abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2026 @ 16:41:00 #1
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219858207
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 16:42:51 #2
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219858220
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
pi_219858237
Op instagram @grachtenatelier staan wat filmpjes van de workshop. Zo boeiend ziet het er niet uit.
  Spellchecker zaterdag 17 januari 2026 @ 16:46:54 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219858245
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.

pi_219858256
Jeanine van Bzzonder prijst de teddy-dekbedden van Zelesta aan.
Ze vindt ze zo fijn dat ze niet op bed maar in de kast liggen _O-
pi_219858262
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:46 schreef maily het volgende:

[..]
[..]

Aandacht zoeken is het. En dan dat schelden, tokkie.
pi_219858293
Wat een heerlijke topic titel🍆🍆🍆
pi_219858423
Ik beken dat ik ooit ook een piemel heb gekleid op een vrijgezellenfeestje.

Ze moesten toen nog even drogen en wij gingen ondertussen de stad in. Ik heb mijne nooit opgehaald😅
pi_219858487
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
pi_219858545
quote:

[..]
[..]

Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
pi_219858557
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.

[ Bericht 4% gewijzigd door papierentas op 17-01-2026 17:45:56 ]
pi_219858597
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers* -O-
pi_219858600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
pi_219858603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Grapje, hoor. Het is zo ongeveer het laatste waar je mij zult vinden.
pi_219858671
quote:

[..]
[..]

Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219858732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
pi_219858734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
_O-
pi_219858777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
pi_219858973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan zou mijn vermoeden dus toch juist kunnen zijn, dat haar adres pas kortgeleden is aangepast en dat daarbij de inschrijving is komen te vervallen. Iemand van hier heeft toen ook een stukje van de site gedeeld. Daarin staat dat bij een verhuizing, ook naar evt. een koopwoning, de inschrijving vervalt.
pi_219859014
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
pi_219859059
Dbm: veel krachttermen op threads, maar niet de ballen om ouders van kind/kinderen aan te spreken die haar kind slaan of opsluiten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219859071
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
pi_219859119
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:

[..]
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
Prima vermaak dus. Bijna jammer dat ze mij geblokkeerd heeft.
pi_219859168
Ik ben misschien echt een preutse tuttebel hoor, maar ik zal dus nooit een aubergine of wat dan ook jullie snappen me laten zien waar me kind van 5 bij is.. ik snap de lol er ook niet van.. heb ik btw ook met tieten mokken haha heb er niets mee 🤣
pi_219859681
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".

Als je je nu al je leven moet aanpassen in wat anderen vinden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')