abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219858207
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219858220
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
pi_219858237
Op instagram @grachtenatelier staan wat filmpjes van de workshop. Zo boeiend ziet het er niet uit.
  Spellchecker zaterdag 17 januari 2026 @ 16:46:54 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219858245
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.

pi_219858256
Jeanine van Bzzonder prijst de teddy-dekbedden van Zelesta aan.
Ze vindt ze zo fijn dat ze niet op bed maar in de kast liggen _O-
pi_219858262
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:46 schreef maily het volgende:

[..]
[..]

Aandacht zoeken is het. En dan dat schelden, tokkie.
pi_219858293
Wat een heerlijke topic titel🍆🍆🍆
pi_219858423
Ik beken dat ik ooit ook een piemel heb gekleid op een vrijgezellenfeestje.

Ze moesten toen nog even drogen en wij gingen ondertussen de stad in. Ik heb mijne nooit opgehaald😅
pi_219858487
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ik wil blijven.
pi_219858545
quote:

[..]
[..]

Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
pi_219858557
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.

[ Bericht 4% gewijzigd door papierentas op 17-01-2026 17:45:56 ]
pi_219858597
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers* -O-
pi_219858600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
Ik wil blijven.
pi_219858603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Grapje, hoor. Het is zo ongeveer het laatste waar je mij zult vinden.
pi_219858671
quote:

[..]
[..]

Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219858732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
pi_219858734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
_O-
pi_219858777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
pi_219858973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan zou mijn vermoeden dus toch juist kunnen zijn, dat haar adres pas kortgeleden is aangepast en dat daarbij de inschrijving is komen te vervallen. Iemand van hier heeft toen ook een stukje van de site gedeeld. Daarin staat dat bij een verhuizing, ook naar evt. een koopwoning, de inschrijving vervalt.
Ik wil blijven.
pi_219859014
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
Ik wil blijven.
pi_219859059
Dbm: veel krachttermen op threads, maar niet de ballen om ouders van kind/kinderen aan te spreken die haar kind slaan of opsluiten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219859071
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
pi_219859119
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:

[..]
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
Prima vermaak dus. Bijna jammer dat ze mij geblokkeerd heeft.
Ik wil blijven.
pi_219859168
Ik ben misschien echt een preutse tuttebel hoor, maar ik zal dus nooit een aubergine of wat dan ook jullie snappen me laten zien waar me kind van 5 bij is.. ik snap de lol er ook niet van.. heb ik btw ook met tieten mokken haha heb er niets mee 🤣
pi_219859681
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".

Als je je nu al je leven moet aanpassen in wat anderen vinden..
pi_219859828
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".

Als je je nu al je leven moet aanpassen in wat anderen vinden..
Mooi verwoord! Het grootste cadeau dat zij (en iedere ouder) zijn of haar kind kan geven is dat een kind zichzelf mag zijn en niet moet voldoen aan het beeld dat anderen hebben van 'hoe het hoort'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219859839
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?
Niet alle kinderen kunnen dat met 4 of 5jaar, de oudste van ons was bijna 7 toen het eindelijk lukte.
Maar we hebben geen loopfiets gegeven op zijn 6e/7e haha.
pi_219859952
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:06 schreef Cyan het volgende:

[..]
Over welke Tamara hebben we het?
greatgrandemultimama
pi_219860062
AM: de tweeling mogen nog niet op Instagram.
Sara: doet haar K-pop dansjes (o.a. met haar twee kleine zusjes) op haar eigen TikTok account sinds oktober 2025.
pi_219860281
Oh AM doet nog even een 'how can I make this about me' betreft de parkeergarage en het omlopen in Utrecht.
Als Utrechter is dit echt tenenkrommend. En het grachtenatelier snap ik nu echt niet. Maar wellicht hebben ze de publiciteit van AM nodig.....Zo te zien was het een workshop voor iedereen en kreeg AM een klein podium?
pi_219860359
Weer die discussie over de smaak van Flap? Laat het kind. En laat Kim kopen/aan het kind geven wat hij leuk vindt.

Luisteren naar je kind is een goede eigenschap. Schijt hebben aan wat de wereld vindt van die keuze is alleen maar goed.
pi_219860504
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.
Ik heb dat cadeautjes circus niet geheel aandachtig gevolgd, maar na Sinterklaas, Kerst en z'n 8e verjaardag zag ik een overzicht van één roze palet aan cadeautjes. Als ie daar blij van wordt, dan ben ik dat ook voor hem. Maar ik heb daarentegen ook een héél klein beetje *veel* het idee, dat DBM dit continue benoemt en laat zien, voor de reacties die ze er ongetwijfeld op krijgt. Net als de botox injectie, het loopfietsje, de bezoekjes aan de huisarts/SEH/het pesten van haar dochtertje op school en de ziekmeldingen van school. Deze vrouw valt voor mij in dezelfde mentale armoede categorie als Sanneke.
pi_219860800
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:27 schreef Cyan het volgende:

[..]
Mooi verwoord! Het grootste cadeau dat zij (en iedere ouder) zijn of haar kind kan geven is dat een kind zichzelf mag zijn en niet moet voldoen aan het beeld dat anderen hebben van 'hoe het hoort'.
Eens! Maar voor de privacy van mijn kind, zou ik dat niet delen op social media. DBM lijkt er nogal prat op te gaan. Ze schermt haar kinderen af met een plakker, maar mietert zo de voorkeuren van haar kind online. ( en hoe je het ook wendt of keert, dit blijft een kwetsbaar onderwerp!!)
pi_219860859
L sliep al voordat AM haar gedag kon zeggen. Is je kind gedag welterusten zeggen, voordat ze gaat slapen en jij een film beneden gaat kijken, hetzelfde "interessant doen geneuzel" als de was wegbrengen opbergen in je eigen huis?
pi_219860927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 20:37 schreef Cattolica het volgende:
L sliep al voordat AM haar gedag kon zeggen. Is je kind gedag welterusten zeggen, voordat ze gaat slapen en jij een film beneden gaat kijken, hetzelfde "interessant doen geneuzel" als de was wegbrengen opbergen in je eigen huis?
En het koken “afmaken” wat MG dan overneemt van haar

Overigens vind ik het bijzonder hoe ze de piemel van Julia staan te bewonderen.. ze zegt nog net niet ik heb die van Rens nagemaakt..
Ze blijven mij verbazen
pi_219861043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 20:42 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En het koken “afmaken” wat MG dan overneemt van haar

Overigens vind ik het bijzonder hoe ze de piemel van Julia staan te bewonderen.. ze zegt nog net niet ik heb die van Rens nagemaakt..
Ze blijven mij verbazen
Oh ja, vergeet ik het afmaken van het eten 🥴. En dat vrijdag haar werkdag is (omdat Maarten dan roostervrij is, de kinderen naar en van school kan halen en zij lekker thuis kan gaan nietsnutten werken.

Ik heb die hele piemel aubergine saga doorgescrolled en genegeerd. Ieder z'n meug, maar ik vind dat té genânt voor woorden én al helemaal om zoiets met je dochter te doen.
pi_219861147
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
dat is zo’n raar mens. Leeft puur nog omdat ze een kind heeft wat haar nog een doel in t leven geeft. Baby kan ze ondertussen gebruiken voor de gram anders had ze niks meer te posten maar ze blijft maar zeggen dat ze nooit haar kinderen zou gebruiken voor haar ‘influencers carrière’ waarmee ze wel 140 euro verdient elke maand!

Noem haar meer een pityfluencer. Mensen kijken alleen uit medelijden of om je aan haar te ergeren. Hele dagen negativiteit, alles de schuld van een ander en uber simp met rood haar (peppie oid) maar werken werken koken schoonmaken en alles voor haar doen omdat die eindelijk iemand heeft gevonden in z’n leven. Gozer is nog niet eens zo onsympathiek maar die gaat er natuurlijk eens genoeg van krijgen. Na een tijd breekt die negativiteit spiraal van haar je een keer op. Voor alles heeft ze een excuus. Werken lukt natuurlijk nooit meer want daar kan ze haar autisme nu voor inzetten dus dat wordt maar weer bankhangen en bij Gods gratie op zaterdag n uurtje naar buiten.

Stuk weggehaald. Zo gaan we een kind niet noemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Donna op 17-01-2026 21:56:52 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219861423
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:05 schreef RipCity het volgende:

[..]
...
Laat maar/
pi_219861449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Laat maar/
Dit wordt in iets andere bewoordingen toch bijna dagelijks geschreven over haar?
pi_219861577
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 20:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb dat cadeautjes circus niet geheel aandachtig gevolgd, maar na Sinterklaas, Kerst en z'n 8e verjaardag zag ik een overzicht van één roze palet aan cadeautjes. Als ie daar blij van wordt, dan ben ik dat ook voor hem. Maar ik heb daarentegen ook een héél klein beetje *veel* het idee, dat DBM dit continue benoemt en laat zien, voor de reacties die ze er ongetwijfeld op krijgt. Net als de botox injectie, het loopfietsje, de bezoekjes aan de huisarts/SEH/het pesten van haar dochtertje op school en de ziekmeldingen van school. Deze vrouw valt voor mij in dezelfde mentale armoede categorie als Sanneke.
Ik val ook niet over de roze voorkeur van haar zoon wel over het telkens delen, nu weer extra vermelden dat gaar zoon een ketting gekocht had. (En ook kwa medische geschiedenis/rugzak) Ze vindt het maar wat mooi dat de smaak van haar zoon anders is dan de meeste kinderen van zijn leeftijd. Last die jongen er lekker mee spelen ipv continu te vermelden op internet.
pi_219861666
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:42 schreef Cattolica het volgende:
AM: de tweeling mogen nog niet op Instagram.
Sara: doet haar K-pop dansjes (o.a. met haar twee kleine zusjes) op haar eigen TikTok account sinds oktober 2025.
En laat wat zien en daardoor zie je meteen het account van Sara. Heel slim AM
pi_219861774
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dit wordt in iets andere bewoordingen toch bijna dagelijks geschreven over haar?
True, maar bewoording doet wel iets met je boodschap.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219861844
Porterenee lijkt nog een grote klapper te willen maken… dat mensen er nog in trappen.
pi_219861953
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Porterenee lijkt nog een grote klapper te willen maken… dat mensen er nog in trappen.
Wat bedoel je
pi_219861960
Gek, dat sara een openbaar account heeft op tiktok. Ik zou haar beschermen.
pi_219861966
LotteB kopieert nu letterlijk de recaps en schrijfstijl met die kopjes enzo van MW. Grappig. Maarnietheus.
pi_219862136
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:14 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat doen de ouders al *kuch* want pa zit in de IT, ma heeft een gesprek gehad met het hulpje van de minister en broer heeft cybercriminologie gestudeerd. Dus ze weten er *kuch* alles van!
pi_219862141
Op tt nu een filmpje van die atelier waar AM vandaag is geweest.. waar Julia (wel half) maar wel in te zien is.. mooie creaties wel😅
pi_219862147
quote:
En ondertussen is het ook een puber die normaal wilt zijn en haar eigen keuzes maakt. En dit is het nieuwe normaal.

Ik vind het te gek dat ze zich vrij voelt om dit te laten zien.
pi_219862158
quote:
Ze leert het van de beste...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')