abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219903100
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219903206
Een quote uit het vorige deel:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En daar zit nou het verschil. Als je gewoon een normale baan hebt zal je dit niet gebeuren.
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
pi_219903237
Elise Joanne die deelt ook om Eline Zwitser weer te volgen . Want haar overleden dochter ‘Sterre ‘ stond er ook op. Het meisje heette sky…/
Wat een leeg bestaan is het toch
pi_219903263
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Elise Joanne die deelt ook om Eline Zwitser weer te volgen . Want haar overleden dochter ‘Sterre ‘ stond er ook op. Het meisje heette sky…/
Wat een leeg bestaan is het toch
Wauw pijnlijk ook… zegt dus ook weer hoeveel ze met zichzelf bezig zijn…
pi_219903362
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eline zwitser dr account is gehackt, ze heeft nu een nieuw account.
Ze is er helemaal ziek van dat ze herinneringen kwijt is en er rekeningen betaald moeten worden.
Het is natuurlijk meer dan lullig dat ze gehackt is, snap ook niet wat mensen bezield zoiets te doen. Maar gevoelsmatig vind ik het toch een beetje overdreven, maar misschien is dat als influencer die er geld mee verdiend toch anders 😅
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219903384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef Anniek88 het volgende:
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
Er zijn wel meer mogelijkheden om je emoties te uiten. Bijvoorbeeld even uitjanken bij je familie of vrienden.
Maar jankend op Instagram vind ik heel sneu.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219903764
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:30 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hele late reactie hierop, maar zag dit toevallig voorbij komen bij Jacq. Ik volg die Eline dus niet, maar door de tekst van Jacq en haar gehuil dacht ik echt oprecht dat ze ging vertellen dat er iemand heel ziek of dood was.
Snap echt wel dat je baalt, maar dit vond ik ook wel overdreven.
'Ik heb altijd gezegd: ik ga niet huilend op 'the gram'.
Ik snap ook echt wel dat ze baalt en dat het kut is omdat je toch samenwerkingen hebt enzo. Maar kom op, je zou idd eerst denken dat ze een terminale diagnose heeft gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')