Ik denk dat ze veel werkt, en kan sparen want ze woont thuis?quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:20 schreef Snaky het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Ik kan me niet voorstellen dat ze zoveel verdient.
De oudste 3 hebben wel contact. Als ze er maar niks over zeggen thuis want dat kan AM niet aan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.
Onze dochter heeft jarenlang van ons geprofiteerd en zette ons toen als oud vuil aan de kant.
Onze dochter die denkt dat ze kan schrijven zet ons bij elke gelegenheid onterecht in een verkeerd daglicht.
Onze dochter en haar slappe man ontkennen ons bestaan bij onze kleinkinderen.
Wat een raar account is dat zeg. Staan idiote dingen op, oa dat Martijn Krabbe is overleden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:52 schreef Snaky het volgende:
Op fb is een account 'een huis vol verhalen'. Daar gaat het lekker los over Jan en Sofie.
Door er nooit op te gaan staan? Die dijen zijn ondertussen 2 mijan's breed.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ho ho, ze is ook heel zuinig op de loopband hè!
Zij is niet goed hoor. Misschien moet ze eens naar buiten om haar kind daar te laten ontdekken i.p.v. de hele dag in die keet tussen de rommel. Daar valt echt niks meer te ontdekken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Zo Sanneke zal even op threads mensen vertellen dat het fout is om je kind met 18 maanden nog in een box te doen. Met box kan een kind niet ontdekken, alsof je kind de hele dag in de box zit. En, haar huis is heel veilig, dus box is niet nodig.
Wie zeurt er precies dat haar kind overal achter haar aankomt en aan knoppen zit en zij nergens aan toekomt?
Sanneke is zelf enorm veroordelend en heeft overal een duidelijke mening over, maar o wee als iemand een mening over haar heeft, dan is het huilie huilie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Zo Sanneke zal even op threads mensen vertellen dat het fout is om je kind met 18 maanden nog in een box te doen. Met box kan een kind niet ontdekken, alsof je kind de hele dag in de box zit. En, haar huis is heel veilig, dus box is niet nodig.
Wie zeurt er precies dat haar kind overal achter haar aankomt en aan knoppen zit en zij nergens aan toekomt?
Familie met geld, goochelen met de boekhouding, bedrijf op haar naam, veel werken etc.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hoe kan Eline Nagelkerke al een appartement in Dubai betalen ?
Het wordt nu gebouwd zegt Sofie en Eline ging er naar kijken .
Een beetje raar dit , is dat van de winst van de Worstenbroodjes business?
Ja veilig tussen de rommel. Als hij die armband zou vinden en er in stikt piept ze wel anders met haar het is veilig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij is niet goed hoor. Misschien moet ze eens naar buiten om haar kind daar te laten ontdekken i.p.v. de hele dag in die keet tussen de rommel. Daar valt echt niks meer te ontdekken.
Ik heb daar gister een paar dingen bekeken en bij elke stap die zij zet dacht ik 'straks breek je'. Ik kan daar niet naar kijken, hoe erg ook.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal de Haas laat haar pasfoto zien ze zegt love it pasfotos maken,
Er zijn dus mensen die daarop reageren en die zeggen “Je hebt mooie ogen” , “ je hebt een symetrisch gezicht”
Wie zijn dat soort mensen ?
Ik denk” je gezicht is net een skelet”
“Je ogen vallen er nog net niet uit”.
.
Ze is echt zwaar ziek dat ze het mooi vind om zo mager op de foto te gaan
In tegendeel ze weet nu wat ze juist moest posten om mensen nog meer over haar te laten pratenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:42 schreef Jenn1806 het volgende:
AM filmt en post Jet die met haar broek omlaag in de gang staat... Alle grenzen totaal voorbij! Echt absurd om dit oké te vinden en goed te blijven praten, zij leert echt totaal niks van die bijeenkomsten met "het hulpje van de minister".
Eigenlijk zouden zulke fotos eens moeten opgestuurd worden naar de staatssecretarisquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:42 schreef Jenn1806 het volgende:
AM filmt en post Jet die met haar broek omlaag in de gang staat... Alle grenzen totaal voorbij! Echt absurd om dit oké te vinden en goed te blijven praten, zij leert echt totaal niks van die bijeenkomsten met "het hulpje van de minister".
Ik snap wel dat je dat denkt, ze breekt ook bijna . Sneu hoor als je zo bent, maar het is ook heel moeilijk om daar uit te komenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:38 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb daar gister een paar dingen bekeken en bij elke stap die zij zet dacht ik 'straks breek je'. Ik kan daar niet naar kijken, hoe erg ook.
Ik vraag me bij Sanneke altijd af waar of wanneer het zo mis is gegaan. Vroeger was zij gewoon een leuke meid met een normaal leven als kleinere influencer. Ze is altijd al wel een beetje zuur geweest, ook omdat vrijwel al haar blog en YouTube vriendinnen zoals Teske en Vera Camilla op een gegeven moment succesvoller werden dan zij. Maar verder gewoon een leuke normale meid. Ik vraag me dan echt af hoe het komt dat ze ineens niets meer lijkt te kunnen dan op de bank zitten. Alles is teveel om te doen of regelen, zelfs blijkbaar eten of de wasmachine aanzetten met een (super rustig) kind van anderhalf.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:02 schreef Ramonkel het volgende:
Bij Sanneke en Dion is er wel meer dan alleen mentale hulp voor Sanneke nodig.
Deze mensen hebben echt goede gezinsbegeleiding nodig.
Als je met 1 kindje van 1 die nog niet/ niet goed loopt en nog een dutje doet, al geen wasmachine aan kan zetten of vaatwasser kan uitruimen, dan moeten de alarmbellen toch afgaan?
Niet kunnen eten/slecht eten etc, ongelofelijke rommel in dat hok daar, kindje dat zelden buiten komt.
Financiële keuzes die voor zover wij zien totaal niet passen bij de toekomstplannen.
Dit gezin heeft gewoon keiharde hulp nodig, verstandelijk zullen ze niet in staat zijn om de juiste of enigszins normale keuzes te maken, maar daar moet gewoon ingegrepen worden.
Zoals bij HVK allang gebeurd had moeten zijn, arme kinderen.
Volgens mij juist voor Noorwegen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:19 schreef Miepje77 het volgende:
AM zegt toch steeds dat ze die trui in Noorwegen oid gekocht heeft?
Haar zoon is over een maand of 4 pas 18mnd dus kan hij nu nog mooi in de box 🫣quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |