quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.quote:
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.
Grapje, hoor. Het is zo ongeveer het laatste waar je mij zult vinden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers*
Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?quote:
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers*
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Dan zou mijn vermoeden dus toch juist kunnen zijn, dat haar adres pas kortgeleden is aangepast en dat daarbij de inschrijving is komen te vervallen. Iemand van hier heeft toen ook een stukje van de site gedeeld. Daarin staat dat bij een verhuizing, ook naar evt. een koopwoning, de inschrijving vervalt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
Prima vermaak dus. Bijna jammer dat ze mij geblokkeerd heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:
[..]
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
Mooi verwoord! Het grootste cadeau dat zij (en iedere ouder) zijn of haar kind kan geven is dat een kind zichzelf mag zijn en niet moet voldoen aan het beeld dat anderen hebben van 'hoe het hoort'.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:16 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".
Als je je nu al je leven moet aanpassen in wat anderen vinden..
Niet alle kinderen kunnen dat met 4 of 5jaar, de oudste van ons was bijna 7 toen het eindelijk lukte.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?
Ik heb dat cadeautjes circus niet geheel aandachtig gevolgd, maar na Sinterklaas, Kerst en z'n 8e verjaardag zag ik een overzicht van één roze palet aan cadeautjes. Als ie daar blij van wordt, dan ben ik dat ook voor hem. Maar ik heb daarentegen ook een héél klein beetje *veel* het idee, dat DBM dit continue benoemt en laat zien, voor de reacties die ze er ongetwijfeld op krijgt. Net als de botox injectie, het loopfietsje, de bezoekjes aan de huisarts/SEH/het pesten van haar dochtertje op school en de ziekmeldingen van school. Deze vrouw valt voor mij in dezelfde mentale armoede categorie als Sanneke.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.
Eens! Maar voor de privacy van mijn kind, zou ik dat niet delen op social media. DBM lijkt er nogal prat op te gaan. Ze schermt haar kinderen af met een plakker, maar mietert zo de voorkeuren van haar kind online. ( en hoe je het ook wendt of keert, dit blijft een kwetsbaar onderwerp!!)quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Mooi verwoord! Het grootste cadeau dat zij (en iedere ouder) zijn of haar kind kan geven is dat een kind zichzelf mag zijn en niet moet voldoen aan het beeld dat anderen hebben van 'hoe het hoort'.
En het koken “afmaken” wat MG dan overneemt van haarquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:37 schreef Cattolica het volgende:
L sliep al voordat AM haar gedag kon zeggen. Is je kind gedag welterusten zeggen, voordat ze gaat slapen en jij een film beneden gaat kijken, hetzelfde "interessant doen geneuzel" als de was wegbrengen opbergen in je eigen huis?
Oh ja, vergeet ik het afmaken van het eten 🥴. En dat vrijdag haar werkdag is (omdat Maarten dan roostervrij is, de kinderen naar en van school kan halen en zij lekker thuis kan gaan nietsnutten werken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:42 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
En het koken “afmaken” wat MG dan overneemt van haar
Overigens vind ik het bijzonder hoe ze de piemel van Julia staan te bewonderen.. ze zegt nog net niet ik heb die van Rens nagemaakt..
Ze blijven mij verbazen
dat is zo’n raar mens. Leeft puur nog omdat ze een kind heeft wat haar nog een doel in t leven geeft. Baby kan ze ondertussen gebruiken voor de gram anders had ze niks meer te posten maar ze blijft maar zeggen dat ze nooit haar kinderen zou gebruiken voor haar ‘influencers carrière’ waarmee ze wel 140 euro verdient elke maand!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ik val ook niet over de roze voorkeur van haar zoon wel over het telkens delen, nu weer extra vermelden dat gaar zoon een ketting gekocht had. (En ook kwa medische geschiedenis/rugzak) Ze vindt het maar wat mooi dat de smaak van haar zoon anders is dan de meeste kinderen van zijn leeftijd. Last die jongen er lekker mee spelen ipv continu te vermelden op internet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb dat cadeautjes circus niet geheel aandachtig gevolgd, maar na Sinterklaas, Kerst en z'n 8e verjaardag zag ik een overzicht van één roze palet aan cadeautjes. Als ie daar blij van wordt, dan ben ik dat ook voor hem. Maar ik heb daarentegen ook een héél klein beetje *veel* het idee, dat DBM dit continue benoemt en laat zien, voor de reacties die ze er ongetwijfeld op krijgt. Net als de botox injectie, het loopfietsje, de bezoekjes aan de huisarts/SEH/het pesten van haar dochtertje op school en de ziekmeldingen van school. Deze vrouw valt voor mij in dezelfde mentale armoede categorie als Sanneke.
En laat wat zien en daardoor zie je meteen het account van Sara. Heel slim AMquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:42 schreef Cattolica het volgende:
AM: de tweeling mogen nog niet op Instagram.
Sara: doet haar K-pop dansjes (o.a. met haar twee kleine zusjes) op haar eigen TikTok account sinds oktober 2025.
True, maar bewoording doet wel iets met je boodschap.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit wordt in iets andere bewoordingen toch bijna dagelijks geschreven over haar?
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Porterenee lijkt nog een grote klapper te willen maken… dat mensen er nog in trappen.
Dat doen de ouders al *kuch* want pa zit in de IT, ma heeft een gesprek gehad met het hulpje van de minister en broer heeft cybercriminologie gestudeerd. Dus ze weten er *kuch* alles van!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef Overrozen14 het volgende:
Gek, dat sara een openbaar account heeft op tiktok. Ik zou haar beschermen.
En ondertussen is het ook een puber die normaal wilt zijn en haar eigen keuzes maakt. En dit is het nieuwe normaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef Overrozen14 het volgende:
Ze leert het van de beste...quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef Overrozen14 het volgende:
AM doet alles met een redenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
Zou Am nou expres dat account van Sara in beeld brengen?
Wtf...
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.quote:
Heb ff gekeken, ik volg haar al heel lang niet meer. Maar wat een prijzen alsnog🤯quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Een “mega” korting aanbieden…
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Bij J&V is het flink stil. Zij wonen in Utrecht. Hopelijk zijn ze oké!
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weerquote:Op zondag 18 januari 2026 08:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.
Ik heb even gekeken. Dat Nicky niet gek word van die eeuwige pluk haar voor haar ogen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.
Ik vind die filmpjes van haar ex niet om aan te zien. Al meerdere keren dat ze met z'n tweeën in bed liggen. Echt dat soort dingen hoef ik niet te zien.
Dan zullen de beelden vast snel volgen!quote:Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weer
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De piemelkleilocatie wordt ook weer een samenwerking. Komt vast een hihahilarische doos ofzo. Voor alle gekkies.
Viel mij gisteren ineens ook op! Ze hebben ook hetzelfde management volgens mij..quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef meesterinbreekster het volgende:
LotteB kopieert nu letterlijk de recaps en schrijfstijl met die kopjes enzo van MW. Grappig. Maarnietheus.
Toch denk ik dat het sommige mensen best wel een stukje op weg kan helpen, die zelf dat inzicht niet hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:37 schreef Roesssst het volgende:
10 jaar geleden was ze vernieuwend met die online cursussen over geld. Tegenwoordig kan je die overal en nergens goedkoper of gratis krijgen. Het meeste geld bespaar je door die cursussen vooral niet te kopen.
Misschien is het familie van Tim.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.
Rarig.
Oh, dat kan natuurlijk. Ik werd op het misschien wel verkeerde been gezet door die 'X' ertussen.quote:
De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is maar of ze Michelle heet?quote:Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.
Rarig.
Wel makkelijk voor Tim, hoefde hij maar 1 naam te onthouden.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
De ex van Tim heet volgens mij ook Michelle
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op zondag 18 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is maar of ze Michelle heet?
Absoluut niet. Wel dat er waarschijnlijk aan een soort van hilarische doos wordt gedacht, met piemelkleien, een kopje-met-hangtieten, een patroon voor gebreide handboeien, massageolie en natuurlijk een podcast/wurksjop met Fieke met uitleg hoe je moet mental lossen en tijd voor elkaar moet nemen om je relatie goed te houden, waarbij AM meerdere keren verwijst naar Haar Boeken waarin ze ook dát heeft beschreven in 5 AI-gegenereerde zinnen.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.
Ene oor in, ene oor uit.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:44 schreef Henrike het volgende:
Hvk: ik had het al gezegd gisteren : de nacht wordt een drama, en ja hoor.
Louay is onvermoeibaar.. is ze nou werkelijk zo dom dat ze niet snapt dat het kind oververmoeid is.
Gisteren op een slechte nachtrust de hele dag in een pretpark en kast thuis.
Ze gaat ook niet naar het cb toch? Dan had ze het daar misschien gehoord dat een kind van die leeftijd gebaat is bij rust en slaap.
Ach ze doet het zichzelf allemaal aan, ook dus puinhoop in huis waar ze vandaag weer door moet zien te komen.
En morgen maar weer klagen dat ze weer naar school moeten.
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:58 schreef Mallorcameisje het volgende:
En Sanneke die nu ín de supermarkt rare gezichten trekt en tegen peppie aanstoot 😳🫤
Mijn man zou dan zeer geïrriteerd zijn dat ik niet help met boodschappen inpakken. Iets met samenwerkenquote:Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:42 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Mijn man zou dan zeer geïrriteerd zijn dat ik niet help met boodschappen inpakken. Iets met samenwerken
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.
En het is zacht en zonnig weer, zelfs in Hellevoetsluis. Lekker er op uit met zijn 3 in de buitenlucht.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:53 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.
Stel je voor dat de pestkop in de klas dat voorbij ziet komen op insta.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom moeten we bij HVK weten welk kind wormen heeft? Sowieso dat een kind dat heeft?
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:53 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.
Mijn man gaat twee keer per jaar met kerst en pasen 😂quote:Op zondag 18 januari 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.
Ik vind een supermarkt bezoeken in het buitenland nog wel leuk, in Nl is het noodzakelijk dan stuur ik vaak mijn kinderen of shop onlinequote:Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind een supermarkt bezoeken in het buitenland nog wel leuk, in Nl is het noodzakelijk dan stuur ik vaak mijn kinderen of shop online
Snap ik ook wel, als je verder niet zo veel onderneemt.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.
Maar voor Sanneke lijkt het echt een uitje, die mensen heb je natuurlijk.
Huisje was een uitnodiging, dus gratis/ hoge korting denk ik. Benzinekosten vergeten ze voor het mooie denk. Maar echt, Zeeland is prijzig klopt, maar vanaf hun zou ik gewoon een dagje gaan af en toe. Uurtje rijden is niks. Maar is moeilijk met kind, wind en autisme.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:09 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke komt nooit in Zeeland want dat is ver rijden.
Zo lang is Hellevoetsluis naar Middelburg niet toch? Precies een uur.
Voor dat bijzondere huisje pas reden ze helemaal naar Drenthe toe?
Omdat ze advies wil en als je dat geeft zegt ze dat ze even de reacties afwacht, vraag dan nietquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom moeten we bij HVK weten welk kind wormen heeft? Sowieso dat een kind dat heeft?
Ja klopt heb het gelezen vorige week, zo voorspelbaar daar.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het was hier voorspeld door iemand hier bij Hvk toen met sneeuw eten vorige week. straks heeft een kind wormpjes. En ja hoor.
Het maakt ook niet uit. Het hele gezin moet dan behandeld worden incl. de volwassenenquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kan zo door de droge pastaquote:Op zondag 18 januari 2026 12:37 schreef Linnen het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Het hele gezin moet dan behandeld worden incl. de volwassenen
Ik vond je reactie nogal op de man en hard. Ik zou de OP nog eens nalezen. Daar wilde ik je op wijzen, maar ik zag ook dat je nooit eerder echt meeschreef, dus ik dacht: laat maar gaan.quote:
Ik denk dat mijn man niet vaker gaat.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Mijn man gaat twee keer per jaar met kerst en pasen 😂
Gezien het weekmenu heb ik niet het idee dat hun kindje met de pot mee-eet.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.
Joh als ze de weg afrijdt dan is ze op de Brouwersdam, ze is vlakbij Rockanje.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:09 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke komt nooit in Zeeland want dat is ver rijden.
Zo lang is Hellevoetsluis naar Middelburg niet toch? Precies een uur.
Voor dat bijzondere huisje pas reden ze helemaal naar Drenthe toe?
Dat denk ik altijd bij iedereen die vragenstickers plaatst. En nog even benadrukken dat ze in sept. op vakantie willen maar nog niks geboekt hebben.quote:Op zondag 18 januari 2026 13:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou me werkelijk niks verbazen als Sanneke deze vakantie vragen zelf stelt om te bedelen naar een gratis verblijf.
Ja zij maakt verder ook niets mee , dat is haar uitje, ik ben soms blij dat ik nergens meer naar toe hoef na mijn werkquote:Op zondag 18 januari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.
Maar voor Sanneke lijkt het echt een uitje, die mensen heb je natuurlijk.
Gelukkig nog een 😂quote:Op zondag 18 januari 2026 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn man niet vaker gaat.
En als ze het daar niet van hadden gekregen, nu een lebber van een hond en konijntjes aaien 😄😄 Tuurlijk weet ik dat ze daarna waarschijnlijk hun handjes gewassen krijgen 😎quote:Op zondag 18 januari 2026 12:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het was hier voorspeld door iemand hier bij Hvk toen met sneeuw eten vorige week. straks heeft een kind wormpjes. En ja hoor.
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)quote:Op zondag 18 januari 2026 12:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja klopt heb het gelezen vorige week, zo voorspelbaar daar.
Ho ho, noem je hem nu haar man?!quote:Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.
Sanneke komt gewoon aandacht tekort. Echt zeiken om het zeiken bij die meid.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:34 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ho ho, noem je hem nu haar man?!
Dat kan niet 😂 hij is nog niet haar man alleen haar verloofde.
Er is al een keer hele story aan gewijd dat iemand het haar man noemde 😂
Weet ik, maar kan hier prima, ze leest toch niet mee zegt zequote:Op zondag 18 januari 2026 16:34 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ho ho, noem je hem nu haar man?!
Dat kan niet 😂 hij is nog niet haar man alleen haar verloofde.
Er is al een keer hele story aan gewijd dat iemand het haar man noemde 😂
watquote:Op zondag 18 januari 2026 12:58 schreef Moppie1982 het volgende:
OMG die strings bij HVK.. is dit only fans content worden mannetjes daar hitsig van.. ik vind hier wat van
huhquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
PRECIES.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stel je voor dat de pestkop in de klas dat voorbij ziet komen op insta.
Volgende schooldag "hey jongens, raad eens wie wormpjes heeft! Haha XYZ is een wormenkind haha!"
Echt te debiel om zulke dingen te delen.
Ik denk dat het heel goed verdient, en je daarom geen volgers mag verliezen ( dat ze daarom meteen weer gaan beginnen)quote:Op zondag 18 januari 2026 17:20 schreef trientje90 het volgende:
Kennen jullie Iris Boeree? Net bevallen van kind 3 en alweer lekker aan het influencen. Waar haal je de energie vandaan, had ik niet in het kraambed 🙈
Ik ben verbaasd dat ze dat niet al standaard gebruikte, dat is wel de gewoonte met ondergewicht in dit soort situaties.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:40 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal is nog steeds ziek en valt nog meer af. Nu gaat ze zelf weer 'doktoren' door terug te vallen op nutridrink.
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....quote:
Die twee jongens hebben de strings van mama ondekt,,, en ze hebben ze om hun nek en zij filmt het zie storyquote:
Doet me denken aan niravandijk die laatst een reel postte "waarom haar kinderen niet mogen logeren". Terwijl ze haar verhaal doet, zit ze de kaartjes van haar nieuwe lingerie-collectie af te knippen. Ik vond daar ook wat van en gelukkig waren er anderen die mijn gedachten deelden in de comments. Zij post wel vaker "rage-bait" achtige content, maar dit was wel van een bedroevend laag niveau, gezien het gevoelige onderwerp.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:58 schreef Moppie1982 het volgende:
OMG die strings bij HVK.. is dit only fans content worden mannetjes daar hitsig van.. ik vind hier wat van
Mijn zoon van 11 nam vorige week ook ineens een hapje sneeuw die gek 😅quote:Op zondag 18 januari 2026 14:50 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)
Is mevrouw Wolfs een bekende op Instagram?quote:Op zondag 18 januari 2026 17:19 schreef trientje90 het volgende:
Tim WolfS heeft een vrouw die huisarts is 😆
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerdquote:Op zondag 18 januari 2026 18:02 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ze dat niet al standaard gebruikte, dat is wel de gewoonte met ondergewicht in dit soort situaties.
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gekquote:Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerd
Tsja, nog niet misschien dat zij normaal eet. Heel, heel zorgelijk is het.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerd
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬quote:Op zondag 18 januari 2026 14:50 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)
Is het ook. Ik heb een vergelijkbare situatie met een sibling en het is verschrikkelijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Het moet ook ontzettend frustrerend en wanhopig voelen voor haar familie. Vreselijk om dit te moeten aanzien en te weten dat de ziekte haar helemaal overneemt…
Tijdens de poly deden Koen en Jacq denk ik veel, nu ze alleen (met Tim) is, kan ze niet meer elke dag naar believen fladderen. Voorheen was ze druk in de weer met de camera, met kleding, en het perfecte plaatje neerzetten. Nu moet ze ook de mondaine dingen doen, zoals wij sloebers die ook doen. Voorheen trok ze de deur achter zich dicht en was er altijd wel iemand thuis voor de kinderen (en om ze te brengen/halen/naar bed te brengen). Ook moet ze Tim tevreden houden, scheidingen regelen, personeel aan het werk houden. Nu Koen en Jacq uit het bedrijf zijn, is ze ook de steun daar kwijt. Ze zal wel weer een lading weekendplaatjes met Tim klaar hebben, maar die moeten ook bewerkt en daar heeft ze minder tijd voor.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mb is ook stilletjes op haar insta . Normaal dagelijks stories
Ja dat vond ik ook gekquote:Op zondag 18 januari 2026 19:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Doet me denken aan niravandijk die laatst een reel postte "waarom haar kinderen niet mogen logeren". Terwijl ze haar verhaal doet, zit ze de kaartjes van haar nieuwe lingerie-collectie af te knippen. Ik vond daar ook wat van en gelukkig waren er anderen die mijn gedachten deelden in de comments. Zij post wel vaker "rage-bait" achtige content, maar dit was wel van een bedroevend laag niveau, gezien het gevoelige onderwerp.
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Is mevrouw Wolfs een bekende op Instagram?
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
Dat was niet de intentie. Iemand wees erop dat Henrike haar zoekresultaat niet klopte omdat ze op de verkeerde Tim had gezocht. That's all.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook gek![]()
Ik heb dat trouwens gezien nav het tegenantwoord van orthopedagoog Belle Barbé, voor mensen die hier over nadenken wellicht wel interessant om te lezen
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂quote:Op zondag 18 januari 2026 19:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mijn zoon van 11 nam vorige week ook ineens een hapje sneeuw die gek 😅
Maar wat een armoe weer. Iedereen wormen, een grote klerezooi, chaos. Zo'n goede anticonceptie die content van HvK
Ik denk dat nee of dat mag niet, niet in haar vocabulaire voorkomt.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Tja droge pasta elke dag of een keer afwisselen met sneeuw..quote:Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwdquote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.
Kanttekening.
In het algemeen vind ik sowieso deze hele discussie/dit hele onderwerp ongepast, omdat het trollen en rage-bait uitnodigt en daar is, nogmaals, het m.i. een té gevoelig onderwerp voor.
Ik noem ook geen namen , alleen dat zijn ex een huisarts is. Zoals het in het artikel stondquote:Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.
Het ging echt om deze Tim.
Ik niet, ze zit héél erg in mijn allergie alarmbellen, dus ik ga er niet verder op in.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwd![]()
Dat laatste sowieso eens, iedereen moet uiteindelijk gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Uiteindelijk zijn alleen de daders fout in deze hele discussie.
Heb natuurlijk a la AM het hele gezin meteen preventief ontwormdquote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zinquote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Ze vind dat haar vriendinnetje er super ziek uit ziet.
Nou meid, zolang je kind dagen in de sneeuw kan spelen, mee gaat naar verjaardagen, verjaardagsfeestjes kan vieren en nog mee kan naar de winkel om nog meer meuk uit te zoeken is er geen reden tot paniek.
O wacht morgen is het weer school, het is niet glad , het sneeuwt niet.
Ach dan houd ze haar morgen thuis omdat ze er superziek uit ziet... ik zet mijn joker in😉
Vreselijk stel.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
Ik probeerde me voorzichtig uit te drukken, maar dit is idd wat het isquote:Op zondag 18 januari 2026 19:23 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gek
Helemaal mee eens. Ik krijg sowieso een error van dit soort taalgebruik, wat steeds meer bij de fluflu's lijkt te horen (zelfs bij die met een religieuze achtergrond), maar zoiets zeg je niet over je, in dit geval, eigen dochtertje. Net als HvK hoop ik (helaas tegen beter weten in) altijd maar, dat ze het als rage-bait plaatst. Wat het niet minder triest maakt, maar dat ze in ieder geval in werkelijkheid niet zo is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
En hoeveel keer zullen ze de komende week samen weer gaan lunchen of uit eten gaan? Je viert je verjaardag zonder kinderen, je komt thuis en dan breng je niet het weekend gezellig met je kinderen door, nee dan ga je vooral weer weg van huis. Leuk ook voor je kinderen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
En weer knuffels gekocht.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
🤣quote:
AM laat via haar abo weten:quote:Op zondag 18 januari 2026 20:14 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Zou de aubergines van de geertsjes al een mooie plek hebben?
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
AM laat via haar abo weten:
"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".
🤡
Dus toch. Echt verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".
🤡
Onbegrijpelijk!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Dat ze niet naar Italië zijn voor de ijsbeurs, onze ijssalon is daar wel met personeel/ijsmakers. (Al zouden J&S natuurlijk geen personeel meenemen, die zijn alleen voor zichzelf in de wereld.)quote:Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
[..]
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
Ik heb het nooit zo aanschouwd, was ook niet zo aangesloten bij hun doen en laten, totdat het hier werd genoemd en ben er toen meer op gaan letten. En ja, jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
[..]
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
Jan heeft het geluk uit een welgestelde familie te komen. Zo wordt het in stand gehouden.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:49 schreef Lynnyl het volgende:
Hun dagverslag is mijn irritainment-hoogtepuntje van de dag. Er zijn dagen dat ik denk dat het niet erger kan, maar dan zie ik weer iets waarover ik me blijf verbazen. Net als bij veel andere fluflu's. Maar zij hebben, in tegenstelling tot veel van die flu's, een echt bedrijf te runnen. Bakkers, bezorgers en winkelpersoneel in dienst. De ene na de andere bakkerij sluit. Maar de Nagelkerkjes zijn big spenders, kijken maar half om naar hun bedrijven (en ook zo naar hun kinderen trouwens). En gaan maar door. Hoe dan?
Het is toch werkelijk niet te geloven 🤦♀️ Het zal allemaal wel weer enorm overtrokken zijn AM kennende.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🤡
🤦♀ zij heeft echt een bord voor haar kopquote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🤡
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:52 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Jan heeft het geluk uit een welgestelde familie te komen. Zo wordt het in stand gehouden.
Maar alleen ZIJ snapt het spotje hè, de mensen die reageren naar het meisje op de roltrap zijn fout, niet de ouders die alles online hebben gegooid…quote:Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Dat zijn de ouders van Sofie. Bij de ouders van Jan komen ze volgens mij heel weinig. Waarschijnlijk alleen als er iets te halen valt.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Daarnaast, ongerelateerd, valt het me op dat ze nooit iets schrijft over haar ouders. Het is zijn ouders voor en na.
Niet te lezen joh. Ik feest niet zo veel, zit momenteel in een enorm zware periode, dus zou jaloers kunnen zijn. Maar nee hoor lieve Sofie, liever mijn eigen sores dan jouw lege leven. Eigenlijk voel ik me meestal beter als ik het “lege” leven van de influencers voorbij zie komen. Dankbaar voor mijn privacy, lieve vrienden die er zijn en blijven, ook zonder dat er geld of alcohol in het spel is, niet afhankelijk van de dopamine die likes geven. Dank jullie wel dat ik me, ondanks alles, dan een heel gezegend mens voel.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef huisjehier121 het volgende:
Nagelkerkjes hebben hier ook zitten loeren zie hun laatste dagverslag😂😂
Hoho 😉 Soof "stuitte toevallig bij toeval op een forum, want ze heeft forums verbannen" 🥴. Oh en wél positief blijven hóór, zegt Soof, terwijl ze haar venijnige kattigheid niet onder stoelen of banken steekt wanneer er kritiek is van een klant of oud-medewerker. Neem nog een wijntje, Soof, en kruip lekker naast Jantje Kaas in bed, zodat ie kan gaan slapen 🤡.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef huisjehier121 het volgende:
Nagelkerkjes hebben hier ook zitten loeren zie hun laatste dagverslag😂😂
De ouders van Jan zijn "niet mobiel" schreef Sofie laatst. En Jan is net een baby die niet kan slapen zonder de nabijheid van zn moeder, alleen kan Jan niet slapen zonder zn Sofietje 😆quote:Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders van Sofie. Bij de ouders van Jan komen ze volgens mij heel weinig. Waarschijnlijk alleen als er iets te halen valt.
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀quote:Op zondag 18 januari 2026 22:31 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hoho 😉 Soof "stuitte toevallig bij toeval op een forum, want ze heeft forums verbannen" 🥴. Oh en wél positief blijven hóór, zegt Soof, terwijl ze haar venijnige kattigheid niet onder stoelen of banken steekt wanneer er kritiek is van een klant of oud-medewerker. Neem nog een wijntje, Soof, en kruip lekker naast Jantje Kaas in bed, zodat ie kan gaan slapen 🤡.
Er is geen account nodig om mee te lezen, alleen als je mee wilt schrijven.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
Maar ik vind de ex van een héél ander verhaal. Vooral als die ex in de eerste instantie een relatie had met iemand die geen influencer is. Bij jvp vond ik dit ook bij haar ex man. Denk dat het voor die 2 exen allemaal al pijnlijk genoeg is.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef Jenn1806 het volgende:
Maike neemt het ook niet zo nauw met de veiligheid van haar dochter. Gezellig filmen tijdens het rijden, ogen niet op de weg terwijl dochterlief de gordel achter haar rug draagt. Kind gaat genadeloos door de voorruit bij een aanrijding..
Helemaal primaquote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Maar ik vind de ex van een héél ander verhaal. Vooral als die ex in de eerste instantie een relatie had met iemand die geen influencer is. Bij jvp vond ik dit ook bij haar ex man. Denk dat het voor die 2 exen allemaal al pijnlijk genoeg is.
Jawel hoor die mogen oppassen en andere hand- en spandiensten verlenen. Sofieke brengt het altijd zo van 'ze wilden heeeeel graag dat Junior kwam spelen'.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Daarnaast, ongerelateerd, valt het me op dat ze nooit iets schrijft over haar ouders. Het is zijn ouders voor en na.
Dank allen voor het ophelderen van de ouders-situatie. Ik heb overduidelijk, al die jaren, Sofie's dagelijke verhaaltjes niet met aandacht gelezen 😇🥴.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:18 schreef Snaky het volgende:
[..]
Jawel hoor die mogen oppassen en andere hand- en spandiensten verlenen. Sofieke brengt het altijd zo van 'ze wilden heeeeel graag dat Junior kwam spelen'.
quote:Op zondag 18 januari 2026 23:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Je hardnekkige en ongezonde aandacht voor dit specifieke onderwerp is al vaker ter sprake gebracht en ik heb het meer dan eens voor je opgenomen, maar nu ben ik op het punt om je te vragen om ermee te stoppen om over de ex te schrijven. Je dramt door, laat het gaan.
Wat een grap.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Waarom zou hvk ook 3 badjassen hebben hangen voor haarzelf in de badkamer?
Aandacht aandacht, daar gaat het allemaal omquote:Op zondag 18 januari 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.
Ik snap nog steeds niet wat je als moeder zijnde bezielt dat je je kinderen op deze manier filmt en vertelt dat ze wormen hebben. Maar goed, wie ben ik.
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Een “mega” korting aanbieden…
Vreselijk, ik kon het niet opbrengen om het af te luisteren. Altijd die vragensticker erbij of je ervan wil leren.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
Ik denk dat ze haar hoogtepunt heeft gehad. Dat ze nu nog even flink wil cashen aan alle meuk cursussen.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:
[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
Eerst wel, maar nu kan je ook zonder account hier meelezen.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
Eigenlijk zou AM een stapeltje bewerkte foto’s van L en J onder ogen moeten krijgen ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind je? Kasper was opeens minder in beeld, dat begon mensen op te vallen en toen was het bericht dat hij achter de schermen bezig was en meer dingen voor zichzelf ging doen wat hij leuk vond, zoals weer radio dj. Hij ging vaker naar hun appartement in Antwerpen (ze waren natuurlijk de periode van scheiding vaker alleen thuis of in Antwerpen) en op een gegeven moment was hij alleen maar daar. Toen begon hij vaker hard te lopen en tagde zijn huidige (veel jongere?) vriendin.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:
[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
Doe ff normaal. Die hebben wel wat anders te doenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
Dit.. als je huisarts en voornaam van mijn huisarts intypt heb je direct de website... en mijn huisarts heeft geen bijzondere naam. Dacht dat het kwam omdat ik hier woon en het mijn huisarts is dus ook een keer aan iemand anders (andere regio) gevraagd en die had het ook direct.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.
Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Een beetje??quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.
Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Het wordt niet opgepikt geloof ik 😅quote:Op zondag 18 januari 2026 18:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Waarom zou hvk ook 3 badjassen hebben hangen voor haarzelf in de badkamer?
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoorquote:Op maandag 19 januari 2026 08:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.
Ja klopt. Ik was de schuldige van het grapje. Maar idd, er is een naam genoemdquote:Op maandag 19 januari 2026 08:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.
Ik zou denken dat je de ongebruikte/schone in de kast hebt en alleen de badjas die je momenteel gebruikt eruit/in de badkamerquote:Op maandag 19 januari 2026 08:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?
Ik heb het even voor je opgezocht.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een lieve moeder van wat ik op insta ziequote:Op maandag 19 januari 2026 09:19 schreef slowie het volgende:
Maikekd doet echt wel haar best voor haar dochter. Ondanks dat hij is vreemdgegaan, houdt ze een band met hem en z'n nieuwe gezin. Ook met haar dochter naar de verjaardag van haar halfzusje. Als we The Real Housewives of Amsterdam een beetje mogen geloven, zal dit een super grote happening zijn
Zij kwam de afgelopen weken ook een paar keer bij mij voorbij. Steeds met outfits van haar baby. Het lijkt wel of dat kindje zoveel kleding heeft dat ze nooit 2x hetzelfde aan krijgt. Na 1x dragen kan het in de was en daarna kan het weg. Alles waar ik error van krijg.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Nadat zij hier een aantal keer genoemd is ben ik ook Broodjedunner/Bo tegen maar meine gute… heeft zij een extra hypotheek afgesloten om deze absurde hoeveelheden aan kleding voor haar kinderen te kopen?
En ja ok ze koopt ook veel via Vinted zo te zien maar alsnog.
Fijn ook voor je kinderen om ze je levende poppen te noemen.
Denk dat zij wel echt in mijn allergie zit hahaha
Oh My ja. Ondanks alles via Vinted.... Wat een meuk en pakketten.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Nadat zij hier een aantal keer genoemd is ben ik ook Broodjedunner/Bo tegen maar meine gute… heeft zij een extra hypotheek afgesloten om deze absurde hoeveelheden aan kleding voor haar kinderen te kopen?
Echt bizar als je de hoeveelheid adidas broekjes ziet alleen al!quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Goed dat je geen serieuze baan hebt AM!quote:Op maandag 19 januari 2026 09:46 schreef Harper het volgende:
Jet is vandaag thuis omdat haar juf ziek is.
AM: Gelukkig heb ik geen afspraken waar ze niet bij kan zijn.
Twee stories later: Ik heb alleen vanmiddag een afspraak waarbij het niet handig is dat Jet erbij zit.
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?quote:
Denk idd dat het laatste het zwaartste weegtquote:Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?
Deze discussie is wel klaar, want inmiddels wordt het veel te groot gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht.
In post 76 schreef Shuri ldat ze een insta account was tegengekomen met de naam Michelle wolf.
Mijn reactie was letterlijk:
"De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is niet of ze Michelle heet"
Dus ik ben niet over een naam begonnen, alleen vermeldt dat ik op internet in 2 artikelen heb gelezen dat ze huisarts is.
Gewoon even voor de duidelijkheid , bij de feiten blijven en mij niet zomaar dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Laten we er maar over ophouden, is dit forum niet voor. We zullen het ooit wel ergens lezen hoe het zit toch?
I
terugnaarliefdequote:Op maandag 19 januari 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
Sorry ik heb het al eerder voorbij zien komen maar ik vergeet het steeds...hoe heet Ellen ook alweer op instagram?
Ik heb de link hierboven verwijderd, maar als je op deze manier een link deelt, dan kunnen we je instagram accountnaam zien. Wellicht voor jou geen probleem, maar ik dacht het even te melden.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Volgt iemand Maysadeoliveir?
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen:
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.
En ik durf ook wel te stellen dat ze nog steeds trekjes van borderline vertoont 😅quote:Op maandag 19 januari 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoor
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯quote:Op maandag 19 januari 2026 10:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat AM voor leuks gaat doen met Jet.
terugnaarliefdequote:Op maandag 19 januari 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
Sorry ik heb het al eerder voorbij zien komen maar ik vergeet het steeds...hoe heet Ellen ook alweer op instagram?
Ja echt bizar is het. Dan influencen verdient echt belachelijk. Sanne (van Laviesanne) heeft ook onlangs een huis gekocht dat te koop stond voor 1,4 miljoen 🫣quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen: xxxxxx
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.
In post 77 quote ik jou waar er geschreven wordt dat ze volgens jou ….. heet.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht.
In post 76 schreef Shuri ldat ze een insta account was tegengekomen met de naam Michelle wolf.
Mijn reactie was letterlijk:
"De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is niet of ze Michelle heet"
Dus ik ben niet over een naam begonnen, alleen vermeldt dat ik op internet in 2 artikelen heb gelezen dat ze huisarts is.
Gewoon even voor de duidelijkheid , bij de feiten blijven en mij niet zomaar dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Laten we er maar over ophouden, is dit forum niet voor. We zullen het ooit wel ergens lezen hoe het zit toch?
I
Dat zou ze doen als het om bestiedochter Julia gaat, of om Lotje. Maar dit is Jet, die valt onder Maartens takenlijst denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯
@Harper als ik de link open zie ik jouw instanaam staan. ‘X heeft dit gedeeld’quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen:
Oeps. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Dank!quote:Op maandag 19 januari 2026 10:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de link hierboven verwijderd, maar als je op deze manier een link deelt, dan kunnen we je instagram accountnaam zien. Wellicht voor jou geen probleem, maar ik dacht het even te melden.
Let ook even op de forummers die het reposten en onverhoopt jouw link hierin meenemen.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Oeps. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Dank!
Ik heb hem al verwijderd.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:04 schreef Harper het volgende:
@:Sushirijst
Kun je aub de link uit de quote halen?
Triest ja maar tenslotte is poetsen en andere huishoudklusjes haar passie. En die kinderen, tja die wilde ze nooit!quote:Op maandag 19 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯
Ik had gezegd dat deze discussie klaar was.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
In post 77 quote ik jou waar er geschreven wordt dat ze volgens jou ….. heet.
Dat is niet heel gek hoor met deelnemers van Over Mijn Lijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
Geen momfluencer maar wel iets wat ik voorbij zag komen... deelnemers aan over mijn lijk, alex en linda, hij ligt slecht na operatie....
heel verdrietig natuurlijk maar waarom deel je zo veel intimiteit over je man, jezelf en je kind online?
en het publiek..... dat gewoon wacht om een update, of hij nog wel leeft....
de wereld is gek of ik ben te oud voor deze shit
Ze zeurt er flink over inderdaad. Net alsof dit vaak voorkomt. Moet trouwens zeggen dat ik me niet kan herinneren wanneer mij kinderen op de basisschool niet naar school konden ivm een zieke leerkracht. Het word daar altijd intern opgelost door hijvoorbeeld een ambulant leerkracht of iets.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:47 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer dat afgezaagde riedeltje over dat ze zo blij is dat ze thuisblijfmoeder is. Dat andere moeders haar veelvuldig gebruikten als oppas bla bla bla. Ze is dan wel iedere dag thuis maar lijkt nooit iets met haar kinderen te doen buiten gesponsorde uitjes. Knutselen, spelletje, meespelen het zit er allemaal niet in bij onze thuisblijfmoeder. Ze vermaken elkaar of de tablet wordt uit de gesponsorde kast getrokken. Dat ze nu zelf haar oudere kinderen om de haverklap inzet als oppas laat ze voor het gemak achterwege.
Ik dacht precies dit na het zien van de stories vandaag van tamaraelbaz. Ik ben, denk ik, één van de weinigen die haar niet bepaald komisch maar wel onnodig bot vind. Elke keer die grens willen opzoeken én de mensen in haar omgeving lijken het allemaal maar heel normaal te vinden.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
de wereld is gek of ik ben te oud voor deze shit
Zoals ik net in een verwijderde post schreef: dat had ik niet gelezen. Anders had ik het ook niet geplaatst. Sorry hoor!quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat deze discussie klaar was.
Maarja, die mental load he… 🙄quote:Op maandag 19 januari 2026 11:47 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer dat afgezaagde riedeltje over dat ze zo blij is dat ze thuisblijfmoeder is. Dat andere moeders haar veelvuldig gebruikten als oppas bla bla bla. Ze is dan wel iedere dag thuis maar lijkt nooit iets met haar kinderen te doen buiten gesponsorde uitjes. Knutselen, spelletje, meespelen het zit er allemaal niet in bij onze thuisblijfmoeder. Ze vermaken elkaar of de tablet wordt uit de gesponsorde kast getrokken. Dat ze nu zelf haar oudere kinderen om de haverklap inzet als oppas laat ze voor het gemak achterwege.
Ah, fijn dat wat hier geschreven wordt meteen wordt doorgegeven.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach gut, doet ze tóch een spelletje met Jet! Ik zie verbetering 👍
Zij en maria, vreselijk. Achterbaks, nep, vreselijk komen ze over.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik dacht precies dit na het zien van de stories vandaag van tamaraelbaz. Ik ben, denk ik, één van de weinigen die haar niet bepaald komisch maar wel onnodig bot vind. Elke keer die grens willen opzoeken én de mensen in haar omgeving lijken het allemaal maar heel normaal te vinden.
Of ouders die gewoon allebei willen werken.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maarja, die mental load he… 🙄
En ik vind het ook een beetje sneer naar andere stellen die het zich niet kunnen permitteren dat 1 ouder thuis blijft, omdat zij hun kinderen niet exploiteren op insta.
Wat zegt ze?quote:Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?
Inderdaad! Maria vind ik zo'n opportuniste, waait met alle winden mee. Nu is ze weer bestie met Tamara, na jarenlange ruzie, maar ze gaat van de ene bestie naar de andere. Iris (van MCW) en Helga om er maar een paar te noemen. Alhoewel ik haar soms ook weleens hoor sneren richting Tamara in hun podcast, maar nep blijven lachen en Tamara hinnikt maar mee. Ik vind het opmerkelijk dat de juicekanalen niets over hun durven zeggen, bijvoorbeeld over hun gedwongen exit bij RHoA.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:00 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Zij en maria, vreselijk. Achterbaks, nep, vreselijk komen ze over.
AM is tegenwoordig een druk werkende vrouw hoor, en een heuse bestsellerauteurquote:Op maandag 19 januari 2026 12:02 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal ook niet even aanbieden bij te springen als thuisblijfmoeder om een klasgenootje van Jet op te vangen zoals in de mail gevraagd was. Ze zit natuurlijk ook niet in de klasse appgroep. Zo sociaal die vrouw🙈
Ze doet het met dat handje en door veelvuldig weg te kijken. Ze heeftquote:Op maandag 19 januari 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen (- Koen + ex) heeft héél veel onderzoek gedaan naar narcisme. 😂 En is nu uiteraard ook op dat gebied kenner, en kan ze dat vast wel genezen door haar wiebelstokje / dure cursus.
Koekoek.
Het was vast niet een kind van Mirjam. Dan wordt het al snel teveel moeite!quote:Op maandag 19 januari 2026 12:02 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal ook niet even aanbieden bij te springen als thuisblijfmoeder om een klasgenootje van Jet op te vangen zoals in de mail gevraagd was. Ze zit natuurlijk ook niet in de klasse appgroep. Zo sociaal die vrouw🙈
“Zelfs als hele forums die je proberen af te breken.” Ik ga de podcast niet luisteren, maar dit schrijft ze in het bericht over de podcast op haar design-account.quote:
Beproefde methode, al 7 kinderen lang. Ach, oeps, bleken kinderen toch niet universeelquote:Op maandag 19 januari 2026 12:29 schreef poohenzo het volgende:
Wat zei AM nou ? Lot eet soms niet ? Ze had toch de ultieme tips dat kinderen alles eten, zelfs slakken ??
Exact en maar roepen dat het ze niks doet en de lieve mensen met meer zijn, zieligquote:Op maandag 19 januari 2026 09:26 schreef Weerikier het volgende:
Dat al die influencers vroeg of laat toch allemaal "toevallig of viavia" op dit forum terecht komen hè.
En allemaal is het heel stom en oneerlijk dat wij zo negatief zijn en dat ligt aan ons, zielige mensen die allemaal de hele dag helemaal depri commentaar geven op die leuke , slimme en fijne influencers. Want wat zij doen en hoe ze het doen is geweldig, dat wij dat niet zien ligt aan ons.
De influencers die hier besproken worden denken er verder even niet bij na dat er naast hen honderd duizenden, zelfs miljoenen influencers zijn die wij hier helemaal niet bespreken. Omdat die wel goede content hebben of wel de privacy van hun kinderen respecteren of niet cursussen waarmee je kanker kan genezen proberen te verkopen.
Stom hè, zo'n forum waar je je mening mag geven zonder dat je berichten meteen gewist worden en je account geblokt. 😑
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel vanquote:Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Is Michelle met haar gezicht in de pot met chocolade pasta gevallen in de nieuwe reel van thats so us? 🫣
Thanks, nu heb ik dat liedje in m’n hoofd 😂quote:Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel van
😂😂😂 ik dacht dat je overdreef, maar nee 😂. Ziet ze dat nou echt zelf niet?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Is Michelle met haar gezicht in de pot met chocolade pasta gevallen in de nieuwe reel van thats so us? 🫣
Graag gedaan! Dat heb ik dus elke keer als ze haar maquillage net heeft gedaanquote:Op maandag 19 januari 2026 13:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik dat liedje in m’n hoofd 😂
Maar echt 🫣 ze ziet er ook oud uit vind ikquote:Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel van
Zou niemand haar hebben gewezen op deze uitschieter?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |