abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219803293
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.
Duidelijk met vlagen. En in die tijden komen er ineens verschillende Hema producten tegelijk voorbij.
Ik volg AM al jaren en weet inmiddels, na er heel vaak "ingetrapt" te zijn, hoe zij te werk gaat.
Zeker weten dat het een samenwerking is.
pi_219803308
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Louay kijkt er ook zo droevig bij vind ik
Zo zielig 😔 Hij eet juist altijd zo lekker mee met wat zij voor zichzelf maakt… arme kindjes!!
pi_219803312
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja dat gaat over de links idd. Maar dit ding is niet eens online te krijgen. Ben nog steeds niet overtuigd 🤷🏼♀
Welk ding, die tandenborstelhouder?
De kruik wel en de kindertandpasta ook.
pi_219803343
Zeker wel dat dit een samenwerking is. Toen lot nog baby of kleine peuter was is er ook samenwerking geweest met takkie spul. Pyjama en beddengoed oid. Deed ze Exact hetzelfde toe n
pi_219803391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
JvP

Wel leuk om alle poly kinderen weer samen te zien en vooral ook om ze kinderactiviteiten te zien doen. Vind ik fijner om te zien dan constant tussen de hossende (aangeschoten) besties van MB. Ik volg MB niet meer, de druppel was haar domme opmerking over dat de kinderen niet aan Tim in huis (bed) hoefden wennen. Ik heb gewoon geen zin meer in die drink/klef/reis plaatjes. Te nep allemaal.

Dus ik volg alleen nog de poly minus Mies. Stuk rustiger.

✌️
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!
pi_219803498
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:36 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!
Denk dat ze daar een stuk meer rust vinden dan bij Michelle. Zij leeft echt in de tiende versnelling.
En de kinderen zijn weer herenigd met hun bonusbroertjes. Zijn er in elk geval nog dingen die niet veranderen.
pi_219803547
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:26 schreef Harper het volgende:

[..]
Duidelijk met vlagen. En in die tijden komen er ineens verschillende Hema producten tegelijk voorbij.
Ik volg AM al jaren en weet inmiddels, na er heel vaak "ingetrapt" te zijn, hoe zij te werk gaat.
Zeker weten dat het een samenwerking is.
Dit is de marketingstrategie van Annemarie.

Dit is een samenwerking.
pi_219803576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:50 schreef lila01 het volgende:

[..]
Denk dat ze daar een stuk meer rust vinden dan bij Michelle. Zij leeft echt in de tiende versnelling.
En de kinderen zijn weer herenigd met hun bonusbroertjes. Zijn er in elk geval nog dingen die niet veranderen.
Dat denk ik ook. Fijn dat ze leuke dingen met de kinderen ondernemen.
pi_219803602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je hebt denk ik hier een paar topics/posts gemist. 😁
Ja ik denk het ook oepsss
pi_219803633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dit is de marketingstrategie van Annemarie.

Dit is een samenwerking.
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?
pi_219803679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Shuri het volgende:

[..]
Je bedoelt net zoals met het mes van vandaag? Kookpunt. De muesli van MyMuesli?

Ja, als ze het goed zou doen wel ja. Maar dat doet ze niet. Al jaren niet.
pi_219803691
En alle broodbakpannen: kookpunt. Mark my words.
pi_219803707
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Je bedoelt net zoals met het mes van vandaag? Kookpunt. De muesli van MyMuesli?

Ja, als ze het goed zou doen wel ja. Maar dat doet ze niet. Al jaren niet.
Ja, eigenlijk weet ik dat wel inderdaad. Maar het valt toch altijd weer tegen om het weer te ontdekken.
pi_219804043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.
Omg nu je het zegt.. de pyjama’s.. de truien.. de knuffel..
pi_219804174
HEMA was in het verleden geen samenwerking, heeft HEMA destijds bevestigd. Biedt natuurlijk geen garanties voor de toekomst. 😉
pi_219804176
Wat gezellig, AM heeft een groot deel/vrijwel constant van de voorstelling door haar telefoonscherm gekeken en dit live op insta geplaatst. Kan ook niet wachten natuurlijk..
pi_219804186
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Shuri het volgende:

[..]
AM deelt niks zonder 'verborgen' agenda. AM onderneemt niks zonder 'verborgen' agenda.
Als AM het deelt kan je er vrijwel zeker vanuit gaan dat het een samenwerking betreft.

Groenrijk, de koffie man (inclusief b&b), de kookwinkel, my muesli, Albert heijn. Nooit heeft ze gedeeld dat het een samenwerking was. Tot ze een keer op dr vingers getikt werd, toen werd ze ineens 'transparant' om er daarna weer mee te stoppen.
pi_219804416
..

[ Bericht 99% gewijzigd door SterreKaatje op 10-01-2026 23:41:47 ]
pi_219804621
Ik weet niet of het nu nog zo (erg) is, maar @juliamekkes schreef er ook nooit bij dat het een AD was. Vind ik heel raar voor een advocate notabene
pi_219804625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
HEMA was in het verleden geen samenwerking, heeft HEMA destijds bevestigd. Biedt natuurlijk geen garanties voor de toekomst. 😉
Het komt nogal precies met de bewoording. Voor een samenwerking verdien je ook geld aan het maken van een post of story. Als het alleen producten opsturen is, en 'laat ze even zien dan mag je ze houden' dan heet dit anders (barterdeal?). Fluflu's hoeven er dan ook geen 'ad' bij te zetten, maar iets van 'gekregen' zou netjes zijn.

Groetjes Gerderels

[ Bericht 1% gewijzigd door Fiederels op 11-01-2026 00:08:34 (Met naam ondertekenen) ]
pi_219804662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
Hema heeft dat bevestigd? Hoe dan?
pi_219804674
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 00:07 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Het komt nogal precies met de bewoording. Voor een samenwerking verdien je ook geld aan het maken van een post of story. Als het alleen producten opsturen is, en 'laat ze even zien dan mag je ze houden' dan heet dit anders (barterdeal?). Fluflu's hoeven er dan ook geen 'ad' bij te zetten, maar iets van 'gekregen' zou netjes zijn.

Groetjes Gerderels
Ook barterdeals moeten vermeld worden volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing.
pi_219804756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
En vandaag wederom kale pasta (evt met kaas) eten met je handen 😭😭😭😭 Je kan mij niet vertellen dat dit het lievelingseten is van Hvk haar kinderen 😔
Ja en ik denk dan, mooi dat dat hun lievelings eten is maar dat kregen ze niet elke dag. Ik wil wedden dat als ze gewoon blijft aanbieden dat het echt beter gaat.
Misschien gaan ze niet alles eten maar dit is echt heel triest.
Maar goed ik genoom nog nooit zo'n lege koelkast gezien in een 7 pers huishouding. Kan ze zeggen dat er boodschappen komen maar kaas / zuivel/fruit heb je toch in huis?

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 11-01-2026 00:54:56 ]
pi_219804763
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)
Maar dat betekent dat je moet investeren. Na jaren investeren, samen de strijd voeren, horen, luisteren en blijven aanbieden op allerlei manieren, eet onze twaalfjarige nu 3 soorten groenten. (wel geprakt enz) Maar hij eet het!!

En ja kinderen kunnen nog best gezond zijn, ook al is er een eenzijdig voedingspatroon maar oh mijn hart huilt voor de kinderen van HVK
Precies, maar dat kost bakken energie, frustratie en
Strijd.
Maar goed je komt er wel, al is het met kleine stapjes. Bij haar kan het niet nog slechter dus ze heeft niets te verliezen. Maak een lekker tomatensoepje met verse tomaten, croutons of soepstengels erbij, broodje.
Ze bied ook niks aan.
Die kinderen moeten de vitaminen uit supplementen halen.
pi_219804928
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 00:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies, maar dat kost bakken energie, frustratie en
Strijd.
Maar goed je komt er wel, al is het met kleine stapjes. Bij haar kan het niet nog slechter dus ze heeft niets te verliezen. Maak een lekker tomatensoepje met verse tomaten, croutons of soepstengels erbij, broodje.
Ze bied ook niks aan.
Die kinderen moeten de vitaminen uit supplementen halen.
Even voor het perspectief; wij hebben twee kinderen met een eetstoornis.
Zij eten geen enkele soep, crouton enz. Leuk bedacht, maar kortzichtig.

Sterker nog een van hen eet echt geen friet, droge pasta, pannenkoek,vlees vers broodbeleg enz zomaar. Soms maak ik dingen in combinatie met aardappels en groente, maar niets gaat vanzelf. En ja soms is brood met hagelslag de enige optie voor weken.

Dus lieve @SterreKaatje in ken de strijd en ook de frustratie als mensen zomaar wat roepen. Maar ook zo eens dat Hvk zich er zo gemakkelijk vanaf maakt

[ Bericht 7% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 11-01-2026 02:12:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')