abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219905491
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 11:06:14 #52
382129 crew  Donna
pi_219905518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
Ja, maar dat vind ik sowieso met kinderen al vies. Sommige kinderen likken hun hele handen af en steken die handjes dan weer in zo'n bakje. Echt smerig. _O-
Daar let ik dus sowieso altijd al op, met of zonder wormpjes haha. Gewoon de handen wassen of afvegen aan een nat doekje en niet aflikken.

En, misschien wel echt smerig, maar zo heb ik het mijn kinderen wel geleerd; vingers in de mond, wormpjes aan je kont.
Wel een beetje awkward als ze dat dan op school tegen andere kinderen zeggen. :')
Maar ze letten er iig ook zelf wel op, haha!
pi_219905520
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef WinnieWana het volgende:
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Jazeker! En niet alleen voorlezen (door misschien een vrijwilliger) maar ook knutselen en nu pannenkoeken versieren. Dat moet ook geld kosten, benieuwd of ze daar een bijdrage voor moeten betalen. N zal wel kwijtschelding krijgen want geen inkomen.

Ben benieuwd wat zo’n reclameklus als gisteren oplevert, en dat ook op wordt gegeven.
pi_219905521
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.

Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.

Bij zoon hadden we er een stuk meer.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219905634
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.

Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
pi_219905643
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:

Nou dan was je zoon wel een heeeeeeel moeilijk geval, om in de termen van dbm te blijven 😂. Omdat zij altijd een moeilijk geval is krijgt ze de uitslag later
pi_219905676
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
pi_219905711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
pi_219905733
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Harper het volgende:

[..]
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
pi_219905743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
En dan het uur rusten nog. Die vrouw.
pi_219905891
quote:

[..]
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.
pi_219906062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.
Ik denk dat ze een schaduwplanner heeft waar in staat wat ze in een bepaalde periode moet herkauwen.
pi_219906157
Arme dbm krijgt haar sticker pas later... helemaal in de stress nu.. enorm zwaar geval is ze... moeilijk moeilijk... nu kunnen de slingers nog niet uit 🙇‍♂️
Je zou bijna denken dat er iets leuks te gebeuren staat als ze de uitslag krijgt.. alsof ze wacht op het telefoontje dat ze geslaagd is maar ze bellen ineens pas een week later dus moet je het feestje verzetten 🤷 vind het echt zo raar hoe ze doet 🤷🤦‍♂️
En echt ik weet hoe het werkt en voelt he... maar deze hysterie herken ik totaal niet
pi_219906164
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?

Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Of valt koffiedrinken met de visite ook onder ‘druk aan het werk’?
pi_219906200
quote:

[..]
Maar ze verstaat onder werken ook het filmen denk ik , nou dan heeft ze ind zon 30 minuten op een dag gewerkt 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219906212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?

Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Bij Am wel
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219906246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:26 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
Het meisje staat ook op de wachtlijst voor psychologische hulp, het zal neem ik aan nodig zijn maar DBM wil het ook heel graag.
pi_219906551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
Ik ben haar toen gaan volgen. Dacht als bff van Jaimy moet je leuk zijn om te volgen,
Echt iedere story is reclame. Of de kleding, of de voeding, of de inrichting of de wandeltochten.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 13:07:44 #69
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219906588
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefd ~O>
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219906633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.
(aldus Juud zelf).
pi_219906705
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:10 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.
(aldus Juud althans).
Ik volg haar niet, maar irriteer me altijd aan van die 'maar ik zeur niet'.
Ja je zeurt wel en je mag best ff klagen, ook als je bff op insta heel erg positief was. Ik vind t heerlijk om af en toe ff te zeuren, lucht ook op. Maar zeg niet dat je niet zeurt haha
pi_219906913
De podcast 'Daan en Jani Ongezouten' heeft het in de zesde aflevering over influencers. O.a. over huilen op camera, en over je kinderen in beeld brengen als momfluencer, BOOS wordt ook even genoemd.

Met Daan Alferink en Jani Kazaltzis. Te vinden op Spotify en andere gebruikelijke podcastkanalen.
pi_219907000
quote:
88s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
Een quote uit het vorige deel:
[..]
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
Een aantal is nu al arbeidsongeschikt :)
pi_219907001
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!
pi_219907023
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!

🤔 ik vind het bijzonder hoe graag ze het wilt
Ja en dan weet ze het, en dan? Heeft ze excuses voor haar chaotische leven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')