abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 07:25:06 #176
382129 crew  Donna
pi_219896506
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Op de boerderij is iig ruimte genoeg 😉

Ik snap best dat ze er (nu nog) geen behoefte aan hebben om het met zijn allen samen te vieren
Precies! Het is nog vers.
pi_219896512
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat je het niet samen viert, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat niet zou lukken. ;)

Geen enkele van de gescheiden ouders die ik ken (mezelf incl.) viert het samen. Ik zou ook niet weten waar ik alle nieuwe schoonfamilie van m'n ex moet laten. :P
Dit ja. Ik vind het helemaal niet heftig, het is gewoon hoe het loopt.

Mijn partner en ik hebben allebei zelf ook gescheiden ouders en die kunnen we prima allemaal uitnodigen maar dat vinden we helemaal niet ontspannen. Het idee vsn one big happy gescheiden family werkt niet voor iedereen zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 22-01-2026 07:36:51 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219896557
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:01 schreef Clubsoda het volgende:
Och mee toch, Maike loopt rond in dezelfde winterjas als vorig jaar :o dan heb je écht veel aan je hoofd! Arme vrouw.

_O-
De horror. Dat ze het durft te melden🤪.
Ik heb meedere winterjassen en de oudste is 17 jaar. En als ik hem draag vindt ik hem nog steeds leuk en hij zit lekker. Wat een onzin om elk jaar je hele kast te vernieuwen.
pi_219896616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Heftig! Eigenlijk alle gescheiden gezinnen die ik ken vieren de verjaardagen van de kinderen nog wel in elkaars aanwezigheid. Verdrietig dat zelfs dat niet meer lukt.
Ik heb het idee dat het een vechtscheiding aan het worden is ofzo
pi_219896618
Ik vraag me stiekem wel eens af of Mathilde nu ook met haar nieuwe man nog aan een kind zou willen beginnen. Bij elke post denk ik altijd dat het een aankondiging is. 😅
pi_219896622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:00 schreef Henrike het volgende:
Hvk , pure armoe; aan tafel zonder bordje, bestek, bekertje melk oid.
Nee gewoon droog brood uit een zak en de korsten flikker je gewoon op tafel.
Ik denk echt dat ze het erom doet, zal het een schreeuw om hulp zijn? Hier moeten instanties toch mee aan de gang, Louay is ook weer present om 05;00 na een dag van 13 uur op de been te zijn geweest.
Ze doet niet eens de moeite om er wat van te maken aan tafel
pi_219896633
Ik vind het idd niet gek dat Koen er niet is. Wel opvallend dat Tim er niet is, terwijl die er altijd is.
pi_219896650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ik vind het idd niet gek dat Koen er niet is. Wel opvallend dat Tim er niet is, terwijl die er altijd is.
Er was wel een man met dezelfde sneakers als Tim. Die sneakers met dat grote merk op de zijkant.
Graag verwijderen
pi_219896659
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Precies! Het is nog vers.
Hier al heel lang niet meer vers maar ook nooit meer iets samen gedaan. Er is een reden waarom wij niet meer samen zijn zeg maar.
Graag verwijderen
pi_219896664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze doet niet eens de moeite om er wat van te maken aan tafel
Nee idd , snap ook niet waarom ze dit moet filmen, dat is toch totaal niet interessant. Daarom denk ik dat ze gewoon provoceert om aandacht te krijgen.
Geef ze gewoon beleg op het brood zoals ieder normaal denkend mens . Droge pasta , droog brood.
Chips in de middag, geen slaap, wormen , schimmel in huis.
Kinderen die het moeilijk hebben.
Gaat prima daar, neem er nog eentje.
pi_219896708
Wel echt een prachtige locatie waar Mathilde woont trouwens. Dat uitzicht.
pi_219896753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
De horror. Dat ze het durft te melden🤪.
Ik heb meedere winterjassen en de oudste is 17 jaar. En als ik hem draag vindt ik hem nog steeds leuk en hij zit lekker. Wat een onzin om elk 4x per jaar je hele kast te vernieuwen.
pi_219896801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Misschien zijn week met zijn kinderen?
pi_219896855
Tim was er wel, je ziet hem op een van de filmpjes op de achtergrond lopen. Maar ja, als hij vol in beeld is is het natuurlijk niet geloofwaardig dat ze in haar eentje heeft moeten versieren.
pi_219896857
Dbm moet een nier verkopen voor bril van flap... 🤔 nu heb ik ook kind met bril en weet ik dat we het niet slecht hebben... maar duur is echt hoe gek je het zelf maakt toch?
Ze heeft een duurdere (niet extreem) mooie bril en een nood bril van ¤20 ofzo
En als montuur nog goed is scheelt het toch ook weer
pi_219896885
Egocentrisch van mathilde om alleen haar kind en die van de familie af te schermen maar niet alle kinderen een storie verder. 🙄
pi_219896903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:11 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wel echt een prachtige locatie waar Mathilde woont trouwens. Dat uitzicht.
Lekker cashen zo’n growdfunding.
pi_219896914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:55 schreef Overrozen14 het volgende:
Egocentrisch van mathilde om alleen haar kind en die van de familie af te schermen maar niet alle kinderen een storie verder. 🙄
Nou ik wilde dit ook komen zeggen. Ik vind daar wel wat van.
pi_219896917
Mathilde doet een hartje voor het hoofd van haar eigen Ben, maar de andere kinderen niet?
pi_219896921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm moet een nier verkopen voor bril van flap... 🤔 nu heb ik ook kind met bril en weet ik dat we het niet slecht hebben... maar duur is echt hoe gek je het zelf maakt toch?
Maar van de week wel ¤100 betalen voor een sport singlet voor dr wedstrijd.
pi_219896977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En vergeet de shitload aan schattige meuk voor flipper en flapper niet... maar poeh poeh een bril is duur 🤦‍♂️
pi_219897001
quote:

[..]
Ze kan ook minder naar de stad, of minder naar de troe(p)telberenwinkel in Groningen. Misschien dat ze iets aan inkomen heeft door instagram, maar haar man werkt voor de centen en zij blijft het eruit klappen. Staat hij ook toe natuurlijk. Er blijft, als er iets met de bril is, hoogstens minder over voor haar om uit te geven aan nog meer troep.
pi_219897064
quote:

[..]
Dat zegt ze ook zó vaak, het mens heeft geen nieren of andere organen meer over...kan wel kloppen want gister in haar 'blog' schreef ze dat ze een 'niet werkend' brein heeft....klopt wel denkik😂😂😂
pi_219897067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En haar dochter heeft ineens zo’n verlatingsangst angst, ook haar dochter twee weken eerder gaat logeren bij een vriendinnetje. Het kan best natuurlijk dat haar dochter verlatingsangst heeft maar dat duurt nog niet heel lang want ze ging logeren.
pi_219897084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 09:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En haar dochter heeft ineens zo’n verlatingsangst angst, ook haar dochter twee weken eerder gaat logeren bij een vriendinnetje. Het kan best natuurlijk dat haar dochter verlatingsangst heeft maar dat duurt nog niet heel lang want ze ging logeren.
Kind zit als goed is nu lekker op school en moeders verveelt zich dus slingert er even wat diagnoses uit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')