Net als dat het ook niet voor alle vrouwen geldtquote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is de consensus inmiddels dat het niet om alle mannen gaat maar gewoon om een bepaald slag mannen, enkele extreme meningen daargelaten die of het gros van de mannen afbranden of terug willen naar de tijd vlak nadat korsetten uit de mode gingen.
die van jouw ook niet met je gaslighting en stropoppenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw posts zijn niet van een hoger niveau.
Dan noem je het zo. En het is of gezellig genoeg om door te zetten naar een relatie, of niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je date omdat je het gezellig met elkaar hebt. Blijkt het gewoon het Grote Dating Examen te zijn!
Zelfs dat eerste boeit me niet zo maar dat afzeiken van iedereen die het er niet 100% mee eens krijg ik de bibbers vanquote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet omdat ze eisen stelt. Ze krijgt de wind van voren omdat ze zichzelf presenteert als ‘the price’, maar dat alle mannen kut zijn, enz.
En dan neerkijken op incels.
Aldus Ansa: ‘Ketel, jij bent zwart!’.
Wat wil je zeggen? Dat vrouwen naar aantrekkelijke mannen kijken? Schokkend!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja er bestaan kerels die zo lelijk enof psychisch gemankeerd zijn dat het echt niet lukt. Maar dat zijn er niet zoveel.
Je laat je triggeren door een troll die hier precies op uit isquote:Op woensdag 31 december 2025 16:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zelfs dat eerste boeit me niet zo maar dat afzeiken van iedereen die het er niet 100% mee eens krijg ik de bibbers van
Zal maar op je zitten te wachten thuis
Punt is dat je zelf bar weinig “prize” ertegenover kan zetten getuige je troll gedrag hier. Looks zijn vergankelijk, intellect niet aan te leren, en je attitude hoeven we niet eens over te beginnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.
Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.
Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.
En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.
Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Ik reageer op de reacties niet op de persoonquote:Op woensdag 31 december 2025 16:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je laat je triggeren door een troll die hier precies op uit is
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat vrouwen naar aantrekkelijke mannen kijken? Schokkend!
Als ik samen met mevrouw Perrin door de stad loop dan krijg ik ook af en toe een 'kun je het zien' naar mijn hoofd van haarquote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.
Nou ja, heb je op jouw leeftijd nog niet behoorlijk leren gluren?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik samen met mevrouw Perrin door de stad loop dan krijg ik ook af en toe een 'kun je het zien' naar mijn hoofd
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, heb je op jouw leeftijd nog niet behoorlijk leren gluren?
Hartstikke leuk, mensen kijken. Met mijn dochter is dat ook erg gezellig tegenwoordig
Ieder mens mag toch zelf bepalen wie hij of zij als makker wil, zonder te hoeven vrezen dat iemand de afgewezenen zo gaat haten dat hij of zij geweld tegen de afgewezenen gebruikt?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Het is vooral het uitvloeisel van dergelijke gedragingen waardoor mannen- en vrouwenhaat worden gevoed en de polarisatie alleen maar wordt aangewakkerd die niet oké zijn.
Niet alleen iemand die er goed uitziet, als Lurch daar door de straat gelopen had dan hadden ze ook allemaal gekeken.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen, mannen en vrouwen, kijken naar iemand die een stuk langer is dan de rest en er ook nog goed uitziet? Echt, ongelofelijk. Dat had ik echt niet verwacht.
O, haha, ik dacht dat je van degenen die je bekeek die opmerking kreegquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.
Omgekeerd laat zij het ook weten als er een Xavier Bardem-lookalike langskomt hoor.
Wie heeft het over geweld?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens mag toch zelf bepalen wie hij of zij als makker wil, zonder te hoeven vrezen dat iemand de afgewezenen zo gaat haten dat hij of zij geweld tegen de afgewezenen gebruikt?
Ten eerste heb ik mijn eigen mening, dus ‘jullie’?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.
Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.
Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.
En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.
Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Dat is toch op geen enkele manier gelijk aan geweld?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Je had het toch over mannen en vrouwenhaat en polarisatie?
Je was er overduidelijk over dat het voor jou instrumenteel is.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt zegt me genoeg. Ik zeg geen nee tegen seks en initieer het ook. Voor mij is het de lijm in een relatie, geen mechanusch moetje.
Ja, lange man…quote:Op woensdag 31 december 2025 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen iemand die er goed uitziet, als Lurch daar door de straat gelopen had dan hadden ze ook allemaal gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |