abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219888508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och och, arme Ellen! Ze beweerde dat ze autisme kon weghalen want je bént niet autistisch, maar je doét autistisch, of je doet borderline. De meeste dan.
En dan nu beweren ‘dat het ook veel over de ander zegt’ omdat ze aan de schandpaal is genageld. Maar dat komt puur en alleen door haar eigen beweringen, stories lang, en haar drang om geld te verdienen aan haar zweef-cursussen.

En iedereen in haar DM waarmee ze in gesprek is gegaan ‘begrijpt nu wat ze bedoeld’
En dat het heel kwalijk is dat er accounts zijn die ‘andersdenkenden’ door het slijk halen’. En dat het niet getuigd van liefde en licht.

Mijn god, wat heeft die vrouw een bord voor haar kop. Als je zulke boute beweringen doet wéét je dat je commentaar krijgt.

Maar gelukkig heeft ze véél meer lieve reacties gehad dan dat ze nare reacties heeft gehad.
Ik heb mijn twijfels.. en dat mág he? 😂
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣
pi_219888517
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Daar heeft ze (nog) geen formele diagnose voor toch? Of heb ik dat gemist
Nee nog niet, deze vrouw is een hypochonder en verzamelt diagnoses.
pi_219888525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:29 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣
Dan was jouw reactie niet leuk/lief/empatisch genoeg denk ik 😁
pi_219888559
Sanneke leest overduidelijk nog mee hier met haar gemompel met peppie over een kooi voor m. Zodat ze nog meer op de bank kan zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Post-its op 21-01-2026 13:02:26 ]
pi_219888562
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Moest bij dat filmpje "je hebt geen ... je doet ...." wel even aan sommige flu's denken 😂 dbm hoort autisme en doet ineens autisme 😂👌
pi_219888572
HvK die maar weer eens een kind met een meltdown filmt… wat een armoe.

Wat wil ze nu precies laten zien?
Dat het leven heel zwaar is als alleenstaande moeder van een half elftal kinderen?
pi_219888589
AM die even dropt dat ze zelf ook wel eens oma kan gaan worden. Nou AM, misschien willen je kinderen wel helemaal niet dat je de kleinkinderen de hele dag op instragram gaat neer gooien. Zij denkt natuurlijk aan de content....
pi_219888610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:50 schreef poohenzo het volgende:
AM die even dropt dat ze zelf ook wel eens oma kan gaan worden. Nou AM, misschien willen je kinderen wel helemaal niet dat je de kleinkinderen de hele dag op instragram gaat neer gooien. Zij denkt natuurlijk aan de content....
Maar dan is ze nog steeds oma.
pi_219888644
‘Lot heeft nog maar 1 oma’. Nee, Lot heeft 2 oma’s en een opa maar die mag ze niet zien.
pi_219888677
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dan is ze nog steeds oma.
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.
Lot heeft nl niet maar 1 oma, maar ook nog een opa en andere oma.
pi_219888685
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Eerlijk? Het zou me niks verbazen als er een punt komt dat 1 of meerdere kinderen geen of miniem contact willen. Ik zou haar sowieso niet op laten passen, dan staat je kind straks ook nog online
pi_219888702
DBM vanmorgen: "Ah fuck. Beide kids niet helemaal fit. Hopelijk valt het mee en raken ze niet beide hardstikke ziek"
pi_219888753
Ik vind het wel een beetje dubbel bij dbm. Het kan zijn dat ze wel autisme heeft en eindelijk herkenning vindt en zich daardoor ‘autistischer’ gaat gedragen. Dus dat ze het nu ‘doet’ omdat ze eindelijk herkenning heeft.

Maar goed, ze heeft de officiële diagnose nog niet. En haar moeder had hele andere antwoorden op de test dan zij, paniek!!
pi_219888790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan was jouw reactie niet leuk/lief/empatisch genoeg denk ik 😁
Dat klopt inderdaad 🤣
pi_219888797
Ik vind dat zinnetje van AM zo irritant; "en dat is oké "
En het dan plaatsen achter dingen die eigenlijk helemáál niet oké zijn. Ik vraag me af waar voor haar de grens ligt wanneer iets niet meer oké is.
Die en die heeft gister een auto ongeluk gehad; en dat is oké
Bij die en die is tuberculose gediagnosticeerd; en dat is oké
Mijn kleinkinderen willen geen contact meer met mij omdat ik de hele dag filmend achter ze aan loop; en dat is oké
Oh nee, dat zal vast niet oké zijn en goed komen.
Voor mij wel weer genoeg AM voor vandaag hoor! 😖 En dat is ook helemaal oké 💀
pi_219888829
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:47 schreef JeOmaJa het volgende:
HvK die maar weer eens een kind met een meltdown filmt… wat een armoe.

Wat wil ze nu precies laten zien?
Dat het leven heel zwaar is als alleenstaande moeder van een half elftal kinderen?
Ik zie kinderen die nog lang niet uitgeslapen zijn. Als ze bij mij zo vroeg zo op de bank hingen gingen ze terug naar bed. (Dit was wel toen ze nog niet naar school moesten)
pi_219888862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
10 januari schreef ik dit.

En wat zie ik bij de stories van gisteren? Juist.

Bovenstaande quote was een reactie op de marketingstrategie van AM. Iemand vroeg of ze niet moest vermelden als iets reclame of samenwerking was. Toen gaf ik een paar voorbeelden (mes, muesli) en daar kwam deze reactie achteraan. Ze was toen net terug van haar vakantie en je zag dagelijks de broodbakpannen.
Gisteren zag ik ook een nieuw mesje om het brood in te snijden in beeld. Dat wordt een deze dagen ongetwijfeld ook genoemd.
pi_219888871
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik zie kinderen die nog lang niet uitgeslapen zijn. Als ze bij mij zo vroeg zo op de bank hingen gingen ze terug naar bed. (Dit was wel toen ze nog niet naar school moesten)
Tsja, chips en kale pasta of een stukje diepvries pizza vult natuurlijk ook niet echt voldoende voor een fatsoenlijke nachtrust.
Daarbij worden die kinderen natuurlijk continu van hot naar her gesleept om maar niet thuis te zijn waardoor er thuis ook geen rust moment is.
En nee, ze maar achter tablets zetten ieder moment dat ze thuis zijn werkt natuurlijk stiekem ook helemaal niet voor hun rust.

Met haar heb ik absoluut geen medelijden, ze doet het zichzelf allemaal aan.

Maar die kinderen verdienen toch veel beter.
pi_219888884
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:13 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM vanmorgen: "Ah fuck. Beide kids niet helemaal fit. Hopelijk valt het mee en raken ze niet beide hardstikke ziek"
Ik kwam het net posten inderdaad, DBM weer in paniek. Wat mij opvalt die kinderen zijn nooit hangerig of niet fit, maar eigenlijk direct enorm ziek. Morgen zullen ze dus wel weer tegen een ziekenhuisopname aanzitten 😏
pi_219888891
Heeft AM ooit gedeeld waarom ze in eerste plaats geen contact meer had met haar zus?
pi_219888981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:42 schreef Johanna38 het volgende:
Heeft AM ooit gedeeld waarom ze in eerste plaats geen contact meer had met haar zus?
Nee. Ze heeft haar ook al jaren niet (meer) genoemd.
pi_219889151
Am is sowieso slecht met taal, maar om te zeggen dat Lot nog maar 1 oma heeft is enorm respectloos en bovendien niet waar.

Ze had kunnen zeggen nog maar 1 oma heeft in haar leven of contact met 1 oma, nu suggeert ze eigenlijk dat de andere grootouders dood zijn.

Ik heb persoonlijk ervaring met het verbreken van het contact met 1 ouder, om hele goede reden. Ik heb mijn kinderen toen kleuters, altijd actief in contact laten zijn. Voor hun was ik ervan overtuigd dat dat veilig was en zij hoefden niet de dupe te zijn van mijn trauma.
Dus het raakt me enorm wat Am EN MAARTEN doen.
pi_219889187
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z die onderuit glijdt in zijn slaapzak, Z die op het randje van de stoel staat waar hij samen met zijn zus op zit, terwijl zijn zus hem voert.

En moeders.. die filmt.
Echt hè datzelfde dacht ik ook.
Jayda is altijd zo lief voor hem
pi_219889193
quote:

[..]
Dbm heeft vaker haar dag niet dan wel
pi_219889232
Tsja ze heeft louay in de nacht nog steeds borstvoeding,probeer gewoon een fles melk met Bambix in om 19;00 en leg hem in zijn bed.
Maar als je hem van half zeven tot half negen op de bank laat dutten is het logisch dat hij in de nacht wakker wordt, avond stennis het kind te moe voor.
pi_219889426
Dat vond ik inderdaad ook nogal een boute uitspraak: Lot heeft nog maar 1 oma. Nee, Ze heeft meerdere grootouders, maar ze ziet er nog maar 1.
pi_219889463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dbm heeft vaker haar dag niet dan wel
Heeft ze weer een reden om te simsen of serietjes te kijken
pi_219889483
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Heeft ze weer een reden om te simsen of serietjes te kijken
Ze is aan het sporten, hierna vast de 'zieke' kinderen snel weer ophalen van school.
pi_219889490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook nogal een boute uitspraak: Lot heeft nog maar 1 oma. Nee, Ze heeft meerdere grootouders, maar ze ziet er nog maar 1.
Ze doet het er toch om? Soort rage bait? Een andere reden kan ik echt niet bedenken.
pi_219889498
Lees ik nou tussen de regels door dat Sanne haar ex pas durfde te verlaten nadat ze eigenlijk iemand anders had ontmoet? En haar de zaken liet in zien? Dus eigenlijk wipt ze van relatie naar relatie en durft ze gewoon niet alleen te zijn. 100% afhankelijk.
pi_219889682
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Maar haar ouders zijn dan toch nog steeds opa en oma? Alleen mogen ze de kleinkinderen van AM niet meer zien. Maar dan ben je niet opeens oma-af.
pi_219889692
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
‘Lot heeft nog maar 1 oma’. Nee, Lot heeft 2 oma’s en een opa maar die mag ze niet zien.
Zo ongelooflijk misselijk en smerig vond ik die story.. gun haar dezelfde liefde als haar ouders nu met haar kleinkinderen hebben.. geen. Als je zo kan blijven uithalen en trappen naar je ouders ben je zelf niet oma waardig genoeg om ooit kleinkinderen te hebben
pi_219889713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:53 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Zo ongelooflijk misselijk en smerig vond ik die story.. gun haar dezelfde liefde als haar ouders nu met haar kleinkinderen hebben.. geen. Als je zo kan blijven uithalen en trappen naar je ouders ben je zelf niet oma waardig genoeg om ooit kleinkinderen te hebben
Blijkt keer op keer dat ze een koelkast op poten is.
pi_219889716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt hè datzelfde dacht ik ook.
Jayda is altijd zo lief voor hem
Tis alleen zielig dat zij straks ook wormen heeft.. beide uit 1 bakje eten = gedoemd
pi_219889731
Sanneke en Peppie hebben hun inschrijfjaren terug bij woonnet 🥳

Dan hoeft ze dus daar niet meer over te zeuren.
What’s next?
pi_219889765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:29 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En ze heeft alle kritische reacties verwijderd, maar die van Richard Groenendijk laat ze staan. Die andere reacties waren niet respectvol volgens haar, dikke onzin.
Ik ben blij voor haar dat haar kanker weg is, maar als dat niet het geval had geweest had ze deze onzin ook niet zo verkocht? Of wel, want haar Twin Flame reis probeerde ze ook weer recht te lullen. Echt hoor, ga wat nuttigs met je leven doen ipv anderen oplichten.
pi_219889897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:56 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Tis alleen zielig dat zij straks ook wormen heeft.. beide uit 1 bakje eten = gedoemd
Ja en maar filmen
pi_219889911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

What’s next?
Mooi voor ze. Dan kan ze nu weer gaan zeuren over de plekken en bezichtigingen en hoe oneerlijk alles is als ze een bepaalde woning niet krijgen.
pi_219889915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:01 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En ze heeft alle kritische reacties verwijderd, maar die van Richard Groenendijk laat ze staan. Die andere reacties waren niet respectvol volgens haar, dikke onzin.
Ik ben blij voor haar dat haar kanker weg is, maar als dat niet het geval had geweest had ze deze onzin ook niet zo verkocht? Of wel, want haar Twin Flame reis probeerde ze ook weer recht te lullen. Echt hoor, ga wat nuttigs met je leven doen ipv anderen oplichten.
En dan de tekst: wie jarig is trakteert, ze had zichzelf beter kunnen trakteren op een fatsoenlijk zittend mantelpakje,
Iets een langer rokje ipv model" zie poes net niet"
( klopt ook niet want oplettende volgers zagen een schaamlip)
pi_219890274
Ellen moet gewoon weer met haar ex gaan samenwonen. Doen ze nu ook al bijna en scheelt weer een hoop gezeur over het daten. Die vragensticker plaatste ze niet voor niets.
Hoewel ze dan geen cursussen meer verkoopt (doet ze dat überhaupt wel?). Fijn voor dat jochie ook. Of ik het de ex gun is een ander verhaal
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:29:04 #91
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219890380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

What’s next?
Alles is te duur/kosten voor inrichting/geen plek voor de bakfiets/wie gaat er klussen
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219890554
quote:
17s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Alles is te duur/kosten voor inrichting/geen plek voor de bakfiets/wie gaat er klussen
Ja en jankend een tikkie open zetten zodat andere mensen weer alles kunnen betalen.

Ik heb zo'n hekel aan mensen die om geld lopen te leuren/smeken bij een ander. Vooral als je gewoon gezond genoeg bent zoals een Sanneke en gewoon zou kunnen werken. Echt bizar die 2.
pi_219890620
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:50 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja en jankend een tikkie open zetten zodat andere mensen weer alles kunnen betalen.

Ik heb zo'n hekel aan mensen die om geld lopen te leuren/smeken bij een ander. Vooral als je gewoon gezond genoeg bent zoals een Sanneke en gewoon zou kunnen werken. Echt bizar die 2.
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?

Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!

Dus bij deze gezegd Sanneke.
pi_219890674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?

Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!

Dus bij deze gezegd Sanneke.
Nee joh er zijn straks wel weer mensen die dom genoeg zijn om een tikkie te betalen 🤣
En zo niet dan moeten we Sanneke ook eens iets gunnen.
pi_219890726
AM herfstvakantie ervaringsdeskundige in de denktank gezeten bij het hulpje van de minister. Over vloggen met/over kinderen, de gevaren etc.

En diezelfde AM: ik geef mijn kind van 5 (ofzo), mijn telefoon, kan ze gezellig filmpjes opnemen want dat vinden de volgmoekes zo leuk. Jong geleerd is oud gedaan tenslotte!
pi_219890778
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:03 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Nee joh er zijn straks wel weer mensen die dom genoeg zijn om een tikkie te betalen 🤣
En zo niet dan moeten we Sanneke ook eens iets gunnen.
Ik gun Sanneke mentale hulp en een leuke baan.
pi_219890793
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:18 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik gun Sanneke mentale hulp en een leuke baan.
Wat zeg jij nou? Ze is autistisch hè! Zij kan daarom niet een baan volhouden.

(Ben het met je eens overigens, dagbesteding zou ook al kunnen helpen. Ik gun haar een fijne coach die doorpakt )
pi_219890870
Misschien kan ze de mentale hulp oppakken als ze straks een huis hebben. Dan is het excuus van ‘te ver, te veel wind, te eng ‘ er niet meer.

Maar dan zal het wel vervangen worden door andere excuses, ben ik bang.
Geen oppas voor M, te duur, nog niet alle dozen van de verhuizing uitgepakt/de tikkies uitgegeven bijvoorbeeld.
pi_219890934
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou? Ze is autistisch hè! Zij kan daarom niet een baan volhouden.

(Ben het met je eens overigens, dagbesteding zou ook al kunnen helpen. Ik gun haar een fijne coach die doorpakt )
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, elke week vaste dagen met het plan om zo “door te stromen” in het werkende (betaald werken) leven. Helaas ben ik blijven hangen en is het betaald werkende leven niet gelukt, gelukkig heb ik het prima naar mijn zin en heb ik nu mijn leven beter op orde.
pi_219890979
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:40 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, elke week vaste dagen met het plan om zo “door te stromen” in het werkende (betaald werken) leven. Helaas ben ik blijven hangen en is het betaald werkende leven niet gelukt, gelukkig heb ik het prima naar mijn zin en heb ik nu mijn leven beter op orde.
Dat is toch fijn? Het gaat ook niet per se om het verdienen van geld, hoewel dat voor Sanneke een hoop gebedel om geld zou schelen. Bezig zijn, structuur, jezelf beter/goed voelen, dat is belangrijk.
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')