abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219907036
Volgens mij heeft Milou weer lekker zitten photoshoppen op die foto waarop ze haar ootd showt. Dat bed heeft echt een rare golf. Dacht eerst dat ik mijn lenzen misschien niet goed in had gedaan vanmorgen 😂
pi_219907044
DBM noemt haar kinderen flip en flap omdat niemand de top10 namen mag weten van haar kinderen, maar deelt vervolgens wel de naam van het vriendinnetje van Flip
pi_219907055
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou zij dat zelf nu echt niet snappen?!
Tuurlijk wel, maar het boeit haar niet.

Aan de andere kant; kinderen stoppen nou eenmaal hun vingers vaak in de mond en als ze wormpjes hebben kun je ze moeilijk in een kooi opsluiten tot die krengen weg zijn. Mijn kinderen hadden er ook wel eens last van, vreselijk. Ik verdacht een vriendje van mijn zoon ervan het te verspreiden want die zat vaak met zijn hand in zijn onderbroek aan de achterkant zegmaar en daarna weer vrolijk aan het speelgoed van mijn kinderen zitten. Zo goor :r Als hij er was liet ik hem altijd eerst zijn handen wassen en ik liep er met een Dettol spray achteraan. Kind had wel meer bijzondere (gore) gewoontes...
pi_219907059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en dan weet ze het, en dan? Heeft ze excuses voor haar chaotische leven?
Voor álles, waar het haar uit komt. Ook dat ze niet dan powerliften omdat het waaide, dat de favoriete snoepjes van de kinderen niet op voorraad waren, dat de gesponsorde wasstrips niet meer gesponsord worden. Bijvoorbeeld.
pi_219907112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
Die junoordzij is ook bijna alleen nog maar reclame.
Ik vind dat nu met mamanouk ook. Sinds die kleine er is is hij in iedere story onderhand reclame aan het maken.
pi_219907123
quote:

[..]
Precies dit
Dbm en Am bedenken zelf diagnoses of dwingen ze af bij professionals. Je kunt in gesprekken natuurlijk aansturen op een diagnose als je weet wat de kenmerken zijn.
Te lui om op te zoeken hoe je een woord schrijft: ja maar ik heb dyslexie.
Beetje chaotisch: ja maar ik heb add/adhd.
Bijdehand kind: hoogbegaafd.
Om nog maar niet te spreken over prikkelgevoelig, narcisme en hoogsensiteit.
Er zijn zeker mensen die het echt 'hebben' maar een aantal kenmerken hebben veel mensen in meer of mindere mate. En dan stellen ze zelf de diagnose en gebruiken het als excuus om bv niet te hoeven werken.
Prima als het je helpt om maatregelen te nemen zodat je leven wat makkelijker verloopt.
Maar als mensen het gebruiken om uitkeringen te krijgen of onnodig gebruik te maken van zorg heb ik er veel problemen mee.
pi_219907141
quote:

[..]
Ze heeft ADHD dus dat is al een excuus, maar goed een extra excuus is welkom natuurlijk zodat wij niet gaan denken dat ze wat moet gaan doen met haar leven.
pi_219907329
Het is sowieso fascinerend hoe mensen vasthouden en zich vooral vormen naar diagnoses zodra ze denken dat ze iets hebben. Alsof het een excuus is om vooral niet zelf de controle te nemen over hun leven. Wijzen is immers makkelijker.
pi_219907335
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.

Ik wens jullie alle goeds!
pi_219907451
Jammer JaNeeDan. Maar ik begrijp je wel.
Het ga je goed!
pi_219907493
Jammer JaNeeDan. Voor ons dan. Ik begrijp je overigens goed. Ik zit op dezelfde wip. *Zwaai!
pi_219908080
Dag JaNeedan 👋 Denk dat een tegengeluid juist ook goed is. En aangezien dat niet bij de fluflu’s zelf kan ivm blokkeren, gebeurt dat hier. Soms denk je, ben ik nou gek? Dan is de herkenning hier ook fijn.
Het ga je goed!
pi_219908168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:07 schreef J-net het volgende:

[..]
ik las zou de fitnessmevrouw Maarten hebben geproefd ~O>
Maarten’s Zaadcrackers
pi_219908172
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:46 schreef Maremare het volgende:
Volgens mij heeft Milou weer lekker zitten photoshoppen op die foto waarop ze haar ootd showt. Dat bed heeft echt een rare golf. Dacht eerst dat ik mijn lenzen misschien niet goed in had gedaan vanmorgen 😂
En filters gebruikt ze vaak ook
pi_219908185
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:05 schreef Earring het volgende:
Dag JaNeedan 👋 Denk dat een tegengeluid juist ook goed is. En aangezien dat niet bij de fluflu’s zelf kan ivm blokkeren, gebeurt dat hier. Soms denk je, ben ik nou gek? Dan is de herkenning hier ook fijn.
Het ga je goed!
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.
pi_219908193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maarten’s slappe zakZaadcrackers
pi_219908205
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:05 schreef Earring het volgende:
Het ga je goed!
Dat is ook mijn idee.
Allerbeste @JaNeeDan
pi_219908237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:23 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]

😆
pi_219908242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Toch nog even een reactie, kan nog zolang mijn account nog actief is. Jouw redenering snap ik ook en ik zou wensen dat ik het gevoel zou hebben dat een tegengeluid helpt, ook al is het maar een heel klein beetje. Dat gevoel heb ik niet (meer). Het enige wat m.i. zou helpen is wet en regelgeving. Zolang dat er niet is zullen de Sannekes en AM’s van deze wereld hun kinderen blijven exploiteren voor geldelijk gewin. Wat wij daarvan vinden boeit ze echt niet.
Behalve het exploiteren van kinderen staat het hele influencen mij ook ontzettend tegen. Het delen van linkjes, de overconsumptie etc. Het is dus echt puur mijn gevoel wat ik erbij heb.

Jammer, ik las je graag!
pi_219908284
Dbm voelt zich gehandicapt... potverdorie wat een drama queen...
pi_219908357
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gehandicapt, geen werkend brein...heb te doen met die vrouw...
pi_219908439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.

Ik wens jullie alle goeds!
Herkenbaar maar jammer!! Het ga je goed Gerda! 😊
pi_219908508
Jammer dat je weggaat @JaNeeDan! Was gezellig met je!
pi_219908538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ze heeft liggen huilen van vermoeidheid in de armen van haar man en gaat tegelijkertijd met de kinderen naar bed. Dan denk ik je man is thuis ga vast in bed, als je zo (gehandicapt) moe bent…
pi_219908626
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij wil zo graag, vraag me af wat haar reactie is als blijkt dat ze helemaal niet autistisch is.

Op threads schrijft ze nog ergens in een antwoord over de verlatingsangst van haar dochter dat ze al op een wachtlijst staat voor een therapeut. En dat kan, maar echt wat een gezin en wat praat moeders die kinderen een hoop aan.
Sowieso is het helemaal niet zo raar dat een kind van die leeftijd verlatingsangst heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')