Zij en maria, vreselijk. Achterbaks, nep, vreselijk komen ze over.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik dacht precies dit na het zien van de stories vandaag van tamaraelbaz. Ik ben, denk ik, één van de weinigen die haar niet bepaald komisch maar wel onnodig bot vind. Elke keer die grens willen opzoeken én de mensen in haar omgeving lijken het allemaal maar heel normaal te vinden.
Of ouders die gewoon allebei willen werken.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maarja, die mental load he… 🙄
En ik vind het ook een beetje sneer naar andere stellen die het zich niet kunnen permitteren dat 1 ouder thuis blijft, omdat zij hun kinderen niet exploiteren op insta.
Wat zegt ze?quote:Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zie nu net dat Ellen in die podcast ook het “hele” forum heeft genoemd. Zouden ze nou echt niet aan zelfreflectie doen als je dit leest over jezelf? Of doen ze dat wel maar is het geld en de dopamine te verslavend om er mee te stoppen?
Inderdaad! Maria vind ik zo'n opportuniste, waait met alle winden mee. Nu is ze weer bestie met Tamara, na jarenlange ruzie, maar ze gaat van de ene bestie naar de andere. Iris (van MCW) en Helga om er maar een paar te noemen. Alhoewel ik haar soms ook weleens hoor sneren richting Tamara in hun podcast, maar nep blijven lachen en Tamara hinnikt maar mee. Ik vind het opmerkelijk dat de juicekanalen niets over hun durven zeggen, bijvoorbeeld over hun gedwongen exit bij RHoA.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:00 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Zij en maria, vreselijk. Achterbaks, nep, vreselijk komen ze over.
AM is tegenwoordig een druk werkende vrouw hoor, en een heuse bestsellerauteurquote:Op maandag 19 januari 2026 12:02 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal ook niet even aanbieden bij te springen als thuisblijfmoeder om een klasgenootje van Jet op te vangen zoals in de mail gevraagd was. Ze zit natuurlijk ook niet in de klasse appgroep. Zo sociaal die vrouw🙈
Ze doet het met dat handje en door veelvuldig weg te kijken. Ze heeftquote:Op maandag 19 januari 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen (- Koen + ex) heeft héél veel onderzoek gedaan naar narcisme. 😂 En is nu uiteraard ook op dat gebied kenner, en kan ze dat vast wel genezen door haar wiebelstokje / dure cursus.
Koekoek.
Het was vast niet een kind van Mirjam. Dan wordt het al snel teveel moeite!quote:Op maandag 19 januari 2026 12:02 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal ook niet even aanbieden bij te springen als thuisblijfmoeder om een klasgenootje van Jet op te vangen zoals in de mail gevraagd was. Ze zit natuurlijk ook niet in de klasse appgroep. Zo sociaal die vrouw🙈
“Zelfs als hele forums die je proberen af te breken.” Ik ga de podcast niet luisteren, maar dit schrijft ze in het bericht over de podcast op haar design-account.quote:
Beproefde methode, al 7 kinderen lang. Ach, oeps, bleken kinderen toch niet universeelquote:Op maandag 19 januari 2026 12:29 schreef poohenzo het volgende:
Wat zei AM nou ? Lot eet soms niet ? Ze had toch de ultieme tips dat kinderen alles eten, zelfs slakken ??
Exact en maar roepen dat het ze niks doet en de lieve mensen met meer zijn, zieligquote:Op maandag 19 januari 2026 09:26 schreef Weerikier het volgende:
Dat al die influencers vroeg of laat toch allemaal "toevallig of viavia" op dit forum terecht komen hè.
En allemaal is het heel stom en oneerlijk dat wij zo negatief zijn en dat ligt aan ons, zielige mensen die allemaal de hele dag helemaal depri commentaar geven op die leuke , slimme en fijne influencers. Want wat zij doen en hoe ze het doen is geweldig, dat wij dat niet zien ligt aan ons.
De influencers die hier besproken worden denken er verder even niet bij na dat er naast hen honderd duizenden, zelfs miljoenen influencers zijn die wij hier helemaal niet bespreken. Omdat die wel goede content hebben of wel de privacy van hun kinderen respecteren of niet cursussen waarmee je kanker kan genezen proberen te verkopen.
Stom hè, zo'n forum waar je je mening mag geven zonder dat je berichten meteen gewist worden en je account geblokt. 😑
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel vanquote:Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Is Michelle met haar gezicht in de pot met chocolade pasta gevallen in de nieuwe reel van thats so us? 🫣
Thanks, nu heb ik dat liedje in m’n hoofd 😂quote:Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel van
😂😂😂 ik dacht dat je overdreef, maar nee 😂. Ziet ze dat nou echt zelf niet?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Is Michelle met haar gezicht in de pot met chocolade pasta gevallen in de nieuwe reel van thats so us? 🫣
Graag gedaan! Dat heb ik dus elke keer als ze haar maquillage net heeft gedaanquote:Op maandag 19 januari 2026 13:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik dat liedje in m’n hoofd 😂
Maar echt 🫣 ze ziet er ook oud uit vind ikquote:Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Oempa Loempa gevoel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |