Raar mens. Ik koop nooit amerk wasmiddel🫣quote:Op maandag 9 februari 2026 11:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 🤦♂️ die A merk wasmiddel te duur vind... joh... welke planeet komt deze vandaan?? Al sinds forever is A merk duurder dan B en C merk....
Gatverdamme 🤮 en daar dus ook in geskied etcquote:Op maandag 9 februari 2026 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee deze is anders... ze heeft wel heel het weekend die witte met vlek aan gehouden 👌
Zou er niemand zijn die haar daar op aanspreekt? Levensgevaarlijkquote:Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bob op dat filmpje waarop ze laat zien hoe goed hij overal tussendoor skiet. Volgens mij moet die persoon met de feloranje broek behoorlijk op de rem omdat Bob zich er opeens voor gooit.
Je leert het vaak zonder stokken daarna krijg je bij meer ervaring de stokkenquote:Op maandag 9 februari 2026 12:14 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Waarom skiet iedereen met stokken behalve Bob? Zijn armen zwaaien heen en weer.
Dat of hij slaapt uit... als hij aanwezig is zorgt hij altijd wel dat hij in beeld komt of te horen is🤷 dus denk wel naar school eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2026 12:24 schreef Mirp het volgende:
Maar, is B wel 'gewoon' naar school vandaag?
Oké bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Je leert het vaak zonder stokken daarna krijg je bij meer ervaring de stokken
Wasmiddel en wasverzachter is eigenlijk het enige wat ik niet van een A merk koop. Dat Judith dat dan juist wel doet verbaasd mij.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Raar mens. Ik koop nooit amerk wasmiddel🫣
Dat is Ilse, die blijft bij hem in de buurtquote:Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bob op dat filmpje waarop ze laat zien hoe goed hij overal tussendoor skiet. Volgens mij moet die persoon met de feloranje broek behoorlijk op de rem omdat Bob zich er opeens voor gooit.
Mee eens, ze ziet er goed uitquote:Op maandag 9 februari 2026 12:27 schreef Earring het volgende:
Elysenesia
Ze zit de laatste tijd goed in haar vel. Ze kijkt ook veel vrolijker de wereld in. Fijn voor haar.
Nee ilse heeft rode broek en zwarte jas dit was fel oranje en groenige jasquote:Op maandag 9 februari 2026 12:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat is Ilse, die blijft bij hem in de buurt
Ilse heeft een rode broek. Niet zo een oranje.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat is Ilse, die blijft bij hem in de buurt
Ja, heel leuk om te zien! Ze staat ook een stuk zekerder in het moederschap.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:27 schreef Earring het volgende:
Elysenesia
Ze zit de laatste tijd goed in haar vel. Ze kijkt ook veel vrolijker de wereld in. Fijn voor haar.
Arrogantie ten top, ze bakken er zelf ook niks vanquote:Op maandag 9 februari 2026 12:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith blijft maar klagen over wintersporters die het niet kunnen in winterberg... en wilt daarom misschien volgende keer ergens anders heen..
Uhm dus zij en zus willen als slechte skiërs met ongeleid projectiel bob die niet kan skiën ergens heen waar mensen skiën die het wel goed kunnen 🤔 why? Zodat ze een uitdaging vormen voor hen die het wel goed doen? Soort van bewegende vlaggen om omheen te slalommen?
Hou je lekker bij je amateur berg..
En ja, logisch dat het druk is, zo vlak bij NL, veel sneeuw en in het weekend. Dat had ze ook vooraf kunnen bedenken.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Arrogantie ten top, ze bakken er zelf ook niks van
Dit, afgaande op het beeldmateriaal gok ik zomaar dat B ook 1 of meerdere mensen heeft aangetikt maar dat zegt ze er natuurlijk niet bij. Ze schatten zichzelf nogal hoog in binnen dat gezin lijkt het.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Arrogantie ten top, ze bakken er zelf ook niks van
Ik ga jeugdzorg bellen! Als het nou bruine bolletjes waren a la maar wit? Dan kan echt niet 🙃quote:Op maandag 9 februari 2026 07:25 schreef LeSage het volgende:
[..]
Is hij al 8 ja?
Mijn 8-jarige gaat tegenwoordig zelfs weleens alleen een boodschap doen![]()
Voor de kinderbescherming wordt gebeld: geen weekboodschappen hoor. Een zak witte bolletjes en knakworsten voor lunch bijvoorbeeld.
Oh ik kijk niet alle filmpjes af, klik altijd snel door 🤪🤣quote:Op maandag 9 februari 2026 13:05 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ilse heeft een rode broek. Niet zo een oranje.
En ik denk dat Ilse filmt. Want je ziet Judith op het einde van dat filmpje.
Ik wel, AH wasmiddel 🤪quote:Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Raar mens. Ik koop nooit amerk wasmiddel🫣
Ze hoeft niet te bloeden nee maar als je de salarissen en leveranciers niet kan betalen dan ga je toch niet decadent lopen doen, dan maak je toch even pas op de plaats?quote:Op maandag 9 februari 2026 08:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als je met 2 mensen samen een bedrijf hebt en je hebt daarnaast een privé vermogen.
En je hebt trammelant onderling.
Dan zorg je toch zelf ook dat je privé buiten schot blijft?
Waarom zou ze privé moeten bloeden als de zaak van hun 3 was.
Het is een slimme marketingtruc. Maximaal janken over je cashflow, en daardoor je personeel niet kunnen betalen. Dat levert ongetwijfeld veel extra bestellingen op in een normaal zo rustige januarimaand. Ze straalt alleen niet uit dat ze het ondernemen bij JN zo fantastisch vindt. Logisch, als je sidekicks daar merendeel het werk deden, en je dat nu zelf moet doen... met je nieuwe sidekick.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:44 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ah joh ik denk dar het is wat iemand hier eerder zei. Januari is gewoon pittig in de retail. En Mies zit op overdrijven dus die meid zit even weer in haar slachtofferrol... No worries, ze zitten er allemaal nog steeds warmpjes bij hoor 😋
Vind ik ook hoor, ik heb ook weleens ergens gewerkt waar het financieel even niet zo lekker ging, bezuinigingen dit dat, maar één van de directeuren reed in januari wel in zijn nieuwe dikke bak naar Oostenrijk om een weekje te gaan skiën. Dan heb je wel maling.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:24 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ze hoeft niet te bloeden nee maar als je de salarissen en leveranciers niet kan betalen dan ga je toch niet decadent lopen doen, dan maak je toch even pas op de plaats?
Zeker hoor, fijn dat ze dat kan door de medicatie.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:24 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik vind de beelden van Judith wel leuk en krijg ook zin om te leren skiën. Heb van alles aan te merken op haar opvoeding, maar ze doet het toch maar ondanks haar ziekte.
En nog een keer benadrukken dat het vooral mensen zijn die niet goed kunnen skiën. Gevaarlijke combi.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zeker hoor, fijn dat ze dat kan door de medicatie.
Maar de arrogantie en het klagen dat het zo druk is in Winterberg en je daar volop filmpjes kan maken van mensen die er niks van bakken, vind ik ontzettend irritant.
Ze heeft niet door dat zij met z’n drieën deel uitmaken van die groooote groep Nederlanders die daar in het weekend de pistes onveilig maken. Want skiën kunnen ze geen van drieën.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En nog een keer benadrukken dat het vooral mensen zijn die niet goed kunnen skiën. Gevaarlijke combi.
Judith is zelf regelmatig een gevaar voor anderen maar dat telt blijkbaar niet mee.
Dat is ook weer overdreven. Maar ze voelen zich verheven boven de anderen die zo ongeveer hetzelfde niveau hebben.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:45 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Ze heeft niet door dat zij met z’n drieën deel uitmaken van die groooote groep Nederlanders die daar in het weekend de pistes onveilig maken. Want skiën kunnen ze geen van drieën.
Judith deeld zoveel mogelijk de kosten dus als de zus iets extra's kan bijdragen laat ze het haar ook doen denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt haar kosten van het weekend. Ik vraag me dan af of zij en haar zus echt alles hebben verdeeld. Judith voor haar en kind en zus voor zichzelf. Ik vind namelijk dat Judith haar zus best veel doet voor het kind van Judith en daar mag best iets tegenover staan.
Ik ben benieuwd 👀quote:Op maandag 9 februari 2026 14:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt haar kosten van het weekend. Ik vraag me dan af of zij en haar zus echt alles hebben verdeeld. Judith voor haar en kind en zus voor zichzelf. Ik vind namelijk dat Judith haar zus best veel doet voor het kind van Judith en daar mag best iets tegenover staan.
Snap hem ook niet.. in iedere podimo reclame blok die ik tussen podcasts hoor zeggen ze deel de link zodat je vrienden 2 maanden gratis krijgen 🤷quote:Op maandag 9 februari 2026 14:22 schreef Shuri het volgende:
Wie legt me dit uit ofwel hoe zit dit? Annemarie biedt een linkje aan dat ze gekregen heeft (als samenwerking) van Podimo. Als je op dat linkje zou klikken kun je Podimo 2 maanden proberen voor 1 euro.
Toevallig zat ik van het weekend even op de Podimo website waar ik precies dezelfde aanbieding zag en dat ik op de site van Podimo zelf meteen had kunnen regelen, als ik dat had gewild, zonder tussenkomst van Annemarie (in dit geval). Wat heeft Annemarie hier nu precies voordeel aan?
Misschien wil AM de volgmoekes doen geloven dat zij even wat geregeld heeft met podimo?quote:Op maandag 9 februari 2026 14:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Snap hem ook niet.. in iedere podimo reclame blok die ik tussen podcasts hoor zeggen ze deel de link zodat je vrienden 2 maanden gratis krijgen 🤷
Ik denk ook zeker dat het wel werkt hoor. Ik zou mezelf alleen heel bezwaard voelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Judith deeld zoveel mogelijk de kosten dus als de zus iets extra's kan bijdragen laat ze het haar ook doen denk ik.
Maar dr zus weet ook met woe ze op vakantie gaat en aangezien ze vaker nee is geweest zal het wel werken op financieel gebied tussen hen
Waarschijnlijk verdient zij er evengoed aan, voor iedereen die via haar komt.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:22 schreef Shuri het volgende:
Wie legt me dit uit ofwel hoe zit dit? Annemarie biedt een linkje aan dat ze gekregen heeft (als samenwerking) van Podimo. Als je op dat linkje zou klikken kun je Podimo 2 maanden proberen voor 1 euro.
Toevallig zat ik van het weekend even op de Podimo website waar ik precies dezelfde aanbieding zag en dat ik op de site van Podimo zelf meteen had kunnen regelen, als ik dat had gewild, zonder tussenkomst van Annemarie (in dit geval). Wat heeft Annemarie hier nu precies voordeel aan?
Ik vind dit ook geen beslissingen die je overlaat aan een kind. Buiten dat is het gewoon geklets. Zij heeft die beslissing genomen.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:41 schreef Nieve het volgende:
Judith is trots dat B zelf de keuze heeft gemaakt om van zwemles af te gaan, maar in hoeverre is dat de eigen keus van een kind van 6?Hij staat natuurlijk nog zwaar onder invloed van haar en reken maar dat ze niet onder stoelen of banken heeft geschoven wat ze er van vond. Zij projecteert heel erg zichzelf of wat ze graag zou willen zien op hem...
Dus nooit iets via haar doen en ook niet bij andere kinderuitbuiters.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient zij er evengoed aan, voor iedereen die via haar komt.
Daar was ik al bang voor inderdaad. Ik zou nooit via haar iets aanschaffen, maar zou je dat wel doen dan zou zij in dit geval iets verdienen terwijl je het ook zo kunt regelen. Erg raar.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient zij er evengoed aan, voor iedereen die via haar komt.
Heeft B. geen zwemdiploma's eigenlijk?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind dit ook geen beslissingen die je overlaat aan een kind. Buiten dat is het gewoon geklets. Zij heeft die beslissing genomen.
Waarschijnlijk komt er dan ruzie en dat wil ze hoe dan ook verkomenquote:Op maandag 9 februari 2026 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM maakt zelfs een lijstje met films die ze kunnen kijken tijdens de vakantie. Dat kunnen de kinderen ook wel zelf beslissen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |