abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2026 @ 17:00:51 #126
511649 poolmetuitkering
Aleksandra / Ola
pi_219867922
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:36 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Stel je voor dat de pestkop in de klas dat voorbij ziet komen op insta.
Volgende schooldag "hey jongens, raad eens wie wormpjes heeft! Haha XYZ is een wormenkind haha!"

Echt te debiel om zulke dingen te delen.
PRECIES.

Echt onvoorstelbaar dat ongeveer 1 jaar geleden heel Nederland in rep & roer was door die video van BOOS over kinderen in vlogs
Maar dit rare gedrag van je kind gebruiken voor je commerciele gewin (wormen! aahhh nu kijken mensen!) gewoon nog schaamteloos doorgaat
pi_219868076
Tim WolfS heeft een vrouw die huisarts is 😆
pi_219868102
Kennen jullie Iris Boeree? Net bevallen van kind 3 en alweer lekker aan het influencen. Waar haal je de energie vandaan, had ik niet in het kraambed 🙈
pi_219868396
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 17:20 schreef trientje90 het volgende:
Kennen jullie Iris Boeree? Net bevallen van kind 3 en alweer lekker aan het influencen. Waar haal je de energie vandaan, had ik niet in het kraambed 🙈
Ik denk dat het heel goed verdient, en je daarom geen volgers mag verliezen ( dat ze daarom meteen weer gaan beginnen)
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  zondag 18 januari 2026 @ 18:02:36 #130
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219868534
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 15:40 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal is nog steeds ziek en valt nog meer af. Nu gaat ze zelf weer 'doktoren' door terug te vallen op nutridrink.
Ik ben verbaasd dat ze dat niet al standaard gebruikte, dat is wel de gewoonte met ondergewicht in dit soort situaties.
pi_219868595
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 17:19 schreef trientje90 het volgende:
Tim WolfS
😆 Die extra S en het leeftijdsverschil is een klein nuanceverschil maar ach ....
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219869102
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 16:59 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
wat
Die twee jongens hebben de strings van mama ondekt,,, en ze hebben ze om hun nek en zij filmt het zie story
pi_219869161
Mb is ook stilletjes op haar insta . Normaal dagelijks stories
  Moderator / Colorchick zondag 18 januari 2026 @ 19:07:44 #134
382129 crew  Donna
pi_219869377
Het is klaar. Iedereen mag meeschrijven, maar houd het even netjes. De boodschap komt ook wel aan zonder krachttermen. En schelden sowieso niet okay.
pi_219869379
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:58 schreef Moppie1982 het volgende:
OMG die strings bij HVK.. is dit only fans content worden mannetjes daar hitsig van.. ik vind hier wat van
Doet me denken aan niravandijk die laatst een reel postte "waarom haar kinderen niet mogen logeren". Terwijl ze haar verhaal doet, zit ze de kaartjes van haar nieuwe lingerie-collectie af te knippen. Ik vond daar ook wat van en gelukkig waren er anderen die mijn gedachten deelden in de comments. Zij post wel vaker "rage-bait" achtige content, maar dit was wel van een bedroevend laag niveau, gezien het gevoelige onderwerp.
pi_219869464
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 14:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)
Mijn zoon van 11 nam vorige week ook ineens een hapje sneeuw die gek 😅
Maar wat een armoe weer. Iedereen wormen, een grote klerezooi, chaos. Zo'n goede anticonceptie die content van HvK
I can't help it, if I'm lucky
  Moderator / Colorchick zondag 18 januari 2026 @ 19:18:35 #137
382129 crew  Donna
pi_219869471
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 17:19 schreef trientje90 het volgende:
Tim WolfS heeft een vrouw die huisarts is 😆
Is mevrouw Wolfs een bekende op Instagram?
pi_219869507
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ben verbaasd dat ze dat niet al standaard gebruikte, dat is wel de gewoonte met ondergewicht in dit soort situaties.
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerd
pi_219869515
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Tja ze houdt vol dat ze inmiddels normale porties eet en het niet meer ernaast hoeft te gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat zij zelf gelooft en niet wat haar wordt geadviseerd
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gek
pi_219869573
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Tsja, nog niet misschien dat zij normaal eet. Heel, heel zorgelijk is het.
pi_219869586
Het moet ook ontzettend frustrerend en wanhopig voelen voor haar familie. Vreselijk om dit te moeten aanzien en te weten dat de ziekte haar helemaal overneemt…
pi_219869591
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 14:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar dit is een van de tweeling (en de jongste lees ik) die zijn 5 (of 6) die snappen toch wel dat je sneeuw niet kunt eten. (Als het door de sneeuw komt) Ik mag toch aannemen dat moeders ze dat verteld heeft. De jongste 2 kan ik nog snappen dat ze ineens sneeuw in de mond hebben maar dan zeg je toch ook dat het niet kan. En bel de huisartsenpost voor advies over medicatie voor de jongste ipv random op internet te vragen. (En ook die story over haar strings, wederom denk ik waarom plaats je dat)
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬

[ Bericht 0% gewijzigd door Hondenbaasje123 op 18-01-2026 19:44:27 ]
pi_219869699
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Het moet ook ontzettend frustrerend en wanhopig voelen voor haar familie. Vreselijk om dit te moeten aanzien en te weten dat de ziekte haar helemaal overneemt…
Is het ook. Ik heb een vergelijkbare situatie met een sibling en het is verschrikkelijk.
pi_219869731
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mb is ook stilletjes op haar insta . Normaal dagelijks stories
Tijdens de poly deden Koen en Jacq denk ik veel, nu ze alleen (met Tim) is, kan ze niet meer elke dag naar believen fladderen. Voorheen was ze druk in de weer met de camera, met kleding, en het perfecte plaatje neerzetten. Nu moet ze ook de mondaine dingen doen, zoals wij sloebers die ook doen. Voorheen trok ze de deur achter zich dicht en was er altijd wel iemand thuis voor de kinderen (en om ze te brengen/halen/naar bed te brengen). Ook moet ze Tim tevreden houden, scheidingen regelen, personeel aan het werk houden. Nu Koen en Jacq uit het bedrijf zijn, is ze ook de steun daar kwijt. Ze zal wel weer een lading weekendplaatjes met Tim klaar hebben, maar die moeten ook bewerkt en daar heeft ze minder tijd voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-01-2026 19:49:51 (Fout) ]
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 19:58:05 #145
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219869822
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:08 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Doet me denken aan niravandijk die laatst een reel postte "waarom haar kinderen niet mogen logeren". Terwijl ze haar verhaal doet, zit ze de kaartjes van haar nieuwe lingerie-collectie af te knippen. Ik vond daar ook wat van en gelukkig waren er anderen die mijn gedachten deelden in de comments. Zij post wel vaker "rage-bait" achtige content, maar dit was wel van een bedroevend laag niveau, gezien het gevoelige onderwerp.
Ja dat vond ik ook gek _O-

Ik heb dat trouwens gezien nav het tegenantwoord van orthopedagoog Belle Barbé, voor mensen die hier over nadenken wellicht wel interessant om te lezen :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219869864
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Is mevrouw Wolfs een bekende op Instagram?
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
  Moderator / Colorchick zondag 18 januari 2026 @ 20:03:00 #147
382129 crew  Donna
pi_219869891
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
pi_219869900
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
Dat was niet de intentie. Iemand wees erop dat Henrike haar zoekresultaat niet klopte omdat ze op de verkeerde Tim had gezocht. That's all.
pi_219869981
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:58 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja dat vond ik ook gek _O-

Ik heb dat trouwens gezien nav het tegenantwoord van orthopedagoog Belle Barbé, voor mensen die hier over nadenken wellicht wel interessant om te lezen :Y
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.

Kanttekening.
In het algemeen vind ik sowieso deze hele discussie/dit hele onderwerp ongepast, omdat het trollen en rage-bait uitnodigt en daar is, nogmaals, het m.i. een té gevoelig onderwerp voor.
pi_219869997
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mijn zoon van 11 nam vorige week ook ineens een hapje sneeuw die gek 😅
Maar wat een armoe weer. Iedereen wormen, een grote klerezooi, chaos. Zo'n goede anticonceptie die content van HvK
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')