abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2026 @ 16:41:00 #1
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219858207
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 16:42:51 #2
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219858220
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
pi_219858237
Op instagram @grachtenatelier staan wat filmpjes van de workshop. Zo boeiend ziet het er niet uit.
  Spellchecker zaterdag 17 januari 2026 @ 16:46:54 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219858245
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.

pi_219858256
Jeanine van Bzzonder prijst de teddy-dekbedden van Zelesta aan.
Ze vindt ze zo fijn dat ze niet op bed maar in de kast liggen _O-
pi_219858262
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:46 schreef maily het volgende:

[..]
[..]

Aandacht zoeken is het. En dan dat schelden, tokkie.
pi_219858293
Wat een heerlijke topic titel🍆🍆🍆
pi_219858423
Ik beken dat ik ooit ook een piemel heb gekleid op een vrijgezellenfeestje.

Ze moesten toen nog even drogen en wij gingen ondertussen de stad in. Ik heb mijne nooit opgehaald😅
pi_219858487
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
pi_219858545
quote:

[..]
[..]

Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
pi_219858557
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.

[ Bericht 4% gewijzigd door papierentas op 17-01-2026 17:45:56 ]
pi_219858597
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers* -O-
pi_219858600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
pi_219858603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Grapje, hoor. Het is zo ongeveer het laatste waar je mij zult vinden.
pi_219858671
quote:

[..]
[..]

Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219858732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
pi_219858734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
_O-
pi_219858777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
pi_219858973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan zou mijn vermoeden dus toch juist kunnen zijn, dat haar adres pas kortgeleden is aangepast en dat daarbij de inschrijving is komen te vervallen. Iemand van hier heeft toen ook een stukje van de site gedeeld. Daarin staat dat bij een verhuizing, ook naar evt. een koopwoning, de inschrijving vervalt.
pi_219859014
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
pi_219859059
Dbm: veel krachttermen op threads, maar niet de ballen om ouders van kind/kinderen aan te spreken die haar kind slaan of opsluiten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219859071
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
pi_219859119
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:

[..]
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
Prima vermaak dus. Bijna jammer dat ze mij geblokkeerd heeft.
pi_219859168
Ik ben misschien echt een preutse tuttebel hoor, maar ik zal dus nooit een aubergine of wat dan ook jullie snappen me laten zien waar me kind van 5 bij is.. ik snap de lol er ook niet van.. heb ik btw ook met tieten mokken haha heb er niets mee 🤣
pi_219859681
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".

Als je je nu al je leven moet aanpassen in wat anderen vinden..
pi_219859828
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".

Als je je nu al je leven moet aanpassen in wat anderen vinden..
Mooi verwoord! Het grootste cadeau dat zij (en iedere ouder) zijn of haar kind kan geven is dat een kind zichzelf mag zijn en niet moet voldoen aan het beeld dat anderen hebben van 'hoe het hoort'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219859839
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?
Niet alle kinderen kunnen dat met 4 of 5jaar, de oudste van ons was bijna 7 toen het eindelijk lukte.
Maar we hebben geen loopfiets gegeven op zijn 6e/7e haha.
pi_219859952
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:06 schreef Cyan het volgende:

[..]
Over welke Tamara hebben we het?
greatgrandemultimama
pi_219860062
AM: de tweeling mogen nog niet op Instagram.
Sara: doet haar K-pop dansjes (o.a. met haar twee kleine zusjes) op haar eigen TikTok account sinds oktober 2025.
pi_219860281
Oh AM doet nog even een 'how can I make this about me' betreft de parkeergarage en het omlopen in Utrecht.
Als Utrechter is dit echt tenenkrommend. En het grachtenatelier snap ik nu echt niet. Maar wellicht hebben ze de publiciteit van AM nodig.....Zo te zien was het een workshop voor iedereen en kreeg AM een klein podium?
pi_219860359
Weer die discussie over de smaak van Flap? Laat het kind. En laat Kim kopen/aan het kind geven wat hij leuk vindt.

Luisteren naar je kind is een goede eigenschap. Schijt hebben aan wat de wereld vindt van die keuze is alleen maar goed.
pi_219860504
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.
Ik heb dat cadeautjes circus niet geheel aandachtig gevolgd, maar na Sinterklaas, Kerst en z'n 8e verjaardag zag ik een overzicht van één roze palet aan cadeautjes. Als ie daar blij van wordt, dan ben ik dat ook voor hem. Maar ik heb daarentegen ook een héél klein beetje *veel* het idee, dat DBM dit continue benoemt en laat zien, voor de reacties die ze er ongetwijfeld op krijgt. Net als de botox injectie, het loopfietsje, de bezoekjes aan de huisarts/SEH/het pesten van haar dochtertje op school en de ziekmeldingen van school. Deze vrouw valt voor mij in dezelfde mentale armoede categorie als Sanneke.
pi_219860800
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:27 schreef Cyan het volgende:

[..]
Mooi verwoord! Het grootste cadeau dat zij (en iedere ouder) zijn of haar kind kan geven is dat een kind zichzelf mag zijn en niet moet voldoen aan het beeld dat anderen hebben van 'hoe het hoort'.
Eens! Maar voor de privacy van mijn kind, zou ik dat niet delen op social media. DBM lijkt er nogal prat op te gaan. Ze schermt haar kinderen af met een plakker, maar mietert zo de voorkeuren van haar kind online. ( en hoe je het ook wendt of keert, dit blijft een kwetsbaar onderwerp!!)
pi_219860859
L sliep al voordat AM haar gedag kon zeggen. Is je kind gedag welterusten zeggen, voordat ze gaat slapen en jij een film beneden gaat kijken, hetzelfde "interessant doen geneuzel" als de was wegbrengen opbergen in je eigen huis?
pi_219860927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 20:37 schreef Cattolica het volgende:
L sliep al voordat AM haar gedag kon zeggen. Is je kind gedag welterusten zeggen, voordat ze gaat slapen en jij een film beneden gaat kijken, hetzelfde "interessant doen geneuzel" als de was wegbrengen opbergen in je eigen huis?
En het koken “afmaken” wat MG dan overneemt van haar

Overigens vind ik het bijzonder hoe ze de piemel van Julia staan te bewonderen.. ze zegt nog net niet ik heb die van Rens nagemaakt..
Ze blijven mij verbazen
pi_219861043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 20:42 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En het koken “afmaken” wat MG dan overneemt van haar

Overigens vind ik het bijzonder hoe ze de piemel van Julia staan te bewonderen.. ze zegt nog net niet ik heb die van Rens nagemaakt..
Ze blijven mij verbazen
Oh ja, vergeet ik het afmaken van het eten 🥴. En dat vrijdag haar werkdag is (omdat Maarten dan roostervrij is, de kinderen naar en van school kan halen en zij lekker thuis kan gaan nietsnutten werken.

Ik heb die hele piemel aubergine saga doorgescrolled en genegeerd. Ieder z'n meug, maar ik vind dat té genânt voor woorden én al helemaal om zoiets met je dochter te doen.
pi_219861147
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
dat is zo’n raar mens. Leeft puur nog omdat ze een kind heeft wat haar nog een doel in t leven geeft. Baby kan ze ondertussen gebruiken voor de gram anders had ze niks meer te posten maar ze blijft maar zeggen dat ze nooit haar kinderen zou gebruiken voor haar ‘influencers carrière’ waarmee ze wel 140 euro verdient elke maand!

Noem haar meer een pityfluencer. Mensen kijken alleen uit medelijden of om je aan haar te ergeren. Hele dagen negativiteit, alles de schuld van een ander en uber simp met rood haar (peppie oid) maar werken werken koken schoonmaken en alles voor haar doen omdat die eindelijk iemand heeft gevonden in z’n leven. Gozer is nog niet eens zo onsympathiek maar die gaat er natuurlijk eens genoeg van krijgen. Na een tijd breekt die negativiteit spiraal van haar je een keer op. Voor alles heeft ze een excuus. Werken lukt natuurlijk nooit meer want daar kan ze haar autisme nu voor inzetten dus dat wordt maar weer bankhangen en bij Gods gratie op zaterdag n uurtje naar buiten.

Stuk weggehaald. Zo gaan we een kind niet noemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Donna op 17-01-2026 21:56:52 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219861423
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:05 schreef RipCity het volgende:

[..]
...
Laat maar/
pi_219861449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Laat maar/
Dit wordt in iets andere bewoordingen toch bijna dagelijks geschreven over haar?
pi_219861577
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 20:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb dat cadeautjes circus niet geheel aandachtig gevolgd, maar na Sinterklaas, Kerst en z'n 8e verjaardag zag ik een overzicht van één roze palet aan cadeautjes. Als ie daar blij van wordt, dan ben ik dat ook voor hem. Maar ik heb daarentegen ook een héél klein beetje *veel* het idee, dat DBM dit continue benoemt en laat zien, voor de reacties die ze er ongetwijfeld op krijgt. Net als de botox injectie, het loopfietsje, de bezoekjes aan de huisarts/SEH/het pesten van haar dochtertje op school en de ziekmeldingen van school. Deze vrouw valt voor mij in dezelfde mentale armoede categorie als Sanneke.
Ik val ook niet over de roze voorkeur van haar zoon wel over het telkens delen, nu weer extra vermelden dat gaar zoon een ketting gekocht had. (En ook kwa medische geschiedenis/rugzak) Ze vindt het maar wat mooi dat de smaak van haar zoon anders is dan de meeste kinderen van zijn leeftijd. Last die jongen er lekker mee spelen ipv continu te vermelden op internet.
pi_219861666
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:42 schreef Cattolica het volgende:
AM: de tweeling mogen nog niet op Instagram.
Sara: doet haar K-pop dansjes (o.a. met haar twee kleine zusjes) op haar eigen TikTok account sinds oktober 2025.
En laat wat zien en daardoor zie je meteen het account van Sara. Heel slim AM
pi_219861774
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dit wordt in iets andere bewoordingen toch bijna dagelijks geschreven over haar?
True, maar bewoording doet wel iets met je boodschap.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219861844
Porterenee lijkt nog een grote klapper te willen maken… dat mensen er nog in trappen.
pi_219861953
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Porterenee lijkt nog een grote klapper te willen maken… dat mensen er nog in trappen.
Wat bedoel je
pi_219861960
Gek, dat sara een openbaar account heeft op tiktok. Ik zou haar beschermen.
pi_219861966
LotteB kopieert nu letterlijk de recaps en schrijfstijl met die kopjes enzo van MW. Grappig. Maarnietheus.
pi_219862136
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat doen de ouders al *kuch* want pa zit in de IT, ma heeft een gesprek gehad met het hulpje van de minister en broer heeft cybercriminologie gestudeerd. Dus ze weten er *kuch* alles van!
pi_219862141
Op tt nu een filmpje van die atelier waar AM vandaag is geweest.. waar Julia (wel half) maar wel in te zien is.. mooie creaties wel😅
pi_219862147
quote:
En ondertussen is het ook een puber die normaal wilt zijn en haar eigen keuzes maakt. En dit is het nieuwe normaal.

Ik vind het te gek dat ze zich vrij voelt om dit te laten zien.
pi_219862158
quote:
Ze leert het van de beste...
pi_219862197
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Huisopdehoek op 17-01-2026 22:43:29 ]
pi_219862348
Zou Am nou expres dat account van Sara in beeld brengen?
Wtf...
pi_219862453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
Zou Am nou expres dat account van Sara in beeld brengen?
Wtf...
AM doet alles met een reden
pi_219862563
De piemelkleilocatie wordt ook weer een samenwerking. Komt vast een hihahilarische doos ofzo. Voor alle gekkies.
pi_219862583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat bedoel je
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.

Ik vind die filmpjes van haar ex niet om aan te zien. Al meerdere keren dat ze met z'n tweeën in bed liggen. Echt dat soort dingen hoef ik niet te zien.
pi_219862599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat bedoel je
Een “mega” korting aanbieden…
pi_219862621
Als of zij het allemaal heeft uitgevonden.

Ex uitgekocht uit bedrijf en woning. Het zal toch allemaal betaald moeten worden door de meelopers
pi_219862652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Heb ff gekeken, ik volg haar al heel lang niet meer. Maar wat een prijzen alsnog🤯
pi_219862738
10 jaar geleden was ze vernieuwend met die online cursussen over geld. Tegenwoordig kan je die overal en nergens goedkoper of gratis krijgen. Het meeste geld bespaar je door die cursussen vooral niet te kopen.
pi_219862786
Ben al heel lang afgeknapt op Porterenee toen mij duidelijk werd dat haar site alleen nog maar bestond uit (slecht) gerecyclede artikelen en ze geld ging vragen voor cursussen. Begrijp wel dat de schoorsteen ergens van moet roken maar als je toch wil besparen moet je vooral niet aan betaalde cursussen beginnen. Dat is al stap 1 waar het fout gaat. Zoek op het internet, YouTube, Google, social media, you name it, en de tips (en vaak nog meer tips) vliegen je gratis om de oren.
pi_219862795
Klopt de beste besparing is haar ontvolgen.
Waarschijnlijk zijn de boeken opgekocht omdat ze anders voor een habbekrats in de aanbieding worden gezet.

Zal mij niks verbazen dat het niet meer zo geweldig loopt, want de cursussen zijn ook niet meer levenslang te bekijken.

Ook steeds vaker reclames op haar account…
pi_219863873
Bij J&V is het flink stil. Zij wonen in Utrecht. Hopelijk zijn ze oké!
pi_219863905
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Bij J&V is het flink stil. Zij wonen in Utrecht. Hopelijk zijn ze oké!
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.
pi_219863915
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.
pi_219863924
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.
pi_219863939
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weer
pi_219863945
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.

Ik vind die filmpjes van haar ex niet om aan te zien. Al meerdere keren dat ze met z'n tweeën in bed liggen. Echt dat soort dingen hoef ik niet te zien.
Ik heb even gekeken. Dat Nicky niet gek word van die eeuwige pluk haar voor haar ogen.
pi_219863947
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weer
Dan zullen de beelden vast snel volgen!
pi_219864101
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De piemelkleilocatie wordt ook weer een samenwerking. Komt vast een hihahilarische doos ofzo. Voor alle gekkies.
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.
pi_219864103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef meesterinbreekster het volgende:
LotteB kopieert nu letterlijk de recaps en schrijfstijl met die kopjes enzo van MW. Grappig. Maarnietheus.
Viel mij gisteren ineens ook op! Ze hebben ook hetzelfde management volgens mij..
pi_219864107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:37 schreef Roesssst het volgende:
10 jaar geleden was ze vernieuwend met die online cursussen over geld. Tegenwoordig kan je die overal en nergens goedkoper of gratis krijgen. Het meeste geld bespaar je door die cursussen vooral niet te kopen.
Toch denk ik dat het sommige mensen best wel een stukje op weg kan helpen, die zelf dat inzicht niet hebben.
pi_219864143
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.

Rarig.
pi_219864196
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.

Rarig.
Misschien is het familie van Tim.
pi_219864200
Sanneke: die snapt niet wat hier geschreven wordt over in de auto zitten. Volgens mij weten we allemaal wel hier dat ze wel mee naar de supermarkt gaat. Maar Dion mag bijna alle andere klusjes buiten de deur oppakken (behalve kleding voor m. Shoppen). Storie later laat ze zelf precies zien wat we bedoelen 🤣.
En dat campingbedje pastte toch niet in hun auto?

Dbm: ik las ff dat ze met haar harige kin op pad was, maar ze bedoelde een kat 😎 (ik weet dat het komt door pcos, maar ik zou dat zelf wel beter bijhouden)

@Am: ik heb in het nieuwe jaar nog bijna niet anoniem bij haar gekeken, lees hier wel mee, maar er veranderd niet veel.
pi_219864290
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:14 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien is het familie van Tim.
Oh, dat kan natuurlijk. Ik werd op het misschien wel verkeerde been gezet door die 'X' ertussen.
pi_219864357
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:

Rarig.
De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is maar of ze Michelle heet?
pi_219864372
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
De ex van Tim heet volgens mij ook Michelle
Wel makkelijk voor Tim, hoefde hij maar 1 naam te onthouden.
pi_219864394
Hvk: ik had het al gezegd gisteren : de nacht wordt een drama, en ja hoor.
Louay is onvermoeibaar.. is ze nou werkelijk zo dom dat ze niet snapt dat het kind oververmoeid is.
Gisteren op een slechte nachtrust de hele dag in een pretpark en kast thuis.
Ze gaat ook niet naar het cb toch? Dan had ze het daar misschien gehoord dat een kind van die leeftijd gebaat is bij rust en slaap.
Ach ze doet het zichzelf allemaal aan, ook dus puinhoop in huis waar ze vandaag weer door moet zien te komen.
En morgen maar weer klagen dat ze weer naar school moeten.
pi_219864396
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is maar of ze Michelle heet?
Hoe kom je aan die informatie?
pi_219864427
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.
Absoluut niet. Wel dat er waarschijnlijk aan een soort van hilarische doos wordt gedacht, met piemelkleien, een kopje-met-hangtieten, een patroon voor gebreide handboeien, massageolie en natuurlijk een podcast/wurksjop met Fieke met uitleg hoe je moet mental lossen en tijd voor elkaar moet nemen om je relatie goed te houden, waarbij AM meerdere keren verwijst naar Haar Boeken waarin ze ook dát heeft beschreven in 5 AI-gegenereerde zinnen.
pi_219864436
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:44 schreef Henrike het volgende:
Hvk: ik had het al gezegd gisteren : de nacht wordt een drama, en ja hoor.
Louay is onvermoeibaar.. is ze nou werkelijk zo dom dat ze niet snapt dat het kind oververmoeid is.
Gisteren op een slechte nachtrust de hele dag in een pretpark en kast thuis.
Ze gaat ook niet naar het cb toch? Dan had ze het daar misschien gehoord dat een kind van die leeftijd gebaat is bij rust en slaap.
Ach ze doet het zichzelf allemaal aan, ook dus puinhoop in huis waar ze vandaag weer door moet zien te komen.
En morgen maar weer klagen dat ze weer naar school moeten.
Ene oor in, ene oor uit.
pi_219864474
En Sanneke die nu ín de supermarkt rare gezichten trekt en tegen peppie aanstoot 😳🫤
pi_219864544
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:58 schreef Mallorcameisje het volgende:
En Sanneke die nu ín de supermarkt rare gezichten trekt en tegen peppie aanstoot 😳🫤
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.
pi_219864692
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hoe kom je aan die informatie?
Op internet
pi_219864741
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.
Mijn man zou dan zeer geïrriteerd zijn dat ik niet help met boodschappen inpakken. Iets met samenwerken
pi_219864769
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Mijn man zou dan zeer geïrriteerd zijn dat ik niet help met boodschappen inpakken. Iets met samenwerken
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.
pi_219864881
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.
pi_219864905
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:53 schreef Clavis het volgende:

[..]
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.
En het is zacht en zonnig weer, zelfs in Hellevoetsluis. Lekker er op uit met zijn 3 in de buitenlucht.
pi_219865090
Wat laten Sanneke en Dion zich ook enorm kennen zeg met deze 'provocerende' stories.
Wat een stel kleuters :')
pi_219865122
En waarom moeten we bij HVK weten welk kind wormen heeft? Sowieso dat een kind dat heeft?
pi_219865137
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom moeten we bij HVK weten welk kind wormen heeft? Sowieso dat een kind dat heeft?
Stel je voor dat de pestkop in de klas dat voorbij ziet komen op insta.
Volgende schooldag "hey jongens, raad eens wie wormpjes heeft! Haha XYZ is een wormenkind haha!"

Echt te debiel om zulke dingen te delen.
Twiddel
pi_219865164
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:53 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.
pi_219865300
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn man gaat twee keer per jaar met kerst en pasen 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219865334
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.
Ik vind een supermarkt bezoeken in het buitenland nog wel leuk, in Nl is het noodzakelijk dan stuur ik vaak mijn kinderen of shop online
pi_219865369
Het was hier voorspeld door iemand hier bij Hvk toen met sneeuw eten vorige week. straks heeft een kind wormpjes. En ja hoor.
pi_219865391
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind een supermarkt bezoeken in het buitenland nog wel leuk, in Nl is het noodzakelijk dan stuur ik vaak mijn kinderen of shop online
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.

Maar voor Sanneke lijkt het echt een uitje, die mensen heb je natuurlijk.
pi_219865398
Sanneke komt nooit in Zeeland want dat is ver rijden.

Zo lang is Hellevoetsluis naar Middelburg niet toch? Precies een uur.

Voor dat bijzondere huisje pas reden ze helemaal naar Drenthe toe?
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 12:09:12 #98
184769 crew  Deisyy
pi_219865400
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.

Snap ik ook wel, als je verder niet zo veel onderneemt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219865505
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:09 schreef Paardrijden123 het volgende:

Huisje was een uitnodiging, dus gratis/ hoge korting denk ik. Benzinekosten vergeten ze voor het mooie denk. Maar echt, Zeeland is prijzig klopt, maar vanaf hun zou ik gewoon een dagje gaan af en toe. Uurtje rijden is niks. Maar is moeilijk met kind, wind en autisme.
pi_219865560
quote:
Omdat ze advies wil en als je dat geeft zegt ze dat ze even de reacties afwacht, vraag dan niet
pi_219865569
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het was hier voorspeld door iemand hier bij Hvk toen met sneeuw eten vorige week. straks heeft een kind wormpjes. En ja hoor.
Ja klopt heb het gelezen vorige week, zo voorspelbaar daar.
pi_219865574
quote:
Het maakt ook niet uit. Het hele gezin moet dan behandeld worden incl. de volwassenen
pi_219865619
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:37 schreef Linnen het volgende:

[..]
Het maakt ook niet uit. Het hele gezin moet dan behandeld worden incl. de volwassenen
Kan zo door de droge pasta
pi_219865629
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Laat maar/
Wat is er flipperkast
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219865645
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:45 schreef RipCity het volgende:

[..]
Wat is er flipperkast
Ik vond je reactie nogal op de man en hard. Ik zou de OP nog eens nalezen. Daar wilde ik je op wijzen, maar ik zag ook dat je nooit eerder echt meeschreef, dus ik dacht: laat maar gaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Flipperkast_007 op 18-01-2026 13:02:15 ]
pi_219865672
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Mijn man gaat twee keer per jaar met kerst en pasen 😂
Ik denk dat mijn man niet vaker gaat.
pi_219865678
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gezien het weekmenu heb ik niet het idee dat hun kindje met de pot mee-eet.
pi_219865683
En HVK post even dr string collectie 🥳🫣
pi_219865684
OMG die strings bij HVK.. is dit only fans content worden mannetjes daar hitsig van.. ik vind hier wat van
pi_219865721
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:09 schreef Paardrijden123 het volgende:

Joh als ze de weg afrijdt dan is ze op de Brouwersdam, ze is vlakbij Rockanje.
Ze kan van alles doen, maar het zit er gewoon niet in.
pi_219865869
Zou me werkelijk niks verbazen als Sanneke deze vakantie vragen zelf stelt om te bedelen naar een gratis verblijf.
  zondag 18 januari 2026 @ 13:27:46 #112
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219865879
Wat is Judith stil?
pi_219865996
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 13:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou me werkelijk niks verbazen als Sanneke deze vakantie vragen zelf stelt om te bedelen naar een gratis verblijf.
Dat denk ik altijd bij iedereen die vragenstickers plaatst. En nog even benadrukken dat ze in sept. op vakantie willen maar nog niks geboekt hebben.
pi_219866112
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:

[..]

Ja zij maakt verder ook niets mee , dat is haar uitje, ik ben soms blij dat ik nergens meer naar toe hoef na mijn werk
pi_219866124
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn man niet vaker gaat.
Gelukkig nog een 😂
pi_219866527
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
En als ze het daar niet van hadden gekregen, nu een lebber van een hond en konijntjes aaien 😄😄 Tuurlijk weet ik dat ze daarna waarschijnlijk hun handjes gewassen krijgen 😎
pi_219866612
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja klopt heb het gelezen vorige week, zo voorspelbaar daar.
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)
pi_219866755
HVK schrijft oververmoeid verkeerd, ze maakt er onvermoeibaar van. En dan heeft het kleine mannetje ook nog wormen maar laat hem vervolgens wel likken door een hond. En de strings, tja..
pi_219866805
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan zo door de droge pasta
😂
pi_219867031
Pascal is nog steeds ziek en valt nog meer af. Nu gaat ze zelf weer 'doktoren' door terug te vallen op nutridrink.
pi_219867664
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ho ho, noem je hem nu haar man?!
Dat kan niet 😂 hij is nog niet haar man alleen haar verloofde.
Er is al een keer hele story aan gewijd dat iemand het haar man noemde 😂
pi_219867693
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 16:34 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Sanneke komt gewoon aandacht tekort. Echt zeiken om het zeiken bij die meid.
pi_219867871
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 16:34 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Weet ik, maar kan hier prima, ze leest toch niet mee zegt ze :P
  zondag 18 januari 2026 @ 16:59:24 #124
511649 poolmetuitkering
Aleksandra / Ola
pi_219867898
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:58 schreef Moppie1982 het volgende:
OMG die strings bij HVK.. is dit only fans content worden mannetjes daar hitsig van.. ik vind hier wat van
wat
  zondag 18 januari 2026 @ 16:59:52 #125
511649 poolmetuitkering
Aleksandra / Ola
pi_219867906
quote:
huh
  zondag 18 januari 2026 @ 17:00:51 #126
511649 poolmetuitkering
Aleksandra / Ola
pi_219867922
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:36 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Stel je voor dat de pestkop in de klas dat voorbij ziet komen op insta.
Volgende schooldag "hey jongens, raad eens wie wormpjes heeft! Haha XYZ is een wormenkind haha!"

Echt te debiel om zulke dingen te delen.
PRECIES.

Echt onvoorstelbaar dat ongeveer 1 jaar geleden heel Nederland in rep & roer was door die video van BOOS over kinderen in vlogs
Maar dit rare gedrag van je kind gebruiken voor je commerciele gewin (wormen! aahhh nu kijken mensen!) gewoon nog schaamteloos doorgaat
pi_219868076
Tim WolfS heeft een vrouw die huisarts is 😆
pi_219868102
Kennen jullie Iris Boeree? Net bevallen van kind 3 en alweer lekker aan het influencen. Waar haal je de energie vandaan, had ik niet in het kraambed 🙈
pi_219868396
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 17:20 schreef trientje90 het volgende:
Kennen jullie Iris Boeree? Net bevallen van kind 3 en alweer lekker aan het influencen. Waar haal je de energie vandaan, had ik niet in het kraambed 🙈
Ik denk dat het heel goed verdient, en je daarom geen volgers mag verliezen ( dat ze daarom meteen weer gaan beginnen)
  zondag 18 januari 2026 @ 18:02:36 #130
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219868534
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 15:40 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal is nog steeds ziek en valt nog meer af. Nu gaat ze zelf weer 'doktoren' door terug te vallen op nutridrink.
Ik ben verbaasd dat ze dat niet al standaard gebruikte, dat is wel de gewoonte met ondergewicht in dit soort situaties.
pi_219868595
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 17:19 schreef trientje90 het volgende:
Tim WolfS
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....
pi_219869102
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 16:59 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
wat
Die twee jongens hebben de strings van mama ondekt,,, en ze hebben ze om hun nek en zij filmt het zie story
pi_219869161
Mb is ook stilletjes op haar insta . Normaal dagelijks stories
  Moderator / Colorchick zondag 18 januari 2026 @ 19:07:44 #134
382129 crew  Donna
pi_219869377
Het is klaar. Iedereen mag meeschrijven, maar houd het even netjes. De boodschap komt ook wel aan zonder krachttermen. En schelden sowieso niet okay.
pi_219869379
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Doet me denken aan niravandijk die laatst een reel postte "waarom haar kinderen niet mogen logeren". Terwijl ze haar verhaal doet, zit ze de kaartjes van haar nieuwe lingerie-collectie af te knippen. Ik vond daar ook wat van en gelukkig waren er anderen die mijn gedachten deelden in de comments. Zij post wel vaker "rage-bait" achtige content, maar dit was wel van een bedroevend laag niveau, gezien het gevoelige onderwerp.
pi_219869464
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 14:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)
Mijn zoon van 11 nam vorige week ook ineens een hapje sneeuw die gek 😅
Maar wat een armoe weer. Iedereen wormen, een grote klerezooi, chaos. Zo'n goede anticonceptie die content van HvK
I can't help it, if I'm lucky
  Moderator / Colorchick zondag 18 januari 2026 @ 19:18:35 #137
382129 crew  Donna
pi_219869471
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 17:19 schreef trientje90 het volgende:
Tim WolfS heeft een vrouw die huisarts is 😆
Is mevrouw Wolfs een bekende op Instagram?
pi_219869507
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ben verbaasd dat ze dat niet al standaard gebruikte, dat is wel de gewoonte met ondergewicht in dit soort situaties.
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerd
pi_219869515
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerd
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gek
pi_219869573
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Tsja, nog niet misschien dat zij normaal eet. Heel, heel zorgelijk is het.
pi_219869586
Het moet ook ontzettend frustrerend en wanhopig voelen voor haar familie. Vreselijk om dit te moeten aanzien en te weten dat de ziekte haar helemaal overneemt…
pi_219869591
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 14:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬

[ Bericht 0% gewijzigd door Hondenbaasje123 op 18-01-2026 19:44:27 ]
pi_219869699
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Het moet ook ontzettend frustrerend en wanhopig voelen voor haar familie. Vreselijk om dit te moeten aanzien en te weten dat de ziekte haar helemaal overneemt…
Is het ook. Ik heb een vergelijkbare situatie met een sibling en het is verschrikkelijk.
pi_219869731
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mb is ook stilletjes op haar insta . Normaal dagelijks stories
Tijdens de poly deden Koen en Jacq denk ik veel, nu ze alleen (met Tim) is, kan ze niet meer elke dag naar believen fladderen. Voorheen was ze druk in de weer met de camera, met kleding, en het perfecte plaatje neerzetten. Nu moet ze ook de mondaine dingen doen, zoals wij sloebers die ook doen. Voorheen trok ze de deur achter zich dicht en was er altijd wel iemand thuis voor de kinderen (en om ze te brengen/halen/naar bed te brengen). Ook moet ze Tim tevreden houden, scheidingen regelen, personeel aan het werk houden. Nu Koen en Jacq uit het bedrijf zijn, is ze ook de steun daar kwijt. Ze zal wel weer een lading weekendplaatjes met Tim klaar hebben, maar die moeten ook bewerkt en daar heeft ze minder tijd voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-01-2026 19:49:51 (Fout) ]
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 19:58:05 #145
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219869822
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:08 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Doet me denken aan niravandijk die laatst een reel postte "waarom haar kinderen niet mogen logeren". Terwijl ze haar verhaal doet, zit ze de kaartjes van haar nieuwe lingerie-collectie af te knippen. Ik vond daar ook wat van en gelukkig waren er anderen die mijn gedachten deelden in de comments. Zij post wel vaker "rage-bait" achtige content, maar dit was wel van een bedroevend laag niveau, gezien het gevoelige onderwerp.
Ja dat vond ik ook gek _O-

Ik heb dat trouwens gezien nav het tegenantwoord van orthopedagoog Belle Barbé, voor mensen die hier over nadenken wellicht wel interessant om te lezen :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219869864
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Is mevrouw Wolfs een bekende op Instagram?
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
  Moderator / Colorchick zondag 18 januari 2026 @ 20:03:00 #147
382129 crew  Donna
pi_219869891
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
pi_219869900
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
Dat was niet de intentie. Iemand wees erop dat Henrike haar zoekresultaat niet klopte omdat ze op de verkeerde Tim had gezocht. That's all.
pi_219869981
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:58 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja dat vond ik ook gek _O-

Ik heb dat trouwens gezien nav het tegenantwoord van orthopedagoog Belle Barbé, voor mensen die hier over nadenken wellicht wel interessant om te lezen :Y
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.

Kanttekening.
In het algemeen vind ik sowieso deze hele discussie/dit hele onderwerp ongepast, omdat het trollen en rage-bait uitnodigt en daar is, nogmaals, het m.i. een té gevoelig onderwerp voor.
pi_219869997
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mijn zoon van 11 nam vorige week ook ineens een hapje sneeuw die gek 😅
Maar wat een armoe weer. Iedereen wormen, een grote klerezooi, chaos. Zo'n goede anticonceptie die content van HvK
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂
pi_219870006
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Ik denk dat nee of dat mag niet, niet in haar vocabulaire voorkomt.
pi_219870028
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Tja droge pasta elke dag of een keer afwisselen met sneeuw..

Zou de aubergines van de geertsjes al een mooie plek hebben?
pi_219870055
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.
Het ging echt om deze Tim.
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 20:21:20 #154
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219870095
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.

Kanttekening.
In het algemeen vind ik sowieso deze hele discussie/dit hele onderwerp ongepast, omdat het trollen en rage-bait uitnodigt en daar is, nogmaals, het m.i. een té gevoelig onderwerp voor.
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwd :o

Dat laatste sowieso eens, iedereen moet uiteindelijk gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Uiteindelijk zijn alleen de daders fout in deze hele discussie.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219870103
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik noem ook geen namen , alleen dat zijn ex een huisarts is. Zoals het in het artikel stond
pi_219870104
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.
Het ging echt om deze Tim.
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.
pi_219870145
Dbm
Ze vind dat haar vriendinnetje er super ziek uit ziet.
Nou meid, zolang je kind dagen in de sneeuw kan spelen, mee gaat naar verjaardagen, verjaardagsfeestjes kan vieren en nog mee kan naar de winkel om nog meer meuk uit te zoeken is er geen reden tot paniek.
O wacht morgen is het weer school, het is niet glad , het sneeuwt niet.
Ach dan houd ze haar morgen thuis omdat ze er superziek uit ziet... ik zet mijn joker in😉
pi_219870186
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Meke het volgende:

[..]
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwd :o

Dat laatste sowieso eens, iedereen moet uiteindelijk gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Uiteindelijk zijn alleen de daders fout in deze hele discussie.
Ik niet, ze zit héél erg in mijn allergie alarmbellen, dus ik ga er niet verder op in.
pi_219870448
Even pijlen, wat denken jullie:
Dbm haar dochtertje ziet er érg ziek uit.
Is ze ergens deze week ziek thuis?
Ik gok dat ze dinsdag ofzo thuis blijft.
pi_219870457
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂
Heb natuurlijk a la AM het hele gezin meteen preventief ontwormd
pi_219870464
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Ze vind dat haar vriendinnetje er super ziek uit ziet.
Nou meid, zolang je kind dagen in de sneeuw kan spelen, mee gaat naar verjaardagen, verjaardagsfeestjes kan vieren en nog mee kan naar de winkel om nog meer meuk uit te zoeken is er geen reden tot paniek.
O wacht morgen is het weer school, het is niet glad , het sneeuwt niet.
Ach dan houd ze haar morgen thuis omdat ze er superziek uit ziet... ik zet mijn joker in😉
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
pi_219870506
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
pi_219870576
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
Vreselijk stel.
pi_219870577
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:23 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gek
Ik probeerde me voorzichtig uit te drukken, maar dit is idd wat het is
pi_219870599
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
Helemaal mee eens. Ik krijg sowieso een error van dit soort taalgebruik, wat steeds meer bij de fluflu's lijkt te horen (zelfs bij die met een religieuze achtergrond), maar zoiets zeg je niet over je, in dit geval, eigen dochtertje. Net als HvK hoop ik (helaas tegen beter weten in) altijd maar, dat ze het als rage-bait plaatst. Wat het niet minder triest maakt, maar dat ze in ieder geval in werkelijkheid niet zo is.
pi_219870605
quote:
En hoeveel keer zullen ze de komende week samen weer gaan lunchen of uit eten gaan? Je viert je verjaardag zonder kinderen, je komt thuis en dan breng je niet het weekend gezellig met je kinderen door, nee dan ga je vooral weer weg van huis. Leuk ook voor je kinderen.
pi_219870627
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En weer knuffels gekocht.
Het was tenslotte al lang geleden dat ze zoiets kregen.
pi_219870651
quote:
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
pi_219870722
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:13 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Vreselijk stel.
🤣

Ze hadden ooit eens juridisch gedoe met een huurder van hun vorige huis in Spanje en ik heb geprobeerd om een vlog van hun daarover te bekijken op Youtube, maar daar is niet doorheen te komen. Ze zaten daar met hun advocaat die de kijkers alles zou uitleggen, maar Soof en Jan bleven maar in het luchtledige beppen en kleppen en die advocaat zat erbij en keek ernaar (die wordt toch wel per half uur betaald). Voor het feit dat ze ondernemers zijn, komen ze niet al te bijster intelligent bij de pinken over.
pi_219870793
Nou dat dus. Ze komen allesbehalve als zakenlui over, eerder een beetje dommig. Heel veel bakkerijen vallen om, maar bakker Jan gaat van reisje naar reisje. Van etentje naar etentje. Zijn kinderen (en de bakkers die hij in dienst heeft neem ik aan) runnen zijn bedrijf. Hij kan blijkbaar gewoon gemist worden. Soof legt af en toe wat kaasjes in de vitrine en doet de administratie. Zouden ze dan echt zoveel verdienen met hun socials?
pi_219870810
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:14 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Zou de aubergines van de geertsjes al een mooie plek hebben?
AM laat via haar abo weten:

"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".

🤡
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 21:39:06 #172
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219870817
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]

"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".

🤡
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
pi_219870824
quote:

[..]

🤡
Dus toch. Echt verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.
pi_219870828
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Onbegrijpelijk!
pi_219870830
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:

[..]
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
Dat ze niet naar Italië zijn voor de ijsbeurs, onze ijssalon is daar wel met personeel/ijsmakers. (Al zouden J&S natuurlijk geen personeel meenemen, die zijn alleen voor zichzelf in de wereld.)
pi_219870851
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:

[..]
Ik heb het nooit zo aanschouwd, was ook niet zo aangesloten bij hun doen en laten, totdat het hier werd genoemd en ben er toen meer op gaan letten. En ja, jullie hebben gelijk.
pi_219870864
We moeten een beetje lief zijn van Sofie Nagelkerke.

Als ze nu gewoon goede ouders waren maar zij verwaarlozen hun kinderen, zijn alleen maar met z’n tweeën de hort op, zuipen en stappen daarna gewoon de auto in en laten hun kinderen opdraaien voor oppassen, koken en de zaken draaiende houden.

Ze komen zo dom over!
pi_219870870
Dubbel
pi_219870890
Hun dagverslag is mijn irritainment-hoogtepuntje van de dag. Er zijn dagen dat ik denk dat het niet erger kan, maar dan zie ik weer iets waarover ik me blijf verbazen. Net als bij veel andere fluflu's. Maar zij hebben, in tegenstelling tot veel van die flu's, een echt bedrijf te runnen. Bakkers, bezorgers en winkelpersoneel in dienst. De ene na de andere bakkerij sluit. Maar de Nagelkerkjes zijn big spenders, kijken maar half om naar hun bedrijven (en ook zo naar hun kinderen trouwens). En gaan maar door. Hoe dan?
pi_219870913
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:49 schreef Lynnyl het volgende:
Hun dagverslag is mijn irritainment-hoogtepuntje van de dag. Er zijn dagen dat ik denk dat het niet erger kan, maar dan zie ik weer iets waarover ik me blijf verbazen. Net als bij veel andere fluflu's. Maar zij hebben, in tegenstelling tot veel van die flu's, een echt bedrijf te runnen. Bakkers, bezorgers en winkelpersoneel in dienst. De ene na de andere bakkerij sluit. Maar de Nagelkerkjes zijn big spenders, kijken maar half om naar hun bedrijven (en ook zo naar hun kinderen trouwens). En gaan maar door. Hoe dan?
Jan heeft het geluk uit een welgestelde familie te komen. Zo wordt het in stand gehouden.

Als je de reviews van de winkels leest is het geen top kwaliteit. Ook als je de foto’s ziet waarbij ze aan het werk zijn zonder handschoenen en haarnetje. Of Junior die er met z’n vingers aan zit. Nou nee dank je wel 🤢
pi_219870943
quote:

[..]

🤡
Het is toch werkelijk niet te geloven 🤦‍♀️ Het zal allemaal wel weer enorm overtrokken zijn AM kennende.
pi_219870952
quote:

[..]

🤡
🤦♀ zij heeft echt een bord voor haar kop
pi_219870972
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:52 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Jan heeft het geluk uit een welgestelde familie te komen. Zo wordt het in stand gehouden.
Dit denk ik ook.

Daarnaast, ongerelateerd, valt het me op dat ze nooit iets schrijft over haar ouders. Het is zijn ouders voor en na.
pi_219871000
[quote]0s.gif
quote:

[..]
Maar alleen ZIJ snapt het spotje hè, de mensen die reageren naar het meisje op de roltrap zijn fout, niet de ouders die alles online hebben gegooid…
pi_219871018
Het zijn de ouders van Soof die dag en nacht bijspringen hè. Die altijd oppassen als ze samen weer op reis zijn. Die elke week de kinderen uit school halen omdat ze dat zelf zo graag willen. Bij de ouders van Jan gaan ze alleen op bezoek, meer niet.
pi_219871180
Nagelkerkjes hebben hier ook zitten loeren zie hun laatste dagverslag😂😂
pi_219871188
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Daarnaast, ongerelateerd, valt het me op dat ze nooit iets schrijft over haar ouders. Het is zijn ouders voor en na.
Dat zijn de ouders van Sofie. Bij de ouders van Jan komen ze volgens mij heel weinig. Waarschijnlijk alleen als er iets te halen valt.
pi_219871496
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef huisjehier121 het volgende:
Niet te lezen joh. Ik feest niet zo veel, zit momenteel in een enorm zware periode, dus zou jaloers kunnen zijn. Maar nee hoor lieve Sofie, liever mijn eigen sores dan jouw lege leven. Eigenlijk voel ik me meestal beter als ik het “lege” leven van de influencers voorbij zie komen. Dankbaar voor mijn privacy, lieve vrienden die er zijn en blijven, ook zonder dat er geld of alcohol in het spel is, niet afhankelijk van de dopamine die likes geven. Dank jullie wel dat ik me, ondanks alles, dan een heel gezegend mens voel.
pi_219871562
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef huisjehier121 het volgende:
Hoho 😉 Soof "stuitte toevallig bij toeval op een forum, want ze heeft forums verbannen" 🥴. Oh en wél positief blijven hóór, zegt Soof, terwijl ze haar venijnige kattigheid niet onder stoelen of banken steekt wanneer er kritiek is van een klant of oud-medewerker. Neem nog een wijntje, Soof, en kruip lekker naast Jantje Kaas in bed, zodat ie kan gaan slapen 🤡.
pi_219871632
Maike neemt het ook niet zo nauw met de veiligheid van haar dochter. Gezellig filmen tijdens het rijden, ogen niet op de weg terwijl dochterlief de gordel achter haar rug draagt. Kind gaat genadeloos door de voorruit bij een aanrijding..
pi_219871637
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat zijn de ouders van Sofie. Bij de ouders van Jan komen ze volgens mij heel weinig. Waarschijnlijk alleen als er iets te halen valt.
De ouders van Jan zijn "niet mobiel" schreef Sofie laatst. En Jan is net een baby die niet kan slapen zonder de nabijheid van zn moeder, alleen kan Jan niet slapen zonder zn Sofietje 😆
pi_219871770
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 18-01-2026 23:08:43 ]
pi_219871992
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:31 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hoho 😉 Soof "stuitte toevallig bij toeval op een forum, want ze heeft forums verbannen" 🥴. Oh en wél positief blijven hóór, zegt Soof, terwijl ze haar venijnige kattigheid niet onder stoelen of banken steekt wanneer er kritiek is van een klant of oud-medewerker. Neem nog een wijntje, Soof, en kruip lekker naast Jantje Kaas in bed, zodat ie kan gaan slapen 🤡.
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
pi_219872012
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er is geen account nodig om mee te lezen, alleen als je mee wilt schrijven.
pi_219872020
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
Maar ik vind de ex van een héél ander verhaal. Vooral als die ex in de eerste instantie een relatie had met iemand die geen influencer is. Bij jvp vond ik dit ook bij haar ex man. Denk dat het voor die 2 exen allemaal al pijnlijk genoeg is.

Jvp is voor de driehoek niet de influencer geweest die ze nu is qua bereik.

En met Tim is dit idem, die exen vragen hier echt niet om.

En om even als voorbeeld de vader van MB te nemen: Deze worden al jaar en dag lachend op de foto gezet met tekst en commentaar.

Kan me niet herinneren dat ik ooit Tim Wolf heb gevolgd/volg überhaupt maar al helemaal niet toen hij nog getrouwd was met zijn vorige vrouw. Dus is gewoon anders.
  Spellchecker zondag 18 januari 2026 @ 23:15:12 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219872036
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef Jenn1806 het volgende:
Maike neemt het ook niet zo nauw met de veiligheid van haar dochter. Gezellig filmen tijdens het rijden, ogen niet op de weg terwijl dochterlief de gordel achter haar rug draagt. Kind gaat genadeloos door de voorruit bij een aanrijding..
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?
pi_219872067
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Maar ik vind de ex van een héél ander verhaal. Vooral als die ex in de eerste instantie een relatie had met iemand die geen influencer is. Bij jvp vond ik dit ook bij haar ex man. Denk dat het voor die 2 exen allemaal al pijnlijk genoeg is.
Helemaal prima
pi_219872070
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Jawel hoor die mogen oppassen en andere hand- en spandiensten verlenen. Sofieke brengt het altijd zo van 'ze wilden heeeeel graag dat Junior kwam spelen'.
pi_219872073
Zouden de strings van hvk die de jongens om hun nek hebben wel schoon zijn? Anders snap ik die wormpjes wel🤢
pi_219872096
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:18 schreef Snaky het volgende:

[..]
Jawel hoor die mogen oppassen en andere hand- en spandiensten verlenen. Sofieke brengt het altijd zo van 'ze wilden heeeeel graag dat Junior kwam spelen'.
Dank allen voor het ophelderen van de ouders-situatie. Ik heb overduidelijk, al die jaren, Sofie's dagelijke verhaaltjes niet met aandacht gelezen 😇🥴.
pi_219872126
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
pi_219872149
quote:
88s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Je hardnekkige en ongezonde aandacht voor dit specifieke onderwerp is al vaker ter sprake gebracht en ik heb het meer dan eens voor je opgenomen, maar nu ben ik op het punt om je te vragen om ermee te stoppen om over de ex te schrijven. Je dramt door, laat het gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Henrike op 18-01-2026 23:47:17 ]
pi_219872154
Waarom zou hvk ook 3 badjassen hebben hangen voor haarzelf in de badkamer?
pi_219872175
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
Wat een grap. :') Was dat maar allemaal te genezen.

Het enige wat ze wel echt goed doet en waar veel gescheiden ouders een voorbeeld aan kunnen nemen is het contact samen met haar ex voor hun zoon. En aangezien hij het prima vind om gefilmd e.d. te worden vind ik wel dat ik dit kan zeggen.

Verder vind ik het een zeer aparte vrouw.
pi_219872184
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.

Ik snap nog steeds niet wat je als moeder zijnde bezielt dat je je kinderen op deze manier filmt en vertelt dat ze wormen hebben. Maar goed, wie ben ik.
pi_219872217
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.

Ik snap nog steeds niet wat je als moeder zijnde bezielt dat je je kinderen op deze manier filmt en vertelt dat ze wormen hebben. Maar goed, wie ben ik.
Aandacht aandacht, daar gaat het allemaal om
pi_219872262
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
pi_219872480
quote:
Vreselijk, ik kon het niet opbrengen om het af te luisteren. Altijd die vragensticker erbij of je ervan wil leren.
En dat rode jurkje met die laarzen eronder is al net zo erg als die geruite mantelpakjes die ze steeds draagt. Te kor en te klein.
pi_219872486
En voor kledingadvies hoeft ze ook niet naar thehomeandthekid want die draagt alles zeker 3 maten te groot 🥴
pi_219872623
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:

[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
Ik denk dat ze haar hoogtepunt heeft gehad. Dat ze nu nog even flink wil cashen aan alle meuk cursussen.

Kwam zeker uit de lucht vallen of kan erg goed de schijn ophouden. Denk een combinatie.
Maar goed mensen moeten toch door hebben dat ze veel teveel betalen.

Dat onderdeel van geen pizza meer is ook op een fiasco uitgelopen.

Ex-Man probeert ook iets te geforceerd iets nieuws op te zetten met nieuwe partner. Mega ongemakkelijk die nieuwe meid.
  maandag 19 januari 2026 @ 05:28:29 #211
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219872640
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eerst wel, maar nu kan je ook zonder account hier meelezen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219872655
quote:

[..]
Eigenlijk zou AM een stapeltje bewerkte foto’s van L en J onder ogen moeten krijgen ofzo.
Van die van een ijsje likken wordt dan een …….

Misschien dat ze dan meer schrikt ervan ofzo of echt nadenkt erover.
pi_219872762
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:

[..]
Vind je? Kasper was opeens minder in beeld, dat begon mensen op te vallen en toen was het bericht dat hij achter de schermen bezig was en meer dingen voor zichzelf ging doen wat hij leuk vond, zoals weer radio dj. Hij ging vaker naar hun appartement in Antwerpen (ze waren natuurlijk de periode van scheiding vaker alleen thuis of in Antwerpen) en op een gegeven moment was hij alleen maar daar. Toen begon hij vaker hard te lopen en tagde zijn huidige (veel jongere?) vriendin.

Ze gingen nog terug naar Curaçao als een reis waar ze zo lang naar hebben uitgekeken maar volgens mij hebben ze toen besloten er een punt achter te zetten. In die periode viel Renée ook flink af. Waar ze normaal gesproken ook veel post, was het toen verrassend stil. En toen kwamen de juicekanalen ook met berichten dat ze wellicht uit elkaar waren.

En nu post zij veel filmpjes met haar kinderen, hoe leuk ze het hebben, laat ze kleding zien waar je goed kan zien dat ze veel is afgevallen en sport ze meer. En hij post vooral veel berichten die me doen denken aan mannen die een midlifecrisis hebben.

Ik heb soms plaatsvervangende schaamte als ik beide zie op insta, vooral wanneer ze proberen te laten zien hoe goed ze het hebben. Alleen vind ik het knap van Renée dat ze haar man kan uitkopen en nog steeds in haar huidige woning kan blijven wonen.
pi_219872795
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef maily het volgende:

[..]
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?
Doe ff normaal. Die hebben wel wat anders te doen
pi_219872799
Ik loop wat achter dus wellicht al genoemd,waarom was wolfje dan ook mee op een kaptenandson werktripje?

Sofie vind ik net een groot kind, wij vallen in ieder geval niet onder de lieve vrienden.
Misschien kan ze het eens gebruiken om te kijken naar wat ze uitdraagt via haar insta en eens wat vaker iets ondernemen met de kinderen :)
Dat gezegd hebbende, jan zijn voorhoofd lijkt net elke keer een stukje uitgerekter?!

En die ellen, daar is eigenlijk niet zoveel over te zeggen want die moet eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden met haar rare opvattingen.

Pascalvdhaas ging offline maar toch niet, is nu al een paar dagen ziek wat zorgelijk is met haar gezondheid en gewicht, ben benieuwd of ze binnenkort weer opgenomen word want ze zag er vorige week ook al erg slecht uit!
Hond oos is wel echt te cute :)
pi_219872864
quote:

[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.

Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
pi_219872879
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.

Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Dit.. als je huisarts en voornaam van mijn huisarts intypt heb je direct de website... en mijn huisarts heeft geen bijzondere naam. Dacht dat het kwam omdat ik hier woon en het mijn huisarts is dus ook een keer aan iemand anders (andere regio) gevraagd en die had het ook direct.
Dus een voornaam en werk is soms al voldoende om een anoniem iemand te exposen
pi_219872882
quote:

[..]
Een beetje??

Echt, ik kom niet meer bij hier!
pi_219872888
quote:

[..]

Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.
pi_219872955
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:07 schreef Cyan het volgende:

[..]
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....
Het wordt niet opgepikt geloof ik 😅
pi_219873001
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?
pi_219873011
quote:
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.
pi_219873038
O, o , die Sofietje. Wat een leeghoofdje is dat toch. Positiviteit kost niks zegt ze dan. Nee meid, dat klopt. Net zoals een keer echte aandacht hebben voor je kinderen niks kost.

In plaats van zich afvragen waarom mensen toch zo kritisch zijn naar haar en haar Jantje ( zij noemt dat alles afkraken) kan ze zich beter afvragen wat al deze onzin en leegte haar dan precies brengt behalve geld.
pi_219873050
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoor
pi_219873087
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:00 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.
Ja klopt. Ik was de schuldige van het grapje. Maar idd, er is een naam genoemd
pi_219873232
Sofie Nagelkerke liet zich gisteren wel een beetje gaan hoor. Emotionele post, vol met fouten.
Ik vraag me af of ze wel nuchter was.
Ze kan zeggen wat ze wil over de kritiek maar wat ze laten zien is gewoon niet echt oké.

En dan steeds dat gezeur over dat ze slecht of weinig geslapen heeft: zou zij nooit van slaaphygiene gehoord hebben? Ze ligt regelmatig tot diep in de nacht te Netflixen. Gek he, dat je dan niet veel slaapt?
pi_219873255
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:24 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?
Ik zou denken dat je de ongebruikte/schone in de kast hebt en alleen de badjas die je momenteel gebruikt eruit/in de badkamer
pi_219873267
Nadat zij hier een aantal keer genoemd is ben ik ook Broodjedunner/Bo tegen maar meine gute… heeft zij een extra hypotheek afgesloten om deze absurde hoeveelheden aan kleding voor haar kinderen te kopen?

En ja ok ze koopt ook veel via Vinted zo te zien maar alsnog.

Fijn ook voor je kinderen om ze je levende poppen te noemen.

Denk dat zij wel echt in mijn allergie zit hahaha
pi_219873279
Maikekd doet echt wel haar best voor haar dochter. Ondanks dat hij is vreemdgegaan, houdt ze een band met hem en z'n nieuwe gezin. Ook met haar dochter naar de verjaardag van haar halfzusje. Als we The Real Housewives of Amsterdam een beetje mogen geloven, zal dit een super grote happening zijn
pi_219873322
quote:

[..]

Ik heb het even voor je opgezocht.
In post 76 schreef Shuri ldat ze een insta account was tegengekomen met de naam Michelle wolf.
Mijn reactie was letterlijk:

"De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is niet of ze Michelle heet"
Dus ik ben niet over een naam begonnen, alleen vermeldt dat ik op internet in 2 artikelen heb gelezen dat ze huisarts is.
Gewoon even voor de duidelijkheid , bij de feiten blijven en mij niet zomaar dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Laten we er maar over ophouden, is dit forum niet voor. We zullen het ooit wel ergens lezen hoe het zit toch?
I
pi_219873328
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:19 schreef slowie het volgende:
Maikekd doet echt wel haar best voor haar dochter. Ondanks dat hij is vreemdgegaan, houdt ze een band met hem en z'n nieuwe gezin. Ook met haar dochter naar de verjaardag van haar halfzusje. Als we The Real Housewives of Amsterdam een beetje mogen geloven, zal dit een super grote happening zijn
Ik vind haar echt een lieve moeder van wat ik op insta zie
pi_219873330
Dat al die influencers vroeg of laat toch allemaal "toevallig of viavia" op dit forum terecht komen hè.
En allemaal is het heel stom en oneerlijk dat wij zo negatief zijn en dat ligt aan ons, zielige mensen die allemaal de hele dag helemaal depri commentaar geven op die leuke , slimme en fijne influencers. Want wat zij doen en hoe ze het doen is geweldig, dat wij dat niet zien ligt aan ons.
De influencers die hier besproken worden denken er verder even niet bij na dat er naast hen honderd duizenden, zelfs miljoenen influencers zijn die wij hier helemaal niet bespreken. Omdat die wel goede content hebben of wel de privacy van hun kinderen respecteren of niet cursussen waarmee je kanker kan genezen proberen te verkopen.
Stom hè, zo'n forum waar je je mening mag geven zonder dat je berichten meteen gewist worden en je account geblokt. 😑
pi_219873342
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Nadat zij hier een aantal keer genoemd is ben ik ook Broodjedunner/Bo tegen maar meine gute… heeft zij een extra hypotheek afgesloten om deze absurde hoeveelheden aan kleding voor haar kinderen te kopen?

Zij kwam de afgelopen weken ook een paar keer bij mij voorbij. Steeds met outfits van haar baby. Het lijkt wel of dat kindje zoveel kleding heeft dat ze nooit 2x hetzelfde aan krijgt. Na 1x dragen kan het in de was en daarna kan het weg. Alles waar ik error van krijg.
pi_219873426
Sjamadriaan deelt Ellen
pi_219873478
Jet is vandaag thuis omdat haar juf ziek is.
AM: Gelukkig heb ik geen afspraken waar ze niet bij kan zijn.
Twee stories later: Ik heb alleen vanmiddag een afspraak waarbij het niet handig is dat Jet erbij zit.
8)7
pi_219873480
quote:

Oh My ja. Ondanks alles via Vinted.... Wat een meuk en pakketten.

Heeft sowieso wel goed geboerd op haar broodje dunner. Heb toevallig via-via een paar ebooks. Maar 18 euro voor die meuk per "boek" met een paar recepten. Te bizar voor woorden. En dat huis van Wendy natuurlijk overgenomen....nou. dat was ook aan de prijs. 🤪

Drie x Avondmaal geprobeerd. Binnen een uur weer honger 😂

Marketing technisch doet ze het goed ..
pi_219873525
quote:

Echt bizar als je de hoeveelheid adidas broekjes ziet alleen al!
En ondertussen veel linkjes plaatsen omdat veel volgers dat vragen. Dat laatste geloof ik want ze krijgt veel reacties van volgers te zien op haar posts. En ze is behoorlijk aan het doorslaan met haar Vinted bestellingen. Inmiddels post ze meer daarover dan broodje dunner tips.
pi_219873531
AM, je weet wel die met het wekelijkse schoonmaakschema, ‘heeft gisteren (zondag dus) gisteren al een hoop kunnen doen qua huishouden’

Betekent dat dat ze deze week niets meer hoeft te doen, dat ze voorgewerkt heeft en iets leuks met J kan doen vanwege de zieke juf? Oh nee, want ze moest daarvoor schuiven in de agenda.

Maar welke ‘hoop’ qua huishouden heeft ze gisteren dan gedaan?

Vragen, vragen..
pi_219873559
Volgt iemand Maysadeoliveir?
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen.
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Harper op 19-01-2026 10:54:02 ]
pi_219873572
quote:
88s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:46 schreef Harper het volgende:
Jet is vandaag thuis omdat haar juf ziek is.
AM: Gelukkig heb ik geen afspraken waar ze niet bij kan zijn.
Twee stories later: Ik heb alleen vanmiddag een afspraak waarbij het niet handig is dat Jet erbij zit.
8)7
Goed dat je geen serieuze baan hebt AM!
En net doen alsof dat wel zo is door nu snel dit te plaatsen is wel een beetje zielig.
pi_219873610
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:39 schreef Barbamamaatje het volgende:
Sjamadriaan deelt Ellen
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?
pi_219873643
Sorry ik heb het al eerder voorbij zien komen maar ik vergeet het steeds...hoe heet Ellen ook alweer op instagram?
  maandag 19 januari 2026 @ 10:19:16 #243
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219873648
Ik ben heel benieuwd wat AM voor leuks gaat doen met Jet.
pi_219873674
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?
Denk idd dat het laatste het zwaartste weegt
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 10:25:37 #245
184769 crew  Deisyy
pi_219873692
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
In post 76 schreef Shuri ldat ze een insta account was tegengekomen met de naam Michelle wolf.

"De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is niet of ze Michelle heet"
Dus ik ben niet over een naam begonnen, alleen vermeldt dat ik op internet in 2 artikelen heb gelezen dat ze huisarts is.
Gewoon even voor de duidelijkheid , bij de feiten blijven en mij niet zomaar dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Laten we er maar over ophouden, is dit forum niet voor. We zullen het ooit wel ergens lezen hoe het zit toch?
I
Deze discussie is wel klaar, want inmiddels wordt het veel te groot gemaakt.

Even terloops benoemen dat ze huisarts is is niet zo'n probleem, maar inmiddels is het door jou en meerdere users veel groter gemaakt.
pi_219873732
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
Sorry ik heb het al eerder voorbij zien komen maar ik vergeet het steeds...hoe heet Ellen ook alweer op instagram?
terugnaarliefde
pi_219873778
quote:
88s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen:
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.
Ik heb de link hierboven verwijderd, maar als je op deze manier een link deelt, dan kunnen we je instagram accountnaam zien. Wellicht voor jou geen probleem, maar ik dacht het even te melden.
pi_219873788
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoor
En ik durf ook wel te stellen dat ze nog steeds trekjes van borderline vertoont 😅
pi_219874007
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat AM voor leuks gaat doen met Jet.
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯
pi_219874008
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
terugnaarliefde
pi_219874015
quote:
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen: xxxxxx
Ja echt bizar is het. Dan influencen verdient echt belachelijk. Sanne (van Laviesanne) heeft ook onlangs een huis gekocht dat te koop stond voor 1,4 miljoen 🫣

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2026 11:12:01 (privegegevens verwijderd) ]
pi_219874032
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:

[..]

I
In post 77 quote ik jou waar er geschreven wordt dat ze volgens jou ….. heet.
pi_219874070
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯
Dat zou ze doen als het om bestiedochter Julia gaat, of om Lotje. Maar dit is Jet, die valt onder Maartens takenlijst denk ik.
pi_219874113
quote:
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen:

@Harper als ik de link open zie ik jouw instanaam staan. ‘X heeft dit gedeeld’

Misschien de link weghalen en alleen de naam van de fluflu vermelden?
En uit de quotes laten halen?

Tenzij je het geen probleem vindt, natuurlijk.
pi_219874169
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb de link hierboven verwijderd, maar als je op deze manier een link deelt, dan kunnen we je instagram accountnaam zien. Wellicht voor jou geen probleem, maar ik dacht het even te melden.
Oeps. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Dank!
pi_219874224
Ellen krabbelt snel wat terug, na de uithaal van Sjamadriaan.
pi_219874292
Haha, Sofie was wat ondergesneeuwd door Debbie, AM en natuurlijk de Bollen saga. Leest al die tijd mee, balen dat ze niet meer meetelt.
Maar opeens is daar weer aandacht!
Heerlijk!
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219874298
quote:
88s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Oeps. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Dank!
Let ook even op de forummers die het reposten en onverhoopt jouw link hierin meenemen.
pi_219874355
@Sushirijst
Kun je aub de link uit de quote halen?
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 11:12:34 #260
184769 crew  Deisyy
pi_219874439
quote:
88s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:04 schreef Harper het volgende:
@:Sushirijst
Kun je aub de link uit de quote halen?
Ik heb hem al verwijderd.
pi_219874454
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb hem al verwijderd.
Dankjewel!
  maandag 19 januari 2026 @ 11:15:43 #262
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219874462
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Triest ja maar tenslotte is poetsen en andere huishoudklusjes haar passie. En die kinderen, tja die wilde ze nooit!
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 11:23:37 #263
184769 crew  Deisyy
pi_219874616
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:46 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
In post 77 quote ik jou waar er geschreven wordt dat ze volgens jou ….. heet.
Ik had gezegd dat deze discussie klaar was.
pi_219874655
Geen momfluencer maar wel iets wat ik voorbij zag komen... deelnemers aan over mijn lijk, alex en linda, hij ligt slecht na operatie....

heel verdrietig natuurlijk maar waarom deel je zo veel intimiteit over je man, jezelf en je kind online?

en het publiek..... dat gewoon wacht om een update, of hij nog wel leeft....

de wereld is gek of ik ben te oud voor deze shit
  roze maandag 19 januari 2026 @ 11:45:46 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219874805
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
Geen momfluencer maar wel iets wat ik voorbij zag komen... deelnemers aan over mijn lijk, alex en linda, hij ligt slecht na operatie....

heel verdrietig natuurlijk maar waarom deel je zo veel intimiteit over je man, jezelf en je kind online?

en het publiek..... dat gewoon wacht om een update, of hij nog wel leeft....

Dat is niet heel gek hoor met deelnemers van Over Mijn Lijk. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_219874822
En weeeeer dat afgezaagde riedeltje over dat ze zo blij is dat ze thuisblijfmoeder is. Dat andere moeders haar veelvuldig gebruikten als oppas bla bla bla. Ze is dan wel iedere dag thuis maar lijkt nooit iets met haar kinderen te doen buiten gesponsorde uitjes. Knutselen, spelletje, meespelen het zit er allemaal niet in bij onze thuisblijfmoeder. Ze vermaken elkaar of de tablet wordt uit de gesponsorde kast getrokken. Dat ze nu zelf haar oudere kinderen om de haverklap inzet als oppas laat ze voor het gemak achterwege.
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 11:47:42 #267
184769 crew  Deisyy
pi_219874824
Er is op FOk! zelfs een reeks van inmiddels 25 topics Topicreeks: BNN: Over mijn Lijk #2: Hopelijk nog veel delen te gaan!
pi_219874836
Ellen (- Koen + ex) heeft héél veel onderzoek gedaan naar narcisme. 😂 En is nu uiteraard ook op dat gebied kenner, en kan ze dat vast wel genezen door haar wiebelstokje / dure cursus.

Koekoek.
pi_219874848
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:47 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer dat afgezaagde riedeltje over dat ze zo blij is dat ze thuisblijfmoeder is. Dat andere moeders haar veelvuldig gebruikten als oppas bla bla bla. Ze is dan wel iedere dag thuis maar lijkt nooit iets met haar kinderen te doen buiten gesponsorde uitjes. Knutselen, spelletje, meespelen het zit er allemaal niet in bij onze thuisblijfmoeder. Ze vermaken elkaar of de tablet wordt uit de gesponsorde kast getrokken. Dat ze nu zelf haar oudere kinderen om de haverklap inzet als oppas laat ze voor het gemak achterwege.
Ze zeurt er flink over inderdaad. Net alsof dit vaak voorkomt. Moet trouwens zeggen dat ik me niet kan herinneren wanneer mij kinderen op de basisschool niet naar school konden ivm een zieke leerkracht. Het word daar altijd intern opgelost door hijvoorbeeld een ambulant leerkracht of iets.
pi_219874858
Ach gut, doet ze tóch een spelletje met Jet! Ik zie verbetering 👍
pi_219874860
[..]
Dat is niet heel gek hoor met deelnemers van Over Mijn Lijk. :@
[/quote]

Dit inderdaad!
pi_219874861
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik dacht precies dit na het zien van de stories vandaag van tamaraelbaz. Ik ben, denk ik, één van de weinigen die haar niet bepaald komisch maar wel onnodig bot vind. Elke keer die grens willen opzoeken én de mensen in haar omgeving lijken het allemaal maar heel normaal te vinden.
pi_219874873
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik had gezegd dat deze discussie klaar was.
Zoals ik net in een verwijderde post schreef: dat had ik niet gelezen. Anders had ik het ook niet geplaatst. Sorry hoor!
pi_219874910
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Maarja, die mental load he… 🙄

En ik vind het ook een beetje sneer naar andere stellen die het zich niet kunnen permitteren dat 1 ouder thuis blijft, omdat zij hun kinderen niet exploiteren op insta.
pi_219874976
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach gut, doet ze tóch een spelletje met Jet! Ik zie verbetering 👍
Ah, fijn dat wat hier geschreven wordt meteen wordt doorgegeven.

Misschien ook eens iets doen met de waarschuwingen die hier gegeven worden?
En hulp zoeken voor je verslavingen, AM!
pi_219874979
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik dacht precies dit na het zien van de stories vandaag van tamaraelbaz. Ik ben, denk ik, één van de weinigen die haar niet bepaald komisch maar wel onnodig bot vind. Elke keer die grens willen opzoeken én de mensen in haar omgeving lijken het allemaal maar heel normaal te vinden.
Zij en maria, vreselijk. Achterbaks, nep, vreselijk komen ze over.
  maandag 19 januari 2026 @ 12:02:34 #277
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219874990
AM zal ook niet even aanbieden bij te springen als thuisblijfmoeder om een klasgenootje van Jet op te vangen zoals in de mail gevraagd was. Ze zit natuurlijk ook niet in de klasse appgroep. Zo sociaal die vrouw🙈
pi_219875025
Milou moestbiets bij het UWV inleveren. Zal ze daar die auto, bakfiets en caravan van kopen?
pi_219875030
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maarja, die mental load he… 🙄

En ik vind het ook een beetje sneer naar andere stellen die het zich niet kunnen permitteren dat 1 ouder thuis blijft, omdat zij hun kinderen niet exploiteren op insta.
Of ouders die gewoon allebei willen werken.

Als er een leerkracht ziek is, is dat hier overigens niet zo'n probleem. Dan kijken we gewoon in onze agenda wie van de twee het makkelijkste thuis kan blijven. Dus ook met twee werkende ouders kan dat prima AM.

(Hangt een beetje van je baan af maar wat Maarten doet is ook niet zo heel spannend volgens mij, hij is geen verpleegkundige of leerkracht of zo)
pi_219875043
Ellen wil toch graag aandacht? Die zal ze gaan krijgen denk ik. Richard Groenendijk heeft ook de storie van Sjamadriaan gedeeld. Zal alleen niet de aandacht zijn die ze graag krijgt.
Ergens voelt het lelijk dat ik dit leedvermaak vind, aan de andere kant zoekt ze het zelf op.
pi_219875107
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wat zegt ze?
pi_219875114
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:00 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Zij en maria, vreselijk. Achterbaks, nep, vreselijk komen ze over.
Inderdaad! Maria vind ik zo'n opportuniste, waait met alle winden mee. Nu is ze weer bestie met Tamara, na jarenlange ruzie, maar ze gaat van de ene bestie naar de andere. Iris (van MCW) en Helga om er maar een paar te noemen. Alhoewel ik haar soms ook weleens hoor sneren richting Tamara in hun podcast, maar nep blijven lachen en Tamara hinnikt maar mee. Ik vind het opmerkelijk dat de juicekanalen niets over hun durven zeggen, bijvoorbeeld over hun gedwongen exit bij RHoA.
pi_219875118
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:02 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal ook niet even aanbieden bij te springen als thuisblijfmoeder om een klasgenootje van Jet op te vangen zoals in de mail gevraagd was. Ze zit natuurlijk ook niet in de klasse appgroep. Zo sociaal die vrouw🙈
AM is tegenwoordig een druk werkende vrouw hoor, en een heuse bestsellerauteur
pi_219875133
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen (- Koen + ex) heeft héél veel onderzoek gedaan naar narcisme. 😂 En is nu uiteraard ook op dat gebied kenner, en kan ze dat vast wel genezen door haar wiebelstokje / dure cursus.

Koekoek.
Ze doet het met dat handje en door veelvuldig weg te kijken. Ze heeft :7 helende handen! :7
pi_219875143
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:02 schreef Rimboequeen het volgende:
Het was vast niet een kind van Mirjam. Dan wordt het al snel teveel moeite!
pi_219875193
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat zegt ze?
“Zelfs als hele forums die je proberen af te breken.” Ik ga de podcast niet luisteren, maar dit schrijft ze in het bericht over de podcast op haar design-account.
pi_219875212
Wat zei AM nou ? Lot eet soms niet ? Ze had toch de ultieme tips dat kinderen alles eten, zelfs slakken ??
pi_219875468
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:29 schreef poohenzo het volgende:
Wat zei AM nou ? Lot eet soms niet ? Ze had toch de ultieme tips dat kinderen alles eten, zelfs slakken ??
Beproefde methode, al 7 kinderen lang. Ach, oeps, bleken kinderen toch niet universeel >:)
pi_219875667
Top dat Sjamadriaan dit oppakt. Die claims die Ellen doet, zij is echt knettergek
pi_219875680
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:26 schreef Weerikier het volgende:
Dat al die influencers vroeg of laat toch allemaal "toevallig of viavia" op dit forum terecht komen hè.
En allemaal is het heel stom en oneerlijk dat wij zo negatief zijn en dat ligt aan ons, zielige mensen die allemaal de hele dag helemaal depri commentaar geven op die leuke , slimme en fijne influencers. Want wat zij doen en hoe ze het doen is geweldig, dat wij dat niet zien ligt aan ons.
De influencers die hier besproken worden denken er verder even niet bij na dat er naast hen honderd duizenden, zelfs miljoenen influencers zijn die wij hier helemaal niet bespreken. Omdat die wel goede content hebben of wel de privacy van hun kinderen respecteren of niet cursussen waarmee je kanker kan genezen proberen te verkopen.
Stom hè, zo'n forum waar je je mening mag geven zonder dat je berichten meteen gewist worden en je account geblokt. 😑
Exact en maar roepen dat het ze niks doet en de lieve mensen met meer zijn, zielig
pi_219875710
Is Michelle met haar gezicht in de pot met chocolade pasta gevallen in de nieuwe reel van thats so us? 🫣
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 13:04:52 #292
184769 crew  Deisyy
pi_219875732
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Is Michelle met haar gezicht in de pot met chocolade pasta gevallen in de nieuwe reel van thats so us? 🫣
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel van :D
pi_219875747
Oef die Ellen, die durft door te zeggen luister niet naar artsen bij kanker.
Vind dit echt zo erg dat ze dit schrijft.
Heb paar naasten verloren door deze ziekte die overal hebben gezocht naar een goede behandeling, artsen die alles hebben geprobeerd en mevrouw wiebelstok zou deze mensen door haar cursus kunnen genezen? Kwakzalver is ze, levensgevaarlijk
pi_219875750
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Thanks, nu heb ik dat liedje in m’n hoofd 😂
pi_219875758
quote:
😂😂😂 ik dacht dat je overdreef, maar nee 😂. Ziet ze dat nou echt zelf niet?
pi_219875764
Ik ga even in een hoekje huilen hoor, een Ellen die uitkraamt dat je een soort autisme hebt waar bepaalde delen van je hersenen niet goed werken... Die werken prima! Alleen anders dan neurotypische breinen. Zo iemand moet toch een spreekverbod krijgen.
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 13:10:58 #297
184769 crew  Deisyy
pi_219875768
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:08 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Thanks, nu heb ik dat liedje in m’n hoofd 😂
Graag gedaan! Dat heb ik dus elke keer als ze haar maquillage net heeft gedaan :D
pi_219875835
Kanonnen MW lijkt wel een oempa loempa.

Oh,
ik was niet de enige die dat dacht haha!
pi_219876014
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar echt 🫣 ze ziet er ook oud uit vind ik
  maandag 19 januari 2026 @ 13:27:35 #300
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219876104
Ik kijk naar de stories en reels van MW, en zie in bijna elke post Tim wel een tas van haar vasthouden... ik kan me niet inhouden om te denken dat hij niet haar lover is, maar tassendrager... een soort hulpje (om in AM woorden te blijven).
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219876145
quote:
Zou niemand haar hebben gewezen op deze uitschieter?

Iris moet nog even oefenen op de timing van haar tekst want ze playbackt niet synchroon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')