Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
En daar zit nou het verschil. Als je gewoon een normale baan hebt zal je dit niet gebeuren.
Wauw pijnlijk ook… zegt dus ook weer hoeveel ze met zichzelf bezig zijn…quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Elise Joanne die deelt ook om Eline Zwitser weer te volgen . Want haar overleden dochter ‘Sterre ‘ stond er ook op. Het meisje heette sky…/
Wat een leeg bestaan is het toch
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eline zwitser dr account is gehackt, ze heeft nu een nieuw account.
Ze is er helemaal ziek van dat ze herinneringen kwijt is en er rekeningen betaald moeten worden.
Het is natuurlijk meer dan lullig dat ze gehackt is, snap ook niet wat mensen bezield zoiets te doen. Maar gevoelsmatig vind ik het toch een beetje overdreven, maar misschien is dat als influencer die er geld mee verdiend toch anders 😅
Er zijn wel meer mogelijkheden om je emoties te uiten. Bijvoorbeeld even uitjanken bij je familie of vrienden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef Anniek88 het volgende:
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
'Ik heb altijd gezegd: ik ga niet huilend op 'the gram'.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
Tsja het zware flu flu leven, piepen en huilen bij iedere tegenslag.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
Gek, dat nooit iemand haar verteld dat snachts slapen veel beter is dan die hazeslaapjes overdag . Zij lijkt mij daarom ook niet al te snuggerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Hvk: laat even de puinhoop zien op de vroege morgen. Ze is veel weg geweest daarom zo'n zooi.
Nou ik zie bij Tamara nooit zo'n bende, en bij Am ook niet ja misschien een keer.
Bij hvk is het ech niet normaal , dat aanrecht ook.
En dan nog benoemen dat Louay een korte nacht had, maar juist wel had geslapen overdag. Euhhh hij heeft de hele week overdag geslapen is ze dat vergeten? Op bank, soeelgoedjist en buggy.
Dat begrijp ik inderdaad ook niet, dat je je kind ondervoed noemt maar zo ziet ze er totaal niet uit?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
En eerlijk... ik zie dat meisje onder dat bureau zitten, die heeft echt geen dramatisch ondergewicht hoor. Ziet er uit als een prima kleuterlijf .
Die keuken, dat is niet normaal hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Hvk: laat even de puinhoop zien op de vroege morgen. Ze is veel weg geweest daarom zo'n zooi.
Nou ik zie bij Tamara nooit zo'n bende, en bij Am ook niet ja misschien een keer.
En dan nog benoemen dat Louay een korte nacht had, maar juist wel had geslapen overdag. Euhhh hij heeft de hele week overdag geslapen is ze dat vergeten? Op bank, soeelgoedjist en buggy.
Nee , de pannen van het koken van gisteren(16;30) hoeven er in de ochtend toch niet meer te staan, en die meuk op de grond. Zet die wasmachine aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die keuken, dat is niet normaal hoor
Zo geeft Tamara nog een klein steekje onder water naar haar: Als ze overdag genoeg rusten, slapen ze ‘‘s nachts ook beter. 😉quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
En hoe het mannetje gisteravond naast z’n bedje lag en dat op de gram werd gegooid. Leg dat mannetje lekker terug in z’n bedje ipv alles weer meteen online te gooien.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreftquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!
🤔 ik vind het bijzonder hoe graag ze het wilt
Bij hun vader zijn haar kinderen veiliger dan bij haar, dat ziet ze natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM noemt zichzelf een perfectioniste (..)ADHD er
Haar hoofd staat altijd aan, ze ziet altijd wat er beter kan, wat er mis kan gaan.
Behalve qua exposen en inzetten voor reclame van haar kinderen, uiteraard.
33000. Ik zie dat ze al op de helft zit daarvan.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef Mirp het volgende:
Ik weet niet hoeveel volgers Eline had, maar ze heeft er in korte tijd wel weer een hoop verzameld.
En die diagnose gaat ze krijgen hoor. Al is het maar omdat ze zich zo bezighoudt met de symptomen en deze waarschijnlijk feilloos kan benoemen/betrekken op zichzelf. Antwoorden krijgen kan fijn zijn maar zij praat zichzelf gewoon vanalles aan en gaat zich ernaar gedragen. Ik hoop dat ze uiteindelijk de juiste hulp krijgt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!
Haar "werkdag" ziet er bij mij uit als een niet werkdag. Die vrouw is niks gewend qua werk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
Volgens mij is dat geen sneer die ze geeft. Haar kinderen sliepen ook ruk de afgelopen dagen. En veel vaker ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Zo geeft Tamara nog een klein steekje onder water naar haar: Als ze overdag genoeg rusten, slapen ze ‘‘s nachts ook beter. 😉
Ja dat je voor jezelf antwoord wilt snap ik! Ik heb ook gewoon mijn stempels gehaald en zorg voor duidelijkheid en hulp voor mijn kinderen 👌 dat ik dit kan zeggen hier is omdat niemand mij kent 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreft
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
En dat ze er 100% van overtuigd is dat ze hem krijgt. En dat het gelijk de enige echte juiste diagnose is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En ruim 12.000 stappen voor 10u? Ik weet niet hoe snel zij dan loopt maar dat red ik niet (heb ook wel korte beentjes, scheelt misschien ook😄)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
Het gaat niet om de tijd. Die is wel plausibel. Maar in dit geval om de persoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Wandelende reclamezuilenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Joost en Viora gaan 4 weken naar Thailand. Benieuwd of het #gekregen is 😏
Hij staat wel tussen hun in, dus dat zou dan fijn zijn voor de andere kinderen 🙈quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.
Maar goed. Ik zet het niet op Instagram.
Ja, maar dat vind ik sowieso met kinderen al vies. Sommige kinderen likken hun hele handen af en steken die handjes dan weer in zo'n bakje. Echt smerig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
Jazeker! En niet alleen voorlezen (door misschien een vrijwilliger) maar ook knutselen en nu pannenkoeken versieren. Dat moet ook geld kosten, benieuwd of ze daar een bijdrage voor moeten betalen. N zal wel kwijtschelding krijgen want geen inkomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef WinnieWana het volgende:
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.
Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.
Bij zoon hadden we er een stuk meer.
Nou dan was je zoon wel een heeeeeeel moeilijk geval, om in de termen van dbm te blijven 😂. Omdat zij altijd een moeilijk geval is krijgt ze de uitslag laterquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.
Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.
Bij zoon hadden we er een stuk meer.
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.
Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Harper het volgende:
[..]
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
En dan het uur rusten nog. Die vrouw.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
Ik denk dat ze een schaduwplanner heeft waar in staat wat ze in een bepaalde periode moet herkauwen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:48 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.
Maar ze verstaat onder werken ook het filmen denk ik , nou dan heeft ze ind zon 30 minuten op een dag gewerkt 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Bij Am welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?
Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Of valt koffiedrinken met de visite ook onder ‘druk aan het werk’?
Het meisje staat ook op de wachtlijst voor psychologische hulp, het zal neem ik aan nodig zijn maar DBM wil het ook heel graag.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:26 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
Ik ben haar toen gaan volgen. Dacht als bff van Jaimy moet je leuk zijn om te volgen,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefdquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?
Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Of valt koffiedrinken met de visite ook onder ‘druk aan het werk’?
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
Ik volg haar niet, maar irriteer me altijd aan van die 'maar ik zeur niet'.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.
(aldus Juud althans).
Een aantal is nu al arbeidsongeschiktquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
Een quote uit het vorige deel:
[..]
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ja en dan weet ze het, en dan? Heeft ze excuses voor haar chaotische leven?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Tuurlijk wel, maar het boeit haar niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!
Voor álles, waar het haar uit komt. Ook dat ze niet dan powerliften omdat het waaide, dat de favoriete snoepjes van de kinderen niet op voorraad waren, dat de gesponsorde wasstrips niet meer gesponsord worden. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en dan weet ze het, en dan? Heeft ze excuses voor haar chaotische leven?
Ik vind dat nu met mamanouk ook. Sinds die kleine er is is hij in iedere story onderhand reclame aan het maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
Precies ditquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft ADHD dus dat is al een excuus, maar goed een extra excuus is welkom natuurlijk zodat wij niet gaan denken dat ze wat moet gaan doen met haar leven.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maarten’s Zaadcrackersquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:07 schreef J-net het volgende:
[..]
ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefd
En filters gebruikt ze vaak ookquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:46 schreef Maremare het volgende:
Volgens mij heeft Milou weer lekker zitten photoshoppen op die foto waarop ze haar ootd showt. Dat bed heeft echt een rare golf. Dacht eerst dat ik mijn lenzen misschien niet goed in had gedaan vanmorgen 😂
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:05 schreef Earring het volgende:
Dag JaNeedan 👋 Denk dat een tegengeluid juist ook goed is. En aangezien dat niet bij de fluflu’s zelf kan ivm blokkeren, gebeurt dat hier. Soms denk je, ben ik nou gek? Dan is de herkenning hier ook fijn.
Het ga je goed!
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maarten’s slappe zakZaadcrackers
Dat is ook mijn idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:05 schreef Earring het volgende:
Dag JaNeedan 👋 Denk dat een tegengeluid juist ook goed is. En aangezien dat niet bij de fluflu’s zelf kan ivm blokkeren, gebeurt dat hier. Soms denk je, ben ik nou gek? Dan is de herkenning hier ook fijn.
Het ga je goed!
Jammer, ik las je graag!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.
❤
Gehandicapt, geen werkend brein...heb te doen met die vrouw...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm voelt zich gehandicapt... potverdorie wat een drama queen...
Herkenbaar maar jammer!! Het ga je goed Gerda! 😊quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.
Ik wens jullie alle goeds!
Ze heeft liggen huilen van vermoeidheid in de armen van haar man en gaat tegelijkertijd met de kinderen naar bed. Dan denk ik je man is thuis ga vast in bed, als je zo (gehandicapt) moe bent…quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sowieso is het helemaal niet zo raar dat een kind van die leeftijd verlatingsangst heeft?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.
Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Eensch!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:52 schreef Maremare het volgende:
Jammer dat je weggaat @:JaNeeDan! Was gezellig met je!
Heel jammer! Maar ik snap het ergens wel. Wie weet tot ooit?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.
Ik wens jullie alle goeds!
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:29 schreef Mirp het volgende:
[..]
Heel jammer! Maar ik snap het ergens wel. Wie weet tot ooit?
Als je je onderschrift weer verwijderd of er IK WIL BLIJVENquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
Die baby lijkt wel gemaakt voor "the gram"quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik vind dat nu met mamanouk ook. Sinds die kleine er is is hij in iedere story onderhand reclame aan het maken.
2 max 3. En dat is prima he. Maar ze overdrijft alles zo. Lijkt wel of ze nu na vanmorgen compleet de weg kwijt is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zegt DBM nou dit over haarzelf?
zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.
En die 5 dagen gewrichten gooien in de sportschool dan?
Ze zegt zelf toch dat ze 5 dagen per week gaat 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:35 schreef papierentas het volgende:
[..]
2 max 3. En dat is prima he. Maar ze overdrijft alles zo. Lijkt wel of ze nu na vanmorgen compleet de weg kwijt is.
Ja, maar niet alleen haar baby helaas. Baby’s leveren nou eenmaal content op. Had het van haar alleen niet zo verwacht dan van anderen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:19 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Die baby lijkt wel gemaakt voor "the gram"
Zij zegt zoveel dat ze zelf overal in gaat geloven. 😆quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zegt zelf toch dat ze 5 dagen per week gaat 😂
Ze schrijft het meeNstal fout, moet 5x per maand zijn 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zegt zelf toch dat ze 5 dagen per week gaat 😂
YAYquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
Dit duurde net zo lang als de social media stop van Pascal. Grapje 🤭quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, je bent al weer terug.![]()
Nou welkom terug!
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Dit duurde net zo lang als de social media stop van Pascal. Grapje 🤭
Beetje tijdsbesef van een kind die over vroeger praat en heel lang geleden. Als het 2 dagen terug was...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze schrijft het meeNstal fout, moet 5x per maand zijn 🤣🤣🤣
Hele enge foto’squote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
Fijn dat je blijft!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ellen op haar zakelijk account met haar manifestatie. Dan ben je 39 (toch?) en is dit wat je manifesteert?? Wat is je leven dan leeg. Misschien naïef van mij, maar ik zou denken als je borstkanker hebt gehad je anderen dingen aan het leven waardeert dan geld, geld, geld?
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik gok dat die minder vaak leeg is dan haar posts.
Dit ben benieuwd hoe ze het zou rooien, als haar man zou uitvallen door ziekte in het ziekenhuis ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:06 schreef IlseMarije het volgende:
DBM is gewoon niet slim.. Boodschappen doen is te zwaar, dan moet ze de boodschappen thuis laten bezorgen of haar man de boodschappen laten doen, voedzaam koken is moeilijk zorg dan dat je op goede dagen de vriezer vult etc en ja uit bed komen is moeilijk maar soms is het niet anders. Je kunt ook in oplossingen denken enne de meeste mensen die zo moe zijn kunnen echt niet powerliften (5x per week maand) of spontaan even naar Groningen rijden.
Wat voor ziekte heeft zij dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.
Wat voor ziekte heeft zij dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dat heet overleven.
Ik dacht het ook!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
Blijf gezellig!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
De lijst is eindeloos lang.quote:
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
En chronische luiheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:01 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos lang.
Pcos, hashimoto, missend heupbot, neurodivergente burnout, adhd, mogelijk autisme, lipoedeem, long covid gehad en volgens mij nog wat dingen maar vergeten.
Hardstikke erg!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Maar dan echt wel fokking veel erger dan anderen hè!
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:01 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos lang.
Pcos, hashimoto, missend heupbot, neurodivergente burnout, adhd, mogelijk autisme, lipoedeem, long covid gehad en volgens mij nog wat dingen maar vergeten.
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:
officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande
theroadliztravels
kaylaavami
Ja, bij DBM kan zoiets...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀
Dyslexie is dr excuusquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, bij DBM kan zoiets...
Maakt maar weer duidelijk dat zij alles zo overdrijft...
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
Haha zoiets zou mij ook 'overkomen' 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
Ik had haar ook meer nuchter ingeschat dan ditquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.
Wat een leeg bestaan heb je dan!
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Dergelijke accounts volg ik dan het liefst in video's op Youtube.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:
officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande
theroadliztravels
kaylaavami
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijvenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
Daar is ze heel goed in, alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:09 schreef Linnen het volgende:
[..]
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijven
Ja ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
In de story van MW van most wanted, waar ze die trui aantrekt vind ik haar net een kindvrouwtje
Oh, echt?! Ik volg haar nog maar pas. Ik haal haar dan maar uit mijn lijstje 🥴.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef outfluencer het volgende:
[..]
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.
Het is dat ze er niet aan verdient als een echte flu flu maar zwaar schadelijk lijkt me dit.
Meenst, meenstal, nochal, jongentje en nog veel meer dingen schrijft ze fout, gewoon omdat ze niet het scherpste mes in de la is. Ze is een hele vreemde vrouw met vele issues.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zieligquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.
Wat een leeg bestaan heb je dan!
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:30 schreef Lodelie het volgende:
De jaarlijkse schoolfotograaf klaagzang bij Am.
Waarbij ze natuurlijk wel even aaaalle foto's uitgebreid laat zien, begeleid met commentaar.
Dan vergelijkt ze de schoolfoto van Lot met die ze zelf heeft laten door een fotograaf aan huis. Ik vind de schoolfoto dus veel mooier! Dat is gewoon een kleuter die de camera van de schoolfotograaf inkijkt. Die andere is enorm ingezoomd, geen lachje, kleuren enorme bewerkt. Dus Am schiet haar doel voorbij, ik vind het juist geen reclame voor de fotograaf.
Maar lekkere content weer, toch weer 10 stories ofzo.
Haha ach ze zit volgens mij alweer op haar aantal volgers die ze had. Kan ze weer heerlijk slapen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zielig
Zelf janken en zich gepest voelen als er eens een net verwoorde kritische opmerking over haar of over haar handelen wordt gemaakt, of zelfs maar een kritische vraag. Wat doet ze zelf? Een schoolfotograaf compleet publiekelijk affikken. Ik vind AM een enorme pester met een bord voor haar hoofd. Of nee, een plaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
Een echt missende heupbot kun je wel, met veel pijn en moeite op lopen. Maar dat kan zij nooit hebben. Dysplasie natuurlijk wel. Luxatie nu ook niet lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.
Weet je waar je zelfs nog meer zen van wordt? Mee gaan kleuren! 😂 Ik zit er ook helemaal in…quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
Zijn we al bij de maand aangebroken waarbij ze dat Lente nummer 999x laat horen, aangeeft hoe vreselijk die maand is en dat ze elke dag weer aftelt met idiote vage foto’s?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
Klopt! Ze is geboren zonder heupkom, effing erg bij haar 😉quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Hartstikke offtopic, maar ik kan die shitload aan markers en boeken op zich wel aanraden. 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
Haha, ja, ruggengraat nog niet teruggevonden😬en jullie al heel gauw gemist❤quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, je bent al weer terug.![]()
Nou welkom terug!
Gedaan🙂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je onderschrift weer verwijderd of er IK WIL BLIJVENvan maakt en dan ook nog een mailtje stuurt naar privacy@fok.nl komt het goed.
Hier moest ik echt heel hard om lachen🤣quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Dit duurde net zo lang als de social media stop van Pascal. Grapje 🤭
Maar heb je je dan wel laten testen? Van alles kopen om vervolgens te ontdekken dat het het toch niet helemaal is vraagt, wat zeg ik, schreeuwt om een diagnose!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zou eens moeten ervaren hoe dat is als je het echt bent.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moonlightingnzquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Je kunt ook hier lezen en schrijven zonder al die internetgekkies te volgen. Ik volg eigenlijk niemand meer, ook niet anoniem, en dat maakt voor hier echt geen verschil met wél volgen. Beetje hypocriet misschien, maar zolang er nog heel veel fanatieke ( kritische) volgers zijn die hier dagelijks van alles delen mis je verder niks😇quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ah, heupdysplasie dus. Dat is een niet goed gevormde heupkom. Echt missen zal ie niet. Overdrijven to the max zij.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:21 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Klopt! Ze is geboren zonder heupkom, effing erg bij haar 😉
Van de week heb ik JvP en MCW ontvolgd, zij waren de laatsten die ik nog volgde op insta. Bij AM, DBM en HVK kijk ik niet, ook niet anoniem. Bij Sanneke, J&V, Wil&Tien, Judith en Mijn_geldzaken kijk ik anoniem. En heel af en toe bij Milou. Als hier iemand wordt genoemd die ik niet ken kijk ik ook niet. Van de week ging het hier bijv. over een Eline. Nooit van gehoord, ook niet gekeken. Zij kwam vervolgens wel bij mij voorbij op insta, net als bijv. die mensen die mee hebben gedaan aan OML, zij kwamen ook voorbij toen ze hier waren besproken.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 07:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je kunt ook hier lezen en schrijven zonder al die internetgekkies te volgen. Ik volg eigenlijk niemand meer, ook niet anoniem, en dat maakt voor hier echt geen verschil met wél volgen. Beetje hypocriet misschien, maar zolang er nog heel veel fanatieke ( kritische) volgers zijn die hier dagelijks van alles delen mis je verder niks😇
Ik heb 3 accounts. Ik volg haar met de minst belangrijke/actieve.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:19 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja respect dat je dat aankan. Heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik trek haar echt niet.
Positief: ze doet iets waar ze een deel van de spullen al voor heeft. Geen compleet nieuwe hobby.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:29 schreef Kaascroissantje het volgende:
Debbie benut haar offline tijd goed. Zag net een bericht voorbij komen van Roy op Facebook dat er [b]zelfgemaakte soja-was kaarsen gemaakt worden [b]en dat ze voor bestellingen contact op moeten nemen met Debbie (toch niet offline dus)
Ben benieuwd of zij ze echt zelf maakt of Zoë aan het werk zet omdat ze zelf te vermoeid is.
Hmm, dus eigenlijk deelt Roy nu berichten voor Debbie.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:29 schreef Kaascroissantje het volgende:
Debbie benut haar offline tijd goed. Zag net een bericht voorbij komen van Roy op Facebook dat er zelfgemaakte soja-was kaarsen gemaakt worden en dat ze voor bestellingen contact op moeten nemen met Debbie (toch niet offline dus)
Ben benieuwd of zij ze echt zelf maakt of Zoë aan het werk zet omdat ze zelf te vermoeid is.
Maximaal effing gemist 😆quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, ja, ruggengraat nog niet teruggevonden😬en jullie al heel gauw gemist❤
Ze maakt zo’n probleem van niks, de meeste voedingsdeskundigen weten inderdaad niks van oa lipoedeem of de schildklier dat gaf die voedingsdeskundige door wie ze nu geblokt is ook aan. Met lipoedeem is af afvallen heel lastig en zul je iemand moeten zoeken die gespecialiseerd is in oa lipoedeem. Een huisarts kan je ook vertellen dat je een bepaald zalfje nodig hebt maar als je bv een huidziekte hebt moet je ook naar een gespecialiseerd iemand die weet welke zalf je moet smeren op die huid. Zij maakt van een mug een olifant. Logisch nadenken is er niet bij, alles voor de aandacht.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:00 schreef opwegnaar het volgende:
Nou DBM heeft ook weer flink liggen ruziën op Threads, weer een hele discussie over dat zij slachtoffer is van haar ziekte en daardoor niet kan afvallen, huilie huilie. Zij trekt zich alles zo persoonlijk aan. Nu is ze geblokkeerd door de voedingsdeskundige, iets wat zij aan de lopende band doet..
Ze moet ergens haar inkomsten vandaan halen 🫣quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:29 schreef Kaascroissantje het volgende:
Debbie benut haar offline tijd goed. Zag net een bericht voorbij komen van Roy op Facebook dat er zelfgemaakte soja-was kaarsen gemaakt worden en dat ze voor bestellingen contact op moeten nemen met Debbie (toch niet offline dus)
Debbie deelt berichten vanuit Roy’s account, niet de eerste keerquote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hmm, dus eigenlijk deelt Roy nu berichten voor Debbie.
Dit! Net of het niet behandeld is ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:11 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ah, heupdysplasie dus. Dat is een niet goed gevormde heupkom. Echt missen zal ie niet. Overdrijven to the max zij.
Het is gewoon belachelijk hoe zij zichzelf in de slachtofferrol zet altijd. Ze doet af en toe een halfslachtige poging om gezond te eten maar verder niet. Dat is haar eigen keuze. Maar wat een geklets over dat ze niet in staat is gezond te eten vanwege haar beperkingen. Dat is gewoon simpelweg niet waar.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:52 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze maakt zo’n probleem van niks, de meeste voedingsdeskundigen weten inderdaad niks van oa lipoedeem of de schildklier dat gaf die voedingsdeskundige door wie ze nu geblokt is ook aan. Met lipoedeem is af afvallen heel lastig en zul je iemand moeten zoeken die gespecialiseerd is in oa lipoedeem. Een huisarts kan je ook vertellen dat je een bepaald zalfje nodig hebt maar als je bv een huidziekte hebt moet je ook naar een gespecialiseerd iemand die weet welke zalf je moet smeren op die huid. Zij maakt van een mug een olifant. Logisch nadenken is er niet bij, alles voor de aandacht.
Klopt!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:09 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk hoe zij zichzelf in de slachtofferrol zet altijd. Ze doet af en toe een halfslachtige poging om gezond te eten maar verder niet. Dat is haar eigen keuze. Maar wat een geklets over dat ze niet in staat is gezond te eten vanwege haar beperkingen. Dat is gewoon simpelweg niet waar.
Het feit dat ze zo enorm boos wordt betekent dat ze zelf ook wel weet dat het waar is. En dan al die meejankers die haar gelijk geven. Bah.
Haha, ja die meejankers zijn ook net zo erg, er schreef iemand het volgende:quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:09 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk hoe zij zichzelf in de slachtofferrol zet altijd. Ze doet af en toe een halfslachtige poging om gezond te eten maar verder niet. Dat is haar eigen keuze. Maar wat een geklets over dat ze niet in staat is gezond te eten vanwege haar beperkingen. Dat is gewoon simpelweg niet waar.
Het feit dat ze zo enorm boos wordt betekent dat ze zelf ook wel weet dat het waar is. En dan al die meejankers die haar gelijk geven. Bah.
Even gekeken en ziet er leuk uit. Wat ik zelf wel leuk vindt om af en toe bij te kijken:quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Moonlightingnz
.
Marama
over zen gesproken , daar kan ik dus vol bewondering naar kijken.
ze maakt dat zelf , zo knap
Hoe ze dat ook neerzet, met haar 'HAHA ik ben geblokt'. Wat een aandachttrekkerij en dan iemand belachelijk maken. Wie zit er bijna dagelijks te huilen op meerdere kanalen dat mensen haar 'pesten' en 'haten'. Kijk even naar jezelf DBM.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:00 schreef opwegnaar het volgende:
Nou DBM heeft ook weer flink liggen ruziën op Threads, weer een hele discussie over dat zij slachtoffer is van haar ziekte en daardoor niet kan afvallen, huilie huilie. Zij trekt zich alles zo persoonlijk aan. Nu is ze geblokkeerd door de voedingsdeskundige, iets wat zij aan de lopende band doet..
Net als Debbie 🫣quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:29 schreef papierentas het volgende:
Ik dacht dat DBM gister om 19 al plat lag. Want boehoe. Maar die heeft gewoon een hele avond op threads weer belachelijk lopen doen kennelijk. Ow wat is ze toch ziek en zielig.
Ja maar vervolgens moeten ze voor bestellingen alsnog contact opnemen met Debbie dus daar schiet je niks mee opquote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hmm, dus eigenlijk deelt Roy nu berichten voor Debbie.
Welke voedingsdekundige? Lot beukers?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:00 schreef opwegnaar het volgende:
Leuk, tips!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:30 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Even gekeken en ziet er leuk uit. Wat ik zelf wel leuk vindt om af en toe bij te kijken:
tinyhouse_caro
sjamadriaan
jessiehoefnagel
booi_kluiving
Snap ik: (kantklossen ook interessant, kan ik gebiologeerd naar staan kijken)quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Leuk, tips!
Maar ik vind het zelf dan fijn als er een klein beetje bij staat waar het over gaat, en ik niet hoef te gaan zoeken en bij een baarkrukmaker of kantklosspecialist uit hoef te komen.
En op welke manier kan je dan contact opnemen? Via social media kan niet want daar is ze zogenaamd niet actief.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:47 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Ja maar vervolgens moeten ze voor bestellingen alsnog contact opnemen met Debbie dus daar schiet je niks mee op
Via Facebookquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En op welke manier kan je dan contact opnemen? Via social media kan niet want daar is ze zogenaamd niet actief.
En het lijkt me sterk dat ze haar nummer online gooitquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En op welke manier kan je dan contact opnemen? Via social media kan niet want daar is ze zogenaamd niet actief.
🤦♀quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:16 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Via Facebook [ link | afbeelding ]
Lotte Geertsen, dat is natuurlijk uitgebreid vermeld. 🥴quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:50 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Welke voedingsdekundige? Lot beukers?
Helaas, ik heb geen facebook.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:16 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Via Facebook [ link | afbeelding ]
Hoe heet dat account van roy?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Debbie deelt berichten vanuit Roy’s account, niet de eerste keer
Ja.
Hij heeft t in een Barneveldse groep gepost.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:46 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Hoe heet dat account van roy?
Nouja.. serieus wel. Ik ben een echte adhd-er. Ik heb geen tips of een opruimcoach nodig, ja? 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar heb je je dan wel laten testen? Van alles kopen om vervolgens te ontdekken dat het het toch niet helemaal is vraagt, wat zeg ik, schreeuwt om een diagnose!
Precies dat. Hoezo zou je dan niet gezond kunnen eten, omdat het meer werk is? Neem aan dat Flip&Flap en de ‘wederhelft’ ook moeten eten ‘s avonds? Sorry maar het blijft een feit dat ieder pondje door het mondje gaat 🫠 Heb haar als tip al eens meegegeven eens bij Lot Beukers mee te kijken, nou dat was toch een verschrikking 😄 Zij wil gewoon dat het komt aanwaaien, tja dat gaat never gebeuren 😁quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:09 schreef Snaky het volgende:
[..]
AMEN! Vooral op threads is dit echt vreselijk, ze reageert ook op alles zo negatief! Dat vloeken/schelden heb ik al vaker benoemd hier, verschrikkelijk irritant en enorm kinderachtig is dat. Hoe oud was ze ook alweer? Ze gedraagt zich in ieder geval als een klein kindquote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe ze dat ook neerzet, met haar 'HAHA ik ben geblokt'. Wat een aandachttrekkerij en dan iemand belachelijk maken. Wie zit er bijna dagelijks te huilen op meerdere kanalen dat mensen haar 'pesten' en 'haten'. Kijk even naar jezelf DBM.
Ze komt altijd wel uit bed als er wat leuks op het programma staat. Waar kennen we dat van.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:17 schreef IlseMarije het volgende:
Die voedingscosch zei dat chronische mensen zichzelf graag als slachoffer zien en daar ging DBM op los. Zij heeft chronische ziektes dus het lukt niet om af te vallen, ze kan niet uit bed komen, jankt in de armen van haar man maar is GEEN slachtoffer, bee ECHT niet.. Dat is het zelfde als iemand zegt je ben boos en dat je dan enorm uitvalt met f*cking dit en dat om duidelijk te maken dat je echt niet boos bent. 🤣
Ik denk dat dat hetzelfde is met vragenstickers en exposen van negatieve berichten: ze kunnen het makkelijk zelf verzinnen/met een ander account neergezet hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:00 schreef Earring het volgende:
Zou zo’n review bij Ellen nou serieus zijn?
Ik denk dat ze dat zelf schrijft, het kan toch niet dat iemand bij haar een healing doet voor zoveel geld! (voor niets ook niet trouwens haha)
Geweldig. Mijn dochter begint ook regelmatig met een nieuwe hobby. Heel herkenbaar😉quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nouja.. serieus wel. Ik ben een echte adhd-er. Ik heb geen tips of een opruimcoach nodig, ja? 😂
Zij is echt obsessed met de beste zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:59 schreef Sstt1993 het volgende:
En gelukkig breekt B. ook weer alle records vandaag.
Een blije Judith 🎉
Sorry, ik lach je niet uit hoor. Maar vind m grappig dezequote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM nu weer allemaal over leren paardrijden? Dat het een opvoedmaalpijl is waar je je hele leven plezier van hebt net als zwemles en autorijden?! Raar mens
😂😂 ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Sorry, ik lach je niet uit hoor. Maar vind m grappig deze
Wat een mafkeesquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM nu weer allemaal over leren paardrijden? Dat het een opvoedmaalpijl is waar je je hele leven plezier van hebt net als zwemles en autorijden?! Raar mens
en precies dit kun je zeggen over 70% van alle andere banen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
Een quote uit het vorige deel:
[..]
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
Vind je het ook een normale baan wanneer de kinderen ervoor gebruikt worden? Influencers die op geen enkele manier hun kinderen gebruiken, dus ook niet af en toe voorbij laten komen, kan ik nog serieus nemen. Hoewel daar ook uitzonderingen op zijn (mijn_geldzaken bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
en precies dit kun je zeggen over 70% van alle andere banen.
Geen controle, ook als loonslaaf. Ben je ondernemer dan zijn alle verzekeringen ook geen vaststaand feit.
Hoe iedereen het influencerschap ook verafschuwt. Het is een baan. Het is werk.. Een "normale baan" ook nog eens. UGC creators, influencers, martketing agencies, het is gewoon werk. Ook als jij het niet doet of niet kan.
Even wat verder dan je oprit kijken, hoor. Kom op.
Waarom doet ze Jet niet gewoon na het paardrijden even lekker in de douche?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moeten de kinderen van AM op zaterdag toch midden op de dag in bad?
Ja, omdat het in de planner staat I know🫣
En naar de sauna met je ouders. Ook zo'n ding.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
@JaNeeDan ik ga je missen! Ik las je altijd erg graag. Ik heb hetzelfde hoor, volg nagenoeg niemand meer, maar vind het leuk om soms hier nog een beetje bij te lezen maar dat wordt ook steeds minder omdat ik het steeds minder gezellig vind in dit topic! Het ga je goed, en bedankt voor de leuke conversaties die we hebben gehad ❤quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.
❤
Lief! Maar je hebt het ontbreken van mijn ruggengraat gemist. Ik blijf toch😉. Meeschrijven doe ik naar mijn idee ook al minder. Dat komt ook doordat ik niet bij AM, DBM en HVK kijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:06 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
@:JaNeeDan ik ga je missen! Ik las je altijd erg graag. Ik heb hetzelfde hoor, volg nagenoeg niemand meer, maar vind het leuk om soms hier nog een beetje bij te lezen maar dat wordt ook steeds minder omdat ik het steeds minder gezellig vind in dit topic! Het ga je goed, en bedankt voor de leuke conversaties die we hebben gehad ❤
En al die volwassenen en kinderen hebben natuurlijk allemaal toestemming gegeven om op Judith haar instagram te staan voor altijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Toch fijn voor bob dat hij eerste is.. scheelt weer een meltdown 👌 zou een ander kindje hem nu ook kwaad hebben aangekeken
Aso gedragquote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:05 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
En al die volwassenen en kinderen hebben natuurlijk allemaal toestemming gegeven om op Judith haar instagram te staan voor altijd.
Judith is er zelf niet eens bij Bob is bij haar zus, die is dus al net zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:05 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
En al die volwassenen en kinderen hebben natuurlijk allemaal toestemming gegeven om op Judith haar instagram te staan voor altijd.
Yeah fijn! Klopt ik ben niet verder gekomen dan jouw bericht 😂 maar heel fijn dat je blijft, je hoeft niet mee te kijken, je wordt vanzelf bijgepraat in dit topic. Ik kijk zelden nog bij iemand (muv de op één hand te tellen momfluencers die ik volg).quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lief! Maar je hebt het ontbreken van mijn ruggengraat gemist. Ik blijf toch😉. Meeschrijven doe ik naar mijn idee ook al minder. Dat komt ook doordat ik niet bij AM, DBM en HVK kijk.
Als de afwezige oma? De doodgezwegen oma? De hoera een nieuwe generatie om uit te buiten oma?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:10 schreef Rimboequeen het volgende:
OMG, AM is al aan het bedenken hoe ze zich als oma gaat opstellen.
Zo doe ik het nu ook, hoewel ik de berichten over AM, DBM en HVK ook oversla.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Yeah fijn! Klopt ik ben niet verder gekomen dan jouw bericht 😂 maar heel fijn dat je blijft, je hoeft niet mee te kijken, je wordt vanzelf bijgepraat in dit topic. Ik kijk zelden nog bij iemand (muv de op één hand te tellen momfluencers die ik volg).
Inderdaad, vandaag is het creamy dagquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:49 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan gaan we nu allemaal reclames krijgen waarin de creamy bodyweare wordt gepromoot en dat de naam is veranderd naar cfab. In 3,2,1...
Je zal maar eens ‘gewoon’ tweede worden 🤦♀quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
En Judith moet ook nog even benoemen dat B 2e werd máár hij U8 doet en er 3 kinderen U9 meedoen. Én het jongetje dat eerste werd liep in een andere serie 🤦🏼♀
Daar moet je dan ook maar geld voor hebbenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar het zit nog wel steeds geweldig? Nog steeds de favoriet van iedereen?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:49 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan gaan we nu allemaal reclames krijgen waarin de creamy bodyweare wordt gepromoot en dat de naam is veranderd naar cfab. In 3,2,1...
Als ik m’n kinderen jarenlang stelselmatig zou uitbuiten en exploiteren zou ik me toch vooral zorgen maken of ik niet de-oma-waar-we-geen-contact-meer-mee-hebben zou worden 😬quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:08 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Als de afwezige oma? De doodgezwegen oma? De hoera een nieuwe generatie om uit te buiten oma?
Interessant die oceancleanup! Gelijk even gevolgdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Voor de moestuin liefhebbers onder ons. De_kleine_boerderij_0516. Gaat over het runnen van een sociale voedseltuin.
(En geen influencer maar wel erg fijn om te zien, theoceancleanup. Hoe ze bezig zijn om oceanen etc weer plastic vrij te krijgen)
Eigenlijk laat ze zien dat ze alleen de 1e plek accepteert. Altijd dat gemaarquote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
En Judith moet ook nog even benoemen dat B 2e werd máár hij U8 doet en er 3 kinderen U9 meedoen. Én het jongetje dat eerste werd liep in een andere serie 🤦🏼♀
Ik zie net nog volle bak reclame story’s voor Guts.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:23 schreef Loveischocolala het volgende:
Profiel van viora is niet meer beschikbaar ?
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hèquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaf in 2025 gemiddeld 440 euro p/m uit aan boodschappen (5280 p/j). Daar zit 650 aan koopzegels bij in maar dat trekt ze er niet vanaf want dat geld heeft ze belegd. Hoe rekent zij?
Die 650 is niet uitgegeven aan boodschappen dus was het gemiddeld geen 440 p/m maar 386 p/m.
Dat excel bestand zal ook wel een rommeltje zijn, net als al haar potjes.
Zij is echt zo’n persoon die zegt dat vroeger alles beter was. Wat was haar inkomen toen? Tussen mijn inkomen toen en nu zit een heel groot verschil. Als ik met het inkomen van toen nu zou moeten leven dan zou het wel problematisch zijn. Andersom, als ik toen het inkomen van nu zou hebben gehad met de prijzen van toen, zou ik het geld niet op kunnen krijgen. Zo goochem is zij natuurlijk niet, om dat te bedenken.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hè
Maar heb jij ook een account waar je jezelf op de borst klopt omdat je het zo goed doet met je geld? En verkoop jij ook excel bestanden waarmee je je financiën tot op de cent bij kunt houden?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik eeerlijk gezegd met koopzegels ook wel girlmath doeDie voelen als kosten van de boodschappen en zijn dan gratis extra uitgeefgeld voor op vakantie
Hier ook, laten we voor de zomervakantie uitbetalen en zo heb je "ongemerkt" dus wat extra.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik eeerlijk gezegd met koopzegels ook wel girlmath doeDie voelen als kosten van de boodschappen en zijn dan gratis extra uitgeefgeld voor op vakantie
Zo lust ik ze ook wel. 20 jaar terug zat ik rond de ¤50 per week voor 2 personen. Maar ja, time changes 🤪🫠quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hè
Zou ik in de blokkendoos zittenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:43 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik zie net nog volle bak reclame story’s voor Guts.
Terwijl Sanne zelf ook geen sprankje heeftquote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Eerlijk gezegd denk ik dat de moeder van Sanneke genoeg sprankjes heeft. Denk alleen dat ze die op een andere manier inzet, voor vakanties bijvoorbeeld. En ik snap dat Sanneke dat liever anders zou zien, haar moeder zou Sanneke misschien ook wel liever anders zien (met meer sprankjes).quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Dat rokje 😱quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die outfit van KC vind ik ook echt niet mooi
Koopzegels hebben verder ook een extreem hoge rente (het zijn alleen maar kleine bedragen) dus feitelijk heeft je girl math gelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanmiddag gratis boodschappen gedaan bij de Jumbo met koopzegels.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:00 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Zou ik in de blokkendoos zitten
Kan je nog steeds niks zien? Ik keek vanmiddag n.a.v. jouw bericht en toen zag ik ook niks. Nu wel weer.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:23 schreef Loveischocolala het volgende:
Profiel van viora is niet meer beschikbaar ?
Vita kan echt heel grappig zijn. Ik vind ook de manier waarop ze samenwerkingen promoot soms erg grappig. Ik trek haar beter dan haar zus.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:48 schreef LeSage het volgende:
Vita Cleo maakt filmpjes waarbij ze haar zoon speelt als CEO van het gezin en ik vind die echt heel grappig
Ik vind Vita ook leuker dan Elise. Alleen haar manier van praaaaaten soms vind ik zo irritant 🙈quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Vita kan echt heel grappig zijn. Ik vind ook de manier waarop ze samenwerkingen promoot soms erg grappig. Ik trek haar beter dan haar zus.
Bestie Joey is ook leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |