Hele enge foto’squote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
Fijn dat je blijft!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ellen op haar zakelijk account met haar manifestatie. Dan ben je 39 (toch?) en is dit wat je manifesteert?? Wat is je leven dan leeg. Misschien naïef van mij, maar ik zou denken als je borstkanker hebt gehad je anderen dingen aan het leven waardeert dan geld, geld, geld?
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik gok dat die minder vaak leeg is dan haar posts.
Dit ben benieuwd hoe ze het zou rooien, als haar man zou uitvallen door ziekte in het ziekenhuis ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:06 schreef IlseMarije het volgende:
DBM is gewoon niet slim.. Boodschappen doen is te zwaar, dan moet ze de boodschappen thuis laten bezorgen of haar man de boodschappen laten doen, voedzaam koken is moeilijk zorg dan dat je op goede dagen de vriezer vult etc en ja uit bed komen is moeilijk maar soms is het niet anders. Je kunt ook in oplossingen denken enne de meeste mensen die zo moe zijn kunnen echt niet powerliften (5x per week maand) of spontaan even naar Groningen rijden.
Wat voor ziekte heeft zij dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zegt DBM nou dit over haarzelf?
zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.
En die 5 dagen gewrichten gooien in de sportschool dan?
Wat voor ziekte heeft zij dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zegt DBM nou dit over haarzelf?
zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.
En die 5 dagen gewrichten gooien in de sportschool dan?
Ik dacht het ook!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
Blijf gezellig!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
De lijst is eindeloos lang.quote:
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
En chronische luiheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:01 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos lang.
Pcos, hashimoto, missend heupbot, neurodivergente burnout, adhd, mogelijk autisme, lipoedeem, long covid gehad en volgens mij nog wat dingen maar vergeten.
Hardstikke erg!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Maar dan echt wel fokking veel erger dan anderen hè!
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:01 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos lang.
Pcos, hashimoto, missend heupbot, neurodivergente burnout, adhd, mogelijk autisme, lipoedeem, long covid gehad en volgens mij nog wat dingen maar vergeten.
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:
officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande