Ik zou denken dat je de ongebruikte/schone in de kast hebt en alleen de badjas die je momenteel gebruikt eruit/in de badkamerquote:Op maandag 19 januari 2026 08:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Ik heb ook mijn 2 badjassen naast elkaar hangen?
Ik heb het even voor je opgezocht.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een voornaam genoemd. Dus je bericht klopt niet helemaal.
Ook al telt Nederland zoveel huisartsen, dan nog is op basis van een voornaam, een beroep en wat andere gegevens e.e.a. snel te achterhalen. Alhoewel ik nog steeds denk dat je de verkeerde persoon hebt gegoogled.
Ik vind haar echt een lieve moeder van wat ik op insta ziequote:Op maandag 19 januari 2026 09:19 schreef slowie het volgende:
Maikekd doet echt wel haar best voor haar dochter. Ondanks dat hij is vreemdgegaan, houdt ze een band met hem en z'n nieuwe gezin. Ook met haar dochter naar de verjaardag van haar halfzusje. Als we The Real Housewives of Amsterdam een beetje mogen geloven, zal dit een super grote happening zijn
Zij kwam de afgelopen weken ook een paar keer bij mij voorbij. Steeds met outfits van haar baby. Het lijkt wel of dat kindje zoveel kleding heeft dat ze nooit 2x hetzelfde aan krijgt. Na 1x dragen kan het in de was en daarna kan het weg. Alles waar ik error van krijg.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Nadat zij hier een aantal keer genoemd is ben ik ook Broodjedunner/Bo tegen maar meine gute… heeft zij een extra hypotheek afgesloten om deze absurde hoeveelheden aan kleding voor haar kinderen te kopen?
En ja ok ze koopt ook veel via Vinted zo te zien maar alsnog.
Fijn ook voor je kinderen om ze je levende poppen te noemen.
Denk dat zij wel echt in mijn allergie zit hahaha
Oh My ja. Ondanks alles via Vinted.... Wat een meuk en pakketten.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Nadat zij hier een aantal keer genoemd is ben ik ook Broodjedunner/Bo tegen maar meine gute… heeft zij een extra hypotheek afgesloten om deze absurde hoeveelheden aan kleding voor haar kinderen te kopen?
Echt bizar als je de hoeveelheid adidas broekjes ziet alleen al!quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Goed dat je geen serieuze baan hebt AM!quote:Op maandag 19 januari 2026 09:46 schreef Harper het volgende:
Jet is vandaag thuis omdat haar juf ziek is.
AM: Gelukkig heb ik geen afspraken waar ze niet bij kan zijn.
Twee stories later: Ik heb alleen vanmiddag een afspraak waarbij het niet handig is dat Jet erbij zit.
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?quote:
Denk idd dat het laatste het zwaartste weegtquote:Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?
Deze discussie is wel klaar, want inmiddels wordt het veel te groot gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht.
In post 76 schreef Shuri ldat ze een insta account was tegengekomen met de naam Michelle wolf.
Mijn reactie was letterlijk:
"De ex van Tim misschien? Ik weet alleen dat ze huisarts is niet of ze Michelle heet"
Dus ik ben niet over een naam begonnen, alleen vermeldt dat ik op internet in 2 artikelen heb gelezen dat ze huisarts is.
Gewoon even voor de duidelijkheid , bij de feiten blijven en mij niet zomaar dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Laten we er maar over ophouden, is dit forum niet voor. We zullen het ooit wel ergens lezen hoe het zit toch?
I
terugnaarliefdequote:Op maandag 19 januari 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
Sorry ik heb het al eerder voorbij zien komen maar ik vergeet het steeds...hoe heet Ellen ook alweer op instagram?
Ik heb de link hierboven verwijderd, maar als je op deze manier een link deelt, dan kunnen we je instagram accountnaam zien. Wellicht voor jou geen probleem, maar ik dacht het even te melden.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
Volgt iemand Maysadeoliveir?
Een hyperactive jonge meid, die pas haar baan heeft opgezegd om fulltime te gaan influencen.
Ze liet gisteren een filmpje zien over dat ze een nieuwe kast nodig had om de huidverzorging PR produkten in op te bergen:
De hoeveelheid pakketjes is echt bi-zar. En dan zijn dit alleen nog maar produkten voor huidverzorging.
Ik zou wel eens willen zien wat zulke influencers (80-100k volgers) totaal per maand ontvangen.
En ik durf ook wel te stellen dat ze nog steeds trekjes van borderline vertoont 😅quote:Op maandag 19 januari 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die is echt niet goed in haar bovenkamer hoor
Ze mag mee helpen zuurdesembrood bakken en om 10.15u de tafel dekken voor de lunch.. Denk dat ze de rest van de ochtend op de tablet zit zodat AM de bedden kan verschonen. Ik denk dan haal een brood uit je vriezer of eet crackers voor de lunch, verwissel het beddengoed morgen. Laat L desnoods overblijven en ga er op uit met je dochter!! Achterlijk gedoe altijd daar met haar huishouden 🤯quote:Op maandag 19 januari 2026 10:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat AM voor leuks gaat doen met Jet.
terugnaarliefdequote:Op maandag 19 januari 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
Sorry ik heb het al eerder voorbij zien komen maar ik vergeet het steeds...hoe heet Ellen ook alweer op instagram?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |