abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 17:19:11 #101
382129 crew  Donna
pi_219908676
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:52 schreef Maremare het volgende:
Jammer dat je weggaat @:JaNeeDan! Was gezellig met je!
Eensch!
pi_219908759
@JaNeeDan; je gaat gemist worden twijfelGerda, maar ik begrijp je overweging 💚
pi_219908903
Wat zeurt Sanneke nu weer over die bekers 🫣
En weer droge pasta bij hvk 🤦♀
pi_219908910
Bijzonder wat die flu flu allemaal cadeau krijgen…
Wat een baan hebben ze. Viola zullen de vakantie vast gedeeltelijk gesponsord krijgen.

Mijn Geldzaken verdient al bizar goed in loondienst, met zeer fijne arbeidsvoorwaarden en daarnaast nog eens 15k afgelopen maand met Fluflu voor maar een paar uurtjes werk per week. Terwijl ze inhoudelijk weinig toevoegt en vooral steeds hetzelfde herhaalt. Dat nieuwe 2.0 overzicht is toch ook een lachtertje. Bizar dat haar volgers dat niet doorhebben. En dan dat verhaal dat ze het “zo lastig vond om te delen”… Ja ja, vast om weer medeleven te kweken.

We betalen echt teveel voor ons producten.
pi_219908978
Mijn Geldzaken die dan aangeeft 15.000 verdiend te hebben met haar fluflu-werk, maar de auto staat nog wel op naam van haar moeder. En volgens haar kasboekje betaalt ze haar moeder met 50 eurootjes per maand af. Als je echt zoveel omzet draait, dan moet ik hier toch even om lachen...
pi_219909070
Hetzelfde als geen goeie doelen, koopt geen kleding/schoen… maar krijgt alles gesponsord.

Zo fake
pi_219909122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
En opeens is het duidelijk voor mijzelf, ik ga hier stoppen. Niet omdat ik jullie niet leuk of gezellig vind maar omdat ik mijzelf steeds vaker afvraag waarom ik, ook al is het anoniem, kijk naar stories en berichten van mensen waar ik in het echte leven met een boog omheen zou lopen.
Ik wil die mensen geen aandacht meer geven, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Laatst schreef ik hier al dat ik twijfelde, vandaag weet ik het zeker. Ik ga mijn account verwijderen en zal hier niet meer te lezen zijn.

Ik wens jullie alle goeds!
Heel jammer! Maar ik snap het ergens wel. Wie weet tot ooit?
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 18:33:42 #108
184769 crew  Deisyy
pi_219909150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 18:29 schreef Mirp het volgende:

[..]
Heel jammer! Maar ik snap het ergens wel. Wie weet tot ooit?
Mee eens!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219909344
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
pi_219909409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:

Ik wens jullie alle goeds!
Jammer! Mocht je nog eens terug willen komen, omdat je ons zo mist: je bent van harte welkom!
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 19:14:52 #111
184769 crew  Deisyy
pi_219909427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik voel me nu net MCW, die is ook regelmatig haar ruggengraat kwijt, zoveel lieve berichtjes… dan moet ik toch maar blijven❤
Maar ik had al wel een mail gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Geen idee of dat nog tegengehouden kan worden.
Als je je onderschrift weer verwijderd of er IK WIL BLIJVEN ;) van maakt en dan ook nog een mailtje stuurt naar privacy@fok.nl komt het goed.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219909460
Oh, je bent al weer terug. _O-

Nou welkom terug!
pi_219909483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind dat nu met mamanouk ook. Sinds die kleine er is is hij in iedere story onderhand reclame aan het maken.
Die baby lijkt wel gemaakt voor "the gram"
pi_219909547
Zegt DBM nou dit over haarzelf?

zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.

En die 5 dagen gewrichten gooien in de sportschool dan?
pi_219909650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zegt DBM nou dit over haarzelf?

zo'n ziekte beheerst je fucking leven! Je slaapt NIET, je bent te ziek/ te moe om te bewegen. Maar ook om een gezond maaltje te eten of om boodschappen te doen. De meenste van ons gaan dan voor makkelijke recepten die vaak een stuk minder gezond zijn en veel calorie rijker.
Dat heet overleven.

En die 5 dagen gewrichten gooien in de sportschool dan?
2 max 3. En dat is prima he. Maar ze overdrijft alles zo. Lijkt wel of ze nu na vanmorgen compleet de weg kwijt is.
pi_219909686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:35 schreef papierentas het volgende:

[..]
2 max 3. En dat is prima he. Maar ze overdrijft alles zo. Lijkt wel of ze nu na vanmorgen compleet de weg kwijt is.
Ze zegt zelf toch dat ze 5 dagen per week gaat 😂
pi_219909715
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:19 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Die baby lijkt wel gemaakt voor "the gram"
Ja, maar niet alleen haar baby helaas. Baby’s leveren nou eenmaal content op. Had het van haar alleen niet zo verwacht dan van anderen.
pi_219909725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Zij zegt zoveel dat ze zelf overal in gaat geloven. 😆
pi_219909742
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze schrijft het meeNstal fout, moet 5x per maand zijn 🤣🤣🤣
pi_219909818
Ik snap je ergens goed. @JaNeeDan

Ik twijfel ook wel eens hierover. Veranderen doet het namelijk helaas niet en van mij mag ook er een regelgeving komen dat mensen hun kinderen maar gewoon online pleuren. Niet oké.
Hopelijk gaat het je goed. ❤️

Even indirect hierop inhakend. Ik had enkele dagen geleden ook een berichtje willen typen maar dan heel anders.

Ik zou heel erg graag juist eens leuke mensen op instagram willen volgen. Lekker positief en die niet meeliften op een eventuele baby of zwangerschap. Ik merk dat het mij triggert momenteel vanwege onze kinderwens die momenteel gewoon niet uitvoerbaar is. Ik zou het dus gewoon leuk vinden om vrouwen te volgen die het niet elke keer over kinderen, baby's en zwangerschap hebben. Of hoe vervelend het is dat ze een kind hebben of een klein elftal.
Ik gun het een ander van harte maar ik vind het momenteel niet zo leuk om allemaal te zien of horen. Ik word daar dus werkelijk op dit punt een beetje verdrietig van.

Dus als iemand leuke mensen weet om te volgen? Tegenwoordig is het topic namelijk niet persé meer alleen familie of mommyvloggers.
pi_219909825
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
YAY *O*
pi_219909841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, je bent al weer terug. _O-

Nou welkom terug!
Dit duurde net zo lang als de social media stop van Pascal. Grapje 🤭
pi_219909938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dit duurde net zo lang als de social media stop van Pascal. Grapje 🤭
Toen ik haar post zag vanmiddag met foto dacht ik dat het een overlijdensbericht was. Heel erg.
pi_219909978
Ellen op haar zakelijk account met haar manifestatie. Dan ben je 39 (toch?) en is dit wat je manifesteert?? Wat is je leven dan leeg. Misschien naïef van mij, maar ik zou denken als je borstkanker hebt gehad je anderen dingen aan het leven waardeert dan geld, geld, geld?
pi_219910049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze schrijft het meeNstal fout, moet 5x per maand zijn 🤣🤣🤣
Beetje tijdsbesef van een kind die over vroeger praat en heel lang geleden. Als het 2 dagen terug was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')