abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219692013
Hoe is een gelijkwaardige relatie gelijkstaand aan je partner vernederen en nooit seks geven? Heb ies gemist volgens mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koettie op 31-12-2025 10:49:11 (Typen is moeilijk ) ]
pi_219692014
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Dat is voor jou en mij vrij duidelijk, maar niet voor de emotioneel onvolwassen mannen hier.
Is dat een nieuwe term voor mannen die wel over leesvaardigheid beschikken?

En even: als het inderdaad om een klein groepje emotioneel onvolwassen mannen zou gaan, is het dan redelijk voor vrouwen om dan alle mannen in de ban te doen?
pi_219692021
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je stelt je anders wel zo op. Valse bescheidenheid noemen we dat ook wel.

Je redeneert altijd vanuit jezelf. "Dit zijn mijn denkbeelden dus ze zijn goed". "Ik kan een relatie krijgen dus iedereen kan het". De term incel betekent involuntary celibate. Sommige mannen hebben gewoon niet what it takes.
Maar zijn punt is dat in veel gevallen ze ook niet de moeite doen om te veranderen.
Er zijn op FOK! al talloze topics en reeksen geweest waarin allerlei adviezen worden gegeven die in de wind worden geslagen. De meeste van die incels willen een shortcut naar een supermooie vrouw en niet zichzelf verbeteren en gewoon een leuke vrouw ontmoeten. Natuurlijk zitten er ook mannen tussen die wel aan zichzelf hebben gewerkt of die op papier een prima partner zouden zijn, maar waarbij het niet lukt. Dat is heel rot, maar ergens vinden ze dus niet de aansluiting. Dat is niemand kwalijk te nemen, en dan met name ook niet de vrouwen die geen interesse hebben. Daar gaat het juist vaak mis.

Maar volgens mij was de column uit de OP helemaal niet per se gericht op incels. Juist niet. Het was gericht op emotioneel onvolwassen mannen waar veel vrouwen niet op zitten te wachten. Want dat ze dan liever alleen zijn. En ik herken dat wel. Ik heb in het verleden ook wel zulke mannen gedate. Mijn man waarmee ik 20 jaar samen beb is zo niet. Anders hadden we de 20 jaar and counting niet gehaald.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 31 december 2025 @ 10:47:26 #279
319979 Fok-it
All is well
pi_219692028
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar wist je op een opmerkelijke wijze mijn post te verdraaien en mijn een argument in de voeten te schuiven dat ik nooit heb gemaakt. Reactie op die post is trouwens hier te vinden.
Nee, de reactie daarop bedoel ik

'oh die moet ik dan gemist hebben'
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 31 december 2025 @ 10:47:27 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219692029
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn in Nederland ook miljoenen mensen met een rijbewijs. Zo moeilijk is het kennelijk niet om het rijbewijs te halen. Toch zijn er ook mensen die na honderden rijlessen en meer dan tien keer examen doen nog steeds niet dat felbegeerde roze kaartje in hun portefeuille hebben. Hebben die dan ook niet genoeg hun best gedaan?
Ik ben er toevallig zoeen zonder rijbewijs na 100 rijlessen zonder succes. :D

Mijn dromerige karakter en matige verfijne motoriek zit nogal in de weg in veilig in zo'n ding kunnen rijden. Maar dat is niet de schuld van de auto, wetgeving of de rijscholen, evenmin als het feminisme of vrouwen de schuld zijn dat er mannen bestaan die fysiek en psychisch echt nauwelijks kans hebben.

Maar de meeste incels zien er gewoon gemiddeld uit en zijn gezond en leerbaar genoeg. Het is meestal gewoon een gedragsprobleem. En men moet dat willen zien.
pi_219692033
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Meestal hebben die vrouwen daar goede redenen voor.
Nee. Vaak is het juist om idioote redenen zoals ''het is saai'' ''koek is op''. Vrouwen zijn net kinderen. Veel macht aan vrouwe geven betekend het ondergang van een land.
pi_219692076
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:46 schreef Koettie het volgende:
Hoe is een gelijkwaardige relatie gelijkstaand aan je partner vernederen en nooit seks geven? He niets gemist volgens mij.
Vrouwen zoeken geen gelijkwaardigheid. Dat is gewoon schijn. Ze willen boven de man staan. En ja er zijn veel mannen die dit probleem ervaren. Feminist vrouw die geen seks geeft.
pi_219692081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is dat een nieuwe term voor mannen die wel over leesvaardigheid beschikken?

En even: als het inderdaad om een klein groepje emotioneel onvolwassen mannen zou gaan, is het dan redelijk voor vrouwen om dan alle mannen in de ban te doen?
Maar dat doen ze helemaal niet.

Echter, als jij in dat stuk 'alle mannen' leest, snap ik dat je er ook 'alle vrouwen' tegenover zet. Beide is niet het geval.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 31 december 2025 @ 10:50:12 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219692086
quote:

[..]

Je redeneert altijd vanuit jezelf. "Dit zijn mijn denkbeelden dus ze zijn goed". "Ik kan een relatie krijgen dus iedereen kan het". De term incel betekent involuntary celibate. Sommige mannen hebben gewoon niet what it takes.
Ja er bestaan kerels die zo lelijk enof psychisch gemankeerd zijn dat het echt niet lukt. Maar dat zijn er niet zoveel.

Bij de meesten is het een gedragsprobleem En als bepaald gedrag je niet brengt waar je wilt zijn, dan is het niet onverstandig daar eens naar te kijken.
pi_219692110
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Vrouwen zoeken geen gelijkwaardigheid. Dat is gewoon schijn. Ze willen boven de man staan. En ja er zijn veel mannen die dit probleem ervaren. Feminist vrouw die geen seks geeft.
Hoe/waarom dan? Ik herken dat iig niet hoor.
  woensdag 31 december 2025 @ 10:52:17 #286
319979 Fok-it
All is well
pi_219692117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Veel macht aan vrouwe geven betekend het ondergang van een land.
Suriname, Mexico, Ijsland, en India denken hier toch anders over
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219692121
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb de bijbel goeddeels over moeten schrijven als strafwerk op school omdat ik soms een beetje een boefje was en het zegt toch echt dat mannen en vrouwen beiden gelijk zijn als een evenbeeld van god

koran ken ik niet
Nee , Eva is gemaakt uit de rib van Adam
Pecunia non olet
pi_219692131
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Nee. Vaak is het juist om idioote redenen zoals ''het is saai'' ''koek is op''. Vrouwen zijn net kinderen. Veel macht aan vrouwe geven betekend het ondergang van een land.
Dus het kan niet liggen aan mannen die zich onbeschoft gedragen, de hele avond voor de tv willen hangen en nooit samen iets doen, boeren en scheten laten, teveel zuipen en dan agressief worden, of hun handen niet thuis kunnen houden? Want als ze zich zo zouden presenteren tijdens een eerste date was er in 99% van de gevallen sowieso nooit een huwelijk uit voortgekomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219692133
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:51 schreef Koettie het volgende:

[..]
Hoe/waarom dan? Ik herken dat iig niet hoor.
Waarom? Omdat mannen in dit land een stelletje flikkers zijn die maar alles accepteren.
pi_219692152
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:53 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Waarom? Omdat mannen in dit land een stelletje flikkers zijn die maar alles accepteren.
En jij bent zo'n halve tamme die geen Nederlandse vrouw kan krijgen.
pi_219692164
quote:

[..]

In bepaalde contreien is dit hele onderwerp natuurlijk ook een zeer gevoelig thema en dus reageert men op een manier waarbij het de regel is om vrouwen naar de mond te praten en problemen bij de man te zoeken. Immers, als een vrouw dus klaagt over 'onvolwassen' mannen, dan is dat per definitie een feit en kan het niet zo zijn dat wellicht mevrouw nogal hoge eisen stelt aan mannen en daardoor net iets te veel mannen als 'onvolwassen' wegzet.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, de reactie daarop bedoel ik

'oh die moet ik dan gemist hebben'
Daarin zeg je simpelweg niets zinnigs omdat ik de positie van een ouder die thuis blijft niet als minderwaardig zie. Wellicht zou jij jezelf eens moeten afvragen waarom zo aankijkt tegen vrouwen of mannen die deze rol vertolken?

Niet dat dit geheel verassend is te noemen, want een andere users (uiteraard uit hetzelfde politieke hout gesneden) verwees al naar thuisblijvende ouders als nota bene 'een soort huisslaaf'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219692167
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dus het kan niet liggen aan mannen die zich onbeschoft gedragen, de hele avond voor de tv willen hangen en nooit samen iets doen, boeren en scheten laten, teveel zuipen en dan agressief worden, of hun handen niet thuis kunnen houden? Want als ze zich zo zouden presenteren tijdens een eerste date was er in 99% van de gevallen sowieso nooit een huwelijk uit voortgekomen.
Na de huwelijk is de vrouw de eigendom van de man. Dan moest ze maar niet trouwen en kids maken met zoeen vent.

Vrouwenrechten mogen van mij part de prullenbak in zodat scheidingen verledentijd wordt.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 10:55:13 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692188
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nee , Eva is gemaakt uit de rib van Adam
door god

in zijn evenbeeld, niet in Adams evenbeeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 31 december 2025 @ 10:55:57 #294
319979 Fok-it
All is well
pi_219692204
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In bepaalde contreien is dit hele onderwerp natuurlijk ook een zeer gevoelig thema en dus reageert men op een manier waarbij het de regel is om vrouwen naar de mond te praten en problemen bij de man te zoeken. Immers, als een vrouw dus klaagt over 'onvolwassen' mannen, dan is dat per definitie een feit en kan het niet zo zijn dat wellicht mevrouw nogal hoge eisen stelt aan mannen en daardoor net iets te veel mannen als 'onvolwassen' wegzet.
[..]
Daarin zeg je simpelweg niets zinnigs omdat ik de positie van een ouder die thuis blijft niet als minderwaardig zie. Wellicht zou jij jezelf eens moeten afvragen waarom zo aankijkt tegen vrouwen of mannen die deze rol vertolken?

Niet dat dit geheel verassend is te noemen, want een andere users (uiteraard uit hetzelfde politieke hout gesneden) verwees al naar thuisblijvende ouders als nota bene 'een soort huisslaaf'.
Uit welk politieke hout ben ik gesneden dan?
pi_219692206
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Na de huwelijk is de vrouw de eigendom van de man. Dan moest ze maar niet trouwen en kids maken met zoeen vent.

Vrouwenrechten mogen van mij part de prullenbak in zodat scheidingen verledentijd wordt.
Vrouwen zijn geen eigendom. Als je echt zo in het leven staat zul je er inderdaad nooit een vinden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 10:57:10 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692230
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Uit welk politieke hout ben ik gesneden dan?
links en progressief

net zoals iedereen die iets zegt wat hij niet leuk vind
pi_219692235
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vrouwen zijn geen eigendom. Als je echt zo in het leven staat zul je er inderdaad nooit een vinden.
Gewoon een traditionele wijfje importeren. Genoeg in butenland die ook zo denken en aangeven dat man en vrouw geen gelijkren zijn. En ik heb momenteel zoeen vrouw met wie ik in relatie ben. ze is bezig met het leren van de taal
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 10:58:11 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692246
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:57 schreef mortalkees het volgende:

[..]
Gewoon een traditionele wijfje importeren. Genoeg in butenland die ook zo denken en aangeven dat man en vrouw geen gelijkren zijn. En ik heb momenteel zoeen vrouw met wie ik in relatie ben. ze is bezig met het leren van de taal
ja zodat ze bij je weg kan gaan
  woensdag 31 december 2025 @ 10:58:28 #299
319979 Fok-it
All is well
pi_219692253
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
links en progressief
Oh, wel breed hout dan
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 10:59:10 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219692265
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oh, wel breed hout dan
ja het is een hele grote groep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')