Eline Zwitser had me geblokt terwijl ik nog nooit bij haar gekeken. Haar nieuwe account kan ik wel zien.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eline zwitser dr account is gehackt, ze heeft nu een nieuw account.
Ze is er helemaal ziek van dat ze herinneringen kwijt is en er rekeningen betaald moeten worden.
Het is natuurlijk meer dan lullig dat ze gehackt is, snap ook niet wat mensen bezield zoiets te doen. Maar gevoelsmatig vind ik het toch een beetje overdreven, maar misschien is dat als influencer die er geld mee verdiend toch anders 😅
Ben benieuwd of ze na de box ook nog blijft bakken 🫣quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik hoop dat die box snel uitkomt van AM. Dan zijn we van de zuurdesem content af.
Ja, zelfs geen tijd om zelf een fruithap te maken voor M. Potjes, knijpfruit. Ze heeft alle tijd, maar het kind vers eten geven is moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:01 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke vindt toch dat haar werk contentmaker is? Maar ze zit alleen op haar bips te hinniken?
Gezien alle plastic rommel die de Drukkemamma verkoopt, zou het me niet verbazen als al dat spul Chinese meuk is. Ik zou daar echt geen etenswaren van hoeven (de rest overigens ook niet).quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Jakkes die chemische rommel die de familie G in de warme melk doet 🤢, daar bovenop nog de marshmallows, heerlijk al die suikers! Tis allemaal meuk van de drukke troela, ook die mislukte plakplaatjes.
En goedkoper ook denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, zelfs geen tijd om zelf een fruithap te maken voor M. Potjes, knijpfruit. Ze heeft alle tijd, maar het kind vers eten geven is moeilijk.
Tsja strak is het, maar ik vind haar ook wel erg dun, 1 been van mij past niet eens in dat hele pak😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Dat skipak bij Maike is toch afschuwelijk?
Veeeeel te strak!
Haha, hier ook 😂quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja strak is het, maar ik vind haar ook wel erg dun, 1 been van mij past niet eens in dat hele pak😂
Afgrijselijk ja!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Veeeeel te strak!
Altijd alles oversized maar dit dan zo strak met een lelijk heuptasjequote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Veeeeel te strak!
En hele onpraktische wantenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Altijd alles oversized maar dit dan zo strak met een lelijk heuptasje
Daar word ik nou echt onpasselijk van en scroll heel gauw door. 🤮quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:56 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hoho,je hebt toch wel gezien dat Lot sinds enkele dagen vlogt hè?
Veelste hè?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Earring het volgende:
Veeeeel te strak!
Am moet de verspakketten weer onder de aandacht brengenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM die als 'missie' heeft Lot meer groenten te laten eten. Alle Geertskinderen eten toch alles? Zélfs slakken!
Zelf in de kleine dingen spreekt ze zichzelf enorm tegen
De vitamines waar ze toen een tijdje zo lyrisch over was , nooit weer gezienquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze na de box ook nog blijft bakken 🫣
Ja doe ik ook, net als over dat brood bakkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:10 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Daar word ik nou echt onpasselijk van en scroll heel gauw door. 🤮
Ja dat zou in theorie zo kunnen. Maar met bijvoorbeeld een flinke cilinder sterkte zoals bij mijn kinderen moet je bijna wel extra dun geslepen glazen anders heb je echt jampotglazen die heel het gezicht de ogen vervormen voor het gezicht als je door het glas kijkt. Dat kan als noodoplossing maar ga je niet zomaar voor kiezen. Zelfs bij de goedkope ketens ben ik minimaal ¤400 kwijt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Een enkelvoudige bril heb je al veel goedkoper ongeacht de sterkte. Bij een goede opticien ¤119 complete bril. Kan zelfs nog goedkoper als je online elders gaat bestellen als je weet welke sterkte je moet hebben. Dat laatste zou ik niet doen als het een kinderbril betreft.
DBM heeft bijna elke dag een nieuw heftig verhaal. Als we het over bingokaarten gaan hebben dan spant zijn wel de kroon en winnen we de hoofdprijs. Als ik dan even ga filteren denk ik oprecht dat alles voortkomt uit de benadering en de gedachtegang van DBM zelf. En als de diagnoses die zijzelf vermoed (en waar ze naar streeft - zoals in de laatste post zo mooi, maar zo FOUT gezegd) daadwerkelijk aan de orde zijn, dan is veel te verklaren denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef opwegnaar het volgende:
Een tijd geleden deelde DBM toch ook dat ze heel slecht nieuws hadden gekregen bij de kinderarts? En dat een arts dacht aan CF? Hoor je haar ook niet meer over...
Net als Brabandquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat zeggen de meenste mensen 🤭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |