abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219901327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:26 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
DBM heeft bijna elke dag een nieuw heftig verhaal. Als we het over bingokaarten gaan hebben dan spant zijn wel de kroon en winnen we de hoofdprijs. Als ik dan even ga filteren denk ik oprecht dat alles voortkomt uit de benadering en de gedachtegang van DBM zelf. En als de diagnoses die zijzelf vermoed (en waar ze naar streeft - zoals in de laatste post zo mooi, maar zo FOUT gezegd) daadwerkelijk aan de orde zijn, dan is veel te verklaren denk ik.
Deze vrouw is gewoon enorm laag belastbaar, leeft vanuit angsten en projecteert dit mogelijk extreem op haar kinderen. ( in haar schrijven denk ik zelfs soms dat ze LVB is, maar die uitspraak is gevaarlijk)

En als je dit dan allemaal zo ervaart dan is social media natuurlijk je beste vriend. Want daar zwijmelt iedereen weg bij je berichten, krijg je het bevestigd enz. Iets waar ze schreeuwend naar op zoek is.
En iedereen die niet zwijmelt of hartjes geeft, wordt geblokkeerd. En dan is het allemaal kumbaja en is zij de fantastische vrouw en moeder.
pi_219901395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En iedereen die niet zwijmelt of hartjes geeft, wordt geblokkeerd. En dan is het allemaal kumbaja en is zij de fantastische vrouw en moeder.
En ook dat past ( en is het giftige aan social media) Want confrontatie met de werkelijkheid is moeilijk en in het dagelijks leven, waar zij geen deel aan neemt, kun je dat niet omzeilen maar in het online leven wel. Zie het grote voorbeeld Annemarie Geerts. Die vrouw kan geen enkele relatie in het echte leven in stand houden, maar online lijkt het allemaal geweldig.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 22-01-2026 20:18:12 ]
pi_219901727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:51 schreef SchaapHerderin het volgende:

[..]
Ja dat zou in theorie zo kunnen. Maar met bijvoorbeeld een flinke cilinder sterkte zoals bij mijn kinderen moet je bijna wel extra dun geslepen glazen anders heb je echt jampotglazen die heel het gezicht de ogen vervormen voor het gezicht als je door het glas kijkt. Dat kan als noodoplossing maar ga je niet zomaar voor kiezen. Zelfs bij de goedkope ketens ben ik minimaal ¤400 kwijt.
Bij die keten die ik bedoel is dat allemaal inclusief voor ¤119
pi_219901734
Sorry hoor… maar dat emotionele filmpje van Eline. 10 haar aan herinneringen kwijt. Ik snap dat het even zuur is, maar ik neem toch aan dat de filmpjes en foto’s die geplaatst zijn ook gewoon op haar telefoon of een harde schijf staan oid (als ze zo belangrijk waren). Zo ontzettend verdrietig zijn om een Instagram account dat verdwenen is? Het lijkt wel of al die influencers niks meer kunnen relativeren. Zo ver af staan van de werkelijkheid.

Ik dacht dat het met Eline nog wel meeviel omdat ze ook nog gewoon een baan in loondienst heeft…
pi_219901855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:14 schreef Sushirijst het volgende:
Sorry hoor… maar dat emotionele filmpje van Eline. 10 haar aan herinneringen kwijt. Ik snap dat het even zuur is, maar ik neem toch aan dat de filmpjes en foto’s die geplaatst zijn ook gewoon op haar telefoon of een harde schijf staan oid (als ze zo belangrijk waren). Zo ontzettend verdrietig zijn om een Instagram account dat verdwenen is? Het lijkt wel of al die influencers niks meer kunnen relativeren. Zo ver af staan van de werkelijkheid.

Ik dacht dat het met Eline nog wel meeviel omdat ze ook nog gewoon een baan in loondienst heeft…
Heb jij tussen al dat gesnik een traan gezien? Misschien dat ik het tijdens het knipperen heb gemist... 😮‍💨
pi_219901945
quote:

Ik denk dat het vooral centen opleverde
pi_219901951
quote:

Het bewijs dat een Instagram best een lucratieve business is. Komen bakken met geld binnen en nu zal ze dus weer echt moeten werken.
pi_219902027
quote:

Ik heb echt plaatsvervangende schaamte. Wat gênant dit.
pi_219902178
MCW: de boyfriend is gewoon haar hulpje toch? Een beetje zoals de Joeri bij Lotte.

Sanneke: verkoopt de keet leeg via vinted om diezelfde keer weer te vullen met, jawel, aankopen via vinted.
pi_219902215
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: de boyfriend is gewoon haar hulpje toch? Een beetje zoals de Joeri bij Lotte.

Sanneke: verkoopt de keet leeg via vinted om diezelfde keer weer te vullen met, jawel, aankopen via vinted.
Dat is toch gratis geld? Dat geld in je portemonnee van Vinted.
pi_219902262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze na de box ook nog blijft bakken 🫣
Natuurlijk niet dan hebben ze gewoon weer goedkoop ah brood en muesli met poepgarantie hoor
pi_219902278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
In mijn wereld wel hoor!
Vandaag ook 20 euro verdiend; jasje in de winkel geretourneerd die ik online al betaald had 🫣🫠
pi_219902321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:26 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
DBM heeft bijna elke dag een nieuw heftig verhaal. Als we het over bingokaarten gaan hebben dan spant zijn wel de kroon en winnen we de hoofdprijs. Als ik dan even ga filteren denk ik oprecht dat alles voortkomt uit de benadering en de gedachtegang van DBM zelf. En als de diagnoses die zijzelf vermoed (en waar ze naar streeft - zoals in de laatste post zo mooi, maar zo FOUT gezegd) daadwerkelijk aan de orde zijn, dan is veel te verklaren denk ik.
Deze vrouw is gewoon enorm laag belastbaar, leeft vanuit angsten en projecteert dit mogelijk extreem op haar kinderen. ( in haar schrijven denk ik zelfs soms dat ze LVB is, maar die uitspraak is gevaarlijk) zo komt ze echt regelmatig over. Ook met vragen die ze stelt, alsof ze zelf niet kan bedenken dat je dit ook online kunt vinden en niet aan 6000 mensen hoeft te vragen. De dingen die ze deelt over haar kinderen online, en vervolgens op social media alles geheimzinnig houden als het om de namen gaat.

En als je dit dan allemaal zo ervaart dan is social media natuurlijk je beste vriend. Want daar zwijmelt iedereen weg bij je berichten, krijg je het bevestigd enz. Iets waar ze schreeuwend naar op zoek is.
pi_219902325
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Het ging mij meer om de spullen dan om het geld😂
pi_219902370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef opwegnaar het volgende:
Een tijd geleden deelde DBM toch ook dat ze heel slecht nieuws hadden gekregen bij de kinderarts? En dat een arts dacht aan CF? Hoor je haar ook niet meer over...
En eerlijk... ik zie dat meisje onder dat bureau zitten, die heeft echt geen dramatisch ondergewicht hoor. Ziet er uit als een prima kleuterlijf .
pi_219902385
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef opwegnaar het volgende:
Een tijd geleden deelde DBM toch ook dat ze heel slecht nieuws hadden gekregen bij de kinderarts? En dat een arts dacht aan CF? Hoor je haar ook niet meer over...
Is afgezwakt naar verlatingsangst
pi_219902442
Dus je kinderen kotsen de hele nacht, en dan geef je tournedos als avond eten
pi_219902542

[ Bericht 100% gewijzigd door Tweetheelepels op 22-01-2026 21:27:44 (Dubbel) ]
pi_219902548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:26 schreef Tweetheelepels het volgende:
Is die Tim weer mee naar een of ander zakelijk uitje. Ik weet niet waarom maar het irriteert me dat ie zo uit het niets ineens (in sept was je relatie van 17 jaar of weet ik hoelang pas over) OVERAL bij is. Doe ff kalm joh. Puppy. Zo puberaal ook, ga eens op eigen benen staan meid. Die kan echt niet alleen zijn. Geen minuut.
pi_219902581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:27 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]

Kennelijk heeft Tim ook geen baan. Hij gaat mee naar kantoor, voor werk.
pi_219902605
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
pi_219902756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef Anniek88 het volgende:
Nou ik vind het echt sneu voor Eline. Het is wel haar werk, haar uithangbord. En dan zo je account kwijt raken en je volgers is gewoon gemeen en kut. Ik vind haar een van de meest oprechte influencers, ze werkt ook nog als zinvolle vpk. Hoe moet je nu anders reageren, die emotie maar wegstoppen?
Ik vind het echt ontzettend overdreven. Dat je hier dagen zo van slag kan zijn. En dan ook nog al die reacties eronder alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd. Hou op hoor, echt helemaal delulu al die influencers. Wordt tijd dat ze weer meer deel gaan nemen aan het “echte” leven. En nog een bevestiging waarom ik er steeds meer anoniem volg 😅
pi_219902861
Ik word helemaal claustrofobisch van dat huis van Rijneker, die kleine hokjes, zoveel spullen, en ze blijft maar kopen
pi_219902875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik vind het echt ontzettend overdreven. Dat je hier dagen zo van slag kan zijn. En dan ook nog al die reacties eronder alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd. Hou op hoor, echt helemaal delulu al die influencers. Wordt tijd dat ze weer meer deel gaan nemen aan het “echte” leven. En nog een bevestiging waarom ik er steeds meer anoniem volg 😅
Nou ja, als dit deel is van je broodwinning, wellicht zijn ze er wel afhankelijk van? Weten wij veel, ook al heeft ze er een baan naast. Denk wel dat je daar ziek van bent. Stel je eens voor dat jij morgen naar je werk gaat, je daar moet inklokken en dat dat systeem aangeeft dat je daar niet meer werkt en ook geen recht hebt op een vangnet wat je al die jaren hebt opgebouwd. Dan ben je toch ook overstuur en verdrietig?
pi_219902961
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:01 schreef Linnen het volgende:

[..]
Nou ja, als dit deel is van je broodwinning, wellicht zijn ze er wel afhankelijk van? Weten wij veel, ook al heeft ze er een baan naast. Denk wel dat je daar ziek van bent. Stel je eens voor dat jij morgen naar je werk gaat, je daar moet inklokken en dat dat systeem aangeeft dat je daar niet meer werkt en ook geen recht hebt op een vangnet wat je al die jaren hebt opgebouwd. Dan ben je toch ook overstuur en verdrietig?
En daar zit nou het verschil. Als je gewoon een normale baan hebt zal je dit niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')