abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2025 @ 12:57:52 #126
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219694681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee het is geen beef. Ik begrijp ook best wel wat je wil zeggen in je posts.

Ik ben van de jaren 70 en ik werk in de zorg dus zie heel veel mensen die in de jaren 30 of later zijn geboren.
Je wil niet weten welke verhalen ik hoor en zelf nog heb gezien uit die periode.

Dus ik zou begrijpen dat jij hier ergens een verheerlijking in ziet als jij max 30 jaar bent ofzo.
Mocht je 45+ zijn dan zou ik mij toch een beetje achter de oren krabben want dan zou je eigenlijk beter moeten weten.

Daarom begrijp ik de rants van Hiddendoe vaker wel, zij heeft in die tijd gezeten en daar zit duidelijk ook wel wat schade..
Hier zit wat projectie in.

Een sarcastische opmerking is het tegenovergestelde van verheerlijking. Dat tafereel op die doos probeert iets uit te beelden wat nooit heeft bestaan in die utopische vorm en daarmee het te normaliseren en ik druk juist het sentiment van de valse verheerlijking uit.

Maar goed, dit is al meer uitleg dan nodig. Je reageerde vrij sterk.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:04:18 #127
441859 crew  Lenny77
pi_219694767
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hier zit wat projectie in.

Een sarcastische opmerking is het tegenovergestelde van verheerlijking. Dat tafereel op die doos probeert iets uit te beelden wat nooit heeft bestaan in die utopische vorm en daarmee het te normaliseren en ik druk juist het sentiment van de valse verheerlijking uit.

Maar goed, dit is al meer uitleg dan nodig. Je reageerde vrij sterk.
Zo sterk reageerde ik toch niet? Ik behoor toch zeker niet tot de rellende/kwaaie users hier? Die vraag van je leeftijd was trouwens een oprechte vraag om je mening te kunnen plaatsen in een tijdperk (zeker na de post van Howard die blijft beweren dat het toen zoveel beter was), maar lijkt inderdaad misplaatst daar. Ik had m beter in een nieuwe post gezet.
Maar ok, misschien wel. Mijn excuses daarvoor dan.
Ik zal even iets buiten gaan doen. De laatste paar uurtjes bij gelezen in de topics en de opmerkingen van Kees en ander vrouwonvriendelijk gedoe forumbreed zinderen misschien nog na en maken iets prikkelbaarder :D

Edit: ik heb mij vergist van user. Ik dacht dat ik in die post op Howard reageerde :@
Nogmaals mijn oprechte excuses

[ Bericht 7% gewijzigd door Lenny77 op 31-12-2025 13:39:41 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219694872
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bedankt voor deze aanvulling.

Maar daar ga je al. Ansa stuurt je een toegangstest en vind het vervolgens raar dat mannen alleen nog maar geïnteresseerd zijn in seks met haar.

Je voelt het echt feilloos aan op een dating app. Die vrouw stelt je 12 vragen en bij 10 vinkjes ben je door naar de volgende ronde. Ze is niet geïnteresseerd in jou, ze is geïnteresseerd in je testresultaat.
Ik stuur geen toegangstest. Ik check het profiel. Is hij knap genoeg, lang, geen bril of baard, intacte haarlijn, geen kinderen en geen redpiller, conservatieveling of wokie? Naar rechts.

En dan wil ik binnen 48 uur wederkerigheid zien, moeite dat hij me leert kennen, een date plant, en ik kijk hoe hij kijkt naar monogamie, en wil zeker weten dat hij is wie hij zegt te zijn. Ook test ik of hij niet stiekem bij zijn ex woont. Maar nee,de meeste dingen staan al in hun profiel.
pi_219694900
Women logic:

Attractive simp guy = kind man, short simp guy = nice guy
Rude attractive guy = bad boy, short rude guy = incel
Smart attractive guy = brilliant, short smart guy = nerd
Quiet attractive guy = stoic strong type quiet short guy = shy loner
Confident attractive guy = boss, confident short guy = Napoleon complex
Buff attractive guy = hot, buff shirt guy = manlet
Old attractive guy = mature, old short guy = old
Well dressed attractive guy = sexy, well dressed short guy = try hard
Broke attractive guy = potential, broke short guy = loser
pi_219694908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef alternatif het volgende:
I want a bad boy… but who treats me like a princess.

I want a mysterious man… who tells me everything

I love confidence… until it makes me feel insecure.

I want someone who’s obsessed with me… but not clingy.

I want a successful man… but not so successful that I start questioning my own career choices.

I want a man who’s always busy making money… but always available when I call.

I want him to chase me… but not too much or I’ll lose interest.

I want a man who’s emotionally mature… but still playful like a kid.
Als mannen nou eens stopten met het daten van 20-jarige Dille en Kamillekutjes dan kwamen ze dit ook niet tegen.
pi_219694927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:10 schreef alternatif het volgende:
Women logic:

Attractive simp guy = kind man, short simp guy = nice guy
Rude attractive guy = bad boy, short rude guy = incel
Smart attractive guy = brilliant, short smart guy = nerd
Quiet attractive guy = stoic strong type quiet short guy = shy loner
Confident attractive guy = boss, confident short guy = Napoleon complex
Buff attractive guy = hot, buff shirt guy = manlet
Old attractive guy = mature, old short guy = old
Well dressed attractive guy = sexy, well dressed short guy = try hard
Broke attractive guy = potential, broke short guy = loser
Nee hoor.
pi_219694934
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik stuur geen toegangstest. Ik check het profiel. Is hij knap genoeg, lang, geen bril of baard, intacte haarlijn, geen kinderen en geen redpiller, conservatieveling of wokie? Naar rechts.

En dan wil ik binnen 48 uur wederkerigheid zien, moeite dat hij me leert kennen, een date plant, en ik kijk hoe hij kijkt naar monogamie, en wil zeker weten dat hij is wie hij zegt te zijn. Ook test ik of hij niet stiekem bij zijn ex woont. Maar nee,de meeste dingen staan al in hun profiel.
:')
pi_219694973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou ik kan mij dat wel voorstellen, seks is fijn.
Maar ik zou het persoonlijk wel erg vinden als een man mij echt een saaie doos vindt en eigenlijk geen 4 woorden meer wil uitwisselen met mij maar dan wel even wil neuken want ja, volle zak dit dat.
Heb dan ook een beetje het fatsoen om mij volledig met rust te laten. Voor sommigen betekent seks meer dan enkel uitwisseling van sappen en een leuk tijdje.
99% van mijn sekspartners bakte er niks van.
pi_219694977
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef alternatif het volgende:
I want a bad boy… but who treats me like a princess.

I want a mysterious man… who tells me everything

I love confidence… until it makes me feel insecure.

I want someone who’s obsessed with me… but not clingy.

I want a successful man… but not so successful that I start questioning my own career choices.

I want a man who’s always busy making money… but always available when I call.

I want him to chase me… but not too much or I’ll lose interest.

I want a man who’s emotionally mature… but still playful like a kid.
Dit zijn van die dingen voor vrijgezellen of personen die vooral zelf nog lang leve de lol bezig zijn.

Mannen zitten met eenzelfde soort parameters vóór een relatie. Bij iedere persoon slaan die parameters anders uit.

Maar vaak is het bij mensen die relaties aangaan gewoon met de flow meegaan en zitten er ontzettend veel gemiddeldes bij die wel ok zijn. Dan valt dit soort knutselwerk weg.
pi_219695050
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:
Dan moet je me even uitleggen hoe je aan dat getal van 99% komt. Dat moet haast wel betekenen dat je een heleboel sexpartners gehad hebt.
  woensdag 31 december 2025 @ 13:16:28 #136
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219695069
Laten we @Ansa vooral even negeren, meteen daalt de sfeer en het niveau weer ontzettend.
  woensdag 31 december 2025 @ 13:20:53 #137
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219695177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ook dat zal je waarschijnlijk meer bij jezelf kunnen leggen dan je nu denkt, vermoed ik zomaar.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219695556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dan moet je me even uitleggen hoe je aan dat getal van 99% komt. Dat moet haast wel betekenen dat je een heleboel sexpartners gehad hebt.
En?
pi_219695576
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ook dat zal je waarschijnlijk meer bij jezelf kunnen leggen dan je nu denkt, vermoed ik zomaar.
Ik ben niet degene die haar partner geen orgasme geeft.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:38:38 #140
441859 crew  Lenny77
pi_219695619
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Seks en zeker goede seks heb je met 2.

Jij vind seks een tool, iets wat moet gebeuren om je man trouw te houden. Ja natuurlijk gaat het dan op niets trekken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 31 december 2025 @ 13:39:09 #141
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219695643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Seks is wel wat meer dan alleen een orgasme. Een orgasme kun je ook krijgen van masturberen, maar is vaak minder intens dan na een uitgebreide sessie.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219695653
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Ansa het volgende:
En?
Ik zou zeggen, vertel maar hoeveel je er gehad hebt. Tot nu toe heb je ons voorgehouden dat je alleen sex hebt gehad in relaties, maar nu blijken het er veel meer te zijn.
pi_219695668
Alleen maar op orgasmes focussen tijdens de sex is zo mediocre. Kleingeestig. Middelmatigheid is wederom troef bij deze trol. Zo cringe.
pi_219695683
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, vertel maar hoeveel je er gehad hebt. Tot nu toe heb je ons voorgehouden dat je alleen sex hebt gehad in relaties, maar nu blijken het er veel meer te zijn.
Nee.
pi_219695699
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef William_Papadin het volgende:
Alleen maar op orgasmes focussen tijdens de sex is zo mediocre. Kleingeestig. Middelmatigheid is wederom troef bij deze trol. Zo cringe.
Dat is toch de enige reden waarom mannen seks hebben? Anders waren mannen njet ENM.
pi_219695711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:11 schreef alternatif het volgende:

[..]
:')
Jouw posts zijn niet van een hoger niveau.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219695713
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:08 schreef Ansa het volgende:

[..]

Kun je misschien ook inhoudelijk in gaan op de reactie. Je zegt nu als een kleuter: “Dat doe ik helemaal niet!1!1!” Terwijl er concreet wordt aangewezen waar je aan het “testen” bent. De vraag op je profiel zien wij als toelatingsexamen. Het is een vraag met een vooraf bedacht antwoordmodel, waarbij je alleen door mag als je het goede antwoord geeft:
- interessant persoon
- goede onderbouwing
- wedervraag
- doorvragen op wedervraag

Als je als potentiële partner andere informatie van jou wilt, wellicht omdat je niet geïnteresseerd bent in zo’n gemaakte vraag, of een andere communicatiestijl hebt, ben je een narcistische incel die geen moeite wil doen.
pi_219695731
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Richestorags het volgende:
Laten we @:Ansa vooral even negeren, meteen daalt de sfeer en het niveau weer ontzettend.
Het is echt bedroevend gesteld met die troll. Intellectueel geen enkele inhoud te bespeuren. Volledig grijs muis type.
pi_219695742
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Ansa het volgende:
Nee.
Maar hoe kom je dan bij het getal van 99% dat er niets van bakte?

Stel je voor dat je 50 sexpartners hebt gehad waarvan 49 er niets van bakten. Dan kom je bij een aantal van 98%. Om bij een aantal van 99% te komen, moet je dus nog meer sexpartners gehad hebben.
pi_219695757
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat is toch de enige reden waarom mannen seks hebben? Anders waren mannen njet ENM.
Bekrompen wereldbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')