abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219801373
En vandaag wederom kale pasta (evt met kaas) eten met je handen 😭😭😭😭 Je kan mij niet vertellen dat dit het lievelingseten is van Hvk haar kinderen 😔
pi_219801416
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Niemand had Sanneke verteld dat ze een honderdste lot had 🫣
Hoe suf wil je het hebben, ze kwamen er pas bij de primera achter… Echt lekker opgelet!
pi_219801422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
En vandaag wederom kale pasta (evt met kaas) eten met je handen 😭😭😭😭 Je kan mij niet vertellen dat dit het lievelingseten is van Hvk haar kinderen 😔
Klopt, het is enkel de weg van de minste weerstand voor moeders.
pi_219801427
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Doet me denken aan Judith die dr placenta x aantal jaar in de diepvries had liggen 😱
🤢🤢 is die inmiddels gebakken??? Of begraven 🫣
pi_219801596
MaikeKD doet ook mee aan de 2016 fototrend. Meine gute wat zonde dat ze zich zo heeft toe laten takelen. 10 jaar geleden zag ze er echt een stuk beter uit.
pi_219801983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:03 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
🤢🤢 is die inmiddels gebakken??? Of begraven 🫣
Staat me zoiets bij dat ze er een kunstwerk van ging laten maken.
Ik wil blijven.
pi_219802266
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Maremare het volgende:
MaikeKD doet ook mee aan de 2016 fototrend. Meine gute wat zonde dat ze zich zo heeft toe laten takelen. 10 jaar geleden zag ze er echt een stuk beter uit.
Wat bedoeld ze mer slechte gezondheid?
pi_219802373
JvP

Wel leuk om alle poly kinderen weer samen te zien en vooral ook om ze kinderactiviteiten te zien doen. Vind ik fijner om te zien dan constant tussen de hossende (aangeschoten) besties van MB. Ik volg MB niet meer, de druppel was haar domme opmerking over dat de kinderen niet aan Tim in huis (bed) hoefden wennen. Ik heb gewoon geen zin meer in die drink/klef/reis plaatjes. Te nep allemaal.

Dus ik volg alleen nog de poly minus Mies. Stuk rustiger.

✌️
pi_219802448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
JvP

Wel leuk om alle poly kinderen weer samen te zien en vooral ook om ze kinderactiviteiten te zien doen. Vind ik fijner om te zien dan constant tussen de hossende (aangeschoten) besties van MB. Ik volg MB niet meer, de druppel was haar domme opmerking over dat de kinderen niet aan Tim in huis (bed) hoefden wennen. Ik heb gewoon geen zin meer in die drink/klef/reis plaatjes. Te nep allemaal.

Dus ik volg alleen nog de poly minus Mies. Stuk rustiger.

✌️
Eens. En fijn dat ze ook de gezichten van de klaver niet meer laat zien.
Ik wil blijven.
pi_219802535
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Wat bedoeld ze mer slechte gezondheid?
Ze heeft vorig jaar een paar operaties gehad, volgens mij aan haar buik. Dat liep niet helemaal vlekkeloos volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 10-01-2026 21:00:38 ]
pi_219802549
quote:
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)
Maar dat betekent dat je moet investeren. Na jaren investeren, samen de strijd voeren, horen, luisteren en blijven aanbieden op allerlei manieren, eet onze twaalfjarige nu 3 soorten groenten. (wel geprakt enz) Maar hij eet het!!

En ja kinderen kunnen nog best gezond zijn, ook al is er een eenzijdig voedingspatroon maar oh mijn hart huilt voor de kinderen van HVK
pi_219802773
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)
Maar dat betekent dat je moet investeren. Na jaren investeren, samen de strijd voeren, horen, luisteren en blijven aanbieden op allerlei manieren, eet onze twaalfjarige nu 3 soorten groenten. (wel geprakt enz) Maar hij eet het!!

En ja kinderen kunnen nog best gezond zijn, ook al is er een eenzijdig voedingspatroon maar oh mijn hart huilt voor de kinderen van HVK
Maar de cupmaat van hvk is waarschijnlijk hoger dan haar IQ. Zij is echt niet geschikt om moeder te zijn, hard misschien, maar zo kijk ik er wel tegenaan. Zij is volgens mij niet in staat om daarin te investeren of zelf te bedenken hoe dat te doen of waar hulp te vragen.
pi_219802788
Hvk heeft het gewoon opgegeven, de opvoeding.

Wat vulling ( eten kan je het noemen) in de kinderen, schone kleren voor de schone schijn, en vooral veel weg van huis.

Het filmpje van vanmiddag met al dat speelgoed en papiertjes ook. Ze is dus met die kopjes noodles ( denk ik) een paar keer heen en weer gelopen door die papieren heen.
Spoor je kinderen aan om voor de lunch op te ruimen en dan samen lunchen ( zonder tablets)

En hier ligt er nu ook een stapeltje knutselpapier op tafel en een bakje stiften. Kunnen ze morgen weer verder. Maar de vloer is vrij van zooi. En er kan aan tafel gegeten worden.
Ik zou ook gek worden als ik niet eens fatsoenlijk door mijn woonkamer kan lopen. Die kinderen zijn non stop overprikkelt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219802814
Ik geloof niet dat ik fan ben van het haar van jvp.
Wel leuk dat ze erop uit zijn met de kinderen.
pi_219803063
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:58 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nou idd.. Zoveel leuke tentjes in Delft maar altijd en eeuwig bij Rens. Ze zal er wel korting krijgen, bescherming als iemand ongevraagd een foto maakt en een tafel in de hoek waar niemand ze kan afluisteren 🙄 Ze zorgt er in ieder geval wel voor dat ze zo wereldvreemd blijft, stug tot op het bot.
Of gratis eten in ruil voor reclame..
pi_219803114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dat zijn de regels van insta

En idd er komen al een aantal Hema dingen voorbij.. opvallend. Zou de kruik ook van de Hema zijn..?
En hoe triest dat jet geen koekje van de molen kreeg. Die zijn voor de volwassenen.. crazy
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.
pi_219803144
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.
https://www.hema.nl/i/affiliate
pi_219803168
quote:

[..]
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.
pi_219803193
quote:

[..]
J&V deden toch ook iets met de Hema?
Ik wil blijven.
pi_219803219
quote:

[..]
Iemand hier , weet niet meer wie , liet zien dat de roze oplaadbare kruik die AM heeft van de hema was
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219803238
quote:

[..]
Jet van Nieuwkerk heeft ook een samenwerking met de Hema
pi_219803255
quote:
Louay kijkt er ook zo droevig bij vind ik
pi_219803262
quote:
Ja dat gaat over de links idd. Maar dit ding is niet eens online te krijgen. Ben nog steeds niet overtuigd 🤷🏼♀
pi_219803268
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Maremare het volgende:
Echt he? Zo zonde want voorheen vond ik haar een mooie vrouw
pi_219803283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.
Meerdere takkies. En truien, schoolspullen etc. En overal wordt bij verteld of getoond dat het van de Hema komt. En aangezien AM nooit iets ‘zomaar’ promoot: 1+1=2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')