoordelijk is.
Ja maar verder gaan met 2 compagnons waar je een relatie mee had is ook geen optie.
Ze zal ook even haar draai moeten vinden denk ik.
pi_220038299
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
Mijn hemel, de blije mama kan beter de paniek mama heten. Zelfs haar kat staat ‘in paniek’ bij de voordeur als één van haar kinderen binnen huilt 😳 En ze staat als een leeuw voor haar kind en roept NEE STOP!(?) Sjonge, jij gaat toch naar de spoed? Hoe moeten ze dan onderzoeken doen, alles meteen onder narcose of met lachgas? Wauw, zij is raar😐
“T meisje” moest vast bloedprikken en op spoed is er vast geen tijd voor narcose oid. (En voor het meisje is zo’n elma pleister vast niet genoeg)
pi_220038318
Ik snap ook niet hoe DBM zo makkelijk bij de HAP en uiteindelijk zelfs bij SEH komt. Ik heb aantal jaren terug echt moeten praten als brugman. En dan nog was het met moeite de HAP en daar bijna weggestuurd. Bleek mn kind uiteindelijk 3 breuken in de voet te hebben. En zij komt er blijkbaar zo binnen elke keer.
pi_220038324
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
“T meisje” moest vast bloedprikken en op spoed is er vast geen tijd voor narcose oid. (En voor het meisje is zo’n elma pleister vast niet genoeg)
Ik denk alleen een vingerprikje op de ontstekingswaarden te bepalen.
pi_220038347
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:54 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik denk alleen een vingerprikje op de ontstekingswaarden te bepalen.
Ooo jaaa dan moet ze minimaal onder narcose 🤭
pi_220038349
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:53 schreef Miepje77 het volgende:
Ik snap ook niet hoe DBM zo makkelijk bij de HAP en uiteindelijk zelfs bij SEH komt. Ik heb aantal jaren terug echt moeten praten als brugman. En dan nog was het met moeite de HAP en daar bijna weggestuurd. Bleek mn kind uiteindelijk 3 breuken in de voet te hebben. En zij komt er blijkbaar zo binnen elke keer.
Ik denk dat de paniekmama enorm overdrijft om te komen waar zij wil.
pi_220038372
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Jullie snappen het allemaal niet.
De fictieve 1000 euro kinderopvangkosten die ze uitspaart door niet te werken komen er nog bij. Girl math snap je?
Dion is 1 dag p/w vrij dus kan Sanneke die dag werken. Nog 2 dagen erbij waarop kind naar de opvang gaat. Dus 2 dagen opvang p/w. Dat gaat haar echt geen 1000 p/m kosten. Haar girl math is vooral een excuus om op de bank te blijven plakken.
pi_220038374
Die Flipje, heel flink hoor dat hij met zijn papa boodschappen heeft gedaan. Echt, waar kijken we naar!?
pi_220038396
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:53 schreef Miepje77 het volgende:
Hier ook altijd nog net niet moeten smeken om langs te komen.. maar uiteindelijk ontdekt dat als je de "juiste" dingen zegt je sneller mag komen.. dus als je zegt dat ze doodziek zijn en extreme pijn... lekker groot maken zoals dbm altijd doet
pi_220038400
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:01 schreef papierentas het volgende:
Die Flipje, heel flink hoor dat hij met zijn papa boodschappen heeft gedaan. Echt, waar kijken we naar!?
Naar een slecht toneelstuk.
Of een real life soap van een laten we zeggen bijzondere moeder.
pi_220038409
Ik kan nog eens leren van DBM met wat moet je zeggen bij de HAP.
pi_220038481
quote:
Bizar toch... kind is 8... mijn jongste ook... kan me dingen die ik bij haar zie met haar oudste gewoon totaal niet rijmen met zijn leeftijd
pi_220038502
Dbm slaat nu wel erg door hoor, ze streeft Debbie nog voorbij.
Dit is echt niet goed hoor .
Je kunt toch niet om elk klein pijntje de SEH binnenvallen?
Die kosten van dit gezin voor medische hulp zijn echt absurd ( want het zal wel uit een potje betaald moeten worden)en als het nodig is, ok geen moeite mee.
Maar zij bezet ook een plek in de wachtkamer waardoor een ander langer moet wachten.
De tijd die ze aan haar kwijt zijn steeds, de administratie enz enz .
Als ze haar zelf de rekening steeds lieten betalen denk ik dat het gauw afgelopen zou zijn met haar fratsen.
Ze is gewoon aandachtszidk
pi_220038521
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier ook altijd nog net niet moeten smeken om langs te komen.. maar uiteindelijk ontdekt dat als je de "juiste" dingen zegt je sneller mag komen.. dus als je zegt dat ze doodziek zijn en extreme pijn... lekker groot maken zoals dbm altijd doet
En het gaat om een kind he dan kun je sneller komen. Een kind met f*cking veel buikpijn heeft direct hulp nodig.
pi_220038540
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou dat, en ik vind het ook echt prima dat ze eerst uitvragen.
Maar door dit soort flauwe grappen zijn ze steeds meer op hun hoede.
Zo'n moeder moet toch bekend staan als paniekzaaier?
Ik bel ook niet snel vaak te laat maar dan nog voel ik me bezwaard
pi_220038554
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bizar toch... kind is 8... mijn jongste ook... kan me dingen die ik bij haar zie met haar oudste gewoon totaal niet rijmen met zijn leeftijd
T is een bijzonder kind he, dat is ie
  zondag 8 februari 2026 @ 17:12:15 #99
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220038564
DBM lijkt psychisch ziek, daar zou ze eens wat mee moeten doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rimboequeen op 08-02-2026 17:24:48 ]
pi_220038577
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En het gaat om een kind he dan kun je sneller komen. Een kind met f*cking veel buikpijn heeft direct hulp nodig.
Heel Nederland heeft griep, buikpijn en overgeven.
Waarom kan zij het niet gewoon even aankijken. Het kereltje van de Zhou familie spuugt al 2 dagen en zij rent ook niet naar de hap
pi_220038622
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:08 schreef Henrike het volgende:
Dbm slaat nu wel erg door hoor, ze streeft Debbie nog voorbij.
Dit is echt niet goed hoor .
Je kunt toch niet om elk klein pijntje de SEH binnenvallen?
Die kosten van dit gezin voor medische hulp zijn echt absurd ( want het zal wel uit een potje betaald moeten worden)en als het nodig is, ok geen moeite mee.
Maar zij bezet ook een plek in de wachtkamer waardoor een ander langer moet wachten.
De tijd die ze aan haar kwijt zijn steeds, de administratie enz enz .
Als ze haar zelf de rekening steeds lieten betalen denk ik dat het gauw afgelopen zou zijn met haar fratsen.
Ze is gewoon aandachtszidk
Eerlijk... ik vind dbm erger.. Debbie verzint vooral veel diagnoses bij zichzelf en roept soms iets raars maar niet ernstig over haar kinderen (oude zielen, hoogbegaafd, enzovoort) de keren dat Debbie met haar kinderen begon stopte dat ook snel (terug gefloten?)
Dbm is echt losgeslagen met haar kinderen echt ziek presenteren.. elke snotneus is een bijna dood ervaring
pi_220038638
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:03 schreef Miepje77 het volgende:
Ik kan nog eens leren van DBM met wat moet je zeggen bij de HAP.
Door mijn werk weet ik precies wat ik moet zeggen om op de hap terecht te komen, ik denk dat DBM dat weet dankzij het aantal afwijzingen dat ze gehad heeft.
En is het nodig dat een kind gezien wordt dan is het natuurlijk helemaal goed, maar zij ziet de mensen van de hap vaker dan haar eigen familie.
pi_220038674
quote:
Knoop in je zakdoek
pi_220038677
Je zou je toch kapot schamen dat je op zondag de huisartsenpost lastig valt met iets dat gewoon een griepje blijkt te zijn? Dat kijk je toch 2 dagen aan op z’n minst? Ik zou me al bezwaard voelen om m’n eigen dokter te bellen op een gewone werkdag voor wat buikpijn. Echt bizar gedrag.
pi_220038680
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dion is 1 dag p/w vrij dus kan Sanneke die dag werken. Nog 2 dagen erbij waarop kind naar de opvang gaat. Dus 2 dagen opvang p/w. Dat gaat haar echt geen 1000 p/m kosten. Haar girl math is vooral een excuus om op de bank te blijven plakken.
I know
pi_220038711
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:20 schreef Clavis het volgende:
Je zou je toch kapot schamen dat je op zondag de huisartsenpost lastig valt met iets dat gewoon een griepje blijkt te zijn? Dat kijk je toch 2 dagen aan op z’n minst? Ik zou me al bezwaard voelen om m’n eigen dokter te bellen op een gewone werkdag voor wat buikpijn. Echt bizar gedrag.
Hee, DBM vecht als een leeuw voor haar kinderen he!
Haar man had toen nog gezegd toen een andere influencer zeer tragisch een kind verloor; dit zou DBM niet gebeuren want die blijft aandringen bij de artsen.

Die vrouw redt levens, elke dag weer.
  zondag 8 februari 2026 @ 17:24:13 #107
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220038748
Fout
pi_220038819
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:20 schreef Clavis het volgende:
Ergens bijna blij dat iedere hap bezoek van ons opname betekende of op zijn minst met medicatie naar huis... (en 1x gips)
pi_220038835
Als Sanneke zou beschikken over gezond verstand had ze haar ‘influencer inkomsten’ in een spaarpotje gedaan voor als ze een eigen woning hebben.
Maarja, dan kun je niet elke maand een weekendje weg/elk weekend buiten de deur lunchen etc. dus dat zal ze vast niet gedaan hebben.

#daariseentikkievoor
pi_220038854
Is toch ook zielig dat je als kind griep hebt en dat je dan niet lekker thuis kan uitzieken met een emmer en je moeders hand. Maar dat je perse naar de huisartsenpost moet, iedere keer weer
pi_220038901
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:30 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Is toch ook zielig dat je als kind griep hebt en dat je dan niet lekker thuis kan uitzieken met een emmer en je moeders hand. Maar dat je perse naar de huisartsenpost moet, iedere keer weer
Kind heeft niet voor niets trauma.. en toen ze een nachtje moest blijven moest papa blijven en echt niet mama! Vond ik ook veelzeggend
pi_220038915
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haar man had toen nog gezegd toen een andere influencer zeer tragisch een kind verloor; dit zou DBM niet gebeuren want die blijft aandringen bij de artsen.

Vechten als een effing leeuw
pi_220038924
Ik begrijp dat Flip en Flap een trauma hebben mbt het ziekenhuis. Een trauma waar zij verantwoordelijk voor is. En niet alleen van ziekenhuis, ik vermoed überhaupt van ziek zijn. Deze kinderen kunnen geen normale buikpijn, koorts enz hebben. Want alles is heftig, moeten ze voor naar de dokter. De angst straalt er vanaf!

Vriendin van DBM: Laat haar even bij Jolien van Zhoufamily kijken. Hoe deze vrouw omgaat met zieke kinderen is normaal.

En betreft een aantekening in het dossier; Als een ouder structureel onterecht vaak naar artsen gaat (bijvoorbeeld “medische klachten aandikt”), kan dit soms leiden tot professionele observatie of overleg met jeugdzorg, maar dit gebeurt pas bij signalen van overbezorgdheid die het kind beïnvloedt.
Een aantekening in een dossier is dan objectief en bedoeld voor zorg of signalering, niet om te “straffen”.
pi_220039074
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Sorry je hebt gelijk. Wat is het toch een strijder!
pi_220039083
Dan wil ik ook wel weten wat ik moet zeggen als ik de hap bel( dezelfde als die onze grote vriendin bel) ik mocht met een doodziek kind niet komen hoor…
pi_220039264
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:35 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik begrijp dat Flip en Flap een trauma hebben mbt het ziekenhuis. Een trauma waar zij verantwoordelijk voor is. En niet alleen van ziekenhuis, ik vermoed überhaupt van ziek zijn. Deze kinderen kunnen geen normale buikpijn, koorts enz hebben. Want alles is heftig, moeten ze voor naar de dokter. De angst straalt er vanaf!

Vriendin van DBM: Laat haar even bij Jolien van Zhoufamily kijken. Hoe deze vrouw omgaat met zieke kinderen is normaal.

En betreft een aantekening in het dossier; Als een ouder structureel onterecht vaak naar artsen gaat (bijvoorbeeld “medische klachten aandikt”), kan dit soms leiden tot professionele observatie of overleg met jeugdzorg, maar dit gebeurt pas bij signalen van overbezorgdheid die het kind beïnvloedt.
Een aantekening in een dossier is dan objectief en bedoeld voor zorg of signalering, niet om te “straffen”.
Met een aantekening is Dbm alleen maar blij, weer een nummer op de bingokaart
pi_220039381
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Zou er bij haar als ze belt geen alarm afgaan in het ziekenhuis? Als ze zo vaak komt .
Ze kunnen beter beeldbellen dan kunnen ze toch ook zien dat het kind niet doodziek is.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220039441
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:43 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan wil ik ook wel weten wat ik moet zeggen als ik de hap bel( dezelfde als die onze grote vriendin bel) ik mocht met een doodziek kind niet komen hoor…
Collega haar man kroop de hele nacht over de bovenverdieping van de pijn, mocht niet komen later op de ochtend het verhaal aangedikt en toen mocht hij wel komen. (En ging met hele zware pijnstillers naar huis) Ook dezelfde hap als die van DBM.
pi_220039508
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
pi_220039530
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM lijkt psychisch ziek, daar zou ze eens wat mee moeten doen.
Het lijkt alsof haar angsten op een hoogtepunt zijn en dat dit een sneeuwbaleffect heeft, zijzelf ziek met goede bloedwaarden, de onderzoeken voor zoon moeten opnieuw omdat er de vorige keer niks uitkwam, vriendinnie wordt ernstig ziek gepraat, de uitslag van het autisme testen komen eraan...volgens mij versterkt zich dit nu allemaal enorm tot 1 grote superangst ofzo...maar ja, als je verder ook weinig om handen hebt door de dag heen, heb je ook heel veel tijd om daar over na te denken...
pi_220039596
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
pi_220039641
Ik vraag me af of DBM haar gedrag voortkomt uit angst (een soort hypochondrie by proxy), of dat ze kickt op de zorg en aandacht die ze krijgt met deze gekte. Misschien wel allebei.

Ik heb in ieder geval medelijden met haar huisarts.
pi_220039706
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Koken kan ze niet maar haren , dat is pure noodzaak
pi_220039978
Reclame van niveau bij Mich en Iris maar zie op de tafel la roche posay staan.
Dan geloof ik er weinig van dat ze dat echt smeren
pi_220040037
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Reclame van niveau bij Mich en Iris maar zie op de tafel la roche posay staan.
Dan geloof ik er weinig van dat ze dat echt smeren
Iris maakt altijd reclame voor Rosental. De beste skincare ever volgens haar.
Die Nivea slaat dus even nergens op.
pi_220040049
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koken kan ze niet maar haren , dat is pure noodzaak
Ik geloof dat flip gevoelig is voor langer haar en dat geeft eerder uitbarsting qua emotie. (Of zoiets is)
pi_220040099
Zowel JVP als MCW plaatsen dagelijks samenwerkingen mijn inziens. Die luxe levensstijl moet toch betaald worden. Ik moet wel lachen om de Nivea terwijl MCW volgens mij kortgeleden nog Rosentall (zeg ik dat goed?) promootte
pi_220040108
Oh en ik mis dus helemaal niks nu ik DBM heb ontvolgd begrijp ik 😂🫣 of mis ik juist heel veel?
pi_220040230
Heel bijzonder die HAP. Hier moet je echt dood gaan of de ambulance bellen.

Mijn man werd geweigerd in de nacht, hij kon zijn BSN niet meer oplezen en ademde uit het raam voor lucht. Mocht zich pas melden om 9 uur! Vervolgens lag hij na enkele minuten op bed op de hartbewaking 🤬.

Zo’n hekel aan die aanstellerij. Het lijkt wel als of ze de kinderen graag ziek heeft… ook een vorm van aandacht???

Van mij mogen zulke overbezorgde mensen een aantekening krijgen…
pi_220040274
Waarom film je met je broek open?
Ga ja buik inhouden
En die rode body zit te strak bij haar ellebogen
pi_220040304
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Ga ja buik inhouden
Zal wel de opdracht zijn…
pi_220040311
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Ga ja buik inhouden
Over wie gaat dit?
pi_220040339
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Meestal savonds afgelopen dagen
En vandaag terug naar huis rijden
Ze zullen morgen wel weer te laat op school zijn
pi_220040394
Waarom moet Mies die 16 jaar in het betaald voetbal weer benadrukken?
pi_220040431
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Mies
pi_220040461
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.

Wat een slechte reclame met die bh's en body. De bh geeft een mooie vorm. Ook als je plat bent en niets hebt om omhoog te duwen, aldus Michelle.
pi_220040473
Ik vind het sowieso ontzettend ongeloofwaardig en eigen belachelijk dat MCW met haar figuur shapewear gaat aanprijzen.
pi_220040483
quote:
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.
pi_220040493
quote:
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die is gewoon op de terugreis. Morgen B lekker uitslapen!
pi_220040531
Heeft Tim nog een eigen leven, eigen vrienden en een eigen mening? Ook al mee naar de podcast. Denk dat ze elke seconde bij elkaar zijn.

Ik moet er - hoe verliefd je ook mag zijn - écht niet aan denken om zelfs bij het poepen bij elkaar te moeten zijn.
pi_220040544
Bijzonder ook hoe DBM op threads mensen de les leest over hoe het er in ziekenhuizen in de randstad aan toe gaat. Komt ze uberhaupt wel eens in de randstad, of was die wedstrijd de eerste keer in haar leven? Misschien moet ze er naartoe verhuizen, of voorrang in een ziekenhuis opeisen. Geen idee waar zij last van heeft de laatste week, ze slaat helemaal door.

Ze reageerde ook nog op threads bij iemand dat ze prikspijt heeft van de covid vaccins, want ze heeft daar schildklier ontsteking van gekregen. Hoelang moet haar lijst met ziektes en aandoeningen worden deze week?

[ Bericht 23% gewijzigd door papierentas op 08-02-2026 20:17:09 ]
pi_220040691
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.

Wat een slechte reclame met die bh's en body. De bh geeft een mooie vorm. Ook als je plat bent en niets hebt om omhoog te duwen, aldus Michelle.
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim. Over die 16 jaar betaald voetbal, verkeerde gequote 😅

[ Bericht 4% gewijzigd door Linnen op 08-02-2026 20:30:33 (Verkeerde gequote ) ]
Graag verwijderen
pi_220040720
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:28 schreef Linnen het volgende:

[..]
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim
Ja maar who cares dat ie na 16 jaar (even) niet meer in het betaald voetbal werkt? Het klinkt trouwens alsof ie een enorme carrière had maar hij was assistent jeugdtrainer en later een hele korte periode trainer van een belofte elftal.
pi_220040802
Sanneke met haar inkomen die meer is dan 24uur werken :') ik weet dat het al veel gezegd is, maar damn.
Qua gezond eten vond ik vandaag dat ze een reality check nodig had, maar qua werken ook. Naar wie kijkt ze op?

En ik snap echt wel dat je met autisme dingen tegen aanloopt, ik heb zelf ADHD (dat is ook niet altijd makkelijk) en denk dat echt 90% van mijn vrienden op het spectrum zit. En het frustrerende qua werken, ik snap het en zie het ook bij anderen. En ik snap echt wel dat er gradaties zijn, maar heb ook niet echt het idee dat zij met coaching, medicatie, loopbaanbegeleider echt bezig is geweest (ze heeft dan wel autisme in haar bio staan, maar zulke dingen delen zou ook wel echt interessant zijn.. ik kan dit niet van haar herinneren? Behalve haar diagnosetraject). Er is echt zoveel mogelijk! En ik snap ook dat er een kind is, maar zelfs dan..
pi_220040809
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Meestal savonds afgelopen dagen
En vandaag terug naar huis rijden
Ze zullen morgen wel weer te laat op school zijn
Dat denk ik ook!
pi_220040876
Sanneke op Threads: "Maar die vriendinnen die altijd zeggen nooit last te hebben van angst ‘s avonds op straat en mannen, zijn dezelfde die ooit verhalen hebben verteld waar mijn wenkbrauwen toch van gingen fronsen."

Zou ze ooit eens begrip hebben voor mensen die anders denken? Ik ben nooit bang geweest in de avond, nacht op straat. En ik heb ook wel verhalen, maar die waren niet 's avonds of in de nacht op straat. En nu, Sanneke?
Andersom zou ik trouwens nooit een vrouw veroordelen, omdat ik weet dat iedereen anders is. Maarja.
pi_220040973
Fijn dat dure weekenden weg nog kunnen ondanks dat de webshop een cashflow probleem heeft.
En ja, ik weet dat zakelijk en privé gescheiden moeten zijn maar ze kan er dan nog voor kiezen om vakanties etc. niet te delen.
pi_220040999
Owjee, DBM kan straks weer tekeer gaan op threads tegen iemand die de waarheid durft te zeggen. Ben heel benieuwd naar haar reactie, zal wel weer een hoop schelden worden.

rozalinefroukje;
Ik denk dat je beter rustig en beheerst kan blijven, want zulk hysterisch gedrag is zeker niet goed voor een kind dat al war bang is. Zo bevorder je de angst van het kind.
Snap ook niet dat je tijd neemt om berichten te schrijven ipv je te bekommeren om je getraumatiseerd kind......
pi_220041009
Ik kom Chachiversaci tegen op Instagram en die maakt een volwassen vrouw blij met een MacBook, geld en een stofzuiger.

Guess wie de volwassen vrouw is? Curlymom. En de viervankim heeft er geen goed woord voor over.
pi_220041014
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:06 schreef papierentas het volgende:
Owjee, DBM kan straks weer tekeer gaan op threads tegen iemand die de waarheid durft te zeggen. Ben heel benieuwd naar haar reactie, zal wel weer een hoop schelden worden.

rozalinefroukje;
Ik denk dat je beter rustig en beheerst kan blijven, want zulk hysterisch gedrag is zeker niet goed voor een kind dat al war bang is. Zo bevorder je de angst van het kind.
Snap ook niet dat je tijd neemt om berichten te schrijven ipv je te bekommeren om je getraumatiseerd kind......

Die gaat in de blokkendoos en dan schrijft DBM er weer een zielige post over

En dit is dus precies hoe het ging!

[ Bericht 2% gewijzigd door Earring op 08-02-2026 22:49:27 ]
pi_220041101
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Fijn dat dure weekenden weg nog kunnen ondanks dat de webshop een cashflow probleem heeft.
En ja, ik weet dat zakelijk en privé gescheiden moeten zijn maar ze kan er dan nog voor kiezen om vakanties etc. niet te delen.
Wat is er dan met de cashflow? En hoe werkt dat ?
pi_220041131
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:21 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Wat is er dan met de cashflow? En hoe werkt dat ?
In de podcast vertelde ze dat de webshop wat cashflow problemen heeft. M.a.w. te weinig geld om alle kosten te kunnen betalen. Leveranciers hebben uitstel van betaling aangeboden. Dat is natuurlijk niet omdat het zo goed gaat. En iemand hier schreef dat haar medewerkers haar hebben laten weten het geen probleem te vinden om even geen salaris uitbetaald te krijgen. Dan mag je wat mij betreft als onderneemster best wat minder materialisme en decadentie laten zien.
pi_220041144
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kom Chachiversaci tegen op Instagram en die maakt een volwassen vrouw blij met een MacBook, geld en een stofzuiger.

Guess wie de volwassen vrouw is? Curlymom. En de viervankim heeft er geen goed woord voor over.
Iemand anders reageert ook dat ze een vreemdganger is
pi_220041211
Als je hart voor je zaak hebt trek je desnoods geld van privé naar zakelijk om medewerkers en leveranciers te betalen. (Als dat geld er privé is). Dat schept een band en vertrouwen naar elkaar voor de toekomst.
pi_220041217
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de podcast vertelde ze dat de webshop wat cashflow problemen heeft. M.a.w. te weinig geld om alle kosten te kunnen betalen. Leveranciers hebben uitstel van betaling aangeboden. Dat is natuurlijk niet omdat het zo goed gaat. En iemand hier schreef dat haar medewerkers haar hebben laten weten het geen probleem te vinden om even geen salaris uitbetaald te krijgen. Dan mag je wat mij betreft als onderneemster best wat minder materialisme en decadentie laten zien.
Ze hadden ook een “goedkoop” hotelletje weer….
pi_220041226
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Iemand anders reageert ook dat ze een vreemdganger is
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk wat is geworden tussen curlymomm en de ex van Sanne (hoe heet die man ook alweer?)

Edit: het schiet me net te binnen. Die knakker heet Pim.
pi_220041282
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je hart voor je zaak hebt trek je desnoods geld van privé naar zakelijk om medewerkers en leveranciers te betalen. (Als dat geld er privé is). Dat schept een band en vertrouwen naar elkaar voor de toekomst.
Ze heeft ook gezegd dat ze niet van het aanbod gebruik gaat maken en dat ze haar medewerkers uiteraard gewoon betaalt.
pi_220041361
Kan de godfather niet helpen met de problemen bij Jolie dan?
pi_220041377
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:48 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ze heeft ook gezegd dat ze niet van het aanbod gebruik gaat maken en dat ze haar medewerkers uiteraard gewoon betaalt.
Maar er is wel over gesproken. Dan mag je je best wat bescheidener opstellen.
pi_220041418
Dus de webshop van Michelle kan de leveranciers niet betalen en het is al zo erg dat werknemers aanbieden om maar niet hun salaris uit te betalen.
En dan ben je zo achterlijk in je hoofd om wel met je vriendje een weekend naar Antwerpen te gaan, duur hotel, champagne erbij, smiddags lekker shoppen, daarna uitgebreid dineren , cocktails en lekker afsluiten met dansen in een club. Dan je prachtige hotel nog even showen, de volgende dag naar de spa/welness, lekker drankje er weer bij en uiteraard zal er gelunched zijn (Michelle is niet het type die een bammetje pindakaas in een broodzakje meeneemt).
En dan post je dat op instagram voor iedereen om te zien.
Wat een doos.
pi_220041479
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:41 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk wat is geworden tussen curlymomm en de ex van Sanne (hoe heet die man ook alweer?)

Volgens mij daten ze?
  zondag 8 februari 2026 @ 22:21:37 #162
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220041511
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij daten ze?
Sanne en Pim gaan/zijn uit elkaar. Het huis moet de verkoop in. Ik vind de situatie treurig, hoe dingen daar gelopen zijn :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220041545
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Sanne en Pim gaan/zijn uit elkaar. Het huis moet de verkoop in. Ik vind de situatie treurig, hoe dingen daar gelopen zijn :{
Sanne heeft een nieuwe liefde
Fijn voor haar.
Of Pim nog met Curlymom gaat? Geen idee
pi_220041561
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Sanne en Pim zijn inderdaad gescheiden (of daar nog mee bezig). Mega treurig inderdaad. Heb vooral te doen met Sanne. In een paar jaar tijd haar zoon, haar tante, haar moeder verloren, en dan gaat die knakker vreemd en liegt er een tijd over. Ik vind het wel heel sterk dat ze de keuze om te scheiden gemaakt heeft, want eerst stond ze nog achter hem. Sanne heeft nu ook een nieuwe vriend, ik hoop voor haar dat dat een goeie is.
pi_220041831
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef Parasolletje89 het volgende:
Mooi een streep doorgezet voor Tim nu hij als accessoire overal mee heen moet met Mies. Dat gaat hem toch een keer opbreken?
pi_220041850
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
Heeft Tim nog een eigen leven, eigen vrienden en een eigen mening? Ook al mee naar de podcast. Denk dat ze elke seconde bij elkaar zijn.

Ik moet er - hoe verliefd je ook mag zijn - écht niet aan denken om zelfs bij het poepen bij elkaar te moeten zijn.
Net als met Koen wordt hij volledig ont-mannelijkt. Weg eigen vrienden, eigen familie, eigen ambities. JolieNoe lijkt ook zo goed als failliet te zijn, dus nu gaan ze (Mies) samen een toekomst bedenken. En maximaal janken alom.
pi_220041875
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze is het afgelopen jaar ook weinig op de zaak geweest (met besties en Tim buitenlandtripjes, kon niet op). Koen en Sjaak hielden de zaak en het gezin draaiende. Nu blijkt ineens hoeveel die twee bijdroegen aan haar luxe leventje. Mies kon gaan en staan waar en met wie ze maar wilde. Lullig om toe te geven dat je leveranciers niet kunt betalen en dan toch (met aanhangsel Tim) op inkoop te gaan.
pi_220041884
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Omgekeerd deed/doet ze dat vast ook: privé-tripjes zakelijk afschrijven.
pi_220041969
Moest wel lachen om dbm op threads "we doen het of op de goede manier of niet. Dan brengen ze ons maar naar een plek waar ze wel mee denken" 🤣😂 dus je sleept je kind met een griepje naar het ziekenhuis.. ze willen hun best nog doen om het kind te onderzoeken... maar jij wilt dat niet en zou dan ook nog eisen om naar een ander ziekenhuis vervoerd te worden??
Hier zouden ze zeggen "mevrouw we gaan of dit onderzoek nu doen of u gaat naar huis en morgen naar uw huisarts "
pi_220041994
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten .
Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk.
Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
Late reactie want: wij gaven vandaag een kinderfeestje :D
Op zondag, want op zaterdag wordt er gevoetbald en we gingen schaatsen en daar heb je liefst wel wat uurtjes voor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220042051
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er is wel over gesproken. Dan mag je je best wat bescheidener opstellen.
Dat sowieso. Daar heb ik in het vorige topic ook uitgebreid over bericht. Maar vind het wel fair om dit dan ook te vermelden.
pi_220042122
Er zijn zoveel kleding shops, denk dat het rap gedaan zal zijn…

Curly en Pim verdienen elkaar.
pi_220042262
Net die Pascal opgezocht, wtf, tips over eten terwijl je er zelf uitziet als een stokje? Hoop toch dat de rest van de wereld genoeg sanity heeft om dat NIET aan te nemen van zo iemand? Mijn moeder zag er precies zo uit vlak voordat ze overleed aan kanker.. echt wtf.
pi_220042276
Samengevat kickt Michelle erop dat anderen voor haar zorgen. Kinderlijk bijna…..
Tim moet haar voor van alles bewaren en mee helpen, personeel zegt; Laat mijn salaris anders maar, Tamara de hulp moet haar ‘s ochtends wakker maken en de kinderen klaarmaken, vader moest bijspringen destijds met de units en zelfs de rol van haar kinderen is zorgend voor haar:’ Mama waarom werk jij zo hard, wij doen de vaatwasser wel enz.’

Podcast na podcast horen we grote woorden die in contrast staan met haar verhalen . Smekend om bevestiging ‘Oh wat is ze een zelfstandige, stoere doorzetter en onderneemster.
Eh kind je kan niks alleen. Zelfs nog niet voor ie kinderen zorgen.
pi_220042392
Michelle doet ook net of zij 16jaar lang Tim zijn carrière in het betaald voetbal aan zijn zijde heeft doorgebracht.
pi_220042494
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 03:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle doet ook net of zij 16jaar lang Tim zijn carrière in het betaald voetbal aan zijn zijde heeft doorgebracht.
Maar over die webshop kan het zijn dat ze Koen en jaq uit moest kopen waardoor er nu weinig geld is ?
pi_220042608
Maar als je bedrijf niet zo lekker gaat hoe kan je dan zoveel geld uitgeven aan tripjes, kleding, uitgaan etcetera. Dan zit de liefde voor je bedrijf toch minder diep dan gedacht. Of kijk ik er raar tegenaan?
pi_220042646
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is hij al 8 ja?
Mijn 8-jarige gaat tegenwoordig zelfs weleens alleen een boodschap doen _O-
Voor de kinderbescherming wordt gebeld: geen weekboodschappen hoor. Een zak witte bolletjes en knakworsten voor lunch bijvoorbeeld.
pi_220042686
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar als je bedrijf niet zo lekker gaat hoe kan je dan zoveel geld uitgeven aan tripjes, kleding, uitgaan etcetera. Dan zit de liefde voor je bedrijf toch minder diep dan gedacht. Of kijk ik er raar tegenaan?
Ik zou er als werknemer niet blij van worden als ik maar moet afwachten tot wanneer ik mijn salaris betaald krijg, terwijl de eigenaar of directeur geld uitgeeft als water. Iets meer gevoel voor verhoudingen zou haar sieren. En dat heeft wat mij betreft niks te maken met het gescheiden houden van zakelijk en privé.
pi_220042694
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze zegt ook dat blindedarmontsteking is uitgesloten. Als je belt en zegt dat je kind zó doodziek is en dat je zelf denkt dat ze minstens een blindedarmontsteking heeft mag je denk ik sowieso wel komen ja.
pi_220042721
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 05:22 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Maar over die webshop kan het zijn dat ze Koen en jaq uit moest kopen waardoor er nu weinig geld is ?
Zoals gezegd ook Januari is sowieso een slechte retailmaand. Veel sale artikelen en geld is al uitgegeven in dure december maand. Toen in winkel werkte was dat ook altijd al zo. Ik denk dat ook maximaal overdrijven is.. en anders moet je idd privé investeren in de zaak… maarja een nachtje van 800 euro hotel kan prima..
Maar Sjaak was mede eigenaar dus die zou sowieso uitgekocht moeten worden.
Benieuwd wanneer bij Sjaak en Koen de shop uit de bio verdwijnt.
pi_220042731
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:06 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Dat sowieso. Daar heb ik in het vorige topic ook uitgebreid over bericht. Maar vind het wel fair om dit dan ook te vermelden.
Snap ik. Het ging mij er alleen niet om of ze hier gebruik van heeft gemaakt. Puur het feit dat haar medewerkers en leveranciers dit aanbieden zou voor haar al een reden moeten zijn om minder te laten zien. Ik kan me herinneren dat ze in een eerdere podcast vertelde leveranciers altijd direct te betalen om gebruik te kunnen maken van de betalingskortingen. Het is dus heel rap bergafwaarts gegaan want de podcast bestaat nog maar een paar maanden.
pi_220042750
quote:

[..]
Dat ligt maar net aan de resultaten van de webshop. Daarbij kan ik me bijna niet voorstellen dat de jaarcijfers over 2025 al klaar zijn. Ik neig op dit moment meer naar een verstrengeling met privé waardoor de cashflow wat minder gunstig is.
pi_220042758
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Is hij al 8 ja?
Voor de kinderbescherming wordt gebeld: geen weekboodschappen hoor. Een zak witte bolletjes en knakworsten voor lunch bijvoorbeeld.
Ja hij is 8...
Wij hebben geen winkels in de buurt maar hij gaat wel op zijn fiets een pakket voor mij ophalen bv.. en is gewoon vaak op pad omdat hij de buurt door gaat op zijn fiets.. ook mijn kind zit ergens anders op school maar heeft allerlei vrienden in de buurt omdat hij gewoon los mag van zijn moeder.
Mijn kind heeft ook wat knuffels in zijn bed maar heeft ze niet als een klein kind nodig de hele dag 🤔

Dat arme kind word echt heel klein en kort gehouden en gaat daar straks echt problemen mee krijgen
pi_220042763
quote:
Dat kan wanneer je privé genoeg hebt en zakelijk en privé goed gescheiden houdt. En stel dat er geen toekomst in de webshop zit, zou je er dan nog privé geld insteken?
pi_220042767
Hebben die meiden van HVK nou rode lippenstift op naar school?
pi_220042777
Dbm met haar "vaatwasser uitruimen is al te veel" bericht doet me echt zo extreem Debbie vibes geven.. de "ik moet zitten tijdens het koken" onzin... en ze post het zodat andere weten dat ze niet alleen zijn..
Vertelt weer het sprookje dat ze veel sport 😂 echt...
pi_220042797
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja hij is 8...
Wij hebben geen winkels in de buurt maar hij gaat wel op zijn fiets een pakket voor mij ophalen bv.. en is gewoon vaak op pad omdat hij de buurt door gaat op zijn fiets.. ook mijn kind zit ergens anders op school maar heeft allerlei vrienden in de buurt omdat hij gewoon los mag van zijn moeder.
Mijn kind heeft ook wat knuffels in zijn bed maar heeft ze niet als een klein kind nodig de hele dag 🤔

Dat arme kind word echt heel klein en kort gehouden en gaat daar straks echt problemen mee krijgen

Vandaar ook die kleuter kadootjes voor zn verjaardag, hij wordt behandeld alsof hij gelijk aan zusje van 5 is. (Of misschien wel jonger)
pi_220042837
quote:

[..]
Dat klinkt idd heel logisch, want je gaat zakelijk iemand niet uitkopen met privé geld toch?
pi_220042854
quote:
Als je met 2 mensen samen een bedrijf hebt en je hebt daarnaast een privé vermogen.
En je hebt trammelant onderling.
Dan zorg je toch zelf ook dat je privé buiten schot blijft?
Waarom zou ze privé moeten bloeden als de zaak van hun 3 was.
  maandag 9 februari 2026 @ 08:19:02 #191
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220042861
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Jij zegt, ik dacht :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220042869
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:48 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Zoals gezegd ook Januari is sowieso een slechte retailmaand. Veel sale artikelen en geld is al uitgegeven in dure december maand. Toen in winkel werkte was dat ook altijd al zo. Ik denk dat ook maximaal overdrijven is.. en anders moet je idd privé investeren in de zaak… maarja een nachtje van 800 euro hotel kan prima..
Maar Sjaak was mede eigenaar dus die zou sowieso uitgekocht moeten worden.
Benieuwd wanneer bij Sjaak en Koen de shop uit de bio verdwijnt.
Het kan ook zijn dat dat nachtje weg door Tim is betaald toch?
pi_220042871
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:06 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Vandaar ook die kleuter kadootjes voor zn verjaardag, hij wordt behandeld alsof hij gelijk aan zusje van 5 is. (Of misschien wel jonger)
Over 2 a 3 jaar gaat misschien zijn puberteit wel echt van start en zit dan met 1 voet in de poppenhoek en zijn andere in het ontdekken van zijn gevoelens en grote mensen wereld rol ... poeh dat gaat echt nog heel veel therapie opleveren
pi_220042877
E
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan wanneer je privé genoeg hebt en zakelijk en privé goed gescheiden houdt. En stel dat er geen toekomst in de webshop zit, zou je er dan nog privé geld insteken?
n vergeet niet dat alle nieuwe collecties die ze vorig jaar al hebben gekocht nu binnenkomen. Die moeten betaald worden bij de leveranciers.
Tek daarbij het uitkopen van je partner bij op en de maand januari.
Dat zijn meerdere omstandigheden en dat heeft tijd nodig om daar van bij te komen.
Hopelijk lukt het haar , ze heeft ook haar medewerkers die hiervan leven.
En zelf ondernemer dus ik gun niemand een faillissement
pi_220042878
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Lijkt wel of het meer is dan lippenstift.. kleuters vol in de make-up is echt raar (met kerst diner soort van ok maar ook niet zo heftig)
pi_220042884
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Jij zegt, ik dacht :{
Tsja. En dan dat ze schrijft; hele nacht boven heeft de lamp gebrand, deuren open, feest.
Dan ga je er toch naar toe en pakt ze aan?
Slapen , licht uit
pi_220042898
Hvk
O wat ziet ze ertegenop dat de vloer eruit gaat en ze elders moet douchen want het is een straat verderop.
Ja snap dat dat even vervelend is maar de bieb is ook een straat verderop en lukt wel dagelijks jaar in jaar uit. Dit is tijdelijk
pi_220042904
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Lijkt wel of het meer is dan lippenstift.. kleuters vol in de make-up is echt raar (met kerst diner soort van ok maar ook niet zo heftig)
Dat ze knalrode lippenstift op hebben vind ik wel bijzonder, zie natalie altijd make up loos
pi_220042934
Maar even hè, wie zegt dat dbm echt naar de spoedeisende gaat, die vrouw is aandachtziek, dus elke aandacht is prima negatief of positief

Ze kan gewoon random wat plaatsen, niemand die dat controleert en haar man zit denk ik niet op de socials, dat zij vaak maar wat roept is een feit

Nu weer te moe om haar vaatwasser uit te ruimen, nog even en ze vraagt thuiszorg aan.. wat een vrouw is dit
pi_220042938
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat ze knalrode lippenstift op hebben vind ik wel bijzonder, zie natalie altijd make up loos
En ook al zou zij iedere dag knalrode lippenstift ophebben, dan is dat nog niet oké voor een tweeling van een jaar of 7?
Maar ze zal wel geen zin hebben gehad in strijd want slechte nacht en moet ook al elders douchen..
pi_220042961
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou kunnen maar hij heeft geen inkomen.. zal vast wel spaargeld hebben maar lijkt me ook dat hij hopelijk ook voor zijn kinderen betaald.
pi_220042965
AM zal het zwaar hebben deze week, MaartenGeerts is de hele week weg 😱 wie moet nu het eten afmaken, en hoe moet het nu met haar werkdag?!
pi_220042966
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als je met 2 mensen samen een bedrijf hebt en je hebt daarnaast een privé vermogen.
Het is een VOF. Ze zullen alles door de hoeveelheid vennoten moeten delen. Maar als er schulden zijn, dan volgt er vanzelf een faillissement. De uitverkoop hebben ze al gehad. Ik ga ervan uit dat de eindafrekening gewoon opgemaakt is en dat dat nu zorgt voor mindere cashflow.

Geen idee wie hier de vennoten zijn, maar je bent bij schulden met pech wel prive ook het bokje.
pi_220042971
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:34 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar even hè, wie zegt dat dbm echt naar de spoedeisende gaat, die vrouw is aandachtziek, dus elke aandacht is prima negatief of positief

Ze kan gewoon random wat plaatsen, niemand die dat controleert en haar man zit denk ik niet op de socials, dat zij vaak maar wat roept is een feit

Nu weer te moe om haar vaatwasser uit te ruimen, nog even en ze vraagt thuiszorg aan.. wat een vrouw is dit
Hij zit ook op Instagram, dus ziet wel degelijk alles wat zij post als hij er vaak genoeg zit, maar misschien kijkt hij niet dagelijks.
pi_220042979
En dan; het wordt een extreem drukke dag.
Zayn om 11:30 ophalen
Om 13:00 een gesprek
Om 14:39 de meiden.
Druk????
Voor 1 is het druk ha, Louay want die mag niet slapen
pi_220042997
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zou het dan idd niet zo op insta gooien maar goed
pi_220043007
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:41 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Zou kunnen maar hij heeft geen inkomen.. zal vast wel spaargeld hebben maar lijkt me ook dat hij hopelijk ook voor zijn kinderen betaald.
Misschien wel een dijk van een vaststellingsovereenkomst getekend?
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 08:55:29 #208
184769 crew  Deisyy
pi_220043016
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:43 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het is een VOF. Ze zullen alles door de hoeveelheid vennoten moeten delen. Maar als er schulden zijn, dan volgt er vanzelf een faillissement. De uitverkoop hebben ze al gehad. Ik ga ervan uit dat de eindafrekening gewoon opgemaakt is en dat dat nu zorgt voor mindere cashflow.

Geen idee wie hier de vennoten zijn, maar je bent bij schulden met pech wel prive ook het bokje.
Cashflow problemen hebben niets met te jaarcijfers te maken, het houdt in dat er (tijdelijk) meer geld uit gaat dan in komt, waardoor het even lastig is om de rekeningen te betalen. Normaal zou het te maken kunnen hebben met debiteuren die te laat betalen, maar dat lijkt me in het geval van een webshop niet de oorzaak, want daar wordt direct afgerekend.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220043019
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:43 schreef papierentas het volgende:

[..]

Maar heeft ze schulden? Dat weten we niet
Ze lijkt me niet dom op zakelijk gebied.
Het is een ondernemers familie en ze zullen ook hun ervaring en kennis met haar delen.
Ondernemen is altijd met een risico.
Hopelijk komt het goed
pi_220043031
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien wel een dijk van een vaststellingsovereenkomst getekend?
Hij voldeed niet en heeft van zomer tot okt gewerkt dus vrij korte periode ook. En is gewoon ontslagen.
pi_220043032
Hvk heeft het vandaag extreem druk met kinderen ophalen van school en een gesprekje 🤣
pi_220043034
Michelle; Ik zou ook niet zomaar mijn prive geld in het bedrijf storten, je moet ook nog ergens van leven.
Maar ik zou ook niet tegen mijn baas zeggen dat ze wel even mag wachten met mijn loon uit te betalen 🙈

DBM; de vaatwasser uitladen is soms te veel. Nu heb ik een vriendin met schildklier problemen en die heeft soms ook dagen dat ze niet weet hoe ze voor of achteruit moet. Dus daarin begrijp ik DBM wel. Alleen ze doet alles op karakter ze sport zo ontzettend veel (🫣), maar dan is de vaatwasser te veel? Misschien eens contact leggen met een ergotherapeut om te kijken hoe je je energie beter kan verdelen?

Aanvulling; allemaal mensen in de reacties 'als moeder sta je 24/7 aan duss'. Ja Gerda, de werkende moeders dus ook, die na een nacht van 3uur niet de mogelijkheid hebben om 's middags op bed te gaan liggen. Ook de moeders die chronisch ziek zijn en wel nog een baan hebben. De moeders die het alleen moeten doen en geen '3e kind' hebben die gewoon dingen kan overnemen als het nodig is.
Als je moeite hebt met prikkels verwerken dan is de bijv gamen niet de oplossing om te ontprikkelen, maar bij DBM wel.
pi_220043044
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:27 schreef Henrike het volgende:
Hvk
O wat ziet ze ertegenop dat de vloer eruit gaat en ze elders moet douchen want het is een straat verderop.
Ja snap dat dat even vervelend is maar de bieb is ook een straat verderop en lukt wel dagelijks jaar in jaar uit. Dit is tijdelijk
Ze zegt dat het dichtbij is maar niet een straat verderop.. verder is het zeuren om niets natuurlijk... ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ze het maar uit moest zoeken! Benieuwd hoe uitgeleefd die douche in die senioren woning is na een weekje dit gezin
pi_220043045
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Over 2 a 3 jaar gaat misschien zijn puberteit wel echt van start en zit dan met 1 voet in de poppenhoek en zijn andere in het ontdekken van zijn gevoelens en grote mensen wereld rol ... poeh dat gaat echt nog heel veel therapie opleveren
Heeft ze dan ook nog content/aandacht 🤪
pi_220043047
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:01 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hij voldeed niet en heeft van zomer tot okt gewerkt dus vrij korte periode ook. En is gewoon ontslagen.
Ok
pi_220043053
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:48 schreef Henrike het volgende:
En dan; het wordt een extreem drukke dag.
Zayn om 11:30 ophalen
Om 13:00 een gesprek
Om 14:39 de meiden.
Druk????
Voor 1 is het druk ha, Louay want die mag niet slapen
Gelukkig heeft hij het toch niet nodig.
Misschien mag hij een hazenslaapje doen al rollend in de bakfiets.
pi_220043137
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:41 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]

Begin niet over curly, heeft me ooit ban opgeleverd. Ik heb namelijk geen goed woord over voor die halvegare
pi_220043147
quote:

[..]
Het is maar net hoe ze alles geregeld hebben. Eerlijk gezegd zou het mij verbazen als zij nu al toe zijn aan een financiële afwikkeling.
pi_220043177
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:57 schreef Parasolletje89 het volgende:
Kan de godfather niet helpen met de problemen bij Jolie dan?
Ik denk dat the godfather het vooral dom vindt dat ze dit vertelt, he wat irri heeft ze papa weer teleurgesteld en niet trots gemaakt 🤣
pi_220043205
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 03:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Je zal zijn ex maar zijn dan wil je haar toch ook aan die lange matten door het scherm trekken
pi_220043210
quote:

[..]
Tuurlijk doelt ze daar op! Maar dat hoort er ook bij, uitkopen zowel uit bedrijf en woning en dat bevalt de Walkies vast niet
pi_220043217
Ik mag toch hopen dat Tim zn eigen financiële boontjes dopt.

Het venijn zit em in de morele staart vind ik. Ja privé en zakelijk moet je gescheiden houden. Maar zo decadent leven, terwijl je misschien je personeel niet kan betalen is natuurlijk gewoon een dikke middelvinger. En dan ook nog eens een hele podcast lang praten over dat ze ( Iris en Mich) niet van eenvoudig leven houden en het niet voor minder willen doen.

Enne Michelle een ondernemer? Hm….dat moet nu nog blijken. Ik vermoed dat ze weinig kaas heeft gegeten van de financiële en administratieve kant. Dat deden Koen en Jaq.
pi_220043221
Ik lees net dat de gedupeerden van de toeslagenaffaire toch nog hun schuld moeten betalen. In 2021 werd dat bevroren en kregen ze een compensatie van 30.000 euro, maar nu moeten 100.000 ouders hun achterstanden alsnog terugbetalen.

Een paar jaar geleden zei Janneke dat het voor haar definitief afgerond was, hoop dat dat ook inderdaad zo is.
pi_220043237
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:27 schreef Henrike het volgende:
Hvk
En ze hoeven ook niet elke dag te douchen, een washandje een keertje volstaat ook prima. Hier worden de kids okk om de dag gedoucht, mits ze niet in een weiland o.i.d. hebben gespeeld 😉
pi_220043239
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

Het venijn zit em in de morele staart vind ik. Ja privé en zakelijk moet je gescheiden houden. Maar zo decadent leven, terwijl je misschien je personeel niet kan betalen is natuurlijk gewoon een dikke middelvinger. En dan ook nog eens een hele podcast lang praten over dat ze ( Iris en Mich) niet van eenvoudig leven houden en het niet voor minder willen doen.

Enne Michelle een ondernemer? Hm….dat moet nu nog blijken. Ik vermoed dat ze weinig kaas heeft gegeten van de financiële en administratieve kant. Dat deden Koen en Jaq.
Dit. Op papier ondernemer zijn zegt niet zoveel. Er zijn genoeg ondernemers die andere mensen nodig hebben om de boel draaiende en op orde te houden.
pi_220043246
Als Koen en Sjaak nog niet uit het bedrijf gestapt zijn, zijn zij toch ook nog verantwoordelijk voor hun personeel? Is niet dat ze ontslagen zijn maar eruit stappen toch?
pi_220043264
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar heeft ze schulden? Dat weten we niet
Ze lijkt me niet dom op zakelijk gebied.
Het is een ondernemers familie en ze zullen ook hun ervaring en kennis met haar delen.
Ondernemen is altijd met een risico.
Hopelijk komt het goed
Ah joh ik denk dar het is wat iemand hier eerder zei. Januari is gewoon pittig in de retail. En Mies zit op overdrijven dus die meid zit even weer in haar slachtofferrol... No worries, ze zitten er allemaal nog steeds warmpjes bij hoor 😋
pi_220043290
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik lees net dat de gedupeerden van de toeslagenaffaire toch nog hun schuld moeten betalen. In 2021 werd dat bevroren en kregen ze een compensatie van 30.000 euro, maar nu moeten 100.000 ouders hun achterstanden alsnog terugbetalen.

Een paar jaar geleden zei Janneke dat het voor haar definitief afgerond was, hoop dat dat ook inderdaad zo is.
Niet on topic maar het is toch werkelijk waar niet te filmen in dit land. Nu weer on topic
pi_220043434
Gloeiende genade... dbm... zoon heeft last van zijn nek 🤦‍♂️ is erin geschoten 🤦‍♂️ (komt van het moedige boodschappen doen met het 3e kind natuurlijk)
Ze weet nu al niet of hij het wel echt vol gaat houden vandaag...
Ok waar kunnen we geld inzetten dat ze vanmiddag/vanavond weer op de spoed zit met vermoeden hersenvliesontsteking??
pi_220043459
Gister enorme buikpijn en dan nu aan de banaan?
Zou mijn keuze niet zijn voor flipflapvriendinnie
En de oudste ook weer klachten dus morgen allemaal weer thuis
pi_220043726
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:33 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Je zal zijn ex maar zijn dan wil je haar toch ook aan die lange matten door het scherm trekken
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

Michelle zal advies krijgen van haar vader , haar familie bestaat uit ondernemers . Ze zullen vast weten hoe het werkt.
pi_220043752
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gloeiende genade... dbm... zoon heeft last van zijn nek 🤦‍♂️ is erin geschoten 🤦‍♂️ (komt van het moedige boodschappen doen met het 3e kind natuurlijk)
Ok waar kunnen we geld inzetten dat ze vanmiddag/vanavond weer op de spoed zit met vermoeden hersenvliesontsteking??
Ik denk dan: zal zij in de nacht bedenken wat ze nu weer moet verzinnen?
pi_220043767
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dan weer op social media vermelden dat ze zo fokking slecht heeft geslapen #zorgen #adhdennogwatdiagnoses #powerliftenophettandvlees #zwaarleven ? 😁
  maandag 9 februari 2026 @ 10:49:41 #234
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220043808
Zou Judith nog slapen of zou ze onderweg gestrand zijn met dat wrak wat nooit onderhoud krijgt?
  maandag 9 februari 2026 @ 10:51:11 #235
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220043825
Ik weet zeker dat de hele familie morgen bij DBM thuis is... wat een dramaqueen zeg, hoe zij schrijft
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220043828
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:49 schreef Rimboequeen het volgende:
Zou Judith nog slapen of zou ze onderweg gestrand zijn met dat wrak wat nooit onderhoud krijgt?
Hoho, ze heeft recent nog zelf de gasveren voor de achterklep vervangen hè? 😁
pi_220043928
Judith 🤦‍♂️ die A merk wasmiddel te duur vind... joh... welke planeet komt deze vandaan?? Al sinds forever is A merk duurder dan B en C merk....
pi_220044081
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 🤦‍♂️ die A merk wasmiddel te duur vind... joh... welke planeet komt deze vandaan?? Al sinds forever is A merk duurder dan B en C merk....
En als je per sé A-merk wil, dan koop je het in de aanbieding. Vaak genoeg 2+3 gratis, of een bijna 4 liter fles (Robijn) voor 9,99 bij Kruidvat of Trekpleister.
pi_220044128
Goh, AM schrijft Maart (de maand) met een hoofdletter, maar de namen van de kinderen en Maarten altijd met een kleine letter.
Oost-Indisch dyslectisch?
pi_220044142
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:49 schreef Rimboequeen het volgende:
Maximale snelheid naar huis gevlogen omdat ze anders in slaap valt natuurlijk
pi_220044264
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als je per sé A-merk wil, dan koop je het in de aanbieding. Vaak genoeg 2+3 gratis, of een bijna 4 liter fles (Robijn) voor 9,99 bij Kruidvat of Trekpleister.
Ja idd vind het geen probleem dat ze A merk wilt of het koopt in de aanbieding.. doe ik ook! Maar dat ze zegt dat het eigenlijk niet duurder mag zijn dan 4 euro... koop dan B of C merk en piep niet!
Daarnaast wast ze zelden dus zo rap gaat ze er ook niet doorheen
Ze vinden dit ook een kleine fles.. ik heb een machine die zelf dozeert en ik draai iedere dag 1 was en af en toe meer... ik doe echt wel 3 weken met 1 zo een fles.. dus wat zeurt ze? Denk dat zij wel een half jaar er mee kan doen
pi_220044375
Heeft ze nu nog steeds dezelfde trui aan?
pi_220044391
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:39 schreef Miepje77 het volgende:
Heeft ze nu nog steeds dezelfde trui aan?
Nee deze is anders... ze heeft wel heel het weekend die witte met vlek aan gehouden 👌
pi_220044426
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Of ze vraagt chat om wat dingetjes bij elkaar te sprokkelen 🙊 En flap eet dus ook banaan blijkbaar, dacht alleen bifi 😐
pi_220044512
Bob op dat filmpje waarop ze laat zien hoe goed hij overal tussendoor skiet. Volgens mij moet die persoon met de feloranje broek behoorlijk op de rem omdat Bob zich er opeens voor gooit.
pi_220044574
AM is de hele voorjaarsvakantie alweer aan het uitstippelen. Ze maakt zelfs een lijstje welke films de kinderen kunnen kijken 🙄 Het wordt elke vakantie weer erger met wat er door haar vooraf gepland wordt. Dan denk ik als je er toch zoveel mee bezig bent bedenk dan eens wat anders. Weer een op voorhand gemaakte homp koekjesdeeg en uitjes van vandaag niet thuis. En een hoop snaai.
pi_220044603
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bob op dat filmpje waarop ze laat zien hoe goed hij overal tussendoor skiet. Volgens mij moet die persoon met de feloranje broek behoorlijk op de rem omdat Bob zich er opeens voor gooit.
Judith vond het verantwoord om hem de piste mee op te nemen. Dus dan doen ze dat.
pi_220044615
Och DBM, volgens mij krijgt zij steeds meer door dat hoe meer ellende en aandikken, hoe meer aandacht ze krijgt. En dan heeft ze haar shotje aandacht gehad, smaakt dat naar meer en gooit ze er nog maar wat bovenop. Ik gun haar goede hulp, het wordt steeds erger.
pi_220044644
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Haha, precies dít wilde ik net typen😂

Guttegut, het is de arme jongen in de nek geschoten...wat een watjes creëert zij zeg...
pi_220044666
quote:
Waarom skiet iedereen met stokken behalve Bob? Zijn armen zwaaien heen en weer.
pi_220044724
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Raar mens. Ik koop nooit amerk wasmiddel🫣
pi_220044732
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee deze is anders... ze heeft wel heel het weekend die witte met vlek aan gehouden 👌
Gatverdamme 🤮 en daar dus ook in geskied etc
pi_220044741
quote:
Zou er niemand zijn die haar daar op aanspreekt? Levensgevaarlijk
pi_220044743
Maar, is B wel 'gewoon' naar school vandaag?
pi_220044759
Elysenesia
Ze zit de laatste tijd goed in haar vel. Ze kijkt ook veel vrolijker de wereld in. Fijn voor haar.
pi_220044777
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:14 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Waarom skiet iedereen met stokken behalve Bob? Zijn armen zwaaien heen en weer.
Je leert het vaak zonder stokken daarna krijg je bij meer ervaring de stokken
pi_220044801
Hoezo lijkt Tamara het prima te vinden dat haar jongste zoon de supermarkt op stelten zet? Ik zou me kapot schamen als ik een opmerking zou maken als "ze kennen hem inmiddels"..
pi_220044920
quote:
88s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:24 schreef Mirp het volgende:
Maar, is B wel 'gewoon' naar school vandaag?
Dat of hij slaapt uit... als hij aanwezig is zorgt hij altijd wel dat hij in beeld komt of te horen is🤷 dus denk wel naar school eigenlijk
pi_220044936
Waarom zou je je kind op je glazen inductieplaat, met schoenen aan, laten zitten /kruipen....
@natalievdlet
pi_220044990
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Je leert het vaak zonder stokken daarna krijg je bij meer ervaring de stokken
Oké bedankt voor de uitleg.
pi_220045016
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wasmiddel en wasverzachter is eigenlijk het enige wat ik niet van een A merk koop. Dat Judith dat dan juist wel doet verbaasd mij.
pi_220045028
Dance like nobody is watching, behalve Bob, want die kijkt steeds of zn moeder nog wel filmt.
pi_220045038
Judith blijft maar klagen over wintersporters die het niet kunnen in winterberg... en wilt daarom misschien volgende keer ergens anders heen..
Uhm dus zij en zus willen als slechte skiërs met ongeleid projectiel bob die niet kan skiën ergens heen waar mensen skiën die het wel goed kunnen 🤔 why? Zodat ze een uitdaging vormen voor hen die het wel goed doen? Soort van bewegende vlaggen om omheen te slalommen?
Hou je lekker bij je amateur berg..
  maandag 9 februari 2026 @ 12:58:10 #264
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220045056
quote:
Dat is Ilse, die blijft bij hem in de buurt
pi_220045094
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:27 schreef Earring het volgende:
Elysenesia
Ze zit de laatste tijd goed in haar vel. Ze kijkt ook veel vrolijker de wereld in. Fijn voor haar.
Mee eens, ze ziet er goed uit
pi_220045111
Sanneke deelt een filmpje van iemand die onderbroeken verkoopt. ‘Wil je deze Valentijnsdag even lekker friemelen aan de piemel van je vent, koop dan deze onderbroeken’

Ik snap de humor niet. En dat friemelen kan alleen met een nieuwe onderbroek? 🙄
pi_220045127
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nee ilse heeft rode broek en zwarte jas dit was fel oranje en groenige jas
pi_220045138
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ilse heeft een rode broek. Niet zo een oranje.

En ik denk dat Ilse filmt. Want je ziet Judith op het einde van dat filmpje.
pi_220045144
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:27 schreef Earring het volgende:
Elysenesia
Ja, heel leuk om te zien! Ze staat ook een stuk zekerder in het moederschap.
Ik vond dat labiele gedoe bij haar altijd heel vervelend om te zien, maar haar dierenliefde vind ik wel leuk om naar te kijken. Zelf in het verleden ook een paard gehad en ik ben ook blij dat er mensen bestaan die zich bekommeren om zielige diertjes. O+
pi_220045164
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith blijft maar klagen over wintersporters die het niet kunnen in winterberg... en wilt daarom misschien volgende keer ergens anders heen..
Uhm dus zij en zus willen als slechte skiërs met ongeleid projectiel bob die niet kan skiën ergens heen waar mensen skiën die het wel goed kunnen 🤔 why? Zodat ze een uitdaging vormen voor hen die het wel goed doen? Soort van bewegende vlaggen om omheen te slalommen?
Hou je lekker bij je amateur berg..
Arrogantie ten top, ze bakken er zelf ook niks van
pi_220045253
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ja, logisch dat het druk is, zo vlak bij NL, veel sneeuw en in het weekend. Dat had ze ook vooraf kunnen bedenken.
pi_220045260
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit, afgaande op het beeldmateriaal gok ik zomaar dat B ook 1 of meerdere mensen heeft aangetikt maar dat zegt ze er natuurlijk niet bij. Ze schatten zichzelf nogal hoog in binnen dat gezin lijkt het.
pi_220045322
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Is hij al 8 ja?
Ik ga jeugdzorg bellen! Als het nou bruine bolletjes waren a la maar wit? Dan kan echt niet 🙃
  maandag 9 februari 2026 @ 13:22:23 #274
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220045326
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:05 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ilse heeft een rode broek. Niet zo een oranje.

En ik denk dat Ilse filmt. Want je ziet Judith op het einde van dat filmpje.
Oh ik kijk niet alle filmpjes af, klik altijd snel door 🤪🤣
pi_220045331
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik wel, AH wasmiddel 🤪
pi_220045353
Ik vind de beelden van Judith wel leuk en krijg ook zin om te leren skiën. Heb van alles aan te merken op haar opvoeding, maar ze doet het toch maar ondanks haar ziekte.
pi_220045360
quote:

[..]
Ze hoeft niet te bloeden nee maar als je de salarissen en leveranciers niet kan betalen dan ga je toch niet decadent lopen doen, dan maak je toch even pas op de plaats?
pi_220045396
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ah joh ik denk dar het is wat iemand hier eerder zei. Januari is gewoon pittig in de retail. En Mies zit op overdrijven dus die meid zit even weer in haar slachtofferrol... No worries, ze zitten er allemaal nog steeds warmpjes bij hoor 😋
Het is een slimme marketingtruc. Maximaal janken over je cashflow, en daardoor je personeel niet kunnen betalen. Dat levert ongetwijfeld veel extra bestellingen op in een normaal zo rustige januarimaand. Ze straalt alleen niet uit dat ze het ondernemen bij JN zo fantastisch vindt. Logisch, als je sidekicks daar merendeel het werk deden, en je dat nu zelf moet doen... met je nieuwe sidekick.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 13:30:46 #279
184769 crew  Deisyy
pi_220045422
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:24 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze hoeft niet te bloeden nee maar als je de salarissen en leveranciers niet kan betalen dan ga je toch niet decadent lopen doen, dan maak je toch even pas op de plaats?
Vind ik ook hoor, ik heb ook weleens ergens gewerkt waar het financieel even niet zo lekker ging, bezuinigingen dit dat, maar één van de directeuren reed in januari wel in zijn nieuwe dikke bak naar Oostenrijk om een weekje te gaan skiën. Dan heb je wel maling.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220045453
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:24 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik vind de beelden van Judith wel leuk en krijg ook zin om te leren skiën. Heb van alles aan te merken op haar opvoeding, maar ze doet het toch maar ondanks haar ziekte.
Zeker hoor, fijn dat ze dat kan door de medicatie.
Maar de arrogantie en het klagen dat het zo druk is in Winterberg en je daar volop filmpjes kan maken van mensen die er niks van bakken, vind ik ontzettend irritant.
pi_220045489
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zeker hoor, fijn dat ze dat kan door de medicatie.
Maar de arrogantie en het klagen dat het zo druk is in Winterberg en je daar volop filmpjes kan maken van mensen die er niks van bakken, vind ik ontzettend irritant.
En nog een keer benadrukken dat het vooral mensen zijn die niet goed kunnen skiën. Gevaarlijke combi.
Judith is zelf regelmatig een gevaar voor anderen maar dat telt blijkbaar niet mee.
pi_220045545
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En nog een keer benadrukken dat het vooral mensen zijn die niet goed kunnen skiën. Gevaarlijke combi.
Judith is zelf regelmatig een gevaar voor anderen maar dat telt blijkbaar niet mee.
Ze heeft niet door dat zij met z’n drieën deel uitmaken van die groooote groep Nederlanders die daar in het weekend de pistes onveilig maken. Want skiën kunnen ze geen van drieën.
pi_220045705
Voordat Judith commentaar gaat geven op alle andere skiërs kan ze beter zelf nog wat lessen nemen. Ze doet net alsof ze mee kan doen aan de olympische spelen.
pi_220045744
Judith deelt haar kosten van het weekend. Ik vraag me dan af of zij en haar zus echt alles hebben verdeeld. Judith voor haar en kind en zus voor zichzelf. Ik vind namelijk dat Judith haar zus best veel doet voor het kind van Judith en daar mag best iets tegenover staan.
pi_220045783
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:45 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Ze heeft niet door dat zij met z’n drieën deel uitmaken van die groooote groep Nederlanders die daar in het weekend de pistes onveilig maken. Want skiën kunnen ze geen van drieën.
Dat is ook weer overdreven. Maar ze voelen zich verheven boven de anderen die zo ongeveer hetzelfde niveau hebben.
pi_220045789
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt haar kosten van het weekend. Ik vraag me dan af of zij en haar zus echt alles hebben verdeeld. Judith voor haar en kind en zus voor zichzelf. Ik vind namelijk dat Judith haar zus best veel doet voor het kind van Judith en daar mag best iets tegenover staan.
Judith deeld zoveel mogelijk de kosten dus als de zus iets extra's kan bijdragen laat ze het haar ook doen denk ik.
Maar dr zus weet ook met woe ze op vakantie gaat en aangezien ze vaker nee is geweest zal het wel werken op financieel gebied tussen hen
pi_220045840
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben benieuwd 👀
pi_220045856
Wie legt me dit uit ofwel hoe zit dit? Annemarie biedt een linkje aan dat ze gekregen heeft (als samenwerking) van Podimo. Als je op dat linkje zou klikken kun je Podimo 2 maanden proberen voor 1 euro.

Toevallig zat ik van het weekend even op de Podimo website waar ik precies dezelfde aanbieding zag en dat ik op de site van Podimo zelf meteen had kunnen regelen, als ik dat had gewild, zonder tussenkomst van Annemarie (in dit geval). Wat heeft Annemarie hier nu precies voordeel aan?
pi_220045868
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:22 schreef Shuri het volgende:
Wie legt me dit uit ofwel hoe zit dit? Annemarie biedt een linkje aan dat ze gekregen heeft (als samenwerking) van Podimo. Als je op dat linkje zou klikken kun je Podimo 2 maanden proberen voor 1 euro.

Toevallig zat ik van het weekend even op de Podimo website waar ik precies dezelfde aanbieding zag en dat ik op de site van Podimo zelf meteen had kunnen regelen, als ik dat had gewild, zonder tussenkomst van Annemarie (in dit geval). Wat heeft Annemarie hier nu precies voordeel aan?
Snap hem ook niet.. in iedere podimo reclame blok die ik tussen podcasts hoor zeggen ze deel de link zodat je vrienden 2 maanden gratis krijgen 🤷
pi_220045948
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Snap hem ook niet.. in iedere podimo reclame blok die ik tussen podcasts hoor zeggen ze deel de link zodat je vrienden 2 maanden gratis krijgen 🤷
Misschien wil AM de volgmoekes doen geloven dat zij even wat geregeld heeft met podimo?
pi_220045986
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Judith deeld zoveel mogelijk de kosten dus als de zus iets extra's kan bijdragen laat ze het haar ook doen denk ik.
Maar dr zus weet ook met woe ze op vakantie gaat en aangezien ze vaker nee is geweest zal het wel werken op financieel gebied tussen hen
Ik denk ook zeker dat het wel werkt hoor. Ik zou mezelf alleen heel bezwaard voelen.
pi_220046020
Judith is trots dat B zelf de keuze heeft gemaakt om van zwemles af te gaan, maar in hoeverre is dat de eigen keus van een kind van 6? :') Hij staat natuurlijk nog zwaar onder invloed van haar en reken maar dat ze niet onder stoelen of banken heeft geschoven wat ze er van vond. Zij projecteert heel erg zichzelf of wat ze graag zou willen zien op hem...
pi_220046078
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:22 schreef Shuri het volgende:

Waarschijnlijk verdient zij er evengoed aan, voor iedereen die via haar komt.
pi_220046203
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:41 schreef Nieve het volgende:
Judith is trots dat B zelf de keuze heeft gemaakt om van zwemles af te gaan, maar in hoeverre is dat de eigen keus van een kind van 6? :') Hij staat natuurlijk nog zwaar onder invloed van haar en reken maar dat ze niet onder stoelen of banken heeft geschoven wat ze er van vond. Zij projecteert heel erg zichzelf of wat ze graag zou willen zien op hem...
Ik vind dit ook geen beslissingen die je overlaat aan een kind. Buiten dat is het gewoon geklets. Zij heeft die beslissing genomen.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:09:32 #295
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220046241
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus nooit iets via haar doen en ook niet bij andere kinderuitbuiters.
AM blijft nu haar familiebreuk uitmelken, net als het brood bakken. Ik vermoed dat ze ook nog vele andere onderwerpen heeft bedacht om obsessief uit te gaan melken om te proberen relevant te blijven. Straks is ze niet meer relevant op IG en heeft ze niks te moederen meer....en dan? Zou ze dan nooit eens gaan denken "wat heb ik eigenlijk bijgedragen aan de maatschappij? Waarom heb ik nooit een fijne baan met leuke collega's gezocht en carrière gemaakt?"
Ik zou me zo ongelukkig voelen als ik mijn leven zo zou verdoen zoals zij.
pi_220046263
AM maakt zelfs een lijstje met films die ze kunnen kijken tijdens de vakantie. Dat kunnen de kinderen ook wel zelf beslissen toch?
pi_220046306
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar was ik al bang voor inderdaad. Ik zou nooit via haar iets aanschaffen, maar zou je dat wel doen dan zou zij in dit geval iets verdienen terwijl je het ook zo kunt regelen. Erg raar.
pi_220046313
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind dit ook geen beslissingen die je overlaat aan een kind. Buiten dat is het gewoon geklets. Zij heeft die beslissing genomen.
Heeft B. geen zwemdiploma's eigenlijk?
pi_220046320
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM maakt zelfs een lijstje met films die ze kunnen kijken tijdens de vakantie. Dat kunnen de kinderen ook wel zelf beslissen toch?
Waarschijnlijk komt er dan ruzie en dat wil ze hoe dan ook verkomen
pi_220046328
Ik vind het echt schandalig hoe Annemarie alsmaar door blijft gaan over de breuk met haar familie.
pi_220046362
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:20 schreef Shuri het volgende:

[..]
Heeft B. geen zwemdiploma's eigenlijk?
A wel. Volgens mij voor B gestopt. Hij kon immers ook al zwemmen voordat hij aan zwemles begon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')