abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219862197
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Huisopdehoek op 17-01-2026 22:43:29 ]
pi_219862348
Zou Am nou expres dat account van Sara in beeld brengen?
Wtf...
pi_219862453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
Zou Am nou expres dat account van Sara in beeld brengen?
Wtf...
AM doet alles met een reden
pi_219862563
De piemelkleilocatie wordt ook weer een samenwerking. Komt vast een hihahilarische doos ofzo. Voor alle gekkies.
pi_219862583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat bedoel je
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.

Ik vind die filmpjes van haar ex niet om aan te zien. Al meerdere keren dat ze met z'n tweeën in bed liggen. Echt dat soort dingen hoef ik niet te zien.
pi_219862599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat bedoel je
Een “mega” korting aanbieden…
pi_219862621
Als of zij het allemaal heeft uitgevonden.

Ex uitgekocht uit bedrijf en woning. Het zal toch allemaal betaald moeten worden door de meelopers
pi_219862652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Een “mega” korting aanbieden…
Heb ff gekeken, ik volg haar al heel lang niet meer. Maar wat een prijzen alsnog🤯
pi_219862738
10 jaar geleden was ze vernieuwend met die online cursussen over geld. Tegenwoordig kan je die overal en nergens goedkoper of gratis krijgen. Het meeste geld bespaar je door die cursussen vooral niet te kopen.
pi_219862786
Ben al heel lang afgeknapt op Porterenee toen mij duidelijk werd dat haar site alleen nog maar bestond uit (slecht) gerecyclede artikelen en ze geld ging vragen voor cursussen. Begrijp wel dat de schoorsteen ergens van moet roken maar als je toch wil besparen moet je vooral niet aan betaalde cursussen beginnen. Dat is al stap 1 waar het fout gaat. Zoek op het internet, YouTube, Google, social media, you name it, en de tips (en vaak nog meer tips) vliegen je gratis om de oren.
pi_219862795
Klopt de beste besparing is haar ontvolgen.
Waarschijnlijk zijn de boeken opgekocht omdat ze anders voor een habbekrats in de aanbieding worden gezet.

Zal mij niks verbazen dat het niet meer zo geweldig loopt, want de cursussen zijn ook niet meer levenslang te bekijken.

Ook steeds vaker reclames op haar account…
pi_219863873
Bij J&V is het flink stil. Zij wonen in Utrecht. Hopelijk zijn ze oké!
pi_219863905
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Bij J&V is het flink stil. Zij wonen in Utrecht. Hopelijk zijn ze oké!
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.
pi_219863915
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze op vakantie zijn. Niet heel lang geleden zeiden ze dat ze nog naar de zon zouden gaan.
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.
pi_219863924
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
De eerste vakantie van de 10 dit jaar.
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.
pi_219863939
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En wie weet zelf betaald! De vorige keer dat ze de vakantie zelf hebben betaald deelden ze ook weinig tot niks.
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weer
pi_219863945
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ik gok dat al die cursussen in de uitverkoop zijn.

Ik vind die filmpjes van haar ex niet om aan te zien. Al meerdere keren dat ze met z'n tweeën in bed liggen. Echt dat soort dingen hoef ik niet te zien.
Ik heb even gekeken. Dat Nicky niet gek word van die eeuwige pluk haar voor haar ogen.
pi_219863947
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Volgens mij deelden ze laatst wel iets van Sunweb met AD erbij. Zal wel gesponsord zijn weer
Dan zullen de beelden vast snel volgen!
pi_219864101
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De piemelkleilocatie wordt ook weer een samenwerking. Komt vast een hihahilarische doos ofzo. Voor alle gekkies.
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.
pi_219864103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef meesterinbreekster het volgende:
LotteB kopieert nu letterlijk de recaps en schrijfstijl met die kopjes enzo van MW. Grappig. Maarnietheus.
Viel mij gisteren ineens ook op! Ze hebben ook hetzelfde management volgens mij..
pi_219864107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:37 schreef Roesssst het volgende:
10 jaar geleden was ze vernieuwend met die online cursussen over geld. Tegenwoordig kan je die overal en nergens goedkoper of gratis krijgen. Het meeste geld bespaar je door die cursussen vooral niet te kopen.
Toch denk ik dat het sommige mensen best wel een stukje op weg kan helpen, die zelf dat inzicht niet hebben.
pi_219864143
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.

Rarig.
pi_219864196
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:
Ik loop (toevallig, want ik volg de walk saga niet) tegen een insta account aan dat heet Michelle x Wolf. Het staat op prive. De dame in de profielfoto is zo te zien niet Michelle, maar Michelle volgt het account wel.

Rarig.
Misschien is het familie van Tim.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219864200
Sanneke: die snapt niet wat hier geschreven wordt over in de auto zitten. Volgens mij weten we allemaal wel hier dat ze wel mee naar de supermarkt gaat. Maar Dion mag bijna alle andere klusjes buiten de deur oppakken (behalve kleding voor m. Shoppen). Storie later laat ze zelf precies zien wat we bedoelen 🤣.
En dat campingbedje pastte toch niet in hun auto?

Dbm: ik las ff dat ze met haar harige kin op pad was, maar ze bedoelde een kat 😎 (ik weet dat het komt door pcos, maar ik zou dat zelf wel beter bijhouden)

@Am: ik heb in het nieuwe jaar nog bijna niet anoniem bij haar gekeken, lees hier wel mee, maar er veranderd niet veel.
pi_219864290
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:14 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien is het familie van Tim.
Oh, dat kan natuurlijk. Ik werd op het misschien wel verkeerde been gezet door die 'X' ertussen.
pi_219864357
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:03 schreef Shuri het volgende:

Rarig.
De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is maar of ze Michelle heet?
pi_219864372
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
De ex van Tim heet volgens mij ook Michelle
Wel makkelijk voor Tim, hoefde hij maar 1 naam te onthouden.
pi_219864394
Hvk: ik had het al gezegd gisteren : de nacht wordt een drama, en ja hoor.
Louay is onvermoeibaar.. is ze nou werkelijk zo dom dat ze niet snapt dat het kind oververmoeid is.
Gisteren op een slechte nachtrust de hele dag in een pretpark en kast thuis.
Ze gaat ook niet naar het cb toch? Dan had ze het daar misschien gehoord dat een kind van die leeftijd gebaat is bij rust en slaap.
Ach ze doet het zichzelf allemaal aan, ook dus puinhoop in huis waar ze vandaag weer door moet zien te komen.
En morgen maar weer klagen dat ze weer naar school moeten.
pi_219864396
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is maar of ze Michelle heet?
Hoe kom je aan die informatie?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219864427
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Oh jij denkt dat Julia en Annemarie hier voor hebben betaald? Nee hoor, dit is dus al een samenwerking.
Absoluut niet. Wel dat er waarschijnlijk aan een soort van hilarische doos wordt gedacht, met piemelkleien, een kopje-met-hangtieten, een patroon voor gebreide handboeien, massageolie en natuurlijk een podcast/wurksjop met Fieke met uitleg hoe je moet mental lossen en tijd voor elkaar moet nemen om je relatie goed te houden, waarbij AM meerdere keren verwijst naar Haar Boeken waarin ze ook dát heeft beschreven in 5 AI-gegenereerde zinnen.
pi_219864436
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:44 schreef Henrike het volgende:
Hvk: ik had het al gezegd gisteren : de nacht wordt een drama, en ja hoor.
Louay is onvermoeibaar.. is ze nou werkelijk zo dom dat ze niet snapt dat het kind oververmoeid is.
Gisteren op een slechte nachtrust de hele dag in een pretpark en kast thuis.
Ze gaat ook niet naar het cb toch? Dan had ze het daar misschien gehoord dat een kind van die leeftijd gebaat is bij rust en slaap.
Ach ze doet het zichzelf allemaal aan, ook dus puinhoop in huis waar ze vandaag weer door moet zien te komen.
En morgen maar weer klagen dat ze weer naar school moeten.
Ene oor in, ene oor uit.
pi_219864474
En Sanneke die nu ín de supermarkt rare gezichten trekt en tegen peppie aanstoot 😳🫤
pi_219864544
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:58 schreef Mallorcameisje het volgende:
En Sanneke die nu ín de supermarkt rare gezichten trekt en tegen peppie aanstoot 😳🫤
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.
pi_219864692
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hoe kom je aan die informatie?
Op internet
pi_219864741
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja een neusgaten video in de supermarkt als een kleuter aandacht zoeken bij Dion die staat te zelfscannen. Echt waar kijk ik naar en wat is dit voor 'kijk mij eens wel uit de auto zijn' bewijsdrang. Madame zal haar handjes eens laten wapperen en haar man helpen met iets. En alweer in de supermarkt(en) zo te zien, waren ze gisteren ook al. Het is maar net hoe je je weekend wil besteden natuurlijk.
Mijn man zou dan zeer geïrriteerd zijn dat ik niet help met boodschappen inpakken. Iets met samenwerken
pi_219864769
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Mijn man zou dan zeer geïrriteerd zijn dat ik niet help met boodschappen inpakken. Iets met samenwerken
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.
pi_219864881
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn man niet eens twee dagen boodschappen zou gaan doen als ik de hele week op de bank zou hangen.
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.
pi_219864905
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:53 schreef Clavis het volgende:

[..]
Nou, dat! Hele week de tijd om boodschappen te doen. Dat je nog wat laatste, zware dingen haalt oké. Maar in je vrije weekend twee keer naar de supermarkt. Wat een onzin.
En het is zacht en zonnig weer, zelfs in Hellevoetsluis. Lekker er op uit met zijn 3 in de buitenlucht.
pi_219865090
Wat laten Sanneke en Dion zich ook enorm kennen zeg met deze 'provocerende' stories.
Wat een stel kleuters :')
pi_219865122
En waarom moeten we bij HVK weten welk kind wormen heeft? Sowieso dat een kind dat heeft?
pi_219865137
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom moeten we bij HVK weten welk kind wormen heeft? Sowieso dat een kind dat heeft?
Stel je voor dat de pestkop in de klas dat voorbij ziet komen op insta.
Volgende schooldag "hey jongens, raad eens wie wormpjes heeft! Haha XYZ is een wormenkind haha!"

Echt te debiel om zulke dingen te delen.
Twiddel
pi_219865164
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:53 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.
pi_219865300
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn man gaat twee keer per jaar met kerst en pasen 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219865334
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja en dan kennelijk 3 verschillende supermarkten afgaan. Mijn vriend zou zeggen, alles bij 1 winkel, of je doet het zelf doordeweeks maar lekker met die bakfiets. Van de boodschappen bonnen die ze deelt en het weekmenu vraag ik me sowieso af hoe dat met die spullen lukt, maar de bon van gister van de Plus deelt ze niet. Ze eten een dag fish cuisine, dan eten ze kennelijk allebei zo een iglo ding ga ik vanuit, dat is toch geen eten alleen die dooie vis met wat saus erover.
Ik vind een supermarkt bezoeken in het buitenland nog wel leuk, in Nl is het noodzakelijk dan stuur ik vaak mijn kinderen of shop online
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219865369
Het was hier voorspeld door iemand hier bij Hvk toen met sneeuw eten vorige week. straks heeft een kind wormpjes. En ja hoor.
pi_219865391
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind een supermarkt bezoeken in het buitenland nog wel leuk, in Nl is het noodzakelijk dan stuur ik vaak mijn kinderen of shop online
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.

Maar voor Sanneke lijkt het echt een uitje, die mensen heb je natuurlijk.
pi_219865398
Sanneke komt nooit in Zeeland want dat is ver rijden.

Zo lang is Hellevoetsluis naar Middelburg niet toch? Precies een uur.

Voor dat bijzondere huisje pas reden ze helemaal naar Drenthe toe?
  Moderator zondag 18 januari 2026 @ 12:09:12 #98
184769 crew  Deisyy
pi_219865400
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Aantal jaar geleden toen ik geen auto had deed ik wel bij verschillende in de buurt de boodschappen, samen met vriend 1x in de week alles lopend op 200 meter van huis, met 3 of 4 tassen. En dan op de fiets uit werk soms nog bij andere voor aanbiedingen. Nu al jaren 1x in de week de auto bij 1 supermarkt, gewoon alleen, dan kan ik doorlopen met mijn lijstje, inladen en wegwezen. Op vakantie is het wel leuk inderdaad, andere dingen kijken haha.

Maar voor Sanneke lijkt het echt een uitje, die mensen heb je natuurlijk.
Snap ik ook wel, als je verder niet zo veel onderneemt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219865505
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:09 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke komt nooit in Zeeland want dat is ver rijden.

Zo lang is Hellevoetsluis naar Middelburg niet toch? Precies een uur.

Voor dat bijzondere huisje pas reden ze helemaal naar Drenthe toe?
Huisje was een uitnodiging, dus gratis/ hoge korting denk ik. Benzinekosten vergeten ze voor het mooie denk. Maar echt, Zeeland is prijzig klopt, maar vanaf hun zou ik gewoon een dagje gaan af en toe. Uurtje rijden is niks. Maar is moeilijk met kind, wind en autisme.
pi_219865560
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Omdat ze advies wil en als je dat geeft zegt ze dat ze even de reacties afwacht, vraag dan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')