En dan zijn grote broer zo lief een aai over zijn hoofdje, vind dat zulke lieve mannetjes en die verdienen toch zoveel meer dan dit.. (de meiden ook hoor maar vond dit beeld weer zo aandoenlijk)quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:38 schreef Henrike het volgende:
Arme louay, ligt om 20:30 nog slapend op de bank, vreselijk dit.
Leg m toch in zijn bedje
Ik vind het echt zo’n trieste situatie daar. En het gaat maar door. Het lijkt alsof ze het er om doet. En blijft zulke dingen posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:38 schreef Henrike het volgende:
Leg m toch in zijn bedje
Het heeft niks met medelijden te maken. Ze is ziek en zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat dat account nog mag bestaan op Instagram.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb, sorry not sorry, totaal maximaal geen medelijden met haar. Zij triggert tot op het bot, letterlijk. Waar ik medeleven voor heb, is voor haar naasten, die zeker nu al jarenlang om haar geven en voor haar zorgen, terwijl ze hun leven gijzelt.
De zure starter.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:37 schreef Henrike het volgende:
O ik was de laatste, heb even geen titel zo snel🫣
Wie heeft er wel inspiratie?
Nou, meestal liggen ze wel vroeg op bed, ze beginnen dan te spoken zo halverwege de nacht, dus dat geeft haar toch wel een tijdsraam van een aantal uur 😅quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:43 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo’n trieste situatie daar. En het gaat maar door. Het lijkt alsof ze het er om doet. En blijft zulke dingen posten.
Maar hey, een positief punt! Ze kan geen mannen in de avond uitnodigen zo lijkt me dus geen extra baby 🫣
Ze schreef gisteren of zo iets van dat ze zich klaar zou maken voor het nachtelijke avontuur. Ze doelde (neem ik aan) op de kinderen die om de beurt wakker worden maar je zou het anders kunnen interpreteren 🤣quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:59 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou, meestal liggen ze wel vroeg op bed, ze beginnen dan te spoken zo halverwege de nacht, dus dat geeft haar toch wel een tijdsraam van een aantal uur 😅
Maar waarom brengt ze hem dan niet naar boven? Hij lag om minstens 18.49 al op de bank te slapen in de herrie whose drukte.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:38 schreef Henrike het volgende:
Leg m toch in zijn bedje
😅 Ik hoop vooral dat ze het zelf ook niet zo'n goed plan vindt om nog een baby te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze schreef gisteren of zo iets van dat ze zich klaar zou maken voor het nachtelijke avontuur. Ze doelde (neem ik aan) op de kinderen die om de beurt wakker worden maar je zou het anders kunnen interpreteren 🤣
Heb haar account net voor het eerst gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Het heeft niks met medelijden te maken. Ze is ziek en zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat dat account nog mag bestaan op Instagram.
Ze wil kleuren met M schreef ze, het mannetje is net 1, voordat je langere tijd met hem kan kleuren/tekenen dat duurt nog wel ff. Maar iets is beter dan niets.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft een nieuwe hobby nodig en daarom zet ze stiften op haar verlanglijstje. Blijkbaar heeft ze dus tijd over. Waarom ze dan niks onderneemt met haar kind blijft voor mij een raadsel.
Ik las het anders; zij wil nu kleuren en pas over een tijd met haar kind.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze wil kleuren met M schreef ze, het mannetje is net 1, voordat je langere tijd met hem kan kleuren/tekenen dat duurt nog wel ff. Maar iets is beter dan niets.
Nou zeg dat, 2 kinderen en soms 3 en dat is een groot gezin?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:34 schreef Rimboequeen het volgende:
Maike omschrijft haar gezin als groot, ik ben wat verbaasd.
Misschien dat hij dan wakker wordt? En dan gelijk klaar wakker is voor de komende uren?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar waarom brengt ze hem dan niet naar boven? Hij lag om minstens 18.49 al op de bank te slapen in de herrie whose drukte.
Dat kan ook, ik let niet altijd goed op 😆quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las het anders; zij wil nu kleuren en pas over een tijd met haar kind.
Ik denk dat het voor haar op dit moment allemaal groot en veel voelt. Ze geeft dat ook aan dat ze een minder fijne tijd doormaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou zeg dat, 2 kinderen en soms 3 en dat is een groot gezin?
Gelukkig is ze vandaag bij de Zara weer even op adem gekomen
Eigenlijk dus net als met eten, liever niet met het kind.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik let niet altijd goed op 😆
Een heel leuk account inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:33 schreef Cattolica het volgende:
Niet bepaald een fluflu account maar wel een leuk account is liefdevantoen.
Voor mij is het gewoon een hint dat ze meer met kleding gaat opnemen. Zou zij ook niet met iets nieuws bezig zijn wat een tijd terug door haar werd verteld. Of haal ik nu wat dames door elkaar? Kan ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar op dit moment allemaal groot en veel voelt. Ze geeft dat ook aan dat ze een minder fijne tijd doormaakt.
Ja dat was ze wel maar als ze verstandig is denkt ze eerst even aan haar zelf, ze ziet er niet echt fit uit, en zo afgevallenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een hint dat ze meer met kleding gaat opnemen. Zou zij ook niet met iets nieuws bezig zijn wat een tijd terug door haar werd verteld. Of haal ik nu wat dames door elkaar? Kan ook hoor
En 2 van de 3 kinderen zijn niet fulltime hij haarquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:34 schreef Rimboequeen het volgende:
Maike omschrijft haar gezin als groot, ik ben wat verbaasd.
Een van belangrijkste dingen die ik mijn kinderen heb geleerd, is dat zij mij altijd kunnen bellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zaai verdeeldheid en heers, dat is wat er wordt geleerd; dit zeggen, dat doen en de volgende keer is het andersom, hoe de wind waait, staat AM haar pet. Toen ze beiden voor de eerste keer alleen met de fiets 's avonds naar paardrijles gingen (het was nog licht en Maarten was 1 of 2 keer met hun meegereden), hoorde ik AM zeggen "als er iets is, melden bij de manege en mij niet bellen". Ik snap dat ze de tweeling van 12 "iets willen bijbrengen", maar AM is de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Alleen thuis zien te komen (lopend) of "mij niet bellen", is niet een les die ik op deze manier mijn 12-jarige dochters zou willen bijbrengen.
Nou precies dit ! Ik ben op mijn 15e ooit mijn hele tas kwijt geraakt … sleutels , geld , boeken, alles weg. Heb geen seconde getwijfeld om mijn moeder te bellen ( en ja zij vond het ook stom dat ik mijn tas had laten liggen omdat ik met mijn stiekeme vriendje was meegelopen ) hoe dan ook was het zo waardevol om te weten dat je altijd kan bellen en geholpen werd.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:56 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Een van belangrijkste dingen die ik mijn kinderen heb geleerd, is dat zij mij altijd kunnen bellen.
Ook al is het s nachts, ook al hebben ze iets verkeerds gedaan, maakt niet uit. Ik wil dat ze het vertrouwen hebben dat ik er altijd voor ze ben. Ook al ben ik misschien boos of teleurgesteld, ik ben er wel voor ze.
Dat is toch duidelijk dat het een samenwerking is.. elke week staan er nieuwe dingen bij de “nieuwe producten” op de appie website en toevallig heeft zij vaak die nieuwe test producten. Daarbij de promotie voor allerhande recepten elke dag. Het voor rijden van het bestel busje. Overduidelijk een samenwerkingquote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:16 schreef Geertje_G het volgende:
Goh wat "toevallig" een appie reclame op mijn insta. Voorrrrrr...
Verspakketten!
Wie twijfelt nog aan een samenwerking?
Tja, er wordt hier nog regelmatig geroepen dat ah geen samenwerkingen doet. Ik hoef niet overtuigd te worden, niets is daar toeval.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:25 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk dat het een samenwerking is.. elke week staan er nieuwe dingen bij de “nieuwe producten” op de appie website en toevallig heeft zij vaak die nieuwe test producten. Daarbij de promotie voor allerhande recepten elke dag. Het voor rijden van het bestel busje. Overduidelijk een samenwerking
Vind ik altijd zo’n dooddoener, dat het ook veel over de ander zegt 😂😂. Nee vrouw, het zegt ontzettend veel over jou!!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och och, arme Ellen! Ze beweerde dat ze autisme kon weghalen want je bént niet autistisch, maar je doét autistisch, of je doet borderline. De meeste dan.
En dan nu beweren ‘dat het ook veel over de ander zegt’ omdat ze aan de schandpaal is genageld. Maar dat komt puur en alleen door haar eigen beweringen, stories lang, en haar drang om geld te verdienen aan haar zweef-cursussen.
En iedereen in haar DM waarmee ze in gesprek is gegaan ‘begrijpt nu wat ze bedoeld’
En dat het heel kwalijk is dat er accounts zijn die ‘andersdenkenden’ door het slijk halen’. En dat het niet getuigd van liefde en licht.
Mijn god, wat heeft die vrouw een bord voor haar kop. Als je zulke boute beweringen doet wéét je dat je commentaar krijgt.
Maar gelukkig heeft ze véél meer lieve reacties gehad dan dat ze nare reacties heeft gehad.
Ik heb mijn twijfels.. en dat mág he? 😂
Kan ze mooi aansluiten bij de community van Tamaraquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou zeg dat, 2 kinderen en soms 3 en dat is een groot gezin?
Gelukkig is ze vandaag bij de Zara weer even op adem gekomen
Ik dacht altijd dat het erger en erger werd, maar als kijkt naar de terugblikken afgelopen week van Nederland in Bed, dan zie je dat het altijd al zo was.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:13 schreef Cattolica het volgende:
Wat een schroothoop heeft AM voor de deur 🥴. Ik weet natuurlijk dat ze met veel zijn, maar ergens heb ik toch ook altijd het idee, dat ze met elkaar wat meer rumoer maken, dan nodig is. Beetje "tokkie's met geld" gedrag.
10 januari schreef ik dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
En alle broodbakpannen: kookpunt. Mark my words.
Kan ze mooi een afspraak maken met DBM sinds er gekeken wordt of ze autisme heeft, is continu overprikkeld heel gevoelig kwa dekbed ed, dus de kans om er vanaf te komen. 😂quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och och, arme Ellen! Ze beweerde dat ze autisme kon weghalen want je bént niet autistisch, maar je doét autistisch, of je doet borderline. De meeste dan.
En dan nu beweren ‘dat het ook veel over de ander zegt’ omdat ze aan de schandpaal is genageld. Maar dat komt puur en alleen door haar eigen beweringen, stories lang, en haar drang om geld te verdienen aan haar zweef-cursussen.
En iedereen in haar DM waarmee ze in gesprek is gegaan ‘begrijpt nu wat ze bedoeld’
En dat het heel kwalijk is dat er accounts zijn die ‘andersdenkenden’ door het slijk halen’. En dat het niet getuigd van liefde en licht.
Mijn god, wat heeft die vrouw een bord voor haar kop. Als je zulke boute beweringen doet wéét je dat je commentaar krijgt.
Maar gelukkig heeft ze véél meer lieve reacties gehad dan dat ze nare reacties heeft gehad.
Daar heeft ze (nog) geen formele diagnose voor toch? Of heb ik dat gemistquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De blije mama had haar dag niet gisteren. Heeft iedereen wel eens, denk ik dan. Maar bij haar ligt het uiteraard aan Het Spectrum. Ik snap dat niet zo goed
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nee nog niet, deze vrouw is een hypochonder en verzamelt diagnoses.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Daar heeft ze (nog) geen formele diagnose voor toch? Of heb ik dat gemist
Dan was jouw reactie niet leuk/lief/empatisch genoeg denk ik 😁quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:29 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣
Moest bij dat filmpje "je hebt geen ... je doet ...." wel even aan sommige flu's denken 😂 dbm hoort autisme en doet ineens autisme 😂👌quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar dan is ze nog steeds oma.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:50 schreef poohenzo het volgende:
AM die even dropt dat ze zelf ook wel eens oma kan gaan worden. Nou AM, misschien willen je kinderen wel helemaal niet dat je de kleinkinderen de hele dag op instragram gaat neer gooien. Zij denkt natuurlijk aan de content....
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dan is ze nog steeds oma.
Eerlijk? Het zou me niks verbazen als er een punt komt dat 1 of meerdere kinderen geen of miniem contact willen. Ik zou haar sowieso niet op laten passen, dan staat je kind straks ook nog onlinequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:
[..]
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.
Lot heeft nl niet maar 1 oma, maar ook nog een opa en andere oma.
Dat klopt inderdaad 🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan was jouw reactie niet leuk/lief/empatisch genoeg denk ik 😁
Ik zie kinderen die nog lang niet uitgeslapen zijn. Als ze bij mij zo vroeg zo op de bank hingen gingen ze terug naar bed. (Dit was wel toen ze nog niet naar school moesten)quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:47 schreef JeOmaJa het volgende:
HvK die maar weer eens een kind met een meltdown filmt… wat een armoe.
Wat wil ze nu precies laten zien?
Dat het leven heel zwaar is als alleenstaande moeder van een half elftal kinderen?
Gisteren zag ik ook een nieuw mesje om het brood in te snijden in beeld. Dat wordt een deze dagen ongetwijfeld ook genoemd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
10 januari schreef ik dit.
En wat zie ik bij de stories van gisteren? Juist.
Bovenstaande quote was een reactie op de marketingstrategie van AM. Iemand vroeg of ze niet moest vermelden als iets reclame of samenwerking was. Toen gaf ik een paar voorbeelden (mes, muesli) en daar kwam deze reactie achteraan. Ze was toen net terug van haar vakantie en je zag dagelijks de broodbakpannen.
Tsja, chips en kale pasta of een stukje diepvries pizza vult natuurlijk ook niet echt voldoende voor een fatsoenlijke nachtrust.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik zie kinderen die nog lang niet uitgeslapen zijn. Als ze bij mij zo vroeg zo op de bank hingen gingen ze terug naar bed. (Dit was wel toen ze nog niet naar school moesten)
Ik kwam het net posten inderdaad, DBM weer in paniek. Wat mij opvalt die kinderen zijn nooit hangerig of niet fit, maar eigenlijk direct enorm ziek. Morgen zullen ze dus wel weer tegen een ziekenhuisopname aanzitten 😏quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:13 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM vanmorgen: "Ah fuck. Beide kids niet helemaal fit. Hopelijk valt het mee en raken ze niet beide hardstikke ziek"
Nee. Ze heeft haar ook al jaren niet (meer) genoemd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:42 schreef Johanna38 het volgende:
Heeft AM ooit gedeeld waarom ze in eerste plaats geen contact meer had met haar zus?
Echt hè datzelfde dacht ik ook.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z die onderuit glijdt in zijn slaapzak, Z die op het randje van de stoel staat waar hij samen met zijn zus op zit, terwijl zijn zus hem voert.
En moeders.. die filmt.
Dbm heeft vaker haar dag niet dan welquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Heeft ze weer een reden om te simsen of serietjes te kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dbm heeft vaker haar dag niet dan wel
Ze is aan het sporten, hierna vast de 'zieke' kinderen snel weer ophalen van school.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Heeft ze weer een reden om te simsen of serietjes te kijken
Ze doet het er toch om? Soort rage bait? Een andere reden kan ik echt niet bedenken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook nogal een boute uitspraak: Lot heeft nog maar 1 oma. Nee, Ze heeft meerdere grootouders, maar ze ziet er nog maar 1.
Maar haar ouders zijn dan toch nog steeds opa en oma? Alleen mogen ze de kleinkinderen van AM niet meer zien. Maar dan ben je niet opeens oma-af.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:
[..]
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.
Lot heeft nl niet maar 1 oma, maar ook nog een opa en andere oma.
Zo ongelooflijk misselijk en smerig vond ik die story.. gun haar dezelfde liefde als haar ouders nu met haar kleinkinderen hebben.. geen. Als je zo kan blijven uithalen en trappen naar je ouders ben je zelf niet oma waardig genoeg om ooit kleinkinderen te hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
‘Lot heeft nog maar 1 oma’. Nee, Lot heeft 2 oma’s en een opa maar die mag ze niet zien.
Blijkt keer op keer dat ze een koelkast op poten is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:53 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Zo ongelooflijk misselijk en smerig vond ik die story.. gun haar dezelfde liefde als haar ouders nu met haar kleinkinderen hebben.. geen. Als je zo kan blijven uithalen en trappen naar je ouders ben je zelf niet oma waardig genoeg om ooit kleinkinderen te hebben
Tis alleen zielig dat zij straks ook wormen heeft.. beide uit 1 bakje eten = gedoemdquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè datzelfde dacht ik ook.
Jayda is altijd zo lief voor hem
En ze heeft alle kritische reacties verwijderd, maar die van Richard Groenendijk laat ze staan. Die andere reacties waren niet respectvol volgens haar, dikke onzin.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:29 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣
Ja en maar filmenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:56 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Tis alleen zielig dat zij straks ook wormen heeft.. beide uit 1 bakje eten = gedoemd
Mooi voor ze. Dan kan ze nu weer gaan zeuren over de plekken en bezichtigingen en hoe oneerlijk alles is als ze een bepaalde woning niet krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en Peppie hebben hun inschrijfjaren terug bij woonnet 🥳
Dan hoeft ze dus daar niet meer over te zeuren.
What’s next?
En dan de tekst: wie jarig is trakteert, ze had zichzelf beter kunnen trakteren op een fatsoenlijk zittend mantelpakje,quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En ze heeft alle kritische reacties verwijderd, maar die van Richard Groenendijk laat ze staan. Die andere reacties waren niet respectvol volgens haar, dikke onzin.
Ik ben blij voor haar dat haar kanker weg is, maar als dat niet het geval had geweest had ze deze onzin ook niet zo verkocht? Of wel, want haar Twin Flame reis probeerde ze ook weer recht te lullen. Echt hoor, ga wat nuttigs met je leven doen ipv anderen oplichten.
Alles is te duur/kosten voor inrichting/geen plek voor de bakfiets/wie gaat er klussenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en Peppie hebben hun inschrijfjaren terug bij woonnet 🥳
Dan hoeft ze dus daar niet meer over te zeuren.
What’s next?
Ja en jankend een tikkie open zetten zodat andere mensen weer alles kunnen betalen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles is te duur/kosten voor inrichting/geen plek voor de bakfiets/wie gaat er klussen
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:50 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja en jankend een tikkie open zetten zodat andere mensen weer alles kunnen betalen.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die om geld lopen te leuren/smeken bij een ander. Vooral als je gewoon gezond genoeg bent zoals een Sanneke en gewoon zou kunnen werken. Echt bizar die 2.
Nee joh er zijn straks wel weer mensen die dom genoeg zijn om een tikkie te betalen 🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?
Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!
Dus bij deze gezegd Sanneke.
Ik gun Sanneke mentale hulp en een leuke baan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:03 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Nee joh er zijn straks wel weer mensen die dom genoeg zijn om een tikkie te betalen 🤣
En zo niet dan moeten we Sanneke ook eens iets gunnen.
Wat zeg jij nou? Ze is autistisch hè! Zij kan daarom niet een baan volhouden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik gun Sanneke mentale hulp en een leuke baan.
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, elke week vaste dagen met het plan om zo “door te stromen” in het werkende (betaald werken) leven. Helaas ben ik blijven hangen en is het betaald werkende leven niet gelukt, gelukkig heb ik het prima naar mijn zin en heb ik nu mijn leven beter op orde.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Ze is autistisch hè! Zij kan daarom niet een baan volhouden.
(Ben het met je eens overigens, dagbesteding zou ook al kunnen helpen. Ik gun haar een fijne coach die doorpakt )
Dat is toch fijn? Het gaat ook niet per se om het verdienen van geld, hoewel dat voor Sanneke een hoop gebedel om geld zou schelen. Bezig zijn, structuur, jezelf beter/goed voelen, dat is belangrijk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:40 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, elke week vaste dagen met het plan om zo “door te stromen” in het werkende (betaald werken) leven. Helaas ben ik blijven hangen en is het betaald werkende leven niet gelukt, gelukkig heb ik het prima naar mijn zin en heb ik nu mijn leven beter op orde.
Ik vraag me af óf ze überhaupt wel uit die caravan moeten? Ik heb nog nooit een termijn gehoord.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?
Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!
Dus bij deze gezegd Sanneke.
Wat was er met die ex? Volg haar nu sinds een paar dagen sinds die hele heisa pasquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Earring het volgende:
Ellen moet gewoon weer met haar ex gaan samenwonen. Doen ze nu ook al bijna en scheelt weer een hoop gezeur over het daten. Die vragensticker plaatste ze niet voor niets.
Hoewel ze dan geen cursussen meer verkoopt (doet ze dat überhaupt wel?). Fijn voor dat jochie ook. Of ik het de ex gun is een ander verhaal
Wat?😂quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:11 schreef popje het volgende:
Ongelofelijk flauw weer, AM heeft nieuw zaad en krijgt er trek van...
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:00 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik vraag me af óf ze überhaupt wel uit die caravan moeten? Ik heb nog nooit een termijn gehoord.
Ik dacht dat het al verkocht was en ze daarom eruit 'moeten'.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.
Geen idee waarom ze uit elkaar gegaan zijn. maar dat hij haar niet trok snap ik wel, alleen zit hij er nu ook erg vaakquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:04 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Wat was er met die ex? Volg haar nu sinds een paar dagen sinds die hele heisa pas
Ho ho, ze is ook heel zuinig op de loopband hè!quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is haar armband kwijt. Heel zuur, dat meen ik echt. Maar dat ze zegt dat ze heel zuinig is op haar spullen vind ik wat twijfelachtig. De bakfiets geloof ik wel, daar is ze zo zuinig op dat ze die niet gebruikt maar zoals zij de spullen in de hut overal maar neergooien noem ik niet zuinig op spullen.
Geen Pinokkio dit keer! 👍🏻quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef opwegnaar het volgende:
Ik kwam nog eens op de website van Debbie terecht, 'blogs van een ex expat!'
Ze schrijft:
Mijn blogs staan voor eerlijkheid, openheid, en nonsense. Gewoon, mijn visie. Veel leesplezier!
Nonsense???😂😂😂
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef opwegnaar het volgende:
Ik kwam nog eens op de website van Debbie terecht, 'blogs van een ex expat!'
Ze schrijft:
Mijn blogs staan voor eerlijkheid, openheid, en nonsense. Gewoon, mijn visie. Veel leesplezier!
Nonsense???😂😂😂
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:28 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind dat zinnetje van AM zo irritant; "en dat is oké "
En het dan plaatsen achter dingen die eigenlijk helemáál niet oké zijn. Ik vraag me af waar voor haar de grens ligt wanneer iets niet meer oké is.
Die en die heeft gister een auto ongeluk gehad; en dat is oké
Bij die en die is tuberculose gediagnosticeerd; en dat is oké
Mijn kleinkinderen willen geen contact meer met mij omdat ik de hele dag filmend achter ze aan loop; en dat is oké
Oh nee, dat zal vast niet oké zijn en goed komen.
Voor mij wel weer genoeg AM voor vandaag hoor! 😖 En dat is ook helemaal oké 💀
Ondertussen zijn we wel al bijna 1,5 jaar verder ofzo. Misschien is de eigenaar gewoon niet zo blij met zijn huurders en wilde hij ze er op die manier uitwippen. Zomaar een gedachtengang.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij wil de eigenaar de hut verkopen, maar in (die) bewoonde toestand zal dat niet snel gaan. En sowieso lijkt me de markt voor zulke caravans (vaak op niet-eigen grond) best klein. Als de eigenaar van het park vindt dat je caravan te oud is, moet hij weg. Dag investering.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Knap dat ze het offline volhoudquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
Hoe zal het met onze Debbie gaan? 🫣
Wat een chaos daar! En de kinderen weer aan de droge pastaquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wat een chaos bij HVK echt die woonkamer is ontploft gewoon 😱😱en dan zeggen dat ze vandaag moet proberen meer te doen in huis want morgen zijn ze weg voor een fotoshoot
Dat kan wel en is niet te druk? Maar als ze 2x heen en weer naar school moet rijden in de ochtend noemt ze dat een drukke dag. 😂😂😂
Soms snap ik het niet helemaal , er zijn bakkers gestopt in Oudenbosch , en Jan en Sofie draaien zoveel winst dat ze het in vastgoed kunnen steken .quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:34 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan en sofie hebben er ook een appartement gekocht.
Ik denk dat ze veel werkt, en kan sparen want ze woont thuis?quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:20 schreef Snaky het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Ik kan me niet voorstellen dat ze zoveel verdient.
De oudste 3 hebben wel contact. Als ze er maar niks over zeggen thuis want dat kan AM niet aan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.
Onze dochter heeft jarenlang van ons geprofiteerd en zette ons toen als oud vuil aan de kant.
Onze dochter die denkt dat ze kan schrijven zet ons bij elke gelegenheid onterecht in een verkeerd daglicht.
Onze dochter en haar slappe man ontkennen ons bestaan bij onze kleinkinderen.
Wat een raar account is dat zeg. Staan idiote dingen op, oa dat Martijn Krabbe is overleden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:52 schreef Snaky het volgende:
Op fb is een account 'een huis vol verhalen'. Daar gaat het lekker los over Jan en Sofie.
Door er nooit op te gaan staan? Die dijen zijn ondertussen 2 mijan's breed.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ho ho, ze is ook heel zuinig op de loopband hè!
Zij is niet goed hoor. Misschien moet ze eens naar buiten om haar kind daar te laten ontdekken i.p.v. de hele dag in die keet tussen de rommel. Daar valt echt niks meer te ontdekken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Zo Sanneke zal even op threads mensen vertellen dat het fout is om je kind met 18 maanden nog in een box te doen. Met box kan een kind niet ontdekken, alsof je kind de hele dag in de box zit. En, haar huis is heel veilig, dus box is niet nodig.
Wie zeurt er precies dat haar kind overal achter haar aankomt en aan knoppen zit en zij nergens aan toekomt?
Sanneke is zelf enorm veroordelend en heeft overal een duidelijke mening over, maar o wee als iemand een mening over haar heeft, dan is het huilie huilie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Zo Sanneke zal even op threads mensen vertellen dat het fout is om je kind met 18 maanden nog in een box te doen. Met box kan een kind niet ontdekken, alsof je kind de hele dag in de box zit. En, haar huis is heel veilig, dus box is niet nodig.
Wie zeurt er precies dat haar kind overal achter haar aankomt en aan knoppen zit en zij nergens aan toekomt?
Familie met geld, goochelen met de boekhouding, bedrijf op haar naam, veel werken etc.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hoe kan Eline Nagelkerke al een appartement in Dubai betalen ?
Het wordt nu gebouwd zegt Sofie en Eline ging er naar kijken .
Een beetje raar dit , is dat van de winst van de Worstenbroodjes business?
Ja veilig tussen de rommel. Als hij die armband zou vinden en er in stikt piept ze wel anders met haar het is veilig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij is niet goed hoor. Misschien moet ze eens naar buiten om haar kind daar te laten ontdekken i.p.v. de hele dag in die keet tussen de rommel. Daar valt echt niks meer te ontdekken.
Ik heb daar gister een paar dingen bekeken en bij elke stap die zij zet dacht ik 'straks breek je'. Ik kan daar niet naar kijken, hoe erg ook.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal de Haas laat haar pasfoto zien ze zegt love it pasfotos maken,
Er zijn dus mensen die daarop reageren en die zeggen “Je hebt mooie ogen” , “ je hebt een symetrisch gezicht”
Wie zijn dat soort mensen ?
Ik denk” je gezicht is net een skelet”
“Je ogen vallen er nog net niet uit”.
.
Ze is echt zwaar ziek dat ze het mooi vind om zo mager op de foto te gaan
In tegendeel ze weet nu wat ze juist moest posten om mensen nog meer over haar te laten pratenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:42 schreef Jenn1806 het volgende:
AM filmt en post Jet die met haar broek omlaag in de gang staat... Alle grenzen totaal voorbij! Echt absurd om dit oké te vinden en goed te blijven praten, zij leert echt totaal niks van die bijeenkomsten met "het hulpje van de minister".
Eigenlijk zouden zulke fotos eens moeten opgestuurd worden naar de staatssecretarisquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:42 schreef Jenn1806 het volgende:
AM filmt en post Jet die met haar broek omlaag in de gang staat... Alle grenzen totaal voorbij! Echt absurd om dit oké te vinden en goed te blijven praten, zij leert echt totaal niks van die bijeenkomsten met "het hulpje van de minister".
Ik snap wel dat je dat denkt, ze breekt ook bijna . Sneu hoor als je zo bent, maar het is ook heel moeilijk om daar uit te komenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:38 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb daar gister een paar dingen bekeken en bij elke stap die zij zet dacht ik 'straks breek je'. Ik kan daar niet naar kijken, hoe erg ook.
Ik vraag me bij Sanneke altijd af waar of wanneer het zo mis is gegaan. Vroeger was zij gewoon een leuke meid met een normaal leven als kleinere influencer. Ze is altijd al wel een beetje zuur geweest, ook omdat vrijwel al haar blog en YouTube vriendinnen zoals Teske en Vera Camilla op een gegeven moment succesvoller werden dan zij. Maar verder gewoon een leuke normale meid. Ik vraag me dan echt af hoe het komt dat ze ineens niets meer lijkt te kunnen dan op de bank zitten. Alles is teveel om te doen of regelen, zelfs blijkbaar eten of de wasmachine aanzetten met een (super rustig) kind van anderhalf.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:02 schreef Ramonkel het volgende:
Bij Sanneke en Dion is er wel meer dan alleen mentale hulp voor Sanneke nodig.
Deze mensen hebben echt goede gezinsbegeleiding nodig.
Als je met 1 kindje van 1 die nog niet/ niet goed loopt en nog een dutje doet, al geen wasmachine aan kan zetten of vaatwasser kan uitruimen, dan moeten de alarmbellen toch afgaan?
Niet kunnen eten/slecht eten etc, ongelofelijke rommel in dat hok daar, kindje dat zelden buiten komt.
Financiële keuzes die voor zover wij zien totaal niet passen bij de toekomstplannen.
Dit gezin heeft gewoon keiharde hulp nodig, verstandelijk zullen ze niet in staat zijn om de juiste of enigszins normale keuzes te maken, maar daar moet gewoon ingegrepen worden.
Zoals bij HVK allang gebeurd had moeten zijn, arme kinderen.
Volgens mij juist voor Noorwegen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:19 schreef Miepje77 het volgende:
AM zegt toch steeds dat ze die trui in Noorwegen oid gekocht heeft?
Haar zoon is over een maand of 4 pas 18mnd dus kan hij nu nog mooi in de box 🫣quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Ze zit gewoon te wachten tot ze de diagnose krijgt zodat ze zich als een autist kan gedragen en haar luie ass op autisme kan afschrijven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach op threads ligt DBM te huilen dat niemand haar 'blog' ziet of leest...het is dan ook weer een literair huzarenstukje hoor..
Zoals Sanneke dus.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:56 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zit gewoon te wachten tot ze de diagnose krijgt zodat ze zich als een autist kan gedragen en haar luie ass op autisme kan afschrijven.
Sporten? Nee lukt niet, autisme.
Werken? Nee lukt niet, autisme.
De was? Nee lukt niet, autisme.
En ze heeft hem bijna dag en nacht aan, ook tijdens het fietsen en paardrijden. Niet benieuwd hoe hij ruikt..quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij juist voor Noorwegen.
Het is een naveltruitje geworden. De trui kon duidelijk niet tegen het hete wasprogramma en de droger.
Welke val techniek je gebruikt als je van je paard valt🤪quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze heeft hem bijna dag en nacht aan, ook tijdens het fietsen en paardrijden. Niet benieuwd hoe hij ruikt..
En ze hebben paardrijles. Met (minstens) 10 paarden in de bak en er valt er regelmatig een vanaf. Benieuwd wat ze daar leren.
Op zich snapte ik haar reactie wel op degene boven haar op Threads. Vanuit de pedagogiek van de kinderopvang waar m’n kinderen naar toe gingen, liet ik ze ook zoveel mogelijk vrij bewegen dus geen box of stoeltjes of wippertjes. Maar goed, geen idee hoe dat verder bij haar thuis is, zag alleen toevallig die Threads idd voorbijkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef papierentas het volgende:
Echt bar hoe ze dat geschreven heeft, verschrikkelijk!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach op threads ligt DBM te huilen dat niemand haar 'blog' ziet of leest...het is dan ook weer een literair huzarenstukje hoor..
Ik kwam erachter dat het een 'gewone' trui is van America today. Kort model dat welquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij juist voor Noorwegen.
Het is een naveltruitje geworden. De trui kon duidelijk niet tegen het hete wasprogramma en de droger.
Dacht dat haar broer begin vorige jaar een post erover had geplaatst. Zelfs hij was er klaar mee.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Echt wat erger ik me toch aan dat bashen van haar ouders. Wat is het toch een vals mens. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hoop dat ouders, broer en zus eens de andere kant van het verhaal laten publiceren.
Onze dochter heeft jarenlang van ons geprofiteerd en zette ons toen als oud vuil aan de kant.
Onze dochter die denkt dat ze kan schrijven zet ons bij elke gelegenheid onterecht in een verkeerd daglicht.
Onze dochter en haar slappe man ontkennen ons bestaan bij onze kleinkinderen.
Klopt, wouter (grillen met Wouter op insta) haar broer had een openbaar bericht er over gezet met een familie foto erbij zonder de geertsjes. Sterker nog er staat ook een bericht van afgelopen jaar met reactie op haar boek! Erg sterke reactie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:39 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Dacht dat haar broer begin vorige jaar een post erover had geplaatst. Zelfs hij was er klaar mee.
Ik denk dat de meeste meisjes van 5 wel een keer lippenstift op doen, dat deden die van mij 20 jaar geleden al.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Maakte de fout om bij MW te kijken en zag Ollie (5) met lippenstift op.
Of course.
🤐
Zie ook niets geks. Mijn zoon is ook wel eens thuis gekomen met make-up op na het spelen thuis bij ons overbuurmeisje 😂 Zelfde leeftijd had ie toen. Zolang ze niet ook net als MW tien lagen plamuur op haar gezicht smeert lijkt het me geen probleem als ze af en toe eens de lippenstift van haar moeder op heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste meisjes van 5 wel een keer lippenstift op doen, dat deden die van mij 20 jaar geleden al.
Meisjes en make up, prinsessenjurkjes , rokjes , glitters lijkt mij heel normasl
Zoon van mijn vriendin wou altijd nagellak op, nu niet meer hoor😉lekker laten ontdekken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zie ook niets geks. Mijn zoon is ook wel eens thuis gekomen met make-up op na het spelen thuis bij ons overbuurmeisje 😂 Zelfde leeftijd had ie toen. Zolang ze niet ook net als MW tien lagen plamuur op haar gezicht smeert lijkt het me geen probleem als ze af en toe eens de lippenstift van haar moeder op heeft.
Inderdaad de post van 16 maart: familie is geen verdienmodel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:42 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Klopt, wouter (grillen met Wouter op insta) haar broer had een openbaar bericht er over gezet met een familie foto erbij zonder de geertsjes. Sterker nog er staat ook een bericht van afgelopen jaar met reactie op haar boek! Erg sterke reactie.
En die trui kwam toch van die winkel waar ze al die gesponsorde zooi altijd halen? Kan me zoiets vaag herinneren
Nee is niet op zijn dag, hij zal het later wel met haar vieren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 00:12 schreef Xmuis het volgende:
Gee Koen in zicht op de verjaardag van haar dochter.
Alle gescheiden gezinnen die ik ken, inclusief ik zelf, doen dat niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Heftig! Eigenlijk alle gescheiden gezinnen die ik ken vieren de verjaardagen van de kinderen nog wel in elkaars aanwezigheid. Verdrietig dat zelfs dat niet meer lukt.
Misschien lukt het in de toekomst en is het nu nog te vers, pijnlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Heftig! Eigenlijk alle gescheiden gezinnen die ik ken vieren de verjaardagen van de kinderen nog wel in elkaars aanwezigheid. Verdrietig dat zelfs dat niet meer lukt.
Dat je het niet samen viert, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat niet zou lukken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Op de boerderij is iig ruimte genoeg 😉quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat je het niet samen viert, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat niet zou lukken.![]()
Geen enkele van de gescheiden ouders die ik ken (mezelf incl.) viert het samen. Ik zou ook niet weten waar ik alle nieuwe schoonfamilie van m'n ex moet laten.
Precies! Het is nog vers.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op de boerderij is iig ruimte genoeg 😉
Ik snap best dat ze er (nu nog) geen behoefte aan hebben om het met zijn allen samen te vieren
Dit ja. Ik vind het helemaal niet heftig, het is gewoon hoe het loopt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat je het niet samen viert, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat niet zou lukken.![]()
Geen enkele van de gescheiden ouders die ik ken (mezelf incl.) viert het samen. Ik zou ook niet weten waar ik alle nieuwe schoonfamilie van m'n ex moet laten.
De horror. Dat ze het durft te melden🤪.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:01 schreef Clubsoda het volgende:
Och mee toch, Maike loopt rond in dezelfde winterjas als vorig jaardan heb je écht veel aan je hoofd! Arme vrouw.
Ik heb het idee dat het een vechtscheiding aan het worden is ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Ze doet niet eens de moeite om er wat van te maken aan tafelquote:Op donderdag 22 januari 2026 07:00 schreef Henrike het volgende:
Hvk , pure armoe; aan tafel zonder bordje, bestek, bekertje melk oid.
Nee gewoon droog brood uit een zak en de korsten flikker je gewoon op tafel.
Ik denk echt dat ze het erom doet, zal het een schreeuw om hulp zijn? Hier moeten instanties toch mee aan de gang, Louay is ook weer present om 05;00 na een dag van 13 uur op de been te zijn geweest.
Er was wel een man met dezelfde sneakers als Tim. Die sneakers met dat grote merk op de zijkant.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ik vind het idd niet gek dat Koen er niet is. Wel opvallend dat Tim er niet is, terwijl die er altijd is.
Hier al heel lang niet meer vers maar ook nooit meer iets samen gedaan. Er is een reden waarom wij niet meer samen zijn zeg maar.quote:
Nee idd , snap ook niet waarom ze dit moet filmen, dat is toch totaal niet interessant. Daarom denk ik dat ze gewoon provoceert om aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze doet niet eens de moeite om er wat van te maken aan tafel
quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:42 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
De horror. Dat ze het durft te melden🤪.
Ik heb meedere winterjassen en de oudste is 17 jaar. En als ik hem draag vindt ik hem nog steeds leuk en hij zit lekker. Wat een onzin om elk 4x per jaar je hele kast te vernieuwen.
Misschien zijn week met zijn kinderen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ik vind het idd niet gek dat Koen er niet is. Wel opvallend dat Tim er niet is, terwijl die er altijd is.
Lekker cashen zo’n growdfunding.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:11 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wel echt een prachtige locatie waar Mathilde woont trouwens. Dat uitzicht.
Nou ik wilde dit ook komen zeggen. Ik vind daar wel wat van.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:55 schreef Overrozen14 het volgende:
Egocentrisch van mathilde om alleen haar kind en die van de familie af te schermen maar niet alle kinderen een storie verder. 🙄
Maar van de week wel ¤100 betalen voor een sport singlet voor dr wedstrijd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm moet een nier verkopen voor bril van flap... 🤔 nu heb ik ook kind met bril en weet ik dat we het niet slecht hebben... maar duur is echt hoe gek je het zelf maakt toch?
Ze heeft een duurdere (niet extreem) mooie bril en een nood bril van ¤20 ofzo
En als montuur nog goed is scheelt het toch ook weer
En vergeet de shitload aan schattige meuk voor flipper en flapper niet... maar poeh poeh een bril is duur 🤦♂️quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar van de week wel ¤100 betalen voor een sport singlet voor dr wedstrijd.
Ze kan ook minder naar de stad, of minder naar de troe(p)telberenwinkel in Groningen. Misschien dat ze iets aan inkomen heeft door instagram, maar haar man werkt voor de centen en zij blijft het eruit klappen. Staat hij ook toe natuurlijk. Er blijft, als er iets met de bril is, hoogstens minder over voor haar om uit te geven aan nog meer troep.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook zó vaak, het mens heeft geen nieren of andere organen meer over...kan wel kloppen want gister in haar 'blog' schreef ze dat ze een 'niet werkend' brein heeft....klopt wel denkik😂😂😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En haar dochter heeft ineens zo’n verlatingsangst angst, ook haar dochter twee weken eerder gaat logeren bij een vriendinnetje. Het kan best natuurlijk dat haar dochter verlatingsangst heeft maar dat duurt nog niet heel lang want ze ging logeren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm moet een nier verkopen voor bril van flap... 🤔 nu heb ik ook kind met bril en weet ik dat we het niet slecht hebben... maar duur is echt hoe gek je het zelf maakt toch?
Kind zit als goed is nu lekker op school en moeders verveelt zich dus slingert er even wat diagnoses uit..quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En haar dochter heeft ineens zo’n verlatingsangst angst, ook haar dochter twee weken eerder gaat logeren bij een vriendinnetje. Het kan best natuurlijk dat haar dochter verlatingsangst heeft maar dat duurt nog niet heel lang want ze ging logeren.
Mwah, daar gaat vaak ook wel tijd overheen. Niet zo snel na de scheiding al.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:58 schreef Xmuis het volgende:
Ze kan zichzelf beter ‘de overdrijvende mama’ noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:36 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat “ik heb zo’n zwaar leven” van DBM vind ik ook zo bizar. Ik heb dat ook moet ik zeggen als ik rustige werkweken heb, dan hang ik op de bank en als ik dan wat moet doen voelt dat zwaar. Als ik werk, zit ik in de flow en doe ik zulke dingen even “snel”, zoals een cadeautje kopen etc. Als ik van die bank-hang dagen heb krijg ik nergens zin in en voelt het al snel te veel..
Ze moet lekker gaan werken, er uit, dan moet je wel en zijn die kleine dingen ook niet meer zo groot en zwaar!
Mathilde is gewoon eigenlijk een tokkie met veel gekregen geld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:55 schreef Overrozen14 het volgende:
Egocentrisch van mathilde om alleen haar kind en die van de familie af te schermen maar niet alle kinderen een storie verder. 🙄
En dat voor iemand die zegt dat ze moeilijk huilt.... ze spreek haarzelf zo vaak tegen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
MW heeft dit jaar denk ik meer huilende foto’s of teksten gedeeld dan ik in 2025 gehuild heb. Wordt ze er zelf niet eens moe van?
Ja, is normaal voor die leeftijd denk ik. Prinsesje spelen, mama's makeup op doen. Wat ik kwalijker vind is dat O. in een van de filmpjes MOET uitspreken van MW wat ze op heeft. Wat is dat dan O? Hoe heet dat? Waarop O met een lief stemmetje; Sjanel zegt. Maar eigenlijk is het vreselijk. Nu al opvoeden met materialisme.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste meisjes van 5 wel een keer lippenstift op doen, dat deden die van mij 20 jaar geleden al.
Meisjes en make up, prinsessenjurkjes , rokjes , glitters lijkt mij heel normasl
Het meisje heeft dat ook met de Sjanel tas. Sowieso heb ik er niks mee om mijn spullen bij merk te noemen. Ik draag een broek, trui, jas en schoenen en als ik erom denk neem ik een tas mee.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ja, is normaal voor die leeftijd denk ik. Prinsesje spelen, mama's makeup op doen. Wat ik kwalijker vind is dat O. in een van de filmpjes MOET uitspreken van MW wat ze op heeft. Wat is dat dan O? Hoe heet dat? Waarop O met een lief stemmetje; Sjanel zegt. Maar eigenlijk is het vreselijk. Nu al opvoeden met materialisme.
Vrijwilligerswerk kan zoveel verschil maken, ik doe dat 9u per week en voel me er zoveel beter door. Zoveel leuke sociale contacten, een doel in je leven (ik moet alles plannen nu) en waardering. Ook al is het lichamelijk best zwaar voor mij maar het levert zoveel op.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Al zou ze maar iets van vrijwilligerswerk gaan doen, koffie schenken in een verzorgingshuis.
Volgens mij niet. Thuis blijf moeder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:20 schreef Overrozen14 het volgende:
Is dbm afgekeurd? Omdat ze niet werkt.
Dat is sws vooral iets voor nieuw geld. Beetje sneu altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het meisje heeft dat ook met de Sjanel tas. Sowieso heb ik er niks mee om mijn spullen bij merk te noemen. Ik draag een broek, trui, jas en schoenen en als ik erom denk neem ik een tas mee.
Haar eisen voor een baan zijn absurd: ze wil elk moment naar huis kunnen of thuis kunnen blijven als er bij iemand van haar gezin een scheet dwars zit of als ze een snotje voelt opkomen in haar (vaak gefilmde) neusgaten. Ik denk dat geen enkele werkgever of collega op dit vreemde wezen zit te wachten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:20 schreef Overrozen14 het volgende:
Is dbm afgekeurd? Omdat ze niet werkt.
Oh niet goed gekeken dan, dacht dat ik alleen de partners van haar vriendinnen en haar broertje zag. Maar idd ongeloofwaardig dat ze dan alleen versierd heeft. Vind ik sowieso gek want bij elke poep of scheet heeft ze hulp, altijd mensen over de vloer en dan versieren voor een verjaardag moet opeens wel alleenquote:Op donderdag 22 januari 2026 08:46 schreef Lostit het volgende:
Tim was er wel, je ziet hem op een van de filmpjes op de achtergrond lopen. Maar ja, als hij vol in beeld is is het natuurlijk niet geloofwaardig dat ze in haar eentje heeft moeten versieren.
Met zo’n collega zou ik gauw klaar zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Haar eisen voor een baan zijn absurd: ze wil elk moment naar huis kunnen of thuis kunnen blijven als er bij iemand van haar gezin een scheet dwars zit of als ze een snotje voelt opkomen in haar (vaak gefilmde) neusgaten. Ik denk dat geen enkele werkgever of collega op dit vreemde wezen zit te wachten.
En ook vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend: er wordt op je gerekend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Haar eisen voor een baan zijn absurd: ze wil elk moment naar huis kunnen of thuis kunnen blijven als er bij iemand van haar gezin een scheet dwars zit of als ze een snotje voelt opkomen in haar (vaak gefilmde) neusgaten. Ik denk dat geen enkele werkgever of collega op dit vreemde wezen zit te wachten.
En zou hij het hebben doorgegeven 😅quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Louay komt op tv met Terstal. Het enige wat ik kan denken als ik die reclame zie is: “goh, dit jongetje had wormpjes terwijl dit opgenomen werd en kreeg hier geen pilletjes voor.”
Dit wilde ik ook net neerzetten.. echt hét perfecte voorbeeld hoe ze lot voortrekt en jet weer op de achtergrond verdwijnt. Ze praat met jet, lot schreeuwt er dwars doorheen, ze probeert te begrijpen wat lot wil en jet hoort ze niet meer. Zo’n medelijden met dat meisje, moet meteen weer aan de unicorn taart denken. Hoop echt dat ze dit filmpje terug luistert en het zelf ook in gaat zien maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:12 schreef poohenzo het volgende:
Lunch bij AM: camera op Lot, en arme Jet moet 3x vragen aan haar afgeleide moeder of ze de kaas kan geven.....echt zo sneu!
Hopen is in dit geval ‘het uitstellen van een teleurstelling’.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:19 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net neerzetten.. echt hét perfecte voorbeeld hoe ze lot voortrekt en jet weer op de achtergrond verdwijnt. Ze praat met jet, lot schreeuwt er dwars doorheen, ze probeert te begrijpen wat lot wil en jet hoort ze niet meer. Zo’n medelijden met dat meisje, moet meteen weer aan de unicorn taart denken. Hoop echt dat ze dit filmpje terug luistert en het zelf ook in gaat zien maar dat zal wel niet
Valt heel erg op de laatste tijd idd. De oudste post ze bijna niet meer over ( misschien wil zij niet meer? En terecht) en de jongste ook een heel stuk minder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:00 schreef Johanna38 het volgende:
Bij minibelle tel je als kind pas mee als je iets bijzonders kan of doet, lijkt het. Eerst volledig focus op oudste met haar tennis/hockey-carrière en was de tweede maar vervelend. Maar nu doet ze mee met een theaterstuk en zit in de +klas (en nog wat creatieve dingen, want creatief begaafd weetje) en hoort ze er ook bij.
Milou doet iedere fluflu na. Ze had toch vrijwel compleet ebook van die amber girelle gejat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Milou deed wel eerder brood bakken, maar crackers de nieuwe hype, ja als tweeling van AM kon ze niet achterblijven hè! Die gaan 100% die box kopen 🤪
Hoho,je hebt toch wel gezien dat Lot sinds enkele dagen vlogt hè?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:40 schreef Pumba2024 het volgende:
Olivia van MW is net 5 geworden . Wel een stuk zelfstandiger dan Lot van AM. Die wordt bewust klein gehouden mag nooit zelf fietsen bijvoorbeeld . Zelfde met Jet ook bewust klein gehouden anders geen leuke content voor de mamma. Olivia had volgens mij een hele fijne verjaardag . Ze straalde
Leuk voor opa en oma een keer zo een filmpje, maar dit is kennelijk weer wat nieuws en als het genoeg kijkers trekt dan gaat ze hiermee door. Ze kan het kind beter leren fietsen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:56 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hoho,je hebt toch wel gezien dat Lot sinds enkele dagen vlogt hè?
Net als die mega overdreven foto's van Sofie en Junior. Madrlief telt niet mee. Net Jet en Lot.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:19 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net neerzetten.. echt hét perfecte voorbeeld hoe ze lot voortrekt en jet weer op de achtergrond verdwijnt. Ze praat met jet, lot schreeuwt er dwars doorheen, ze probeert te begrijpen wat lot wil en jet hoort ze niet meer. Zo’n medelijden met dat meisje, moet meteen weer aan de unicorn taart denken. Hoop echt dat ze dit filmpje terug luistert en het zelf ook in gaat zien maar dat zal wel niet
En ze denkt dat het door dat ze gepest wordt komt, euh ze was een keer of 2 door een ander kindje geslagen. Niet goed te praten maar dat is nog niet gelijk gepest worden toch?quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kind zit als goed is nu lekker op school en moeders verveelt zich dus slingert er even wat diagnoses uit..
En nu haar aanprijzen als volg tip. Ik vind die volg tips zo kansloos; smeken om extra volgers.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:56 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Milou doet iedere fluflu na. Ze had toch vrijwel compleet ebook van die amber girelle gejat.
Ja dat hoeft van mij ook niet zo benoemd te wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ja, is normaal voor die leeftijd denk ik. Prinsesje spelen, mama's makeup op doen. Wat ik kwalijker vind is dat O. in een van de filmpjes MOET uitspreken van MW wat ze op heeft. Wat is dat dan O? Hoe heet dat? Waarop O met een lief stemmetje; Sjanel zegt. Maar eigenlijk is het vreselijk. Nu al opvoeden met materialisme.
Een enkelvoudige bril heb je al veel goedkoper ongeacht de sterkte. Bij een goede opticien ¤119 complete bril. Kan zelfs nog goedkoper als je online elders gaat bestellen als je weet welke sterkte je moet hebben. Dat laatste zou ik niet doen als het een kinderbril betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:37 schreef SchaapHerderin het volgende:
DBM: Ik snap het wel. Brillenglazen zijn met een wat hogere sterkte echt duur. Zo ¤220 per glas, dus minimaal ¤420 per bril. Dat is echt wel serieus geld wat niet zomaar iedereen heeft liggen. Ik vind het zelf vrij bizar dat dit niet vergoed wordt voor kinderen in het basispakket.
Als je naar een keten gaat zijn er vaak veel goedkopere aanbiedingen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:37 schreef SchaapHerderin het volgende:
DBM: Ik snap het wel. Brillenglazen zijn met een wat hogere sterkte echt duur. Zo ¤220 per glas, dus minimaal ¤420 per bril. Dat is echt wel serieus geld wat niet zomaar iedereen heeft liggen. Ik vind het zelf vrij bizar dat dit niet vergoed wordt voor kinderen in het basispakket.
Ik snap het ook wel, maar ik snap dit soort mensen nooit. Ze blijven geld uitgeven aan troep, maar als er dan iets is wat echt nodig is, dan is het duur en gaan ze klagen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:37 schreef SchaapHerderin het volgende:
Am schreef ook nog vandaag iets over hoe ze zo slak blijft, dat dat in het boek staat. Ja, dat is mazzel met je genen hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Jakkes die chemische rommel die de familie G in de warme melk doet 🤢, daar bovenop nog de marshmallows, heerlijk al die suikers! Tis allemaal meuk van de drukke troela, ook die mislukte plakplaatjes.
Maar als je dat ene koekje laat staan zijn je 'hammen' binnen no time verdwenen! 🙄quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:22 schreef Lostit het volgende:
[..]
Am schreef ook nog vandaag iets over hoe ze zo slak blijft, dat dat in het boek staat. Ja, dat is mazzel met je genen hebben.
Hahaha De Drukke Troela vind ik een veel leukere naam voor dat bedrijf! 😂😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Jakkes die chemische rommel die de familie G in de warme melk doet 🤢, daar bovenop nog de marshmallows, heerlijk al die suikers! Tis allemaal meuk van de drukke troela, ook die mislukte plakplaatjes.
Eline Zwitser had me geblokt terwijl ik nog nooit bij haar gekeken. Haar nieuwe account kan ik wel zien.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eline zwitser dr account is gehackt, ze heeft nu een nieuw account.
Ze is er helemaal ziek van dat ze herinneringen kwijt is en er rekeningen betaald moeten worden.
Het is natuurlijk meer dan lullig dat ze gehackt is, snap ook niet wat mensen bezield zoiets te doen. Maar gevoelsmatig vind ik het toch een beetje overdreven, maar misschien is dat als influencer die er geld mee verdiend toch anders 😅
Ben benieuwd of ze na de box ook nog blijft bakken 🫣quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik hoop dat die box snel uitkomt van AM. Dan zijn we van de zuurdesem content af.
Ja, zelfs geen tijd om zelf een fruithap te maken voor M. Potjes, knijpfruit. Ze heeft alle tijd, maar het kind vers eten geven is moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:01 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke vindt toch dat haar werk contentmaker is? Maar ze zit alleen op haar bips te hinniken?
Gezien alle plastic rommel die de Drukkemamma verkoopt, zou het me niet verbazen als al dat spul Chinese meuk is. Ik zou daar echt geen etenswaren van hoeven (de rest overigens ook niet).quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:18 schreef Rimboequeen het volgende:
En goedkoper ook denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, zelfs geen tijd om zelf een fruithap te maken voor M. Potjes, knijpfruit. Ze heeft alle tijd, maar het kind vers eten geven is moeilijk.
Tsja strak is het, maar ik vind haar ook wel erg dun, 1 been van mij past niet eens in dat hele pak😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Dat skipak bij Maike is toch afschuwelijk?
Veeeeel te strak!
Haha, hier ook 😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja strak is het, maar ik vind haar ook wel erg dun, 1 been van mij past niet eens in dat hele pak😂
Afgrijselijk ja!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Veeeeel te strak!
Altijd alles oversized maar dit dan zo strak met een lelijk heuptasjequote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Veeeeel te strak!
En hele onpraktische wantenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Altijd alles oversized maar dit dan zo strak met een lelijk heuptasje
Daar word ik nou echt onpasselijk van en scroll heel gauw door. 🤮quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:56 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hoho,je hebt toch wel gezien dat Lot sinds enkele dagen vlogt hè?
Veelste hè?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Veeeeel te strak!
Am moet de verspakketten weer onder de aandacht brengenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM die als 'missie' heeft Lot meer groenten te laten eten. Alle Geertskinderen eten toch alles? Zélfs slakken!
Zelf in de kleine dingen spreekt ze zichzelf enorm tegen
De vitamines waar ze toen een tijdje zo lyrisch over was , nooit weer gezienquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze na de box ook nog blijft bakken 🫣
Ja doe ik ook, net als over dat brood bakkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:10 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Daar word ik nou echt onpasselijk van en scroll heel gauw door. 🤮
Ja dat zou in theorie zo kunnen. Maar met bijvoorbeeld een flinke cilinder sterkte zoals bij mijn kinderen moet je bijna wel extra dun geslepen glazen anders heb je echt jampotglazen die heel het gezicht de ogen vervormen voor het gezicht als je door het glas kijkt. Dat kan als noodoplossing maar ga je niet zomaar voor kiezen. Zelfs bij de goedkope ketens ben ik minimaal ¤400 kwijt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Een enkelvoudige bril heb je al veel goedkoper ongeacht de sterkte. Bij een goede opticien ¤119 complete bril. Kan zelfs nog goedkoper als je online elders gaat bestellen als je weet welke sterkte je moet hebben. Dat laatste zou ik niet doen als het een kinderbril betreft.
DBM heeft bijna elke dag een nieuw heftig verhaal. Als we het over bingokaarten gaan hebben dan spant zijn wel de kroon en winnen we de hoofdprijs. Als ik dan even ga filteren denk ik oprecht dat alles voortkomt uit de benadering en de gedachtegang van DBM zelf. En als de diagnoses die zijzelf vermoed (en waar ze naar streeft - zoals in de laatste post zo mooi, maar zo FOUT gezegd) daadwerkelijk aan de orde zijn, dan is veel te verklaren denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef opwegnaar het volgende:
Een tijd geleden deelde DBM toch ook dat ze heel slecht nieuws hadden gekregen bij de kinderarts? En dat een arts dacht aan CF? Hoor je haar ook niet meer over...
Net als Brabandquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat zeggen de meenste mensen 🤭
En iedereen die niet zwijmelt of hartjes geeft, wordt geblokkeerd. En dan is het allemaal kumbaja en is zij de fantastische vrouw en moeder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:26 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
DBM heeft bijna elke dag een nieuw heftig verhaal. Als we het over bingokaarten gaan hebben dan spant zijn wel de kroon en winnen we de hoofdprijs. Als ik dan even ga filteren denk ik oprecht dat alles voortkomt uit de benadering en de gedachtegang van DBM zelf. En als de diagnoses die zijzelf vermoed (en waar ze naar streeft - zoals in de laatste post zo mooi, maar zo FOUT gezegd) daadwerkelijk aan de orde zijn, dan is veel te verklaren denk ik.
Deze vrouw is gewoon enorm laag belastbaar, leeft vanuit angsten en projecteert dit mogelijk extreem op haar kinderen. ( in haar schrijven denk ik zelfs soms dat ze LVB is, maar die uitspraak is gevaarlijk)
En als je dit dan allemaal zo ervaart dan is social media natuurlijk je beste vriend. Want daar zwijmelt iedereen weg bij je berichten, krijg je het bevestigd enz. Iets waar ze schreeuwend naar op zoek is.
En ook dat past ( en is het giftige aan social media) Want confrontatie met de werkelijkheid is moeilijk en in het dagelijks leven, waar zij geen deel aan neemt, kun je dat niet omzeilen maar in het online leven wel. Zie het grote voorbeeld Annemarie Geerts. Die vrouw kan geen enkele relatie in het echte leven in stand houden, maar online lijkt het allemaal geweldig.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En iedereen die niet zwijmelt of hartjes geeft, wordt geblokkeerd. En dan is het allemaal kumbaja en is zij de fantastische vrouw en moeder.
Bij die keten die ik bedoel is dat allemaal inclusief voor ¤119quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:51 schreef SchaapHerderin het volgende:
[..]
Ja dat zou in theorie zo kunnen. Maar met bijvoorbeeld een flinke cilinder sterkte zoals bij mijn kinderen moet je bijna wel extra dun geslepen glazen anders heb je echt jampotglazen die heel het gezicht de ogen vervormen voor het gezicht als je door het glas kijkt. Dat kan als noodoplossing maar ga je niet zomaar voor kiezen. Zelfs bij de goedkope ketens ben ik minimaal ¤400 kwijt.
Heb jij tussen al dat gesnik een traan gezien? Misschien dat ik het tijdens het knipperen heb gemist... 😮💨quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:14 schreef Sushirijst het volgende:
Sorry hoor… maar dat emotionele filmpje van Eline. 10 haar aan herinneringen kwijt. Ik snap dat het even zuur is, maar ik neem toch aan dat de filmpjes en foto’s die geplaatst zijn ook gewoon op haar telefoon of een harde schijf staan oid (als ze zo belangrijk waren). Zo ontzettend verdrietig zijn om een Instagram account dat verdwenen is? Het lijkt wel of al die influencers niks meer kunnen relativeren. Zo ver af staan van de werkelijkheid.
Ik dacht dat het met Eline nog wel meeviel omdat ze ook nog gewoon een baan in loondienst heeft…
Ik denk dat het vooral centen opleverdequote:Op donderdag 22 januari 2026 20:14 schreef Sushirijst het volgende:
Sorry hoor… maar dat emotionele filmpje van Eline. 10 haar aan herinneringen kwijt. Ik snap dat het even zuur is, maar ik neem toch aan dat de filmpjes en foto’s die geplaatst zijn ook gewoon op haar telefoon of een harde schijf staan oid (als ze zo belangrijk waren). Zo ontzettend verdrietig zijn om een Instagram account dat verdwenen is? Het lijkt wel of al die influencers niks meer kunnen relativeren. Zo ver af staan van de werkelijkheid.
Ik dacht dat het met Eline nog wel meeviel omdat ze ook nog gewoon een baan in loondienst heeft…
Het bewijs dat een Instagram best een lucratieve business is. Komen bakken met geld binnen en nu zal ze dus weer echt moeten werken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:14 schreef Sushirijst het volgende:
Ik heb echt plaatsvervangende schaamte. Wat gênant dit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:14 schreef Sushirijst het volgende:
Dat is toch gratis geld? Dat geld in je portemonnee van Vinted.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: de boyfriend is gewoon haar hulpje toch? Een beetje zoals de Joeri bij Lotte.
Sanneke: verkoopt de keet leeg via vinted om diezelfde keer weer te vullen met, jawel, aankopen via vinted.
Natuurlijk niet dan hebben ze gewoon weer goedkoop ah brood en muesli met poepgarantie hoorquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze na de box ook nog blijft bakken 🫣
In mijn wereld wel hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Dat is toch gratis geld? Dat geld in je portemonnee van Vinted.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:26 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
DBM heeft bijna elke dag een nieuw heftig verhaal. Als we het over bingokaarten gaan hebben dan spant zijn wel de kroon en winnen we de hoofdprijs. Als ik dan even ga filteren denk ik oprecht dat alles voortkomt uit de benadering en de gedachtegang van DBM zelf. En als de diagnoses die zijzelf vermoed (en waar ze naar streeft - zoals in de laatste post zo mooi, maar zo FOUT gezegd) daadwerkelijk aan de orde zijn, dan is veel te verklaren denk ik.
Deze vrouw is gewoon enorm laag belastbaar, leeft vanuit angsten en projecteert dit mogelijk extreem op haar kinderen. ( in haar schrijven denk ik zelfs soms dat ze LVB is, maar die uitspraak is gevaarlijk) zo komt ze echt regelmatig over. Ook met vragen die ze stelt, alsof ze zelf niet kan bedenken dat je dit ook online kunt vinden en niet aan 6000 mensen hoeft te vragen. De dingen die ze deelt over haar kinderen online, en vervolgens op social media alles geheimzinnig houden als het om de namen gaat.
En als je dit dan allemaal zo ervaart dan is social media natuurlijk je beste vriend. Want daar zwijmelt iedereen weg bij je berichten, krijg je het bevestigd enz. Iets waar ze schreeuwend naar op zoek is.
Het ging mij meer om de spullen dan om het geld😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Dat is toch gratis geld? Dat geld in je portemonnee van Vinted.
En eerlijk... ik zie dat meisje onder dat bureau zitten, die heeft echt geen dramatisch ondergewicht hoor. Ziet er uit als een prima kleuterlijf .quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef opwegnaar het volgende:
Een tijd geleden deelde DBM toch ook dat ze heel slecht nieuws hadden gekregen bij de kinderarts? En dat een arts dacht aan CF? Hoor je haar ook niet meer over...
Is afgezwakt naar verlatingsangstquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef opwegnaar het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:26 schreef Tweetheelepels het volgende:
Is die Tim weer mee naar een of ander zakelijk uitje. Ik weet niet waarom maar het irriteert me dat ie zo uit het niets ineens (in sept was je relatie van 17 jaar of weet ik hoelang pas over) OVERAL bij is. Doe ff kalm joh. Puppy. Zo puberaal ook, ga eens op eigen benen staan meid. Die kan echt niet alleen zijn. Geen minuut.
Ik vind het echt ontzettend overdreven. Dat je hier dagen zo van slag kan zijn. En dan ook nog al die reacties eronder alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd. Hou op hoor, echt helemaal delulu al die influencers. Wordt tijd dat ze weer meer deel gaan nemen aan het “echte” leven. En nog een bevestiging waarom ik er steeds meer anoniem volg 😅quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef Anniek88 het volgende:
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
Nou ja, als dit deel is van je broodwinning, wellicht zijn ze er wel afhankelijk van? Weten wij veel, ook al heeft ze er een baan naast. Denk wel dat je daar ziek van bent. Stel je eens voor dat jij morgen naar je werk gaat, je daar moet inklokken en dat dat systeem aangeeft dat je daar niet meer werkt en ook geen recht hebt op een vangnet wat je al die jaren hebt opgebouwd. Dan ben je toch ook overstuur en verdrietig?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik vind het echt ontzettend overdreven. Dat je hier dagen zo van slag kan zijn. En dan ook nog al die reacties eronder alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd. Hou op hoor, echt helemaal delulu al die influencers. Wordt tijd dat ze weer meer deel gaan nemen aan het “echte” leven. En nog een bevestiging waarom ik er steeds meer anoniem volg 😅
En daar zit nou het verschil. Als je gewoon een normale baan hebt zal je dit niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:01 schreef Linnen het volgende:
[..]
Nou ja, als dit deel is van je broodwinning, wellicht zijn ze er wel afhankelijk van? Weten wij veel, ook al heeft ze er een baan naast. Denk wel dat je daar ziek van bent. Stel je eens voor dat jij morgen naar je werk gaat, je daar moet inklokken en dat dat systeem aangeeft dat je daar niet meer werkt en ook geen recht hebt op een vangnet wat je al die jaren hebt opgebouwd. Dan ben je toch ook overstuur en verdrietig?
Bodi stond wel twintig meter verderop. En iemand die hun hielp met iets had aangewezen waar ze stond. Dus ja kwijt niet echt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Dochter van nathalievdlet was kwijt? Kan nu niet met geluid kijken haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |