quote:Op zondag 18 januari 2026 23:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Je hardnekkige en ongezonde aandacht voor dit specifieke onderwerp is al vaker ter sprake gebracht en ik heb het meer dan eens voor je opgenomen, maar nu ben ik op het punt om je te vragen om ermee te stoppen om over de ex te schrijven. Je dramt door, laat het gaan.
Wat een grap.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Waarom zou hvk ook 3 badjassen hebben hangen voor haarzelf in de badkamer?
Aandacht aandacht, daar gaat het allemaal omquote:Op zondag 18 januari 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.
Ik snap nog steeds niet wat je als moeder zijnde bezielt dat je je kinderen op deze manier filmt en vertelt dat ze wormen hebben. Maar goed, wie ben ik.
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Een “mega” korting aanbieden…
Vreselijk, ik kon het niet opbrengen om het af te luisteren. Altijd die vragensticker erbij of je ervan wil leren.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
Ik denk dat ze haar hoogtepunt heeft gehad. Dat ze nu nog even flink wil cashen aan alle meuk cursussen.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:
[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
Eerst wel, maar nu kan je ook zonder account hier meelezen.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
Eigenlijk zou AM een stapeltje bewerkte foto’s van L en J onder ogen moeten krijgen ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Vind je? Kasper was opeens minder in beeld, dat begon mensen op te vallen en toen was het bericht dat hij achter de schermen bezig was en meer dingen voor zichzelf ging doen wat hij leuk vond, zoals weer radio dj. Hij ging vaker naar hun appartement in Antwerpen (ze waren natuurlijk de periode van scheiding vaker alleen thuis of in Antwerpen) en op een gegeven moment was hij alleen maar daar. Toen begon hij vaker hard te lopen en tagde zijn huidige (veel jongere?) vriendin.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:
[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
Doe ff normaal. Die hebben wel wat anders te doenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen
Dit.. als je huisarts en voornaam van mijn huisarts intypt heb je direct de website... en mijn huisarts heeft geen bijzondere naam. Dacht dat het kwam omdat ik hier woon en het mijn huisarts is dus ook een keer aan iemand anders (andere regio) gevraagd en die had het ook direct.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.
Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Een beetje??quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen
Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.
Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Het wordt niet opgepikt geloof ik 😅quote:Op zondag 18 januari 2026 18:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Waarom zou hvk ook 3 badjassen hebben hangen voor haarzelf in de badkamer?
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoorquote:Op maandag 19 januari 2026 08:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.
Ja klopt. Ik was de schuldige van het grapje. Maar idd, er is een naam genoemdquote:Op maandag 19 januari 2026 08:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |