abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219903100
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219903206
Een quote uit het vorige deel:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En daar zit nou het verschil. Als je gewoon een normale baan hebt zal je dit niet gebeuren.
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
pi_219903237
Elise Joanne die deelt ook om Eline Zwitser weer te volgen . Want haar overleden dochter ‘Sterre ‘ stond er ook op. Het meisje heette sky…/
Wat een leeg bestaan is het toch
pi_219903263
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Elise Joanne die deelt ook om Eline Zwitser weer te volgen . Want haar overleden dochter ‘Sterre ‘ stond er ook op. Het meisje heette sky…/
Wat een leeg bestaan is het toch
Wauw pijnlijk ook… zegt dus ook weer hoeveel ze met zichzelf bezig zijn…
pi_219903362
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eline zwitser dr account is gehackt, ze heeft nu een nieuw account.
Ze is er helemaal ziek van dat ze herinneringen kwijt is en er rekeningen betaald moeten worden.
Het is natuurlijk meer dan lullig dat ze gehackt is, snap ook niet wat mensen bezield zoiets te doen. Maar gevoelsmatig vind ik het toch een beetje overdreven, maar misschien is dat als influencer die er geld mee verdiend toch anders 😅
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219903384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef Anniek88 het volgende:
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
Er zijn wel meer mogelijkheden om je emoties te uiten. Bijvoorbeeld even uitjanken bij je familie of vrienden.
Maar jankend op Instagram vind ik heel sneu.
pi_219903764
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
'Ik heb altijd gezegd: ik ga niet huilend op 'the gram'.
Ik snap ook echt wel dat ze baalt en dat het kut is omdat je toch samenwerkingen hebt enzo. Maar kom op, je zou idd eerst denken dat ze een terminale diagnose heeft gehad.
pi_219903914
Ik geloof dat elke fluflu het bericht van Eline nu wel heeft gedeeld.
Maar begrijp ik nu goed dat ze foto's en filmpjes direct op ista zet ipv eerst te maken en dan te delen? Dus dat ze daarom nu veel foto's kwijt is? Dat lijkt mij idd niet zo slim gedaan. Gelijk een waarschuwing voor de andere fluflu's.
pi_219903991
Nee, ze zei dat ze vanaf 2021 wel back up heeft maar van daarvoor niet.
pi_219904027
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:

[..]
Tsja het zware flu flu leven, piepen en huilen bij iedere tegenslag.
pi_219904054
Hvk: laat even de puinhoop zien op de vroege morgen. Ze is veel weg geweest daarom zo'n zooi.
Nou ik zie bij Tamara nooit zo'n bende, en bij Am ook niet ja misschien een keer.
Bij hvk is het ech niet normaal , dat aanrecht ook.
En dan nog benoemen dat Louay een korte nacht had, maar juist wel had geslapen overdag. Euhhh hij heeft de hele week overdag geslapen is ze dat vergeten? Op bank, soeelgoedjist en buggy.
pi_219904150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Hvk: laat even de puinhoop zien op de vroege morgen. Ze is veel weg geweest daarom zo'n zooi.
Nou ik zie bij Tamara nooit zo'n bende, en bij Am ook niet ja misschien een keer.
En dan nog benoemen dat Louay een korte nacht had, maar juist wel had geslapen overdag. Euhhh hij heeft de hele week overdag geslapen is ze dat vergeten? Op bank, soeelgoedjist en buggy.
Gek, dat nooit iemand haar verteld dat snachts slapen veel beter is dan die hazeslaapjes overdag . Zij lijkt mij daarom ook niet al te snugger
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219904157
En het natte bed vol in beeld met allerlei details om te delen met iedereen. Ik vraag me echt af hoe lang dat goed blijft gaan daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaky op 23-01-2026 13:44:11 ]
pi_219904164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
En eerlijk... ik zie dat meisje onder dat bureau zitten, die heeft echt geen dramatisch ondergewicht hoor. Ziet er uit als een prima kleuterlijf .
Dat begrijp ik inderdaad ook niet, dat je je kind ondervoed noemt maar zo ziet ze er totaal niet uit?
pi_219904169
Lekker lullig foutje inderdaad met die naam bij Elisejoanne. Tot zo ver de “interesse” in influencers onderling. Alleen maar bezig met volgers krijgen.
pi_219904189
quote:
Die keuken, dat is niet normaal hoor
pi_219904234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die keuken, dat is niet normaal hoor
Nee , de pannen van het koken van gisteren(16;30) hoeven er in de ochtend toch niet meer te staan, en die meuk op de grond. Zet die wasmachine aan
pi_219904403
quote:
Zo geeft Tamara nog een klein steekje onder water naar haar: Als ze overdag genoeg rusten, slapen ze ‘‘s nachts ook beter. 😉
pi_219904489
quote:
En hoe het mannetje gisteravond naast z’n bedje lag en dat op de gram werd gegooid. Leg dat mannetje lekker terug in z’n bedje ipv alles weer meteen online te gooien.

De puinhoop daar wordt met de halve dag erger.
pi_219904567
Ik weet niet hoeveel volgers Eline had, maar ze heeft er in korte tijd wel weer een hoop verzameld.
pi_219904595
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!

🤔 ik vind het bijzonder hoe graag ze het wilt
pi_219904616
Ik denk echt dat sjaak niet meer bij jolie werkt..
pi_219904634
AM noemt zichzelf een perfectioniste (..)ADHD er

Haar hoofd staat altijd aan, ze ziet altijd wat er beter kan, wat er mis kan gaan.

Behalve qua exposen en inzetten voor reclame van haar kinderen, uiteraard.
pi_219904638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!

Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreft
pi_219904659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM noemt zichzelf een perfectioniste (..)ADHD er

Haar hoofd staat altijd aan, ze ziet altijd wat er beter kan, wat er mis kan gaan.

Behalve qua exposen en inzetten voor reclame van haar kinderen, uiteraard.
Bij hun vader zijn haar kinderen veiliger dan bij haar, dat ziet ze natuurlijk niet.
pi_219904734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef Mirp het volgende:
Ik weet niet hoeveel volgers Eline had, maar ze heeft er in korte tijd wel weer een hoop verzameld.
33000. Ik zie dat ze al op de helft zit daarvan.
Maar ik zie in een reactie dat ook dat haar mail, fb, whatsapp etc gehackt zijn. Dat klinkt vooral als lekker overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Hoop dat ze ervan leert. En beelden niet opslaan, maar alleen op instagram hebben, nog dommer.
pi_219904752
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
pi_219904758
quote:

En die diagnose gaat ze krijgen hoor. Al is het maar omdat ze zich zo bezighoudt met de symptomen en deze waarschijnlijk feilloos kan benoemen/betrekken op zichzelf. Antwoorden krijgen kan fijn zijn maar zij praat zichzelf gewoon vanalles aan en gaat zich ernaar gedragen. Ik hoop dat ze uiteindelijk de juiste hulp krijgt.
pi_219904779
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
Haar "werkdag" ziet er bij mij uit als een niet werkdag. Die vrouw is niks gewend qua werk.
pi_219904825
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Zo geeft Tamara nog een klein steekje onder water naar haar: Als ze overdag genoeg rusten, slapen ze ‘‘s nachts ook beter. 😉
Volgens mij is dat geen sneer die ze geeft. Haar kinderen sliepen ook ruk de afgelopen dagen. En veel vaker ook.
pi_219904836
Die "werkdag" voor AM was bedoeld zodat ze niet meer in de avonden hoefde te "werken". Laatst had Maarten nog geklaagd dat het haar niet lukte om alles af te krijgen. Wie staat er weer de halve ochtend als een maniak te bakken en nutteloze stories op te nemen?? Uiteraard valt dat voor haar ook onder "werk" want de volgende box moet gepromoot worden. Zometeen nog 3 bakken koffie drinken en vanavond weer klagen dat haar to do lijstje niet af is 🙄 Onze plan goeroe kan niet eens bedenken dat ze gewoon van pakweg 7 tot 10 kan werken, kopje koffie, door tot 13 (ja, lunchen zonder je kinderen is heel normaal voor werkenden), koffie om 15u en weer door tot avondeten.
pi_219904839
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
pi_219904840
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreft
Ja dat je voor jezelf antwoord wilt snap ik! Ik heb ook gewoon mijn stempels gehaald en zorg voor duidelijkheid en hulp voor mijn kinderen 👌 dat ik dit kan zeggen hier is omdat niemand mij kent 😂
Het is geen groot geheim maar ook niet iets waarvoor je bijna een feestje moet geven
pi_219904868
Jacq heeft een interessant verhaal over kinderen laten zien. Uiteraard heeft ze er nu moeite mee. Uh eerder niet gek heh. Toen stond iedereen in vol ornaat erop. Als de poly zo was gebleven stonden ze nog steeds online. En al die jaknikkers geven haar helemaal gelijk. Wat een spul.
pi_219904973
Morgen naar Kookpunt voor een berg zuurdesum-zooi!
Zó toevallig dat AM niet genoeg potjes en badmutsen heeft....
pi_219905155
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.
pi_219905187
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
pi_219905230
quote:

En dat ze er 100% van overtuigd is dat ze hem krijgt. En dat het gelijk de enige echte juiste diagnose is.
pi_219905255
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En ruim 12.000 stappen voor 10u? Ik weet niet hoe snel zij dan loopt maar dat red ik niet (heb ook wel korte beentjes, scheelt misschien ook😄)
pi_219905286
Joost en Viora gaan 4 weken naar Thailand. Benieuwd of het #gekregen is 😏
pi_219905291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.
Het gaat niet om de tijd. Die is wel plausibel. Maar in dit geval om de persoon.
pi_219905327
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
pi_219905345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.
pi_219905348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 10:47:43 #45
382129 crew  Donna
pi_219905376
quote:
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.

Maar goed. Ik zet het niet op Instagram. 8)7
pi_219905385
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Joost en Viora gaan 4 weken naar Thailand. Benieuwd of het #gekregen is 😏
Wandelende reclamezuilen
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219905406
Overdreven story’s ook weer over de vrijdagen bij AM. Al die kinderen zitten toch gewoon op school?
pi_219905414

[ Bericht 100% gewijzigd door JaNeeDan op 23-01-2026 10:52:55 (Verkeerd gequote. ) ]
pi_219905472
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.
Hij staat wel tussen hun in, dus dat zou dan fijn zijn voor de andere kinderen 🙈
pi_219905483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:47 schreef Donna het volgende:

[..]
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.

Maar goed. Ik zet het niet op Instagram. 8)7
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
pi_219905491
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 11:06:14 #52
382129 crew  Donna
pi_219905518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
Ja, maar dat vind ik sowieso met kinderen al vies. Sommige kinderen likken hun hele handen af en steken die handjes dan weer in zo'n bakje. Echt smerig. _O-
Daar let ik dus sowieso altijd al op, met of zonder wormpjes haha. Gewoon de handen wassen of afvegen aan een nat doekje en niet aflikken.

En, misschien wel echt smerig, maar zo heb ik het mijn kinderen wel geleerd; vingers in de mond, wormpjes aan je kont.
Wel een beetje awkward als ze dat dan op school tegen andere kinderen zeggen. :')
Maar ze letten er iig ook zelf wel op, haha!
pi_219905520
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef WinnieWana het volgende:
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Jazeker! En niet alleen voorlezen (door misschien een vrijwilliger) maar ook knutselen en nu pannenkoeken versieren. Dat moet ook geld kosten, benieuwd of ze daar een bijdrage voor moeten betalen. N zal wel kwijtschelding krijgen want geen inkomen.

Ben benieuwd wat zo’n reclameklus als gisteren oplevert, en dat ook op wordt gegeven.
pi_219905521
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.

Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.

Bij zoon hadden we er een stuk meer.
pi_219905634
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.

Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
pi_219905643
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:

Nou dan was je zoon wel een heeeeeeel moeilijk geval, om in de termen van dbm te blijven 😂. Omdat zij altijd een moeilijk geval is krijgt ze de uitslag later
pi_219905676
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
pi_219905711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
pi_219905733
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Harper het volgende:

[..]
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
pi_219905743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
En dan het uur rusten nog. Die vrouw.
pi_219905891
quote:

[..]
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.
pi_219906062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.
Ik denk dat ze een schaduwplanner heeft waar in staat wat ze in een bepaalde periode moet herkauwen.
pi_219906157
Arme dbm krijgt haar sticker pas later... helemaal in de stress nu.. enorm zwaar geval is ze... moeilijk moeilijk... nu kunnen de slingers nog niet uit 🙇‍♂️
Je zou bijna denken dat er iets leuks te gebeuren staat als ze de uitslag krijgt.. alsof ze wacht op het telefoontje dat ze geslaagd is maar ze bellen ineens pas een week later dus moet je het feestje verzetten 🤷 vind het echt zo raar hoe ze doet 🤷🤦‍♂️
En echt ik weet hoe het werkt en voelt he... maar deze hysterie herken ik totaal niet
pi_219906164
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?

Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Of valt koffiedrinken met de visite ook onder ‘druk aan het werk’?
pi_219906200
quote:

[..]
Maar ze verstaat onder werken ook het filmen denk ik , nou dan heeft ze ind zon 30 minuten op een dag gewerkt 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219906212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?

Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Bij Am wel
pi_219906246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:26 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
Het meisje staat ook op de wachtlijst voor psychologische hulp, het zal neem ik aan nodig zijn maar DBM wil het ook heel graag.
pi_219906551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
Ik ben haar toen gaan volgen. Dacht als bff van Jaimy moet je leuk zijn om te volgen,
Echt iedere story is reclame. Of de kleding, of de voeding, of de inrichting of de wandeltochten.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 13:07:44 #69
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219906588
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefd ~O>
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219906633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.
(aldus Juud zelf).
pi_219906705
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:10 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.
(aldus Juud althans).
Ik volg haar niet, maar irriteer me altijd aan van die 'maar ik zeur niet'.
Ja je zeurt wel en je mag best ff klagen, ook als je bff op insta heel erg positief was. Ik vind t heerlijk om af en toe ff te zeuren, lucht ook op. Maar zeg niet dat je niet zeurt haha
pi_219906913
De podcast 'Daan en Jani Ongezouten' heeft het in de zesde aflevering over influencers. O.a. over huilen op camera, en over je kinderen in beeld brengen als momfluencer, BOOS wordt ook even genoemd.

Met Daan Alferink en Jani Kazaltzis. Te vinden op Spotify en andere gebruikelijke podcastkanalen.
pi_219907000
quote:
88s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
Een aantal is nu al arbeidsongeschikt :)
pi_219907001
quote:
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!
pi_219907023
quote:

Ja en dan weet ze het, en dan? Heeft ze excuses voor haar chaotische leven?
pi_219907036
Volgens mij heeft Milou weer lekker zitten photoshoppen op die foto waarop ze haar ootd showt. Dat bed heeft echt een rare golf. Dacht eerst dat ik mijn lenzen misschien niet goed in had gedaan vanmorgen 😂
pi_219907044
DBM noemt haar kinderen flip en flap omdat niemand de top10 namen mag weten van haar kinderen, maar deelt vervolgens wel de naam van het vriendinnetje van Flip
pi_219907055
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!
Tuurlijk wel, maar het boeit haar niet.

Aan de andere kant; kinderen stoppen nou eenmaal hun vingers vaak in de mond en als ze wormpjes hebben kun je ze moeilijk in een kooi opsluiten tot die krengen weg zijn. Mijn kinderen hadden er ook wel eens last van, vreselijk. Ik verdacht een vriendje van mijn zoon ervan het te verspreiden want die zat vaak met zijn hand in zijn onderbroek aan de achterkant zegmaar en daarna weer vrolijk aan het speelgoed van mijn kinderen zitten. Zo goor :r Als hij er was liet ik hem altijd eerst zijn handen wassen en ik liep er met een Dettol spray achteraan. Kind had wel meer bijzondere (gore) gewoontes...
pi_219907059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Voor álles, waar het haar uit komt. Ook dat ze niet dan powerliften omdat het waaide, dat de favoriete snoepjes van de kinderen niet op voorraad waren, dat de gesponsorde wasstrips niet meer gesponsord worden. Bijvoorbeeld.
pi_219907112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind dat nu met mamanouk ook. Sinds die kleine er is is hij in iedere story onderhand reclame aan het maken.
pi_219907123
quote:

[..]
Precies dit
Dbm en Am bedenken zelf diagnoses of dwingen ze af bij professionals. Je kunt in gesprekken natuurlijk aansturen op een diagnose als je weet wat de kenmerken zijn.
Te lui om op te zoeken hoe je een woord schrijft: ja maar ik heb dyslexie.
Beetje chaotisch: ja maar ik heb add/adhd.
Bijdehand kind: hoogbegaafd.
Om nog maar niet te spreken over prikkelgevoelig, narcisme en hoogsensiteit.
Er zijn zeker mensen die het echt 'hebben' maar een aantal kenmerken hebben veel mensen in meer of mindere mate. En dan stellen ze zelf de diagnose en gebruiken het als excuus om bv niet te hoeven werken.
Prima als het je helpt om maatregelen te nemen zodat je leven wat makkelijker verloopt.
Maar als mensen het gebruiken om uitkeringen te krijgen of onnodig gebruik te maken van zorg heb ik er veel problemen mee.
pi_219907141
quote:

[..]
Ze heeft ADHD dus dat is al een excuus, maar goed een extra excuus is welkom natuurlijk zodat wij niet gaan denken dat ze wat moet gaan doen met haar leven.
pi_219907329
Het is sowieso fascinerend hoe mensen vasthouden en zich vooral vormen naar diagnoses zodra ze denken dat ze iets hebben. Alsof het een excuus is om vooral niet zelf de controle te nemen over hun leven. Wijzen is immers makkelijker.
pi_219907335
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.

Ik wens jullie alle goeds!
pi_219907451
Jammer JaNeeDan. Maar ik begrijp je wel.
Het ga je goed!
pi_219907493
Jammer JaNeeDan. Voor ons dan. Ik begrijp je overigens goed. Ik zit op dezelfde wip. *Zwaai!
pi_219908080
Dag JaNeedan 👋 Denk dat een tegengeluid juist ook goed is. En aangezien dat niet bij de fluflu’s zelf kan ivm blokkeren, gebeurt dat hier. Soms denk je, ben ik nou gek? Dan is de herkenning hier ook fijn.
Het ga je goed!
pi_219908168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:07 schreef J-net het volgende:

[..]
ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefd ~O>
Maarten’s Zaadcrackers
pi_219908172
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:46 schreef Maremare het volgende:
Volgens mij heeft Milou weer lekker zitten photoshoppen op die foto waarop ze haar ootd showt. Dat bed heeft echt een rare golf. Dacht eerst dat ik mijn lenzen misschien niet goed in had gedaan vanmorgen 😂
En filters gebruikt ze vaak ook
pi_219908185
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:05 schreef Earring het volgende:
Dag JaNeedan 👋 Denk dat een tegengeluid juist ook goed is. En aangezien dat niet bij de fluflu’s zelf kan ivm blokkeren, gebeurt dat hier. Soms denk je, ben ik nou gek? Dan is de herkenning hier ook fijn.
Het ga je goed!
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.
pi_219908193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maarten’s slappe zakZaadcrackers
pi_219908205
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:05 schreef Earring het volgende:
Het ga je goed!
Dat is ook mijn idee.
Allerbeste @JaNeeDan
pi_219908237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:23 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]

😆
pi_219908242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.

Jammer, ik las je graag!
pi_219908284
Dbm voelt zich gehandicapt... potverdorie wat een drama queen...
pi_219908357
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gehandicapt, geen werkend brein...heb te doen met die vrouw...
pi_219908439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.

Herkenbaar maar jammer!! Het ga je goed Gerda! 😊
pi_219908508
Jammer dat je weggaat @JaNeeDan! Was gezellig met je!
pi_219908538
quote:
Ze heeft liggen huilen van vermoeidheid in de armen van haar man en gaat tegelijkertijd met de kinderen naar bed. Dan denk ik je man is thuis ga vast in bed, als je zo (gehandicapt) moe bent…
pi_219908626
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:

[..]

Sowieso is het helemaal niet zo raar dat een kind van die leeftijd verlatingsangst heeft?
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 17:19:11 #101
382129 crew  Donna
pi_219908676
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:52 schreef Maremare het volgende:
Jammer dat je weggaat @:JaNeeDan! Was gezellig met je!
Eensch!
pi_219908759
@JaNeeDan; je gaat gemist worden twijfelGerda, maar ik begrijp je overweging 💚
pi_219908903
Wat zeurt Sanneke nu weer over die bekers 🫣
En weer droge pasta bij hvk 🤦♀
pi_219908910
Bijzonder wat die flu flu allemaal cadeau krijgen…
Wat een baan hebben ze. Viola zullen de vakantie vast gedeeltelijk gesponsord krijgen.

Mijn Geldzaken verdient al bizar goed in loondienst, met zeer fijne arbeidsvoorwaarden en daarnaast nog eens 15k afgelopen maand met Fluflu voor maar een paar uurtjes werk per week. Terwijl ze inhoudelijk weinig toevoegt en vooral steeds hetzelfde herhaalt. Dat nieuwe 2.0 overzicht is toch ook een lachtertje. Bizar dat haar volgers dat niet doorhebben. En dan dat verhaal dat ze het “zo lastig vond om te delen”… Ja ja, vast om weer medeleven te kweken.

We betalen echt teveel voor ons producten.
pi_219908978
Mijn Geldzaken die dan aangeeft 15.000 verdiend te hebben met haar fluflu-werk, maar de auto staat nog wel op naam van haar moeder. En volgens haar kasboekje betaalt ze haar moeder met 50 eurootjes per maand af. Als je echt zoveel omzet draait, dan moet ik hier toch even om lachen...
pi_219909070
Hetzelfde als geen goeie doelen, koopt geen kleding/schoen… maar krijgt alles gesponsord.

Zo fake
pi_219909122
quote:

Heel jammer! Maar ik snap het ergens wel. Wie weet tot ooit?
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 18:33:42 #108
184769 crew  Deisyy
pi_219909150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 18:29 schreef Mirp het volgende:

[..]
Heel jammer! Maar ik snap het ergens wel. Wie weet tot ooit?
Mee eens!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219909344
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
pi_219909409
quote:

Jammer! Mocht je nog eens terug willen komen, omdat je ons zo mist: je bent van harte welkom!
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 19:14:52 #111
184769 crew  Deisyy
pi_219909427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
Als je je onderschrift weer verwijderd of er IK WIL BLIJVEN ;) van maakt en dan ook nog een mailtje stuurt naar privacy@fok.nl komt het goed.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219909460
Oh, je bent al weer terug. _O-

Nou welkom terug!
pi_219909483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind dat nu met mamanouk ook. Sinds die kleine er is is hij in iedere story onderhand reclame aan het maken.
Die baby lijkt wel gemaakt voor "the gram"
pi_219909547
Zegt DBM nou dit over haarzelf?

zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.

En die 5 dagen gewrichten gooien in de sportschool dan?
pi_219909650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:

zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.

2 max 3. En dat is prima he. Maar ze overdrijft alles zo. Lijkt wel of ze nu na vanmorgen compleet de weg kwijt is.
pi_219909686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:35 schreef papierentas het volgende:

[..]
2 max 3. En dat is prima he. Maar ze overdrijft alles zo. Lijkt wel of ze nu na vanmorgen compleet de weg kwijt is.
Ze zegt zelf toch dat ze 5 dagen per week gaat 😂
pi_219909715
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:19 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Die baby lijkt wel gemaakt voor "the gram"
Ja, maar niet alleen haar baby helaas. Baby’s leveren nou eenmaal content op. Had het van haar alleen niet zo verwacht dan van anderen.
pi_219909725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Zij zegt zoveel dat ze zelf overal in gaat geloven. 😆
pi_219909742
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze schrijft het meeNstal fout, moet 5x per maand zijn 🤣🤣🤣
pi_219909818
Ik snap je ergens goed. @JaNeeDan

Ik twijfel ook wel eens hierover. Veranderen doet het namelijk helaas niet en van mij mag ook er een regelgeving komen dat mensen hun kinderen maar gewoon online pleuren. Niet oké.
Hopelijk gaat het je goed. ❤️

Even indirect hierop inhakend. Ik had enkele dagen geleden ook een berichtje willen typen maar dan heel anders.

Ik zou heel erg graag juist eens leuke mensen op instagram willen volgen. Lekker positief en die niet meeliften op een eventuele baby of zwangerschap. Ik merk dat het mij triggert momenteel vanwege onze kinderwens die momenteel gewoon niet uitvoerbaar is. Ik zou het dus gewoon leuk vinden om vrouwen te volgen die het niet elke keer over kinderen, baby's en zwangerschap hebben. Of hoe vervelend het is dat ze een kind hebben of een klein elftal.
Ik gun het een ander van harte maar ik vind het momenteel niet zo leuk om allemaal te zien of horen. Ik word daar dus werkelijk op dit punt een beetje verdrietig van.

Dus als iemand leuke mensen weet om te volgen? Tegenwoordig is het topic namelijk niet persé meer alleen familie of mommyvloggers.
pi_219909825
quote:
YAY *O*
pi_219909841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Nou welkom terug!
Dit duurde net zo lang als de social media stop van Pascal. Grapje 🤭
pi_219909938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
pi_219909978
Ellen op haar zakelijk account met haar manifestatie. Dan ben je 39 (toch?) en is dit wat je manifesteert?? Wat is je leven dan leeg. Misschien naïef van mij, maar ik zou denken als je borstkanker hebt gehad je anderen dingen aan het leven waardeert dan geld, geld, geld?
pi_219910049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze schrijft het meeNstal fout, moet 5x per maand zijn 🤣🤣🤣
Beetje tijdsbesef van een kind die over vroeger praat en heel lang geleden. Als het 2 dagen terug was...
pi_219910125
DBM is gewoon niet slim.. Boodschappen doen is te zwaar, dan moet ze de boodschappen thuis laten bezorgen of haar man de boodschappen laten doen, voedzaam koken is moeilijk zorg dan dat je op goede dagen de vriezer vult etc en ja uit bed komen is moeilijk maar soms is het niet anders. Je kunt ook in oplossingen denken enne de meeste mensen die zo moe zijn kunnen echt niet powerliften (5x per week maand) of spontaan even naar Groningen rijden.
pi_219910146
Is dbm ziek dan?

En sinds wanneer is ze gehandicapt?

Even gewoon hoor. Ze maakt van een mug een olifant. En hoe in vredesnaam ga je het zo noemen.
pi_219910152
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
Hele enge foto’s
pi_219910163
quote:
Fijn dat je blijft!
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 20:10:47 #130
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219910174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ellen op haar zakelijk account met haar manifestatie. Dan ben je 39 (toch?) en is dit wat je manifesteert?? Wat is je leven dan leeg. Misschien naïef van mij, maar ik zou denken als je borstkanker hebt gehad je anderen dingen aan het leven waardeert dan geld, geld, geld?
O+ Mijn poes is gelukkig en rustig O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219910204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:10 schreef Meke het volgende:

[..]
O+ Mijn poes is gelukkig en rustig O+
Ik gok dat die minder vaak leeg is dan haar posts.
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 20:14:58 #132
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219910219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik gok dat die minder vaak leeg is dan haar posts.
_O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219910223
@Beertjeteddy (en een hug..)

Leuke accounts (vind ik), ik weet niet wat de grens tussen influencers en ‘posten regelmatig iets leuks op insta’ is.

Qua dieren:
Totes.the.goat
Maxzvanderhucht
Thegoodbearsandme (panda- en ijsbeerverzorger in Kopenhagen, grappige vrouw)
Zookeeperguy (ook uit Denemarken, werkt nu in een openluchtmuseum met veel lokale rassen geiten, ganzen, varkens etc)

Nestinginthewild (stel zonder kinderen wat naar Zweden is verhuisd, wonen in het bos)

Deheleautovol (wel met kinderen maar struint regelmatig kringlopen af met echt mooie dingen)
  vrijdag 23 januari 2026 @ 20:32:19 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219910394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:06 schreef IlseMarije het volgende:
DBM is gewoon niet slim.. Boodschappen doen is te zwaar, dan moet ze de boodschappen thuis laten bezorgen of haar man de boodschappen laten doen, voedzaam koken is moeilijk zorg dan dat je op goede dagen de vriezer vult etc en ja uit bed komen is moeilijk maar soms is het niet anders. Je kunt ook in oplossingen denken enne de meeste mensen die zo moe zijn kunnen echt niet powerliften (5x per week maand) of spontaan even naar Groningen rijden.
Dit ben benieuwd hoe ze het zou rooien, als haar man zou uitvallen door ziekte in het ziekenhuis ofzo?
pi_219910443
Lijstje wordt aangepast.

[ Bericht 48% gewijzigd door Cattolica op 23-01-2026 22:51:00 ]
pi_219910519
quote:

Dat heet overleven.

Wat voor ziekte heeft zij dan?
pi_219910532
quote:

Dat heet overleven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik dacht het ook!
pi_219910558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:49 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Schildklier en lipoedeem
pi_219910560
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
pi_219910583
quote:
Blijf gezellig!
pi_219910588
quote:

[..]
De lijst is eindeloos lang.
Pcos, hashimoto, missend heupbot, neurodivergente burnout, adhd, mogelijk autisme, lipoedeem, long covid gehad en volgens mij nog wat dingen maar vergeten.
pi_219910593
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀
pi_219910605
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:01 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Pcos, hashimoto, missend heupbot, neurodivergente burnout, adhd, mogelijk autisme, lipoedeem, long covid gehad en volgens mij nog wat dingen maar vergeten.
En chronische luiheid.
pi_219910643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:04 schreef Snaky het volgende:

[..]
En chronische luiheid.
Bingo!
pi_219910650
quote:

[..]
Aanstelleritis
pi_219910664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:11 schreef Mirp het volgende:

[..]
Aanstelleritis
Maar dan echt wel fokking veel erger dan anderen hè!
pi_219910676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Maar dan echt wel fokking veel erger dan anderen hè!
Hardstikke erg!
pi_219910680
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:01 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?
pi_219910703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:

officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande
theroadliztravels
kaylaavami
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.
pi_219910786
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:04 schreef Snaky het volgende:

[..]
En chronische luiheid.
En klageritus
pi_219910799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ja, bij DBM kan zoiets...
Maakt maar weer duidelijk dat zij alles zo overdrijft...
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
pi_219910808
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:02 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
pi_219910839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
Dyslexie is dr excuus
pi_219910854
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.

Wat een leeg bestaan heb je dan!
pi_219910886
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
Haha zoiets zou mij ook 'overkomen' 😂
pi_219910893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.

Ik had haar ook meer nuchter ingeschat dan dit
  vrijdag 23 januari 2026 @ 21:52:25 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219910931
quote:

[..]
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.
pi_219910939
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.
Dergelijke accounts volg ik dan het liefst in video's op Youtube.

[ Bericht 17% gewijzigd door Cattolica op 23-01-2026 22:52:29 ]
pi_219910984
In de story van MW van most wanted, waar ze die trui aantrekt vind ik haar net een kindvrouwtje
pi_219910985
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:

officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande
theroadliztravels
kaylaavami
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.

Het is dat ze er niet aan verdient als een echte flu flu maar zwaar schadelijk lijkt me dit.
pi_219911026
quote:

[..]
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijven
pi_219911036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:09 schreef Linnen het volgende:

[..]
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijven
Daar is ze heel goed in, alles voor de aandacht
pi_219911050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
In de story van MW van most wanted, waar ze die trui aantrekt vind ik haar net een kindvrouwtje
Ja ik dacht hetzelfde
pi_219911125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef outfluencer het volgende:

[..]
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.

Het is dat ze er niet aan verdient als een echte flu flu maar zwaar schadelijk lijkt me dit.
Oh, echt?! Ik volg haar nog maar pas. Ik haal haar dan maar uit mijn lijstje 🥴.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cattolica op 23-01-2026 22:55:53 ]
pi_219911128
quote:

[..]
Meenst, meenstal, nochal, jongentje en nog veel meer dingen schrijft ze fout, gewoon omdat ze niet het scherpste mes in de la is. Ze is een hele vreemde vrouw met vele issues.
pi_219911130
De jaarlijkse schoolfotograaf klaagzang bij Am.
Waarbij ze natuurlijk wel even aaaalle foto's uitgebreid laat zien, begeleid met commentaar.

Dan vergelijkt ze de schoolfoto van Lot met die ze zelf heeft laten door een fotograaf aan huis. Ik vind de schoolfoto dus veel mooier! Dat is gewoon een kleuter die de camera van de schoolfotograaf inkijkt. Die andere is enorm ingezoomd, geen lachje, kleuren enorme bewerkt. Dus Am schiet haar doel voorbij, ik vind het juist geen reclame voor de fotograaf.

Maar lekkere content weer, toch weer 10 stories ofzo.
pi_219911146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zielig :D
pi_219911174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:30 schreef Lodelie het volgende:
De jaarlijkse schoolfotograaf klaagzang bij Am.
Waarbij ze natuurlijk wel even aaaalle foto's uitgebreid laat zien, begeleid met commentaar.

Dan vergelijkt ze de schoolfoto van Lot met die ze zelf heeft laten door een fotograaf aan huis. Ik vind de schoolfoto dus veel mooier! Dat is gewoon een kleuter die de camera van de schoolfotograaf inkijkt. Die andere is enorm ingezoomd, geen lachje, kleuren enorme bewerkt. Dus Am schiet haar doel voorbij, ik vind het juist geen reclame voor de fotograaf.

Maar lekkere content weer, toch weer 10 stories ofzo.
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
pi_219911204
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zielig :D
Haha ach ze zit volgens mij alweer op haar aantal volgers die ze had. Kan ze weer heerlijk slapen.
pi_219911211
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:39 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
Zelf janken en zich gepest voelen als er eens een net verwoorde kritische opmerking over haar of over haar handelen wordt gemaakt, of zelfs maar een kritische vraag. Wat doet ze zelf? Een schoolfotograaf compleet publiekelijk affikken. Ik vind AM een enorme pester met een bord voor haar hoofd. Of nee, een plaat.
pi_219911250
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.
Een echt missende heupbot kun je wel, met veel pijn en moeite op lopen. Maar dat kan zij nooit hebben. Dysplasie natuurlijk wel. Luxatie nu ook niet lijkt me.
pi_219911312
Hoeveel fotoshoots zou Debbie gehad hebben sinds ze offline is
pi_219911392
Ik vind de foto’s die ze door die meermaals genoemde fotograaf heeft laten maken, een hoog Adams Familie gehalte hebben.

pi_219911405
(Dat is dan meteen duidelijk: geen idee hoe ik een plaatje moet plakken 😂)
pi_219911413
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Weet je waar je zelfs nog meer zen van wordt? Mee gaan kleuren! 😂 Ik zit er ook helemaal in…
pi_219911417
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Zijn we al bij de maand aangebroken waarbij ze dat Lente nummer 999x laat horen, aangeeft hoe vreselijk die maand is en dat ze elke dag weer aftelt met idiote vage foto’s?

Leuke accounts die ik volg:
Thezhoufamily : leuk groot gezin met eigen sushi bedrijf, werken hard en veel positiviteit
Mamainfinland : nl familie woont in jawel Finland
Jenn.darby : Amerikaans gezin wat naar nl is verhuisd en mega hard werkt om een bestaan op te bouwen hier

Nog iemand leuke tips?
pi_219911428
quote:

[..]
Klopt! Ze is geboren zonder heupkom, effing erg bij haar 😉
pi_219911435
quote:

[..]
Hartstikke offtopic, maar ik kan die shitload aan markers en boeken op zich wel aanraden. 😂
pi_219911437
quote:

[..]
:+
pi_219911479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Nou welkom terug!
Haha, ja, ruggengraat nog niet teruggevonden😬en jullie al heel gauw gemist❤
pi_219911508
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als je je onderschrift weer verwijderd of er IK WIL BLIJVEN ;) van maakt en dan ook nog een mailtje stuurt naar privacy@fok.nl komt het goed.
Gedaan🙂
pi_219911523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Hier moest ik echt heel hard om lachen🤣
pi_219911542
quote:

[..]
Maar heb je je dan wel laten testen? Van alles kopen om vervolgens te ontdekken dat het het toch niet helemaal is vraagt, wat zeg ik, schreeuwt om een diagnose!
pi_219911627
quote:
Ze zou eens moeten ervaren hoe dat is als je het echt bent.
pi_219911742
quote:

[..]
Moonlightingnz
.
Marama
over zen gesproken , daar kan ik dus vol bewondering naar kijken.
ze maakt dat zelf , zo knap

[ Bericht 2% gewijzigd door ikmoetdrieten op 24-01-2026 01:43:10 ]
pi_219912086
quote:
Je kunt ook hier lezen en schrijven zonder al die internetgekkies te volgen. Ik volg eigenlijk niemand meer, ook niet anoniem, en dat maakt voor hier echt geen verschil met wél volgen. Beetje hypocriet misschien, maar zolang er nog heel veel fanatieke ( kritische) volgers zijn die hier dagelijks van alles delen mis je verder niks😇
pi_219912088
Nummertje240 vind ik ook leuk om te volgen. Ze hebben wel kinderen, maar daar draait het account niet om. Ze hadden een super mooi nieuwbouw huis en hebben nu echt nét weer een ander huis gekocht waar ze van alles aan gaan doen. Daarnaast hebben ze een eigen Aziatisch restaurant.
  Moderator / Colorchick zaterdag 24 januari 2026 @ 07:40:07 #188
382129 crew  Donna
pi_219912090
Ik volg ook alleen Ellen zonder Koen _O-
pi_219912107
Nou DBM heeft ook weer flink liggen ruziën op Threads, weer een hele discussie over dat zij slachtoffer is van haar ziekte en daardoor niet kan afvallen, huilie huilie. Zij trekt zich alles zo persoonlijk aan. Nu is ze geblokkeerd door de voedingsdeskundige, iets wat zij aan de lopende band doet..
pi_219912138
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 23:21 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Klopt! Ze is geboren zonder heupkom, effing erg bij haar 😉
Ah, heupdysplasie dus. Dat is een niet goed gevormde heupkom. Echt missen zal ie niet. Overdrijven to the max zij.
pi_219912144
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 07:40 schreef Donna het volgende:
Ik volg ook alleen Ellen zonder Koen _O-
Ja respect dat je dat aankan. Heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik trek haar echt niet.
pi_219912151
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 07:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Je kunt ook hier lezen en schrijven zonder al die internetgekkies te volgen. Ik volg eigenlijk niemand meer, ook niet anoniem, en dat maakt voor hier echt geen verschil met wél volgen. Beetje hypocriet misschien, maar zolang er nog heel veel fanatieke ( kritische) volgers zijn die hier dagelijks van alles delen mis je verder niks😇
Van de week heb ik JvP en MCW ontvolgd, zij waren de laatsten die ik nog volgde op insta. Bij AM, DBM en HVK kijk ik niet, ook niet anoniem. Bij Sanneke, J&V, Wil&Tien, Judith en Mijn_geldzaken kijk ik anoniem. En heel af en toe bij Milou. Als hier iemand wordt genoemd die ik niet ken kijk ik ook niet. Van de week ging het hier bijv. over een Eline. Nooit van gehoord, ook niet gekeken. Zij kwam vervolgens wel bij mij voorbij op insta, net als bijv. die mensen die mee hebben gedaan aan OML, zij kwamen ook voorbij toen ze hier waren besproken.

Ik kan trouwens niet ontkennen dat ik wel benieuwd ben naar de comeback van Debbie. Ik hoop dat zij heeft ingezien dat er echt iets moet veranderen en dat ze daar aan werkt. En dat ze dan terugkomt als een ‘nieuwe’ Debbie.
  Moderator / Colorchick zaterdag 24 januari 2026 @ 08:23:51 #193
382129 crew  Donna
pi_219912161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:19 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja respect dat je dat aankan. Heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik trek haar echt niet.
Ik heb 3 accounts. Ik volg haar met de minst belangrijke/actieve. :P
pi_219912169
Debbie benut haar offline tijd goed. Zag net een bericht voorbij komen van Roy op Facebook dat er zelfgemaakte soja-was kaarsen gemaakt worden en dat ze voor bestellingen contact op moeten nemen met Debbie (toch niet offline dus)
Ben benieuwd of zij ze echt zelf maakt of Zoë aan het werk zet omdat ze zelf te vermoeid is.
pi_219912199
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:29 schreef Kaascroissantje het volgende:
Debbie benut haar offline tijd goed. Zag net een bericht voorbij komen van Roy op Facebook dat er [b]zelfgemaakte soja-was kaarsen gemaakt worden [b]en dat ze voor bestellingen contact op moeten nemen met Debbie (toch niet offline dus)
Ben benieuwd of zij ze echt zelf maakt of Zoë aan het werk zet omdat ze zelf te vermoeid is.
Positief: ze doet iets waar ze een deel van de spullen al voor heeft. Geen compleet nieuwe hobby.
pi_219912203
quote:
Debbie benut haar offline tijd goed. Zag net een bericht voorbij komen van Roy op Facebook dat er zelfgemaakte soja-was kaarsen gemaakt worden en dat ze voor bestellingen contact op moeten nemen met Debbie (toch niet offline dus)
Hmm, dus eigenlijk deelt Roy nu berichten voor Debbie.
pi_219912204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 23:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haha, ja, ruggengraat nog niet teruggevonden😬en jullie al heel gauw gemist❤
Maximaal effing gemist 😆
pi_219912213
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:00 schreef opwegnaar het volgende:
Nou DBM heeft ook weer flink liggen ruziën op Threads, weer een hele discussie over dat zij slachtoffer is van haar ziekte en daardoor niet kan afvallen, huilie huilie. Zij trekt zich alles zo persoonlijk aan. Nu is ze geblokkeerd door de voedingsdeskundige, iets wat zij aan de lopende band doet..
Ze maakt zo’n probleem van niks, de meeste voedingsdeskundigen weten inderdaad niks van oa lipoedeem of de schildklier dat gaf die voedingsdeskundige door wie ze nu geblokt is ook aan. Met lipoedeem is af afvallen heel lastig en zul je iemand moeten zoeken die gespecialiseerd is in oa lipoedeem. Een huisarts kan je ook vertellen dat je een bepaald zalfje nodig hebt maar als je bv een huidziekte hebt moet je ook naar een gespecialiseerd iemand die weet welke zalf je moet smeren op die huid. Zij maakt van een mug een olifant. Logisch nadenken is er niet bij, alles voor de aandacht.
pi_219912219
DBM 13 uur geleden op threads:

[/i]‘mensen die ziek zijn moeten vaak al heel hard werken om hun bed uit te komen. En daar moeten we sowieso altijd begrip én respect voor hebben’[/i]

DBM 2 dagen geleden op threads:

[/i]Gister echt een ontzettend slechte dag. Zat geen beweging in. Vandaag het tegenovergestelde: Kids naar school, Sporten, Stofzuigen beneden en boven, Washok schoon en netjes, Schoenen kasten schoon en opgeruimd, Keuken schoon en netjes, Wasjes gedraaid, En om precies 12 uur eten.
Ik vind het knap.[/i]

Gelukkig maar dat er zo veel verschil zit en ze zich niet altijd gehandicapt/fokking moe/extreem ziek voelt!
pi_219912223
quote:
Ze moet ergens haar inkomsten vandaan halen 🫣
pi_219912225
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie deelt berichten vanuit Roy’s account, niet de eerste keer

Ja.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 09:03:12 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219912253
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:11 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ah, heupdysplasie dus. Dat is een niet goed gevormde heupkom. Echt missen zal ie niet. Overdrijven to the max zij.
Dit! Net of het niet behandeld is ofzo :')
pi_219912271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:52 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze maakt zo’n probleem van niks, de meeste voedingsdeskundigen weten inderdaad niks van oa lipoedeem of de schildklier dat gaf die voedingsdeskundige door wie ze nu geblokt is ook aan. Met lipoedeem is af afvallen heel lastig en zul je iemand moeten zoeken die gespecialiseerd is in oa lipoedeem. Een huisarts kan je ook vertellen dat je een bepaald zalfje nodig hebt maar als je bv een huidziekte hebt moet je ook naar een gespecialiseerd iemand die weet welke zalf je moet smeren op die huid. Zij maakt van een mug een olifant. Logisch nadenken is er niet bij, alles voor de aandacht.
Het is gewoon belachelijk hoe zij zichzelf in de slachtofferrol zet altijd. Ze doet af en toe een halfslachtige poging om gezond te eten maar verder niet. Dat is haar eigen keuze. Maar wat een geklets over dat ze niet in staat is gezond te eten vanwege haar beperkingen. Dat is gewoon simpelweg niet waar.
Het feit dat ze zo enorm boos wordt betekent dat ze zelf ook wel weet dat het waar is. En dan al die meejankers die haar gelijk geven. Bah.
pi_219912368
Ik dacht dat DBM gister om 19 al plat lag. Want boehoe. Maar die heeft gewoon een hele avond op threads weer belachelijk lopen doen kennelijk. Ow wat is ze toch ziek en zielig.
pi_219912369
quote:
80s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:09 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het is gewoon belachelijk hoe zij zichzelf in de slachtofferrol zet altijd. Ze doet af en toe een halfslachtige poging om gezond te eten maar verder niet. Dat is haar eigen keuze. Maar wat een geklets over dat ze niet in staat is gezond te eten vanwege haar beperkingen. Dat is gewoon simpelweg niet waar.
Het feit dat ze zo enorm boos wordt betekent dat ze zelf ook wel weet dat het waar is. En dan al die meejankers die haar gelijk geven. Bah.
Klopt!
pi_219912372
quote:

[..]
Haha, ja die meejankers zijn ook net zo erg, er schreef iemand het volgende:

Soms is de storm zo hevig dat de enige weg erdoorheen de overgave is. Die tranen zijn geen zwakte, maar de regen die de hitte van de strijd blust. Je bent niet minder omdat je grenzen hebt; je bent menselijk omdat je ze voelt.
Verzet je niet tegen de vermoeidheid, maar laat haar er simpelweg zijn. De nacht brengt rust, en morgen is een onbeschreven blad. Erken wat je voelt, laat het door je heen gaan, en rust nu. In de stilte van de slaap herstelt niet alleen je lichaam, maar ook je geest.

Werkelijk, hoe krijg je het je strot uit, 'tranen zijn geen zwakte, maar de regen die de hitte van de strijd blust'😂😂😂 Jeetje zeg🙈
pi_219912377
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 01:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Moonlightingnz
.
Marama
over zen gesproken , daar kan ik dus vol bewondering naar kijken.
ze maakt dat zelf , zo knap
Even gekeken en ziet er leuk uit. Wat ik zelf wel leuk vindt om af en toe bij te kijken:
tinyhouse_caro
sjamadriaan
jessiehoefnagel
booi_kluiving
pi_219912442
quote:
Hoe ze dat ook neerzet, met haar 'HAHA ik ben geblokt'. Wat een aandachttrekkerij en dan iemand belachelijk maken. Wie zit er bijna dagelijks te huilen op meerdere kanalen dat mensen haar 'pesten' en 'haten'. Kijk even naar jezelf DBM.
pi_219912444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:29 schreef papierentas het volgende:
Ik dacht dat DBM gister om 19 al plat lag. Want boehoe. Maar die heeft gewoon een hele avond op threads weer belachelijk lopen doen kennelijk. Ow wat is ze toch ziek en zielig.
Net als Debbie 🫣
pi_219912477
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja maar vervolgens moeten ze voor bestellingen alsnog contact opnemen met Debbie dus daar schiet je niks mee op
pi_219912492
quote:
Welke voedingsdekundige? Lot beukers?
pi_219912510
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:30 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Even gekeken en ziet er leuk uit. Wat ik zelf wel leuk vindt om af en toe bij te kijken:
tinyhouse_caro
sjamadriaan
jessiehoefnagel
booi_kluiving
Leuk, tips!

Maar ik vind het zelf dan fijn als er een klein beetje bij staat waar het over gaat, en ik niet hoef te gaan zoeken en bij een baarkrukmaker of kantklosspecialist uit hoef te komen.
pi_219912547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Leuk, tips!

Maar ik vind het zelf dan fijn als er een klein beetje bij staat waar het over gaat, en ik niet hoef te gaan zoeken en bij een baarkrukmaker of kantklosspecialist uit hoef te komen.
Snap ik: (kantklossen ook interessant, kan ik gebiologeerd naar staan kijken)
* tinyhouse_caro, over wonen in een klein huisje, leuke down to earth vrouw
* sjamadriaan, journalist die kwakzalvers aanpakt die pertinente onwaarheden uitbraken
* jessiehoefnagel, kunstenares met zeer droge humor
* booi_kluiving, humoristisch
pi_219912609
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:47 schreef Kaascroissantje het volgende:

[..]
Ja maar vervolgens moeten ze voor bestellingen alsnog contact opnemen met Debbie dus daar schiet je niks mee op
En op welke manier kan je dan contact opnemen? Via social media kan niet want daar is ze zogenaamd niet actief.
pi_219912652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En op welke manier kan je dan contact opnemen? Via social media kan niet want daar is ze zogenaamd niet actief.
Via Facebook
pi_219912656
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En het lijkt me sterk dat ze haar nummer online gooit
pi_219912658
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:16 schreef Kaascroissantje het volgende:

[..]
Via Facebook [ link | afbeelding ]
🤦♀
pi_219912660
Zullen we allemaal spontaan kaarsen bestellen 😆 dan heeft ze wat te doen
pi_219912700
Hvk: kinderen zitten rustig te knutselen/spelen.
1 seconde later: er gilt een kind keihard.
pi_219912762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:50 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Welke voedingsdekundige? Lot beukers?
Lotte Geertsen, dat is natuurlijk uitgebreid vermeld. 🥴
pi_219912808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:16 schreef Kaascroissantje het volgende:

[..]
Via Facebook [ link | afbeelding ]
Helaas, ik heb geen facebook.
pi_219912823
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Debbie deelt berichten vanuit Roy’s account, niet de eerste keer

Ja.
Hoe heet dat account van roy?
pi_219912870
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:46 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Hoe heet dat account van roy?
Hij heeft t in een Barneveldse groep gepost.
pi_219912874
Kelly Beukers is veel afgevallen en zegt dat haar broek nu perfect zit. Het zal aan mij liggen maar in mijn ogen is die broek nu veel te groot.
pi_219912890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 23:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar heb je je dan wel laten testen? Van alles kopen om vervolgens te ontdekken dat het het toch niet helemaal is vraagt, wat zeg ik, schreeuwt om een diagnose!
Nouja.. serieus wel. Ik ben een echte adhd-er. Ik heb geen tips of een opruimcoach nodig, ja? 😂
pi_219912896
En gelukkig breekt B. ook weer alle records vandaag.
Een blije Judith 🎉
pi_219912973
quote:

[..]
Precies dat. Hoezo zou je dan niet gezond kunnen eten, omdat het meer werk is? Neem aan dat Flip&Flap en de ‘wederhelft’ ook moeten eten ‘s avonds? Sorry maar het blijft een feit dat ieder pondje door het mondje gaat 🫠 Heb haar als tip al eens meegegeven eens bij Lot Beukers mee te kijken, nou dat was toch een verschrikking 😄 Zij wil gewoon dat het komt aanwaaien, tja dat gaat never gebeuren 😁
pi_219912990
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe ze dat ook neerzet, met haar 'HAHA ik ben geblokt'. Wat een aandachttrekkerij en dan iemand belachelijk maken. Wie zit er bijna dagelijks te huilen op meerdere kanalen dat mensen haar 'pesten' en 'haten'. Kijk even naar jezelf DBM.
AMEN! Vooral op threads is dit echt vreselijk, ze reageert ook op alles zo negatief! Dat vloeken/schelden heb ik al vaker benoemd hier, verschrikkelijk irritant en enorm kinderachtig is dat. Hoe oud was ze ook alweer? Ze gedraagt zich in ieder geval als een klein kind
pi_219912995
Die voedingscosch zei dat chronische mensen zichzelf graag als slachoffer zien en daar ging DBM op los. Zij heeft chronische ziektes dus het lukt niet om af te vallen, ze kan niet uit bed komen, jankt in de armen van haar man maar is GEEN slachtoffer, bee ECHT niet.. Dat is het zelfde als iemand zegt je ben boos en dat je dan enorm uitvalt met f*cking dit en dat om duidelijk te maken dat je echt niet boos bent. 🤣
pi_219913015
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:17 schreef IlseMarije het volgende:
Die voedingscosch zei dat chronische mensen zichzelf graag als slachoffer zien en daar ging DBM op los. Zij heeft chronische ziektes dus het lukt niet om af te vallen, ze kan niet uit bed komen, jankt in de armen van haar man maar is GEEN slachtoffer, bee ECHT niet.. Dat is het zelfde als iemand zegt je ben boos en dat je dan enorm uitvalt met f*cking dit en dat om duidelijk te maken dat je echt niet boos bent. 🤣
Ze komt altijd wel uit bed als er wat leuks op het programma staat. Waar kennen we dat van.
pi_219913042
Zo de vier van Kim ziet er ook moe uit? Ze heeft haar oogleden laten liften maar vind het nog niet denderend. Haar pupillen lijken ook erg groot, wellicht door de nog hogere dosis methylfenidaat?🤔
pi_219913167
Dbm: “Ja dat sws. En iknow hoor! Ik vind wel, en ik mag dat sws zeggen als ervaringsdeskundige, dat heeeeeel veel mensen zo'n excuus kaart trekken zonder dat het terrecht is. Waar een wil is is meenstal ook een weg. En je zult misschien nooit maatje 34 worden, maar ik vind dat iedereen gewoon de gezondste versie van zichzelf moet zijn. Ik ben dat momenteel in maat 44 😂 fuck dat ik ben wel heel sterk hahaha”

Dus een excuus kaart trekken is bij haar terecht én ze is nu de gezondste versie van zichzelf 🤔 Ze zegt net dat ze ziek (gehandicapt las ik hier ergens?) is 🙃
pi_219913265
Zou zo’n review bij Ellen nou serieus zijn?
Ik denk dat ze dat zelf schrijft, het kan toch niet dat iemand bij haar een healing doet voor zoveel geld! (voor niets ook niet trouwens haha)
pi_219913418
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 12:00 schreef Earring het volgende:
Zou zo’n review bij Ellen nou serieus zijn?
Ik denk dat ze dat zelf schrijft, het kan toch niet dat iemand bij haar een healing doet voor zoveel geld! (voor niets ook niet trouwens haha)
Ik denk dat dat hetzelfde is met vragenstickers en exposen van negatieve berichten: ze kunnen het makkelijk zelf verzinnen/met een ander account neergezet hebben.
pi_219913488
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nouja.. serieus wel. Ik ben een echte adhd-er. Ik heb geen tips of een opruimcoach nodig, ja? 😂
Geweldig. Mijn dochter begint ook regelmatig met een nieuwe hobby. Heel herkenbaar😉
pi_219913494
J heeft eindelijk een paard/pony die bij haar lengte past, en waar ze dus ook iets op kan leren. In plaats van op een paard waarbij haar benen niet eens onder het zadel uitkomen.
pi_219913539
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 10:59 schreef Sstt1993 het volgende:
En gelukkig breekt B. ook weer alle records vandaag.
Een blije Judith 🎉
Zij is echt obsessed met de beste zijn
pi_219913625
Wat kletst AM nu weer allemaal over leren paardrijden? Dat het een opvoedmaalpijl is waar je je hele leven plezier van hebt net als zwemles en autorijden?! Raar mens
pi_219913668
DBM weet waarom ze al zolang moe is, de nieuwe covid variant. En maar schelden op threads tegen andere mensen.
pi_219913719
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM nu weer allemaal over leren paardrijden? Dat het een opvoedmaalpijl is waar je je hele leven plezier van hebt net als zwemles en autorijden?! Raar mens
Sorry, ik lach je niet uit hoor. Maar vind m grappig deze :)
pi_219913785
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 13:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Sorry, ik lach je niet uit hoor. Maar vind m grappig deze :)
😂😂 ik zie het nu pas

Ik laat hem lekker staan, voor entertainment
  zaterdag 24 januari 2026 @ 13:30:36 #242
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219913801
quote:
Wat een mafkees _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219913818
quote:
88s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
[..]
en precies dit kun je zeggen over 70% van alle andere banen.
Geen controle, ook als loonslaaf. Ben je ondernemer dan zijn alle verzekeringen ook geen vaststaand feit.

Hoe iedereen het influencerschap ook verafschuwt. Het is een baan. Het is werk.. Een "normale baan" ook nog eens. UGC creators, influencers, martketing agencies, het is gewoon werk. Ook als jij het niet doet of niet kan.
Even wat verder dan je oprit kijken, hoor. Kom op.
Go hard or go home
pi_219913870
Bij lotte is niet alles sushine, want snot.
Je bent verkouden, niet terminaal.
pi_219913987
Waarom moeten de kinderen van AM op zaterdag toch midden op de dag in bad?
Ja, omdat het in de planner staat I know🫣
pi_219914077
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 13:33 schreef Noek het volgende:

[..]
en precies dit kun je zeggen over 70% van alle andere banen.
Geen controle, ook als loonslaaf. Ben je ondernemer dan zijn alle verzekeringen ook geen vaststaand feit.

Hoe iedereen het influencerschap ook verafschuwt. Het is een baan. Het is werk.. Een "normale baan" ook nog eens. UGC creators, influencers, martketing agencies, het is gewoon werk. Ook als jij het niet doet of niet kan.
Even wat verder dan je oprit kijken, hoor. Kom op.
Vind je het ook een normale baan wanneer de kinderen ervoor gebruikt worden? Influencers die op geen enkele manier hun kinderen gebruiken, dus ook niet af en toe voorbij laten komen, kan ik nog serieus nemen. Hoewel daar ook uitzonderingen op zijn (mijn_geldzaken bijvoorbeeld).
Mijn inkomen is nog nooit afhankelijk geweest van de inzet van mijn kinderen. Mijn kinderen hebben nooit hoeven werken voor hun eten, kleding etc. Ik vind dat daar echt wel een groot verschil zit met een normale baan.
pi_219914172
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moeten de kinderen van AM op zaterdag toch midden op de dag in bad?
Ja, omdat het in de planner staat I know🫣
Waarom doet ze Jet niet gewoon na het paardrijden even lekker in de douche?
pi_219914322
quote:
En naar de sauna met je ouders. Ook zo'n ding.

Ze volgt elk jaar hetzelfde riedeltje. Iedereen die haar langer volgt, kent het op een gegeven moment uit het hoofd 😜
pi_219914393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

@JaNeeDan ik ga je missen! Ik las je altijd erg graag. Ik heb hetzelfde hoor, volg nagenoeg niemand meer, maar vind het leuk om soms hier nog een beetje bij te lezen maar dat wordt ook steeds minder omdat ik het steeds minder gezellig vind in dit topic! Het ga je goed, en bedankt voor de leuke conversaties die we hebben gehad ❤
pi_219914595
Voor de moestuin liefhebbers onder ons. De_kleine_boerderij_0516. Gaat over het runnen van een sociale voedseltuin.

(En geen influencer maar wel erg fijn om te zien, theoceancleanup. Hoe ze bezig zijn om oceanen etc weer plastic vrij te krijgen)
pi_219914708
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:06 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
@:JaNeeDan ik ga je missen! Ik las je altijd erg graag. Ik heb hetzelfde hoor, volg nagenoeg niemand meer, maar vind het leuk om soms hier nog een beetje bij te lezen maar dat wordt ook steeds minder omdat ik het steeds minder gezellig vind in dit topic! Het ga je goed, en bedankt voor de leuke conversaties die we hebben gehad ❤
Lief! Maar je hebt het ontbreken van mijn ruggengraat gemist. Ik blijf toch😉. Meeschrijven doe ik naar mijn idee ook al minder. Dat komt ook doordat ik niet bij AM, DBM en HVK kijk.
pi_219915023
Toch fijn voor bob dat hij eerste is.. scheelt weer een meltdown 👌 zou een ander kindje hem nu ook kwaad hebben aangekeken
pi_219915045
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Toch fijn voor bob dat hij eerste is.. scheelt weer een meltdown 👌 zou een ander kindje hem nu ook kwaad hebben aangekeken
En al die volwassenen en kinderen hebben natuurlijk allemaal toestemming gegeven om op Judith haar instagram te staan voor altijd.
pi_219915048
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:05 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
En al die volwassenen en kinderen hebben natuurlijk allemaal toestemming gegeven om op Judith haar instagram te staan voor altijd.
Aso gedrag
pi_219915072
OMG, AM is al aan het bedenken hoe ze zich als oma gaat opstellen.
pi_219915098
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:05 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Judith is er zelf niet eens bij Bob is bij haar zus, die is dus al net zo.
pi_219915173
En Judith moet ook nog even benoemen dat B 2e werd máár hij U8 doet en er 3 kinderen U9 meedoen. Én het jongetje dat eerste werd liep in een andere serie 🤦🏼♀
pi_219915380
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lief! Maar je hebt het ontbreken van mijn ruggengraat gemist. Ik blijf toch😉. Meeschrijven doe ik naar mijn idee ook al minder. Dat komt ook doordat ik niet bij AM, DBM en HVK kijk.
Yeah fijn! Klopt ik ben niet verder gekomen dan jouw bericht 😂 maar heel fijn dat je blijft, je hoeft niet mee te kijken, je wordt vanzelf bijgepraat in dit topic. Ik kijk zelden nog bij iemand (muv de op één hand te tellen momfluencers die ik volg).
  zaterdag 24 januari 2026 @ 16:08:54 #259
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219915446
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:10 schreef Rimboequeen het volgende:
OMG, AM is al aan het bedenken hoe ze zich als oma gaat opstellen.
Als de afwezige oma? De doodgezwegen oma? De hoera een nieuwe generatie om uit te buiten oma?
W
Z
E
pi_219915453
Een zinnetje van Judith zegt alles: WE deden mee aan een toernooi in Zoetermeer.
pi_219915547
Profiel van viora is niet meer beschikbaar ?
pi_219915613
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:00 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Yeah fijn! Klopt ik ben niet verder gekomen dan jouw bericht 😂 maar heel fijn dat je blijft, je hoeft niet mee te kijken, je wordt vanzelf bijgepraat in dit topic. Ik kijk zelden nog bij iemand (muv de op één hand te tellen momfluencers die ik volg).
Zo doe ik het nu ook, hoewel ik de berichten over AM, DBM en HVK ook oversla.
pi_219915645
Gelukkig JaNeeDan, je bent een fijne schrijver en een van de harde kern voor mijn gevoel.

Ik heb sinds een paar maanden ook m’n insta verwijderd en word nu vooral bijgepraat door jullie en kijk soms anoniem via een website

🫶🏼
pi_219915746
En dan gaan we nu allemaal reclames krijgen waarin de creamy bodyweare wordt gepromoot en dat de naam is veranderd naar cfab. In 3,2,1...
pi_219915766
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:49 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan gaan we nu allemaal reclames krijgen waarin de creamy bodyweare wordt gepromoot en dat de naam is veranderd naar cfab. In 3,2,1...
Inderdaad, vandaag is het creamy dag
pi_219915799
Echt een fijne reclame van LiekedeB dat op en neer lopen de hele tijd, word er wagenziek van.
En wat een kwaliteit he die creamy en het kleed zo mooi af.
pi_219915802
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
En Judith moet ook nog even benoemen dat B 2e werd máár hij U8 doet en er 3 kinderen U9 meedoen. Én het jongetje dat eerste werd liep in een andere serie 🤦🏼♀
Je zal maar eens ‘gewoon’ tweede worden 🤦♀
pi_219915961
quote:
Daar moet je dan ook maar geld voor hebben
pi_219915973
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:49 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar het zit nog wel steeds geweldig? Nog steeds de favoriet van iedereen?
pi_219915992
Louay al etend in de kinderstoel in slaap gevallen
pi_219916007
DBM spreekt zichzelf tegen op threads. Eerst n heel relaas over dat je met lipoedeem/schildklier niet af kan vallen. Vervolgens: ja kan wel, MAAR te moe voor bewegen en gezond koken.
Ze eten gewoon mega veel meuk daar en ongezond. Het hele typerende van lipoedeem is dat het in je ledematen zit en je hoeft met lipoedeem dus echt niet een te hoog percentage visceraal vet te hebben.
Ik lig er niet wakker van, al komt ze bij dr Now in de aflevering, maar ik word wel doodmoe van de slachtofferrol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeeschelp op 24-01-2026 17:38:36 ]
pi_219916058
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:08 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Als de afwezige oma? De doodgezwegen oma? De hoera een nieuwe generatie om uit te buiten oma?
Als ik m’n kinderen jarenlang stelselmatig zou uitbuiten en exploiteren zou ik me toch vooral zorgen maken of ik niet de-oma-waar-we-geen-contact-meer-mee-hebben zou worden 😬
pi_219916072
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Voor de moestuin liefhebbers onder ons. De_kleine_boerderij_0516. Gaat over het runnen van een sociale voedseltuin.

(En geen influencer maar wel erg fijn om te zien, theoceancleanup. Hoe ze bezig zijn om oceanen etc weer plastic vrij te krijgen)
Interessant die oceancleanup! Gelijk even gevolgd
pi_219916084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Eigenlijk laat ze zien dat ze alleen de 1e plek accepteert. Altijd dat gemaar
pi_219916098
Oh ja en mijn volgtip voor positiviteit: @sambentley
Hij deelt elke dag wat er voor positiefs nieuws in de wereld is. Een heerlijke tegenhanger van het deprimerende 20u journaal 😅
pi_219916114
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:23 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie net nog volle bak reclame story’s voor Guts.
pi_219916190
Judith gaf in 2025 gemiddeld 440 euro p/m uit aan boodschappen (5280 p/j). Daar zit 650 aan koopzegels bij in maar dat trekt ze er niet vanaf want dat geld heeft ze belegd. Hoe rekent zij?
Die 650 is niet uitgegeven aan boodschappen dus was het gemiddeld geen 440 p/m maar 386 p/m.

Dat excel bestand zal ook wel een rommeltje zijn, net als al haar potjes.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 17:52:51 #278
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219916220
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaf in 2025 gemiddeld 440 euro p/m uit aan boodschappen (5280 p/j). Daar zit 650 aan koopzegels bij in maar dat trekt ze er niet vanaf want dat geld heeft ze belegd. Hoe rekent zij?
Die 650 is niet uitgegeven aan boodschappen dus was het gemiddeld geen 440 p/m maar 386 p/m.

Dat excel bestand zal ook wel een rommeltje zijn, net als al haar potjes.
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hè :+
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 17:54:08 #279
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219916233
Hoewel ik eeerlijk gezegd met koopzegels ook wel girlmath doe _O- Die voelen als kosten van de boodschappen en zijn dan gratis extra uitgeefgeld voor op vakantie :9~
pi_219916284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hè :+
Zij is echt zo’n persoon die zegt dat vroeger alles beter was. Wat was haar inkomen toen? Tussen mijn inkomen toen en nu zit een heel groot verschil. Als ik met het inkomen van toen nu zou moeten leven dan zou het wel problematisch zijn. Andersom, als ik toen het inkomen van nu zou hebben gehad met de prijzen van toen, zou ik het geld niet op kunnen krijgen. Zo goochem is zij natuurlijk niet, om dat te bedenken.
pi_219916349
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik eeerlijk gezegd met koopzegels ook wel girlmath doe _O- Die voelen als kosten van de boodschappen en zijn dan gratis extra uitgeefgeld voor op vakantie :9~
Maar heb jij ook een account waar je jezelf op de borst klopt omdat je het zo goed doet met je geld? En verkoop jij ook excel bestanden waarmee je je financiën tot op de cent bij kunt houden?
pi_219916448
quote:
Hier ook, laten we voor de zomervakantie uitbetalen en zo heb je "ongemerkt" dus wat extra.
pi_219916597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef Meke het volgende:

[..]
Zo lust ik ze ook wel. 20 jaar terug zat ik rond de ¤50 per week voor 2 personen. Maar ja, time changes 🤪🫠
pi_219916705
Die outfit van KC vind ik ook echt niet mooi
pi_219916810
Als Mirthe haar wenkbrauwen en dr mond normaal houdt ziet ze er ineens een stuk anders uit 🙈
pi_219916877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:43 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik zie net nog volle bak reclame story’s voor Guts.
Zou ik in de blokkendoos zitten
pi_219917189
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
pi_219917250
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Terwijl Sanne zelf ook geen sprankje heeft
Dus dat zal de moeder van Sanneke ook wel eens gedacht hebben
pi_219917269
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat de moeder van Sanneke genoeg sprankjes heeft. Denk alleen dat ze die op een andere manier inzet, voor vakanties bijvoorbeeld. En ik snap dat Sanneke dat liever anders zou zien, haar moeder zou Sanneke misschien ook wel liever anders zien (met meer sprankjes).
pi_219917324
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die outfit van KC vind ik ook echt niet mooi
Dat rokje 😱
Ze lijkt wel een schoolkind
pi_219917395
Vita Cleo maakt filmpjes waarbij ze haar zoon speelt als CEO van het gezin en ik vind die echt heel grappig _O-
pi_219917576
De huismuts kwam voorbij, ze deelt wat over smartphonevrij opgroeien. Haar kinderen groeien ook op met een camera op zich gericht maar dan zelf zogenaamd heel erg bezig zijn met schermtijd etc. Hou toch op.
pi_219917686
quote:
Koopzegels hebben verder ook een extreem hoge rente (het zijn alleen maar kleine bedragen) dus feitelijk heeft je girl math gelijk 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219917739
quote:
Ik heb vanmiddag gratis boodschappen gedaan bij de Jumbo met koopzegels. O+
pi_219917754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:00 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Zou ik in de blokkendoos zitten
Dat moet bijna wel.
pi_219917796
Iemand die ik ken heeft een 'bookstagram' met 2k volgers en als ik zie hoeveel boeken zij 'gratis' krijgt voor een recensie. En dan heeft ze ook nog samenwerkingen met uitgeverijen. Het is echt bizar hoeveel social media kan opleveren. En dan is zij nog een kleine bookfluencer.

Ik zou het nooit willen, ze moet alsnog veel van haar privé leven delen om maar binden te krijgen of te houden met haar volgers.

Ze krijgt veel, maar de prijs is ook groot.
pi_219917853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:23 schreef Loveischocolala het volgende:
Kan je nog steeds niks zien? Ik keek vanmiddag n.a.v. jouw bericht en toen zag ik ook niks. Nu wel weer.
pi_219918006
Hold the horses: Am gaat een biertje drinken in de stad, bijkletsen met een vriendin!

Zonder dat het bier gesponsord is? Een samenwerking met de kroeg? De vriendin eigelijk een collega influencers is?
pi_219918099
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:48 schreef LeSage het volgende:
Vita Cleo maakt filmpjes waarbij ze haar zoon speelt als CEO van het gezin en ik vind die echt heel grappig _O-
Vita kan echt heel grappig zijn. Ik vind ook de manier waarop ze samenwerkingen promoot soms erg grappig. Ik trek haar beter dan haar zus.
Bestie Joey is ook leuk!
pi_219918141
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:43 schreef Harper het volgende:

[..]
Vita kan echt heel grappig zijn. Ik vind ook de manier waarop ze samenwerkingen promoot soms erg grappig. Ik trek haar beter dan haar zus.
Bestie Joey is ook leuk!
Ik vind Vita ook leuker dan Elise. Alleen haar manier van praaaaaten soms vind ik zo irritant 🙈
pi_219918485
Ow jeetje, Am gaat niet naar Zeeland met haar boekentour, want krijgt het niet voorelkaar. Nee, ze zijn het thuis waarschijnlijk ook allang zat en zoveel animo is er niet. De tijd die over blijft, kan ze zich richten op het motorcrossen, ze mag wel opschieten want die 1,5 dag op een motor alweer een halfjaar geleden, gaat je niet redden daar in Ijsland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')