Precies dat. Hoezo zou je dan niet gezond kunnen eten, omdat het meer werk is? Neem aan dat Flip&Flap en de ‘wederhelft’ ook moeten eten ‘s avonds? Sorry maar het blijft een feit dat ieder pondje door het mondje gaat 🫠 Heb haar als tip al eens meegegeven eens bij Lot Beukers mee te kijken, nou dat was toch een verschrikking 😄 Zij wil gewoon dat het komt aanwaaien, tja dat gaat never gebeuren 😁quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:09 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk hoe zij zichzelf in de slachtofferrol zet altijd. Ze doet af en toe een halfslachtige poging om gezond te eten maar verder niet. Dat is haar eigen keuze. Maar wat een geklets over dat ze niet in staat is gezond te eten vanwege haar beperkingen. Dat is gewoon simpelweg niet waar.
Het feit dat ze zo enorm boos wordt betekent dat ze zelf ook wel weet dat het waar is. En dan al die meejankers die haar gelijk geven. Bah.
AMEN! Vooral op threads is dit echt vreselijk, ze reageert ook op alles zo negatief! Dat vloeken/schelden heb ik al vaker benoemd hier, verschrikkelijk irritant en enorm kinderachtig is dat. Hoe oud was ze ook alweer? Ze gedraagt zich in ieder geval als een klein kindquote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe ze dat ook neerzet, met haar 'HAHA ik ben geblokt'. Wat een aandachttrekkerij en dan iemand belachelijk maken. Wie zit er bijna dagelijks te huilen op meerdere kanalen dat mensen haar 'pesten' en 'haten'. Kijk even naar jezelf DBM.
Ze komt altijd wel uit bed als er wat leuks op het programma staat. Waar kennen we dat van.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:17 schreef IlseMarije het volgende:
Die voedingscosch zei dat chronische mensen zichzelf graag als slachoffer zien en daar ging DBM op los. Zij heeft chronische ziektes dus het lukt niet om af te vallen, ze kan niet uit bed komen, jankt in de armen van haar man maar is GEEN slachtoffer, bee ECHT niet.. Dat is het zelfde als iemand zegt je ben boos en dat je dan enorm uitvalt met f*cking dit en dat om duidelijk te maken dat je echt niet boos bent. 🤣
Ik denk dat dat hetzelfde is met vragenstickers en exposen van negatieve berichten: ze kunnen het makkelijk zelf verzinnen/met een ander account neergezet hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:00 schreef Earring het volgende:
Zou zo’n review bij Ellen nou serieus zijn?
Ik denk dat ze dat zelf schrijft, het kan toch niet dat iemand bij haar een healing doet voor zoveel geld! (voor niets ook niet trouwens haha)
Geweldig. Mijn dochter begint ook regelmatig met een nieuwe hobby. Heel herkenbaar😉quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nouja.. serieus wel. Ik ben een echte adhd-er. Ik heb geen tips of een opruimcoach nodig, ja? 😂
Zij is echt obsessed met de beste zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:59 schreef Sstt1993 het volgende:
En gelukkig breekt B. ook weer alle records vandaag.
Een blije Judith 🎉
Sorry, ik lach je niet uit hoor. Maar vind m grappig dezequote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM nu weer allemaal over leren paardrijden? Dat het een opvoedmaalpijl is waar je je hele leven plezier van hebt net als zwemles en autorijden?! Raar mens
😂😂 ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Sorry, ik lach je niet uit hoor. Maar vind m grappig deze
Wat een mafkeesquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM nu weer allemaal over leren paardrijden? Dat het een opvoedmaalpijl is waar je je hele leven plezier van hebt net als zwemles en autorijden?! Raar mens
en precies dit kun je zeggen over 70% van alle andere banen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
Een quote uit het vorige deel:
[..]
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
Vind je het ook een normale baan wanneer de kinderen ervoor gebruikt worden? Influencers die op geen enkele manier hun kinderen gebruiken, dus ook niet af en toe voorbij laten komen, kan ik nog serieus nemen. Hoewel daar ook uitzonderingen op zijn (mijn_geldzaken bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
en precies dit kun je zeggen over 70% van alle andere banen.
Geen controle, ook als loonslaaf. Ben je ondernemer dan zijn alle verzekeringen ook geen vaststaand feit.
Hoe iedereen het influencerschap ook verafschuwt. Het is een baan. Het is werk.. Een "normale baan" ook nog eens. UGC creators, influencers, martketing agencies, het is gewoon werk. Ook als jij het niet doet of niet kan.
Even wat verder dan je oprit kijken, hoor. Kom op.
Waarom doet ze Jet niet gewoon na het paardrijden even lekker in de douche?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moeten de kinderen van AM op zaterdag toch midden op de dag in bad?
Ja, omdat het in de planner staat I know🫣
En naar de sauna met je ouders. Ook zo'n ding.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
@JaNeeDan ik ga je missen! Ik las je altijd erg graag. Ik heb hetzelfde hoor, volg nagenoeg niemand meer, maar vind het leuk om soms hier nog een beetje bij te lezen maar dat wordt ook steeds minder omdat ik het steeds minder gezellig vind in dit topic! Het ga je goed, en bedankt voor de leuke conversaties die we hebben gehad ❤quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.
❤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |