abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219904836
Die "werkdag" voor AM was bedoeld zodat ze niet meer in de avonden hoefde te "werken". Laatst had Maarten nog geklaagd dat het haar niet lukte om alles af te krijgen. Wie staat er weer de halve ochtend als een maniak te bakken en nutteloze stories op te nemen?? Uiteraard valt dat voor haar ook onder "werk" want de volgende box moet gepromoot worden. Zometeen nog 3 bakken koffie drinken en vanavond weer klagen dat haar to do lijstje niet af is 🙄 Onze plan goeroe kan niet eens bedenken dat ze gewoon van pakweg 7 tot 10 kan werken, kopje koffie, door tot 13 (ja, lunchen zonder je kinderen is heel normaal voor werkenden), koffie om 15u en weer door tot avondeten.
pi_219904839
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
pi_219904840
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je je een beetje anders voelt dat je hoopt op een 'antwoord'. Maar zo als zij bezig met die diagnose(s) de hele tijd is echt ongezond wat mij betreft
Ja dat je voor jezelf antwoord wilt snap ik! Ik heb ook gewoon mijn stempels gehaald en zorg voor duidelijkheid en hulp voor mijn kinderen 👌 dat ik dit kan zeggen hier is omdat niemand mij kent 😂
Het is geen groot geheim maar ook niet iets waarvoor je bijna een feestje moet geven
pi_219904868
Jacq heeft een interessant verhaal over kinderen laten zien. Uiteraard heeft ze er nu moeite mee. Uh eerder niet gek heh. Toen stond iedereen in vol ornaat erop. Als de poly zo was gebleven stonden ze nog steeds online. En al die jaknikkers geven haar helemaal gelijk. Wat een spul.
pi_219904973
Morgen naar Kookpunt voor een berg zuurdesum-zooi!
Zó toevallig dat AM niet genoeg potjes en badmutsen heeft....
pi_219905155
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou heeft gisteren in 1 stuk meer dan 3 kilometer kunnen hardlopen. In haar geval geloof ik daar vrij weinig van.
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 10:29:00 #37
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219905187
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
pi_219905230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!

🤔 ik vind het bijzonder hoe graag ze het wilt
En dat ze er 100% van overtuigd is dat ze hem krijgt. En dat het gelijk de enige echte juiste diagnose is.
pi_219905255
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En ruim 12.000 stappen voor 10u? Ik weet niet hoe snel zij dan loopt maar dat red ik niet (heb ook wel korte beentjes, scheelt misschien ook😄)
pi_219905286
Joost en Viora gaan 4 weken naar Thailand. Benieuwd of het #gekregen is 😏
pi_219905291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zat er ook naar te kijken en ik vind dit nog wel geloofwaardig. Tien en Wil deelden een tijdje terug dat ze 5 km. hadden gelopen in 22 min. Dat vond ik ongeloofwaardig. Ook omdat Wil even daarna deelde dat ze nog niet kon hardlopen zonder pauzes.
Het gaat niet om de tijd. Die is wel plausibel. Maar in dit geval om de persoon.
pi_219905327
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
pi_219905345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.
pi_219905348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 10:47:43 #45
382129 crew  Donna
pi_219905376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.

Maar goed. Ik zet het niet op Instagram. 8)7
pi_219905385
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Joost en Viora gaan 4 weken naar Thailand. Benieuwd of het #gekregen is 😏
Wandelende reclamezuilen
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219905406
Overdreven story’s ook weer over de vrijdagen bij AM. Al die kinderen zitten toch gewoon op school?
pi_219905414

[ Bericht 100% gewijzigd door JaNeeDan op 23-01-2026 10:52:55 (Verkeerd gequote. ) ]
pi_219905472
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat dat bakje niet door nog anderen gedeeld moet worden.. dat Z het krijgt of al heeft lijkt me onvermijdelijk.
Hij staat wel tussen hun in, dus dat zou dan fijn zijn voor de andere kinderen 🙈
pi_219905483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:47 schreef Donna het volgende:

[..]
Tis echt zuur hoor als je kinderen er gevoelig voor zijn. Ik had het vroeger zelf ook heel snel en mijn kinderen ook, ondanks veelvuldig handen wassen. Ze hebben het bij wijze van al als ze naast het kind van HVK gaan zitten. Ellendig.

Maar goed. Ik zet het niet op Instagram. 8)7
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
pi_219905491
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 11:06:14 #52
382129 crew  Donna
pi_219905518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
Ja, maar dat vind ik sowieso met kinderen al vies. Sommige kinderen likken hun hele handen af en steken die handjes dan weer in zo'n bakje. Echt smerig. _O-
Daar let ik dus sowieso altijd al op, met of zonder wormpjes haha. Gewoon de handen wassen of afvegen aan een nat doekje en niet aflikken.

En, misschien wel echt smerig, maar zo heb ik het mijn kinderen wel geleerd; vingers in de mond, wormpjes aan je kont.
Wel een beetje awkward als ze dat dan op school tegen andere kinderen zeggen. :')
Maar ze letten er iig ook zelf wel op, haha!
pi_219905520
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef WinnieWana het volgende:
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Jazeker! En niet alleen voorlezen (door misschien een vrijwilliger) maar ook knutselen en nu pannenkoeken versieren. Dat moet ook geld kosten, benieuwd of ze daar een bijdrage voor moeten betalen. N zal wel kwijtschelding krijgen want geen inkomen.

Ben benieuwd wat zo’n reclameklus als gisteren oplevert, en dat ook op wordt gegeven.
pi_219905521
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.

Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.

Bij zoon hadden we er een stuk meer.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219905634
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.

Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
pi_219905643
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:

Nou dan was je zoon wel een heeeeeeel moeilijk geval, om in de termen van dbm te blijven 😂. Omdat zij altijd een moeilijk geval is krijgt ze de uitslag later
pi_219905676
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
pi_219905711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
pi_219905733
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Harper het volgende:

[..]
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
pi_219905743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
En dan het uur rusten nog. Die vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')