abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2025 @ 11:00:02 #1
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219692274
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
pi_219692283
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja zodat ze bij je weg kan gaan
Dat weet enkel God. Tijd zal het laten zien. Mijn vader is ook passport bro en is al 40 jaar samen.

Als de vrouw goed traditioneel is opgevoed en een goede familie heeft is de kans op een goede huwelijk hoog.
pi_219692291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:57 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Gewoon een traditionele wijfje importeren. Genoeg in butenland die ook zo denken en aangeven dat man en vrouw geen gelijkren zijn. En ik heb momenteel zoeen vrouw met wie ik in relatie ben. ze is bezig met het leren van de taal
Ahh je bent de Oekraiense of Russische markt opgegaan?

Kunnen best leuke types tussen zitten, maar die bieden zich alleen maar aan uit materialistische motieven, en daar zit ik dan weer niet op te wachten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 11:01:01 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692292
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:00 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Dat weet enkel God. Tijd zal het laten zien. Mijn vader is ook passport bro en is al 40 jaar samen.

Als de vrouw goed traditioneel is opgevoed en een goede familie heeft is de kans op een goede huwelijk hoog.
wtf is een paspoort bro nu weer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 31 december 2025 @ 11:01:32 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219692298
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In bepaalde contreien is dit hele onderwerp natuurlijk ook een zeer gevoelig thema en dus reageert men op een manier waarbij het de regel is om vrouwen naar de mond te praten en problemen bij de man te zoeken. Immers, als een vrouw dus klaagt over 'onvolwassen' mannen, dan is dat per definitie een feit en kan het niet zo zijn dat wellicht mevrouw nogal hoge eisen stelt aan mannen en daardoor net iets te veel mannen als 'onvolwassen' wegzet.

Er staat een heel lijstje onwenselijke eigenschappen in het stuk die niet heel onredelijk klinken.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 11:01:58 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kunnen best leuke types tussen zitten, maar die bieden zich alleen maar aan uit materialistische motieven, en daar zit ik dan weer niet op te wachten.
das precies het type vrouwen waar het stuk in de bijbel wat hij quote en verder nooit gelezen heeft voor waarschuwt
pi_219692315
Ik snap nog steeds niet hoe je kan zien dat alle Nederlandse vrouwen de baas spelen. Zo kan ik er nooit op letten
pi_219692316
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
wtf is een paspoort bro nu weer
Bekijk deze YouTube-video
pi_219692325
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vrouwen zijn geen eigendom. Als je echt zo in het leven staat zul je er inderdaad nooit een vinden.
Hij moet ze zelfs importeren.
Maar goed, zoals ik al eerder zei: voor zulke mannen verlies ik toch wel wat respect. En dat blijkt een paar posts later ook niet meer dan terecht.
pi_219692329
quote:

[..]

Nee bij mij is het de islamitische markt. Ik hou wel van een stukje strenge opvoeding bij vrouwen.
  woensdag 31 december 2025 @ 11:04:09 #11
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219692337
Niks mis met een beetje een materialistisch wijf. Zo werkt het al honderden en duizenden jaren. De man regelt het eten en de vrouw zorgt voor het nest. Dat krijg je er na honderden of duizenden jaren evolutie niet zo 1, 2, 3 uit. Genoeg vrouwen met name vrouwen uit dat soort landen die nog zo traditioneel zijn en dat ook gewoon omarmen. Het is alleen in van die extreem liberale linkse landen zoals Nederland dat het eigenlijk niet zo is.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 11:04:13 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692338
proverbs 31 is advies van een moeder aan een jonge koning om een sterke vrouw te zoeken die zichzelf kan redden als hij op oorlogspad is enzo ipv hoeren neuken nooit meer werken

het is compleet het tegenovergestelde maar cherry picking is ook een ding
pi_219692341
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Uit welk politieke hout ben ik gesneden dan?
Dat is vragen naar de bekende weg. Progressief (links) uiteraard. Dat zijn immers de contreien waar velen nog altijd denken dat vrouwen hartstikke onderdrukt zijn. En de jaren 1950 of 1970 als een soort halve slavernij voor vrouwen wordt bekeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219692347
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:
proverbs 31 is advies van een moeder aan een jonge koning om een sterke vrouw te zoeken die zichzelf kan redden als hij op oorlogspad is enzo ipv hoeren neuken nooit meer werken

Nope. Daarom bestond vrouwen rechten niet voor het jaar 1900.
pi_219692354
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vragen naar de bekende weg. Progressief (links) uiteraard. Dat zijn immers de contreien waar velen nog altijd denken dat vrouwen hartstikke onderdrukt zijn. En de jaren 1950 of 1970 als een soort halve slavernij voor vrouwen wordt bekeken.
Quote eens iets waar ik claim dat vrouwen onderdrukt zijn?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219692358
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:02 schreef Koettie het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je kan zien dat alle Nederlandse vrouwen de baas spelen. Zo kan ik er nooit op letten
Is ook helemaal niet zo. Ik ben dan weliswaar niet getrouwd maar heb wel 6 jaar samengewoond, en dat is in principe niet veel anders dan getrouwd zijn, en nooit heeft mijn vriendin geprobeerd om op enige wijze de baas te spelen of de relatie te domineren. Als ze dat wel had gedaan hadden we het geen 6 jaar uitgehouden.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 11:06:18 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692364
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Lees het maar
pi_219692366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:02 schreef Koettie het volgende:
Ze zijn niet alleen feministisch en woke maar hebben vaak ook veel bedpartners gehad en zijn dus ook beschadigd.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 11:06:56 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692374
quote:

[..]
Dat is vragen naar de bekende weg. Progressief (links) uiteraard.
Uiteraard _O- _O- _O-
pi_219692395
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Ze zijn niet alleen feministisch en woke maar hebben vaak ook veel bedpartners gehad en zijn dus ook beschadigd.
Geef eens gewoon antwoord
pi_219692405
quote:

[..]
Ik heb één keer een feministisch woke type gedate. Nooit maar dan ook nooit weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219692417
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die bestaan zeker. Punt is, dat zijn de online mannen. En de mannelijke variant van de in karakter matige vrouw die denkt "I am the price, entertain me". Maar als je teruggaat naar de kern van de term verwijst de term incel i.t.t. wat het is verworden eerder naar de groep die je hieronder beschrijft, namelijk de mannen die aan zichzelf hebben gewerkt of die op papier prima een partner kunnen vinden maar waarbij het niet lukt.
[..]
Uiteindelijk is niemand daar schuldig aan nee. Je kunt vrouwen niet dwingen verliefd op zo'n iemand te worden, zo werkt dat niet. Maar het helpt als ze niet gegaslight worden.
[..]
Vraag is wat het doel van de column is. Het is mij inmiddels wel duidelijk dat zowel veel mannen als vrouwen matige tot dramatische partners zijn. Een relatie vergt veel onderhoud en commitment en het vermogen soms jezelf opzij te kunnen zetten. Het vergt ook emotionele intelligentie en verantwoordelijkheid kunnen nemen voor je eigen projecties, zwakheden, onzekerheden etc.

Deze column spoort mannen niet aan het beter te doen. Net als een zelfde stuk over vrouwen door een man geschreven vrouwen niet zal aansporen het beter te doen.
Ik ben het op zich volledig met je eens.

Echter, dat mensen eisen stellen, hoe hoog of laag dan ook, is altijd aan hen. Je kunt er je vraagtekens bij zetten, maar je kunt het ze niet verwijten. En dat is precies wat er momenteel fout gaat.
Als er vrouwen zijn die dusdanig hoge eisen stellen dat geen enkele man daaraan kan voldoen, dan is dat hun goed recht. Dat ze dan verkiezen alleen te blijven boven te settelen voor een man waarvan zij vinden dat hij niet aan hun eisen voldoet, is volledig legitiem. Wat niet legitiem is, is dat mannen dan een hoop commentaar hebben op die vrouwen, omdat ze kennelijk niet aan haar eisenlijstje voldoen.

En idem voor mannen richting vrouwen.

Kunnen we allemaal boos gaan doen op mannen of vrouwen die ons niet zouden willen omdat we niet aan hun eisen voldoen, maar waar halen we dat recht dan vandaan?

Ik heb ook niet gesetteld for less. Vind ik zelf. En daar gaat het toch uiteindelijk om?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219692457
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef incel het volgende:
Niks mis met een beetje een materialistisch wijf. Zo werkt het al honderden en duizenden jaren. De man regelt het eten en de vrouw zorgt voor het nest. Dat krijg je er na honderden of duizenden jaren evolutie niet zo 1, 2, 3 uit. Genoeg vrouwen met name vrouwen uit dat soort landen die nog zo traditioneel zijn en dat ook gewoon omarmen. Het is alleen in van die extreem liberale linkse landen zoals Nederland dat het eigenlijk niet zo is.
Zo is het al tijden niet meer. De man die werkt en de vrouw die het huishouden doet is een beeld uit de prehistorie. Tegenwoordig hebben de meeste stellen allebei een baan, en dat was bij mij niet anders. Ik werkte verschillende diensten dus geregeld kwam ik thuis en dan was mijn vriendin nog aan het werk, en dan zorgde ik voor het eten en voor eventuele andere huishoudelijke dingen. En andersom deed zij precies hetzelfde. Werkte prima.
pi_219692459
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:

Ik had niet gedacht dat jij zoveel over de Bijbel wist :D
  woensdag 31 december 2025 @ 11:13:03 #25
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219692476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zo is het al tijden niet meer. De man die werkt en de vrouw die het huishouden doet is een beeld uit de prehistorie. Tegenwoordig hebben de meeste stellen allebei een baan, en dat was bij mij niet anders. Ik werkte verschillende diensten dus geregeld kwam ik thuis en dan was mijn vriendin nog aan het werk, en dan zorgde ik voor het eten en voor eventuele andere huishoudelijke dingen. En andersom deed zij precies hetzelfde. Werkte prima.
Ze hebben allebei een baan omdat huizen op een andere manier niet meer te betalen zijn.
  woensdag 31 december 2025 @ 11:15:31 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219692527
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Echter, dat mensen eisen stellen, hoe hoog of laag dan ook, is altijd aan hen. Je kunt er je vraagtekens bij zetten, maar je kunt het ze niet verwijten. En dat is precies wat er momenteel fout gaat.
Als er vrouwen zijn die dusdanig hoge eisen stellen dat geen enkele man daaraan kan voldoen, dan is dat hun goed recht. Dat ze dan verkiezen alleen te blijven boven te settelen voor een man waarvan zij vinden dat hij niet aan hun eisen voldoet, is volledig legitiem. Wat niet legitiem is, is dat mannen dan een hoop commentaar hebben op die vrouwen, omdat ze kennelijk niet aan haar eisenlijstje voldoen.

Kunnen we allemaal boos gaan doen op mannen of vrouwen die ons niet zouden willen omdat we niet aan hun eisen voldoen, maar waar halen we dat recht dan vandaan?

Ik heb ook niet gesetteld for less. Vind ik zelf. En daar gaat het toch uiteindelijk om?
Uiteindelijk zijn die "hoge eisen" voor die vrouwen vaak ook maar een schaamdoekje om hun eigen mislukkingen in de liefde te verbloemen.

Het gaat er uiteindelijk om dat je op het juiste moment iemand treft waar je je goed bij voelt en je je toe aangetrokken voelt. Dan vliegen eisenlijstjes meteen het raam uit.

Enkel doen veel kerels dus precies waar vrouwen zich niet door aangetrokken voelen.
pi_219692528
quote:

[..]
mijn vrouw mag niet werken.
pi_219692538
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef mortalkees het volgende:

[..]
vrouwen die door jan en alleman zijn genomen in al hun gaten , die kan ik enkel voor 1 nachtje serieus nemen of een tijdje aan de lijn houden. serieus zal ik niet zijn met die wijven met hoge bodycounts.

ken je net zo goed een prostitue huwen bij de wallen
Je hebt wel één talent en dat is gewoon doorranten zonder te kijken waar je nou een boze oneliner op reageert. Is prima hoor, ik raad je dan een dagboekje aan. Kan de rest van t topic weer inhoudelijk.
pi_219692541
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dat doen ze helemaal niet.

Echter, als jij in dat stuk 'alle mannen' leest, snap ik dat je er ook 'alle vrouwen' tegenover zet. Beide is niet het geval.
Vrouwen willen geen man meer. Dat is het onderwerp.

Ik zie werkelijk niet in hoe dat niet over alle mannen gaat. Zijn er mannen die niet vallen onder het begrip ‘man’?

En ja, verderop nuanceert ze het een beetje, maar dat is meer als de uitzondering die de regel bevestigt. Want als het echt om een kleinere subset zou gaan, dan heeft ze geen onderwerp. Niemand wil een partner die waardeloos is.
pi_219692542
quote:

[..]
Nou ja, tot 1956 waren vrouwen handeligsonbekwaam.
In 1991 werd verkrachting binnen het huwelijk pas strafbaar en was seks binnen het huwelijk officieel geen recht meer (behalve binnen zekere religieuze kringen ongetwijfeld).

Er zit ook een wereld van verschil tussen 1950 en 1970. Maar ook toen waren er nog genoeg onrechtvaardige zaken voor vrouwen. Mijn schoonmoeder, een van de eerste vrouwelijke politieagenten in Amsterdam, moest nog stoppen met werken toen ze moeder werd in 1971.

Vrouwen in Nederland worden over het algemeen niet meer hartstike onderdrukt. Er zijn ook maar weinig mensen die dat werkelijk vinden. Maar er zijn echt nog best wel zaken waarin het voor vrouwen nog niet voldoende gelijkwaardig is geregeld en waarin ze het onderspit delven omdat ze vrouw zijn.

Maar ik weet dat je graag overdrijft in je statements. Dus mag jij denken dat progrerssief links (oeh, wat een vreselijke scheldwoorden) denkt dat vrouwen nog hartstikke onderdrukt worden.
pi_219692583
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:13 schreef incel het volgende:

[..]
Ze hebben allebei een baan omdat huizen op een andere manier niet meer te betalen zijn.
Nou nee hoor, ik praat nu puur over mezelf, maar waar ik het over heb speelde zich af in de jaren 90 toen we de Euro nog niet eens hadden, en toen was alles nog prima betaalbaar. Mijn vriendin had een baan omdat ze niet de hele dag binnen wilde zitten.
pi_219692605
quote:

Er zijn de afgelopen bijna vier naar nogal wat Oekraïense en Russische mannen gesneuveld, dus het zal voor de Oekraïense en Russische vrouwen nu wel moeilijker zijn geworden om een man te vinden.
pi_219692619
Ah, we zijn weer terug bij het antisemitische hoofdstuk .
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219692622
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Uiteindelijk zijn die "hoge eisen" voor die vrouwen vaak ook maar een schaamdoekje om hun eigen mislukkingen in de liefde te verbloemen.

Het gaat er uiteindelijk om dat je op het juiste moment iemand treft waar je je goed bij voelt en je je toe aangetrokken voelt. Dan vliegen eisenlijstjes meteen het raam uit.

Enkel doen veel kerels dus precies waar vrouwen zich niet door aangetrokken voelen.
Dat van dat eisenlijstje is zeker waar.
Vrijwel iedereen heeft wel een beeld van wat voor type partner hij/zij op valt: fysieke kenmerken, mentale kenmerken, politieke keuzes, rijkdom, ervaringen.
Uiteindelijk vervliegt het grootste deel van die 'eisen' als je iemand tegenkomt waar het mee klikt. Ik viel bij mijn man op zijn leuke lach en mooie ogen. Dat hij niet lang, donker en Johnny Depp was, deed er niet toe toen we elkaar leerden kennen. Het voelde gewoon goed.

Het eisenlijstje is meestal meer een "het zou leuk zijn als hij/zij hieraan voldoet, maar eigenlijk doet het er niet zoveel toe als ik de juiste tegenkom".
  woensdag 31 december 2025 @ 11:21:38 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219692630
Ik zal mijn broer eens appen dat zijn gezin, dat ik met kerstmis nog gezien heb, ineens vernietigd is door het feminisme.
pi_219692667
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Alleen gehuwde vrouwen waren handelingsonbekwaam. Ongehuwde vrouwen, ook als ze met een man samenleefden, waren gewoon handelingsbekwaam.
quote:
In 1991 werd verkrachting binnen het huwelijk pas strafbaar en was seks binnen het huwelijk officieel geen recht meer (behalve binnen zekere religieuze kringen ongetwijfeld).
Maar als een vrouw ongehuwd met een man samenleefde en ze werd door haar partner verkracht, dan was die man dus wel gewoon strafbaar.

Soms vraag je je af waarom vrouwen vroeger trouwden in plaats van ongehuwd samen te leven, als ze door trouwen alleen maar rechten inleverden.
pi_219692668
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vrouwen willen geen man meer. Dat is het onderwerp.

Ik zie werkelijk niet in hoe dat niet over alle mannen gaat. Zijn er mannen die niet vallen onder het begrip ‘man’?

En ja, verderop nuanceert ze het een beetje, maar dat is meer als de uitzondering die de regel bevestigt. Want als het echt om een kleinere subset zou gaan, dan heeft ze geen onderwerp. Niemand wil een partner die waardeloos is.
De eerste regel geeft wel een beetje aan waar het om gaat:
Citaat:

VEEL vrouwen hoeven geen EMOTIONEEL ONVOLWASSEN MAN meer.

Het gaat dus niet om vrouwen en niet om mannen, maar om VEEL vrouwen (= niet alle) en om EMOTIONEEL ONVOLWASSEN mannen (= niet alle mannen).

Veel duidelijker kan het toch niet verwoord worden.
pi_219692672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn de afgelopen bijna vier naar nogal wat Oekraïense en Russische mannen gesneuveld, dus het zal voor de Oekraïense en Russische vrouwen nu wel moeilijker zijn geworden om een man te vinden.
Die hebben nog altijd een standaard. En geen lage ook nog.

Redden zich vaak uitstekend. Hoog opgeleid. Geen fiepers.
pi_219692676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:17 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Veel mannen hebben niet in de gaten hoe hard ze wel niet zijn genaaid door die wijzigingen. De kerngezin is stuk in Nederland.
Je hoeft op mij niet te reageren, want je gaat op block.
pi_219692679
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat van dat eisenlijstje is zeker waar.
Vrijwel iedereen heeft wel een beeld van wat voor type partner hij/zij op valt: fysieke kenmerken, mentale kenmerken, politieke keuzes, rijkdom, ervaringen.
Uiteindelijk vervliegt het grootste deel van die 'eisen' als je iemand tegenkomt waar het mee klikt. Ik viel bij mijn man op zijn leuke lach en mooie ogen. Dat hij niet lang, donker en Johnny Depp was, deed er niet toe toen we elkaar leerden kennen. Het voelde gewoon goed.

Het eisenlijstje is meestal meer een "het zou leuk zijn als hij/zij hieraan voldoet, maar eigenlijk doet het er niet zoveel toe als ik de juiste tegenkom".
Precies dit. Op papier, zonder mn vriend te kennen, was het echt een no go geweest.
Maar ipv daarvan zijn we heel happy en matchen we goed, ondanks een hoop verschillen en niet perfecte scoren op het eisenlijstje.
pi_219692709
Nog even uit het vorige topic in de reeks.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben er toevallig zoeen zonder rijbewijs na 100 rijlessen zonder succes. :D
Ik heb vijftig rijlessen gehad, heb twee keer examen gedaan en ben twee keer geslaagd.
pi_219692711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef mortalkees het volgende:

[..]
vrouwen die door jan en alleman zijn genomen in al hun gaten , die kan ik enkel voor 1 nachtje serieus nemen of een tijdje aan de lijn houden. serieus zal ik niet zijn met die wijven met hoge bodycounts.

ken je net zo goed een prostitue huwen bij de wallen
Zo mag ik het horen Kees.
  woensdag 31 december 2025 @ 11:26:28 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_219692724
Kees zet al die wijfen goed op hen plek!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 31 december 2025 @ 11:27:22 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219692745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog even uit het vorige topic in de reeks.
[..]
Ik heb vijftig rijlessen gehad, heb twee keer examen gedaan en ben twee keer geslaagd.
Waarom doe je twee keer examen als je in een keer slaagt?
pi_219692748
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Alleen gehuwde vrouwen waren handelingsonbekwaam. Ongehuwde vrouwen, ook als ze met een man samenleefden, waren gewoon handelingsbekwaam.
[..]
Maar als een vrouw ongehuwd met een man samenleefde en ze werd door haar partner verkracht, dan was die man dus wel gewoon strafbaar.

Soms vraag je je af waarom vrouwen vroeger trouwden in plaats van ongehuwd samen te leven, als ze door trouwen alleen maar rechten inleverden.
Omdat het helemaal geen reële optie was om niet te trouwen :')
pi_219692750
quote:
10s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:26 schreef Dven het volgende:
Kees zet al die wijfen goed op hen plek!!!!

KeesGod
pi_219692757
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Weer zoeen flikkertje zonder ruggengraat die de werk van duvel ''feminisme'' goed praat.
Dus als je gelooft in geljjke kansen heb je geen ruggengraat?

Of zijn mensen die anderen geen gelijke kansen gunnen overtuigd van hun eigen onvermogen om te concurreren in een gelijk speelveld?
  woensdag 31 december 2025 @ 11:28:25 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_219692766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

KeesGod
In Kees we trust!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 31 december 2025 @ 11:30:15 #49
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219692805
Er zou een woord voor mensen zoals kees uitgevonden moeten worden
pi_219692809
quote:

[..]

Waarom mogen mensen daar geen commentaar op hebben? We mogen toch ook commentaar op heteroseksuele mannen hebben die bijvoorbeeld alleen supermodellen willen daten? Als mensen rare en onrealistische eisen stellen in het daten, denk ik juist dat het goed is om een spiegel voor te houden.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Quote eens iets waar ik claim dat vrouwen onderdrukt zijn?
Dat stel ik dan ook niet (de zoveelste drogredenering). Maar vindt jij dat vrouwen volledig geëmancipeerd zijn? Zo nee, dan is er dus van een bepaalde mate van onderdrukking nog altijd sprake.
quote:

[..]

Er zit ook een wereld van verschil tussen 1950 en 1970. Maar ook toen waren er nog genoeg onrechtvaardige zaken voor vrouwen. Mijn schoonmoeder, een van de eerste vrouwelijke politieagenten in Amsterdam, moest nog stoppen met werken toen ze moeder werd in 1971.
Dat is bekend en volgens mij heeft niemand hier nog zulke zaken zitten toejuichen. Dit zijn bizarre voorbeelden waarvan we het volgens mij allemaal er wel over kunnen zijn dat dit zeer onwenselijk is.
quote:

[..]
Vrouwen in Nederland worden over het algemeen niet meer hartstike onderdrukt. Er zijn ook maar weinig mensen die dat werkelijk vinden. Maar er zijn echt nog best wel zaken waarin het voor vrouwen nog niet voldoende gelijkwaardig is geregeld en waarin ze het onderspit delven omdat ze vrouw zijn.
Laten we zeggen dat binnen bepaalde kringen mensen nog altijd de nodige mensen te vinden zijn die van mening zijn dat er nog een lange weg is naar totale emancipatie. Kortom, Rupsje Nooitgenoeg. Hierbij worden ook verschillen in uitkomst vaak vertaald naar discriminatie. Als bijvoorbeeld pakweg 75% van de CEO's een man is, nou, dan gaat er wel iets mis natuurlijk.
quote:

[..]
Maar ik weet dat je graag overdrijft in je statements. Dus mag jij denken dat progrerssief links (oeh, wat een vreselijke scheldwoorden) denkt dat vrouwen nog hartstikke onderdrukt worden.
'Progressief links' is voor mij een politieke voorkeur, net zoals 'rechts conservatief' dit is. Dat jij hier schijnbaar scheldwoorden achter zoekt vind ik nogal opmerkelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219692820
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef Hexagon het volgende:
De eerste keer was voor de motor, de tweede voor de auto.
pi_219692828
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:28 schreef mortalkees het volgende:
Nederland heeft als noodoplossing de sharia wetgeving nodig en dan vooral op het gebied van vrouwen. Daarmee los je de no-fault-divorce in 1 klap op.
Gets wat ongezellig. Waarom verhuis je niet gewoon die kant op?
pi_219692850
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:25 schreef mortalkees het volgende:
Grootste probleem in Nederland is dat de vrouw en haar meningen serieus wordt genomen. Daar gaat het al mis.
Jouw probleem is dat je een vrouw niet als volwaardig persoon beschouwt maar als een soort gebruiksartikel waar je mee kan doen waar je zin in hebt. Of je bent een salafist of je bent ergens blijven hangen in middeleeuwse denkbeelden.
pi_219692901
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar vindt jij dat vrouwen volledig geëmancipeerd zijn?
Natuurlijk. Iets waar ons geslacht nog altijd erg veel moeite mee heeft blijkt uit 10 delen van dit topic
pi_219692974
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Probeer het nog eens, maar dan in het Nederlands.
pi_219693029
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Omdat het helemaal geen reële optie was om niet te trouwen :')
En dat was weer een gevolg van een andere wet. In die tijd gingen de meeste mensen nog naar de kerk. Voor de kerk kon je natuurlijk niet ongehuwd samenwonen. En je kon ook niet kerkelijk trouwen zonder eerst burgerlijk te trouwen. Dat kan overigens nog steeds niet.
pi_219693035
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Natuurlijk. Iets waar ons geslacht nog altijd erg veel moeite mee hebt blijkt uit 10 delen van dit topic
Hmm.

Jij vind vrouwen die stellen geen man meer te willen en mannen wegzetten als 'kamerplant met rijbewijs' een onderdeel van de emancipatie? Ik niet. En zulke opmerkingen zullen natuurlijk een stortvloed van reacties krijgen.
pi_219693056
Ik zag net een talkshow op Instagram voorbij komen. Volgens mij was het Piers Morgan en nog een andere man. En ze hadden een Amerikaanse vrouwelijke gast uitgenodigd. De andere man klaagde tegen de vrouwelijke gast dat vrouwen tegenwoordig zulk een hoog eind hebben. Dat ze alleen nog maar mannen hebben die 100.000 dollar per maand verdienen, of per jaar verdienen, die minimaal 6 feet zijn, et cetera.

Ik vind het hilarisch. Het is absoluut niet waar de meeste van mijn vriendinnen naar kijken. Zelf vind ik opleidingsniveau wel belangrijk, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Als ik kijk naar de vrouwen om me heen, hebben de meeste echt wel minder hoge eisen op dst gebied. Daarnaast wonen we in Nederland. De gemiddelde Nederlander is volgens mij al ongeveer 1,83 meter.Dus ook dat is geen gekke eis, op het moment dat je iemand met een gemiddelde lengte wilt daten.
Niemand in mijn omgeving is op zoek naar een onderbroekmodel dat 100.000 euro per jaar verdient. Sterker nog, de meeste mensen om me heen zitten zo rond iets boven modaal. Dat vind ik een heel prima salaris. Voor mij heeft opleidingsniveau niks te maken met salaris, maar puur omdat ik een man wil waar ik intellectueel mee kan sparren.

Daarnaast wil ik het hebben over de werkelijke reden waarom zo veel mannen worden afgewezen. Toen ik voor het laatst op de datingapps zat, rond de kerstvakantie had ik dagelijks 1 of 2 gesprekken die binnen 5 tot 10 minuten compleet stopten. Waarom? De man deed absoluut niet aan wederkerigheid. Bijvoorbeeld, ik had op Bumble een openingsvraag. Die openingsvraag was: welk persoon, bestaand of fictief, zou jij uitnodigen voor een diner en waarom?
Als jij een openingsvraag hebt op Bumble, kan de man jou als eerste een bericht sturen. Dat gebeurde dan ook weleens. Maar wat ik dan ook altijd kreeg, was gewoon een opsomming. Geen uitleg waarom en ook geen wedervraag van wie zou jij kiezen bijvoorbeeld. Dat irriteerde mij altijd mateloos.
Ik gaf ze nog een kans door ze te vragen waarom, en het enige wat ik dan kreeg was weer een antwoord waarom en weer geen wedervraag. Het laatste gesprek dat ik had, was natuurlijk een man die praatte over Ricky Gervais, terwijl hij totaal niet vraagde naar wie ik zou kiezen. Toen ik dat uit mezelf deed reageerde hij niet eens inhoudelijk, maar vroeg me meteen: oh, wat doe jij straks met de vakantie?

Wat ik dan denk: je wil mij helemaal niet leren kennen. Jij probeert gewoon zo snel mogelijk te pushen om af te spreken. Je ziet mij niet als mens, je ziet mij gewoon als object waar je gewoon seks mee wilt.

Een tweede wat ik me kapot aan erger, en daar heb ik meerdere topics over geopend, is hoe Nederlandse mannen niet monogaam daten. Ik accepteer het niet dat als een man een tweede date wil hij nog met andere vrouwen date. Voor mij is het van groot belang dat zo'n man mij, nadat wij gezoend hebben, als enige datet. Ik woon niet in Amerika en ik accepteer ook de Amerikaanse manier van daten niet. Het is heel simpel. In Amerika is daten een soort consumeren geworden. Maar ik ben in begin 2000 toen ik begon met daten gewoon opgegroeid met dat je maar één iemand tegelijk ziet.

Ik weiger daaraan mee te doen in de apps. Maar deze mannen denken dat zij letterlijk het recht hebben om vijf of zes beginnende relaties tegelijkertijd gaande te houden. Ik vind dat niet alleen maar ontzettend beledigend, maar ook nog redelijk narcistisch. Want waarom zou een vrouw om jou moeten vechten met anderen?
Op het moment dat ik moet vechten voor een man, op het moment dat ik mij moet bewijzen voor een man, dan haak ik af. Want ik verwacht van mannen ook niet dat ze zich voor mij bewijzen. Zolang ze moeite doen om me te leren kennen, respectvol zijn en voldoen aan wat ik zoek in een partner, ga ik echt niet constant vergelijken met andere mannen.
Ik date maar één man tegelijk en dat neem ik serieus. En ik ga pas weer verder kijken op het moment dat ik die man niet meer zie als potentieel partner en dat heb afgerond.

Dus ja, male loneliness is self-inflicted.
pi_219693084
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Natuurlijk. Iets waar ons geslacht nog altijd erg veel moeite mee heeft blijkt uit 10 delen van dit topic
We komen dan ook wel van ver daar mag ook wel wat meer begrip voor zijn van het andere geslacht.

Las ergens in de krochten van Reddit een nutteloze statistiek dat de millenials 3x zoveel tijd met hun kinderen spenderen dan hun vaders. En dat in de jaren tachtig 42% van de mannen zelfs nooit een luier hebben verschoond.

Het zal vast allemaal nog wel wat beter kunnen maar op zich zijn er wel al enorme stappen gezet in een meer gelijkwaardige verdeling.
blablablabla
pi_219693093
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Jij vind vrouwen die stellen geen man meer te willen en mannen wegzetten als 'kamerplant met rijbewijs' een onderdeel van de emancipatie? Ik niet. En zulke opmerkingen zullen natuurlijk een stortvloed van reacties krijgen.
Ik heb in dit topic al gezegd een broertje dood te hebben aan figuren als Debby Gerritsen.

Dus die `hmmm'' kan je wel weer inslikken. Helaas Howard, helaas.

Maar probeer anders nog eens te ontrafelen uit welk hout ik gesneden moet zijn
pi_219693101
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat je een vrouw niet als volwaardig persoon beschouwt maar als een soort gebruiksartikel waar je mee kan doen waar je zin in hebt. Of je bent een salafist of je bent ergens blijven hangen in middeleeuwse denkbeelden.
Mijn voorzichtige indruk is eerder dat Kees geen Nederlandse vrouw kan daten (voor whatever reason) en zich daarom maar wijs heeft gemaakt dat importbruiden het helemaal zijn. Een keer met je portemonnee zwaaien en ze doet exact wat hij zegt want Kees wordt als ladder gebruikt.

Ik heb het in ieder geval nog niet gezien dat Nederlandse mannen bewust voor een importbruid kiezen omdat die zo lekker traditioneel zijn opgevoed. Wat ik wel veelvuldig heb gezien is dat Nederlandse mannen aan een importbruid beginnen omdat het ze ontbreekt aan bepaalde vermogens om aan de minimale verwachtingen van een vrouw te voldoen. Als je in het Nederlands al niet lekker kunt communiceren en geen vrouwen aan kunt spreken of als daten niet lukt dan is het natuurlijk wat makkelijker om een retourtje Filipijnen te boeken. Hoef je nog niet eens met je portemonnee te zwaaien maar ze komen op je af als vliegen op stront.

Als je hier in Nederland dan als man een magere 3 scoort en door vrouwen wordt vermeden dan is het natuurlijk wel hemels als je daar in zo'n derdewereldland aanbeden wordt.
pi_219693142
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De eerste regel geeft wel een beetje aan waar het om gaat:
Citaat:

VEEL vrouwen hoeven geen EMOTIONEEL ONVOLWASSEN MAN meer.

Het gaat dus niet om vrouwen en niet om mannen, maar om VEEL vrouwen (= niet alle) en om EMOTIONEEL ONVOLWASSEN mannen (= niet alle mannen).

Veel duidelijker kan het toch niet verwoord worden.
Wederom negeer je dat ze vervolgens het heeft over de ‘echte man’ die de weg is kwijtgeraakt en performatief is geworden.

En je mist de context. Waarom vrouwen die geen onvolwassen man willen? Je kan ook schrijven dat tegenwoordig de meeste mensen geen emotioneel onvolwassen partner willen.

Het is als het echt zo onschuldig is als jij nu claimt wel heel bijzonder om er een gendercomponent in te verwerken.

Nog even afgezien van dat Debby bekend staat om haar mannenhaat…
pi_219693171
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef Hexagon het volgende:
Als je geen rijbewijs hebt, hoef je je over één ding in ieder geval geen zorgen te maken. Niemand zal je ooit een "kamerplant met rijbewijs" noemen.
  woensdag 31 december 2025 @ 11:42:13 #64
396550 Richestorags
pi_219693183
quote:

[..]

Dat klopt. Daarom gaf ik ook aan dat je vrouwen niet kunt dwingen verliefd te worden op een man die op de één of andere manier niet zo in de smaak valt. We komen hier tot de kern en die is mijns inziens nog steeds biologisch. Er zit hier een hele psychosociale schil omheen inmiddels.

Je kunt die man waar objectief niet zoveel mis mee is niet van alles en nog wat verwijten. Net zo min als je "de vrouw" kunt verwijten dat ze maar weinig mannen leuk vindt. Daar komt het op neer. Je kunt mannen wel verwijten dat ze vrouwen gaan haten als ze niet in de smaak vallen, PUA shit gaan toepassen etc. Je kunt het vrouwen verwijten dat ze roepen "waar zijn de goede mannen" en hun beste vriend vertellen "waren alle mannen maar zoals jij", wat een nietszeggend statement is als je niet voor hem gaat want ook hij mist kennelijk iets.

Een veeleisende vrouw is niets mis mee, maar ze moet het wel door hebben dat ze dat is en haar eisen niet vertalen in mannen zijn waardeloos (en ook zonder dat ze dat verwart met dat zij al die eisen waard is omdat ze zo geweldig is). Een afgewezen man is niets mis mee, maar hij moet wel door hebben dat de vrouw hem niks verplicht is.

Een deel van wat we hier zien is biologie maar ik vraag me wel af wat er overblijft als je alle social media, PUA en dating app ruis eraf haalt.
pi_219693193
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
Ik zag net een talkshow op Instagram voorbij komen. Volgens mij was het Piers Morgan en nog een andere man. En ze hadden een Amerikaanse vrouwelijke gast uitgenodigd. De andere man klaagde tegen de vrouwelijke gast dat vrouwen tegenwoordig zulk een hoog eind hebben. Dat ze alleen nog maar mannen hebben die 100.000 dollar per maand verdienen, of per jaar verdienen, die minimaal 6 feet zijn, et cetera.

Ik vind het hilarisch. Het is absoluut niet waar de meeste van mijn vriendinnen naar kijken. Zelf vind ik opleidingsniveau wel belangrijk, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Als ik kijk naar de vrouwen om me heen, hebben de meeste echt wel minder hoge eisen op dst gebied. Daarnaast wonen we in Nederland. De gemiddelde Nederlander is volgens mij al ongeveer 1,83 meter.Dus ook dat is geen gekke eis, op het moment dat je iemand met een gemiddelde lengte wilt daten.
Niemand in mijn omgeving is op zoek naar een onderbroekmodel dat 100.000 euro per jaar verdient. Sterker nog, de meeste mensen om me heen zitten zo rond iets boven modaal. Dat vind ik een heel prima salaris. Voor mij heeft opleidingsniveau niks te maken met salaris, maar puur omdat ik een man wil waar ik intellectueel mee kan sparren.

Daarnaast wil ik het hebben over de werkelijke reden waarom zo veel mannen worden afgewezen. Toen ik voor het laatst op de datingapps zat, rond de kerstvakantie had ik dagelijks 1 of 2 gesprekken die binnen 5 tot 10 minuten compleet stopten. Waarom? De man deed absoluut niet aan wederkerigheid. Bijvoorbeeld, ik had op Bumble een openingsvraag. Die openingsvraag was: welk persoon, bestaand of fictief, zou jij uitnodigen voor een diner en waarom?
Als jij een openingsvraag hebt op Bumble, kan de man jou als eerste een bericht sturen. Dat gebeurde dan ook weleens. Maar wat ik dan ook altijd kreeg, was gewoon een opsomming. Geen uitleg waarom en ook geen wedervraag van wie zou jij kiezen bijvoorbeeld. Dat irriteerde mij altijd mateloos.
Ik gaf ze nog een kans door ze te vragen waarom, en het enige wat ik dan kreeg was weer een antwoord waarom en weer geen wedervraag. Het laatste gesprek dat ik had, was natuurlijk een man die praatte over Ricky Gervais, terwijl hij totaal niet vraagde naar wie ik zou kiezen. Toen ik dat uit mezelf deed reageerde hij niet eens inhoudelijk, maar vroeg me meteen: oh, wat doe jij straks met de vakantie?

Wat ik dan denk: je wil mij helemaal niet leren kennen. Jij probeert gewoon zo snel mogelijk te pushen om af te spreken. Je ziet mij niet als mens, je ziet mij gewoon als object waar je gewoon seks mee wilt.

Een tweede wat ik me kapot aan erger, en daar heb ik meerdere topics over geopend, is hoe Nederlandse mannen niet monogaam daten. Ik accepteer het niet dat als een man een tweede date wil hij nog met andere vrouwen date. Voor mij is het van groot belang dat zo'n man mij, nadat wij gezoend hebben, als enige datet. Ik woon niet in Amerika en ik accepteer ook de Amerikaanse manier van daten niet. Het is heel simpel. In Amerika is daten een soort consumeren geworden. Maar ik ben in begin 2000 toen ik begon met daten gewoon opgegroeid met dat je maar één iemand tegelijk ziet.

Ik weiger daaraan mee te doen in de apps. Maar deze mannen denken dat zij letterlijk het recht hebben om vijf of zes beginnende relaties tegelijkertijd gaande te houden. Ik vind dat niet alleen maar ontzettend beledigend, maar ook nog redelijk narcistisch. Want waarom zou een vrouw om jou moeten vechten met anderen?
Op het moment dat ik moet vechten voor een man, op het moment dat ik mij moet bewijzen voor een man, dan haak ik af. Want ik verwacht van mannen ook niet dat ze zich voor mij bewijzen. Zolang ze moeite doen om me te leren kennen, respectvol zijn en voldoen aan wat ik zoek in een partner, ga ik echt niet constant vergelijken met andere mannen.
Ik date maar één man tegelijk en dat neem ik serieus. En ik ga pas weer verder kijken op het moment dat ik die man niet meer zie als potentieel partner en dat heb afgerond.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219693310
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar gaat dit topic dus wel over, zie de OP maar.
Nou speciaal voor jou dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg zowel rode vlekken in mijn nek van Tate-adepten als Debby Gerritsen. Die gaat de kloof in ieder geval niet verkleinen met d'r grachtengordel podcast
pi_219693317
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wederom negeer je dat ze vervolgens het heeft over de ‘echte man’ die de weg is kwijtgeraakt en performatief is geworden.

En je mist de context. Waarom vrouwen die geen onvolwassen man willen? Je kan ook schrijven dat tegenwoordig de meeste mensen geen emotioneel onvolwassen partner willen.

Het is als het echt zo onschuldig is als jij nu claimt wel heel bijzonder om er een gendercomponent in te verwerken.

Nog even afgezien van dat Debby bekend staat om haar mannenhaat…
Ik mis de context niet, ik lees het anders dan jij.

Ik heb overigens in het eerste deel al gezegd dat ik dit geen al te beste column vind en dat ik niet denk dat dit ook maar een beetje een positieve uitwerking heeft op de polarisatie tussen mannen en vrouwen.

Maar ze heeft het duidelijk niet over alle mannen en alle vrouwen. Dus die discussie ga ik verder ook niet meer aan. Als je verder leest dan de titel, namelijk alleen al de eerste zin, wordt daar heel duidelijk over welke mannen en vrouwen ze het heeft.
pi_219693363
wat moet ik nu onthouden uit deze 10 delen?
pi_219693369
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een deel van wat we hier zien is biologie maar ik vraag me wel af wat er overblijft als je alle social media, PUA en dating app ruis eraf haalt.
Als je al die ruis weghaalt, krijg je weer live menselijke interactie. En dat is zoveel anders dan al die ruis, dat je weer een heel andere werkelijkheid krijgt. En dat is niet alleen op het gebied van mannen, vrouwen en hun relaties.
pi_219693386
quote:

[..]
Hoeveel bedpartners heb jij gehad?

Voor mij is er weinig onderscheid tussen een man die met ettelijke dames het bed heeft gedeeld en een vrouw die dat doet.

Als dat ook allemaal met elkaars welbevinden is geschied, zie ik al helemaal geen probleem.

Echter is mij wel duidelijk dat je vrouwen niet eens als menselijke wezens ziet maar als soort speelpoppen, en ben ik blij dat die importdame waar je het over hebt ook niet bestaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 31 december 2025 @ 11:51:00 #71
396550 Richestorags
pi_219693398
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef CruzerXtreme het volgende:
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.
pi_219693518
quote:

Als je je op die apps net zo presenteert als hier in deze post zou ik er ook niet zoveel moeite in steken eerlijk gezegd. Dan zou ik nog even polsen of ik hem er zonder teveel moeite voor te doen nog een keer in kan hangen en anders een deurtje verder kijken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 31 december 2025 @ 11:57:25 #73
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219693544
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef CruzerXtreme het volgende:
Dat we meer ons best moeten doen en iets te bieden moeten hebben, omdat anders alle Emma Heesters lookalikes aan ons voorbij gaan, omdat we geen leuk gesprekje hebben aangeknoopt en een beetje moeite hebben gedaan.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219693565
Kees ligt er ook af, dus zal niet meer reageren.
pi_219693619
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik mis de context niet, ik lees het anders dan jij.

Ik heb overigens in het eerste deel al gezegd dat ik dit geen al te beste column vind en dat ik niet denk dat dit ook maar een beetje een positieve uitwerking heeft op de polarisatie tussen mannen en vrouwen.

Maar ze heeft het duidelijk niet over alle mannen en alle vrouwen. Dus die discussie ga ik verder ook niet meer aan. Als je verder leest dan de titel, namelijk alleen al de eerste zin, wordt daar heel duidelijk over welke mannen en vrouwen ze het heeft.
Als ik schrijf dat de meeste vrouwen nutteloze zeikwijven zijn zal je waarschijnlijk wel begrijpen dat het helemaal niet relevant is dat ik niet alle vrouwen schrijf.

We zijn het in ieder geval eens over dat het stuk polariserend is.
pi_219693625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, overspel heb je dan weer geen moeite mee... moet je eens lezen wat bijbel en koran daar over zeggen.
Bij de heilige boeken is het wel zo dat er ontzettend veel instaat waar letterlijk niemand zich aan houdt en wat met de tijd is weggesleten. Mensen maken een samenleving en wat men in Saudi Arabië of Texas doet is niet representatief voor andere delen van de wereld.
pi_219693633
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Kees ligt er ook af, dus zal niet meer reageren.
Wat jammer, hij had zulke constructieve bijdragen…
pi_219693667
niet radicaliseren kees!!

keer de andere wang toe!
pi_219693751
quote:
Je ziet mij niet als mens, je ziet mij gewoon als object waar je gewoon seks mee wilt.

Ik licht dit er graag even uit. Want dit hoor je wel vaker van vrouwen: hij wil me alleen voor de seks.

Heb je er weleens over nagedacht dat dat misschien niet aan de man ligt maar aan jou?

Als seks het enige is wat jij mij als man te bieden hebt, is seks het enige waar ik van je in geïnteresseerd ben. Zo simpel is het.

Misschien ben je wel doodsaai of heb je die mannen in hun ogen niks anders te bieden dan seks.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219693770
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dus omdat ik stel dat vrouwen en kinderen vroeger niks te vertellen hadden en je niet terug zou moeten willen naar de jaren 50 toon ik `dedain voor vroegere tijden'? :D

Zolang jij maar oeverloos dit soort onzin loopt te blaten alsof je deskundig bent op het gebied van mijn politieke denkbeelden lijkt me het kosten-baten plaatje van een inhoudelijke reactie niet tegen elkaar op wegen.
Iedereen die van de jaren '50 houdt moet Mad Men en Toen was geluk heel gewoon kijken. Don Draper was de man van het opgeheven vingertje en van de waarden voor zijn eigen vrouw en neukte ondertussen de hele omgeving.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:08:07 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219693774
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik had niet gedacht dat jij zoveel over de Bijbel wist :D
Gereformeerde basisschool en een (on)gezonde nieuwsgierigheid :P

Ik vind het geloof in de basis heel mooi maar religie vind ik vreselijk

Juist vanwege types als @mortalkees die uit een stuk dat haast een ode is aan de sterke onafhankelijke vrouw van vandaag de dag 1 regel pakt en die vervolgens bewust verkeerd interpreteert om zijn bekrompen wereldbeeld goed te praten :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de bijbel zegtie dan

Lees zelf de fucking bijbel 8)7
pi_219693793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik licht dit er graag even uit. Want dit hoor je wel vaker van vrouwen: hij wil me alleen voor de seks.

Heb je er weleens over nagedacht dat dat misschien niet aan de man ligt maar aan jou?

Als seks het enige is wat jij mij als man te bieden hebt, is seks het enige waar ik van je in geïnteresseerd ben. Zo simpel is het.

Misschien ben je wel doodsaai of heb je die mannen in hun ogen niks anders te bieden dan seks.
Maar je zegt zelf eerder dat je hem er nog wel een keertje in zal hangen als je er niet teveel moeite voor moet doen? Waar je mee aangeeft: ik vind jou niets maar ik zal er wel nog een keer overheen gaan zodat ik tenminste mijn zak wel leeg heb..

En laten we gewoon niet ontkennen dat het op de apps voor mannen vaker wel alleen om de seks te doen is. Voor vrouwen trouwens ook he.

Maw: ergens hebben deze vrouwen wel gelijk als ze zeggen: hij wil mij alleen voor de seks.
Fijn als dat je enige waarde is.

Ik raak niemand aan met een vinger als ik niets in die persoon zie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219693823
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Juist vanwege types als @:mortalkees die uit een stuk dat haast een ode is aan de sterke onafhankelijke vrouw van vandaag de dag 1 regel pakt en die vervolgens bewust verkeerd interpreteert om zijn bekrompen wereldbeeld goed te praten :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jaaaa maar het is veel leuker om 1 versje eruit te pikken zonder context en daar dan de goddelijke goedkeuring voor te mogen ontvangen om slecht gedrag recht te praten!
pi_219693828
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Juist vanwege types als @:mortalkees die uit een stuk dat haast een ode is aan de sterke onafhankelijke vrouw van vandaag de dag 1 regel pakt en die vervolgens bewust verkeerd interpreteert om zijn bekrompen wereldbeeld goed te praten :r

SPOILER

Als iemand een fobie voor Maria en Maria Magdalena laat zien door nog net Satan er niet op te parkeren, weet je wel ongeveer hoe iemand in het leven staat.
pi_219693867
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar je zegt zelf eerder dat je hem er nog wel een keertje in zal hangen als je er niet teveel moeite voor moet doen? Waar je mee aangeeft: ik vind jou niets maar ik zal er wel nog een keer overheen gaan zodat ik tenminste mijn zak wel leeg heb..

En laten we gewoon niet ontkennen dat het op de apps voor mannen vaker wel alleen om de seks te doen is. Voor vrouwen trouwens ook he.
Dat zeg ik toch?

Een totaal oninteressante vrouw die jou als man niks te bieden heeft dan seks. Ja, dan kijk ik of ik er zonder moeite een keer overheen kan.

Als een vrouw jou meer dan seks te bieden heeft dan ben je daar in geïnteresseerd. Maar veel vrouwen zijn totaal oninteressant maar denken dat ze een lot uit de loterij zijn met bijbehorende dedain en eisen lijst.

Mannen prikken daar door heen. Die zien een mooie vrouw die zichzelf fantastisch vind maar verder een lege huls is. Ergo, ze heeft niks meer te bieden dan seks. Geen diepgang, geen inzichten, geen interessante gesprekken. Ze zien er goed uit, en daar is alles mee gezegd.
pi_219693874
quote:

[..]

Wat is er in godsnaam leuk aan casualseks
pi_219693883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

HAHAHA wat een zielig staaltje DARVO.
pi_219693908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch?

Een totaal oninteressante vrouw die jou als man niks te bieden heeft dan seks. Ja, dan kijk ik of ik er zonder moeite een keer overheen kan.

Als een vrouw jou meer dan seks te bieden heeft dan ben je daar in geïnteresseerd. Maar veel vrouwen zijn totaal oninteressant maar denken dat ze een lot uit de loterij zijn met bijbehorende dedain en eisen lijst.

Mannen prikken daar door heen. Die zien een mooie vrouw die zichzelf fantastisch vind maar verder een lege huls is. Ergo, ze heeft niks meer te bieden dan seks. Geen diepgang, geen inzichten, geen interessante gesprekken. Ze zien er goed uit, en daar is alles mee gezegd.
Zegt meer over jouw niveau dan het niveau van je virtuele vrouw.
pi_219693916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch?

Mja maar dat geeft dus een kortsluiting in mijn hoofd denk ik.
Ik zou ook geen seks met zo een persoon willen. Ik zou er verder niets mee te maken willen hebben.

Ik zal op dat gebied waarschijnlijk wel ouderwets zijn.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:17:08 #90
396550 Richestorags
pi_219693943
quote:

[..]

Als we daar verlicht naar kijken is daar ook niet zoveel mis mee. Ik hoef ook niet per se iets meer van degene die mij een patatje verkoopt, een broek of een boek.

Ik heb op reis vaak genoeg mensen ontmoet met wie je één leuke dag hebt (dat bedoel ik niet per se romantisch) en daarna zie je elkaar nooit meer. Dan gebruik je elkaar ook wederzijds en dat is dan begrepen. Een win-win.

Dus ja, zolang je elkaar niet aan het lijntje houdt o.i.d. is het ook prima om iemand alleen te zien als iemand waar je seks van wil hebben, maar verder niet interessant genoeg vindt om Tolstoy mee te bespreken. Net zoals er ook niks mis mee is dat je de kledingverkoper ziet in de rol van iemand die jou een broek verkoopt.

Ongetwijfeld is het moeilijker om iemand te zien als "ik wil alleen seks van jou" en dan nog helemaal eerlijk en correct te zijn maar het principe is an sich niet fout lijkt me. Maar goed, ik heb dat zelf niet zo dus ik weet het ook niet zeker.
pi_219693971
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat is er in godsnaam leuk aan casualseks
Nou ik kan mij dat wel voorstellen, seks is fijn.
Maar ik zou het persoonlijk wel erg vinden als een man mij echt een saaie doos vindt en eigenlijk geen 4 woorden meer wil uitwisselen met mij maar dan wel even wil neuken want ja, volle zak dit dat.
Heb dan ook een beetje het fatsoen om mij volledig met rust te laten. Voor sommigen betekent seks meer dan enkel uitwisseling van sappen en een leuk tijdje.
pi_219693976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
HAHAHA wat een zielig staaltje DARVO.
Ik weet niet wat DARVO is.

Maar dat is denk ik precies jouw probleem. Je denkt dat je een lot uit de loterij bent, maar dat is niet zo. Daarom zijn de mannen die je treft niet in jou geïnteresseerd, maar alleen in seks met jou. Dat ligt niet aan die mannen, dat ligt aan jou.
pi_219694035
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Zegt meer over jouw niveau dan het niveau van je virtuele vrouw.
En wat zegt dat dan precies?
Dat ik immoreel ben als ik een seksdate heb als single man?

Waarom? Ik ben toch volwassen, de vrouw waar ik mee date ook. Wij mogen toch zelf weten of wij met elkaar de koffer in duiken en onder welke voorwaarden? Waarom denk jij daar een waardeoordeel op te kunnen baseren?
pi_219694049
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.
Nou dat is in ieder geval beter dan Uranus. :')
pi_219694053
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja maar dat geeft dus een kortsluiting in mijn hoofd denk ik.
Ik zou ook geen seks met zo een persoon willen. Ik zou er verder niets mee te maken willen hebben.

Ik zal op dat gebied waarschijnlijk wel ouderwets zijn.
Dat mag. Dan zullen wij niet zo snel seks hebben met elkaar schat ik zo in.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:23:25 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219694058
Hahaaaaaaaaaaanus
pi_219694076
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als we daar verlicht naar kijken is daar ook niet zoveel mis mee. Ik hoef ook niet per se iets meer van degene die mij een patatje verkoopt, een broek of een boek.

Ik heb op reis vaak genoeg mensen ontmoet met wie je één leuke dag hebt (dat bedoel ik niet per se romantisch) en daarna zie je elkaar nooit meer. Dan gebruik je elkaar ook wederzijds en dat is dan begrepen. Een win-win.

Dus ja, zolang je elkaar niet aan het lijntje houdt o.i.d. is het ook prima om iemand alleen te zien als iemand waar je seks van wil hebben, maar verder niet interessant genoeg vindt om Tolstoy mee te bespreken. Net zoals er ook niks mis mee is dat je de kledingverkoper ziet in de rol van iemand die jou een broek verkoopt.

Ongetwijfeld is het moeilijker om iemand te zien als "ik wil alleen seks van jou" en dan nog helemaal eerlijk en correct te zijn maar het principe is an sich niet fout lijkt me.
Je moet ook wel net in de juiste omgeving zitten wil je iemand tegenkomen die toevallig net dezelfde nerd-interesses deelt.

Leuk fragment ter aanvulling..

In de vorige eeuw zag men dit misschien anders. Maar Woody Allen ging hier flink op zn bek met het indruk maken met zijn kennis.

pi_219694116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat mag. Dan zullen wij niet zo snel seks hebben met elkaar schat ik zo in.
Dat zou inderdaad alleen gebeuren als jij mij verder ook leuk vindt en niet alleen als een gat ziet omdat de rest tegenvalt.

Seksdates zijn niets mis mee. Als jullie beiden willen: go go go en geniet ervan!

Het ging mij om het stukje: blegh stomme vrouw maar wel net goed genoeg om even te vogelen en dan weg te gaan en nooit meer naar omkijken.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:27:46 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219694127
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat zou inderdaad alleen gebeuren als jij mij verder ook leuk vindt en niet alleen als een gat ziet omdat de rest tegenvalt.

Seksdates zijn niets mis mee. Als jullie beiden willen: go go go en geniet ervan!

Het ging mij om het stukje: blegh stomme vrouw maar wel net goed genoeg om even te vogelen en dan weg te gaan en nooit meer naar omkijken.
Maar dat is niet echt wat hij zegt toch
pi_219694134
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

stomme vrouw heb ik niet gezegd. Maar geen vrouw voor een serieuze relatie. Maar dan kan ik er nog wel no strings attached lekkere seks mee hebben.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:30:04 #101
396550 Richestorags
pi_219694161
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je moet ook wel net in de juiste omgeving zitten wil je iemand tegenkomen die toevallig net dezelfde nerd-interesses deelt.

Leuk fragment ter aanvulling..

In de vorige eeuw zag men dit misschien anders. Maar Woody Allen ging hier flink op zn bek met het indruk maken met zijn kennis.

Dit topic is alleen al leuk voor dit soort fragmenten. Don't talk the talk if you can't walk the walk...
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:30:55 #102
441859 crew  Lenny77
pi_219694176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar dat is niet echt wat hij zegt toch
Zijn antwoord op Ansa was dat wel een beetje he?
Quote:
'Als je je op die apps net zo presenteert als hier in deze post zou ik er ook niet zoveel moeite in steken eerlijk gezegd. Dan zou ik nog even polsen of ik hem er zonder teveel moeite voor te doen nog een keer in kan hangen en anders een deurtje verder kijken.'
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:32:48 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219694211
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Quote:
'Als je je op die apps net zo presenteert als hier in deze post zou ik er ook niet zoveel moeite in steken eerlijk gezegd. Dan zou ik nog even polsen of ik hem er zonder teveel moeite voor te doen nog een keer in kan hangen en anders een deurtje verder kijken.'
Deze specifieke vrouw ja

Die komt heel onaardig over, als ze er dan goed uitziet dan zou ik er enkel voor de sex heen geen en met de eerste tram naar huis
  woensdag 31 december 2025 @ 12:32:57 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219694212
Ja die goede oude tijd hè.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:33:41 #105
441859 crew  Lenny77
pi_219694220
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
stomme vrouw heb ik niet gezegd. Maar geen vrouw voor een serieuze relatie. Maar dan kan ik er nog wel no strings attached lekkere seks mee hebben.
Nee dat heb je zeker niet gezegd. Maar alleszins is ze verder niet interessant.

Nogmaals: is een stukje kortsluiting in mijn hoofd daar ik waarschijnlijk een andere waarde aan seks hang. Ik hoop dan dat een man dat ook respecteert en mij verder met rust laat als hij niets meer wil.
Het was misschien niet correct om op jouw post in te gaan, gewoon omdat dat iets triggert bij mij.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:33:56 #106
396550 Richestorags
pi_219694227
quote:

[..]
Quote:
Karakter is het niet waard om echt moeite voor te doen (daarvoor is een zekere passie nodig) interpreteert hij wellicht niet als "stom" of "hekel hebben aan".

Maar goed, ik kan me prima voorstellen dat jij daar op jouw beurt niet warm voor draait.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:34:47 #107
441859 crew  Lenny77
pi_219694240
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Deze specifieke vrouw ja

Die komt heel onaardig over, als ze er dan goed uitziet dan zou ik er enkel voor de sex heen geen en met de eerste tram naar huis
Mja dat vecht dus in mijn hoofd :D
pi_219694243
quote:
9s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:32 schreef Perrin het volgende:

[ afbeelding ]
dat staat nergens op die doos
pi_219694256
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En wat zegt dat dan precies?
Dat ik immoreel ben als ik een seksdate heb als single man?

Waarom? Ik ben toch volwassen, de vrouw waar ik mee date ook. Wij mogen toch zelf weten of wij met elkaar de koffer in duiken en onder welke voorwaarden? Waarom denk jij daar een waardeoordeel op te kunnen baseren?
Dat je seksdates zoekt, prima. Maar de meest competente vrouw die je misschien kunt krijgen is een reflectie van het beste van jezelf.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:36:44 #110
396550 Richestorags
pi_219694268
quote:

[ afbeelding ]
Iedereen lacht wel. Zo slecht waren die jaren '50 nog niet hoor.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:36:45 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219694270
quote:

[ afbeelding ]
Mijn vaatwasser moest een beetje lachen _O-
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:36:45 #112
441859 crew  Lenny77
pi_219694271
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:35 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
dat staat nergens op die doos
Letterlijk in de rechterbovenhoek :D
  woensdag 31 december 2025 @ 12:37:56 #113
319979 Fok-it
All is well
pi_219694293
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Of wil je het hier liever niet over hebben omdat je dan weer in een intersectionele spagaat komt?
Vooral door blijven gaan met insinuaties knul
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:38:19 #114
441859 crew  Lenny77
pi_219694300
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]
:')

Jij ziet ook wat je wil zien ja.

Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
pi_219694308
quote:

[..]
Quote:
Daar zeg ik niet dat het een stomme vrouw is.

Wel een vrouw met een duidelijke eisen lijst. Ze heeft een openingsvraag en daar moet je op de goede manier op antwoorden. Het is een soort toelatingsexamen en als man op een dating app heb je direct door of een vrouw geïnteresseerd in jou is, of een toelatingsexamen afneemt.

Ik ben niet geïnteresseerd in vrouwen met eisen lijsten en toelatingsexamens voor een relatie. Dan blijft losse seks over als enige waar ik bij deze vrouw in geïnteresseerd ben.
pi_219694356
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee dat heb je zeker niet gezegd. Maar alleszins is ze verder niet interessant.

Nogmaals: is een stukje kortsluiting in mijn hoofd daar ik waarschijnlijk een andere waarde aan seks hang. Ik hoop dan dat een man dat ook respecteert en mij verder met rust laat als hij niets meer wil.
Het was misschien niet correct om op jouw post in te gaan, gewoon omdat dat iets triggert bij mij.
Ik mag toch iemand niet interessant vinden voor een relatie? Dat is toch niet verboden?

Voor seks is het alleen belangrijk of ik seksueel opgewonden van haar kan raken, niet of ze intellectuele diepgang heeft of een leuk persoon is.
pi_219694393
I want a bad boy… but who treats me like a princess.

I want a mysterious man… who tells me everything

I love confidence… until it makes me feel insecure.

I want someone who’s obsessed with me… but not clingy.

I want a successful man… but not so successful that I start questioning my own career choices.

I want a man who’s always busy making money… but always available when I call.

I want him to chase me… but not too much or I’ll lose interest.

I want a man who’s emotionally mature… but still playful like a kid.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:44:16 #118
396550 Richestorags
pi_219694412
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij ziet ook wat je wil zien ja.

Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Relax, het was sarcastisch.

Waar komt dit ineens vandaan? Ik heb het hele topic nog geen beef met je gehad.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:45:25 #119
319979 Fok-it
All is well
pi_219694431
Belgen en het herkennen van sarcasme ook altijd
pi_219694435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wel een vrouw met een duidelijke eisen lijst. Ze heeft een openingsvraag en daar moet je op de goede manier op antwoorden. Het is een soort toelatingsexamen en als man op een dating app heb je direct door of een vrouw geïnteresseerd in jou is, of een toelatingsexamen afneemt.

Ik ben niet geïnteresseerd in vrouwen met eisen lijsten en toelatingsexamens voor een relatie. Dan blijft losse seks over als enige waar ik bij deze vrouw in geïnteresseerd ben.
Saillant detail in dezen is dat de betreffende vraag afkomstig is uit de serie Gossip Girl. Qua leeftijd klopt dat ook precies, in Ansa’s tienerjaren was dat ongeveer op televisie. De vraag werd in de serie gebruikt door het hoofd van Yale University tijdens een prestigieus etentje om toekomstige studenten te selecteren.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:45:54 #121
441859 crew  Lenny77
pi_219694443
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee die stomme ging over mij :P

Voor de rest volledig eens met je post.

(buiten dat IK ook geen seks zou willen met iemand die zo in het leven staat)
pi_219694484
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hangt er vanaf wie je was. En onze scope vanuit Nederland was ook anders. Als er iets in Parijs of Londen gebeurde was iets ver weg. Nu doen we alsof heel Europa onze achtertuin is met social media.
pi_219694497
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:45 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Saillant detail in dezen is dat de betreffende vraag afkomstig is uit de serie Gossip Girl. Qua leeftijd klopt dat ook precies, in Ansa’s tienerjaren was dat ongeveer op televisie. De vraag werd in de serie gebruikt door het hoofd van Yale University tijdens een prestigieus etentje om toekomstige studenten te selecteren.
Bedankt voor deze aanvulling.

Maar daar ga je al. Ansa stuurt je een toegangstest en vind het vervolgens raar dat mannen alleen nog maar geïnteresseerd zijn in seks met haar.

Je voelt het echt feilloos aan op een dating app. Die vrouw stelt je 12 vragen en bij 10 vinkjes ben je door naar de volgende ronde. Ze is niet geïnteresseerd in jou, ze is geïnteresseerd in je testresultaat.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:49:41 #124
441859 crew  Lenny77
pi_219694521
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Relax, het was sarcastisch.

Waar komt dit ineens vandaan? Ik heb het hele topic nog geen beef met je gehad.
Nee het is geen beef. Ik begrijp ook best wel wat je wil zeggen in je posts.

Ik ben van de jaren 70 en ik werk in de zorg dus zie heel veel mensen die in de jaren 30 of later zijn geboren.
Je wil niet weten welke verhalen ik hoor en zelf nog heb gezien uit die periode.

Dus ik zou begrijpen dat jij hier ergens een verheerlijking in ziet als jij max 30 jaar bent ofzo.
Mocht je 45+ zijn dan zou ik mij toch een beetje achter de oren krabben want dan zou je eigenlijk beter moeten weten.

Daarom begrijp ik de rants van Hiddendoe vaker wel, zij heeft in die tijd gezeten en daar zit duidelijk ook wel wat schade..
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:51:15 #125
441859 crew  Lenny77
pi_219694563
quote:
9s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Belgen en het herkennen van sarcasme ook altijd
Nou nou nou

;(
  woensdag 31 december 2025 @ 12:57:52 #126
396550 Richestorags
pi_219694681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee het is geen beef. Ik begrijp ook best wel wat je wil zeggen in je posts.

Ik ben van de jaren 70 en ik werk in de zorg dus zie heel veel mensen die in de jaren 30 of later zijn geboren.
Je wil niet weten welke verhalen ik hoor en zelf nog heb gezien uit die periode.

Dus ik zou begrijpen dat jij hier ergens een verheerlijking in ziet als jij max 30 jaar bent ofzo.
Mocht je 45+ zijn dan zou ik mij toch een beetje achter de oren krabben want dan zou je eigenlijk beter moeten weten.

Daarom begrijp ik de rants van Hiddendoe vaker wel, zij heeft in die tijd gezeten en daar zit duidelijk ook wel wat schade..
Hier zit wat projectie in.

Een sarcastische opmerking is het tegenovergestelde van verheerlijking. Dat tafereel op die doos probeert iets uit te beelden wat nooit heeft bestaan in die utopische vorm en daarmee het te normaliseren en ik druk juist het sentiment van de valse verheerlijking uit.

Maar goed, dit is al meer uitleg dan nodig. Je reageerde vrij sterk.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:04:18 #127
441859 crew  Lenny77
pi_219694767
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hier zit wat projectie in.

Een sarcastische opmerking is het tegenovergestelde van verheerlijking. Dat tafereel op die doos probeert iets uit te beelden wat nooit heeft bestaan in die utopische vorm en daarmee het te normaliseren en ik druk juist het sentiment van de valse verheerlijking uit.

Maar goed, dit is al meer uitleg dan nodig. Je reageerde vrij sterk.
Zo sterk reageerde ik toch niet? Ik behoor toch zeker niet tot de rellende/kwaaie users hier? Die vraag van je leeftijd was trouwens een oprechte vraag om je mening te kunnen plaatsen in een tijdperk (zeker na de post van Howard die blijft beweren dat het toen zoveel beter was), maar lijkt inderdaad misplaatst daar. Ik had m beter in een nieuwe post gezet.
Maar ok, misschien wel. Mijn excuses daarvoor dan.
Ik zal even iets buiten gaan doen. De laatste paar uurtjes bij gelezen in de topics en de opmerkingen van Kees en ander vrouwonvriendelijk gedoe forumbreed zinderen misschien nog na en maken iets prikkelbaarder :D

Edit: ik heb mij vergist van user. Ik dacht dat ik in die post op Howard reageerde :@
Nogmaals mijn oprechte excuses

[ Bericht 7% gewijzigd door Lenny77 op 31-12-2025 13:39:41 ]
pi_219694872
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bedankt voor deze aanvulling.

Maar daar ga je al. Ansa stuurt je een toegangstest en vind het vervolgens raar dat mannen alleen nog maar geïnteresseerd zijn in seks met haar.

Je voelt het echt feilloos aan op een dating app. Die vrouw stelt je 12 vragen en bij 10 vinkjes ben je door naar de volgende ronde. Ze is niet geïnteresseerd in jou, ze is geïnteresseerd in je testresultaat.
Ik stuur geen toegangstest. Ik check het profiel. Is hij knap genoeg, lang, geen bril of baard, intacte haarlijn, geen kinderen en geen redpiller, conservatieveling of wokie? Naar rechts.

En dan wil ik binnen 48 uur wederkerigheid zien, moeite dat hij me leert kennen, een date plant, en ik kijk hoe hij kijkt naar monogamie, en wil zeker weten dat hij is wie hij zegt te zijn. Ook test ik of hij niet stiekem bij zijn ex woont. Maar nee,de meeste dingen staan al in hun profiel.
pi_219694900
Women logic:

Attractive simp guy = kind man, short simp guy = nice guy
Rude attractive guy = bad boy, short rude guy = incel
Smart attractive guy = brilliant, short smart guy = nerd
Quiet attractive guy = stoic strong type quiet short guy = shy loner
Confident attractive guy = boss, confident short guy = Napoleon complex
Buff attractive guy = hot, buff shirt guy = manlet
Old attractive guy = mature, old short guy = old
Well dressed attractive guy = sexy, well dressed short guy = try hard
Broke attractive guy = potential, broke short guy = loser
pi_219694908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef alternatif het volgende:

I want a successful man… but not so successful that I start questioning my own career choices.

Als mannen nou eens stopten met het daten van 20-jarige Dille en Kamillekutjes dan kwamen ze dit ook niet tegen.
pi_219694927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:10 schreef alternatif het volgende:
Women logic:

Attractive simp guy = kind man, short simp guy = nice guy
Rude attractive guy = bad boy, short rude guy = incel
Smart attractive guy = brilliant, short smart guy = nerd
Quiet attractive guy = stoic strong type quiet short guy = shy loner
Confident attractive guy = boss, confident short guy = Napoleon complex
Buff attractive guy = hot, buff shirt guy = manlet
Old attractive guy = mature, old short guy = old
Well dressed attractive guy = sexy, well dressed short guy = try hard
Broke attractive guy = potential, broke short guy = loser
Nee hoor.
pi_219694934
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik stuur geen toegangstest. Ik check het profiel. Is hij knap genoeg, lang, geen bril of baard, intacte haarlijn, geen kinderen en geen redpiller, conservatieveling of wokie? Naar rechts.

En dan wil ik binnen 48 uur wederkerigheid zien, moeite dat hij me leert kennen, een date plant, en ik kijk hoe hij kijkt naar monogamie, en wil zeker weten dat hij is wie hij zegt te zijn. Ook test ik of hij niet stiekem bij zijn ex woont. Maar nee,de meeste dingen staan al in hun profiel.
pi_219694973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou ik kan mij dat wel voorstellen, seks is fijn.
Maar ik zou het persoonlijk wel erg vinden als een man mij echt een saaie doos vindt en eigenlijk geen 4 woorden meer wil uitwisselen met mij maar dan wel even wil neuken want ja, volle zak dit dat.
Heb dan ook een beetje het fatsoen om mij volledig met rust te laten. Voor sommigen betekent seks meer dan enkel uitwisseling van sappen en een leuk tijdje.
99% van mijn sekspartners bakte er niks van.
pi_219694977
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef alternatif het volgende:

Dit zijn van die dingen voor vrijgezellen of personen die vooral zelf nog lang leve de lol bezig zijn.

Mannen zitten met eenzelfde soort parameters vóór een relatie. Bij iedere persoon slaan die parameters anders uit.

Maar vaak is het bij mensen die relaties aangaan gewoon met de flow meegaan en zitten er ontzettend veel gemiddeldes bij die wel ok zijn. Dan valt dit soort knutselwerk weg.
pi_219695050
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:
Dan moet je me even uitleggen hoe je aan dat getal van 99% komt. Dat moet haast wel betekenen dat je een heleboel sexpartners gehad hebt.
  woensdag 31 december 2025 @ 13:16:28 #136
396550 Richestorags
pi_219695069
Laten we @Ansa vooral even negeren, meteen daalt de sfeer en het niveau weer ontzettend.
  woensdag 31 december 2025 @ 13:20:53 #137
503714 SebbeSwensje
pi_219695177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ook dat zal je waarschijnlijk meer bij jezelf kunnen leggen dan je nu denkt, vermoed ik zomaar.
Appears.
pi_219695556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dan moet je me even uitleggen hoe je aan dat getal van 99% komt. Dat moet haast wel betekenen dat je een heleboel sexpartners gehad hebt.
En?
pi_219695576
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ook dat zal je waarschijnlijk meer bij jezelf kunnen leggen dan je nu denkt, vermoed ik zomaar.
Ik ben niet degene die haar partner geen orgasme geeft.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:38:38 #140
441859 crew  Lenny77
pi_219695619
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Seks en zeker goede seks heb je met 2.

Jij vind seks een tool, iets wat moet gebeuren om je man trouw te houden. Ja natuurlijk gaat het dan op niets trekken.
  woensdag 31 december 2025 @ 13:39:09 #141
503714 SebbeSwensje
pi_219695643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Seks is wel wat meer dan alleen een orgasme. Een orgasme kun je ook krijgen van masturberen, maar is vaak minder intens dan na een uitgebreide sessie.
Appears.
pi_219695653
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Ansa het volgende:
En?
Ik zou zeggen, vertel maar hoeveel je er gehad hebt. Tot nu toe heb je ons voorgehouden dat je alleen sex hebt gehad in relaties, maar nu blijken het er veel meer te zijn.
pi_219695668
Alleen maar op orgasmes focussen tijdens de sex is zo mediocre. Kleingeestig. Middelmatigheid is wederom troef bij deze trol. Zo cringe.
pi_219695683
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, vertel maar hoeveel je er gehad hebt. Tot nu toe heb je ons voorgehouden dat je alleen sex hebt gehad in relaties, maar nu blijken het er veel meer te zijn.
Nee.
pi_219695699
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef William_Papadin het volgende:
Alleen maar op orgasmes focussen tijdens de sex is zo mediocre. Kleingeestig. Middelmatigheid is wederom troef bij deze trol. Zo cringe.
Dat is toch de enige reden waarom mannen seks hebben? Anders waren mannen njet ENM.
pi_219695711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:11 schreef alternatif het volgende:

[..]
Jouw posts zijn niet van een hoger niveau.
pi_219695713
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:08 schreef Ansa het volgende:

[..]

Kun je misschien ook inhoudelijk in gaan op de reactie. Je zegt nu als een kleuter: “Dat doe ik helemaal niet!1!1!” Terwijl er concreet wordt aangewezen waar je aan het “testen” bent. De vraag op je profiel zien wij als toelatingsexamen. Het is een vraag met een vooraf bedacht antwoordmodel, waarbij je alleen door mag als je het goede antwoord geeft:
- interessant persoon
- goede onderbouwing
- wedervraag
- doorvragen op wedervraag

Als je als potentiële partner andere informatie van jou wilt, wellicht omdat je niet geïnteresseerd bent in zo’n gemaakte vraag, of een andere communicatiestijl hebt, ben je een narcistische incel die geen moeite wil doen.
pi_219695731
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Richestorags het volgende:
Laten we @:Ansa vooral even negeren, meteen daalt de sfeer en het niveau weer ontzettend.
Het is echt bedroevend gesteld met die troll. Intellectueel geen enkele inhoud te bespeuren. Volledig grijs muis type.
pi_219695742
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Ansa het volgende:
Nee.
Maar hoe kom je dan bij het getal van 99% dat er niets van bakte?

Stel je voor dat je 50 sexpartners hebt gehad waarvan 49 er niets van bakten. Dan kom je bij een aantal van 98%. Om bij een aantal van 99% te komen, moet je dus nog meer sexpartners gehad hebben.
pi_219695757
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat is toch de enige reden waarom mannen seks hebben? Anders waren mannen njet ENM.
Bekrompen wereldbeeld.
pi_219695771
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Ansa het volgende:
Mannen hebben echt niet alleen sex voor het orgasme.
En wat is ENM ?
pi_219696003
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Kun je misschien ook inhoudelijk in gaan op de reactie. Je zegt nu als een kleuter: “Dat doe ik helemaal niet!1!1!” Terwijl er concreet wordt aangewezen waar je aan het “testen” bent. De vraag op je profiel zien wij als toelatingsexamen. Het is een vraag met een vooraf bedacht antwoordmodel, waarbij je alleen door mag als je het goede antwoord geeft:
- interessant persoon
- goede onderbouwing
- wedervraag
- doorvragen op wedervraag

Als je als potentiële partner andere informatie van jou wilt, wellicht omdat je niet geïnteresseerd bent in zo’n gemaakte vraag, of een andere communicatiestijl hebt, ben je een narcistische incel die geen moeite wil doen.
Duh. Vrouwen kiezen iemand die bij ze past. We zijn geen product dat jij kiest en consumeert. Om mij te daten dien je aan mijn smaak te voldoen.

Een man die antwoordt met Jordan Peterson, Tate of een andere gekkie komt niet door de schifting nee.
pi_219696036
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het is op te maken uit jouw posts. Dedain wil zeggen minachting, als jij dit soort posts plaatst:
[..]
[..]
Laat dat wel zien hoe je naar die tijd kijkt en dat is vol afschuw en veroordeling.

En zo is er ook uit jouw pohi op te maken dat je geregeld in de bres springt voor moslims en migranten. Ik stel daarom een logische vraag hoe je dat denkt te combineren met een Westerse blik op de emancipatie van vrouwen, aangezien de mensen die vaak verdedigt alles behalve een emanciperend gedachtegoed omarmen mbt vrouwen.

Dit legt natuurlijk een duidelijke hypocrisie bloot die we binnen bepaalde contreien wel vaker zien: men stelt hartstikke voor de emancipatie van bijv. vrouwen (of lhbt'ers etc.) te zijn, tótdat het over niet Westerse culturen en dan met name Islamitische culturen gaat, dan durft men ineens niet meer hard te oordelen.
Maak hier in hemelsnaam niet ook weer een migranten/moslimtopic van.

En als je vindt dat de jaren 50 geen tijd zijn om naar terug te verlangen om obvious redenen betekent dat niet dat je er 'vol afschuw en veroordeling' aar kijkt, maar met de kennis van nu en hoe we nu naar relaties kijken is dat een tijd die je wat dat betreft niet terug wil. Je kunt zelf ook eens proberen om je superlatieven wat af te zwakken. Komt een gesprek alleen maar ten goede.
pi_219696041
Nu het over het orgasme gaat, weten jullie eigenlijk waarom God het orgasme heeft uitgevonden?
pi_219696070
quote:

[ afbeelding ]
Vreselijk idd

https://twitter.com/LibertyCappy/status/2004062047089095120
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219696080
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Seks is wel wat meer dan alleen een orgasme. Een orgasme kun je ook krijgen van masturberen, maar is vaak minder intens dan na een uitgebreide sessie.
Zolang je er maar geen boek over gaat schrijven.
pi_219696131
quote:

[..]
Het beeld van sterke en zwakke sekses en mannenbroeders is pas zo ergens rond de middeleeuwen ontstaan. Het is niet voor niets dat al die conservatieven het liefst de King James Bijbel erbij pakken als politieke bewerking. Niemand die de oorspronkelijke teksten erop naslaat in de direct vertaalde vorm.

King James zelf was zo'n beetje uitgesproken homoseksueel. Over paradoxale momenten in de tijd gesproken.
pi_219696146
quote:

Pb mij jouw adres eens, dan stuur ik je een spiegel…
  woensdag 31 december 2025 @ 14:08:15 #159
503714 SebbeSwensje
pi_219696254
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Zolang je er maar geen boek over gaat schrijven.
Klinkt teveel als werken dus maak je daar maar geen zorgen om.
Appears.
  woensdag 31 december 2025 @ 14:09:33 #160
396550 Richestorags
pi_219696279
quote:
Hier moet wel een beetje pushback op komen.

Ten eerste is dit natuurlijk cherrypicking.

Verder:
-Ja, er zijn meer degenerate vrouwen zoals de "modern women" uit het tweede deel. De algehele opvoeding is verslechterd, social media zorgt voor brainrot en we hebben een hele generatie van "mature children". Dit is het resultaat, hoewel gelukkig nog steeds niet het gemiddelde
-De vrouwen zaten in de jaren '60 in Amerika onder een dusdanig juk, dat zij ook antwoord gaven conform dat model. Het was toen sociaal gewenst om dat type antwoorden te geven, helaas is het in verrotte kringen nu "cool" om dit soort girl boss antwoorden te geven.

Mijns inziens is de grootste fout die je kunt maken bij een correcte constatering in het heden, terug te gaan naar het verleden. Als dat verleden zo geweldig was, hadden we er alles aan gedaan om het te behouden. Als jouw leven nu niet op orde is, ga je toch ook niet ineens met lego spelen en verstoppertje "want toen was het leven nog mooi en overzichtelijk".
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 31 december 2025 @ 14:23:46 #161
485843 crew  Jippie
pi_219696537
Hebben we het nog over vrouwen die geen man meer willen?
pi_219696606
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Duh. Vrouwen kiezen iemand die bij ze past. We zijn geen product dat jij kiest en consumeert. Om mij te daten dien je aan mijn smaak te voldoen.

Een man die antwoordt met Jordan Peterson, Tate of een andere gekkie komt niet door de schifting nee.
Je gaat nu nog niet in op het punt van het testen/toetsen om jou te mogen daten i.p.v. uit oprechte interesse een gesprek aangaan.. Je haalt één detail eruit en daar reageer je op. Bovendien doe je meteen allerlei aannames met je “product dat jij kiest en consumeert.” Ik ben niet eens een man joh.
pi_219696618
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hier moet wel een beetje pushback op komen.

Ten eerste is dit natuurlijk cherrypicking.

Verder:
-Ja, er zijn meer degenerate vrouwen zoals de "modern women" uit het tweede deel. De algehele opvoeding is verslechterd, social media zorgt voor brainrot en we hebben een hele generatie van "mature children". Dit is het resultaat, hoewel gelukkig nog steeds niet het gemiddelde
-De vrouwen zaten in de jaren '60 in Amerika onder een dusdanig juk, dat zij ook antwoord gaven conform dat model. Het was toen sociaal gewenst om dat type antwoorden te geven, helaas is het in verrotte kringen nu "cool" om dit soort girl boss antwoorden te geven.

Mijns inziens is de grootste fout die je kunt maken bij een correcte constatering in het heden, terug te gaan naar het verleden. Als dat verleden zo geweldig was, hadden we er alles aan gedaan om het te behouden. Als jouw leven nu niet op orde is, ga je toch ook niet ineens met lego spelen en verstoppertje "want toen was het leven nog mooi en overzichtelijk".
Dat verleden is bovendien nog niet volledig weg. Relaties kun je ook niet maatschappelijk sturen, het gaat allemaal vrij organisch. Daarom is iets van vroeger proberen af te dwingen wel vermakelijk. De luidste blaffers zijn meestal de kleinste honden.
pi_219696862
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:28 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Je gaat nu nog niet in op het punt van het testen/toetsen om jou te mogen daten i.p.v. uit oprechte interesse een gesprek aangaan.. Je haalt één detail eruit en daar reageer je op. Bovendien doe je meteen allerlei aannames met je “product dat jij kiest en consumeert.” Ik ben niet eens een man joh.
Alleen een naieve bakvis gaat met een willekeurige man op date zonder te toetsen of hij voldoet aan het minimum.
pi_219696927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Alleen een naieve bakvis gaat met een willekeurige man op date zonder te toetsen of hij voldoet aan het minimum.
Oké, je ontkent eerst dat je test/toetst. Daarna verdraai je de bedoelde betekenis van toetsen. Hier wordt bedoeld “een toets laten maken zoals binnen een onderwijscontext gebruikelijk is met vragen en een antwoordmodel”. Mannen moeten eerst een gesprek voeren volgens het vooraf vastgestelde script in jouw hoofd voor ze door mogen naar de volgende ronde.
pi_219697092
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:47 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Oké, je ontkent eerst dat je test/toetst. Daarna verdraai je de bedoelde betekenis van toetsen. Hier wordt bedoeld “een toets laten maken zoals binnen een onderwijscontext gebruikelijk is met vragen en een antwoordmodel”. Mannen moeten eerst een gesprek voeren volgens het vooraf vastgestelde script in jouw hoofd voor ze door mogen naar de volgende ronde.
Vergeet de tijdslimieten niet!

En daarvoor krijg je dan op gezetten tijden seks zoals een hond een hondensnoepje krijgt en snapt ze niet dat mannen daar snel op uitgekeken zijn.
pi_219697138
Ik ben het ook niet eens met haar tirades en haar manier van mannen wegzetten, maar uiteindelijk mag ook zij op haar manier proberen te selecteren en een man te vinden. Dat ze daar niet in slaagt, ligt bij haarzelf en niet bij 'alle mannen'.
Hetzelfde geldt voor incels die 9's proberen te scoren terwijl ze niet zoveel te bieden hebben.
Iedereen heeft het recht op zijn eigen selectieproces en eisenlijstje om zich al dan niet aan vast te houden.

Het is vooral het uitvloeisel van dergelijke gedragingen waardoor mannen- en vrouwenhaat worden gevoed en de polarisatie alleen maar wordt aangewakkerd die niet oké zijn.
pi_219697272
Eens. En de dating periode is toch een soort grote test, al zullen mensen dat niet zo noemen/zien. Je test of iemand bij je past en je een klik hebt. Is iemand grappig, zorgzaam, klikt het in bed enz enz
pi_219697401
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef Koettie het volgende:
Eens. En de dating periode is toch een soort grote test, al zullen mensen dat niet zo noemen/zien. Je test of iemand bij je past en je een klik hebt. Is iemand grappig, zorgzaam, klikt het in bed enz enz
En ik maar denken dat je date omdat je het gezellig met elkaar hebt. Blijkt het gewoon het Grote Dating Examen te zijn!
pi_219697480
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben het ook niet eens met haar tirades en haar manier van mannen wegzetten, maar uiteindelijk mag ook zij op haar manier proberen te selecteren en een man te vinden. Dat ze daar niet in slaagt, ligt bij haarzelf en niet bij 'alle mannen'.
Hetzelfde geldt voor incels die 9's proberen te scoren terwijl ze niet zoveel te bieden hebben.
Iedereen heeft het recht op zijn eigen selectieproces en eisenlijstje om zich al dan niet aan vast te houden.

Het is vooral het uitvloeisel van dergelijke gedragingen waardoor mannen- en vrouwenhaat worden gevoed en de polarisatie alleen maar wordt aangewakkerd die niet oké zijn.
Natuurlijk gaat het niet omdat ze eisen stelt. Ze krijgt de wind van voren omdat ze zichzelf presenteert als ‘the price’, maar dat alle mannen kut zijn, enz.

En dan neerkijken op incels.

Aldus Ansa: ‘Ketel, jij bent zwart!’.
pi_219697493
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:47 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Ja! Dat is toch logisch? Date jij uit wanhoop alles en iedereen dan?😂
pi_219697496
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
En ik maar denken dat je date omdat je het gezellig met elkaar hebt. Blijkt het gewoon het Grote Dating Examen te zijn!
Die twee dingen kunnen gelijktijdig waar zijn.
  woensdag 31 december 2025 @ 15:27:18 #173
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219697538
quote:
2s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:23 schreef Jippie het volgende:
Hebben we het nog over vrouwen die geen man meer willen?
Volgens mij is de consensus inmiddels dat het niet om alle mannen gaat maar gewoon om een bepaald slag mannen, enkele extreme meningen daargelaten die of het gros van de mannen afbranden of terug willen naar de tijd vlak nadat korsetten uit de mode gingen.
pi_219697555
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat het niet omdat ze eisen stelt. Ze krijgt de wind van voren omdat ze zichzelf presenteert als ‘the price’, maar dat alle mannen kut zijn, enz.

Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.

Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.

Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.

En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.

Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
pi_219697586
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vergeet de tijdslimieten niet!

En daarvoor krijg je dan op gezetten tijden seks zoals een hond een hondensnoepje krijgt en snapt ze niet dat mannen daar snel op uitgekeken zijn.
Dat jij dat denkt zegt me genoeg. Ik zeg geen nee tegen seks en initieer het ook. Voor mij is het de lijm in een relatie, geen mechanusch moetje.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 31 december 2025 @ 15:35:49 #176
485843 crew  Jippie
pi_219697673
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Volgens mij is de consensus inmiddels dat het niet om alle mannen gaat maar gewoon om een bepaald slag mannen, enkele extreme meningen daargelaten die of het gros van de mannen afbranden of terug willen naar de tijd vlak nadat korsetten uit de mode gingen.
Net als dat het ook niet voor alle vrouwen geldt ^O^
pi_219697707
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jouw posts zijn niet van een hoger niveau.
die van jouw ook niet met je gaslighting en stropoppen
pi_219698043
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dan noem je het zo. En het is of gezellig genoeg om door te zetten naar een relatie, of niet.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 16:13:51 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219698238
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zelfs dat eerste boeit me niet zo maar dat afzeiken van iedereen die het er niet 100% mee eens krijg ik de bibbers van

Zal maar op je zitten te wachten thuis
  woensdag 31 december 2025 @ 16:14:52 #181
38496 Perrin
pi_219698260
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:10 schreef alternatif het volgende:
vilmpje
Wat wil je zeggen? Dat vrouwen naar aantrekkelijke mannen kijken? Schokkend!
pi_219698272
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja er bestaan kerels die zo lelijk enof psychisch gemankeerd zijn dat het echt niet lukt. Maar dat zijn er niet zoveel.
:D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219698656
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zelfs dat eerste boeit me niet zo maar dat afzeiken van iedereen die het er niet 100% mee eens krijg ik de bibbers van

Zal maar op je zitten te wachten thuis
Je laat je triggeren door een troll die hier precies op uit is
pi_219698762
quote:
herkenbaar
pi_219699659
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.

Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.

Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.

En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.

Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Punt is dat je zelf bar weinig “prize” ertegenover kan zetten getuige je troll gedrag hier. Looks zijn vergankelijk, intellect niet aan te leren, en je attitude hoeven we niet eens over te beginnen.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 17:15:08 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219699662
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je laat je triggeren door een troll die hier precies op uit is
Ik reageer op de reacties niet op de persoon

Of hij of zij het daadwerkelijk meent boeit me heel weinig
  woensdag 31 december 2025 @ 17:28:10 #187
38496 Perrin
pi_219699969
Skills ontwikkelen kom je veel verder mee dan mopperen op vrouwen, leer goed bakken bijvoorbeeld:

pi_219700262
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat wil je zeggen? Dat vrouwen naar aantrekkelijke mannen kijken? Schokkend!
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.
  woensdag 31 december 2025 @ 17:44:32 #189
38496 Perrin
pi_219700279
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.
Als ik samen met mevrouw Perrin door de stad loop dan krijg ik ook af en toe een 'kun je het zien' naar mijn hoofd van haar :P
pi_219700334
quote:
11s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als ik samen met mevrouw Perrin door de stad loop dan krijg ik ook af en toe een 'kun je het zien' naar mijn hoofd :P
Nou ja, heb je op jouw leeftijd nog niet behoorlijk leren gluren? :D

Hartstikke leuk, mensen kijken. Met mijn dochter is dat ook erg gezellig tegenwoordig
  woensdag 31 december 2025 @ 17:47:39 #191
38496 Perrin
pi_219700351
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nou ja, heb je op jouw leeftijd nog niet behoorlijk leren gluren? :D

Hartstikke leuk, mensen kijken. Met mijn dochter is dat ook erg gezellig tegenwoordig
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.

Omgekeerd laat zij het ook weten als er een Xavier Bardem-lookalike langskomt hoor.
pi_219700359
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Ieder mens mag toch zelf bepalen wie hij of zij als makker wil, zonder te hoeven vrezen dat iemand de afgewezenen zo gaat haten dat hij of zij geweld tegen de afgewezenen gebruikt?
  woensdag 31 december 2025 @ 17:52:14 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219700453
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet alleen iemand die er goed uitziet, als Lurch daar door de straat gelopen had dan hadden ze ook allemaal gekeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219700480
quote:
11s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Perrin het volgende:

[..]
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.

Omgekeerd laat zij het ook weten als er een Xavier Bardem-lookalike langskomt hoor.
O, haha, ik dacht dat je van degenen die je bekeek die opmerking kreeg :D

Ach, als er een knappe man of vrouw langsloopt moet het geen probleem zijn om daar een blik op te werpen. Je loopt toch niet met oogkleppen op.

Ik moest hem even opzoeken, overigens, en ik snap mevrouw Perrin wel :Y
pi_219700545
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Ieder mens mag toch zelf bepalen wie hij of zij als makker wil, zonder te hoeven vrezen dat iemand de afgewezenen zo gaat haten dat hij of zij geweld tegen de afgewezenen gebruikt?
Wie heeft het over geweld?
pi_219700596
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wie heeft het over geweld?
Je had het toch over mannen en vrouwenhaat en polarisatie?
pi_219700599
quote:

[..]

Ten eerste heb ik mijn eigen mening, dus ‘jullie’?

Ten tweede heb ik nergens gezegd dat je genoegen moet nemen met wie of wat dan ook. Je bent steeds woorden aan het verdraaien, omdat je kennelijk zelf ook wel snapt dat je geen goed verhaal hebt.

Ten derde: ik heb een geweldige vrouw, dus het ontgaat mij ten ene male waarom ik jaloers zou moeten zijn op iemand die gefrustreerd is geraakt door daten en inmiddels een dagtaak heeft aan klagen over ‘de mannen’ op Fok!

Iggy Azalea haar debuut lijkt mij vernoemd naar jou: Ignorant art.
pi_219700616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Je had het toch over mannen en vrouwenhaat en polarisatie?
Dat is toch op geen enkele manier gelijk aan geweld?
En er stond nog een alinea voor die je vergeten schijnt te zijn.
pi_219700652
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat jij dat denkt zegt me genoeg. Ik zeg geen nee tegen seks en initieer het ook. Voor mij is het de lijm in een relatie, geen mechanusch moetje.
Je was er overduidelijk over dat het voor jou instrumenteel is.
pi_219700722
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet alleen iemand die er goed uitziet, als Lurch daar door de straat gelopen had dan hadden ze ook allemaal gekeken.
Ja, lange man… ;)
pi_219701165
Naar vriend wordt altijd gekeken. Alleen maar leuk eigenlijk. Ook lange man, helpt idd wel.
pi_219701384
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is toch op geen enkele manier gelijk aan geweld?
En er stond nog een alinea voor die je vergeten schijnt te zijn.
Door polarisatie ontstaat er toch geweld? Als je dat niet bedoelde dan mag je mijn bijdrage negeren.
pi_219701524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Door polarisatie ontstaat er toch geweld? Als je dat niet bedoelde dan mag je mijn bijdrage negeren.
Dat hoeft niet, n mijn beleving. Je krijgt groepen die tegenover elkaar komen te staan, maar daar is geweld niet een onlosmakelijk onderdeel van, wat mij betreft.
pi_219702033
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:14 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Punt is dat je zelf bar weinig “prize” ertegenover kan zetten getuige je troll gedrag hier. Looks zijn vergankelijk, intellect niet aan te leren, en je attitude hoeven we niet eens over te beginnen.
Hahaha ik heb 2 masters.😉
pi_219702046
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:27 schreef Koettie het volgende:
Naar vriend wordt altijd gekeken. Alleen maar leuk eigenlijk. Ook lange man, helpt idd wel.
Respectloos dat hij het niet afkapt.
pi_219702063
quote:
11s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ordinair gedrag.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 19:22:06 #207
441859 crew  Lenny77
pi_219702071
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
En daar hechten mannen dus geen echte waarde aan..
pi_219702089
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ten eerste heb ik mijn eigen mening, dus ‘jullie’?

Ten tweede heb ik nergens gezegd dat je genoegen moet nemen met wie of wat dan ook. Je bent steeds woorden aan het verdraaien, omdat je kennelijk zelf ook wel snapt dat je geen goed verhaal hebt.

Ten derde: ik heb een geweldige vrouw, dus het ontgaat mij ten ene male waarom ik jaloers zou moeten zijn op iemand die gefrustreerd is geraakt door daten en inmiddels een dagtaak heeft aan klagen over ‘de mannen’ op Fok!

Iggy Azalea haar debuut lijkt mij vernoemd naar jou: Ignorant art.
Zelfs het bezittelijk voornaamwoord leren ze je niet aan op het mbo?
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 19:22:49 #209
441859 crew  Lenny77
pi_219702090
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Die vreemde vrouw die kijkt een klap geven?

Die man kan er toch niets aan doen dat ze naar hem kijken?
pi_219702135
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die vreemde vrouw die kijkt een klap geven?

Die man kan er toch niets aan doen dat ze naar hem kijken?
Nee, je vent dient het af te kappen als anderen moves maken.
pi_219702299
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Zelfs het bezittelijk voornaamwoord leren ze je niet aan op het mbo?
Ik heb drie masters, poseur.
pi_219702400
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb drie masters, poseur.
Hbo telt niet.
pi_219702406
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat hoeft niet, n mijn beleving. Je krijgt groepen die tegenover elkaar komen te staan, maar daar is geweld niet een onlosmakelijk onderdeel van, wat mij betreft.
Als polarisatie niet in geweld eindigt, waarom ben jij dan bang voor polarisatie?
  woensdag 31 december 2025 @ 19:41:47 #214
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219702519
quote:

[..]
Volle vuist recht op die ogen, hoe durven ze te kijken
Laffe huichelaar
pi_219702628
quote:

[..]
Je vult weer in!
Hij heeft het 9/10 keer niet eens door. En ik vind het niet erg dus van die 1 op de 10 mag ie best genieten hoor.
pi_219702647
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Ansa het volgende:

[..]
*jouw vent. De mijne niet hoor
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 20:08:53 #218
441859 crew  Lenny77
pi_219703058
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Ansa het volgende:

[..]
Sinds wanneer is kijken in het voorbij lopen een move?
pi_219703135
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hbo telt niet.
UU en EUR zijn geen HBO’s, poseur.
pi_219703141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:08 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

@:HowardRoark
Que?
pi_219703204
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Que?
Hier begon de revolutie
pi_219703667
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Intelligentieniveau koppelen aan diploma’s, alleen proleten doen zoiets. So mediocre.
pi_219703723
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef Koettie het volgende:

[..]
Je vult weer in!
Hij heeft het 9/10 keer niet eens door. En ik vind het niet erg dus van die 1 op de 10 mag ie best genieten hoor.
Sure Jan.
pi_219703729
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:42 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Intelligentieniveau koppelen aan diploma’s, alleen proleten doen zoiets. So mediocre.
Typisch iemand die niet eens zijn propedeuse kon halen.
pi_219703747
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:46 schreef Ansa het volgende:

[..]
Typisch iemand die niet eens zijn propedeuse kon halen.
Vertel ons meer over hoe je consequent intelligentieniveau koppelt aan een papiertje en zo teleurgesteld blijft worden tijdens het afnemen van je examens tijdens de eerste date.

So mediocre.
pi_219703850
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Vertel ons meer over hoe je consequent intelligentieniveau koppelt aan een papiertje en zo teleurgesteld blijft worden tijdens het afnemen van je examens tijdens de eerste date.

So mediocre.
Ik wil niet alleen een iq, maar ook de juiste sociale klasse.;)
pi_219703883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik wil niet alleen een iq, maar ook de juiste sociale klasse.;)
Probleem is dat je vist voor een 9 maar zelf een 7 bent. De 9ens willen geen 7ens om mee te settelen. Je bent tijdverdrijf voor de 9ens, maar nooit een serieuze kandidaat. Je bent de kipfilet en niet de biefstuk.
pi_219703943
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
UU en EUR zijn geen HBO’s, poseur.
Tuurlijk
pi_219703956
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Probleem is dat je vist voor een 9 maar zelf een 7 bent. De 9ens willen geen 7ens om mee te settelen. Je bent tijdverdrijf voor de 9ens, maar nooit een serieuze kandidaat. Je bent de kipfilet en niet de biefstuk.
Alleen redpillers geven vrouwen een cijfer. Smaakt Peterson's piemel lekker?
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 21:03:26 #230
441859 crew  Lenny77
pi_219704008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
pi_219704021
quote:

[..]
Ach, trolletje heeft nieuw woord geleerd, maar vergeet de vergelijking met de kipfilet. Smakeloos, prima voor een keertje, maar nooit genoeg voor de echte liefhebbers. Hopelijk houdt je volgende date wel van een mediocre kipfiletje :)
pi_219704031
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik proef enige frustratie bij het trolletje als je deze blijft wijzen op hoe mediocre deze persoon eigenlijk is.
pi_219704046
quote:

[..]
Zou je mij kunnen uitleggen wat dit betekend? Ik heb namelijk geen flauw idee.
pi_219704047
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ach, trolletje heeft nieuw woord geleerd, maar vergeet de vergelijking met de kipfilet. Smakeloos, prima voor een keertje, maar nooit genoeg voor de echte liefhebbers. Hopelijk houdt je volgende date wel van een mediocre kipfiletje :)
Je kan ook nog even over The Wall praten en SMV voor extra body.
pi_219704055
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zou je mij kunnen uitleggen wat dit betekend? Ik heb namelijk geen flauw idee.
ChatGPT response van een troll. Meer is het niet.
pi_219704069
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik proef enige frustratie bij het trolletje als je deze blijft wijzen op hoe mediocre deze persoon eigenlijk is.
Misschien moet je ook een haatserie maken over Bregman zoals je Petersonpijpvriendjes.
pi_219704079
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je kan ook nog even over The Wall praten en SMV voor extra body.
SMV staat voor Sörby Mekaniska Verkstadt, gevestigd in de stad Örebro in Zweden. Het bedrijf produceert caravans.

Of moet je 2 masters zogenaamd hebben om deze afkortingen te begrijpen? Kan je dit even aan je ChatGPT vragen?
pi_219704084
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
ChatGPT response van een troll. Meer is het niet.
Klobdt
pi_219704097
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Ansa het volgende:

[..]
Misschien moet je ook een haatserie maken over Bregman zoals je Petersonpijpvriendjes.
Oei, mediocre trolletje begint te fumen bij het horen hoe mediocre persoon het is.
pi_219704113
Magoed laten we mediocre Ansa even voor wat het is, en gewoon weer ontopic gaan.
pi_219704284
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef Ansa het volgende:

[..]
Tuurlijk
Ja, want een master is echt zo bijzonder… Leuk dat jij ervan onder de indruk bent, maar nobody cares.
pi_219704498
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Oei, mediocre trolletje begint te fumen bij het horen hoe mediocre persoon het is.
Goed genederlandst!
pi_219704502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, want een master is echt zo bijzonder… Leuk dat jij ervan onder de indruk bent, maar nobody cares.
Daarom heb jij er 4.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:35:08 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219704576
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:27 schreef Koettie het volgende:
Naar de mijne ook, maar dat is vooral omdat hij op de kerstman lijkt met zijn lange, witte baard. Vooral in deze maand garant voor een hoop lol.

Alleen jammer dat ik te groot ben om voor een elfje door te gaan, anders konden we echt los.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:56:50 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219704865
quote:

[..]

Da's wel erg insenstief jegens kalende mannen.

Gezien je pohi, echter, heb ik het vermoeden dat geen enkele man aan je wensen zal voldoen. Volle haardos of niet. Een kalende man voldoet verder aan AL je eisen, maar vanwege een genetische 'afwijking' flikker je hem op de hoop der verdoemden.

Je vindt jezelf heel wat, hè?

Mijn goedheid wat ben je oppervlakkig.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 31-12-2025 22:05:25 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219704900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gezien je pohi, echter, heb ik het vermoeden dat geen enkele man aan je wensen zal voldoen. Volle haardos of niet.
Neem een biertje en laat de troll gaan Etto!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 31 december 2025 @ 22:01:03 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219704911
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Neem een biertje en laat de troll gaan Etto!
Nee, moet mijn Elviskuif in model brengen voor de party
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219704917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
Daarom heb jij er 4.
Nee, 3.

Het steekt je kennelijk een beetje. Dacht je hier te shinen met 2 masters…
pi_219705794
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, 3.

Het steekt je kennelijk een beetje. Dacht je hier te shinen met 2 masters…
Suuure. 8-)
pi_219705803
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gezien je pohi, echter, heb ik het vermoeden dat geen enkele man aan je wensen zal voldoen. Volle haardos of niet. Een kalende man voldoet verder aan AL je eisen, maar vanwege een genetische 'afwijking' flikker je hem op de hoop der verdoemden.

Je vindt jezelf heel wat, hè?

Mijn goedheid wat ben je oppervlakkig.

Who cares? Voor mij geen biljartbal.
pi_219706004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:01 schreef Ansa het volgende:
Ook geen rode? Of een andere kleur? Bij pool biljart heb je nog meer kleuren.
pi_219706014
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
Er zijn ook sexy kale mannen, the rock, Jason statham bijv. Of zou je deze ook afwijzen?
pi_219706501
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:16 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Er zijn ook sexy kale mannen, the rock, Jason statham bijv. Of zou je deze ook afwijzen?
Ik vind kaal een afknapper.
  donderdag 1 januari 2026 @ 00:29:23 #254
396550 Richestorags
pi_219706987
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik vind jou een afknapper. Desondanks, gelukkig nieuwjaar <3
pi_219707557
quote:

[..]
Boks
pi_219707619
quote:

[..]
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.

Aan een lelijke ziel kan je wel wat doen. Dat is een keuze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 01:44:00 #257
441859 crew  Lenny77
pi_219707742
Misschien moeten we in 2026 gewoon een hoop FOK! baby's gaan maken *O*

Gelukkig nieuwjaar *O* *O* *O*
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 01:44:38 #258
441859 crew  Lenny77
pi_219707746
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:Y
Zeer goed gezegd! Haast poëtisch
  donderdag 1 januari 2026 @ 01:51:28 #259
38496 Perrin
pi_219707818
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 01:44 schreef Lenny77 het volgende:

Beste Wensen! Dat we in 2026 maar wat liever voor elkaar mogen zijn. We hebben meer gemeen dan we soms denken.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 01:54:39 #260
441859 crew  Lenny77
pi_219707846
quote:
17s.gif Op donderdag 1 januari 2026 01:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Beste Wensen! Dat we in 2026 maar wat liever voor elkaar mogen zijn. We hebben meer gemeen dan we soms denken.
We hebben zeker weten meer gemeen dan dat we denken O+
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 03:18:02 #261
5428 crew  miss_sly
pi_219708277
quote:

Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.

Maar een beetje liever en met meer begrip en respect wens ik FOK! voor 2026!
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 03:18:41 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219708279
Ik heb geen zin in babys en gedoe man
  donderdag 1 januari 2026 @ 03:20:09 #263
38496 Perrin
pi_219708285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef sp3c het volgende:
Ik heb geen zin in babys en gedoe man
Toch de beste wensen!
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 03:22:15 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219708291
Jullie ook allemaal *O*
pi_219708343
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op meer Fok! baby's B:)B
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 03:49:24 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219708358
Er zitten al teveel babys op fok! -O-
pi_219708710
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Who cares? Mannen wijzem vrouwen ook af op dingen waar ze niks aan kunnen doen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:21:10 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219708830
quote:

Been there, done that.
Een mooi 2026 allemaal! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:26:25 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219708853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Zit er ook een uitknop aan jou? Aangezien je hele topics vernaggelt met je klaagrituelen.
pi_219708977
quote:

[..]
Hoe weet jij dat nou?
pi_219708985
En de beste wensen voor iedereen, inclusief extreem links/rechts en treurwilgen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:54:35 #272
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219709063
quote:

[..]

een haardos maken dat kan tegenwoordig , maar ik zou het niet doen , ik vind prima zo en niemand klaagt erover
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 10:51:12 #273
441859 crew  Lenny77
pi_219709452
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ok, dan heb jij je deel inderdaad al gedaan O+
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 10:51:32 #274
441859 crew  Lenny77
pi_219709453
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Been there, done that.
Een mooi 2026 allemaal! :*
En jij ook O+
pi_219709481
Van mij ook de beste wensen voor iedereen, en in het bijzonder voor @Ansa
Laten we hopen dat ze dit jaar de liefde mag vinden waar ze zo erg naar verlangt.
pi_219709550
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
En de beste wensen voor iedereen, inclusief extreem links/rechts en treurwilgen.
De beste wensen ook voor @esf en @WLR.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219714336
Maar ik vind mannen zo lekker. Wat moet ik nu?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 1 januari 2026 @ 19:12:08 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219714425
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 19:01 schreef Nexum het volgende:
Maar ik vind mannen zo lekker. Wat moet ik nu?
Marineren in wijn, mosterd en rozemarijn, inprikken met stukjes winterpeen en teentjes knoflook en dan een half dagje in de braadslee op 160, laatste half uur op 200 voor een korstje.
pi_219714505
quote:

[..]
Dingen die genetisch zijn, onveranderlijk zijn door een verandering in levensstijl en bij het gros van de vrouwen voorkomt?

Ben nieuwsgierig naar je antwoord.
pi_219728892
Dit lijkt op de zoveelste internationale gecoördineerde spiel van de cultuur-marxisten. Ze willen alles kapot maken wegens oudzeer dat stamt uit de tijd van Rome.

twitter
pi_219728951
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie. Een man wordt gekozen als partner om het leven te delen op loyaliteit, emotionele volwassenheid, sociale vaardigheden, gedeelde hobby's/interesses en waarden, en hygiene.
pi_219730084
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 09:04 schreef Ansa het volgende:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie.
Klopt. En daarvoor zijn in feite maar relatief weinig mannen nodig. Voor de reproductie is het absoluut niet noodzakelijk dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn. Voor de rest hebben mannen een heleboel nadelen voor vrouwen en voor de maatschappij. Ik ben er dan ook wel voorstander van om door middel van sperma sorteren een maatschappij te maken met substantieel veel meer vrouwen dan mannen.
pi_219730751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Klopt. En daarvoor zijn in feite maar relatief weinig mannen nodig. Voor de reproductie is het absoluut niet noodzakelijk dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn. Voor de rest hebben mannen een heleboel nadelen voor vrouwen en voor de maatschappij. Ik ben er dan ook wel voorstander van om door middel van sperma sorteren een maatschappij te maken met substantieel veel meer vrouwen dan mannen.
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.

Ik denk ook dat dat sperma voorsorteren één grote fraudeshow wordt.

De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:28:51 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219731352
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.

De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
Dit topic wordt steeds grotesker.

Aan de andere kant: ook geruststellend. We hebben een paar mannelijke en vrouwelijke incels met diepgewortelde afkeer van vrouwen c.q. mannen. We hebben stukjesschrijvers die niemand serieus neemt, totale horken als Tate en groezelige internetdomeinen waar deze mannen- c.q. vrouwenhaters onderling hun obsessie kunnen bespreken.

Ondertussen, in de echte wereld, zie ik vooral massaal mannen en vrouwen samenzijn, verliefd worden, kinderen krijgen... En zijn kreten als 'mannen zijn overbodig' of 'vrouwen moet je hun rechten afpakken' slogans die door 9 van de 10 Nederlanders in de prullenbak van onnozole hersenscheten geworpen worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219731811
quote:

[..]

Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de grote fraudeshow.
pi_219731884
Hoewel meer vrouwen dan mannen ook niet amazing klinkt. Ben gek op mannen dus hou ze graag in het dagelijks leven.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 14:11:34 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219731932
quote:

[..]

Mwoh, dan zie ik nog meer in dat groteske plan om meer vrouwen in verhouding dan mannen te kweken. Dan elimineren we mannetjes zoals jij uit de genenpoel. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aantrekkelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg als we willen zorgen dat vrouwen tegen dit soort stuitende domheid beschermd worden.
pi_219732023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:06 schreef Koettie het volgende:
Hoewel meer vrouwen dan mannen ook niet amazing klinkt. Ben gek op mannen dus hou ze graag in het dagelijks leven.
Er is hier in Nederland toch veel keus voor mannen die op mannen vallen. Het aanbod aan ontmoetingsplekken, apps en sociale kringen is behoorlijk divers.
Daardoor kun je als man die mannen zoekt vaak gemakkelijk gelijkgestemden vinden. Bovendien is de samenleving hier relatief open, wat het allemaal nog toegankelijker maakt.
pi_219732202
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit topic wordt steeds grotesker.

Aan de andere kant: ook geruststellend. We hebben een paar mannelijke en vrouwelijke incels met diepgewortelde afkeer van vrouwen c.q. mannen. We hebben stukjesschrijvers die niemand serieus neemt, totale horken als Tate en groezelige internetdomeinen waar deze mannen- c.q. vrouwenhaters onderling hun obsessie kunnen bespreken.

Ondertussen, in de echte wereld, zie ik vooral massaal mannen en vrouwen samenzijn, verliefd worden, kinderen krijgen... En zijn kreten als 'mannen zijn overbodig' of 'vrouwen moet je hun rechten afpakken' slogans die door 9 van de 10 Nederlanders in de prullenbak van onnozole hersenscheten geworpen worden.
Vrouwelijke incels bestaan gewoonweg niet. Dat je dit grotesk vindt is omdat je er gewoon geen reet van begrijpt. Ja mensen worden nogsteeds verliefd en krijgen nogsteeds kinderen. De autochtone geboortecijfer gaat desondanks omlaag. Verklaar dit dan eens wijsneus. Dit is geen complottheorie. De mainstream media berichten er nu ook over, maar met andere motieven. Als excuus om de massa omport van de derdewereld nog verder op te schroeven. En dit betekent omvolking van autochtone nederlanders en onze cultuur. De oorzaak hiervan is in de kern vrouwenrechten. Klaar. That's it.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 14:43:09 #290
545 dop
:copyright: dop
pi_219732206
quote:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie. Een man wordt gekozen als partner om het leven te delen op loyaliteit, emotionele volwassenheid, sociale vaardigheden, gedeelde hobby's/interesses en waarden, en hygiene.
Lieve schat zoveel vrouwen zoveel verschillende redenen om een man te kiezen. En voor mannen net zo.

We zijn allemaal uniek, en het is okay om verschillende wensen te hebben.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219732293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mwoh, dan zie ik nog meer in dat groteske plan om meer vrouwen in verhouding dan mannen te kweken. Dan elimineren we mannetjes zoals jij uit de genenpoel. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aantrekkelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg als we willen zorgen dat vrouwen tegen dit soort stuitende domheid beschermd worden.
Vrouwen dragen in feite niet veel bij aan de samenleving. Behalve zorg, entertainment en kinderen baren. Daar valt veel voor te zeggen. Maar wat ik bedoel is vrouwen zijn over het algemeen geen engineers. En doen geen zwaar tilwerk. Zonder mannen gaat deze hele maatschappij ten onder inclusief de vrouwen zelf. De oplossing, als je nog wilt leven in een mooie open maatschappij en niet onder sharia. Is dat vrouwen hun rechten opgeven. Zodat mannen op een behoorlijke manier gezag kunnen uitoefenen en vrouwen kunnen beschermen.

Want stel je voor dat kinderen alle rechten hebben. En ze mogen doen wat ze willen. Dat gaat geheid fout. En dit zien we nu met vrouwen ook. Vrouwen zijn net kinderen. De grootste filosofen uit de menselijke geschiedenis zeiden dit al. Dit wisten ze toen al. We hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden?
pi_219732313
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:21 schreef torentje het volgende:

[..]
Er is hier in Nederland toch veel keus voor mannen die op mannen vallen. Het aanbod aan ontmoetingsplekken, apps en sociale kringen is behoorlijk divers.
Daardoor kun je als man die mannen zoekt vaak gemakkelijk gelijkgestemden vinden. Bovendien is de samenleving hier relatief open, wat het allemaal nog toegankelijker maakt.
Ja dat zal maar als vrouw heb ik daar ook niet zoveel aan. :P
pi_219732431
quote:
Dit is niet helemaal waar meer. Je hebt sperma nodig om je eicel te bevruchten om kinderen te maken (jongens en meisjes) hier kom je niet onderuit. Maar omgekeerd is het nu wat anders. Ze kunnen nu wél eicellen maken uit huidcellen. Dit betekent dat juist vrouwen (en hun drama) niet meer nodig zouden zijn.

Kennelijk zijn al jouw exen helemaal niet emotioneel volwassen of hoe je dat ook noemt. Maar je bent wel zelf degene geweest die telkens weer dat soort mannen zoekt.
pi_219732558
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:43 schreef dop het volgende:

[..]
Lieve schat zoveel vrouwen zoveel verschillende redenen om een man te kiezen. En voor mannen net zo.

We zijn allemaal uniek, en het is okay om verschillende wensen te hebben.
Dat is niet wat ik bedoel.

Ik bedoel dat ik niet afhankelijk ben van een man en wil kiezen voor iemand die goed voor me is ipv weer mishandeld te worden omdat ik niet alleen kan zijn.
pi_219732568
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:07 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Dit is niet helemaal waar meer. Je hebt sperma nodig om je eicel te bevruchten om kinderen te maken (jongens en meisjes) hier kom je niet onderuit. Maar omgekeerd is het nu wat anders. Ze kunnen nu wél eicellen maken uit huidcellen. Dit betekent dat juist vrouwen (en hun drama) niet meer nodig zouden zijn.

Kennelijk zijn al jouw exen helemaal niet emotioneel volwassen of hoe je dat ook noemt. Maar je bent wel zelf degene geweest die telkens weer dat soort mannen zoekt.
Ik wil geen kinderen dus voor mij totaal irrelevant.

Incelretoriek als de jouwe is wel typisch in haar projectie. Vrouwen willen je niet, dus je wil dat de rollen nu omgedraaid worden en niemand ons wil.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 15:24:21 #296
545 dop
:copyright: dop
pi_219732595
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik bedoel.

Ik bedoel dat ik niet afhankelijk ben van een man en wil kiezen voor iemand die goed voor me is ipv weer mishandeld te worden omdat ik niet alleen kan zijn.
Dat is je goed recht ook jij mag voor jezelf wensen hebben.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219732628
quote:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie.
Dat zal de reden zijn dat je op Fok! in zeer korte tijd naamsbekendheid hebt gekregen met huilverhalen over dat je geen kerel kan krijgen, dan wel houden…
pi_219732667
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef Ansa het volgende:

[..]

Incelretoriek als de jouwe is wel typisch in haar projectie. Vrouwen willen je niet, dus je wil dat de rollen nu omgedraaid worden en niemand ons wil.
Wat je vergeet is dat vrouwen juist niet zonder mannen kunnen. Als vrouwen allemaal 1 week het werk neerleggen. Gebeurt er niet veel. Als mannen 1 week al hun werkzaamheden neerleggen. Dan gaat het land ten onder. En staat alles direkt open voor allerlei gevaren. Dan gaan we zien of vrouwen nog zo onafhankelijk en sterk zijn. Ik denk namelijk van niet.
pi_219732783
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:51 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Vrouwen dragen in feite niet veel bij aan de samenleving. Behalve zorg, entertainment en kinderen baren. Daar valt veel voor te zeggen. Maar wat ik bedoel is vrouwen zijn over het algemeen geen engineers. En doen geen zwaar tilwerk. Zonder mannen gaat deze hele maatschappij ten onder inclusief de vrouwen zelf. De oplossing, als je nog wilt leven in een mooie open maatschappij en niet onder sharia. Is dat vrouwen hun rechten opgeven. Zodat mannen op een behoorlijke manier gezag kunnen uitoefenen en vrouwen kunnen beschermen.

Want stel je voor dat kinderen alle rechten hebben. En ze mogen doen wat ze willen. Dat gaat geheid fout. En dit zien we nu met vrouwen ook. Vrouwen zijn net kinderen. De grootste filosofen uit de menselijke geschiedenis zeiden dit al. Dit wisten ze toen al. We hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden?
Ik heb zelden zo'n stompzinnige post gelezen.

Als jij het wiel opnieuw uit zou vinden werd het gegarandeerd vierkant.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 3 januari 2026 @ 16:33:22 #300
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219733242
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef Ansa het volgende:

[..]

Ik kom nog wel eens buiten, ik kom regelmatig echte mensen tegen in de echte wereld en de posts van jullie 2 zijn echt buitencategorie incel/zolderkamer autist.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 3 januari 2026 @ 16:35:12 #301
38496 Perrin
pi_219733258
VOLL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: