abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219910799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?
Ja, bij DBM kan zoiets...
Maakt maar weer duidelijk dat zij alles zo overdrijft...
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
pi_219910808
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:02 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik ook en stiekem wil ik dat ook maar ik ken mezelf dan koop ik ook van die markers ed en dan vind ik het niet meer leuk. Ik houd het dus bij kijken, heerlijk zen 😀
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
pi_219910839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik kan het overigens niet meer aanzien dat zij 'meenste' schrijft.....ooooooh zo vreselijk irritant is dat, hahaha😂ze weet toch nu onderhand wel dat dat haar mee(n)st gemaakte spelfout is, waarom lees je je tekst dan niet even goed na?
Dyslexie is dr excuus
pi_219910854
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.

Wat een leeg bestaan heb je dan!
pi_219910886
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb wel alles aangeschaft en toen ik begon realiseerde ik me weer dat ik 2 linkerhanden heb. 😅
Haha zoiets zou mij ook 'overkomen' 😂
pi_219910893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik haak heel laat in maar ik heb zo hard moeten lachen om het bericht van Eline Zwitser. Haar leven is echt in duigen gevallen omdat haar account gehacht is.

Ik had haar ook meer nuchter ingeschat dan dit
  vrijdag 23 januari 2026 @ 21:52:25 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219910931
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Missende heupbot? En dan 90kg kunnen liften?
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.
pi_219910939
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind patisjanne leuk om te volgen. Zij bakt en daar houd ik van 🤭.
Dergelijke accounts volg ik dan het liefst in video's op Youtube.

[ Bericht 17% gewijzigd door Cattolica op 23-01-2026 22:52:29 ]
pi_219910984
In de story van MW van most wanted, waar ze die trui aantrekt vind ik haar net een kindvrouwtje
pi_219910985
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wellicht zit er iets voor je bij:

officialdogpack
tuckerbudzyn
mrsbudzyn
forest_and_the_brown
demibonita
justinamsterdam
opa_oma_tiktok
at_angies_place
hoi_ik_ben_nelletje_
debbyvdzande
theroadliztravels
kaylaavami
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.

Het is dat ze er niet aan verdient als een echte flu flu maar zwaar schadelijk lijkt me dit.
pi_219911026
quote:

[..]
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijven
pi_219911036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:09 schreef Linnen het volgende:

[..]
Kan ook een marketingtrucje zijn. Genereert trafffic op je kanalen van mensen die reageren ‘het is niet meenste, het is meeste’. Zie je ook wel eens bij commerciële bedrijven
Daar is ze heel goed in, alles voor de aandacht
pi_219911050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
In de story van MW van most wanted, waar ze die trui aantrekt vind ik haar net een kindvrouwtje
Ja ik dacht hetzelfde
pi_219911125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:03 schreef outfluencer het volgende:

[..]
Forest and the Brown… hoe zij haar kinderen en met name de jongste continu voor schut zet met lullige filmpjes, bijnaam maar sws de hele - zgn grappige - toon… ik kon het niet aanzien.

Het is dat ze er niet aan verdient als een echte flu flu maar zwaar schadelijk lijkt me dit.
Oh, echt?! Ik volg haar nog maar pas. Ik haal haar dan maar uit mijn lijstje 🥴.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cattolica op 23-01-2026 22:55:53 ]
pi_219911128
quote:

[..]
Meenst, meenstal, nochal, jongentje en nog veel meer dingen schrijft ze fout, gewoon omdat ze niet het scherpste mes in de la is. Ze is een hele vreemde vrouw met vele issues.
pi_219911130
De jaarlijkse schoolfotograaf klaagzang bij Am.
Waarbij ze natuurlijk wel even aaaalle foto's uitgebreid laat zien, begeleid met commentaar.

Dan vergelijkt ze de schoolfoto van Lot met die ze zelf heeft laten door een fotograaf aan huis. Ik vind de schoolfoto dus veel mooier! Dat is gewoon een kleuter die de camera van de schoolfotograaf inkijkt. Die andere is enorm ingezoomd, geen lachje, kleuren enorme bewerkt. Dus Am schiet haar doel voorbij, ik vind het juist geen reclame voor de fotograaf.

Maar lekkere content weer, toch weer 10 stories ofzo.
pi_219911146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:42 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zielig :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219911174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:30 schreef Lodelie het volgende:
De jaarlijkse schoolfotograaf klaagzang bij Am.
Waarbij ze natuurlijk wel even aaaalle foto's uitgebreid laat zien, begeleid met commentaar.

Dan vergelijkt ze de schoolfoto van Lot met die ze zelf heeft laten door een fotograaf aan huis. Ik vind de schoolfoto dus veel mooier! Dat is gewoon een kleuter die de camera van de schoolfotograaf inkijkt. Die andere is enorm ingezoomd, geen lachje, kleuren enorme bewerkt. Dus Am schiet haar doel voorbij, ik vind het juist geen reclame voor de fotograaf.

Maar lekkere content weer, toch weer 10 stories ofzo.
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
pi_219911204
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze kwam bij ‘howcanimakethisaboutme’ en daar gingen allemaal volgers zeggen dat dit niet paste, want ze is écht heel zielig :D
Haha ach ze zit volgens mij alweer op haar aantal volgers die ze had. Kan ze weer heerlijk slapen.
pi_219911211
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Die van Jet zijn sowieso veel leuker van de schoolfotograaf.
En dan steeds dat standaard praatje over hand op schouder, krukje. Ieder jaar hetzelfde geneuzel
Zelf janken en zich gepest voelen als er eens een net verwoorde kritische opmerking over haar of over haar handelen wordt gemaakt, of zelfs maar een kritische vraag. Wat doet ze zelf? Een schoolfotograaf compleet publiekelijk affikken. Ik vind AM een enorme pester met een bord voor haar hoofd. Of nee, een plaat.
pi_219911250
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Waarschijnlijk toen ze geboren was. Heupdysplasie of luxatie. Maar zal nu echt niet meer zo zijn.
Een echt missende heupbot kun je wel, met veel pijn en moeite op lopen. Maar dat kan zij nooit hebben. Dysplasie natuurlijk wel. Luxatie nu ook niet lijkt me.
pi_219911312
Hoeveel fotoshoots zou Debbie gehad hebben sinds ze offline is
pi_219911392
Ik vind de foto’s die ze door die meermaals genoemde fotograaf heeft laten maken, een hoog Adams Familie gehalte hebben.

pi_219911405
(Dat is dan meteen duidelijk: geen idee hoe ik een plaatje moet plakken 😂)
pi_219911413
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Leuke vlogaccounts vind ik momenteel niet echt.. Maar ik kijk tegenwoordig naar mensen die kleuren. Ik word er helemaal zen van 😂
Weet je waar je zelfs nog meer zen van wordt? Mee gaan kleuren! 😂 Ik zit er ook helemaal in…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')