Ik zie net nog volle bak reclame story’s voor Guts.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:23 schreef Loveischocolala het volgende:
Profiel van viora is niet meer beschikbaar ?
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hèquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaf in 2025 gemiddeld 440 euro p/m uit aan boodschappen (5280 p/j). Daar zit 650 aan koopzegels bij in maar dat trekt ze er niet vanaf want dat geld heeft ze belegd. Hoe rekent zij?
Die 650 is niet uitgegeven aan boodschappen dus was het gemiddeld geen 440 p/m maar 386 p/m.
Dat excel bestand zal ook wel een rommeltje zijn, net als al haar potjes.
Zij is echt zo’n persoon die zegt dat vroeger alles beter was. Wat was haar inkomen toen? Tussen mijn inkomen toen en nu zit een heel groot verschil. Als ik met het inkomen van toen nu zou moeten leven dan zou het wel problematisch zijn. Andersom, als ik toen het inkomen van nu zou hebben gehad met de prijzen van toen, zou ik het geld niet op kunnen krijgen. Zo goochem is zij natuurlijk niet, om dat te bedenken.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hè
Maar heb jij ook een account waar je jezelf op de borst klopt omdat je het zo goed doet met je geld? En verkoop jij ook excel bestanden waarmee je je financiën tot op de cent bij kunt houden?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik eeerlijk gezegd met koopzegels ook wel girlmath doeDie voelen als kosten van de boodschappen en zijn dan gratis extra uitgeefgeld voor op vakantie
Hier ook, laten we voor de zomervakantie uitbetalen en zo heb je "ongemerkt" dus wat extra.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik eeerlijk gezegd met koopzegels ook wel girlmath doeDie voelen als kosten van de boodschappen en zijn dan gratis extra uitgeefgeld voor op vakantie
Zo lust ik ze ook wel. 20 jaar terug zat ik rond de ¤50 per week voor 2 personen. Maar ja, time changes 🤪🫠quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat ze het belachelijk vond omdat ze 20 (!) jaar geleden van 75 euro per maand rond kwam. Zo werkt het niet hè
Zou ik in de blokkendoos zittenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:43 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik zie net nog volle bak reclame story’s voor Guts.
Terwijl Sanne zelf ook geen sprankje heeftquote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Eerlijk gezegd denk ik dat de moeder van Sanneke genoeg sprankjes heeft. Denk alleen dat ze die op een andere manier inzet, voor vakanties bijvoorbeeld. En ik snap dat Sanneke dat liever anders zou zien, haar moeder zou Sanneke misschien ook wel liever anders zien (met meer sprankjes).quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Dat rokje 😱quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die outfit van KC vind ik ook echt niet mooi
Koopzegels hebben verder ook een extreem hoge rente (het zijn alleen maar kleine bedragen) dus feitelijk heeft je girl math gelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanmiddag gratis boodschappen gedaan bij de Jumbo met koopzegels.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
Dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:00 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Zou ik in de blokkendoos zitten
Kan je nog steeds niks zien? Ik keek vanmiddag n.a.v. jouw bericht en toen zag ik ook niks. Nu wel weer.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:23 schreef Loveischocolala het volgende:
Profiel van viora is niet meer beschikbaar ?
Vita kan echt heel grappig zijn. Ik vind ook de manier waarop ze samenwerkingen promoot soms erg grappig. Ik trek haar beter dan haar zus.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:48 schreef LeSage het volgende:
Vita Cleo maakt filmpjes waarbij ze haar zoon speelt als CEO van het gezin en ik vind die echt heel grappig
Ik vind Vita ook leuker dan Elise. Alleen haar manier van praaaaaten soms vind ik zo irritant 🙈quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Vita kan echt heel grappig zijn. Ik vind ook de manier waarop ze samenwerkingen promoot soms erg grappig. Ik trek haar beter dan haar zus.
Bestie Joey is ook leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |