Mwah, daar gaat vaak ook wel tijd overheen. Niet zo snel na de scheiding al.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Heftig! Eigenlijk alle gescheiden gezinnen die ik ken vieren de verjaardagen van de kinderen nog wel in elkaars aanwezigheid. Verdrietig dat zelfs dat niet meer lukt.
Ze kan zichzelf beter ‘de overdrijvende mama’ noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm moet een nier verkopen voor bril van flap... 🤔 nu heb ik ook kind met bril en weet ik dat we het niet slecht hebben... maar duur is echt hoe gek je het zelf maakt toch?
Ze heeft een duurdere (niet extreem) mooie bril en een nood bril van ¤20 ofzo
En als montuur nog goed is scheelt het toch ook weer
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:36 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat “ik heb zo’n zwaar leven” van DBM vind ik ook zo bizar. Ik heb dat ook moet ik zeggen als ik rustige werkweken heb, dan hang ik op de bank en als ik dan wat moet doen voelt dat zwaar. Als ik werk, zit ik in de flow en doe ik zulke dingen even “snel”, zoals een cadeautje kopen etc. Als ik van die bank-hang dagen heb krijg ik nergens zin in en voelt het al snel te veel..
Ze moet lekker gaan werken, er uit, dan moet je wel en zijn die kleine dingen ook niet meer zo groot en zwaar!
Mathilde is gewoon eigenlijk een tokkie met veel gekregen geld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:55 schreef Overrozen14 het volgende:
Egocentrisch van mathilde om alleen haar kind en die van de familie af te schermen maar niet alle kinderen een storie verder. 🙄
En dat voor iemand die zegt dat ze moeilijk huilt.... ze spreek haarzelf zo vaak tegen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
MW heeft dit jaar denk ik meer huilende foto’s of teksten gedeeld dan ik in 2025 gehuild heb. Wordt ze er zelf niet eens moe van?
Ja, is normaal voor die leeftijd denk ik. Prinsesje spelen, mama's makeup op doen. Wat ik kwalijker vind is dat O. in een van de filmpjes MOET uitspreken van MW wat ze op heeft. Wat is dat dan O? Hoe heet dat? Waarop O met een lief stemmetje; Sjanel zegt. Maar eigenlijk is het vreselijk. Nu al opvoeden met materialisme.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste meisjes van 5 wel een keer lippenstift op doen, dat deden die van mij 20 jaar geleden al.
Meisjes en make up, prinsessenjurkjes , rokjes , glitters lijkt mij heel normasl
Het meisje heeft dat ook met de Sjanel tas. Sowieso heb ik er niks mee om mijn spullen bij merk te noemen. Ik draag een broek, trui, jas en schoenen en als ik erom denk neem ik een tas mee.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ja, is normaal voor die leeftijd denk ik. Prinsesje spelen, mama's makeup op doen. Wat ik kwalijker vind is dat O. in een van de filmpjes MOET uitspreken van MW wat ze op heeft. Wat is dat dan O? Hoe heet dat? Waarop O met een lief stemmetje; Sjanel zegt. Maar eigenlijk is het vreselijk. Nu al opvoeden met materialisme.
Vrijwilligerswerk kan zoveel verschil maken, ik doe dat 9u per week en voel me er zoveel beter door. Zoveel leuke sociale contacten, een doel in je leven (ik moet alles plannen nu) en waardering. Ook al is het lichamelijk best zwaar voor mij maar het levert zoveel op.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Al zou ze maar iets van vrijwilligerswerk gaan doen, koffie schenken in een verzorgingshuis.
Volgens mij niet. Thuis blijf moeder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:20 schreef Overrozen14 het volgende:
Is dbm afgekeurd? Omdat ze niet werkt.
Dat is sws vooral iets voor nieuw geld. Beetje sneu altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het meisje heeft dat ook met de Sjanel tas. Sowieso heb ik er niks mee om mijn spullen bij merk te noemen. Ik draag een broek, trui, jas en schoenen en als ik erom denk neem ik een tas mee.
Haar eisen voor een baan zijn absurd: ze wil elk moment naar huis kunnen of thuis kunnen blijven als er bij iemand van haar gezin een scheet dwars zit of als ze een snotje voelt opkomen in haar (vaak gefilmde) neusgaten. Ik denk dat geen enkele werkgever of collega op dit vreemde wezen zit te wachten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:20 schreef Overrozen14 het volgende:
Is dbm afgekeurd? Omdat ze niet werkt.
Oh niet goed gekeken dan, dacht dat ik alleen de partners van haar vriendinnen en haar broertje zag. Maar idd ongeloofwaardig dat ze dan alleen versierd heeft. Vind ik sowieso gek want bij elke poep of scheet heeft ze hulp, altijd mensen over de vloer en dan versieren voor een verjaardag moet opeens wel alleenquote:Op donderdag 22 januari 2026 08:46 schreef Lostit het volgende:
Tim was er wel, je ziet hem op een van de filmpjes op de achtergrond lopen. Maar ja, als hij vol in beeld is is het natuurlijk niet geloofwaardig dat ze in haar eentje heeft moeten versieren.
Met zo’n collega zou ik gauw klaar zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Haar eisen voor een baan zijn absurd: ze wil elk moment naar huis kunnen of thuis kunnen blijven als er bij iemand van haar gezin een scheet dwars zit of als ze een snotje voelt opkomen in haar (vaak gefilmde) neusgaten. Ik denk dat geen enkele werkgever of collega op dit vreemde wezen zit te wachten.
En ook vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend: er wordt op je gerekend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Haar eisen voor een baan zijn absurd: ze wil elk moment naar huis kunnen of thuis kunnen blijven als er bij iemand van haar gezin een scheet dwars zit of als ze een snotje voelt opkomen in haar (vaak gefilmde) neusgaten. Ik denk dat geen enkele werkgever of collega op dit vreemde wezen zit te wachten.
En zou hij het hebben doorgegeven 😅quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Louay komt op tv met Terstal. Het enige wat ik kan denken als ik die reclame zie is: “goh, dit jongetje had wormpjes terwijl dit opgenomen werd en kreeg hier geen pilletjes voor.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |