Ik denk dat nee of dat mag niet, niet in haar vocabulaire voorkomt.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Tja droge pasta elke dag of een keer afwisselen met sneeuw..quote:Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, maar vorige week was er dus een filmpje dat ze allemaal sneeuw aan het eten waren dat er al een week lag, terwijl moeder filmde en niks zei… dus vandaar mn voorspelling die dus is uitgekomen 😬
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Als je terugleest, zie je dat Henrike aangeeft dat de ex van Tim huisarts is. Maar waarschijnlijk is er iets misgegaan in de zoekopdracht en is er een extra S toegevoegd aan de achternaam van Tim waardoor het zoekresultaat niet matcht met de juiste Tim.
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwdquote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zie mocrobioloog en haar highlight DEBUNK over Belle Barbé.
Kanttekening.
In het algemeen vind ik sowieso deze hele discussie/dit hele onderwerp ongepast, omdat het trollen en rage-bait uitnodigt en daar is, nogmaals, het m.i. een té gevoelig onderwerp voor.
Ik noem ook geen namen , alleen dat zijn ex een huisarts is. Zoals het in het artikel stondquote:Op zondag 18 januari 2026 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Snap er eerlijk gezegd geen zak van haha. Maar het is iig niet de bedoeling dat we het over onbekende exen gaan hebben hier.
Ik heb bezwaar dat deze vrouw überhaupt en herhaaldelijk benoemd wordt, dit gaat té ver. Dit heeft niets te maken met "we bespreken hier wat influencers laten zien". Laten we haar privacy respecteren, net als die van JvP's ex-man.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 keer in een artikel gelezen , ben al aan het zoeken geweest waar maar is al wel 3 weken geleden dat ik het las.
Het ging echt om deze Tim.
Ik niet, ze zit héél erg in mijn allergie alarmbellen, dus ik ga er niet verder op in.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik ga eens kijken, ik heb Belle wel hoog zitten, dus ben benieuwd![]()
Dat laatste sowieso eens, iedereen moet uiteindelijk gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Uiteindelijk zijn alleen de daders fout in deze hele discussie.
Heb natuurlijk a la AM het hele gezin meteen preventief ontwormdquote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien even vragen of hij ook wormen heeft? 😂😂
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zinquote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Ze vind dat haar vriendinnetje er super ziek uit ziet.
Nou meid, zolang je kind dagen in de sneeuw kan spelen, mee gaat naar verjaardagen, verjaardagsfeestjes kan vieren en nog mee kan naar de winkel om nog meer meuk uit te zoeken is er geen reden tot paniek.
O wacht morgen is het weer school, het is niet glad , het sneeuwt niet.
Ach dan houd ze haar morgen thuis omdat ze er superziek uit ziet... ik zet mijn joker in😉
Vreselijk stel.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
Ik probeerde me voorzichtig uit te drukken, maar dit is idd wat het isquote:Op zondag 18 januari 2026 19:23 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Zij houdt iedereen, inclusief zichzelf, voor de gek
Helemaal mee eens. Ik krijg sowieso een error van dit soort taalgebruik, wat steeds meer bij de fluflu's lijkt te horen (zelfs bij die met een religieuze achtergrond), maar zoiets zeg je niet over je, in dit geval, eigen dochtertje. Net als HvK hoop ik (helaas tegen beter weten in) altijd maar, dat ze het als rage-bait plaatst. Wat het niet minder triest maakt, maar dat ze in ieder geval in werkelijkheid niet zo is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
En hoeveel keer zullen ze de komende week samen weer gaan lunchen of uit eten gaan? Je viert je verjaardag zonder kinderen, je komt thuis en dan breng je niet het weekend gezellig met je kinderen door, nee dan ga je vooral weer weg van huis. Leuk ook voor je kinderen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
Sophie en Jan zijn ook aan hun tweede jeugd begonnen. Tot recent verdedigde ik nog hun uitspattingen tripjes•etentjes•samen de hort op, maar het lijkt nu alsof ze rechtstreeks van het vliegveld naar een pre-carnavalsfeest zijn gegaan. Vooral Soof lijkt he-le-maal in haar eindelijk kan een ander op Junior passen element te zijn.
En weer knuffels gekocht.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En ze is alsnog ‘cute as f*ck’ 😭😭 Mijn hemel, die vrouw blijft me verbazen 🙃 Zo vaak als zij scheldwoorden gebruikt als normaal in een zin
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Cattolica het volgende:
🤣quote:
AM laat via haar abo weten:quote:Op zondag 18 januari 2026 20:14 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Zou de aubergines van de geertsjes al een mooie plek hebben?
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
AM laat via haar abo weten:
"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".
🤡
Dus toch. Echt verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
AM laat via haar abo weten:
"dat ze morgen een afspraak heeft met iemand die een documentaire over haar leven als influencer wilt maken, wat eigenlijk een verfilming is van haar boek. Ze denkt dat het heel waardevol kan zijn. Het idee kwam uit het spotje van het meisje dat op de roltrap werd herkend. Zo indrukwekkend vond ze dit".
🤡
Onbegrijpelijk!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap NIET NIET NIET NIET hoe zij dat spotje compleet verkeerd begrepen heeft!!!!!!!
Dat ze niet naar Italië zijn voor de ijsbeurs, onze ijssalon is daar wel met personeel/ijsmakers. (Al zouden J&S natuurlijk geen personeel meenemen, die zijn alleen voor zichzelf in de wereld.)quote:Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
[..]
Zo gaat het toch al jaaaaren? Elke week date night, samen lunchen, samen naar de groothandel, samen samen samen maar wel zonder kinderen. Ik kijk niet meer, verschrikkelijk hoe die hun kroost verwaarlozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |