Duidelijk met vlagen. En in die tijden komen er ineens verschillende Hema producten tegelijk voorbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.
Zo zielig 😔 Hij eet juist altijd zo lekker mee met wat zij voor zichzelf maakt… arme kindjes!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Louay kijkt er ook zo droevig bij vind ik
Welk ding, die tandenborstelhouder?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja dat gaat over de links idd. Maar dit ding is niet eens online te krijgen. Ben nog steeds niet overtuigd 🤷🏼♀
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
JvP
Wel leuk om alle poly kinderen weer samen te zien en vooral ook om ze kinderactiviteiten te zien doen. Vind ik fijner om te zien dan constant tussen de hossende (aangeschoten) besties van MB. Ik volg MB niet meer, de druppel was haar domme opmerking over dat de kinderen niet aan Tim in huis (bed) hoefden wennen. Ik heb gewoon geen zin meer in die drink/klef/reis plaatjes. Te nep allemaal.
Dus ik volg alleen nog de poly minus Mies. Stuk rustiger.
✌️
Denk dat ze daar een stuk meer rust vinden dan bij Michelle. Zij leeft echt in de tiende versnelling.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!
Dit is de marketingstrategie van Annemarie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:26 schreef Harper het volgende:
[..]
Duidelijk met vlagen. En in die tijden komen er ineens verschillende Hema producten tegelijk voorbij.
Ik volg AM al jaren en weet inmiddels, na er heel vaak "ingetrapt" te zijn, hoe zij te werk gaat.
Zeker weten dat het een samenwerking is.
Dat denk ik ook. Fijn dat ze leuke dingen met de kinderen ondernemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:50 schreef lila01 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar een stuk meer rust vinden dan bij Michelle. Zij leeft echt in de tiende versnelling.
En de kinderen zijn weer herenigd met hun bonusbroertjes. Zijn er in elk geval nog dingen die niet veranderen.
Ja ik denk het ook oepsssquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je hebt denk ik hier een paar topics/posts gemist. 😁
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit is de marketingstrategie van Annemarie.
Dit is een samenwerking.
Je bedoelt net zoals met het mes van vandaag? Kookpunt. De muesli van MyMuesli?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?
Ja, eigenlijk weet ik dat wel inderdaad. Maar het valt toch altijd weer tegen om het weer te ontdekken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals met het mes van vandaag? Kookpunt. De muesli van MyMuesli?
Ja, als ze het goed zou doen wel ja. Maar dat doet ze niet. Al jaren niet.
Omg nu je het zegt.. de pyjama’s.. de truien.. de knuffel..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.
AM deelt niks zonder 'verborgen' agenda. AM onderneemt niks zonder 'verborgen' agenda.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?
Het komt nogal precies met de bewoording. Voor een samenwerking verdien je ook geld aan het maken van een post of story. Als het alleen producten opsturen is, en 'laat ze even zien dan mag je ze houden' dan heet dit anders (barterdeal?). Fluflu's hoeven er dan ook geen 'ad' bij te zetten, maar iets van 'gekregen' zou netjes zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
HEMA was in het verleden geen samenwerking, heeft HEMA destijds bevestigd. Biedt natuurlijk geen garanties voor de toekomst. 😉
Hema heeft dat bevestigd? Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
HEMA was in het verleden geen samenwerking, heeft HEMA destijds bevestigd. Biedt natuurlijk geen garanties voor de toekomst. 😉
Ook barterdeals moeten vermeld worden volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:07 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Het komt nogal precies met de bewoording. Voor een samenwerking verdien je ook geld aan het maken van een post of story. Als het alleen producten opsturen is, en 'laat ze even zien dan mag je ze houden' dan heet dit anders (barterdeal?). Fluflu's hoeven er dan ook geen 'ad' bij te zetten, maar iets van 'gekregen' zou netjes zijn.
Groetjes Gerderels
Ja en ik denk dan, mooi dat dat hun lievelings eten is maar dat kregen ze niet elke dag. Ik wil wedden dat als ze gewoon blijft aanbieden dat het echt beter gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
En vandaag wederom kale pasta (evt met kaas) eten met je handen 😭😭😭😭 Je kan mij niet vertellen dat dit het lievelingseten is van Hvk haar kinderen 😔
Precies, maar dat kost bakken energie, frustratie enquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)
Maar dat betekent dat je moet investeren. Na jaren investeren, samen de strijd voeren, horen, luisteren en blijven aanbieden op allerlei manieren, eet onze twaalfjarige nu 3 soorten groenten. (wel geprakt enz) Maar hij eet het!!
En ja kinderen kunnen nog best gezond zijn, ook al is er een eenzijdig voedingspatroon maar oh mijn hart huilt voor de kinderen van HVK
Even voor het perspectief; wij hebben twee kinderen met een eetstoornis.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, maar dat kost bakken energie, frustratie en
Strijd.
Maar goed je komt er wel, al is het met kleine stapjes. Bij haar kan het niet nog slechter dus ze heeft niets te verliezen. Maak een lekker tomatensoepje met verse tomaten, croutons of soepstengels erbij, broodje.
Ze bied ook niks aan.
Die kinderen moeten de vitaminen uit supplementen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |