Mannen hebben echt niet alleen sex voor het orgasme.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Ansa het volgende:
Dat is toch de enige reden waarom mannen seks hebben? Anders waren mannen njet ENM.
Duh. Vrouwen kiezen iemand die bij ze past. We zijn geen product dat jij kiest en consumeert. Om mij te daten dien je aan mijn smaak te voldoen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Kun je misschien ook inhoudelijk in gaan op de reactie. Je zegt nu als een kleuter: “Dat doe ik helemaal niet!1!1!” Terwijl er concreet wordt aangewezen waar je aan het “testen” bent. De vraag op je profiel zien wij als toelatingsexamen. Het is een vraag met een vooraf bedacht antwoordmodel, waarbij je alleen door mag als je het goede antwoord geeft:
- interessant persoon
- goede onderbouwing
- wedervraag
- doorvragen op wedervraag
Als je als potentiële partner andere informatie van jou wilt, wellicht omdat je niet geïnteresseerd bent in zo’n gemaakte vraag, of een andere communicatiestijl hebt, ben je een narcistische incel die geen moeite wil doen.
Maak hier in hemelsnaam niet ook weer een migranten/moslimtopic van.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het is op te maken uit jouw posts. Dedain wil zeggen minachting, als jij dit soort posts plaatst:
[..]
[..]
Laat dat wel zien hoe je naar die tijd kijkt en dat is vol afschuw en veroordeling.
En zo is er ook uit jouw pohi op te maken dat je geregeld in de bres springt voor moslims en migranten. Ik stel daarom een logische vraag hoe je dat denkt te combineren met een Westerse blik op de emancipatie van vrouwen, aangezien de mensen die vaak verdedigt alles behalve een emanciperend gedachtegoed omarmen mbt vrouwen.
Dit legt natuurlijk een duidelijke hypocrisie bloot die we binnen bepaalde contreien wel vaker zien: men stelt hartstikke voor de emancipatie van bijv. vrouwen (of lhbt'ers etc.) te zijn, tótdat het over niet Westerse culturen en dan met name Islamitische culturen gaat, dan durft men ineens niet meer hard te oordelen.
Vreselijk iddquote:Op woensdag 31 december 2025 12:32 schreef Perrin het volgende:
Ja die goede oude tijd hè.
[ afbeelding ]
Zolang je er maar geen boek over gaat schrijven.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Seks is wel wat meer dan alleen een orgasme. Een orgasme kun je ook krijgen van masturberen, maar is vaak minder intens dan na een uitgebreide sessie.
Het beeld van sterke en zwakke sekses en mannenbroeders is pas zo ergens rond de middeleeuwen ontstaan. Het is niet voor niets dat al die conservatieven het liefst de King James Bijbel erbij pakken als politieke bewerking. Niemand die de oorspronkelijke teksten erop naslaat in de direct vertaalde vorm.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo is het al tijden niet meer. De man die werkt en de vrouw die het huishouden doet is een beeld uit de prehistorie. Tegenwoordig hebben de meeste stellen allebei een baan, en dat was bij mij niet anders. Ik werkte verschillende diensten dus geregeld kwam ik thuis en dan was mijn vriendin nog aan het werk, en dan zorgde ik voor het eten en voor eventuele andere huishoudelijke dingen. En andersom deed zij precies hetzelfde. Werkte prima.
Pb mij jouw adres eens, dan stuur ik je een spiegel…quote:Op woensdag 31 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
Ik zag net een talkshow op Instagram voorbij komen. Volgens mij was het Piers Morgan en nog een andere man. En ze hadden een Amerikaanse vrouwelijke gast uitgenodigd. De andere man klaagde tegen de vrouwelijke gast dat vrouwen tegenwoordig zulk een hoog eind hebben. Dat ze alleen nog maar mannen hebben die 100.000 dollar per maand verdienen, of per jaar verdienen, die minimaal 6 feet zijn, et cetera.
Ik vind het hilarisch. Het is absoluut niet waar de meeste van mijn vriendinnen naar kijken. Zelf vind ik opleidingsniveau wel belangrijk, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Als ik kijk naar de vrouwen om me heen, hebben de meeste echt wel minder hoge eisen op dst gebied. Daarnaast wonen we in Nederland. De gemiddelde Nederlander is volgens mij al ongeveer 1,83 meter.Dus ook dat is geen gekke eis, op het moment dat je iemand met een gemiddelde lengte wilt daten.
Niemand in mijn omgeving is op zoek naar een onderbroekmodel dat 100.000 euro per jaar verdient. Sterker nog, de meeste mensen om me heen zitten zo rond iets boven modaal. Dat vind ik een heel prima salaris. Voor mij heeft opleidingsniveau niks te maken met salaris, maar puur omdat ik een man wil waar ik intellectueel mee kan sparren.
Daarnaast wil ik het hebben over de werkelijke reden waarom zo veel mannen worden afgewezen. Toen ik voor het laatst op de datingapps zat, rond de kerstvakantie had ik dagelijks 1 of 2 gesprekken die binnen 5 tot 10 minuten compleet stopten. Waarom? De man deed absoluut niet aan wederkerigheid. Bijvoorbeeld, ik had op Bumble een openingsvraag. Die openingsvraag was: welk persoon, bestaand of fictief, zou jij uitnodigen voor een diner en waarom?
Als jij een openingsvraag hebt op Bumble, kan de man jou als eerste een bericht sturen. Dat gebeurde dan ook weleens. Maar wat ik dan ook altijd kreeg, was gewoon een opsomming. Geen uitleg waarom en ook geen wedervraag van wie zou jij kiezen bijvoorbeeld. Dat irriteerde mij altijd mateloos.
Ik gaf ze nog een kans door ze te vragen waarom, en het enige wat ik dan kreeg was weer een antwoord waarom en weer geen wedervraag. Het laatste gesprek dat ik had, was natuurlijk een man die praatte over Ricky Gervais, terwijl hij totaal niet vraagde naar wie ik zou kiezen. Toen ik dat uit mezelf deed reageerde hij niet eens inhoudelijk, maar vroeg me meteen: oh, wat doe jij straks met de vakantie?
Wat ik dan denk: je wil mij helemaal niet leren kennen. Jij probeert gewoon zo snel mogelijk te pushen om af te spreken. Je ziet mij niet als mens, je ziet mij gewoon als object waar je gewoon seks mee wilt.
Een tweede wat ik me kapot aan erger, en daar heb ik meerdere topics over geopend, is hoe Nederlandse mannen niet monogaam daten. Ik accepteer het niet dat als een man een tweede date wil hij nog met andere vrouwen date. Voor mij is het van groot belang dat zo'n man mij, nadat wij gezoend hebben, als enige datet. Ik woon niet in Amerika en ik accepteer ook de Amerikaanse manier van daten niet. Het is heel simpel. In Amerika is daten een soort consumeren geworden. Maar ik ben in begin 2000 toen ik begon met daten gewoon opgegroeid met dat je maar één iemand tegelijk ziet.
Ik weiger daaraan mee te doen in de apps. Maar deze mannen denken dat zij letterlijk het recht hebben om vijf of zes beginnende relaties tegelijkertijd gaande te houden. Ik vind dat niet alleen maar ontzettend beledigend, maar ook nog redelijk narcistisch. Want waarom zou een vrouw om jou moeten vechten met anderen?
Op het moment dat ik moet vechten voor een man, op het moment dat ik mij moet bewijzen voor een man, dan haak ik af. Want ik verwacht van mannen ook niet dat ze zich voor mij bewijzen. Zolang ze moeite doen om me te leren kennen, respectvol zijn en voldoen aan wat ik zoek in een partner, ga ik echt niet constant vergelijken met andere mannen.
Ik date maar één man tegelijk en dat neem ik serieus. En ik ga pas weer verder kijken op het moment dat ik die man niet meer zie als potentieel partner en dat heb afgerond.
Dus ja, male loneliness is self-inflicted.
Klinkt teveel als werken dus maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zolang je er maar geen boek over gaat schrijven.
Hier moet wel een beetje pushback op komen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vreselijk idd
https://twitter.com/LibertyCappy/status/2004062047089095120
Je gaat nu nog niet in op het punt van het testen/toetsen om jou te mogen daten i.p.v. uit oprechte interesse een gesprek aangaan.. Je haalt één detail eruit en daar reageer je op. Bovendien doe je meteen allerlei aannames met je “product dat jij kiest en consumeert.” Ik ben niet eens een man joh.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Duh. Vrouwen kiezen iemand die bij ze past. We zijn geen product dat jij kiest en consumeert. Om mij te daten dien je aan mijn smaak te voldoen.
Een man die antwoordt met Jordan Peterson, Tate of een andere gekkie komt niet door de schifting nee.
Dat verleden is bovendien nog niet volledig weg. Relaties kun je ook niet maatschappelijk sturen, het gaat allemaal vrij organisch. Daarom is iets van vroeger proberen af te dwingen wel vermakelijk. De luidste blaffers zijn meestal de kleinste honden.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier moet wel een beetje pushback op komen.
Ten eerste is dit natuurlijk cherrypicking.
Verder:
-Ja, er zijn meer degenerate vrouwen zoals de "modern women" uit het tweede deel. De algehele opvoeding is verslechterd, social media zorgt voor brainrot en we hebben een hele generatie van "mature children". Dit is het resultaat, hoewel gelukkig nog steeds niet het gemiddelde
-De vrouwen zaten in de jaren '60 in Amerika onder een dusdanig juk, dat zij ook antwoord gaven conform dat model. Het was toen sociaal gewenst om dat type antwoorden te geven, helaas is het in verrotte kringen nu "cool" om dit soort girl boss antwoorden te geven.
Mijns inziens is de grootste fout die je kunt maken bij een correcte constatering in het heden, terug te gaan naar het verleden. Als dat verleden zo geweldig was, hadden we er alles aan gedaan om het te behouden. Als jouw leven nu niet op orde is, ga je toch ook niet ineens met lego spelen en verstoppertje "want toen was het leven nog mooi en overzichtelijk".
Alleen een naieve bakvis gaat met een willekeurige man op date zonder te toetsen of hij voldoet aan het minimum.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:28 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Je gaat nu nog niet in op het punt van het testen/toetsen om jou te mogen daten i.p.v. uit oprechte interesse een gesprek aangaan.. Je haalt één detail eruit en daar reageer je op. Bovendien doe je meteen allerlei aannames met je “product dat jij kiest en consumeert.” Ik ben niet eens een man joh.
Oké, je ontkent eerst dat je test/toetst. Daarna verdraai je de bedoelde betekenis van toetsen. Hier wordt bedoeld “een toets laten maken zoals binnen een onderwijscontext gebruikelijk is met vragen en een antwoordmodel”. Mannen moeten eerst een gesprek voeren volgens het vooraf vastgestelde script in jouw hoofd voor ze door mogen naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Alleen een naieve bakvis gaat met een willekeurige man op date zonder te toetsen of hij voldoet aan het minimum.
Vergeet de tijdslimieten niet!quote:Op woensdag 31 december 2025 14:47 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Oké, je ontkent eerst dat je test/toetst. Daarna verdraai je de bedoelde betekenis van toetsen. Hier wordt bedoeld “een toets laten maken zoals binnen een onderwijscontext gebruikelijk is met vragen en een antwoordmodel”. Mannen moeten eerst een gesprek voeren volgens het vooraf vastgestelde script in jouw hoofd voor ze door mogen naar de volgende ronde.
En ik maar denken dat je date omdat je het gezellig met elkaar hebt. Blijkt het gewoon het Grote Dating Examen te zijn!quote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef Koettie het volgende:
Eens. En de dating periode is toch een soort grote test, al zullen mensen dat niet zo noemen/zien. Je test of iemand bij je past en je een klik hebt. Is iemand grappig, zorgzaam, klikt het in bed enz enz
Natuurlijk gaat het niet omdat ze eisen stelt. Ze krijgt de wind van voren omdat ze zichzelf presenteert als ‘the price’, maar dat alle mannen kut zijn, enz.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben het ook niet eens met haar tirades en haar manier van mannen wegzetten, maar uiteindelijk mag ook zij op haar manier proberen te selecteren en een man te vinden. Dat ze daar niet in slaagt, ligt bij haarzelf en niet bij 'alle mannen'.
Hetzelfde geldt voor incels die 9's proberen te scoren terwijl ze niet zoveel te bieden hebben.
Iedereen heeft het recht op zijn eigen selectieproces en eisenlijstje om zich al dan niet aan vast te houden.
Het is vooral het uitvloeisel van dergelijke gedragingen waardoor mannen- en vrouwenhaat worden gevoed en de polarisatie alleen maar wordt aangewakkerd die niet oké zijn.
Ja! Dat is toch logisch? Date jij uit wanhoop alles en iedereen dan?😂quote:Op woensdag 31 december 2025 14:47 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Oké, je ontkent eerst dat je test/toetst. Daarna verdraai je de bedoelde betekenis van toetsen. Hier wordt bedoeld “een toets laten maken zoals binnen een onderwijscontext gebruikelijk is met vragen en een antwoordmodel”. Mannen moeten eerst een gesprek voeren volgens het vooraf vastgestelde script in jouw hoofd voor ze door mogen naar de volgende ronde.
Die twee dingen kunnen gelijktijdig waar zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je date omdat je het gezellig met elkaar hebt. Blijkt het gewoon het Grote Dating Examen te zijn!
Volgens mij is de consensus inmiddels dat het niet om alle mannen gaat maar gewoon om een bepaald slag mannen, enkele extreme meningen daargelaten die of het gros van de mannen afbranden of terug willen naar de tijd vlak nadat korsetten uit de mode gingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:23 schreef Jippie het volgende:
Hebben we het nog over vrouwen die geen man meer willen?
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet omdat ze eisen stelt. Ze krijgt de wind van voren omdat ze zichzelf presenteert als ‘the price’, maar dat alle mannen kut zijn, enz.
En dan neerkijken op incels.
Aldus Ansa: ‘Ketel, jij bent zwart!’.
Dat jij dat denkt zegt me genoeg. Ik zeg geen nee tegen seks en initieer het ook. Voor mij is het de lijm in een relatie, geen mechanusch moetje.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet de tijdslimieten niet!
En daarvoor krijg je dan op gezetten tijden seks zoals een hond een hondensnoepje krijgt en snapt ze niet dat mannen daar snel op uitgekeken zijn.
Net als dat het ook niet voor alle vrouwen geldtquote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is de consensus inmiddels dat het niet om alle mannen gaat maar gewoon om een bepaald slag mannen, enkele extreme meningen daargelaten die of het gros van de mannen afbranden of terug willen naar de tijd vlak nadat korsetten uit de mode gingen.
die van jouw ook niet met je gaslighting en stropoppenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw posts zijn niet van een hoger niveau.
Dan noem je het zo. En het is of gezellig genoeg om door te zetten naar een relatie, of niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je date omdat je het gezellig met elkaar hebt. Blijkt het gewoon het Grote Dating Examen te zijn!
Zelfs dat eerste boeit me niet zo maar dat afzeiken van iedereen die het er niet 100% mee eens krijg ik de bibbers vanquote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet omdat ze eisen stelt. Ze krijgt de wind van voren omdat ze zichzelf presenteert als ‘the price’, maar dat alle mannen kut zijn, enz.
En dan neerkijken op incels.
Aldus Ansa: ‘Ketel, jij bent zwart!’.
Wat wil je zeggen? Dat vrouwen naar aantrekkelijke mannen kijken? Schokkend!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja er bestaan kerels die zo lelijk enof psychisch gemankeerd zijn dat het echt niet lukt. Maar dat zijn er niet zoveel.
Je laat je triggeren door een troll die hier precies op uit isquote:Op woensdag 31 december 2025 16:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zelfs dat eerste boeit me niet zo maar dat afzeiken van iedereen die het er niet 100% mee eens krijg ik de bibbers van
Zal maar op je zitten te wachten thuis
Punt is dat je zelf bar weinig “prize” ertegenover kan zetten getuige je troll gedrag hier. Looks zijn vergankelijk, intellect niet aan te leren, en je attitude hoeven we niet eens over te beginnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.
Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.
Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.
En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.
Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Ik reageer op de reacties niet op de persoonquote:Op woensdag 31 december 2025 16:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je laat je triggeren door een troll die hier precies op uit is
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat vrouwen naar aantrekkelijke mannen kijken? Schokkend!
Als ik samen met mevrouw Perrin door de stad loop dan krijg ik ook af en toe een 'kun je het zien' naar mijn hoofd van haarquote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.
Nou ja, heb je op jouw leeftijd nog niet behoorlijk leren gluren?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik samen met mevrouw Perrin door de stad loop dan krijg ik ook af en toe een 'kun je het zien' naar mijn hoofd
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, heb je op jouw leeftijd nog niet behoorlijk leren gluren?
Hartstikke leuk, mensen kijken. Met mijn dochter is dat ook erg gezellig tegenwoordig
Ieder mens mag toch zelf bepalen wie hij of zij als makker wil, zonder te hoeven vrezen dat iemand de afgewezenen zo gaat haten dat hij of zij geweld tegen de afgewezenen gebruikt?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Het is vooral het uitvloeisel van dergelijke gedragingen waardoor mannen- en vrouwenhaat worden gevoed en de polarisatie alleen maar wordt aangewakkerd die niet oké zijn.
Niet alleen iemand die er goed uitziet, als Lurch daar door de straat gelopen had dan hadden ze ook allemaal gekeken.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.
O, haha, ik dacht dat je van degenen die je bekeek die opmerking kreegquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.
Omgekeerd laat zij het ook weten als er een Xavier Bardem-lookalike langskomt hoor.
Wie heeft het over geweld?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens mag toch zelf bepalen wie hij of zij als makker wil, zonder te hoeven vrezen dat iemand de afgewezenen zo gaat haten dat hij of zij geweld tegen de afgewezenen gebruikt?
Ten eerste heb ik mijn eigen mening, dus ‘jullie’?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.
Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.
Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.
En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.
Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Dat is toch op geen enkele manier gelijk aan geweld?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Je had het toch over mannen en vrouwenhaat en polarisatie?
Je was er overduidelijk over dat het voor jou instrumenteel is.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt zegt me genoeg. Ik zeg geen nee tegen seks en initieer het ook. Voor mij is het de lijm in een relatie, geen mechanusch moetje.
Ja, lange man…quote:Op woensdag 31 december 2025 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen iemand die er goed uitziet, als Lurch daar door de straat gelopen had dan hadden ze ook allemaal gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |