Ja echt bizar is het. Dan influencen verdient echt belachelijk. Sanne (van Laviesanne) heeft ook onlangs een huis gekocht dat te koop stond voor 1,4 miljoen 🫣quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Volgt iemand Maysadeoliveir?
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen: xxxxxx
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.
In post 77 quote ik jou waar er geschreven wordt dat ze volgens jou ….. heet.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht.
In post 76 schreef Shuri ldat ze een insta account was tegengekomen met de naam Michelle wolf.
Mijn reactie was letterlijk:
"De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is niet of ze Michelle heet"
Dus ik ben niet over een naam begonnen, alleen vermeldt dat ik op internet in 2 artikelen heb gelezen dat ze huisarts is.
Gewoon even voor de duidelijkheid , bij de feiten blijven en mij niet zomaar dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Laten we er maar over ophouden, is dit forum niet voor. We zullen het ooit wel ergens lezen hoe het zit toch?
I
Dat zou ze doen als het om bestiedochter Julia gaat, of om Lotje. Maar dit is Jet, die valt onder Maartens takenlijst denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯
@Harper als ik de link open zie ik jouw instanaam staan. ‘X heeft dit gedeeld’quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Volgt iemand Maysadeoliveir?
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen:
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.
Oeps. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Dank!quote:Op maandag 19 januari 2026 10:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de link hierboven verwijderd, maar als je op deze manier een link deelt, dan kunnen we je instagram accountnaam zien. Wellicht voor jou geen probleem, maar ik dacht het even te melden.
Let ook even op de forummers die het reposten en onverhoopt jouw link hierin meenemen.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Oeps. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Dank!
Ik heb hem al verwijderd.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:04 schreef Harper het volgende:
@:Sushirijst
Kun je aub de link uit de quote halen?
Triest ja maar tenslotte is poetsen en andere huishoudklusjes haar passie. En die kinderen, tja die wilde ze nooit!quote:Op maandag 19 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯
Ik had gezegd dat deze discussie klaar was.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
In post 77 quote ik jou waar er geschreven wordt dat ze volgens jou ….. heet.
Dat is niet heel gek hoor met deelnemers van Over Mijn Lijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
Geen momfluencer maar wel iets wat ik voorbij zag komen... deelnemers aan over mijn lijk, alex en linda, hij ligt slecht na operatie....
heel verdrietig natuurlijk maar waarom deel je zo veel intimiteit over je man, jezelf en je kind online?
en het publiek..... dat gewoon wacht om een update, of hij nog wel leeft....
de wereld is gek of ik ben te oud voor deze shit
Ze zeurt er flink over inderdaad. Net alsof dit vaak voorkomt. Moet trouwens zeggen dat ik me niet kan herinneren wanneer mij kinderen op de basisschool niet naar school konden ivm een zieke leerkracht. Het word daar altijd intern opgelost door hijvoorbeeld een ambulant leerkracht of iets.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:47 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer dat afgezaagde riedeltje over dat ze zo blij is dat ze thuisblijfmoeder is. Dat andere moeders haar veelvuldig gebruikten als oppas bla bla bla. Ze is dan wel iedere dag thuis maar lijkt nooit iets met haar kinderen te doen buiten gesponsorde uitjes. Knutselen, spelletje, meespelen het zit er allemaal niet in bij onze thuisblijfmoeder. Ze vermaken elkaar of de tablet wordt uit de gesponsorde kast getrokken. Dat ze nu zelf haar oudere kinderen om de haverklap inzet als oppas laat ze voor het gemak achterwege.
Ik dacht precies dit na het zien van de stories vandaag van tamaraelbaz. Ik ben, denk ik, één van de weinigen die haar niet bepaald komisch maar wel onnodig bot vind. Elke keer die grens willen opzoeken én de mensen in haar omgeving lijken het allemaal maar heel normaal te vinden.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
de wereld is gek of ik ben te oud voor deze shit
Zoals ik net in een verwijderde post schreef: dat had ik niet gelezen. Anders had ik het ook niet geplaatst. Sorry hoor!quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat deze discussie klaar was.
Maarja, die mental load he… 🙄quote:Op maandag 19 januari 2026 11:47 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer dat afgezaagde riedeltje over dat ze zo blij is dat ze thuisblijfmoeder is. Dat andere moeders haar veelvuldig gebruikten als oppas bla bla bla. Ze is dan wel iedere dag thuis maar lijkt nooit iets met haar kinderen te doen buiten gesponsorde uitjes. Knutselen, spelletje, meespelen het zit er allemaal niet in bij onze thuisblijfmoeder. Ze vermaken elkaar of de tablet wordt uit de gesponsorde kast getrokken. Dat ze nu zelf haar oudere kinderen om de haverklap inzet als oppas laat ze voor het gemak achterwege.
Ah, fijn dat wat hier geschreven wordt meteen wordt doorgegeven.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach gut, doet ze tóch een spelletje met Jet! Ik zie verbetering 👍
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |