Ja, bij DBM kan zoiets...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀
Dyslexie is dr excuusquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, bij DBM kan zoiets...
Maakt maar weer duidelijk dat zij alles zo overdrijft...
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
Haha zoiets zou mij ook 'overkomen' 😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
Ik had haar ook meer nuchter ingeschat dan ditquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.
Wat een leeg bestaan heb je dan!
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?
Dergelijke accounts volg ik dan het liefst in video's op Youtube.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:
officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande
theroadliztravels
kaylaavami
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijvenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
Daar is ze heel goed in, alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:09 schreef Linnen het volgende:
[..]
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijven
Ja ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
In de story van MW van most wanted, waar ze die trui aantrekt vind ik haar net een kindvrouwtje
Oh, echt?! Ik volg haar nog maar pas. Ik haal haar dan maar uit mijn lijstje 🥴.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef outfluencer het volgende:
[..]
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.
Het is dat ze er niet aan verdient als een echte flu flu maar zwaar schadelijk lijkt me dit.
Meenst, meenstal, nochal, jongentje en nog veel meer dingen schrijft ze fout, gewoon omdat ze niet het scherpste mes in de la is. Ze is een hele vreemde vrouw met vele issues.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zieligquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.
Wat een leeg bestaan heb je dan!
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:30 schreef Lodelie het volgende:
De jaarlijkse schoolfotograaf klaagzang bij Am.
Waarbij ze natuurlijk wel even aaaalle foto's uitgebreid laat zien, begeleid met commentaar.
Dan vergelijkt ze de schoolfoto van Lot met die ze zelf heeft laten door een fotograaf aan huis. Ik vind de schoolfoto dus veel mooier! Dat is gewoon een kleuter die de camera van de schoolfotograaf inkijkt. Die andere is enorm ingezoomd, geen lachje, kleuren enorme bewerkt. Dus Am schiet haar doel voorbij, ik vind het juist geen reclame voor de fotograaf.
Maar lekkere content weer, toch weer 10 stories ofzo.
Haha ach ze zit volgens mij alweer op haar aantal volgers die ze had. Kan ze weer heerlijk slapen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zielig
Zelf janken en zich gepest voelen als er eens een net verwoorde kritische opmerking over haar of over haar handelen wordt gemaakt, of zelfs maar een kritische vraag. Wat doet ze zelf? Een schoolfotograaf compleet publiekelijk affikken. Ik vind AM een enorme pester met een bord voor haar hoofd. Of nee, een plaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
Een echt missende heupbot kun je wel, met veel pijn en moeite op lopen. Maar dat kan zij nooit hebben. Dysplasie natuurlijk wel. Luxatie nu ook niet lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.
Weet je waar je zelfs nog meer zen van wordt? Mee gaan kleuren! 😂 Ik zit er ook helemaal in…quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |