abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220034413
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220034415
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:32 schreef ikmoetdrieten het volgende: Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten . Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk. Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
Wij hebben het kinderfeestje ook op zondag gedaan voor onze 5 jarige. Geen moment in mij opgekomen dat dat niet zou kunnen, ik woon wel in een zeer christelijke gemeente in de Randstad. Het was sowieso ‘s middags en de drie vrienden die waren uitgenodigd zijn niet gelovig.
pi_220034424
Ik keek net nog even de beelden van Judith, wat een drukte zeg! En tja, het is wel duidelijk dat ze een super trotse moeder is, vandaar de topictitel: naast de latten 😉
pi_220034432
Ik kom uit het oosten maar mijn kinderen hebben de afgelopen jaren vaak genoeg een kinderfeestje op zondag gehad.
  zondag 8 februari 2026 @ 11:57:40 #5
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220034475
DBM bralt weer onzin:
"1 ding wat ik van dr. Pol heb geleerd is wat een prolaps is. Dat is ook gelijk het enige".
Ze beweert verpleegkundige te zijn.....en dan niet weten wat een prolaps is.
pi_220034504
Ik heb hem ook uitgezet. Jezus wat is die iris een kwal. ‘Ik kan wel luisteren naar de docent. Maar kan ook gewoon geld gaan verdienen’ ‘meiden rennen op David af omg jij bent de vriend van Iris!!!’ Joeee zo humble de meid
pi_220034751
Met die boodschappen van Sanneke en die kraskaarten.. hoeveel ongezonde dingen eet je dan wel niet? (Terwijl je zelf dan zegt zo gezond te zijn?). Is dit wat zij dan ook ziet op andere accounts? En denkt dat dan normaal is?

Of waar spiegelt ze deze leefstijl dan van (dit neem ik dan aan, want blijkbaar vindt ze dat het ook normaal is om 2x op grote vakanties te gaan, 2 auto's voor de deur te hebben en ik weet allemaal al niet)

Maargoed, kan ook zijn dat ik niet normaal ben hoor :')
pi_220034935
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang geleden vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.

En ze eten momenteel niet heel gezond omdat Sanneke geen ruimte in haar hoofd heeft om te koken. Waar heeft ze dan wel ruimte voor in haar hoofd? Vinted, Hema en tegen de rotzooi in de keet aankijken?

Ik kan trouwens zo tig recepten bedenken die gezonder zijn en echt geen uren tijd vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 13:02:52 ]
pi_220034986
Zayn die van de trap na beneden valt… en blijven filmen
pi_220035137
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.
En dat te bedenken dat de Lidl één van de voorlopers is en echt een groot assortiment heeft..

quote:
Ik kan trouwens zo tig recepten bedenken die gezonder zijn en echt geen uren tijd vragen.
Yup.. ik ook. Moet ook wel heb een druk leven (ja druk is relatief, maar werk fulltime met een best wat activiteiten) en wil dan wel zoveel mogelijk gezond/zelfgemaakt eten/niet te veel bewerkt eten.
pi_220035139
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Zayn die van de trap na beneden valt… en blijven filmen
Ik zie geen vallen. Meer sensory seeking gedrag eerlijk gezegd. Buiten dat om: moeder grijpt ook gewoon totaal niet in.
pi_220035195
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Ik zie geen vallen. Meer sensory seeking gedrag eerlijk gezegd. Buiten dat om: moeder grijpt ook gewoon totaal niet in.
Ik zag het idd vluchtig na nog keer gekeken te hebben lijkt het idd zelf doet maar dan alsnog
pi_220035206
quote:
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.

En ze eten momenteel niet heel gezond omdat Sanneke geen ruimte in haar hoofd heeft om te koken. Waar heeft ze dan wel ruimte voor in haar hoofd? Vinted, Hema en tegen de rotzooi in de keet aankijken?

Maar ze komt ook bij AH en Plus. De keuze is reuze, maar vast niet goed ofzo.
pi_220035236
Je hoeft ook geen vleesvervangers te gebruiken als je vega eet, nootjes, bonen, kaas en eieren kan bijvoorbeeld prima. Dat is ook te koop bij de Lidl.
pi_220035253
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat Z het doet is tot daartoe maar zn kleine broertje doet hem na. Dat vindt ik enger. Die heeft nog minder motoriek en overzicht
pi_220035330
quote:

Ik vraag me dus echt af wat zij dan de hele dag doet?
pi_220035355
quote:

Tijdje geleden zat Sanneke huilend in de auto omdat ze een auto met varkens voorbij reden.
Hypocriet gedoe
pi_220035384
DBM voor de verandering weer eens op de spoed, en uiteraard heeft mevrouw weer commentaar want er wordt niet genoeg rekening gehouden met de trauma's van vriendinnie...die mensen hebben wel wat beters te doen zeg...
pi_220035518
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar ben ik stiekem ook benieuwd naar🙃
pi_220035562
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef opwegnaar het volgende:
DBM voor de verandering weer eens op de spoed, en uiteraard heeft mevrouw weer commentaar want er wordt niet genoeg rekening gehouden met de trauma's van vriendinnie...die mensen hebben wel wat beters te doen zeg...
En zeggen dat de ziekenhuizen achterlopen op de randstad...
Echt hoe verzin je het. Wees blij dat je niet in een derde wereld land woont.
pi_220035580
Ze mag blij zijn dat ze mag komen in ziekenhuis
pi_220035600
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zeuren, klagen, schooien, vinted afstruinen, neusgaten en kruis filmen.
pi_220035616
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef opwegnaar het volgende:
Echt hoezo zit die weer bij de spoed? 🤔🤷 en heeft ze ooit bedacht dat die trauma ook wel eens zou kunnen komen omdat kind om iedere dwarse drol daarheen word getrokken?
pi_220035627
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En zeggen dat de ziekenhuizen achterlopen op de randstad...
Echt hoe verzin je het. Wees blij dat je niet in een derde wereld land woont.
Ja want in randstad krijg je lachgas bij het zetten van infuus... 🤔🤣
pi_220035700
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja want in randstad krijg je lachgas bij het zetten van infuus... 🤔🤣
Ik zit echt op mijn handen. Ben veel met de oudste in zhuis in noorden geweest, en op 1x na ( helaas was die ene keer wel traumatisch voor hem) is alles met pedagogische medewerker gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')