Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
En daar zit nou het verschil. Als je gewoon een normale baan hebt zal je dit niet gebeuren.
Wauw pijnlijk ook… zegt dus ook weer hoeveel ze met zichzelf bezig zijn…quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Elise Joanne die deelt ook om Eline Zwitser weer te volgen . Want haar overleden dochter ‘Sterre ‘ stond er ook op. Het meisje heette sky…/
Wat een leeg bestaan is het toch
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eline zwitser dr account is gehackt, ze heeft nu een nieuw account.
Ze is er helemaal ziek van dat ze herinneringen kwijt is en er rekeningen betaald moeten worden.
Het is natuurlijk meer dan lullig dat ze gehackt is, snap ook niet wat mensen bezield zoiets te doen. Maar gevoelsmatig vind ik het toch een beetje overdreven, maar misschien is dat als influencer die er geld mee verdiend toch anders 😅
Er zijn wel meer mogelijkheden om je emoties te uiten. Bijvoorbeeld even uitjanken bij je familie of vrienden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef Anniek88 het volgende:
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
'Ik heb altijd gezegd: ik ga niet huilend op 'the gram'.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
Tsja het zware flu flu leven, piepen en huilen bij iedere tegenslag.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
Gek, dat nooit iemand haar verteld dat snachts slapen veel beter is dan die hazeslaapjes overdag . Zij lijkt mij daarom ook niet al te snuggerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Hvk: laat even de puinhoop zien op de vroege morgen. Ze is veel weg geweest daarom zo'n zooi.
Nou ik zie bij Tamara nooit zo'n bende, en bij Am ook niet ja misschien een keer.
Bij hvk is het ech niet normaal , dat aanrecht ook.
En dan nog benoemen dat Louay een korte nacht had, maar juist wel had geslapen overdag. Euhhh hij heeft de hele week overdag geslapen is ze dat vergeten? Op bank, soeelgoedjist en buggy.
Dat begrijp ik inderdaad ook niet, dat je je kind ondervoed noemt maar zo ziet ze er totaal niet uit?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
En eerlijk... ik zie dat meisje onder dat bureau zitten, die heeft echt geen dramatisch ondergewicht hoor. Ziet er uit als een prima kleuterlijf .
Die keuken, dat is niet normaal hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Hvk: laat even de puinhoop zien op de vroege morgen. Ze is veel weg geweest daarom zo'n zooi.
Nou ik zie bij Tamara nooit zo'n bende, en bij Am ook niet ja misschien een keer.
En dan nog benoemen dat Louay een korte nacht had, maar juist wel had geslapen overdag. Euhhh hij heeft de hele week overdag geslapen is ze dat vergeten? Op bank, soeelgoedjist en buggy.
Nee , de pannen van het koken van gisteren(16;30) hoeven er in de ochtend toch niet meer te staan, en die meuk op de grond. Zet die wasmachine aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die keuken, dat is niet normaal hoor
Zo geeft Tamara nog een klein steekje onder water naar haar: Als ze overdag genoeg rusten, slapen ze ‘‘s nachts ook beter. 😉quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
En hoe het mannetje gisteravond naast z’n bedje lag en dat op de gram werd gegooid. Leg dat mannetje lekker terug in z’n bedje ipv alles weer meteen online te gooien.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Henrike het volgende:
Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreftquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!
🤔 ik vind het bijzonder hoe graag ze het wilt
Bij hun vader zijn haar kinderen veiliger dan bij haar, dat ziet ze natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM noemt zichzelf een perfectioniste (..)ADHD er
Haar hoofd staat altijd aan, ze ziet altijd wat er beter kan, wat er mis kan gaan.
Behalve qua exposen en inzetten voor reclame van haar kinderen, uiteraard.
33000. Ik zie dat ze al op de helft zit daarvan.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef Mirp het volgende:
Ik weet niet hoeveel volgers Eline had, maar ze heeft er in korte tijd wel weer een hoop verzameld.
En die diagnose gaat ze krijgen hoor. Al is het maar omdat ze zich zo bezighoudt met de symptomen en deze waarschijnlijk feilloos kan benoemen/betrekken op zichzelf. Antwoorden krijgen kan fijn zijn maar zij praat zichzelf gewoon vanalles aan en gaat zich ernaar gedragen. Ik hoop dat ze uiteindelijk de juiste hulp krijgt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!
Haar "werkdag" ziet er bij mij uit als een niet werkdag. Die vrouw is niks gewend qua werk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
Volgens mij is dat geen sneer die ze geeft. Haar kinderen sliepen ook ruk de afgelopen dagen. En veel vaker ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Zo geeft Tamara nog een klein steekje onder water naar haar: Als ze overdag genoeg rusten, slapen ze ‘‘s nachts ook beter. 😉
Ja dat je voor jezelf antwoord wilt snap ik! Ik heb ook gewoon mijn stempels gehaald en zorg voor duidelijkheid en hulp voor mijn kinderen 👌 dat ik dit kan zeggen hier is omdat niemand mij kent 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreft
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
En dat ze er 100% van overtuigd is dat ze hem krijgt. En dat het gelijk de enige echte juiste diagnose is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En ruim 12.000 stappen voor 10u? Ik weet niet hoe snel zij dan loopt maar dat red ik niet (heb ook wel korte beentjes, scheelt misschien ook😄)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
Het gaat niet om de tijd. Die is wel plausibel. Maar in dit geval om de persoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Wandelende reclamezuilenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Joost en Viora gaan 4 weken naar Thailand. Benieuwd of het #gekregen is 😏
Hij staat wel tussen hun in, dus dat zou dan fijn zijn voor de andere kinderen 🙈quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.
Maar goed. Ik zet het niet op Instagram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |