Ik vraag me af óf ze überhaupt wel uit die caravan moeten? Ik heb nog nooit een termijn gehoord.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?
Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!
Dus bij deze gezegd Sanneke.
Wat was er met die ex? Volg haar nu sinds een paar dagen sinds die hele heisa pasquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Earring het volgende:
Ellen moet gewoon weer met haar ex gaan samenwonen. Doen ze nu ook al bijna en scheelt weer een hoop gezeur over het daten. Die vragensticker plaatste ze niet voor niets.
Hoewel ze dan geen cursussen meer verkoopt (doet ze dat überhaupt wel?). Fijn voor dat jochie ook. Of ik het de ex gun is een ander verhaal
Wat?😂quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:11 schreef popje het volgende:
Ongelofelijk flauw weer, AM heeft nieuw zaad en krijgt er trek van...
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:00 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik vraag me af óf ze überhaupt wel uit die caravan moeten? Ik heb nog nooit een termijn gehoord.
Ik dacht dat het al verkocht was en ze daarom eruit 'moeten'.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.
Geen idee waarom ze uit elkaar gegaan zijn. maar dat hij haar niet trok snap ik wel, alleen zit hij er nu ook erg vaakquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:04 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Wat was er met die ex? Volg haar nu sinds een paar dagen sinds die hele heisa pas
Ho ho, ze is ook heel zuinig op de loopband hè!quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is haar armband kwijt. Heel zuur, dat meen ik echt. Maar dat ze zegt dat ze heel zuinig is op haar spullen vind ik wat twijfelachtig. De bakfiets geloof ik wel, daar is ze zo zuinig op dat ze die niet gebruikt maar zoals zij de spullen in de hut overal maar neergooien noem ik niet zuinig op spullen.
Geen Pinokkio dit keer! 👍🏻quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef opwegnaar het volgende:
Ik kwam nog eens op de website van Debbie terecht, 'blogs van een ex expat!'
Ze schrijft:
Mijn blogs staan voor eerlijkheid, openheid, en nonsense. Gewoon, mijn visie. Veel leesplezier!
Nonsense???😂😂😂
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef opwegnaar het volgende:
Ik kwam nog eens op de website van Debbie terecht, 'blogs van een ex expat!'
Ze schrijft:
Mijn blogs staan voor eerlijkheid, openheid, en nonsense. Gewoon, mijn visie. Veel leesplezier!
Nonsense???😂😂😂
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:28 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind dat zinnetje van AM zo irritant; "en dat is oké "
En het dan plaatsen achter dingen die eigenlijk helemáál niet oké zijn. Ik vraag me af waar voor haar de grens ligt wanneer iets niet meer oké is.
Die en die heeft gister een auto ongeluk gehad; en dat is oké
Bij die en die is tuberculose gediagnosticeerd; en dat is oké
Mijn kleinkinderen willen geen contact meer met mij omdat ik de hele dag filmend achter ze aan loop; en dat is oké
Oh nee, dat zal vast niet oké zijn en goed komen.
Voor mij wel weer genoeg AM voor vandaag hoor! 😖 En dat is ook helemaal oké 💀
Ondertussen zijn we wel al bijna 1,5 jaar verder ofzo. Misschien is de eigenaar gewoon niet zo blij met zijn huurders en wilde hij ze er op die manier uitwippen. Zomaar een gedachtengang.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Knap dat ze het offline volhoudquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
Hoe zal het met onze Debbie gaan? 🫣
Wat een chaos daar! En de kinderen weer aan de droge pastaquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wat een chaos bij HVK echt die woonkamer is ontploft gewoon 😱😱en dan zeggen dat ze vandaag moet proberen meer te doen in huis want morgen zijn ze weg voor een fotoshoot
Dat kan wel en is niet te druk? Maar als ze 2x heen en weer naar school moet rijden in de ochtend noemt ze dat een drukke dag. 😂😂😂
Soms snap ik het niet helemaal , er zijn bakkers gestopt in Oudenbosch , en Jan en Sofie draaien zoveel winst dat ze het in vastgoed kunnen steken .quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:34 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan en sofie hebben er ook een appartement gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |