Is dat een nieuwe term voor mannen die wel over leesvaardigheid beschikken?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is voor jou en mij vrij duidelijk, maar niet voor de emotioneel onvolwassen mannen hier.
Maar zijn punt is dat in veel gevallen ze ook niet de moeite doen om te veranderen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je stelt je anders wel zo op. Valse bescheidenheid noemen we dat ook wel.
Je redeneert altijd vanuit jezelf. "Dit zijn mijn denkbeelden dus ze zijn goed". "Ik kan een relatie krijgen dus iedereen kan het". De term incel betekent involuntary celibate. Sommige mannen hebben gewoon niet what it takes.
Nee, de reactie daarop bedoel ikquote:Op woensdag 31 december 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar wist je op een opmerkelijke wijze mijn post te verdraaien en mijn een argument in de voeten te schuiven dat ik nooit heb gemaakt. Reactie op die post is trouwens hier te vinden.
Ik ben er toevallig zoeen zonder rijbewijs na 100 rijlessen zonder succes.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland ook miljoenen mensen met een rijbewijs. Zo moeilijk is het kennelijk niet om het rijbewijs te halen. Toch zijn er ook mensen die na honderden rijlessen en meer dan tien keer examen doen nog steeds niet dat felbegeerde roze kaartje in hun portefeuille hebben. Hebben die dan ook niet genoeg hun best gedaan?
Nee. Vaak is het juist om idioote redenen zoals ''het is saai'' ''koek is op''. Vrouwen zijn net kinderen. Veel macht aan vrouwe geven betekend het ondergang van een land.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meestal hebben die vrouwen daar goede redenen voor.
Vrouwen zoeken geen gelijkwaardigheid. Dat is gewoon schijn. Ze willen boven de man staan. En ja er zijn veel mannen die dit probleem ervaren. Feminist vrouw die geen seks geeft.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:46 schreef Koettie het volgende:
Hoe is een gelijkwaardige relatie gelijkstaand aan je partner vernederen en nooit seks geven? He niets gemist volgens mij.
Maar dat doen ze helemaal niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe term voor mannen die wel over leesvaardigheid beschikken?
En even: als het inderdaad om een klein groepje emotioneel onvolwassen mannen zou gaan, is het dan redelijk voor vrouwen om dan alle mannen in de ban te doen?
Ja er bestaan kerels die zo lelijk enof psychisch gemankeerd zijn dat het echt niet lukt. Maar dat zijn er niet zoveel.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je redeneert altijd vanuit jezelf. "Dit zijn mijn denkbeelden dus ze zijn goed". "Ik kan een relatie krijgen dus iedereen kan het". De term incel betekent involuntary celibate. Sommige mannen hebben gewoon niet what it takes.
Hoe/waarom dan? Ik herken dat iig niet hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken geen gelijkwaardigheid. Dat is gewoon schijn. Ze willen boven de man staan. En ja er zijn veel mannen die dit probleem ervaren. Feminist vrouw die geen seks geeft.
Suriname, Mexico, Ijsland, en India denken hier toch anders overquote:Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Veel macht aan vrouwe geven betekend het ondergang van een land.
Nee , Eva is gemaakt uit de rib van Adamquote:Op woensdag 31 december 2025 10:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb de bijbel goeddeels over moeten schrijven als strafwerk op school omdat ik soms een beetje een boefje was en het zegt toch echt dat mannen en vrouwen beiden gelijk zijn als een evenbeeld van god
koran ken ik niet
Dus het kan niet liggen aan mannen die zich onbeschoft gedragen, de hele avond voor de tv willen hangen en nooit samen iets doen, boeren en scheten laten, teveel zuipen en dan agressief worden, of hun handen niet thuis kunnen houden? Want als ze zich zo zouden presenteren tijdens een eerste date was er in 99% van de gevallen sowieso nooit een huwelijk uit voortgekomen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Nee. Vaak is het juist om idioote redenen zoals ''het is saai'' ''koek is op''. Vrouwen zijn net kinderen. Veel macht aan vrouwe geven betekend het ondergang van een land.
Waarom? Omdat mannen in dit land een stelletje flikkers zijn die maar alles accepteren.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoe/waarom dan? Ik herken dat iig niet hoor.
En jij bent zo'n halve tamme die geen Nederlandse vrouw kan krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:53 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mannen in dit land een stelletje flikkers zijn die maar alles accepteren.
In bepaalde contreien is dit hele onderwerp natuurlijk ook een zeer gevoelig thema en dus reageert men op een manier waarbij het de regel is om vrouwen naar de mond te praten en problemen bij de man te zoeken. Immers, als een vrouw dus klaagt over 'onvolwassen' mannen, dan is dat per definitie een feit en kan het niet zo zijn dat wellicht mevrouw nogal hoge eisen stelt aan mannen en daardoor net iets te veel mannen als 'onvolwassen' wegzet.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarin zeg je simpelweg niets zinnigs omdat ik de positie van een ouder die thuis blijft niet als minderwaardig zie. Wellicht zou jij jezelf eens moeten afvragen waarom zo aankijkt tegen vrouwen of mannen die deze rol vertolken?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, de reactie daarop bedoel ik
'oh die moet ik dan gemist hebben'
Na de huwelijk is de vrouw de eigendom van de man. Dan moest ze maar niet trouwen en kids maken met zoeen vent.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus het kan niet liggen aan mannen die zich onbeschoft gedragen, de hele avond voor de tv willen hangen en nooit samen iets doen, boeren en scheten laten, teveel zuipen en dan agressief worden, of hun handen niet thuis kunnen houden? Want als ze zich zo zouden presenteren tijdens een eerste date was er in 99% van de gevallen sowieso nooit een huwelijk uit voortgekomen.
door godquote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Nee , Eva is gemaakt uit de rib van Adam
Uit welk politieke hout ben ik gesneden dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In bepaalde contreien is dit hele onderwerp natuurlijk ook een zeer gevoelig thema en dus reageert men op een manier waarbij het de regel is om vrouwen naar de mond te praten en problemen bij de man te zoeken. Immers, als een vrouw dus klaagt over 'onvolwassen' mannen, dan is dat per definitie een feit en kan het niet zo zijn dat wellicht mevrouw nogal hoge eisen stelt aan mannen en daardoor net iets te veel mannen als 'onvolwassen' wegzet.
[..]
Daarin zeg je simpelweg niets zinnigs omdat ik de positie van een ouder die thuis blijft niet als minderwaardig zie. Wellicht zou jij jezelf eens moeten afvragen waarom zo aankijkt tegen vrouwen of mannen die deze rol vertolken?
Niet dat dit geheel verassend is te noemen, want een andere users (uiteraard uit hetzelfde politieke hout gesneden) verwees al naar thuisblijvende ouders als nota bene 'een soort huisslaaf'.
Vrouwen zijn geen eigendom. Als je echt zo in het leven staat zul je er inderdaad nooit een vinden.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Na de huwelijk is de vrouw de eigendom van de man. Dan moest ze maar niet trouwen en kids maken met zoeen vent.
Vrouwenrechten mogen van mij part de prullenbak in zodat scheidingen verledentijd wordt.
links en progressiefquote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit welk politieke hout ben ik gesneden dan?
Gewoon een traditionele wijfje importeren. Genoeg in butenland die ook zo denken en aangeven dat man en vrouw geen gelijkren zijn. En ik heb momenteel zoeen vrouw met wie ik in relatie ben. ze is bezig met het leren van de taalquote:Op woensdag 31 december 2025 10:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen eigendom. Als je echt zo in het leven staat zul je er inderdaad nooit een vinden.
ja zodat ze bij je weg kan gaanquote:Op woensdag 31 december 2025 10:57 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Gewoon een traditionele wijfje importeren. Genoeg in butenland die ook zo denken en aangeven dat man en vrouw geen gelijkren zijn. En ik heb momenteel zoeen vrouw met wie ik in relatie ben. ze is bezig met het leren van de taal
Oh, wel breed hout danquote:
ja het is een hele grote groepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |