En dan zijn grote broer zo lief een aai over zijn hoofdje, vind dat zulke lieve mannetjes en die verdienen toch zoveel meer dan dit.. (de meiden ook hoor maar vond dit beeld weer zo aandoenlijk)quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:38 schreef Henrike het volgende:
Arme louay, ligt om 20:30 nog slapend op de bank, vreselijk dit.
Leg m toch in zijn bedje
Ik vind het echt zo’n trieste situatie daar. En het gaat maar door. Het lijkt alsof ze het er om doet. En blijft zulke dingen posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:38 schreef Henrike het volgende:
Leg m toch in zijn bedje
Het heeft niks met medelijden te maken. Ze is ziek en zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat dat account nog mag bestaan op Instagram.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb, sorry not sorry, totaal maximaal geen medelijden met haar. Zij triggert tot op het bot, letterlijk. Waar ik medeleven voor heb, is voor haar naasten, die zeker nu al jarenlang om haar geven en voor haar zorgen, terwijl ze hun leven gijzelt.
De zure starter.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:37 schreef Henrike het volgende:
O ik was de laatste, heb even geen titel zo snel🫣
Wie heeft er wel inspiratie?
Nou, meestal liggen ze wel vroeg op bed, ze beginnen dan te spoken zo halverwege de nacht, dus dat geeft haar toch wel een tijdsraam van een aantal uur 😅quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:43 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo’n trieste situatie daar. En het gaat maar door. Het lijkt alsof ze het er om doet. En blijft zulke dingen posten.
Maar hey, een positief punt! Ze kan geen mannen in de avond uitnodigen zo lijkt me dus geen extra baby 🫣
Ze schreef gisteren of zo iets van dat ze zich klaar zou maken voor het nachtelijke avontuur. Ze doelde (neem ik aan) op de kinderen die om de beurt wakker worden maar je zou het anders kunnen interpreteren 🤣quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:59 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou, meestal liggen ze wel vroeg op bed, ze beginnen dan te spoken zo halverwege de nacht, dus dat geeft haar toch wel een tijdsraam van een aantal uur 😅
Maar waarom brengt ze hem dan niet naar boven? Hij lag om minstens 18.49 al op de bank te slapen in de herrie whose drukte.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:38 schreef Henrike het volgende:
Leg m toch in zijn bedje
😅 Ik hoop vooral dat ze het zelf ook niet zo'n goed plan vindt om nog een baby te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze schreef gisteren of zo iets van dat ze zich klaar zou maken voor het nachtelijke avontuur. Ze doelde (neem ik aan) op de kinderen die om de beurt wakker worden maar je zou het anders kunnen interpreteren 🤣
Heb haar account net voor het eerst gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Het heeft niks met medelijden te maken. Ze is ziek en zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat dat account nog mag bestaan op Instagram.
Ze wil kleuren met M schreef ze, het mannetje is net 1, voordat je langere tijd met hem kan kleuren/tekenen dat duurt nog wel ff. Maar iets is beter dan niets.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft een nieuwe hobby nodig en daarom zet ze stiften op haar verlanglijstje. Blijkbaar heeft ze dus tijd over. Waarom ze dan niks onderneemt met haar kind blijft voor mij een raadsel.
Ik las het anders; zij wil nu kleuren en pas over een tijd met haar kind.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze wil kleuren met M schreef ze, het mannetje is net 1, voordat je langere tijd met hem kan kleuren/tekenen dat duurt nog wel ff. Maar iets is beter dan niets.
Nou zeg dat, 2 kinderen en soms 3 en dat is een groot gezin?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:34 schreef Rimboequeen het volgende:
Maike omschrijft haar gezin als groot, ik ben wat verbaasd.
Misschien dat hij dan wakker wordt? En dan gelijk klaar wakker is voor de komende uren?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar waarom brengt ze hem dan niet naar boven? Hij lag om minstens 18.49 al op de bank te slapen in de herrie whose drukte.
Dat kan ook, ik let niet altijd goed op 😆quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las het anders; zij wil nu kleuren en pas over een tijd met haar kind.
Ik denk dat het voor haar op dit moment allemaal groot en veel voelt. Ze geeft dat ook aan dat ze een minder fijne tijd doormaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou zeg dat, 2 kinderen en soms 3 en dat is een groot gezin?
Gelukkig is ze vandaag bij de Zara weer even op adem gekomen
Eigenlijk dus net als met eten, liever niet met het kind.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik let niet altijd goed op 😆
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |