abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219797448
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219797467
Ik vind AM vaak zo denigrerend overkomen met hoe ze iedereen 'de meneer' of 'de mevrouw' noemt.
'De mevrouw van de molen' zo praat mijn 5jarige 😅.
pi_219797489
Zozo Sanneke heeft haar wekelijkse luchtrondje ook weer gehad. Lekker geshopt bij de Hema. Ow wat koop ik toch alles tweedehands he.
pi_219797522
Is Milou 37 geworden?????????
pi_219797533
Heeft dbm nou zo’n net shirtje onder haar t shirt? Heel insta staat vol met ‘back to 2016’ 🙈
pi_219797544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:03 schreef IlseMarije het volgende:
Dus Jan en en Sofie (Nagelkerke) gaan ipv nu naar Oeganda naar Spanje en volgende maand naar Oeganda, waar zou de reis dan in maart heen gaan? Dit is toch niet best, januari een week weg februari een week weg en tussendoor minimaal 1x per week samen weg. (door de week he, een weekend zonder etentje of feestje is geen weekend) En opa en oma maar oppassen, die zijn vast ook in de 70 dus deze maand een week lang de “kindjes” van en naar school brengen, naar sport ed en dan volgende maand nog een week. Pittig!
Ik meen dat ze in maart naar Amerika gaan voor het afstuderen van Merel.
pi_219797647
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik meen dat ze in maart naar Amerika gaan voor het afstuderen van Merel.
Dat is ook zo, wat een leven! (Al zou ik echt niet willen ruilen)
pi_219797669
Laatst zei Sophie toch dat Jan uit de productie wilde en meer de helicopterview wilde over zijn bedrijf, dat vliegen neemt hij dan wel heel letterlijk met al die reisjes ...
pi_219797699
Wacht even. Judith heeft nog steeds die schoenen om in te lopen/uit te proberen en nu houdt ze ze toch? De volle 30 dagen niet goed geld terug benut?
pi_219797701
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Sterker nog via Am hoorde ik van fora waar zij besproken werd, ik wist dat niet eens. Zij heeft er zelf reclame voor gemaakt
Hah ja ik ook, eerst op Viva en nu hier. Ik weet zelfs nog dat AM op een gegeven moment een foto maakte van haar computerscherm en het topic op Viva open stond 😂 ze leest zeker mee
pi_219797708
Ik kijk eigenlijk nooit meer bij HVK omdat ik het zo schrijnend vond om te zien. Net toch even gespiekt en ik heb echt zo te doen met die kinderen. Hoe overprikkeld zijn die kleine kinderbreinen wel niet met de herrie van meerdere ipads, telefoons en een tv op de achtergrond. De verslaving aan schermpjes wordt er van kleins af aan in geramd.

En dan hun favoriete maaltijd: droge pasta. Wat een armoede.

Ik ben benieuwd wat HVK gaat doen wanneer de jongste ook naar de basisschool gaat. Met een bijstandsuitkering heb je als alleenstaande ouder een vrijstelling van werk tot je jongste kind 5 is (per uitzondering tot 12). Ik zie het niet voor me dat ze weer aan het werk gaat.

Aanvulling: ik vind het wel mooi om te zien dat ze best veel dingen onderneemt met de kinderen, daar kan menig ander influencer moeder nog wel wat van opsteken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hannah12345 op 10-01-2026 12:20:46 (Aanvulling) ]
pi_219797842
Ik denk dat HVK vrijstelling krijgt vanwege Z en zijn problemen? En misschien L ook wel, de tijd zal dat uitwijzen.
pi_219797863
Mensen, wow! Ik ben verwonderd. Kennen jullie annic ten duis nog? Ze is terug… met een online community dus niet meer als vlogmommy.
pi_219797866
Dat sponsorbandje-met-de-lange-uiteinden om de pols van AM: buiten dat ik het nogal puberaal vind, vind ik het ook ranzig. Je kunt hem niet af doen dus ze sport/slaapt/zweet/schrobt er mee, het hangt waarschijnlijk af en toe (ongemerkt) in eten.

Ik ben verre van smetvrezerig, maar dat: brrr.
pi_219797880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:14 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Hah ja ik ook, eerst op Viva en nu hier. Ik weet zelfs nog dat AM op een gegeven moment een foto maakte van haar computerscherm en het topic op Viva open stond 😂 ze leest zeker mee
Ze had ook een keer een foto van een lijstje met namen op Viva/hier en hun instanaam.
Drukke werkdagen om dat allemaal bij te houden.
pi_219797885
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat HVK vrijstelling krijgt vanwege Z en zijn problemen? En misschien L ook wel, de tijd zal dat uitwijzen.
Hvk werkt toch in de 18+ branche? Geen idee hoe of wanneer maar dit deed ze voor Z wel en eventjes erna ook.
pi_219797887
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:14 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer bij HVK omdat ik het zo schrijnend vond om te zien. Net toch even gespiekt en ik heb echt zo te doen met die kinderen. Hoe overprikkeld zijn die kleine kinderbreinen wel niet met de herrie van meerdere ipads, telefoons en een tv op de achtergrond. De verslaving aan schermpjes wordt er van kleins af aan in geramd.

En dan hun favoriete maaltijd: droge pasta. Wat een armoede.

Ik ben benieuwd wat HVK gaat doen wanneer de jongste ook naar de basisschool gaat. Met een bijstandsuitkering heb je als alleenstaande ouder een vrijstelling van werk tot je jongste kind 5 is (per uitzondering tot 12). Ik zie het niet voor me dat ze weer aan het werk gaat.

Aanvulling: ik vind het wel mooi om te zien dat ze best veel dingen onderneemt met de kinderen, daar kan menig ander influencer moeder nog wel wat van opsteken.
Zij onderneemt alleen maar dingen met de kinderen , omdat ze thuis niet te hanteren zijn. Zij onderneemt dingen zodat de kinderen vermaakt worden en dus koest blijven. Ik vind uitstapjes met kinderen ondernemen, dus je doet het goed, echt zo’n non-argument.

Het gezellig hebben met je kinderen in hun dagelijkse omgeving is de basis. Uitstapjes zijn een leuk extraatje.
pi_219797889
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:36 schreef BoterBloempjex97 het volgende:
Mensen, wow! Ik ben verwonderd. Kennen jullie annic ten duis nog? Ze is terug… met een online community dus niet meer als vlogmommy.
Je hebt denk ik hier een paar topics/posts gemist. 😁
pi_219797893
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef BoterBloempjex97 het volgende:

[..]
Hvk werkt toch in de 18+ branche? Geen idee hoe of wanneer maar dit deed ze voor Z wel en eventjes erna ook.
Geen idee of ze dit nog doet. Ik ga niet googlen 😂
pi_219797906
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Onze 5 jarige gaat naar een KDC en die vrijstelling van leerplicht krijgen is niet zo makkelijk. We hebben nu een voorwaardelijke vrijstelling omdat de wachttijd bij de GGD 4-5 maanden is. En die vrijstelling is voor het schooljaar van 2025/2026. Dus als we alles éindelijk rond hebben, dan kan het hele circus nog een keer...
En dan alles wat je moet aanleveren... alle diagnostiekbrieven, observaties, onderbouwing van de orthopedagoog.

Het is echt om te janken.
pi_219797961
Heftig en frustrerend ZQ.
pi_219797968
Lol, ik heb dus afgelopen week iemand leren kennen die op een van de socials een carrière ambieert en een samenwerking heeft. Haar real life: geen werk, amper vrienden, 1001 mentale problemen waar ze niet aan werkt en ze maakt amper wat mee. Het schoot me even door mijn hoofd dat dit echt bingokaart materiaal is :') Waarom denken deze mensen toch massaal dat social media dan een goed idee is?
pi_219798076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:40 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Zij onderneemt alleen maar dingen met de kinderen , omdat ze thuis niet te hanteren zijn. Zij onderneemt dingen zodat de kinderen vermaakt worden en dus koest blijven. Ik vind uitstapjes met kinderen ondernemen, dus je doet het goed, echt zo’n non-argument.

Het gezellig hebben met je kinderen in hun dagelijkse omgeving is de basis. Uitstapjes zijn een leuk extraatje.
Ik vind ook niet dat HVK het 'goed' doet als je alles bekijkt. Maar ik hoop dat de kinderen in ieder geval nog iets positiefs halen uit de uitstapjes die ze doen. De hele dag binnen zitten in zo'n chaotisch herriehok lijkt me nog erger.
pi_219798124
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:52 schreef funkyfabulous het volgende:
Lol, ik heb dus afgelopen week iemand leren kennen die op een van de socials een carrière ambieert en een samenwerking heeft. Haar real life: geen werk, amper vrienden, 1001 mentale problemen waar ze niet aan werkt en ze maakt amper wat mee. Het schoot me even door mijn hoofd dat dit echt bingokaart materiaal is :') Waarom denken deze mensen toch massaal dat social media dan een goed idee is?
Geld en aandacht, triest maar waar.
  Spellchecker zaterdag 10 januari 2026 @ 13:20:07 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219798179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Geld en aandacht, triest maar waar.
Meer redenen zijn er toch niet? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties