Er zijn ook sexy kale mannen, the rock, Jason statham bijv. Of zou je deze ook afwijzen?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Who cares? Voor mij geen biljartbal.
Ik vind kaal een afknapper.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zijn ook sexy kale mannen, the rock, Jason statham bijv. Of zou je deze ook afwijzen?
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.
Aan een lelijke ziel kan je wel wat doen. Dat is een keuze.
Beste Wensen! Dat we in 2026 maar wat liever voor elkaar mogen zijn. We hebben meer gemeen dan we soms denken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:44 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien moeten we in 2026 gewoon een hoop FOK! baby's gaan maken![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
We hebben zeker weten meer gemeen dan dat we denkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beste Wensen! Dat we in 2026 maar wat liever voor elkaar mogen zijn. We hebben meer gemeen dan we soms denken.
Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:44 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien moeten we in 2026 gewoon een hoop FOK! baby's gaan maken![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Toch de beste wensen!quote:
Op meer Fok! baby'squote:Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.
Maar een beetje liever en met meer begrip en respect wens ik FOK! voor 2026!
Who cares? Mannen wijzem vrouwen ook af op dingen waar ze niks aan kunnen doen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan een kale bats kan je niet altijd wat doen. Is genetisch.
Aan een lelijke ziel kan je wel wat doen. Dat is een keuze.
Zit er ook een uitknop aan jou? Aangezien je hele topics vernaggelt met je klaagrituelen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Who cares? Mannen wijzem vrouwen ook af op dingen waar ze niks aan kunnen doen.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
een haardos maken dat kan tegenwoordig , maar ik zou het niet doen , ik vind prima zo en niemand klaagt eroverquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg overal dat ik een hekel heb aan multidaten, competitiedaten, en extreme eisen.
Ik zoek een man die echt single is, emotioneel volwassen, monogaam, respectvol, geen kinderen heeft omdat ik ze niet wil. Simpel.
Daarnaast wil ik iemand met dezelfde levensvisie, opleiding en politieke denkbeelden. Je bent immers,elkaar's beste maatje.
En tot slot val ik op lang, niet-kalend en verzorgd. Ik hoef geen afgetrainde influencer.
Dat jullie vinden dat ik genoegen moet daten met een multidatende schoolverlater die bij zijn ex woont zegt me alleen hoe jaloers jullie zijn.
Ok, dan heb jij je deel inderdaad al gedaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb reeds een FOK!baby op de wereld gezet, dus ik heb mijn deel gedaan.
Maar een beetje liever en met meer begrip en respect wens ik FOK! voor 2026!
En jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Been there, done that.
Een mooi 2026 allemaal!
De beste wensen ook voor @esf en @WLR.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
En de beste wensen voor iedereen, inclusief extreem links/rechts en treurwilgen.
Marineren in wijn, mosterd en rozemarijn, inprikken met stukjes winterpeen en teentjes knoflook en dan een half dagje in de braadslee op 160, laatste half uur op 200 voor een korstje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:01 schreef Nexum het volgende:
Maar ik vind mannen zo lekker. Wat moet ik nu?
Dingen die genetisch zijn, onveranderlijk zijn door een verandering in levensstijl en bij het gros van de vrouwen voorkomt?quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt. En daarvoor zijn in feite maar relatief weinig mannen nodig. Voor de reproductie is het absoluut niet noodzakelijk dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn. Voor de rest hebben mannen een heleboel nadelen voor vrouwen en voor de maatschappij. Ik ben er dan ook wel voorstander van om door middel van sperma sorteren een maatschappij te maken met substantieel veel meer vrouwen dan mannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:04 schreef Ansa het volgende:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie.
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. En daarvoor zijn in feite maar relatief weinig mannen nodig. Voor de reproductie is het absoluut niet noodzakelijk dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn. Voor de rest hebben mannen een heleboel nadelen voor vrouwen en voor de maatschappij. Ik ben er dan ook wel voorstander van om door middel van sperma sorteren een maatschappij te maken met substantieel veel meer vrouwen dan mannen.
Dit topic wordt steeds grotesker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.
Ik denk ook dat dat sperma voorsorteren één grote fraudeshow wordt.
De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de grote fraudeshow.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.
De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
Mwoh, dan zie ik nog meer in dat groteske plan om meer vrouwen in verhouding dan mannen te kweken. Dan elimineren we mannetjes zoals jij uit de genenpoel. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aantrekkelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg als we willen zorgen dat vrouwen tegen dit soort stuitende domheid beschermd worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Er is hier in Nederland toch veel keus voor mannen die op mannen vallen. Het aanbod aan ontmoetingsplekken, apps en sociale kringen is behoorlijk divers.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:06 schreef Koettie het volgende:
Hoewel meer vrouwen dan mannen ook niet amazing klinkt. Ben gek op mannen dus hou ze graag in het dagelijks leven.
Vrouwelijke incels bestaan gewoonweg niet. Dat je dit grotesk vindt is omdat je er gewoon geen reet van begrijpt. Ja mensen worden nogsteeds verliefd en krijgen nogsteeds kinderen. De autochtone geboortecijfer gaat desondanks omlaag. Verklaar dit dan eens wijsneus. Dit is geen complottheorie. De mainstream media berichten er nu ook over, maar met andere motieven. Als excuus om de massa omport van de derdewereld nog verder op te schroeven. En dit betekent omvolking van autochtone nederlanders en onze cultuur. De oorzaak hiervan is in de kern vrouwenrechten. Klaar. That's it.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit topic wordt steeds grotesker.
Aan de andere kant: ook geruststellend. We hebben een paar mannelijke en vrouwelijke incels met diepgewortelde afkeer van vrouwen c.q. mannen. We hebben stukjesschrijvers die niemand serieus neemt, totale horken als Tate en groezelige internetdomeinen waar deze mannen- c.q. vrouwenhaters onderling hun obsessie kunnen bespreken.
Ondertussen, in de echte wereld, zie ik vooral massaal mannen en vrouwen samenzijn, verliefd worden, kinderen krijgen... En zijn kreten als 'mannen zijn overbodig' of 'vrouwen moet je hun rechten afpakken' slogans die door 9 van de 10 Nederlanders in de prullenbak van onnozole hersenscheten geworpen worden.
Lieve schat zoveel vrouwen zoveel verschillende redenen om een man te kiezen. En voor mannen net zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:04 schreef Ansa het volgende:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie. Een man wordt gekozen als partner om het leven te delen op loyaliteit, emotionele volwassenheid, sociale vaardigheden, gedeelde hobby's/interesses en waarden, en hygiene.
Ja dat zal maar als vrouw heb ik daar ook niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Er is hier in Nederland toch veel keus voor mannen die op mannen vallen. Het aanbod aan ontmoetingsplekken, apps en sociale kringen is behoorlijk divers.
Daardoor kun je als man die mannen zoekt vaak gemakkelijk gelijkgestemden vinden. Bovendien is de samenleving hier relatief open, wat het allemaal nog toegankelijker maakt.
Dit is niet helemaal waar meer. Je hebt sperma nodig om je eicel te bevruchten om kinderen te maken (jongens en meisjes) hier kom je niet onderuit. Maar omgekeerd is het nu wat anders. Ze kunnen nu wél eicellen maken uit huidcellen. Dit betekent dat juist vrouwen (en hun drama) niet meer nodig zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:04 schreef Ansa het volgende:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie. Een man wordt gekozen als partner om het leven te delen op loyaliteit, emotionele volwassenheid, sociale vaardigheden, gedeelde hobby's/interesses en waarden, en hygiene.
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:43 schreef dop het volgende:
[..]
Lieve schat zoveel vrouwen zoveel verschillende redenen om een man te kiezen. En voor mannen net zo.
We zijn allemaal uniek, en het is okay om verschillende wensen te hebben.
Ik wil geen kinderen dus voor mij totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:07 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar meer. Je hebt sperma nodig om je eicel te bevruchten om kinderen te maken (jongens en meisjes) hier kom je niet onderuit. Maar omgekeerd is het nu wat anders. Ze kunnen nu wél eicellen maken uit huidcellen. Dit betekent dat juist vrouwen (en hun drama) niet meer nodig zouden zijn.
Kennelijk zijn al jouw exen helemaal niet emotioneel volwassen of hoe je dat ook noemt. Maar je bent wel zelf degene geweest die telkens weer dat soort mannen zoekt.
Dat is je goed recht ook jij mag voor jezelf wensen hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Ik bedoel dat ik niet afhankelijk ben van een man en wil kiezen voor iemand die goed voor me is ipv weer mishandeld te worden omdat ik niet alleen kan zijn.
Dat zal de reden zijn dat je op Fok! in zeer korte tijd naamsbekendheid hebt gekregen met huilverhalen over dat je geen kerel kan krijgen, dan wel houden…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:04 schreef Ansa het volgende:
De enige reden waarvoor een man "nodig" is, is voor reproductie.
Wat je vergeet is dat vrouwen juist niet zonder mannen kunnen. Als vrouwen allemaal 1 week het werk neerleggen. Gebeurt er niet veel. Als mannen 1 week al hun werkzaamheden neerleggen. Dan gaat het land ten onder. En staat alles direkt open voor allerlei gevaren. Dan gaan we zien of vrouwen nog zo onafhankelijk en sterk zijn. Ik denk namelijk van niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen dus voor mij totaal irrelevant.
Incelretoriek als de jouwe is wel typisch in haar projectie. Vrouwen willen je niet, dus je wil dat de rollen nu omgedraaid worden en niemand ons wil.
Ik kom nog wel eens buiten, ik kom regelmatig echte mensen tegen in de echte wereld en de posts van jullie 2 zijn echt buitencategorie incel/zolderkamer autist.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen dus voor mij totaal irrelevant.
Incelretoriek als de jouwe is wel typisch in haar projectie. Vrouwen willen je niet, dus je wil dat de rollen nu omgedraaid worden en niemand ons wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |