Dit wilde ik ook net neerzetten.. echt hét perfecte voorbeeld hoe ze lot voortrekt en jet weer op de achtergrond verdwijnt. Ze praat met jet, lot schreeuwt er dwars doorheen, ze probeert te begrijpen wat lot wil en jet hoort ze niet meer. Zo’n medelijden met dat meisje, moet meteen weer aan de unicorn taart denken. Hoop echt dat ze dit filmpje terug luistert en het zelf ook in gaat zien maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:12 schreef poohenzo het volgende:
Lunch bij AM: camera op Lot, en arme Jet moet 3x vragen aan haar afgeleide moeder of ze de kaas kan geven.....echt zo sneu!
Hopen is in dit geval ‘het uitstellen van een teleurstelling’.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:19 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net neerzetten.. echt hét perfecte voorbeeld hoe ze lot voortrekt en jet weer op de achtergrond verdwijnt. Ze praat met jet, lot schreeuwt er dwars doorheen, ze probeert te begrijpen wat lot wil en jet hoort ze niet meer. Zo’n medelijden met dat meisje, moet meteen weer aan de unicorn taart denken. Hoop echt dat ze dit filmpje terug luistert en het zelf ook in gaat zien maar dat zal wel niet
Valt heel erg op de laatste tijd idd. De oudste post ze bijna niet meer over ( misschien wil zij niet meer? En terecht) en de jongste ook een heel stuk minder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:00 schreef Johanna38 het volgende:
Bij minibelle tel je als kind pas mee als je iets bijzonders kan of doet, lijkt het. Eerst volledig focus op oudste met haar tennis/hockey-carrière en was de tweede maar vervelend. Maar nu doet ze mee met een theaterstuk en zit in de +klas (en nog wat creatieve dingen, want creatief begaafd weetje) en hoort ze er ook bij.
Milou doet iedere fluflu na. Ze had toch vrijwel compleet ebook van die amber girelle gejat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Milou deed wel eerder brood bakken, maar crackers de nieuwe hype, ja als tweeling van AM kon ze niet achterblijven hè! Die gaan 100% die box kopen 🤪
Hoho,je hebt toch wel gezien dat Lot sinds enkele dagen vlogt hè?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:40 schreef Pumba2024 het volgende:
Olivia van MW is net 5 geworden . Wel een stuk zelfstandiger dan Lot van AM. Die wordt bewust klein gehouden mag nooit zelf fietsen bijvoorbeeld . Zelfde met Jet ook bewust klein gehouden anders geen leuke content voor de mamma. Olivia had volgens mij een hele fijne verjaardag . Ze straalde
Leuk voor opa en oma een keer zo een filmpje, maar dit is kennelijk weer wat nieuws en als het genoeg kijkers trekt dan gaat ze hiermee door. Ze kan het kind beter leren fietsen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:56 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hoho,je hebt toch wel gezien dat Lot sinds enkele dagen vlogt hè?
Net als die mega overdreven foto's van Sofie en Junior. Madrlief telt niet mee. Net Jet en Lot.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:19 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net neerzetten.. echt hét perfecte voorbeeld hoe ze lot voortrekt en jet weer op de achtergrond verdwijnt. Ze praat met jet, lot schreeuwt er dwars doorheen, ze probeert te begrijpen wat lot wil en jet hoort ze niet meer. Zo’n medelijden met dat meisje, moet meteen weer aan de unicorn taart denken. Hoop echt dat ze dit filmpje terug luistert en het zelf ook in gaat zien maar dat zal wel niet
En ze denkt dat het door dat ze gepest wordt komt, euh ze was een keer of 2 door een ander kindje geslagen. Niet goed te praten maar dat is nog niet gelijk gepest worden toch?quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kind zit als goed is nu lekker op school en moeders verveelt zich dus slingert er even wat diagnoses uit..
En nu haar aanprijzen als volg tip. Ik vind die volg tips zo kansloos; smeken om extra volgers.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:56 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Milou doet iedere fluflu na. Ze had toch vrijwel compleet ebook van die amber girelle gejat.
Ja dat hoeft van mij ook niet zo benoemd te wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ja, is normaal voor die leeftijd denk ik. Prinsesje spelen, mama's makeup op doen. Wat ik kwalijker vind is dat O. in een van de filmpjes MOET uitspreken van MW wat ze op heeft. Wat is dat dan O? Hoe heet dat? Waarop O met een lief stemmetje; Sjanel zegt. Maar eigenlijk is het vreselijk. Nu al opvoeden met materialisme.
Een enkelvoudige bril heb je al veel goedkoper ongeacht de sterkte. Bij een goede opticien ¤119 complete bril. Kan zelfs nog goedkoper als je online elders gaat bestellen als je weet welke sterkte je moet hebben. Dat laatste zou ik niet doen als het een kinderbril betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:37 schreef SchaapHerderin het volgende:
DBM: Ik snap het wel. Brillenglazen zijn met een wat hogere sterkte echt duur. Zo ¤220 per glas, dus minimaal ¤420 per bril. Dat is echt wel serieus geld wat niet zomaar iedereen heeft liggen. Ik vind het zelf vrij bizar dat dit niet vergoed wordt voor kinderen in het basispakket.
Als je naar een keten gaat zijn er vaak veel goedkopere aanbiedingen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:37 schreef SchaapHerderin het volgende:
DBM: Ik snap het wel. Brillenglazen zijn met een wat hogere sterkte echt duur. Zo ¤220 per glas, dus minimaal ¤420 per bril. Dat is echt wel serieus geld wat niet zomaar iedereen heeft liggen. Ik vind het zelf vrij bizar dat dit niet vergoed wordt voor kinderen in het basispakket.
Ik snap het ook wel, maar ik snap dit soort mensen nooit. Ze blijven geld uitgeven aan troep, maar als er dan iets is wat echt nodig is, dan is het duur en gaan ze klagen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:37 schreef SchaapHerderin het volgende:
Am schreef ook nog vandaag iets over hoe ze zo slak blijft, dat dat in het boek staat. Ja, dat is mazzel met je genen hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Jakkes die chemische rommel die de familie G in de warme melk doet 🤢, daar bovenop nog de marshmallows, heerlijk al die suikers! Tis allemaal meuk van de drukke troela, ook die mislukte plakplaatjes.
Maar als je dat ene koekje laat staan zijn je 'hammen' binnen no time verdwenen! 🙄quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:22 schreef Lostit het volgende:
[..]
Am schreef ook nog vandaag iets over hoe ze zo slak blijft, dat dat in het boek staat. Ja, dat is mazzel met je genen hebben.
Hahaha De Drukke Troela vind ik een veel leukere naam voor dat bedrijf! 😂😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Jakkes die chemische rommel die de familie G in de warme melk doet 🤢, daar bovenop nog de marshmallows, heerlijk al die suikers! Tis allemaal meuk van de drukke troela, ook die mislukte plakplaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |