abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219887449
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 22-01-2026 04:33:57 ]
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:19:45 #27
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219887487
quote:
88s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:33 schreef Cattolica het volgende:
Niet bepaald een fluflu account maar wel een leuk account is liefdevantoen.
Een heel leuk account inderdaad :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219887519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat het voor haar op dit moment allemaal groot en veel voelt. Ze geeft dat ook aan dat ze een minder fijne tijd doormaakt.
Voor mij is het gewoon een hint dat ze meer met kleding gaat opnemen. Zou zij ook niet met iets nieuws bezig zijn wat een tijd terug door haar werd verteld. Of haal ik nu wat dames door elkaar? Kan ook hoor
pi_219887532
Am geeft haar dochter " een leermoment".

Am komt haar niet halen, maar haar broer wel. Vervolgens gaat Am met haar met de auto naar de fietsenwinkel om een ketting te kopen (met geld wat ze van Am en M heeft gekregen) en 's avonds gaat Maarten de ketting erop zetten.

Wat heeft ze dan precies geleerd vraag ik me af.
pi_219887553
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 22-01-2026 04:34:40 ]
pi_219887568
Het is maar goed dat Sofie in haar eigen zaak werkt en niet in loondienst.
Wat voert die vrouw toch de hele dag uit?
Ze doet toch niet veel meer dan het management, de administratie en de personeelszaken? Zeer inefficiënt blijkbaar.
pi_219887594
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Voor mij is het gewoon een hint dat ze meer met kleding gaat opnemen. Zou zij ook niet met iets nieuws bezig zijn wat een tijd terug door haar werd verteld. Of haal ik nu wat dames door elkaar? Kan ook hoor
Ja dat was ze wel maar als ze verstandig is denkt ze eerst even aan haar zelf, ze ziet er niet echt fit uit, en zo afgevallen
pi_219887618
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 22-01-2026 04:35:09 ]
pi_219887633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:34 schreef Rimboequeen het volgende:
Maike omschrijft haar gezin als groot, ik ben wat verbaasd.
En 2 van de 3 kinderen zijn niet fulltime hij haar
pi_219887682
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Zaai verdeeldheid en heers, dat is wat er wordt geleerd; dit zeggen, dat doen en de volgende keer is het andersom, hoe de wind waait, staat AM haar pet. Toen ze beiden voor de eerste keer alleen met de fiets 's avonds naar paardrijles gingen (het was nog licht en Maarten was 1 of 2 keer met hun meegereden), hoorde ik AM zeggen "als er iets is, melden bij de manege en mij niet bellen". Ik snap dat ze de tweeling van 12 "iets willen bijbrengen", maar AM is de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Alleen thuis zien te komen (lopend) of "mij niet bellen", is niet een les die ik op deze manier mijn 12-jarige dochters zou willen bijbrengen.
Een van belangrijkste dingen die ik mijn kinderen heb geleerd, is dat zij mij altijd kunnen bellen.
Ook al is het s nachts, ook al hebben ze iets verkeerds gedaan, maakt niet uit. Ik wil dat ze het vertrouwen hebben dat ik er altijd voor ze ben. Ook al ben ik misschien boos of teleurgesteld, ik ben er wel voor ze.
pi_219887756
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:56 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Een van belangrijkste dingen die ik mijn kinderen heb geleerd, is dat zij mij altijd kunnen bellen.
Ook al is het s nachts, ook al hebben ze iets verkeerds gedaan, maakt niet uit. Ik wil dat ze het vertrouwen hebben dat ik er altijd voor ze ben. Ook al ben ik misschien boos of teleurgesteld, ik ben er wel voor ze.
Nou precies dit ! Ik ben op mijn 15e ooit mijn hele tas kwijt geraakt … sleutels , geld , boeken, alles weg. Heb geen seconde getwijfeld om mijn moeder te bellen ( en ja zij vond het ook stom dat ik mijn tas had laten liggen omdat ik met mijn stiekeme vriendje was meegelopen ) hoe dan ook was het zo waardevol om te weten dat je altijd kan bellen en geholpen werd.

Nu lossen dit soort dingen zich wellicht anders op in een groot gezin zoals Jim die zijn zusje wel is gaan halen maar dat lijkt me eerder een plan B dan de standaard .
pi_219887765
Goh wat "toevallig" een appie reclame op mijn insta. Voorrrrrr...
Verspakketten!
Wie twijfelt nog aan een samenwerking?
pi_219887796
AM was waarschijnlijk blij dat Jim zijn tas was vergeten: kon ze hem nóg een keer filmen bij het wegrijden! 😂
pi_219887804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:16 schreef Geertje_G het volgende:
Goh wat "toevallig" een appie reclame op mijn insta. Voorrrrrr...
Verspakketten!
Wie twijfelt nog aan een samenwerking?
Dat is toch duidelijk dat het een samenwerking is.. elke week staan er nieuwe dingen bij de “nieuwe producten” op de appie website en toevallig heeft zij vaak die nieuwe test producten. Daarbij de promotie voor allerhande recepten elke dag. Het voor rijden van het bestel busje. Overduidelijk een samenwerking
pi_219887811
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:25 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dat is toch duidelijk dat het een samenwerking is.. elke week staan er nieuwe dingen bij de “nieuwe producten” op de appie website en toevallig heeft zij vaak die nieuwe test producten. Daarbij de promotie voor allerhande recepten elke dag. Het voor rijden van het bestel busje. Overduidelijk een samenwerking
Tja, er wordt hier nog regelmatig geroepen dat ah geen samenwerkingen doet. Ik hoef niet overtuigd te worden, niets is daar toeval.
pi_219888192
Och och, arme Ellen! Ze beweerde dat ze autisme kon weghalen want je bént niet autistisch, maar je doét autistisch, of je doet borderline. De meeste dan.
En dan nu beweren ‘dat het ook veel over de ander zegt’ omdat ze aan de schandpaal is genageld. Maar dat komt puur en alleen door haar eigen beweringen, stories lang, en haar drang om geld te verdienen aan haar zweef-cursussen.

En iedereen in haar DM waarmee ze in gesprek is gegaan ‘begrijpt nu wat ze bedoeld’
En dat het heel kwalijk is dat er accounts zijn die ‘andersdenkenden’ door het slijk halen’. En dat het niet getuigd van liefde en licht.

Mijn god, wat heeft die vrouw een bord voor haar kop. Als je zulke boute beweringen doet wéét je dat je commentaar krijgt.

Maar gelukkig heeft ze véél meer lieve reacties gehad dan dat ze nare reacties heeft gehad.
Ik heb mijn twijfels.. en dat mág he? 😂
pi_219888252
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och och, arme Ellen! Ze beweerde dat ze autisme kon weghalen want je bént niet autistisch, maar je doét autistisch, of je doet borderline. De meeste dan.
En dan nu beweren ‘dat het ook veel over de ander zegt’ omdat ze aan de schandpaal is genageld. Maar dat komt puur en alleen door haar eigen beweringen, stories lang, en haar drang om geld te verdienen aan haar zweef-cursussen.

En iedereen in haar DM waarmee ze in gesprek is gegaan ‘begrijpt nu wat ze bedoeld’
En dat het heel kwalijk is dat er accounts zijn die ‘andersdenkenden’ door het slijk halen’. En dat het niet getuigd van liefde en licht.

Mijn god, wat heeft die vrouw een bord voor haar kop. Als je zulke boute beweringen doet wéét je dat je commentaar krijgt.

Maar gelukkig heeft ze véél meer lieve reacties gehad dan dat ze nare reacties heeft gehad.
Vind ik altijd zo’n dooddoener, dat het ook veel over de ander zegt 😂😂. Nee vrouw, het zegt ontzettend veel over jou!!!
pi_219888325
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou zeg dat, 2 kinderen en soms 3 en dat is een groot gezin?
Gelukkig is ze vandaag bij de Zara weer even op adem gekomen
Kan ze mooi aansluiten bij de community van Tamara
pi_219888336
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:13 schreef Cattolica het volgende:
Wat een schroothoop heeft AM voor de deur 🥴. Ik weet natuurlijk dat ze met veel zijn, maar ergens heb ik toch ook altijd het idee, dat ze met elkaar wat meer rumoer maken, dan nodig is. Beetje "tokkie's met geld" gedrag.
Ik dacht altijd dat het erger en erger werd, maar als kijkt naar de terugblikken afgelopen week van Nederland in Bed, dan zie je dat het altijd al zo was.
pi_219888427
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
En alle broodbakpannen: kookpunt. Mark my words.
10 januari schreef ik dit.

En wat zie ik bij de stories van gisteren? Juist.

Bovenstaande quote was een reactie op de marketingstrategie van AM. Iemand vroeg of ze niet moest vermelden als iets reclame of samenwerking was. Toen gaf ik een paar voorbeelden (mes, muesli) en daar kwam deze reactie achteraan. Ze was toen net terug van haar vakantie en je zag dagelijks de broodbakpannen.
pi_219888457
Die baklava zag er wel echt goed uit.

Die kip in de hoed ziet er lekker uit, maar my goodness, die calorien! De reden dat ik dat recept niet maak.
pi_219888462
De blije mama had haar dag niet gisteren. Heeft iedereen wel eens, denk ik dan. Maar bij haar ligt het uiteraard aan Het Spectrum. Ik snap dat niet zo goed
pi_219888472
Z die onderuit glijdt in zijn slaapzak, Z die op het randje van de stoel staat waar hij samen met zijn zus op zit, terwijl zijn zus hem voert.

En moeders.. die filmt.
pi_219888482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

Kan ze mooi een afspraak maken met DBM sinds er gekeken wordt of ze autisme heeft, is continu overprikkeld heel gevoelig kwa dekbed ed, dus de kans om er vanaf te komen. 😂
pi_219888499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De blije mama had haar dag niet gisteren. Heeft iedereen wel eens, denk ik dan. Maar bij haar ligt het uiteraard aan Het Spectrum. Ik snap dat niet zo goed
Daar heeft ze (nog) geen formele diagnose voor toch? Of heb ik dat gemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')