Er zijn ook sexy kale mannen, the rock, Jason statham bijv. Of zou je deze ook afwijzen?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Who cares? Voor mij geen biljartbal.
Ik vind kaal een afknapper.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zijn ook sexy kale mannen, the rock, Jason statham bijv. Of zou je deze ook afwijzen?
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.
Aan een lelijke ziel kan je wel wat doen. Dat is een keuze.
Beste Wensen! Dat we in 2026 maar wat liever voor elkaar mogen zijn. We hebben meer gemeen dan we soms denken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:44 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien moeten we in 2026 gewoon een hoop FOK! baby's gaan maken![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
We hebben zeker weten meer gemeen dan dat we denkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beste Wensen! Dat we in 2026 maar wat liever voor elkaar mogen zijn. We hebben meer gemeen dan we soms denken.
Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:44 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien moeten we in 2026 gewoon een hoop FOK! baby's gaan maken![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Toch de beste wensen!quote:
Op meer Fok! baby'squote:Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.
Maar een beetje liever en met meer begrip en respect wens ik FOK! voor 2026!
Who cares? Mannen wijzem vrouwen ook af op dingen waar ze niks aan kunnen doen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.
Aan een lelijke ziel kan je wel wat doen. Dat is een keuze.
Zit er ook een uitknop aan jou? Aangezien je hele topics vernaggelt met je klaagrituelen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Who cares? Mannen wijzem vrouwen ook af op dingen waar ze niks aan kunnen doen.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Who cares? Mannen wijzem vrouwen ook af op dingen waar ze niks aan kunnen doen.
een haardos maken dat kan tegenwoordig , maar ik zou het niet doen , ik vind prima zo en niemand klaagt eroverquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.
Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.
Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.
En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.
Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Ok, dan heb jij je deel inderdaad al gedaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.
Maar een beetje liever en met meer begrip en respect wens ik FOK! voor 2026!
En jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Been there, done that.
Een mooi 2026 allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |