quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik wilde mijn laatste post hier zetten uit het vorige topic maar lukt even niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.quote:
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat naar haar ouderlijk huis. Dat huis is er dus nog.
En gelukkig ook weer kleren gekocht voor haar kind. Zal ook wel veel nodig hebben met al dat buitenspelen etc.
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zijn live nu. Gaat over huizen. En het inschrijfgedoe. Dion kookt, Sanneke hangt op het aanrecht.
Koken voor M. zit er niet in, weer een potje gekregen.
Grapje, hoor. Het is zo ongeveer het laatste waar je mij zult vinden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers*
Loopfietstje? Maar een kind kan toch vaak met 4 a 5 al zonder zijwieltjes fietsen ?quote:
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met die inschrijving.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh. * annuleert aubergines kleien voor FOK!'ers*
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Dan zou mijn vermoeden dus toch juist kunnen zijn, dat haar adres pas kortgeleden is aangepast en dat daarbij de inschrijving is komen te vervallen. Iemand van hier heeft toen ook een stukje van de site gedeeld. Daarin staat dat bij een verhuizing, ook naar evt. een koopwoning, de inschrijving vervalt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze blijft het verhaal ophangen dat ze zeggen dat het adres is aangepast. Ze komt niet al te snugger over erover ook. Maar ik ben al even afgehaakt.
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ze begon met de vraag of mensen op haar linkjes wilden klikken.
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar daarvoor ging ze dan wel live! Net echt werk!
Prima vermaak dus. Bijna jammer dat ze mij geblokkeerd heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:
[..]
En gelijk weer iemand afzeiken die vroeg waarom ze zoveel linkjes plaatste. Terwijl Dion kookt en zij al kijkend wat hij doet live is 🥴
Ik vind het knap dat een moeder mee gaat in wat het kind wilt. Ipv zo reageren zoals jij en de meeste mensen. "Ga jij maar met autos spelen".quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk het erge er aan vind is dat DBM net op threads ook weer benadrukt dat haar ZOONTJE een kettinkje gekocht had. Normaal is het Flip of Flap en nu ineens zoontje. Als hij dat mooi vindt is dat natuurlijk prima maar ze benadrukt het zo. Alle roze LOL poppen laten zien en ooo ze spelen zo leuk met het poppenhuis. Nu zijn het nog geen vriendjes die meekijken maar wel moeders en die gaan ondeling ook praten en zo komt het uiteindelijk toch wel bij hem uit (ook met het medische gebeuren). Uiteindelijk zal het tegen hem werken en dat gun ik geen enkel kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |