abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219890998
Sanneke is haar armband kwijt. Heel zuur, dat meen ik echt. Maar dat ze zegt dat ze heel zuinig is op haar spullen vind ik wat twijfelachtig. De bakfiets geloof ik wel, daar is ze zo zuinig op dat ze die niet gebruikt maar zoals zij de spullen in de hut overal maar neergooien noem ik niet zuinig op spullen.
Graag verwijderen
pi_219891066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?

Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!

Dus bij deze gezegd Sanneke.
Ik vraag me af óf ze überhaupt wel uit die caravan moeten? Ik heb nog nooit een termijn gehoord.
pi_219891083
Misschien dat ze nu nog mogen blijven, het is gewoon inkomen voor de eigenaar. Maar een datum heeft ze nooit genoemd, wel dat ze urgentie nodig heeft want op straat met kind. Nou dat valt ook wel mee denk ik, snap sowieso niet dat ze nu niet gewoon in haar ouderlijk huis zitten tijdelijk. Maar dat zal wel weer moeilijk zijn met die inschrijfjaren, daar heb ik geen verstand van.
pi_219891091
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Earring het volgende:
Ellen moet gewoon weer met haar ex gaan samenwonen. Doen ze nu ook al bijna en scheelt weer een hoop gezeur over het daten. Die vragensticker plaatste ze niet voor niets.
Hoewel ze dan geen cursussen meer verkoopt (doet ze dat überhaupt wel?). Fijn voor dat jochie ook. Of ik het de ex gun is een ander verhaal
Wat was er met die ex? Volg haar nu sinds een paar dagen sinds die hele heisa pas
  woensdag 21 januari 2026 @ 14:11:29 #105
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219891147
Ongelofelijk flauw weer, AM heeft nieuw zaad en krijgt er trek van...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219891297
Ah, er moet weer even reclame gemaakt worden voor de belevenisboerderij. Laarzen aan, reservekleding mee dus kan niet missen.
pi_219891301
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:11 schreef popje het volgende:
Ongelofelijk flauw weer, AM heeft nieuw zaad en krijgt er trek van...
Wat?😂
pi_219891693
Bij Sanneke en Dion is er wel meer dan alleen mentale hulp voor Sanneke nodig.

Deze mensen hebben echt goede gezinsbegeleiding nodig.
Als je met 1 kindje van 1 die nog niet/ niet goed loopt en nog een dutje doet, al geen wasmachine aan kan zetten of vaatwasser kan uitruimen, dan moeten de alarmbellen toch afgaan?
Niet kunnen eten/slecht eten etc, ongelofelijke rommel in dat hok daar, kindje dat zelden buiten komt.

Financiële keuzes die voor zover wij zien totaal niet passen bij de toekomstplannen.

Dit gezin heeft gewoon keiharde hulp nodig, verstandelijk zullen ze niet in staat zijn om de juiste of enigszins normale keuzes te maken, maar daar moet gewoon ingegrepen worden.

Zoals bij HVK allang gebeurd had moeten zijn, arme kinderen.
pi_219891733
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:00 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik vraag me af óf ze überhaupt wel uit die caravan moeten? Ik heb nog nooit een termijn gehoord.
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.
pi_219891992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.
Ik dacht dat het al verkocht was en ze daarom eruit 'moeten'.
Ze was eerst nog overtuigd van 'koop breekt geen huur'. Totdat iemand haar (ongevraagd?) vertelde dat dat op zo'n vakantiepark kennelijk niet van toepassing is.
pi_219892048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:04 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Wat was er met die ex? Volg haar nu sinds een paar dagen sinds die hele heisa pas
Geen idee waarom ze uit elkaar gegaan zijn. maar dat hij haar niet trok snap ik wel, alleen zit hij er nu ook erg vaak
Ze wonen dicht bij elkaar. Gaan regelmatig samen uit eten. Wel heel fijn voor dat jochie dat hij er veel is.
pi_219892241
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is haar armband kwijt. Heel zuur, dat meen ik echt. Maar dat ze zegt dat ze heel zuinig is op haar spullen vind ik wat twijfelachtig. De bakfiets geloof ik wel, daar is ze zo zuinig op dat ze die niet gebruikt maar zoals zij de spullen in de hut overal maar neergooien noem ik niet zuinig op spullen.
Ho ho, ze is ook heel zuinig op de loopband hè!
pi_219892304
Ik kwam nog eens op de website van Debbie terecht, 'blogs van een ex expat!'

Ze schrijft:

Mijn blogs staan voor eerlijkheid, openheid, en nonsense. Gewoon, mijn visie. Veel leesplezier!

Nonsense???😂😂😂
pi_219892918
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef opwegnaar het volgende:

Ze schrijft:

Mijn blogs staan voor eerlijkheid, openheid, en nonsense. Gewoon, mijn visie. Veel leesplezier!

Nonsense???😂😂😂
Geen Pinokkio dit keer! 👍🏻
  Moderator / Colorchick woensdag 21 januari 2026 @ 17:14:16 #115
382129 crew  Donna
pi_219892937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef opwegnaar het volgende:

Ze schrijft:

Nonsense???😂😂😂
_O- _O-
pi_219893012
Hoe zal het met onze Debbie gaan? 🫣
pi_219893017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:28 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind dat zinnetje van AM zo irritant; "en dat is oké "
En het dan plaatsen achter dingen die eigenlijk helemáál niet oké zijn. Ik vraag me af waar voor haar de grens ligt wanneer iets niet meer oké is.
Die en die heeft gister een auto ongeluk gehad; en dat is oké
Bij die en die is tuberculose gediagnosticeerd; en dat is oké
Mijn kleinkinderen willen geen contact meer met mij omdat ik de hele dag filmend achter ze aan loop; en dat is oké
Oh nee, dat zal vast niet oké zijn en goed komen.
Voor mij wel weer genoeg AM voor vandaag hoor! 😖 En dat is ook helemaal oké 💀
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.
Onze dochter heeft jarenlang van ons geprofiteerd en zette ons toen als oud vuil aan de kant.
Onze dochter die denkt dat ze kan schrijven zet ons bij elke gelegenheid onterecht in een verkeerd daglicht.
Onze dochter en haar slappe man ontkennen ons bestaan bij onze kleinkinderen.
pi_219893027
Wat een chaos bij HVK echt die woonkamer is ontploft gewoon 😱😱en dan zeggen dat ze vandaag moet proberen meer te doen in huis want morgen zijn ze weg voor een fotoshoot
Dat kan wel en is niet te druk? Maar als ze 2x heen en weer naar school moet rijden in de ochtend noemt ze dat een drukke dag. 😂😂😂
pi_219893065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ondertussen zijn we wel al bijna 1,5 jaar verder ofzo. Misschien is de eigenaar gewoon niet zo blij met zijn huurders en wilde hij ze er op die manier uitwippen. Zomaar een gedachtengang.
pi_219893099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
Hoe zal het met onze Debbie gaan? 🫣
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Knap dat ze het offline volhoud
pi_219893105
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wat een chaos bij HVK echt die woonkamer is ontploft gewoon 😱😱en dan zeggen dat ze vandaag moet proberen meer te doen in huis want morgen zijn ze weg voor een fotoshoot
Dat kan wel en is niet te druk? Maar als ze 2x heen en weer naar school moet rijden in de ochtend noemt ze dat een drukke dag. 😂😂😂
Wat een chaos daar! En de kinderen weer aan de droge pasta
pi_219893167
Hoe kan Eline Nagelkerke al een appartement in Dubai betalen ?
Het wordt nu gebouwd zegt Sofie en Eline ging er naar kijken .
Een beetje raar dit , is dat van de winst van de Worstenbroodjes business?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219893393
Ja dat vraag ik me ook af. Ik kan me niet voorstellen dat ze zoveel verdient.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaky op 21-01-2026 18:35:50 ]
pi_219893507
Jan en sofie hebben er ook een appartement gekocht.
pi_219893567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 18:34 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan en sofie hebben er ook een appartement gekocht.
Soms snap ik het niet helemaal , er zijn bakkers gestopt in Oudenbosch , en Jan en Sofie draaien zoveel winst dat ze het in vastgoed kunnen steken .
Zal dan wel komen dat ze een aantal bakkerijen hebben .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')