AM doet alles met een redenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
Zou Am nou expres dat account van Sara in beeld brengen?
Wtf...
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.quote:
Heb ff gekeken, ik volg haar al heel lang niet meer. Maar wat een prijzen alsnog🤯quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Een “mega” korting aanbieden…
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Bij J&V is het flink stil. Zij wonen in Utrecht. Hopelijk zijn ze oké!
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weerquote:Op zondag 18 januari 2026 08:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.
Ik heb even gekeken. Dat Nicky niet gek word van die eeuwige pluk haar voor haar ogen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.
Ik vind die filmpjes van haar ex niet om aan te zien. Al meerdere keren dat ze met z'n tweeën in bed liggen. Echt dat soort dingen hoef ik niet te zien.
Dan zullen de beelden vast snel volgen!quote:Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weer
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De piemelkleilocatie wordt ook weer een samenwerking. Komt vast een hihahilarische doos ofzo. Voor alle gekkies.
Viel mij gisteren ineens ook op! Ze hebben ook hetzelfde management volgens mij..quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef meesterinbreekster het volgende:
LotteB kopieert nu letterlijk de recaps en schrijfstijl met die kopjes enzo van MW. Grappig. Maarnietheus.
Toch denk ik dat het sommige mensen best wel een stukje op weg kan helpen, die zelf dat inzicht niet hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:37 schreef Roesssst het volgende:
10 jaar geleden was ze vernieuwend met die online cursussen over geld. Tegenwoordig kan je die overal en nergens goedkoper of gratis krijgen. Het meeste geld bespaar je door die cursussen vooral niet te kopen.
Misschien is het familie van Tim.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.
Rarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |