Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och och, arme Ellen! Ze beweerde dat ze autisme kon weghalen want je bént niet autistisch, maar je doét autistisch, of je doet borderline. De meeste dan.
En dan nu beweren ‘dat het ook veel over de ander zegt’ omdat ze aan de schandpaal is genageld. Maar dat komt puur en alleen door haar eigen beweringen, stories lang, en haar drang om geld te verdienen aan haar zweef-cursussen.
En iedereen in haar DM waarmee ze in gesprek is gegaan ‘begrijpt nu wat ze bedoeld’
En dat het heel kwalijk is dat er accounts zijn die ‘andersdenkenden’ door het slijk halen’. En dat het niet getuigd van liefde en licht.
Mijn god, wat heeft die vrouw een bord voor haar kop. Als je zulke boute beweringen doet wéét je dat je commentaar krijgt.
Maar gelukkig heeft ze véél meer lieve reacties gehad dan dat ze nare reacties heeft gehad.
Ik heb mijn twijfels.. en dat mág he? 😂
Nee nog niet, deze vrouw is een hypochonder en verzamelt diagnoses.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Daar heeft ze (nog) geen formele diagnose voor toch? Of heb ik dat gemist
Dan was jouw reactie niet leuk/lief/empatisch genoeg denk ik 😁quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:29 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣
Moest bij dat filmpje "je hebt geen ... je doet ...." wel even aan sommige flu's denken 😂 dbm hoort autisme en doet ineens autisme 😂👌quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar dan is ze nog steeds oma.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:50 schreef poohenzo het volgende:
AM die even dropt dat ze zelf ook wel eens oma kan gaan worden. Nou AM, misschien willen je kinderen wel helemaal niet dat je de kleinkinderen de hele dag op instragram gaat neer gooien. Zij denkt natuurlijk aan de content....
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dan is ze nog steeds oma.
Eerlijk? Het zou me niks verbazen als er een punt komt dat 1 of meerdere kinderen geen of miniem contact willen. Ik zou haar sowieso niet op laten passen, dan staat je kind straks ook nog onlinequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:
[..]
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.
Lot heeft nl niet maar 1 oma, maar ook nog een opa en andere oma.
Dat klopt inderdaad 🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan was jouw reactie niet leuk/lief/empatisch genoeg denk ik 😁
Ik zie kinderen die nog lang niet uitgeslapen zijn. Als ze bij mij zo vroeg zo op de bank hingen gingen ze terug naar bed. (Dit was wel toen ze nog niet naar school moesten)quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:47 schreef JeOmaJa het volgende:
HvK die maar weer eens een kind met een meltdown filmt… wat een armoe.
Wat wil ze nu precies laten zien?
Dat het leven heel zwaar is als alleenstaande moeder van een half elftal kinderen?
Gisteren zag ik ook een nieuw mesje om het brood in te snijden in beeld. Dat wordt een deze dagen ongetwijfeld ook genoemd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
10 januari schreef ik dit.
En wat zie ik bij de stories van gisteren? Juist.
Bovenstaande quote was een reactie op de marketingstrategie van AM. Iemand vroeg of ze niet moest vermelden als iets reclame of samenwerking was. Toen gaf ik een paar voorbeelden (mes, muesli) en daar kwam deze reactie achteraan. Ze was toen net terug van haar vakantie en je zag dagelijks de broodbakpannen.
Tsja, chips en kale pasta of een stukje diepvries pizza vult natuurlijk ook niet echt voldoende voor een fatsoenlijke nachtrust.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik zie kinderen die nog lang niet uitgeslapen zijn. Als ze bij mij zo vroeg zo op de bank hingen gingen ze terug naar bed. (Dit was wel toen ze nog niet naar school moesten)
Ik kwam het net posten inderdaad, DBM weer in paniek. Wat mij opvalt die kinderen zijn nooit hangerig of niet fit, maar eigenlijk direct enorm ziek. Morgen zullen ze dus wel weer tegen een ziekenhuisopname aanzitten 😏quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:13 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM vanmorgen: "Ah fuck. Beide kids niet helemaal fit. Hopelijk valt het mee en raken ze niet beide hardstikke ziek"
Nee. Ze heeft haar ook al jaren niet (meer) genoemd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:42 schreef Johanna38 het volgende:
Heeft AM ooit gedeeld waarom ze in eerste plaats geen contact meer had met haar zus?
Echt hè datzelfde dacht ik ook.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z die onderuit glijdt in zijn slaapzak, Z die op het randje van de stoel staat waar hij samen met zijn zus op zit, terwijl zijn zus hem voert.
En moeders.. die filmt.
Dbm heeft vaker haar dag niet dan welquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Heeft ze weer een reden om te simsen of serietjes te kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dbm heeft vaker haar dag niet dan wel
Ze is aan het sporten, hierna vast de 'zieke' kinderen snel weer ophalen van school.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Heeft ze weer een reden om te simsen of serietjes te kijken
Ze doet het er toch om? Soort rage bait? Een andere reden kan ik echt niet bedenken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook nogal een boute uitspraak: Lot heeft nog maar 1 oma. Nee, Ze heeft meerdere grootouders, maar ze ziet er nog maar 1.
Maar haar ouders zijn dan toch nog steeds opa en oma? Alleen mogen ze de kleinkinderen van AM niet meer zien. Maar dan ben je niet opeens oma-af.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:
[..]
tenzij ze hetzelfde moet ondergaan als haar eigen ouders.
Lot heeft nl niet maar 1 oma, maar ook nog een opa en andere oma.
Zo ongelooflijk misselijk en smerig vond ik die story.. gun haar dezelfde liefde als haar ouders nu met haar kleinkinderen hebben.. geen. Als je zo kan blijven uithalen en trappen naar je ouders ben je zelf niet oma waardig genoeg om ooit kleinkinderen te hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
‘Lot heeft nog maar 1 oma’. Nee, Lot heeft 2 oma’s en een opa maar die mag ze niet zien.
Blijkt keer op keer dat ze een koelkast op poten is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:53 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Zo ongelooflijk misselijk en smerig vond ik die story.. gun haar dezelfde liefde als haar ouders nu met haar kleinkinderen hebben.. geen. Als je zo kan blijven uithalen en trappen naar je ouders ben je zelf niet oma waardig genoeg om ooit kleinkinderen te hebben
Tis alleen zielig dat zij straks ook wormen heeft.. beide uit 1 bakje eten = gedoemdquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè datzelfde dacht ik ook.
Jayda is altijd zo lief voor hem
En ze heeft alle kritische reacties verwijderd, maar die van Richard Groenendijk laat ze staan. Die andere reacties waren niet respectvol volgens haar, dikke onzin.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:29 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Selectief groepje waarschijnlijk. Ik heb haar ook een dm gestuurd maar ze is niet met mij in gesprek gegaan 🤣
Ja en maar filmenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:56 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Tis alleen zielig dat zij straks ook wormen heeft.. beide uit 1 bakje eten = gedoemd
Mooi voor ze. Dan kan ze nu weer gaan zeuren over de plekken en bezichtigingen en hoe oneerlijk alles is als ze een bepaalde woning niet krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en Peppie hebben hun inschrijfjaren terug bij woonnet 🥳
Dan hoeft ze dus daar niet meer over te zeuren.
What’s next?
En dan de tekst: wie jarig is trakteert, ze had zichzelf beter kunnen trakteren op een fatsoenlijk zittend mantelpakje,quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En ze heeft alle kritische reacties verwijderd, maar die van Richard Groenendijk laat ze staan. Die andere reacties waren niet respectvol volgens haar, dikke onzin.
Ik ben blij voor haar dat haar kanker weg is, maar als dat niet het geval had geweest had ze deze onzin ook niet zo verkocht? Of wel, want haar Twin Flame reis probeerde ze ook weer recht te lullen. Echt hoor, ga wat nuttigs met je leven doen ipv anderen oplichten.
Alles is te duur/kosten voor inrichting/geen plek voor de bakfiets/wie gaat er klussenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en Peppie hebben hun inschrijfjaren terug bij woonnet 🥳
Dan hoeft ze dus daar niet meer over te zeuren.
What’s next?
Ja en jankend een tikkie open zetten zodat andere mensen weer alles kunnen betalen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles is te duur/kosten voor inrichting/geen plek voor de bakfiets/wie gaat er klussen
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:50 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja en jankend een tikkie open zetten zodat andere mensen weer alles kunnen betalen.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die om geld lopen te leuren/smeken bij een ander. Vooral als je gewoon gezond genoeg bent zoals een Sanneke en gewoon zou kunnen werken. Echt bizar die 2.
Nee joh er zijn straks wel weer mensen die dom genoeg zijn om een tikkie te betalen 🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze weten al een hele tijd dat ze uit de caravan moeten. Dan ga je toch geld sparen voor ‘t.z.t’ in plaats van weekendjes weg een keer op keer schoenen en kleding bestellen voor je kind, alsof die anders niks heeft om aan te trekken?
Is dat leuk? Nee. Is dat verstandig? Zeker!
Dus bij deze gezegd Sanneke.
Ik gun Sanneke mentale hulp en een leuke baan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:03 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Nee joh er zijn straks wel weer mensen die dom genoeg zijn om een tikkie te betalen 🤣
En zo niet dan moeten we Sanneke ook eens iets gunnen.
Wat zeg jij nou? Ze is autistisch hè! Zij kan daarom niet een baan volhouden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik gun Sanneke mentale hulp en een leuke baan.
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, elke week vaste dagen met het plan om zo “door te stromen” in het werkende (betaald werken) leven. Helaas ben ik blijven hangen en is het betaald werkende leven niet gelukt, gelukkig heb ik het prima naar mijn zin en heb ik nu mijn leven beter op orde.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Ze is autistisch hè! Zij kan daarom niet een baan volhouden.
(Ben het met je eens overigens, dagbesteding zou ook al kunnen helpen. Ik gun haar een fijne coach die doorpakt )
Dat is toch fijn? Het gaat ook niet per se om het verdienen van geld, hoewel dat voor Sanneke een hoop gebedel om geld zou schelen. Bezig zijn, structuur, jezelf beter/goed voelen, dat is belangrijk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:40 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, elke week vaste dagen met het plan om zo “door te stromen” in het werkende (betaald werken) leven. Helaas ben ik blijven hangen en is het betaald werkende leven niet gelukt, gelukkig heb ik het prima naar mijn zin en heb ik nu mijn leven beter op orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |