Ja, maar dat vind ik sowieso met kinderen al vies. Sommige kinderen likken hun hele handen af en steken die handjes dan weer in zo'n bakje. Echt smerig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Lijkt me zeker heel lastig als ze er gevoelig voor zijn! Maar, je zet het niet online en zal dan misschien met zulke dingen (handjes in de mond, bakjes eten delen) wel rekening houden 😉
Jazeker! En niet alleen voorlezen (door misschien een vrijwilliger) maar ook knutselen en nu pannenkoeken versieren. Dat moet ook geld kosten, benieuwd of ze daar een bijdrage voor moeten betalen. N zal wel kwijtschelding krijgen want geen inkomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef WinnieWana het volgende:
Wel jaloers op de hoeveelheid leuke activiteiten in die bieb bij hvk.
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.
Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.
Bij zoon hadden we er een stuk meer.
Nou dan was je zoon wel een heeeeeeel moeilijk geval, om in de termen van dbm te blijven 😂. Omdat zij altijd een moeilijk geval is krijgt ze de uitslag laterquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:06 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: dacht ze nu echt dat je met 2 afspraken en een uitslagafspraak een diagnose wel of niet heeft.
Ik vind dat echt weinig afspraken en onderzoeken eerlijk gezegd.
Bij zoon hadden we er een stuk meer.
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wát een geneuzel van AM met haar uitleg over het verschil met Maarten op haar werkdag.
Ten eerste heeft zij nooit een normale baan gehad, en is al 25 jaar thuis bij de kinderen.
Ze werkt één dag, Maarten vier of vijf. Ze werkt thuis, Maarten jarenlang buitenshuis. En haar werk is totaal niet te vergelijken met het werk van Maarten (en de meeste andere mensen).
En tenslotte is ze gewoon een enorme controlfreak.
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.
Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Harper het volgende:
[..]
Plus heel veel geneuzel over het moederschap en hoeveel ze er wel niet voor opoffert.
Ik krijg trouwens enorm de kriebels van de wipstoel op de tafel. Ja ik weet dat de baby nog jong is maar voor je het weet beweegt ze meer en dondert dat ding eraf.
En dan het uur rusten nog. Die vrouw.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
En dan ook nog het lef hebben om te zeggen waar M niet aan toe is gekomen deze week kan hij vandaag doen of iets in die trant. Die man werkt, als die thuis komt moet die het eten nog koken afmaken. En dan de enige dag dat die thuis is kan die alle klusjes nog ff doen. Terwijl AM op haar werkdag eerst uren staat te kutten met brood bakken.. dan even naar de zolder vertrekt om daarna uitgebreid te lunchen, haar brood weer 15x omdraaien en dan weer een uurtje werken. Echt, die vrouw snapt niet wat werken is!
Ik denk dat ze een schaduwplanner heeft waar in staat wat ze in een bepaalde periode moet herkauwen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:48 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb de stories nu gezien, dit is gewoon weer hetzelfde verhaal als vorig jaar en toen Maarten net die vrijdag thuis kwam. Gewoon ook weer het jaarlijkse herkauwen van verhalen.
Maar ze verstaat onder werken ook het filmen denk ik , nou dan heeft ze ind zon 30 minuten op een dag gewerkt 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Bij Am welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?
Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Of valt koffiedrinken met de visite ook onder ‘druk aan het werk’?
Het meisje staat ook op de wachtlijst voor psychologische hulp, het zal neem ik aan nodig zijn maar DBM wil het ook heel graag.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:26 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat gezin zit toch echt tot over hun oren in de hulpverlening, overal trauma's, psychologen, emdr, autisme, arfid, gepest worden, adhd, ass, angst, paniek, ziek, zwak, misselijk, koopziek, een man die volgens haar geen flikker doet..echt toppie daar..
Ik ben haar toen gaan volgen. Dacht als bff van Jaimy moet je leuk zijn om te volgen,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefdquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de fitnessmevrouw kwam ook de cinnamon rolls proeven. Zou ze er een aan de deur hebben gegeven ‘en nu weg want ik ben aan het werk!’? Zou de fitnessmevrouw met Maarten hebben geproefd?
Zou ze alleen aan tafel zijn gezet met een koffie en een cinnamon roll terwijl Maarten stofzuigde en AM op zolder aan Het Werk is?
Of valt koffiedrinken met de visite ook onder ‘druk aan het werk’?
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite met dat gezeur van haar over het moederschap....denkende aan Jaimy✨
Ik volg haar niet, maar irriteer me altijd aan van die 'maar ik zeur niet'.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zeurt namelijk niet, zo is zoooo dankbaar en doet het met zoooveel liefde.
(aldus Juud althans).
Een aantal is nu al arbeidsongeschiktquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef Harper het volgende:
Een quote uit het vorige deel:
[..]
Precies dit. Zo zie je maar hoe onzeker broodwinning als influencer is.
Je bent afhankelijk van een platform dat je niet zelf beheert. En volgers, die je ook niet altijd in de hand hebt.
Om nog maar niet te spreken van een arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioenopbouw.
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk bij de bieb….. kindjes versieren pannenkoeken, ik zie alleen die vingertjes in de mond en weer in het bakje spekjes gaan 🥲 (en denk dan aan de wormpjes🙃)
Ja en dan weet ze het, en dan? Heeft ze excuses voor haar chaotische leven?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die helemaal blij is om over 11 dagen haar meest geliefde diagnose te krijgen 🥳🥳 woohooo blij blij!!
🤔 ik vind het bijzonder hoe graag ze het wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |