abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219872126
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
pi_219872149
quote:
88s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Je hardnekkige en ongezonde aandacht voor dit specifieke onderwerp is al vaker ter sprake gebracht en ik heb het meer dan eens voor je opgenomen, maar nu ben ik op het punt om je te vragen om ermee te stoppen om over de ex te schrijven. Je dramt door, laat het gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Henrike op 18-01-2026 23:47:17 ]
pi_219872154
Waarom zou hvk ook 3 badjassen hebben hangen voor haarzelf in de badkamer?
pi_219872175
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Ellen is ook echt koekoek hoor, Borderline, narcisme en zelfs autisme zijn te genezen 🤦♀
Wat een grap. :') Was dat maar allemaal te genezen.

Het enige wat ze wel echt goed doet en waar veel gescheiden ouders een voorbeeld aan kunnen nemen is het contact samen met haar ex voor hun zoon. En aangezien hij het prima vind om gefilmd e.d. te worden vind ik wel dat ik dit kan zeggen.

Verder vind ik het een zeer aparte vrouw.
pi_219872184
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.

Ik snap nog steeds niet wat je als moeder zijnde bezielt dat je je kinderen op deze manier filmt en vertelt dat ze wormen hebben. Maar goed, wie ben ik.
pi_219872217
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja dat is wat ik ook zag op dat rare filmpje. Vroeg dat mezelf ook af. Misschien deelt ze die met haar oudere dochter? Geen idee.

Ik snap nog steeds niet wat je als moeder zijnde bezielt dat je je kinderen op deze manier filmt en vertelt dat ze wormen hebben. Maar goed, wie ben ik.
Aandacht aandacht, daar gaat het allemaal om
pi_219872262
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Een “mega” korting aanbieden…
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
pi_219872480
quote:
Vreselijk, ik kon het niet opbrengen om het af te luisteren. Altijd die vragensticker erbij of je ervan wil leren.
En dat rode jurkje met die laarzen eronder is al net zo erg als die geruite mantelpakjes die ze steeds draagt. Te kor en te klein.
pi_219872486
En voor kledingadvies hoeft ze ook niet naar thehomeandthekid want die draagt alles zeker 3 maten te groot 🥴
pi_219872623
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:

[..]
Die scheiding kwam ook best wel uit de lucht vallen voor de volgers had ik het idee. Zag op insta dat Casper alweer een nieuwe partner heeft. Ben benieuwd wat voo verhaal daar achter zit.
Ik volg Renee ook veel minder, blijft toch altijd hetzelfde. Hoewel ze me voorheen enorm inspireerde met haar podcast en social media.
Ik denk dat ze haar hoogtepunt heeft gehad. Dat ze nu nog even flink wil cashen aan alle meuk cursussen.

Kwam zeker uit de lucht vallen of kan erg goed de schijn ophouden. Denk een combinatie.
Maar goed mensen moeten toch door hebben dat ze veel teveel betalen.

Dat onderdeel van geen pizza meer is ook op een fiasco uitgelopen.

Ex-Man probeert ook iets te geforceerd iets nieuws op te zetten met nieuwe partner. Mega ongemakkelijk die nieuwe meid.
  maandag 19 januari 2026 @ 05:28:29 #211
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219872640
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
Eerst wel, maar nu kan je ook zonder account hier meelezen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219872655
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Eigenlijk zou AM een stapeltje bewerkte foto’s van L en J onder ogen moeten krijgen ofzo.
Van die van een ijsje likken wordt dan een …….

Misschien dat ze dan meer schrikt ervan ofzo of echt nadenkt erover.
pi_219872762
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 00:03 schreef Anniek88 het volgende:

[..]
Vind je? Kasper was opeens minder in beeld, dat begon mensen op te vallen en toen was het bericht dat hij achter de schermen bezig was en meer dingen voor zichzelf ging doen wat hij leuk vond, zoals weer radio dj. Hij ging vaker naar hun appartement in Antwerpen (ze waren natuurlijk de periode van scheiding vaker alleen thuis of in Antwerpen) en op een gegeven moment was hij alleen maar daar. Toen begon hij vaker hard te lopen en tagde zijn huidige (veel jongere?) vriendin.

Ze gingen nog terug naar Curaçao als een reis waar ze zo lang naar hebben uitgekeken maar volgens mij hebben ze toen besloten er een punt achter te zetten. In die periode viel Renée ook flink af. Waar ze normaal gesproken ook veel post, was het toen verrassend stil. En toen kwamen de juicekanalen ook met berichten dat ze wellicht uit elkaar waren.

En nu post zij veel filmpjes met haar kinderen, hoe leuk ze het hebben, laat ze kleding zien waar je goed kan zien dat ze veel is afgevallen en sport ze meer. En hij post vooral veel berichten die me doen denken aan mannen die een midlifecrisis hebben.

Ik heb soms plaatsvervangende schaamte als ik beide zie op insta, vooral wanneer ze proberen te laten zien hoe goed ze het hebben. Alleen vind ik het knap van Renée dat ze haar man kan uitkopen en nog steeds in haar huidige woning kan blijven wonen.
pi_219872795
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef maily het volgende:

[..]
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?
Doe ff normaal. Die hebben wel wat anders te doen
pi_219872799
Ik loop wat achter dus wellicht al genoemd,waarom was wolfje dan ook mee op een kaptenandson werktripje?

Sofie vind ik net een groot kind, wij vallen in ieder geval niet onder de lieve vrienden.
Misschien kan ze het eens gebruiken om te kijken naar wat ze uitdraagt via haar insta en eens wat vaker iets ondernemen met de kinderen :)
Dat gezegd hebbende, jan zijn voorhoofd lijkt net elke keer een stukje uitgerekter?!

En die ellen, daar is eigenlijk niet zoveel over te zeggen want die moet eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden met haar rare opvattingen.

Pascalvdhaas ging offline maar toch niet, is nu al een paar dagen ziek wat zorgelijk is met haar gezondheid en gewicht, ben benieuwd of ze binnenkort weer opgenomen word want ze zag er vorige week ook al erg slecht uit!
Hond oos is wel echt te cute :)
pi_219872864
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.

Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219872879
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.

Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Dit.. als je huisarts en voornaam van mijn huisarts intypt heb je direct de website... en mijn huisarts heeft geen bijzondere naam. Dacht dat het kwam omdat ik hier woon en het mijn huisarts is dus ook een keer aan iemand anders (andere regio) gevraagd en die had het ook direct.
Dus een voornaam en werk is soms al voldoende om een anoniem iemand te exposen
pi_219872882
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen
Een beetje??

Echt, ik kom niet meer bij hier!
pi_219872888
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:

[..]

Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.
pi_219872955
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:07 schreef Cyan het volgende:

[..]
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....
Het wordt niet opgepikt geloof ik 😅
pi_219873001
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef slowie het volgende:
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?
pi_219873011
quote:
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.
pi_219873038
O, o , die Sofietje. Wat een leeghoofdje is dat toch. Positiviteit kost niks zegt ze dan. Nee meid, dat klopt. Net zoals een keer echte aandacht hebben voor je kinderen niks kost.

In plaats van zich afvragen waarom mensen toch zo kritisch zijn naar haar en haar Jantje ( zij noemt dat alles afkraken) kan ze zich beter afvragen wat al deze onzin en leegte haar dan precies brengt behalve geld.
pi_219873050
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zodra zij beweert dat ze onderzoek gedaan heeft lach je je toch al rot? Zo enorm wetenschappelijk onderlegd die meid.
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoor
pi_219873087
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:00 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Er is een naam genoemd, waarna er ook een grapje over werd gemaakt.
Ja klopt. Ik was de schuldige van het grapje. Maar idd, er is een naam genoemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')