abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219870006
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Ik denk dat nee of dat mag niet, niet in haar vocabulaire voorkomt.
pi_219870028
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Tja droge pasta elke dag of een keer afwisselen met sneeuw..

Zou de aubergines van de geertsjes al een mooie plek hebben?
pi_219870055
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.
Het ging echt om deze Tim.
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 20:21:20 #154
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219870095
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.

Kanttekening.
In het algemeen vind ik sowieso deze hele discussie/dit hele onderwerp ongepast, omdat het trollen en rage-bait uitnodigt en daar is, nogmaals, het m.i. een té gevoelig onderwerp voor.
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwd :o

Dat laatste sowieso eens, iedereen moet uiteindelijk gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Uiteindelijk zijn alleen de daders fout in deze hele discussie.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219870103
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
Ik noem ook geen namen , alleen dat zijn ex een huisarts is. Zoals het in het artikel stond
pi_219870104
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.
Het ging echt om deze Tim.
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.
pi_219870145
Dbm
Ze vind dat haar vriendinnetje er super ziek uit ziet.
Nou meid, zolang je kind dagen in de sneeuw kan spelen, mee gaat naar verjaardagen, verjaardagsfeestjes kan vieren en nog mee kan naar de winkel om nog meer meuk uit te zoeken is er geen reden tot paniek.
O wacht morgen is het weer school, het is niet glad , het sneeuwt niet.
Ach dan houd ze haar morgen thuis omdat ze er superziek uit ziet... ik zet mijn joker in😉
pi_219870186
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Meke het volgende:

[..]
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwd :o

Dat laatste sowieso eens, iedereen moet uiteindelijk gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Uiteindelijk zijn alleen de daders fout in deze hele discussie.
Ik niet, ze zit héél erg in mijn allergie alarmbellen, dus ik ga er niet verder op in.
pi_219870448
Even pijlen, wat denken jullie:
Dbm haar dochtertje ziet er érg ziek uit.
Is ze ergens deze week ziek thuis?
Ik gok dat ze dinsdag ofzo thuis blijft.
pi_219870457
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂
Heb natuurlijk a la AM het hele gezin meteen preventief ontwormd
I can't help it, if I'm lucky
pi_219870464
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Ze vind dat haar vriendinnetje er super ziek uit ziet.
Nou meid, zolang je kind dagen in de sneeuw kan spelen, mee gaat naar verjaardagen, verjaardagsfeestjes kan vieren en nog mee kan naar de winkel om nog meer meuk uit te zoeken is er geen reden tot paniek.
O wacht morgen is het weer school, het is niet glad , het sneeuwt niet.
Ach dan houd ze haar morgen thuis omdat ze er superziek uit ziet... ik zet mijn joker in😉
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
pi_219870506
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
pi_219870576
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
Vreselijk stel.
pi_219870577
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:23 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gek
Ik probeerde me voorzichtig uit te drukken, maar dit is idd wat het is
pi_219870599
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
Helemaal mee eens. Ik krijg sowieso een error van dit soort taalgebruik, wat steeds meer bij de fluflu's lijkt te horen (zelfs bij die met een religieuze achtergrond), maar zoiets zeg je niet over je, in dit geval, eigen dochtertje. Net als HvK hoop ik (helaas tegen beter weten in) altijd maar, dat ze het als rage-bait plaatst. Wat het niet minder triest maakt, maar dat ze in ieder geval in werkelijkheid niet zo is.
pi_219870605
quote:
En hoeveel keer zullen ze de komende week samen weer gaan lunchen of uit eten gaan? Je viert je verjaardag zonder kinderen, je komt thuis en dan breng je niet het weekend gezellig met je kinderen door, nee dan ga je vooral weer weg van huis. Leuk ook voor je kinderen.
pi_219870627
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En weer knuffels gekocht.
Het was tenslotte al lang geleden dat ze zoiets kregen.
pi_219870651
quote:
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
pi_219870722
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:13 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Vreselijk stel.
🤣

Ze hadden ooit eens juridisch gedoe met een huurder van hun vorige huis in Spanje en ik heb geprobeerd om een vlog van hun daarover te bekijken op Youtube, maar daar is niet doorheen te komen. Ze zaten daar met hun advocaat die de kijkers alles zou uitleggen, maar Soof en Jan bleven maar in het luchtledige beppen en kleppen en die advocaat zat erbij en keek ernaar (die wordt toch wel per half uur betaald). Voor het feit dat ze ondernemers zijn, komen ze niet al te bijster intelligent bij de pinken over.
pi_219870793
Nou dat dus. Ze komen allesbehalve als zakenlui over, eerder een beetje dommig. Heel veel bakkerijen vallen om, maar bakker Jan gaat van reisje naar reisje. Van etentje naar etentje. Zijn kinderen (en de bakkers die hij in dienst heeft neem ik aan) runnen zijn bedrijf. Hij kan blijkbaar gewoon gemist worden. Soof legt af en toe wat kaasjes in de vitrine en doet de administratie. Zouden ze dan echt zoveel verdienen met hun socials?
pi_219870810
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:14 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Zou de aubergines van de geertsjes al een mooie plek hebben?
AM laat via haar abo weten:

"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".

🤡
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 21:39:06 #172
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219870817
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]

"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".

🤡
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219870824
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]

🤡
Dus toch. Echt verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.
pi_219870828
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Onbegrijpelijk!
pi_219870830
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:

[..]
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
Dat ze niet naar Italië zijn voor de ijsbeurs, onze ijssalon is daar wel met personeel/ijsmakers. (Al zouden J&S natuurlijk geen personeel meenemen, die zijn alleen voor zichzelf in de wereld.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')