abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219870851
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:

[..]
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
Ik heb het nooit zo aanschouwd, was ook niet zo aangesloten bij hun doen en laten, totdat het hier werd genoemd en ben er toen meer op gaan letten. En ja, jullie hebben gelijk.
pi_219870864
We moeten een beetje lief zijn van Sofie Nagelkerke.

Als ze nu gewoon goede ouders waren maar zij verwaarlozen hun kinderen, zijn alleen maar met z’n tweeën de hort op, zuipen en stappen daarna gewoon de auto in en laten hun kinderen opdraaien voor oppassen, koken en de zaken draaiende houden.

Ze komen zo dom over!
pi_219870870
Dubbel
pi_219870890
Hun dagverslag is mijn irritainment-hoogtepuntje van de dag. Er zijn dagen dat ik denk dat het niet erger kan, maar dan zie ik weer iets waarover ik me blijf verbazen. Net als bij veel andere fluflu's. Maar zij hebben, in tegenstelling tot veel van die flu's, een echt bedrijf te runnen. Bakkers, bezorgers en winkelpersoneel in dienst. De ene na de andere bakkerij sluit. Maar de Nagelkerkjes zijn big spenders, kijken maar half om naar hun bedrijven (en ook zo naar hun kinderen trouwens). En gaan maar door. Hoe dan?
pi_219870913
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:49 schreef Lynnyl het volgende:
Hun dagverslag is mijn irritainment-hoogtepuntje van de dag. Er zijn dagen dat ik denk dat het niet erger kan, maar dan zie ik weer iets waarover ik me blijf verbazen. Net als bij veel andere fluflu's. Maar zij hebben, in tegenstelling tot veel van die flu's, een echt bedrijf te runnen. Bakkers, bezorgers en winkelpersoneel in dienst. De ene na de andere bakkerij sluit. Maar de Nagelkerkjes zijn big spenders, kijken maar half om naar hun bedrijven (en ook zo naar hun kinderen trouwens). En gaan maar door. Hoe dan?
Jan heeft het geluk uit een welgestelde familie te komen. Zo wordt het in stand gehouden.

Als je de reviews van de winkels leest is het geen top kwaliteit. Ook als je de foto’s ziet waarbij ze aan het werk zijn zonder handschoenen en haarnetje. Of Junior die er met z’n vingers aan zit. Nou nee dank je wel 🤢
pi_219870943
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
AM laat via haar abo weten:

"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".

🤡
Het is toch werkelijk niet te geloven 🤦‍♀️ Het zal allemaal wel weer enorm overtrokken zijn AM kennende.
pi_219870952
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
AM laat via haar abo weten:

"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".

🤡
🤦♀ zij heeft echt een bord voor haar kop
pi_219870972
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:52 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Jan heeft het geluk uit een welgestelde familie te komen. Zo wordt het in stand gehouden.
Dit denk ik ook.

Daarnaast, ongerelateerd, valt het me op dat ze nooit iets schrijft over haar ouders. Het is zijn ouders voor en na.
pi_219871000
[quote]0s.gif
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Maar alleen ZIJ snapt het spotje hè, de mensen die reageren naar het meisje op de roltrap zijn fout, niet de ouders die alles online hebben gegooid…
pi_219871018
Het zijn de ouders van Soof die dag en nacht bijspringen hè. Die altijd oppassen als ze samen weer op reis zijn. Die elke week de kinderen uit school halen omdat ze dat zelf zo graag willen. Bij de ouders van Jan gaan ze alleen op bezoek, meer niet.
pi_219871180
Nagelkerkjes hebben hier ook zitten loeren zie hun laatste dagverslag😂😂
pi_219871188
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Daarnaast, ongerelateerd, valt het me op dat ze nooit iets schrijft over haar ouders. Het is zijn ouders voor en na.
Dat zijn de ouders van Sofie. Bij de ouders van Jan komen ze volgens mij heel weinig. Waarschijnlijk alleen als er iets te halen valt.
pi_219871496
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef huisjehier121 het volgende:
Niet te lezen joh. Ik feest niet zo veel, zit momenteel in een enorm zware periode, dus zou jaloers kunnen zijn. Maar nee hoor lieve Sofie, liever mijn eigen sores dan jouw lege leven. Eigenlijk voel ik me meestal beter als ik het “lege” leven van de influencers voorbij zie komen. Dankbaar voor mijn privacy, lieve vrienden die er zijn en blijven, ook zonder dat er geld of alcohol in het spel is, niet afhankelijk van de dopamine die likes geven. Dank jullie wel dat ik me, ondanks alles, dan een heel gezegend mens voel.
pi_219871562
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef huisjehier121 het volgende:
Hoho 😉 Soof "stuitte toevallig bij toeval op een forum, want ze heeft forums verbannen" 🥴. Oh en wél positief blijven hóór, zegt Soof, terwijl ze haar venijnige kattigheid niet onder stoelen of banken steekt wanneer er kritiek is van een klant of oud-medewerker. Neem nog een wijntje, Soof, en kruip lekker naast Jantje Kaas in bed, zodat ie kan gaan slapen 🤡.
pi_219871632
Maike neemt het ook niet zo nauw met de veiligheid van haar dochter. Gezellig filmen tijdens het rijden, ogen niet op de weg terwijl dochterlief de gordel achter haar rug draagt. Kind gaat genadeloos door de voorruit bij een aanrijding..
pi_219871637
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:09 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat zijn de ouders van Sofie. Bij de ouders van Jan komen ze volgens mij heel weinig. Waarschijnlijk alleen als er iets te halen valt.
De ouders van Jan zijn "niet mobiel" schreef Sofie laatst. En Jan is net een baby die niet kan slapen zonder de nabijheid van zn moeder, alleen kan Jan niet slapen zonder zn Sofietje 😆
pi_219871770
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 18-01-2026 23:08:43 ]
pi_219871992
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:31 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hoho 😉 Soof "stuitte toevallig bij toeval op een forum, want ze heeft forums verbannen" 🥴. Oh en wél positief blijven hóór, zegt Soof, terwijl ze haar venijnige kattigheid niet onder stoelen of banken steekt wanneer er kritiek is van een klant of oud-medewerker. Neem nog een wijntje, Soof, en kruip lekker naast Jantje Kaas in bed, zodat ie kan gaan slapen 🤡.
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
pi_219872012
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En je moet toch een account hebben om mee te lezen 👀
Er is geen account nodig om mee te lezen, alleen als je mee wilt schrijven.
pi_219872020
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind ik beetje overdreven, we hebben het ook wel eens over " de broer" van Debbie.
De ouders van Michelle, haar vader wordt hier regelmatig met de bijnaam godfather genoemd, die man heeft daar ook niet om gevraagd. We hebben het over de moeder van Sanneke.
Dat kan allemaal wel en als ik alleen maar noem dat de ex van Tim huisarts is dan moeten we ineen de privacy respecteren?
Daarbij is er geen naam genoemd en is het maar 1 keer gezegd.
En ook al weet ik de naam dan idd zou ik het nooit noemen, dat is schending van de privacy.
En daarbij, Nederland telt 14 .300 huisartsen
Maar ik vind de ex van een héél ander verhaal. Vooral als die ex in de eerste instantie een relatie had met iemand die geen influencer is. Bij jvp vond ik dit ook bij haar ex man. Denk dat het voor die 2 exen allemaal al pijnlijk genoeg is.

Jvp is voor de driehoek niet de influencer geweest die ze nu is qua bereik.

En met Tim is dit idem, die exen vragen hier echt niet om.

En om even als voorbeeld de vader van MB te nemen: Deze worden al jaar en dag lachend op de foto gezet met tekst en commentaar.

Kan me niet herinneren dat ik ooit Tim Wolf heb gevolgd/volg überhaupt maar al helemaal niet toen hij nog getrouwd was met zijn vorige vrouw. Dus is gewoon anders.
  Spellchecker zondag 18 januari 2026 @ 23:15:12 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219872036
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef Jenn1806 het volgende:
Maike neemt het ook niet zo nauw met de veiligheid van haar dochter. Gezellig filmen tijdens het rijden, ogen niet op de weg terwijl dochterlief de gordel achter haar rug draagt. Kind gaat genadeloos door de voorruit bij een aanrijding..
Wordt dan Veilig Thuis niet ingeschakeld?
pi_219872067
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Maar ik vind de ex van een héél ander verhaal. Vooral als die ex in de eerste instantie een relatie had met iemand die geen influencer is. Bij jvp vond ik dit ook bij haar ex man. Denk dat het voor die 2 exen allemaal al pijnlijk genoeg is.
Helemaal prima
pi_219872070
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Jawel hoor die mogen oppassen en andere hand- en spandiensten verlenen. Sofieke brengt het altijd zo van 'ze wilden heeeeel graag dat Junior kwam spelen'.
pi_219872073
Zouden de strings van hvk die de jongens om hun nek hebben wel schoon zijn? Anders snap ik die wormpjes wel🤢
pi_219872096
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 23:18 schreef Snaky het volgende:

[..]
Jawel hoor die mogen oppassen en andere hand- en spandiensten verlenen. Sofieke brengt het altijd zo van 'ze wilden heeeeel graag dat Junior kwam spelen'.
Dank allen voor het ophelderen van de ouders-situatie. Ik heb overduidelijk, al die jaren, Sofie's dagelijke verhaaltjes niet met aandacht gelezen 😇🥴.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')