Ze zit gewoon te wachten tot ze de diagnose krijgt zodat ze zich als een autist kan gedragen en haar luie ass op autisme kan afschrijven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach op threads ligt DBM te huilen dat niemand haar 'blog' ziet of leest...het is dan ook weer een literair huzarenstukje hoor..
Zoals Sanneke dus.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:56 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zit gewoon te wachten tot ze de diagnose krijgt zodat ze zich als een autist kan gedragen en haar luie ass op autisme kan afschrijven.
Sporten? Nee lukt niet, autisme.
Werken? Nee lukt niet, autisme.
De was? Nee lukt niet, autisme.
En ze heeft hem bijna dag en nacht aan, ook tijdens het fietsen en paardrijden. Niet benieuwd hoe hij ruikt..quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij juist voor Noorwegen.
Het is een naveltruitje geworden. De trui kon duidelijk niet tegen het hete wasprogramma en de droger.
Welke val techniek je gebruikt als je van je paard valt🤪quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze heeft hem bijna dag en nacht aan, ook tijdens het fietsen en paardrijden. Niet benieuwd hoe hij ruikt..
En ze hebben paardrijles. Met (minstens) 10 paarden in de bak en er valt er regelmatig een vanaf. Benieuwd wat ze daar leren.
Op zich snapte ik haar reactie wel op degene boven haar op Threads. Vanuit de pedagogiek van de kinderopvang waar m’n kinderen naar toe gingen, liet ik ze ook zoveel mogelijk vrij bewegen dus geen box of stoeltjes of wippertjes. Maar goed, geen idee hoe dat verder bij haar thuis is, zag alleen toevallig die Threads idd voorbijkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Zo Sanneke zal even op threads mensen vertellen dat het fout is om je kind met 18 maanden nog in een box te doen. Met box kan een kind niet ontdekken, alsof je kind de hele dag in de box zit. En, haar huis is heel veilig, dus box is niet nodig.
Wie zeurt er precies dat haar kind overal achter haar aankomt en aan knoppen zit en zij nergens aan toekomt?
Echt bar hoe ze dat geschreven heeft, verschrikkelijk!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach op threads ligt DBM te huilen dat niemand haar 'blog' ziet of leest...het is dan ook weer een literair huzarenstukje hoor..
Ik kwam erachter dat het een 'gewone' trui is van America today. Kort model dat welquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij juist voor Noorwegen.
Het is een naveltruitje geworden. De trui kon duidelijk niet tegen het hete wasprogramma en de droger.
Dacht dat haar broer begin vorige jaar een post erover had geplaatst. Zelfs hij was er klaar mee.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.
Onze dochter heeft jarenlang van ons geprofiteerd en zette ons toen als oud vuil aan de kant.
Onze dochter die denkt dat ze kan schrijven zet ons bij elke gelegenheid onterecht in een verkeerd daglicht.
Onze dochter en haar slappe man ontkennen ons bestaan bij onze kleinkinderen.
Klopt, wouter (grillen met Wouter op insta) haar broer had een openbaar bericht er over gezet met een familie foto erbij zonder de geertsjes. Sterker nog er staat ook een bericht van afgelopen jaar met reactie op haar boek! Erg sterke reactie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:39 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Dacht dat haar broer begin vorige jaar een post erover had geplaatst. Zelfs hij was er klaar mee.
Ik denk dat de meeste meisjes van 5 wel een keer lippenstift op doen, dat deden die van mij 20 jaar geleden al.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Maakte de fout om bij MW te kijken en zag Ollie (5) met lippenstift op.
Of course.
🤐
Zie ook niets geks. Mijn zoon is ook wel eens thuis gekomen met make-up op na het spelen thuis bij ons overbuurmeisje 😂 Zelfde leeftijd had ie toen. Zolang ze niet ook net als MW tien lagen plamuur op haar gezicht smeert lijkt het me geen probleem als ze af en toe eens de lippenstift van haar moeder op heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste meisjes van 5 wel een keer lippenstift op doen, dat deden die van mij 20 jaar geleden al.
Meisjes en make up, prinsessenjurkjes , rokjes , glitters lijkt mij heel normasl
Zoon van mijn vriendin wou altijd nagellak op, nu niet meer hoor😉lekker laten ontdekken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zie ook niets geks. Mijn zoon is ook wel eens thuis gekomen met make-up op na het spelen thuis bij ons overbuurmeisje 😂 Zelfde leeftijd had ie toen. Zolang ze niet ook net als MW tien lagen plamuur op haar gezicht smeert lijkt het me geen probleem als ze af en toe eens de lippenstift van haar moeder op heeft.
Inderdaad de post van 16 maart: familie is geen verdienmodel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:42 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Klopt, wouter (grillen met Wouter op insta) haar broer had een openbaar bericht er over gezet met een familie foto erbij zonder de geertsjes. Sterker nog er staat ook een bericht van afgelopen jaar met reactie op haar boek! Erg sterke reactie.
En die trui kwam toch van die winkel waar ze al die gesponsorde zooi altijd halen? Kan me zoiets vaag herinneren
Nee is niet op zijn dag, hij zal het later wel met haar vieren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 00:12 schreef Xmuis het volgende:
Gee Koen in zicht op de verjaardag van haar dochter.
Alle gescheiden gezinnen die ik ken, inclusief ik zelf, doen dat niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Heftig! Eigenlijk alle gescheiden gezinnen die ik ken vieren de verjaardagen van de kinderen nog wel in elkaars aanwezigheid. Verdrietig dat zelfs dat niet meer lukt.
Misschien lukt het in de toekomst en is het nu nog te vers, pijnlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Heftig! Eigenlijk alle gescheiden gezinnen die ik ken vieren de verjaardagen van de kinderen nog wel in elkaars aanwezigheid. Verdrietig dat zelfs dat niet meer lukt.
Dat je het niet samen viert, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat niet zou lukken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Op de boerderij is iig ruimte genoeg 😉quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat je het niet samen viert, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat niet zou lukken.![]()
Geen enkele van de gescheiden ouders die ik ken (mezelf incl.) viert het samen. Ik zou ook niet weten waar ik alle nieuwe schoonfamilie van m'n ex moet laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |